Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

LU turpina valmieriešu ciešanas un saber grozā apaļu simtu

Emils Ozerinskis

LU turpina valmieriešu ciešanas un saber grozā apaļu simtu
Reinis Avotiņš sasniedza savu karjeras rekordu - 20 punktus. Foto: Sandijs Leicis

"Pafbet" Latvijas - Igaunijas basketbola līgā ceturto smago sakāvi piedzīvoja "Valmiera Glass/ViA" basketbolisti, kuri ar 60:100 piedzīvoja zaudējumu pret "Latvijas Universitātes" studentiem.

Sākumsastāvi:
LU: Briedis, Vitoļskis, Kampuss, Vīksne, Mežulis.
Valmiera: Salenieks, Vēveris, Kaufmanis, Vaičūns, Beks.

• Spēles pirmo desmit minūšu laikā lielāko pārsvaru vidzemniekiem sasniedza Tervels Beks ar metienu no groza apakšas. Savukārt LU komandā rezultatīva ceturšņa izskaņa izdevās studentu komandas garajam spēlētājam Reinim Avotiņam, kurš pēc desmit minūtēm rezultātam ļāva būt līdzsvarā - 13:13.

• Otrās ceturtdaļas pirmajā pusē Gunāta Gailīša audzēkņi, izmantojot pretspēlētāju paviršības, guva 14 punktus pēc kārtas, Dāvidam Vīksnem ar danku ātrajā uzbrukumā panākot 30:16. Tuvojoties puslaika beigām savu vienīgo šīs spēles daļas metienu realizēja kā viens no komandas līderiem ņemtais valmieriešu amerikānis Džastins Makkals, kurš pirms šīs spēles palicis bez savām balinātajām matu cirtām. Atpūtā LU devās ar sev labvēlīgo 35:23.

• Tomasa Kerša trenētā vienība otrajā puslaikā neko daudz labāku demonstrēt nespēja, nonākot pat 20 punktu iedzinējos. Trešā perioda pēdējo metienu realizēja Avotiņš, dodot rezultātu 64:46 pirms pēdējām desmit dueļa minūtēm.

• Spēles beigu rezultātu līdz apaļiem skaitļiem noorganizēja Gustavs Jakubauskis, kura precīzais trejacis panāca studentiem 40 punktu pārsvaru un beigu rezultātu 100:60. Tas Gailīša komandai deva sezonas otro uzvaru, kamēr vidzemnieki ar četriem smagiem zaudējumiem četrās spēlēs atrodas pēdējā vietā turnīra tabulā.

• Savu rezultatīvāko spēli Latvijas-Igaunijas līgas turnīrā aizvadīja Reinis Avotiņš, palīdzot studentiem ar 20 gūtiem punktiem. Vidzemnieku rindās vairāk nekā trešdaļu no vienības sakrātajiem punktiem guva Tervels Beks, kurš izcēlās ar 24 punktiem un astoņām bumbām zem groziem.

"Latvijas Universitāte" - "Valmiera Glass/ViA" 100:60 (13:13, 22:10, 29:23, 36:14)
LU: Avotiņš 20, Vitoļskis 16, Mežulis 11, Skuja 10, Kampuss 9, Vīksne 8 (8 atl.b.), Briedis 8, Miglinieks 6, Jakubauskis 6, Strautiņš 5, Čavars 1, Lucis.
Valmiera: Beks 24 (8 atl.b.), Kaufmanis 11, Vēveris 8, Makkals 6, Vaičūns 5, Zariņš 5, Gaks 1, Salenieks, Liberts, Zvīnis.

Šīs nedēļas kalendārs

Dat.LaiksSpēleRez.Rezultatīvākie
11.10.19:00Rapla – Tarvas98:64Tomičs 22 p. (10atl.b.) - Ševčenko 15 p.
19:00Ventspils – LU83:71Sīpoliņš 19 p. - Vīksne 26 p. (10 atl.b.)
12.10.19:00Ogre – Valmiera Glass/ViA88:55Deiviss 13 p. - Vēveris 14 p.
19:00Liepāja – TalTech77:76Šiliņš 22 p. - Metsalu 17 p.
14.10.19:00TÜ – Keila69:89Voinalovičs 23 p. - Vītols 18 p. (8 atl.b.)
19:00Ventspils – TalTech84:71Ausējs 16 p. (7 rez.p.) - Gludītis 20 p.
15.10.16:00Kalev/Audentes – Rapla90:73Kangurs 19 p. (15 atl.b.) - Čīzss 24 p.
17:00Pärnu Sadam – Ogre85:71Kirvess 17 p. - Dārgais 14 p. (13 atl.b.)
17:00Viimsi – Kalev/Cramo73:70Topins 19 p. - Toms 13 p.
17:15Prometey – VEF Rīga81:71Stīvenss 28 p. - Zoriks 15 p.
16.10.15:00LU – Valmiera Glass/ViA100:60Avotiņš 20 p. - Beks 24 p.
18:30Prometey – Tarvas

Turnīra tabula

VKomandaU-Z%
1.Prometey3-0100.0%
2.Pärnu Sadam3-0100.0%
3.Ventspils3-175.0%
4.Avis Utilitas Rapla3-175.0%
5.Liepāja3-175.0%
6.Tartu Ülikool3-175.0%
7.Kalev/Cramo2-250.0%
8.Ogre2-250.0%
9.Latvijas Universitāte2-250.0%
10.Tallinna Kalev/Audentes1-233.3%
11.VEF Rīga1-233.3%
12Viimsi/Sportland1-233.3%
13.Keila1-233.3%
14.Tarvas0-20.0%
15.TalTech/Optibet0-40.0%
16.Valmiera Glass/ViA0-40.0%
1 2 41 komentārs

  +3 [+] [-]

, 2022-10-16 16:56, pirms 2 gadiem
+18
Bez komentāriem. LU malači.

  +8 [+] [-]

, 2022-10-16 16:59, pirms 2 gadiem
Valmierai jābeidz ākstīties jādzen prom Gaks ,Macals un Vaičūns un jaatrod daži labāki lv spēlētāji kaut no LBL2 jo daži jaunie arī vēl nevelk (Zariņš).Ar tādu spēli nezinu vai sezonas beigās kaut vienu uzvaru izcīnīs

  +9 [+] [-]

, 2022-10-16 17:05, pirms 2 gadiem
kauns

 +10 [+] [-]

, 2022-10-16 17:07, pirms 2 gadiem
Nu šis ir par traku! Valmieras kluba vadība un valde, saņemieties un atzīstiet beidzot savas kļūdas, kas pieļautas komandas komplektācijā un trenera izvēlē… Vai Jums tiešām pašiem nav kauns skatīties, kas notiek laukumā? Par ko jātērē nauda un tieši uz ko var tiekties jaunie spēlētāji? Un tieši par kādu izaugsmi var runāt esošie? Nu noskaidrojiet beidzot, kas notiek treniņos. Beidziet pazemot sevi, savus Valmieras puišus, viņu vecākus un citus atbalstītājus. Esiet taču veči! Nemeklējiet treneri tālu, Jums pašiem sistēmā ir sakarīgi treneri, kas domā ar galvu. Āmen.

     [+] [-]

, 2022-10-16 17:12, pirms 2 gadiem
Cela no speles, sovakar uz karstam emocijam neko neteiksu! Rits gudraks par vakaru. Lai nu ka no manas puses ari bus paris ieteikumi ko darit talak...

  +2 [+] [-]

, 2022-10-16 17:12, pirms 2 gadiem
Kas tie par leģionāriem, ka studenti var šiem sabērt 100 punktus?

  +3 [+] [-]

, 2022-10-16 17:12, pirms 2 gadiem
Gan EstLat līgā Valmiera ierij , gan LBL2 ierij vienaudžiem. Neredzu gaismu tuneļa beigās Valmieras sakarā.

  +1 [+] [-]

, 2022-10-16 17:14, pirms 2 gadiem
Parastais vērotājs rakstīja: Nu šis ir par traku! Valmieras kluba vadība un valde, saņemieties un atzīstiet beidzot savas kļūdas, kas pieļautas komandas komplektācijā un trenera izvēlē… Vai Jums tiešām pašiem nav kauns skatīties, kas notiek laukumā? Par ko jātērē nauda un tieši uz ko var tiekties jaunie spēlētāji? Un tieši par kādu izaugsmi var runāt esošie? Nu noskaidrojiet beidzot, kas notiek treniņos. Beidziet pazemot sevi, savus Valmieras puišus, viņu vecākus un citus atbalstītājus. Esiet taču veči! Nemeklējiet treneri tālu, Jums pašiem sistēmā ir sakarīgi treneri, kas domā ar galvu. Āmen.
Par vietejiem treneriem piekritu, pirmais atrais secinajums bus, ka galveno komandu japarnem Vecvavagram un LBL2 komandu japarnem Virsim. Ari sastava vajadzes vismaz 3-4 izmainas veik. Vel jaapstrada domas no sodien redzeta

  -2 [+] [-]

, 2022-10-16 17:15, pirms 2 gadiem
parveselīgudzīvesveidu rakstīja: Par vietejiem treneriem piekritu, pirmais atrais secinajums bus, ka galveno komandu japarnem Vecvavagram un LBL2 komandu japarnem Virsim
Valmierai vēl lietuviešu treneris?

  +2 [+] [-]

, 2022-10-16 17:15, pirms 2 gadiem
prieks ka nesenās skolotāju dienas noskaņās studenti varēja iejusties pasniedzēju lomā un paskolot valmieriešus kā arī viņu apmaiņas skolēnus

  +4 [+] [-]

, 2022-10-16 17:16, pirms 2 gadiem
Parastais vērotājs rakstīja: Nu šis ir par traku! Valmieras kluba vadība un valde, saņemieties un atzīstiet beidzot savas kļūdas, kas pieļautas komandas komplektācijā un trenera izvēlē… Vai Jums tiešām pašiem nav kauns skatīties, kas notiek laukumā? Par ko jātērē nauda un tieši uz ko var tiekties jaunie spēlētāji? Un tieši par kādu izaugsmi var runāt esošie? Nu noskaidrojiet beidzot, kas notiek treniņos. Beidziet pazemot sevi, savus Valmieras puišus, viņu vecākus un citus atbalstītājus. Esiet taču veči! Nemeklējiet treneri tālu, Jums pašiem sistēmā ir sakarīgi treneri, kas domā ar galvu. Āmen.
Te es varu tikai pievienoties. Skatoties maču TV, zīmīgs bija Skujas apzīmējums intervijā pirms spēles - Valmiera spēlē netradicionālu bezkombināciju basketbolu. Un otru aksiomu par Valmieras spēli dzirdēju no komentētāja spēles laikā - Valmiera spēlē primitīvu basketbolu. Par abiem šiem 100% patiesajiem šī brīža Valmieras komandas sniegumu raksturojošiem lielumiem man kā Valmieras basketbolu mīlošam cilvēkam ir liels kauns, taču tā ir patiesībā, ko apliecina visi četri zaudējumi, kuros trenera piedāvātais spēles stils nemainās. Vai tādu pienesumu Valmieras basketbolā mēs gaidījām no Lietuvas basketbola pārstāvja galvenā trenera statusā? Laikam jau nē.

     [+] [-]

, 2022-10-16 17:18, pirms 2 gadiem
wolmar rakstīja: Te es varu tikai pievienoties. Skatoties maču TV, zīmīgs bija Skujas apzīmējums intervijā pirms spēles - Valmiera spēlē netradicionālu bezkombināciju basketbolu. Un otru aksiomu par Valmieras spēli dzirdēju no komentētāja spēles laikā - Valmiera spēlē primitīvu basketbolu. Par abiem šiem 100% patiesajiem šī brīža Valmieras komandas sniegumu raksturojošiem lielumiem man kā Valmieras basketbolu mīlošam cilvēkam ir liels kauns, taču tā ir patiesībā, ko apliecina visi četri zaudējumi, kuros trenera piedāvātais spēles stils nemainās. Vai tādu pienesumu Valmieras basketbolā mēs gaidījām no Lietuvas basketbola pārstāvja galvenā trenera statusā? Laikam jau nē.
Precizi!

  +2 [+] [-]

, 2022-10-16 17:27, pirms 2 gadiem
Nabaga Bertāni, tik tagad sāk saprast kur iekūlušies

  +4 [+] [-]

, 2022-10-16 17:28, pirms 2 gadiem
Šitāda komanda LBL2 dabūtu vairākus zāģus

  +1 [+] [-]

, 2022-10-16 17:45, pirms 2 gadiem
Patika, ka LU turpināja presēt Valmieras saspelniekus pat pie +30. LU simpatizē ar savu cīņassparu un komandas spēli.

  +6 [+] [-]

, 2022-10-16 17:52, pirms 2 gadiem
parveselīgudzīvesveidu rakstīja: Par vietejiem treneriem piekritu, pirmais atrais secinajums bus, ka galveno komandu japarnem Vecvavagram un LBL2 komandu japarnem Virsim. Ari sastava vajadzes vismaz 3-4 izmainas veik. Vel jaapstrada domas no sodien redzeta
Vecvagaram? Tas, ka izgāzās ar u20 un lielo vīru izlasi un ātri vien palika nevajadzīgs kazahos nav rādītājs, ka labāk pie pieaugušo komandas stūres nelaist, nav rādītājs? Es saprotu, jā, kā direktors varbūt spējīgs, jauniešu komandā - ok. Bet ne jau LBL komandā, ja mērķis ir uzaugsme. Un starp citu - kur tad tā talantīgā Valmiera? Pirms sezonas skandēji cik labs materiāls, cik labi treneri - būs ļoti talantīga komanda. Ja tur ir talants, tad vismaz grozā, tā kā būtu jāprot trāpīt, bet pat ar to iet maigi sakot čābīgi.

  -2 [+] [-]

, 2022-10-16 17:56, pirms 2 gadiem
cobham rakstīja: Nabaga Bertāni, tik tagad sāk saprast kur iekūlušies
Ko tu tur muldi? Tadus virus ka Bertani jebkurs LV klubs gribetu redzet valde. Ja, iespejams no brackam sobrid bus nepieciesama finansiala piesprice, bet neviens neteica, ka sakums bus viegls

  +1 [+] [-]

, 2022-10-16 17:57, pirms 2 gadiem
Autor, zinu, ka esi Valmieras puika un droši vien dikti sāp, bet virsrakstā burtiņš pazudis no vārda apaļu...

  +1 [+] [-]

, 2022-10-16 17:58, pirms 2 gadiem
parveselīgudzīvesveidu rakstīja: Ko tu tur muldi? Tadus virus ka Bertani jebkurs LV klubs gribetu redzet valde. Ja, iespejams no brackam sobrid kluba papildinajumiem bus nepieciesama finansiala piesprice, bet neviens neteica, ka sakums bus viegls
Nolaid tvaiku un sapratīsi, ka trollis cobham nenoliek Bertānus, bet gan izsaka viņiem līdzjūtību.

     [+] [-]

, 2022-10-16 17:59, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Vecvagaram? Tas, ka izgāzās ar u20 un lielo vīru izlasi un ātri vien palika nevajadzīgs kazahos nav rādītājs, ka labāk pie pieaugušo komandas stūres nelaist, nav rādītājs? Es saprotu, jā, kā direktors varbūt spējīgs, jauniešu komandā - ok. Bet ne jau LBL komandā, ja mērķis ir uzaugsme. Un starp citu - kur tad tā talantīgā Valmiera? Pirms sezonas skandēji cik labs materiāls, cik labi treneri - būs ļoti talantīga komanda. Ja tur ir talants, tad vismaz grozā, tā kā būtu jāprot trāpīt, bet pat ar to iet maigi sakot čābīgi.
Veco taču arī no Ukrainas ātri izmeta, jo bija nolaidis klubu līdz pēdējai vietai.

     [+] [-]

, 2022-10-16 18:01, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Nolaid tvaiku un sapratīsi, ka trollis cobham nenoliek Bertānus, bet gan izsaka viņiem līdzjūtību.
Par ko lidzjutibu? Par to, ka viniem rup Valmieras basketbols un iesaistas kluba procesos? Par to butu jaizsaka tikai komplimenti

  +2 [+] [-]

, 2022-10-16 18:13, pirms 2 gadiem
Patiesībā respekts LU, lai arī kā mainītos sastāvs, šosezon pat treneris, LU vienmēr ir konkurētspējīgi, māk uzvarēt bez leģionāriem, pretēji tam, kādu ceļu Valmiera mēģina iet!

  +3 [+] [-]

, 2022-10-16 18:14, pirms 2 gadiem
parveselīgudzīvesveidu rakstīja: Par ko lidzjutibu? Par to, ka viniem rup Valmieras basketbols un iesaistas kluba procesos? Par to butu jaizsaka tikai komplimenti
Līdzjūtību par to, ka gribot labu ielīda dziļā purvā un iespējams nenojauš cik smagi ies, lai to purvu satīŗītu.

  +5 [+] [-]

, 2022-10-16 18:18, pirms 2 gadiem
parveselīgudzīvesveidu rakstīja: Par ko lidzjutibu? Par to, ka viniem rup Valmieras basketbols un iesaistas kluba procesos? Par to butu jaizsaka tikai komplimenti
Saprotu, ka tu esi Valmierai tuvu stāvošs cilvēks, tāpēc daži jautājumi un ortodoksāla provinciāļa spriedumi:
1) vai tā ir brāļu Bertānu vīzija par to virzienu, kas pašlaik uzņemts ar lielo komandu?
2) vai finansiālais stāvoklis klubā bija tik bezcerīgs, ka vajadzēja izdzenāt visu iepriekšējā gada sastāvu? daudzi no viņiem taču bija klubam lojāli daudzu gadu garumā, un nebūt ne izsmēluši visas izaugsmes iespējas (Dubults, Liepiņš)
3) vai Valmierā pašlaik nav kā Barona pēdējās sezonās, (lasi - Zonne un dēls) un pašreizējais stāvoklis ir vienkārši kluba vadības kaprīze?

pašreizējā situācija tādā basketbola pilsētā kā Valmiera ir vienkārši neizskaidrojama un , piedodiet - apkaunojoša.

  +2 [+] [-]

, 2022-10-16 18:23, pirms 2 gadiem
OMG... -40! cik zemas klases leģionāri ir savākti Valmierā, ja komanda zaudē ar tādu starpību LU!!! KOSMOSS!

  +1 [+] [-]

, 2022-10-16 18:24, pirms 2 gadiem
cobham rakstīja: Šitāda komanda LBL2 dabūtu vairākus zāģus
zāģi būtu vairāk nekā uzvaru!

  +3 [+] [-]

, 2022-10-16 19:41, pirms 2 gadiem
brunoje rakstīja: Saprotu, ka tu esi Valmierai tuvu stāvošs cilvēks, tāpēc daži jautājumi un ortodoksāla provinciāļa spriedumi:
1) vai tā ir brāļu Bertānu vīzija par to virzienu, kas pašlaik uzņemts ar lielo komandu?
2) vai finansiālais stāvoklis klubā bija tik bezcerīgs, ka vajadzēja izdzenāt visu iepriekšējā gada sastāvu? daudzi no viņiem taču bija klubam lojāli daudzu gadu garumā, un nebūt ne izsmēluši visas izaugsmes iespējas (Dubults, Liepiņš)
3) vai Valmierā pašlaik nav kā Barona pēdējās sezonās, (lasi - Zonne un dēls) un pašreizējais stāvoklis ir vienkārši kluba vadības kaprīze?

pašreizējā situācija tādā basketbola pilsētā kā Valmiera ir vienkārši neizskaidrojama un , piedodiet - apkaunojoša.
Par sastāva komplektāciju atbild menedžeris Roberts Zeile , ko viņš savācis tāds rezultāts ,
Bet piekrītu vajadzēja atstāt noteikti Dubultu un Liepiņu ,
Bet tākā Zeiles lielākais čoms ir Vēvēris vecākais , Tad kārtējā Zeiles laža tiks aizmirsta un piedota

  +4 [+] [-]

, 2022-10-16 19:43, pirms 2 gadiem
Piekrītu - vai Valmierai nebija iespējas turpināt sadarbību ar Dubultu, Liepiņu, Engeru? Nevajadzētu leģionārus. LBL2 arī noteikti ir normāli spēlētāji, ja tas tomēr ir naudas jautājums. Starp citu, kur palicis Greitāns? Sāka pamazām progresēt un tagad atsēdināts?
LU tikmēr regulāri izmanto visus 12 spēlētājus un no sola nākošie neko diži neatpaliek no starta piecinieka, ienes enerģiju, punktus, aizsardzībā strādā par 100 procentiem. Droši varētu dalīt minūtes visiem līdzīgāk.
Nu jā, Valmierai grūti laiki pienākuši, kaut kas ar steigu jāmaina! Kādreiz fanoju…

  +2 [+] [-]

, 2022-10-16 19:50, pirms 2 gadiem
Te šovakar varbūt par daudz emociju... Kuram galvu cirst nost, kuru triekt ratā. Baidos, ka pie šīs (BEZ)sistēmas - un par to laikam atbildīgs ir galvenais treneris - arī Dubults un Liepiņš nebūtu glābēji. Nav taču neviens kombinācijas, viss balstās uz improvizāciju lielā ātrumā, kas rada kļūdu pēc kļūdas, un spēlētāju individuālo meistarību, kuras ir tik, cik ir katram čalim.
Šodienas mača sakarā man nelāgas aizdomas par Valtera Vēvera ceļgalu, jācer, ka tur viss būs OK.

  +1 [+] [-]

, 2022-10-16 19:55, pirms 2 gadiem
Skaidrs, ka atbildība par kombināciju neesamību un bardaku laukumā ir jāuzņemas galvenajam trenerim. Basketbols nav tikai fiziska, bet arī prāta spēle. Tātad bez kombinācijām pie uzvarām netikt.

  +4 [+] [-]

, 2022-10-16 20:17, pirms 2 gadiem
wolmar rakstīja: Te šovakar varbūt par daudz emociju... Kuram galvu cirst nost, kuru triekt ratā. Baidos, ka pie šīs (BEZ)sistēmas - un par to laikam atbildīgs ir galvenais treneris - arī Dubults un Liepiņš nebūtu glābēji. Nav taču neviens kombinācijas, viss balstās uz improvizāciju lielā ātrumā, kas rada kļūdu pēc kļūdas, un spēlētāju individuālo meistarību, kuras ir tik, cik ir katram čalim.
Šodienas mača sakarā man nelāgas aizdomas par Valtera Vēvera ceļgalu, jācer, ka tur viss būs OK.
Ikdienā piekristu, bet jāskatās dziļāk. Problēmas Valmierā iezīmējās jau pirms tam. Un šī te ļoti straujā kursa maiņa "kļūsim par talantu fabriku", pirmo reizi vēsturē vairāki leģionāri, trenera izvēle, netiek paturēti iepriekšējie līderi - tas nāk no augšas. Turklāt arī tā spēlētāju attīstība amizanta. Ja mērķis ir attīstīt jaunos talantus - kāpēc komandā ir leitis, Mccall, Geks? 23-25 gados tas vairs nav attīstāmais talants. Tur jau ir +- redzams, kas spīd. Es vēl saprotu paturēt, kādu savas skolas audzēkni, vai dot iespēju, kādam talantīgam letiņam, kas u18 vecumā likās būs lietaskoks, bet ne līdz galam sagāja, taču ne jau leģus šādā vecumā. Ukrainis - ok, 18 gadi, Beks ok ir arī manis pieminētie 25 gadi, bet tur vismaz ir rezultāts. Loģiski "taisot talantu fabriku", būtu visa komanda no 17 - 22 gadus veciem džekiem, pamatā vietējo talantu un kādu interesantu šī paša vecuma ārzemnieku + 2, maksimums trīs veterāni-vilcēji.
Treneris pagaidām sevi parāda, kā ākstu, bet zivs pūst no galvas. Visa straujā kursa maiņa un komplektācija, kas pilnīgi neatbilst vārdos uzstādītajam kursam parāda, un paša trenera izvēle, parāda, ka tur vietā var likt arī krietni sakarīgāku treneri - sūdi vagā būs tāpat.
+ vai kāds sīkāk var pastāstīt par fiziskās sagatavotības specu? Jauni čaļi, bet viņus noskrien...

  +1 [+] [-]

, 2022-10-16 20:35, pirms 2 gadiem
juings rakstīja: Par sastāva komplektāciju atbild menedžeris Roberts Zeile , ko viņš savācis tāds rezultāts ,
Bet piekrītu vajadzēja atstāt noteikti Dubultu un Liepiņu ,
Bet tākā Zeiles lielākais čoms ir Vēvēris vecākais , Tad kārtējā Zeiles laža tiks aizmirsta un piedota
Mans jautājums faktiski bija - vai tā tiešām ir laža vai kāds specifisks uzstādījums. tavs komentārs tiešām velk uz Zonne - 2 piegājienu ...
Un kas izvēlējās vecāko treneri? Vai Bertāniem arī bija teikšana? Ja godīgi - Valmierā pašlaik nu jau paaugušies jauni vietējie speciālisti _ Amoliņš, Virsis - vai šie nederēja?

  +1 [+] [-]

, 2022-10-16 21:00, pirms 2 gadiem
Amoliņš kā treneris, iespējams, būtu ļoti Ok, jo māk gan ar jauniešiem strādāt, gan arī zin kā veidojama sadarbība laukumā! Būtu cita motivācija arī spēlētājiem un ar laiku noteikti progress.

  +1 [+] [-]

, 2022-10-16 21:07, pirms 2 gadiem
brunoje rakstīja: Mans jautājums faktiski bija - vai tā tiešām ir laža vai kāds specifisks uzstādījums. tavs komentārs tiešām velk uz Zonne - 2 piegājienu ...
Un kas izvēlējās vecāko treneri? Vai Bertāniem arī bija teikšana? Ja godīgi - Valmierā pašlaik nu jau paaugušies jauni vietējie speciālisti _ Amoliņš, Virsis - vai šie nederēja?
Gluži Zonne 2 nebūs , BET līdzības ir ! Vēveris vecākais , pateicoties viņam basketbols ieguva sponsoru VALMIERA GLASS par to viņam milzum liels paldies ! Viņa čoms ir basketbola kluba menedžeris pirms tam kluba treneris Roberts Zeile , Tapēc tiek piedots daudzkas tāda pavisam īsā versija

     [+] [-]

, 2022-10-16 21:07, pirms 2 gadiem
Parastais vērotājs rakstīja: Amoliņš kā treneris, iespējams, būtu ļoti Ok, jo māk gan ar jauniešiem strādāt, gan arī zin kā veidojama sadarbība laukumā! Būtu cita motivācija arī spēlētājiem un ar laiku noteikti progress.
Gatis Melderis
1 2 41 komentārs