Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Heat" piedzīvo trešo zaudējumu pēdējās četrās spēlēs, "Bulls" ielaiž tikai 58 punktus

"Heat" piedzīvo trešo zaudējumu pēdējās četrās spēlēs, "Bulls" ielaiž tikai 58 punktus
Als Džefersons
Foto: AFP/Scanpix

Zaudējumu aizvadītajā naktī Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA) piedzīvoja čempione Maiami "Heat", kas atzina Jūtas "Jazz" pārākumu ar 97:104, savukārt Čikāgas "Bulls" spēlē pret Atlantas "Hawks" ielaida tikai 58 punktus, izcīnot pārliecinošu uzvaru - 97:58.

Spēles sākums labāks padevās viesiem no Maiami. Pēc trim precīziem Veida metieniem pēc kārtas "Heat" pārsvars sasniedza astoņus punktus. Interesanti, ka tas bija lielākais pārsvaru, kādu Maiami sasniedza mača gaitā. "Jazz" veica 10:0 izrāvienu, tādējādi iegūstot +4.

Otrajā ceturtdaļā Jūta turpināja palielināt pārsvaru. Feivorss trieca bumbu grozā no augšas, un "Jazz" atradās vadībā ar 12 punktiem. Mājinieki neapstājās un turpināja palielināt pārsvaru, uz brīdi izvirzoties vadībā ar 16 punktiem, taču pēc pirmajām 24 minūtēm rezultāts bija 59:44.

Gandrīz visu trešo ceturtdaļu abas komandas šķīra apmēram 20 punkti. Pēc Foja precīzā tālmetiena "Jazz" ieguva lielāko spēles pārsvaru, kas bija 21 punkts. Rezultatīvi spēlēja Džeimss, kura kontā bija jau 23 punkti. Pirms pēdējām 12 spēles minūtēm "Jazz" atradās 19 punktu vadībā - 84:65.

"Heat" uzsāka pakaļdzīšanos. Maiami guva 16 punktus, kamēr "Jazz" tikai četrus, tādējādi rezultāta starpība tika sadeldēta līdz septiņiem punktiem. Maiami neapstājās, un pēc Alena, Čalmersa un Entonija precīzajiem metieniem "Heat" atradās iedzinējos tikai ar diviem punktiem. "Jazz" uzreiz guva piecus punktus pēc kārtas, iegūstot +7, ko viesi nespēja vairs atspēlēt.

"Jazz" komandā rezultatīvākais ar 23 punktiem un 11 atlēkušajām bumbām bija Als Džefersons, savukārt Gordons Heijvards pievienoja 22 punktus. "Heat" rindās labākais punktu guvējs bija Lebrons Džeimss - 32.

Lielisku spēli aizsardzībā aizvadītajā naktī nodemonstrēja Čikāgas "Bulls" basketbolisti, kas savā grozā ielaida tikai 58 punktus, bet paši iemeta 97 punktus, tādējādi izcīnot ļoti pārliecinošu uzvaru pret Atlantas "Hawks". Pēc pirmā puslaika "Hawks" bija guvusi tikai 20 punktus (otrajā ceturtdaļā tika iemesti tikai pieci punkti). Divpunktu metienus Atlanta realizēja ar 29,3% precizitāti, bet no 14 tālmetieniem tika iemesti tikai divi. Maiks Skots bija vienīgais "Hawks" spēlētājs, kurš guva vismaz 10 punktus. "Bulls" rindās Karloss Būzers guva 20 punktus un izcīnīja 13 atlēkušās bumbas.

Ar "triple-double" izcēlās Ražans Rondo, sekmējot Bostonas "Celtics" sesto uzvaru pēc kārtas. Šoreiz ķelti tika galā ar Šarlotes "Bobcats" - 100:89. Rondo guva 17 punktus, izcīnīja 10 atlēkušās bumbas un atdeva 12 rezultatīvas piespēles. Pārliecinošu uzvaru izcīnīja Losandželosas "Clippers", kas ar 99:73 pārspēja Memfisas "Grizzlies".

Trešo uzvaru pēc kārtas izcīnīja Dalasas "Mavericks", ar rezultātu 113:98 pārspējot Minesotas "Timberwolves". Seši spēlētāji guva desmit vai vairāk punktus, bet rezultatīvākais ar 23 punktiem bija Darens Kolisons. Rezultatīvu spēli uzbrukumā nodemonstrēja Oklohomsitijas "Thunder" duo Kevins Durants un Rasels Vestbrūks, kas guva attiecīgi 41 un 36 punktus, palīdzot komandai pārspēt Fīniksas "Suns" - 102:90.

Aizvadītās nakts rezultāti

SpēleRezultāts
Wizards - Magic120:91
Celtics - Bobcats100:89
Bulls - Hawks97:58
Grizzlies - Clippers73:99
Mavericks - Timberwolves113:98
Jazz - Heat104:97
Suns - Thunder90:102
Kings - Cavaliers124:118

Izmantotie resursi:
NBA.com

1 2 36 komentāri

  +5 [+] [-]

, 2013-01-15 08:02, pirms 12 gadiem
58 punkti

da labi pirmajaa puslaikaa ielaisti 20 un otrajaa ceturtdalaa 5

  +1 [+] [-]

, 2013-01-15 08:06, pirms 12 gadiem
Njā... Interesanti kad pēdējo reizi NBA kāda komanda ceturdaļā guva mazāk par 10 punktiem

  +3 [+] [-]

, 2013-01-15 08:32, pirms 12 gadiem
Atlantai nogāja greizi viss, kas varēja noiet un vēl vairāk. 58 punkti priekš 48 minūtēm ir tiešām kuriozs rezultāts.

Bet nu šonakt Durants turpina pag. nedēļas iesākto, tāpat arī Thunder. Abi ar RW nospēlēja perfekti teju visu spēli.

Durantam un Gibspnam labi danki pāri pretspēlētājiem.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-15 08:33, pirms 12 gadiem
Statistiķim Rondo atkal triple double!!! Ehhh.. Pa smuko jacer ka ar šo nebeigsies bostonas uzvaras!!

  +3 [+] [-]

, 2013-01-15 08:56, pirms 12 gadiem
Durants, tas ir spēks. Pēdējos 3 mačos 116 punkti un Kobes panākšanas manevrs turpinās.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-15 09:35, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Durants, tas ir spēks. Pēdējos 3 mačos 116 punkti un Kobes panākšanas manevrs turpinās.
patiesībā visa Thunder komanda šosezon ir pamatīgs spēks, lai arī pats sezonas sākums bija ne tik pārliecinošs! pēc loģikas Thunder šosezon ir jākļūst par čempioniem jo pēdējo gadu fakti runā paši par sevi - pusfināls, fināls... tituls?!
kas attiecas uz pašu Durantu, tad, manuprāt, pēc pussezonas tieši viņš ir galvenais pretendents uz MVP. nākamais Karamele un "tikai" trešais kandidāts ir Lebrons... tas tā, subjektīvi spriežot.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-15 09:43, pirms 12 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Njā... Interesanti kad pēdējo reizi NBA kāda komanda ceturdaļā guva mazāk par 10 punktiem
Pavisam nesen bija 2p ceturtdalâ. Liekas, ka Dalasa bija tâ, kas nevarêja iemest. Slinkums meklêt, kura komanda un kad, bet tas noteikti bija šosezon.

  +5 [+] [-]

, 2013-01-15 09:44, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: patiesībā visa Thunder komanda šosezon ir pamatīgs spēks, lai arī pats sezonas sākums bija ne tik pārliecinošs! pēc loģikas Thunder šosezon ir jākļūst par čempioniem jo pēdējo gadu fakti runā paši par sevi - pusfināls, fināls... tituls?!
kas attiecas uz pašu Durantu, tad, manuprāt, pēc pussezonas tieši viņš ir galvenais pretendents uz MVP. nākamais Karamele un "tikai" trešais kandidāts ir Lebrons... tas tā, subjektīvi spriežot.
Paliek baisi iedomājoties, ka Karamele varētu saņemt MVP.

  +4 [+] [-]

, 2013-01-15 10:06, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: patiesībā visa Thunder komanda šosezon ir pamatīgs spēks, lai arī pats sezonas sākums bija ne tik pārliecinošs! pēc loģikas Thunder šosezon ir jākļūst par čempioniem jo pēdējo gadu fakti runā paši par sevi - pusfināls, fināls... tituls?!
kas attiecas uz pašu Durantu, tad, manuprāt, pēc pussezonas tieši viņš ir galvenais pretendents uz MVP. nākamais Karamele un "tikai" trešais kandidāts ir Lebrons... tas tā, subjektīvi spriežot.
Ceru, ka nē, par to Thunder titulu, man nekas nav iebilstams pret durantu, viņa rokas ir unikālas, tāpat arī treneris ir labs komandai, bet kamēr tur spēlēs Westbrūks, es to komandu paskatīties nevarēšu, un arī atbalstīt nespēšu, tracina vnk tādi spēlētāji. Aiversons arī tāds bija, bet viņš kaut kā bija ar citu auru un harizmu, viņš bija skatāms, Vestbrūks un tas tracinošais metiens pēc ieskrējiena, apstājoties, nu vjak... neciešu...
Es aiz vien vairāk sliecos uz LAC, tā ir komanda, kas ir mehānisms. Un ja uz līgu paskatās, kā vienu veselu, tad austrumi arī skaisti ierindojas aptuveni 4. vietā... Tā arī viņi pašlaik spēlē, manā skatījumā tabula ļoti precīz atspoguļo spēku samērus uz doto brīdi, un Heat, ja nedabūs normālu bumbu vācēju, kurš vismaz vēl 7 bumbas spēj savākt, tad tālāk par pusfinālu viņi netiks. Pagājušā gadā viņi izlīda un nospēlēja emocijas, bet nu jau pašlaik ir vairāk kā skaidri redzams, ka tai komandā visi nevar darīt visu, un tā cīņa par bumbām prasa spēkus, kas jūtami gremdē komandu. Jā pāri laukuma pāriet viņi var, tāpat uzmest viņi var, bet viī ir zaudējuši savu uzvaras nesošo ieroci, turklāt, neciešu, ka Bošu liek centrā, viņš tur ir tuvu nullei... Atgriežoties pie līderiem - Thunder ir play-off pieredze visos līemņos, tas ir viņu vienīgais trumpis pār LAC

  +3 [+] [-]

, 2013-01-15 10:09, pirms 12 gadiem
P.S.
Lai gan nevar aizmirst, ka play-off ir cita opera.
Piemēram, ja uz spēlēm pret Heat visi ir sapratuši, ka ir jānosedz viens no līderiem un jāsavāc grozss, tad uz vienu spēli to izdarīt ir diezgan normāls mēŗķis, bet uz sēriju... Veids jaunāks nepaliek, bet LBJ tomēr ir LBJ...

  +2 [+] [-]

, 2013-01-15 10:17, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Paliek baisi iedomājoties, ka Karamele varētu saņemt MVP.
pirms pāris gadiem tā būtu utopija, bet šosezon - visai ticams scenārijs. skaidrs, ka, ja nenotiks kkas ārkārtējs, MVP izšķirsies starp abiem NBA mīluļiem - LB un KD, taču piekritīsi, ka šosezon(pagaidām) Karamele spēlē citā līmenī(augstākā) kā līdz šim.

  -1 [+] [-]

, 2013-01-15 10:28, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: pirms pāris gadiem tā būtu utopija, bet šosezon - visai ticams scenārijs. skaidrs, ka, ja nenotiks kkas ārkārtējs, MVP izšķirsies starp abiem NBA mīluļiem - LB un KD, taču piekritīsi, ka šosezon(pagaidām) Karamele spēlē citā līmenī(augstākā) kā līdz šim.
Tam es piekrītu, bet tas līmenis joprojām nav tik augsts cik sākumā minētajiem. Nemaz nerunājot par viņa lecīgumu un tādiem jau neviens neko negrib dot

  +1 [+] [-]

, 2013-01-15 10:30, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: P.S.
Lai gan nevar aizmirst, ka play-off ir cita opera.
Piemēram, ja uz spēlēm pret Heat visi ir sapratuši, ka ir jānosedz viens no līderiem un jāsavāc grozss, tad uz vienu spēli to izdarīt ir diezgan normāls mēŗķis, bet uz sēriju... Veids jaunāks nepaliek, bet LBJ tomēr ir LBJ...
skatos, Rietumos esi padevies LAC šarmam! bet man nav ko iebilst - pagaidām viņi spēlē izcilu komandas spēli, demonstrē skatāmu spēli un, pats galvenais - uzvarošu spēli. izskatās, ka Vinnijs beidzot būs ielocījis un pieslīpējis Clipps tā, lai viņi spēlē kā augsta līmeņa NBA komanda, nevis And1 vai Globetrotters blice. konferences finālā varētu cīkstēties tieši Thunder pret Clipps, ko arī novēlu!
vēl īsumā par Clipps - viņu "burvju nūjiņa" ir Bilapss! ok, CP3 ir megazvaigzne un komandas smadzenes, Bleiks ir komandas bicepss un tricepss, Kraufords komandas brīvmākslinieks, taču Čonsijs ar savu harizmu, pieredzi, nosvērtību un pārliecību, komandas biedrus dara labākus, kaut vai tikai atrodoties laukumā.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-15 10:42, pirms 12 gadiem
p.s. un par Thunder, konkrēti par Rasselu! tā arī ir - ja meistarības ziņā viņš +/- ir Aivariņa līmenī un fiziskajā ziņā pat pārāks, tad harizmas un savas būtības/identitātes(metoša saspēlnieka) ziņā viņš ir tikai kā Aivariņa ēna...
patika, kā Bārklijs pateica par Vestbruku - kad beidzot viņš sāks spēlēt augstākā līmenī un lasīt spēli, jo šobrīd viņš izpilda stulbus un nepārdomātus metienus. bija arī piemērs, kā viņš izcīna uzbrukuma bumbu, kas ir labi, taču nākamajā epizodē aiziet uz troiku un lādē pāri rokām kkādā 21.sekundē un, protams, garām... pilnīgs nonsenss! pareizi jau Čaks izteicās, ka augsta līmeņa saspēlniekam jāmeklē iespējas komandas biedriem, nevis jāmet pašam pie pirmās izdevības. komandā ir labi spēlētāji, kuri var iemest, ja viņiem izkārto metienu, taču, tajā pat laikā nav gana meistarīgi, lai izkārtotu metienu sev paši. faktiski komandā ir 2 spēlētāji, kuri jebkurā brīdī paši var paņemt bumbu un gūt punktus - KD un RW + daļēji Mārtins, taču ir Tabo un Ibaka, kuri to nespēj un viņiem vajag bumbu. arī es kkad jau teicu, ka RW ir visas iespējas kļūt par elites līmeņa saspēlnieku - dotumi ir, vienīgi jāsāk spēlēt kā saspēlniekam - ar galvu, nevis tikai ar sirdi!

  +2 [+] [-]

, 2013-01-15 10:51, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Tam es piekrītu, bet tas līmenis joprojām nav tik augsts cik sākumā minētajiem. Nemaz nerunājot par viņa lecīgumu un tādiem jau neviens neko negrib dot
nevar nepiekrist, jo spēja apvaldīt savas emocijas arī ir daļa no spēlētāja meistarības! šajā ziņā LBJ un KD ir krietnu soli priekšā Karamelei!

  +3 [+] [-]

, 2013-01-15 12:02, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: skatos, Rietumos esi padevies LAC šarmam! bet man nav ko iebilst - pagaidām viņi spēlē izcilu komandas spēli, demonstrē skatāmu spēli un, pats galvenais - uzvarošu spēli. izskatās, ka Vinnijs beidzot būs ielocījis un pieslīpējis Clipps tā, lai viņi spēlē kā augsta līmeņa NBA komanda, nevis And1 vai Globetrotters blice. konferences finālā varētu cīkstēties tieši Thunder pret Clipps, ko arī novēlu!
vēl īsumā par Clipps - viņu "burvju nūjiņa" ir Bilapss! ok, CP3 ir megazvaigzne un komandas smadzenes, Bleiks ir komandas bicepss un tricepss, Kraufords komandas brīvmākslinieks, taču Čonsijs ar savu harizmu, pieredzi, nosvērtību un pārliecību, komandas biedrus dara labākus, kaut vai tikai atrodoties laukumā.
Nu domāju Bilapsa kvalitātes apliecināja Detroitas liebā aizsardzība, kā arī izmaiņas Denveras spēle, kad Čonsijs nonāca tur, noteikti viens no satslēgas speļētājiem. Un to saprot arī komanda.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-15 12:04, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: p.s. un par Thunder, konkrēti par Rasselu! tā arī ir - ja meistarības ziņā viņš +/- ir Aivariņa līmenī un fiziskajā ziņā pat pārāks, tad harizmas un savas būtības/identitātes(metoša saspēlnieka) ziņā viņš ir tikai kā Aivariņa ēna...
patika, kā Bārklijs pateica par Vestbruku - kad beidzot viņš sāks spēlēt augstākā līmenī un lasīt spēli, jo šobrīd viņš izpilda stulbus un nepārdomātus metienus. bija arī piemērs, kā viņš izcīna uzbrukuma bumbu, kas ir labi, taču nākamajā epizodē aiziet uz troiku un lādē pāri rokām kkādā 21.sekundē un, protams, garām... pilnīgs nonsenss! pareizi jau Čaks izteicās, ka augsta līmeņa saspēlniekam jāmeklē iespējas komandas biedriem, nevis jāmet pašam pie pirmās izdevības. komandā ir labi spēlētāji, kuri var iemest, ja viņiem izkārto metienu, taču, tajā pat laikā nav gana meistarīgi, lai izkārtotu metienu sev paši. faktiski komandā ir 2 spēlētāji, kuri jebkurā brīdī paši var paņemt bumbu un gūt punktus - KD un RW + daļēji Mārtins, taču ir Tabo un Ibaka, kuri to nespēj un viņiem vajag bumbu. arī es kkad jau teicu, ka RW ir visas iespējas kļūt par elites līmeņa saspēlnieku - dotumi ir, vienīgi jāsāk spēlēt kā saspēlniekam - ar galvu, nevis tikai ar sirdi!
Teorētiski viņa spēles stilu vairs neviens neizmainīs, atceroties atkal Filadelfiju, varbūt arī Thunder Vestbrūks jānoliek 2. Nr. un saspēle jāvada stabilam 1. Nr., tas varētu koamndai iedot to līdz šim pietrūkušo mazumiņu, spēles izskaņas kvalitātēs no aizsargiem.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-15 13:08, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Teorētiski viņa spēles stilu vairs neviens neizmainīs, atceroties atkal Filadelfiju, varbūt arī Thunder Vestbrūks jānoliek 2. Nr. un saspēle jāvada stabilam 1. Nr., tas varētu koamndai iedot to līdz šim pietrūkušo mazumiņu, spēles izskaņas kvalitātēs no aizsargiem.
tad jāmaina arī treneris, jo līdz šim Thunder spēle ir balstījusies uz pilnīgi cita tipa 2.nr. - ķer un met tipa spēlētājiem, kuri met ar augstu procentu, nevis tādiem kā RW, kurš pats sev izkārto metienus un 70% no tiem ir "zilie". ok, Hārdens arī var pats taisīt spēli, kā mēs to redzam Hjūstonā, taču Thunder sistēmā otrie nummeri šīs prasmes nepielieto. ja balstāmies uz to, ka RW savu stilu nemainīs, tad agrāk vai vēlāk Thunder vadībai būs jāpieņem nepopulārais lēmums viņu aizmainīt pret true pg! taču pagaidām mehānisms strādā un visdrīzākais, šāds lēmums tiks pieņemts, ja Thunder netiks finālā.
p.s. un Tu tiešām domā, ka saspringtās spēles izskaņās RW ļaus driblēties kādam citam, pat, ja tas būs stabils pg un RW būs nomināli 2.nr.? vienīgā iespēja viņam neļaut driblēt un mest, ir atstāt viņu uz rezervistu soliņa.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-15 13:38, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: tad jāmaina arī treneris, jo līdz šim Thunder spēle ir balstījusies uz pilnīgi cita tipa 2.nr. - ķer un met tipa spēlētājiem, kuri met ar augstu procentu, nevis tādiem kā RW, kurš pats sev izkārto metienus un 70% no tiem ir "zilie". ok, Hārdens arī var pats taisīt spēli, kā mēs to redzam Hjūstonā, taču Thunder sistēmā otrie nummeri šīs prasmes nepielieto. ja balstāmies uz to, ka RW savu stilu nemainīs, tad agrāk vai vēlāk Thunder vadībai būs jāpieņem nepopulārais lēmums viņu aizmainīt pret true pg! taču pagaidām mehānisms strādā un visdrīzākais, šāds lēmums tiks pieņemts, ja Thunder netiks finālā.
p.s. un Tu tiešām domā, ka saspringtās spēles izskaņās RW ļaus driblēties kādam citam, pat, ja tas būs stabils pg un RW būs nomināli 2.nr.? vienīgā iespēja viņam neļaut driblēt un mest, ir atstāt viņu uz rezervistu soliņa.
Nu tas gan, ka tajos izšķirošajos brīžos jau instinkti pārņems saprātu, un viss būs vecajās sliedēs
Tieši vakar škatījos kaut kādu radījumu, kur par šādiem gājieniem runāja, ka ātrie uzbrukumi un pēdējās sekundes ir maz satuvinātas ar saprātu, bet pārsvarā ar instinktiem, un ja kāds spēj tajā brīdī palikt ar vēsu galvu, tad viņš ir bez maz vai basketa brīnumbērns. Tādi MJ un Kobe tipa spēlētāji tajos brīžos izdara kaut ko tādu, tādas kustības, ka pēc tam nedēļām un mēnešiem runā un viņi paši spēj tikai noteikt, ka gāja uz grozu, vai mēģināja iemest, bet patiesībā ir bijušas septiņas māņkustības atliecieni, pagriezieni un kas tik nē...
Tajā pašā brīdī īstss sapēles vadītājs vienmēr atradīs kā kam atdot - instinkti...
Bet vispār par Thunder, kā tu jau minēji, iespējams, ka naķsies veikt kādu ne tik populāru lēmumu, šī, iespējams, būs viņu pārmaiņu vasara, jo no sezonas iznākuma būs daudz kas atkarīgs, pagaidām visi ir bijuši pacietīgi, visu norkastījuši uz jaunību un pieredzi, nu uzskatu, ka viņi ir līgā liekami vienā plauktiņā ar Heat spriedzes ziņā, no šīm abām komandām gaida uzvaru un abiem nav variantu, ja nebūs uzvara, būs izmaiņas. Vieni ir ar muti sabraukuši, otriem vairs nav atkāpšanās ceļš - pusfināls, fināls, atliek vienīgi uzvara
Sezonas sākumā daudzi izteicās par fināla atkārtojumu, pašlaik jau tiek mainītas prognozes un vēlmes, parādījusies ir NY un ir LAC, bet uzskatu, ka pēc otrās play-off kārtas, ja Thunder un Heat vēl būs spēlē, tad lielākā daļa atkal gribēs finālā Heat un Thunder, jo nu, vieniem ir jāpierāda, ka viņi var, otriem ir jāpierāda, ka tituls nebija nejaušība un līgas vadības gādāts. Intriga un skatītāji arī garantēti

  +1 [+] [-]

, 2013-01-15 15:39, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu tas gan, ka tajos izšķirošajos brīžos jau instinkti pārņems saprātu, un viss būs vecajās sliedēs
Tieši vakar škatījos kaut kādu radījumu, kur par šādiem gājieniem runāja, ka ātrie uzbrukumi un pēdējās sekundes ir maz satuvinātas ar saprātu, bet pārsvarā ar instinktiem, un ja kāds spēj tajā brīdī palikt ar vēsu galvu, tad viņš ir bez maz vai basketa brīnumbērns. Tādi MJ un Kobe tipa spēlētāji tajos brīžos izdara kaut ko tādu, tādas kustības, ka pēc tam nedēļām un mēnešiem runā un viņi paši spēj tikai noteikt, ka gāja uz grozu, vai mēģināja iemest, bet patiesībā ir bijušas septiņas māņkustības atliecieni, pagriezieni un kas tik nē...
Tajā pašā brīdī īstss sapēles vadītājs vienmēr atradīs kā kam atdot - instinkti...
Bet vispār par Thunder, kā tu jau minēji, iespējams, ka naķsies veikt kādu ne tik populāru lēmumu, šī, iespējams, būs viņu pārmaiņu vasara, jo no sezonas iznākuma būs daudz kas atkarīgs, pagaidām visi ir bijuši pacietīgi, visu norkastījuši uz jaunību un pieredzi, nu uzskatu, ka viņi ir līgā liekami vienā plauktiņā ar Heat spriedzes ziņā, no šīm abām komandām gaida uzvaru un abiem nav variantu, ja nebūs uzvara, būs izmaiņas. Vieni ir ar muti sabraukuši, otriem vairs nav atkāpšanās ceļš - pusfināls, fināls, atliek vienīgi uzvara
Sezonas sākumā daudzi izteicās par fināla atkārtojumu, pašlaik jau tiek mainītas prognozes un vēlmes, parādījusies ir NY un ir LAC, bet uzskatu, ka pēc otrās play-off kārtas, ja Thunder un Heat vēl būs spēlē, tad lielākā daļa atkal gribēs finālā Heat un Thunder, jo nu, vieniem ir jāpierāda, ka viņi var, otriem ir jāpierāda, ka tituls nebija nejaušība un līgas vadības gādāts. Intriga un skatītāji arī garantēti
tas jau laikam ir tas killera instinkts, kurš piemīt, Kobem, Durantam, Karamelei, savulaik piemita MJ, Orijam, Milleram, bet nepiemīt Lebronam...
bet varbūt Lebronam saspēles vadītāja gēns ir spēcīgāks par killera gēnu, jo izšķirošo metienu realizēšanā viņš parasti meklē kādu, kam atspēlēt.
par Thunder. domāju, ja viņi tiks finālā, taču zaudēs - tīrīšanas nebūs - tikai rūgtums sirdī un vilšanās. ja finālā netiks, tad gan būs maiņas un noteikti pirmais zem jautājuma būs RW. nevaru iedomāties, kam būtu jānotiek, lai tiktu aizmainīts KD - ja nu vienīgi pret Lebronu!
par pārējiem pretendentiem - jā. pirms sezonas par Clipps skaļi nerunāja - visa uzmanība bija pievērsta otrai LA komandai - viņiem bija jābūt Clipps vietā - blicei, kas cīnās par līderpozīciju Rietumos. tāpat kkas ir pajucis Memfisā, kurai arī vajadzēja būt top blicei Rietumos. Clipps šajā ziņā ir kā patīkams pārsteigums un savā ziņā ir pārņēmis stafeti no Mavs reputācijas savulaik - ja spēlē labi, tad visi saka - nu jā, protams - paskat, kāds viņiem sastāvs - zvaigznes, šovmeņi. ja spēlē slikti, tad saka - nu jā, protams - paskat, kāds viņiem sastāvs - vieni zīmuļi.
par Heat. domāju, viņi ir stiprāki, nekā šobrīd izskatās! tas, ka Knicks šobrīd izskatās par viņiem draudīgāki, neko nenozīmē. ja Heat vēl tiks pie puslīdz sakarīga centra, kurš kapā zem groziem, tad viņiem ir labas iespējas atkārtot pagājušā gada sasniegumus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-15 16:56, pirms 12 gadiem
Kāds ko sīkāk var pastāstīt par incidentu starp Veidu un to fanu??

  -1 [+] [-]

, 2013-01-15 17:46, pirms 12 gadiem
irbiite rakstīja: baigie eksperti novaakushies, jums liidz manam liimenim kaa cuukai liidz kosmosam!
Tieši tā! Irbiite labākais! GO irbiite GO GO GO!

     [+] [-]

, 2013-01-15 17:50, pirms 12 gadiem
Pilnīgi nemanot, Wizards jau ņem 3 uzvaras pēc kārtas. Vols šo komandu paceļ citā līmenī. Spēlēja tiešām skaisti, un drīz jau Vols arī būs pavisam vesels un spēlēs daudz vairāk. Šī komanda ir nākamie Thunder. Ja vēl Bealu nomainīs pret Geju, tad būs interesanti vērot Wiz spēles atkal.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-15 18:30, pirms 12 gadiem
irbiite rakstīja: saproti, jums ir paveicies, ka taada liimenja eksperts kaa es vispaar atbild uz juusu komentaariem! Es to vareetu nedariit, njemot veeraam manu ietekmi augstaakajaa ekspertu padomee..
Kāda ekspertu padome... wtf?! Skatos, ka esi spēcīgu izlūziju pasauli uzbūvējis

     [+] [-]

, 2013-01-15 18:32, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pilnīgi nemanot, Wizards jau ņem 3 uzvaras pēc kārtas. Vols šo komandu paceļ citā līmenī. Spēlēja tiešām skaisti, un drīz jau Vols arī būs pavisam vesels un spēlēs daudz vairāk. Šī komanda ir nākamie Thunder. Ja vēl Bealu nomainīs pret Geju, tad būs interesanti vērot Wiz spēles atkal.
Es pat nesaprot kapēc vīņi visu laiku tik slikti spēlēja, jo sastāvs noteikti nav slikts.(Nene, Okafors, Džordans, Ariza, Beals)

  -1 [+] [-]

, 2013-01-15 19:26, pirms 12 gadiem
irbiite rakstīja: saproti, jums ir paveicies, ka taada liimenja eksperts kaa es vispaar atbild uz juusu komentaariem! Es to vareetu nedariit, njemot veeraam manu ietekmi augstaakajaa ekspertu padomee..
Visu cienu, liels gods vērot darbojamies tādu slavenu ekspertu ar kodoligo un precizo domu gajienu

  -1 [+] [-]

, 2013-01-15 19:28, pirms 12 gadiem
irbiite rakstīja: esmu labaaks par tevi ar savu doktora graadu!
Nonjemu cepuri tavaa prieksa!
Esmu pat iekārtojis rūtinju kladi, kurā pierakstu tavus citatus un domu graudus, es domaju nebus ilgi jagaida un redzesim tevi tnt ekspertu studija, prieks, ka kads musejais spej izsisties tada limeni!
1 2 36 komentāri