Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Anglijā atkal sašutuši par tiesāšanas zemo kvalitāti

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Anglijā atkal sašutuši par tiesāšanas zemo kvalitāti
Foto: Reuters/Scanpix

Anglijas Futbola asociācija (FA), sekojot vakardienas strīdīgi ieskaitītajiem vārtiem kausa pusfinālā starp "Chelsea" un "Tottenham" (5:1), paudusi cerību moderno tehnoloģiju ieviešanu sagaidīt pēc iespējas drīzāk.

"Chelsea" labā vakar Vemblijā tika ieskaitīti apšaubāmi vārti pēc Huana Mataas sitiena, pēc kura "Chelsea" izvirzījās vadībā ar 2:0 un vēlāk izcīnīja graujošu uzvaru.

Video atkārtojumi nedeva pārliecinošu verdiktu par to, vai vārtu guvums bija legāls. Galvenais tiesnesis Martins Atkinsons, kurš spēlētāju burzmā pazudušo bumbu neredzēja, nolēma ieskaitīt vārtus, pēcāk saņemot pamatīgu kritikas devu.

FIFA divas vārtu līnijas tehnoloģijas sāks testēt šī mēneša beigās, bet 2. jūlijā tiks pieņemts lēmums, vai atļaut vienas vai abu sistēmu izmantošanu jau no nākamās sezonas.

FA ziņojumā sacīts: "FA uz moderno tehnoloģiju ieviešanu uzstājusi jau desmit gadus. Vēlamies, lai tā tiktu ieviesta pēc iespējas ātrāk. Neviens cits par to neprasa uzstājīgāk par mums."

"Otrie vārti mums bija liela nelaime. Tā bija tiesneša kļūda, jo bumba ne tuvu nebija pie līnijas. Tiesnesis pieļāva lielu kļūdu. Protams, tā nebija apzināta rīcība, taču nevaru saprast, kāpēc vārti tika ieskaitīti. Viņš noteikti minēja, jo nebija pārliecināts. Vārtu tehnoloģijām ir jātiek ieviestām. Nevar vairs tā turpināt, kad tiek pieņemti kļūdaini lēmumi," sacīja "Tottenham" galvenais treneris Harijs Rednaps.

Izmantotie resursi:
ESPN
BBC

1 2 37 komentāri
Slēpts komentārs: LAIKS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-04-16 14:53, pirms 13 gadiem
Bobijs Varenais Šāvējs rakstīja: jā, un pie katras strīdīgās epizodes spēlētāji un treneri apelēs pie tesneša lai šis skrien un skatās atkārtojumu!
Futbols pārvērtīsies par daiļslidošanU!

Kasandri ibio
hokejaa to dara, vai tad kaut kas baigi sliktaak ir? futbols tikai ieguutu no iespeejas sazinaaties ar Video tiesnesi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-04-16 15:05, pirms 13 gadiem
oilersbest rakstīja: Nu te jau vainigi linijtiesneshi jo galvenais tiesnesis nu nevareja redzet vai bumba ir vai nav vartos!
Līnijtiesneši jau nav no PSRS laikiem, tagad tiesneša asistenti.

  +6 [+] [-]

, 2012-04-16 15:08, pirms 13 gadiem
Bobijs Varenais Šāvējs rakstīja: jā, un pie katras strīdīgās epizodes spēlētāji un treneri apelēs pie tesneša lai šis skrien un skatās atkārtojumu!
Futbols pārvērtīsies par daiļslidošanU!

Kasandri ibio
Tev laikam dators ir svesha lieta.
Ja pieliek vienu tiesnesi pie datora, tad uzzinaat bija vai nebija vaarti uzzinaatu aatraak nekaa tu pamirkshkjinaatu acis.
Savukaart video tiesnesis to uz reiz pazinjotu galvenajam tiesnesim.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-16 15:10, pirms 13 gadiem
Futbolaa grib bumbaa chipu ielikt, nevis kaa hokejaa skatiit video.

  -3 [+] [-]

, 2012-04-16 15:21, pirms 13 gadiem
Mūsu pašmāju Treimani ar FIFA kateogriju tāpat nevines no anglijas nepārspēs

  +4 [+] [-]

, 2012-04-16 15:22, pirms 13 gadiem
EPL ir turnīrs, kurā apgrozās lielākā TV nauda eiropā, un šķiet ka pat pasaulē... Nesaprotu kādēļ FA ir jāgaida kamēr kaut kādi UEFA un FIFA bremzes Platīnblateri savā birokrātiskajā aparātā kaut ko izlems un izdomās!?! Vajag ņemt un rīkoties. Tieši tāpat tenisā izdarīja ASV tūres rīkotāji, kamēr federācija bremzēja, tikmēr Hawkeye tika ieviests tur un visi redzēja cik efektīvi tas darbojas. Tagad par tās lietošanu pat nevienam protestēt neienāk prātā.
Slēpts komentārs: MaryJane

     [+] [-]

, 2012-04-16 15:28, pirms 13 gadiem
Futbols ir ar to ekskluzīvs, ka saglabā kaut kādu hierarhiju starp klubiem. Anglijā tieši ir šī te lordu un vēlvisādu dīvaiņu kārtība, viņu mentalitāte atspoguļojas futbolā, kur patīk, ja varenajiem pietiesā. Bet tā viņiem ir tabu tēma.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-16 15:30, pirms 13 gadiem
Valstij, kuras izlasei PČ play off spēlē neieskaitīja acīmredzamu golu tiešām vajadzētu būt pirmajai, kas savā vietējā čempionātā ievieš tehnoloģiju, kas fiksē vārtu līnijas šķērsošanu. Tas gan neatrisinātu strīdīgos lēmumus par 11m soda sitieniem, bet vismaz būtu minimālais solis pareizajā virzienā. Es vēl kaut kā varu saprast tos iebildumus pret video atkārtojumiem, lai gan tie arī noteikti būtu derīgi, bet goal line tech ieviešanas vilcināšana šķiet pilnīgi bezjēdzīga.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-16 15:31, pirms 13 gadiem
piemēram,visas strīdīgās epizodes ar barselonu(tas visskaļāk izskan pēdējos gadus) - cik atceros, neviens strīds nav bijis par vārtu līniju. viss ir par fiksētiem/nefiksētiem noteikumu pārkāpumiem, tāda vārtu līnijas tehnoloģija 0,1% gadījumu kaut ko dos. bet arī vairāk,nekā nekas

  -3 [+] [-]

, 2012-04-16 15:34, pirms 13 gadiem
Kāda tabu tēma???? Šīs sezonas laikā Angļu mēdiji pilni ar kritiku tiesnešu virzienā, tai skaitā par pietiesāšanu lieliem klubiem. Par mentalitāti gan piekrītu, daudziem angļiem (un ne tikai) liekas, ka tabulai būtu jāpaliek nemainīgai katru gadu, maksimālais, kas varētu mainīties ir to komandu izkārtojums, kas atrodas ārpus top 4.
eduards fināls rakstīja: Futbols ir ar to ekskluzīvs, ka saglabā kaut kādu hierarhiju starp klubiem. Anglijā tieši ir šī te lordu un vēlvisādu dīvaiņu kārtība, viņu mentalitāte atspoguļojas futbolā, kur patīk, ja varenajiem pietiesā. Bet tā viņiem ir tabu tēma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-16 15:47, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: EPL ir turnīrs, kurā apgrozās lielākā TV nauda eiropā, un šķiet ka pat pasaulē... Nesaprotu kādēļ FA ir jāgaida kamēr kaut kādi UEFA un FIFA bremzes Platīnblateri savā birokrātiskajā aparātā kaut ko izlems un izdomās!?! Vajag ņemt un rīkoties. Tieši tāpat tenisā izdarīja ASV tūres rīkotāji, kamēr federācija bremzēja, tikmēr Hawkeye tika ieviests tur un visi redzēja cik efektīvi tas darbojas. Tagad par tās lietošanu pat nevienam protestēt neienāk prātā.
Nu tad jau pie visiem strīdīgajiem momentiem ( aizmugurēm, sodiem u.t.t) vajag pa video.. FIFA galvenais arguments jau ir tas, ka futbols tehnoloģiju ieviešanas ziņā atpaliek no citiem sporta veidiem un ar to arī ir populārs. Tieši tiesnešu kļūdas izraisa diskusijas un futbola popularitāti.
Vēl viens arguments un es piekrītu ir spēles gaita. Jo vairāk video, jo saraustītāka spēle.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-16 15:49, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: Valstij, kuras izlasei PČ play off spēlē neieskaitīja acīmredzamu golu tiešām vajadzētu būt pirmajai, kas savā vietējā čempionātā ievieš tehnoloģiju, kas fiksē vārtu līnijas šķērsošanu. Tas gan neatrisinātu strīdīgos lēmumus par 11m soda sitieniem, bet vismaz būtu minimālais solis pareizajā virzienā. Es vēl kaut kā varu saprast tos iebildumus pret video atkārtojumiem, lai gan tie arī noteikti būtu derīgi, bet goal line tech ieviešanas vilcināšana šķiet pilnīgi bezjēdzīga.
Ir 21.gadsimts un izgrūst nenormālu piķi,tikai lai noteiktu bija gols/nebija (šogad Anglijas futbolā 2 kļūdaini lēmumi - PL viens un tagad kausā, varbūt, pāris vēl zemākajās līgās) ir diezgan absurdi. Daudz vairāk problēmu ir ar aizmugurēm un 11 m soda sitieniem un tam ir vienkāršs risinājums - videomonitors 4.tiesnesim un viņš jau pārdesmit sekundēs pieņems pareizo lēmumu. Ņemot vērā potenciālos šadus strīdus momentus, tas nepagarinās spēli vairāk par 1-2 minūtēm. + vēl piekrītu Vengeram - par apzinātiem daiviem 1-3 spēļu bans.

     [+] [-]

, 2012-04-16 15:54, pirms 13 gadiem
Hunter rakstīja: Ir 21.gadsimts un izgrūst nenormālu piķi,tikai lai noteiktu bija gols/nebija (šogad Anglijas futbolā 2 kļūdaini lēmumi - PL viens un tagad kausā, varbūt, pāris vēl zemākajās līgās) ir diezgan absurdi. Daudz vairāk problēmu ir ar aizmugurēm un 11 m soda sitieniem un tam ir vienkāršs risinājums - videomonitors 4.tiesnesim un viņš jau pārdesmit sekundēs pieņems pareizo lēmumu. Ņemot vērā potenciālos šadus strīdus momentus, tas nepagarinās spēli vairāk par 1-2 minūtēm. + vēl piekrītu Vengeram - par apzinātiem daiviem 1-3 spēļu bans.
Kā tieši viņš varēs pieņemt pārdesmit sekundēs to lēmumu? Viņam uzreiz ies vajadzīgā kamera vajadzīgajā rakursā? Pilnīga fantastika. Par daiviem gan piekrītu.

  +6 [+] [-]

, 2012-04-16 16:07, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: Kā tieši viņš varēs pieņemt pārdesmit sekundēs to lēmumu? Viņam uzreiz ies vajadzīgā kamera vajadzīgajā rakursā? Pilnīga fantastika. Par daiviem gan piekrītu.
Nevis pārdesmit sekundēs, bet max 5 sekunžu laikā 4.tiesnesim tiks piegādāta bildīte no jebkura kameras lenķa! Ja Tev tā liekas fantastika, tad es nesaprotu, kapēc joprojām nebrīnies par to, ka tev televizorā futbola bildīte ar pāris sekunžu intervālu nokļūst no Anglijas Latvijā Lielajām TV kompānijām tas ir tīrākais sīkums un nekādus būtiskus papildus izdevumus tas arī neprasītu! Savukārt par daiviem jau kādu gadu atpakaļ rakstiju! Nosēžas komisija, pārskata strīdīgās epizodes un piešķir diskvalifikācijas. Par katru nākošo sods lielāks, tāpat kā tagad tas notiek ar noraidijumiem! 1-2 sezonas un tā daivošana būtu izskausta kā suga.
Par futbola ekskluzīvumu par ko tur pļurkst futbola funkcionāri, attaisnojot savu neizlēmību jaunāko tehnoloģiju ieviešanā vispār ir pilnīgs idiotisms. Tad sanāk, ka futbols no citiem sporta veidiem ir ekskluzīvs ar to, ka ir vienīgais sporta veids, kurā var uzvarēt ar tiesnešu "palīdzību"!!!

     [+] [-]

, 2012-04-16 16:11, pirms 13 gadiem
Es nedomāju, ka tas izmaksās milzu naudas, nevaru iedomāties, ka 1 laukuma aprīkošana varētu izmaksāt vairāk kā, piemēram 100 k. Nedomāju, ka pie šī brīža naudas apgrozības tā ir milzīga nauda. Es domāju, ka katrs Anglijas izlases fans būtu gatavs personīgi samaksāt par to, vismaz 10 mārciņas.
Par daiviem pietiktu ar dzelteno, kā tas teorētiski ir šobrīd, tikai, problēma, ja daivus ļoti grūti fiksēt. Piemēram, šajā kārtā par Jangu iedeva 11m, Tevesam spēles sākumā dzelteno it kā par daivu, kas nebija daivs, bet drīzāk 11m
Hunter rakstīja: Ir 21.gadsimts un izgrūst nenormālu piķi,tikai lai noteiktu bija gols/nebija (šogad Anglijas futbolā 2 kļūdaini lēmumi - PL viens un tagad kausā, varbūt, pāris vēl zemākajās līgās) ir diezgan absurdi. Daudz vairāk problēmu ir ar aizmugurēm un 11 m soda sitieniem un tam ir vienkāršs risinājums - videomonitors 4.tiesnesim un viņš jau pārdesmit sekundēs pieņems pareizo lēmumu. Ņemot vērā potenciālos šadus strīdus momentus, tas nepagarinās spēli vairāk par 1-2 minūtēm. + vēl piekrītu Vengeram - par apzinātiem daiviem 1-3 spēļu bans.

     [+] [-]

, 2012-04-16 16:24, pirms 13 gadiem
tiesašanas līmenis visas valsts augstakajas futbola ligas , kopuma ir ļoti krities , reti ir kāds tiesnesis kas spēj savaldīt šīs zvaigznes un nepieļaut sevis ietekmēšanu.

     [+] [-]

, 2012-04-16 16:28, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Tad sanāk, ka futbols no citiem sporta veidiem ir ekskluzīvs ar to, ka ir vienīgais sporta veids, kurā var uzvarēt ar tiesnešu "palīdzību"!!!
Skaidrs. Iesaku Tev doties uz Ķīnu un skatīties kā roboti spēlē futbolu, tur ir Tevis kārotā 100% godīgā spēle. Par video ātrumu nešaubos, bet vēl ir jāpieņem lēmums. Varbūt, tad nospēlēt spēli,iedot noskatīties komisijai un tad, lai šie pieņem lēmumu par rezultātu?
Futbols nav vienīgais tāds sporta veids, kur var uzvarēt ar tiesnešu palīdzību to nu katrs zina, bet vai mēs gribētu, lai pazūd šis subjektīvisms un vai tas būtu labi sporta popularitātei es gan šaubos.

     [+] [-]

, 2012-04-16 16:33, pirms 13 gadiem
Un cik tad vajadzīgs kompetentam cilvēkam, lai pieņemtu lēmumu? Ar minūti būs liku likām. Tas noteikti atsvērs to, ka spēlētāji un līdzjutēji varēs justies mierīgi, jo uzvarējusi būs komanda, kas to ir patiešām pelnījusi un zaudētājiem zaudējumā atliks vainot vien pašiem sevi.
eduards fināls rakstīja: Skaidrs. Iesaku Tev doties uz Ķīnu un skatīties kā roboti spēlē futbolu, tur ir Tevis kārotā 100% godīgā spēle. Par video ātrumu nešaubos, bet vēl ir jāpieņem lēmums. Varbūt, tad nospēlēt spēli,iedot noskatīties komisijai un tad, lai šie pieņem lēmumu par rezultātu?
Futbols nav vienīgais tāds sporta veids, kur var uzvarēt ar tiesnešu palīdzību to nu katrs zina, bet vai mēs gribētu, lai pazūd šis subjektīvisms un vai tas būtu labi sporta popularitātei es gan šaubos.

     [+] [-]

, 2012-04-16 16:36, pirms 13 gadiem
Bobijs Varenais Šāvējs rakstīja: labāk ēst savu sakaltušo maizi nekā svešu plovu
Labu apetiiti

     [+] [-]

, 2012-04-16 16:41, pirms 13 gadiem
Hunter rakstīja: par apzinātiem daiviem 1-3 spēļu bans.
Ja par diskvalifikācijām (ne tikai daiviem) runā - Sam Wallace: Overhaul the disciplinary system...

  +2 [+] [-]

, 2012-04-16 16:41, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: Skaidrs. Iesaku Tev doties uz Ķīnu un skatīties kā roboti spēlē futbolu, tur ir Tevis kārotā 100% godīgā spēle. Par video ātrumu nešaubos, bet vēl ir jāpieņem lēmums. Varbūt, tad nospēlēt spēli,iedot noskatīties komisijai un tad, lai šie pieņem lēmumu par rezultātu?
Futbols nav vienīgais tāds sporta veids, kur var uzvarēt ar tiesnešu palīdzību to nu katrs zina, bet vai mēs gribētu, lai pazūd šis subjektīvisms un vai tas būtu labi sporta popularitātei es gan šaubos.
Nu Tev vienkārši trūkst argumentu, tapēc te gvelz tagad muļķības par Ķīnu un tamlīdzīgām lietām! Visa pasaule TV ekrānā redz dažas sekundes pēc notikušā, ka tajā vai citā epizodē ir bijusi aizmugure, vai bumba ir/nav šķērsojusi līniju, vai ir/nav pārkāpums, bet Tu te pļāpā ka tiesnešiem ir vajadzīgs šausmīgi ilgs laiks lēmuma pieņemšanai! Absurds un nekas vairāk. Tad skaties daiļslidošanu vai mākslas vingrošanu un izbaudi subjektīvo tiesāšanu, bet personīgi man viennozīmīgi gribās lai tiesnešu lēmumi būtu godīgi un pareizi! Un to jau vairs sen tiesnešiem nav iespējams izdarīt bez tehnoloģiju palīdzības! Kā var šādā veidā futbols zaudēt savu popularitāti man arī nav skaidrs... Un nekur jau tas futbols neliksies! Agrāk vai vēlāk tāpat tās tehnoloģijas futbolā tiks ieviestas un atbalstītāji tam vairojas ar katru tiesnešu kļūdaino lēmumu. Vienkārši šobrīd nevajadzīgi tiek novilcināts laiks.

  -3 [+] [-]

, 2012-04-16 17:01, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Nu Tev vienkārši trūkst argumentu, tapēc te gvelz tagad muļķības par Ķīnu un tamlīdzīgām lietām! Visa pasaule TV ekrānā redz dažas sekundes pēc notikušā, ka tajā vai citā epizodē ir bijusi aizmugure, vai bumba ir/nav šķērsojusi līniju, vai ir/nav pārkāpums, bet Tu te pļāpā ka tiesnešiem ir vajadzīgs šausmīgi ilgs laiks lēmuma pieņemšanai! Absurds un nekas vairāk. Tad skaties daiļslidošanu vai mākslas vingrošanu un izbaudi subjektīvo tiesāšanu, bet personīgi man viennozīmīgi gribās lai tiesnešu lēmumi būtu godīgi un pareizi! Un to jau vairs sen tiesnešiem nav iespējams izdarīt bez tehnoloģiju palīdzības! Kā var šādā veidā futbols zaudēt savu popularitāti man arī nav skaidrs... Un nekur jau tas futbols neliksies! Agrāk vai vēlāk tāpat tās tehnoloģijas futbolā tiks ieviestas un atbalstītāji tam vairojas ar katru tiesnešu kļūdaino lēmumu. Vienkārši šobrīd nevajadzīgi tiek novilcināts laiks.
Kuri ir tie atbalstītāji? Tu un tavs kaimiņš? Nocitēsi, kur saku, ka ir vajadzīgs šausmīgi ilgs laiks? Es saku, ka, ja katras strīdīgas situācijas risināšanā iesaistīsies video tiesnesis, tad spēle pazaudēs savu gaitu un kļūs nebaudāma.
Agrāk vai vēlāk būs tad, kad izaugs Tava paaudze un FIFA cilvēki apsprāgs, tad arī ienāks visādi šitādi tehno brīnumi. Un šobrīd netiek ieviests kaut vai eyahawk tādēļ, ka ielaižot vienu tādu sērgu FIFA parādīs savu pilnīgu kapitulāciju tehnoloģiju priekšā un nāksies ieviest arī citus draņķus, kas bojā futbola fundamentālās īpašības, kuras ciena šobrīd FIFA augšienē esošie. Ko cilvēks gaida no futbola? Ne jau noskatīties spēli un apmierinātībā aiziet gulēt. Cilvēks gaida diskusiju, visbiežāk ar čomiem. Kas rada šīs diskusijas? 1. Skaisti goli un epizodes 2. Rupjības laukumā 3. Tiesnešu kļūdas. Tie ir pamati. Tu gribi 2 no tiem izskaust, tad kas paliek no futbola?

  -2 [+] [-]

, 2012-04-16 17:06, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: Un cik tad vajadzīgs kompetentam cilvēkam, lai pieņemtu lēmumu? Ar minūti būs liku likām. Tas noteikti atsvērs to, ka spēlētāji un līdzjutēji varēs justies mierīgi, jo uzvarējusi būs komanda, kas to ir patiešām pelnījusi un zaudētājiem zaudējumā atliks vainot vien pašiem sevi.
Novirzoties no tēmas, tad jau drošvien jūs taisnīguma cīnītāji ar ABa drošvien arī esat par fotoradariem un to skaita palielināšanu, jo tie taču uzliek cilvēkam par pienākumu samaksāt, kad ir pārkāpts braukšanas ātrums vai ne? Varbūt arī tur vajag video novērošanu uz visiem ceļiem, lai būtu pilnīgi godīga braukšana?

  +2 [+] [-]

, 2012-04-16 17:54, pirms 13 gadiem
Un tu droši vien esi par mūža ieslodzījumu atcelšanu par slepkavību, to varētu piešķirt izlozes kārtībā, 50% piespriest, 50% vienkārši atlaist brīvībā, tad šo visu ļoti aizrautīgi varētu apspriest ar draugiem krogā...
eduards fināls rakstīja: Novirzoties no tēmas, tad jau drošvien jūs taisnīguma cīnītāji ar ABa drošvien arī esat par fotoradariem un to skaita palielināšanu, jo tie taču uzliek cilvēkam par pienākumu samaksāt, kad ir pārkāpts braukšanas ātrums vai ne? Varbūt arī tur vajag video novērošanu uz visiem ceļiem, lai būtu pilnīgi godīga braukšana?

     [+] [-]

, 2012-04-16 18:01, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: Novirzoties no tēmas, tad jau drošvien jūs taisnīguma cīnītāji ar ABa drošvien arī esat par fotoradariem un to skaita palielināšanu, jo tie taču uzliek cilvēkam par pienākumu samaksāt, kad ir pārkāpts braukšanas ātrums vai ne? Varbūt arī tur vajag video novērošanu uz visiem ceļiem, lai būtu pilnīgi godīga braukšana?
Nu ja visi ieverotu ceļa satiksmes noteikumus,tad būtu daudz mazāk negadījumu Tā kā sodus vajag vel daudz bargakus.

     [+] [-]

, 2012-04-16 18:29, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: Kuri ir tie atbalstītāji? Tu un tavs kaimiņš? Nocitēsi, kur saku, ka ir vajadzīgs šausmīgi ilgs laiks? Es saku, ka, ja katras strīdīgas situācijas risināšanā iesaistīsies video tiesnesis, tad spēle pazaudēs savu gaitu un kļūs nebaudāma.
Agrāk vai vēlāk būs tad, kad izaugs Tava paaudze un FIFA cilvēki apsprāgs, tad arī ienāks visādi šitādi tehno brīnumi. Un šobrīd netiek ieviests kaut vai eyahawk tādēļ, ka ielaižot vienu tādu sērgu FIFA parādīs savu pilnīgu kapitulāciju tehnoloģiju priekšā un nāksies ieviest arī citus draņķus, kas bojā futbola fundamentālās īpašības, kuras ciena šobrīd FIFA augšienē esošie. Ko cilvēks gaida no futbola? Ne jau noskatīties spēli un apmierinātībā aiziet gulēt. Cilvēks gaida diskusiju, visbiežāk ar čomiem. Kas rada šīs diskusijas? 1. Skaisti goli un epizodes 2. Rupjības laukumā 3. Tiesnešu kļūdas. Tie ir pamati. Tu gribi 2 no tiem izskaust, tad kas paliek no futbola?
Nē nu bet tu tak esi viens jokupēters Gan jau pienāks tavas un Blaterveidīgo paaudzes beigas! Bet tikmēr lūri savu daiļslidošanu un izvairies no fotoradariem Jā es atbalstu, mans kaimiņš Vengers tas kurš Arsēns arī atbalsta, vel virkne EPL treneru un visa pārējā iela uz kuras dzīvoju sen jau ir atbalstijuši nepieciešamību futbolam iet līdzi laikam. Bet nu ko tur daudz ar tevi strīdēties, cerams pēc iespējas ātrāk futbolā godīguma princips uzvarēs un tev vairs futbols nebūs jāskatās

  +1 [+] [-]

, 2012-04-16 23:52, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: Cilvēks gaida diskusiju, visbiežāk ar čomiem. Kas rada šīs diskusijas? 1. Skaisti goli un epizodes 2. Rupjības laukumā 3. Tiesnešu kļūdas. Tie ir pamati. Tu gribi 2 no tiem izskaust, tad kas paliek no futbola?
psc,kas tad paliekot no futbola emmmm,varbūt PATS GALVENAIS? ja tev galvenais ir diskusija,tad iestājies diskusiju klubiņā, futbolā galvenais ir "mūsējie uzvarēja jūsējos", noskaidrot,kura komanda ir stiprākā, nevis kaut kādas mistiskas diskusijas par tiesnešu kļūdām un citām epizodēm. tad jau poh,uzlaid laukumā 12 futbolistus, apšauj pretiniekus, dari,kas ienāk prātā un tu varēsi diskutēt uz nebēdu rezultāts,kaut kādi noteikumi vairs nav svarīgi. mošk labāk filmas skaties,nevis sportu,ko? tur tu vari diskutēt par iznākumu līdz nelabumam.

     [+] [-]

, 2012-04-16 23:54, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: Un tu droši vien esi par mūža ieslodzījumu atcelšanu par slepkavību, to varētu piešķirt izlozes kārtībā, 50% piespriest, 50% vienkārši atlaist brīvībā, tad šo visu ļoti aizrautīgi varētu apspriest ar draugiem krogā...
izcili pateici
1 2 37 komentāri