Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Bufons: "Tiesnesim sirds vietā ir atkritumu kaste"

Rolands Eliņš

Bufons: "Tiesnesim sirds vietā ir atkritumu kaste"
Džanluidži Bufons asi protestē pret tiesneša lēmumu
Foto: AFP/Scanpix

Pēc neticami dramatiskās UEFA Čempionu līgas ceturtdaļfināla spēles, kurā „Real” ar 1:3 zaudēja „Juventus”, bet tāpat tika pusfinālā (divu spēļu summā 4:3), emociju pārņemts bija Itālijas leģendārais vārtsargs Džanluidži Bufons, kurš netaupīja asu kritiku un pārmetumus galvenā tiesneša Maikla Olivera lēmumiem kompensācijas laikā.

Turīnas „Juventus” pārspēja uz sevi liktās cerības, viesos Madridē gūstot trīs vārtus un atspēlējot pirmajā spēlē iekrāto deficītu. Kad jau likās, ka pusfinālā iekļuvušo komandu noteiks papildlaiks, Medi Benatija soda laukumā no aizmugures ietriecās Lukasā Vaskezā, neļaujot viņam izdarīt sitienu no vārtu priekšas. Tiesnesis lēma par 11 metru soda sitiena piešķiršanu, ko uzreiz asi apstrīdēja „Juventus” spēlētāji, ieskaitot vārtsargu Džanluidži Bufonu, kuram negaidīti tika parādīta sarkanā kartīte.

„Zinu, ka tiesnesis redzēja to, ko viņš redzēja, taču tā noteikti bija strīdīga epizode,” pēc spēles izteicās Bufons. „Tā nebija 100% pendele. Un strīdīgā epizodē mača kompensācijas laikā nevar dot pendeli, turklāt ņemot vērā, ka pirmajā spēlē mums netika piešķirts tīrs 11 metru soda sitiens.”

„Mūsu komanda laukumā atdeva visus savus spēkus, un nevarētu būt tā, ka viens cilvēks iznīcina sapņus tādā veidā strīdīgā situācijā pēc izcilas atspēlēšanās,” turpināja emocionālais Bufons, kuram šī, iespējams, bija pēdējā Čempionu līgas spēle karjerā. „Skaidri redzams, ka tad tev sirds vietā ir atkritumu kaste. Papildus visam, ja tev nav rakstura, lai izietu laukumā tādā spēlē kā šī, tad tev ir jāsēž tribīnēs ar savu ģimeni, jādzer „Sprite” un jāēd čipsi.”

„Tiesnesis nedrīkst būt tas, kurš iznīcina komandas sapņus. Es būtu varējis tiesnesim pateikt jebko, bet viņam bija jāaptver, kāda mēroga katastrofu viņš ir izraisījis,” sacīja Bufons. „Šis nav jautājums par video atkārtojumu nepieciešamību, šis ir jautājums par to, vai tiesnesis saprot spēli. Šāds tiesneša lēmums nozīmē, ka viņš nesaprot, kur atrodas, kādas komandas spēkojas un kādi spēlētāji ir laukumā. Tas nozīmē, ka viņš ne sūda nesaprot.”

Bufons atzina, ka bija ļoti vīlies par to, ka nācies atstāt savu komandu mazākumā, saņemot savu pirmo sarkano kartīti Čempionu līgā: „Taču arī teicu, ka objektīvi Madride bija pelnījusi uzvaru, mēs apsveicām viņus ar uzvaru, un dzīve turpinās. Mums tagad jācīnās par A Sērijas titulu, un nākamajā spēlē Itālijā mēs būsim nikni, ļoti nikni.”

„Juventus” treneris Masimiljāno Alegri tikmēr izvairījās no tiešas tiesneša kritizēšanas, izdarot uzsvaru uz to, ka šajā ceturtdaļfinālā uzvarētāju noteica Turīnai neveiksmīgie kompensācijas laiki abās spēlēs: „Ir normāli būt sarūgtinātam un sadusmotam, taču mums ir pāris dienas, lai nolaistu tvaiku. Pēc tam jau jāsāk domāt par to, lai uzvarētu Itālijas čempionātā.”

„Nevēlos publiski vērtēt tiesneša darbu,” turpināja Alegri. „Žēl puišu, kuri Turīnā nospēlēja labas 60 minūtes, bet neiesita vārtus šoreiz, kad bija vairāk iespēju. Pendele šoreiz bija praktiski tādā pašā epizodē kā pret Huanu Kvadrado pirmajā spēlē, tikai toreiz tā netika piešķirta. Domāju, ka bijām pelnījuši spēlēt papildlaiku.”

Savukārt Turīnai nelaimīgās epizodes dalībnieks Medi Benatija itāļu medijiem izteicās, ka tiesnesis kļūdījies: „Es lēcienā tiku pie bumbas, bet Vaskess vienkārši nokrita. Es tiku viņam apkārt, bet Vaskess vienkārši nokrita, jo neko citu viņš vairs nevarēja darīt. Atkārtojumā var labi redzēt, kā es tiku pie bumbas un tā maina virzienu. Piešķirt šeit pendeli bija absurdi. Un kādam vajadzētu izskaidrot tiesnesim noteikumus, jo, ja reiz pat komandas kapteinis pēc nozīmētas pendeles nevar iet pie tiesneša uz pārrunām, kurš tad vispār var?”

Madrides „Real” treneris Zinedins Zidāns gan izteica savu pārliecību, ka 11 metru soda sitiens piešķirts korekti: „Es pats epizodi tuvplānā neredzēju, bet man teica, ka pendele bija taisnīga. Tiesnesis pieņēma lēmumu, un tur vairs neko nevar darīt. Es domāju, ka tā bija pendele. Taču mēs esam tikuši pusfinālā, un es labprātāk runātu par pašu spēli. „Juventus” parādīja labu sniegumu, taču mēs ticējām sev līdz pašām beigām un pelnīti iekļuvām nākamajā kārtā.”

Zidāns arī paskaidroja, ka Gereta Beila nomainīšana jau puslaika pārtraukumā neesot bijusi Velsas zvaigznes sodīšana par sliktu sniegumu, bet gan centieni mainīt komandas spēli. Zidāns atzina, ka visu spēles plānu iedragājuši ātri ielaistie vārti.

„Nedomāju, ka Bufons bija pelnījis sarkano kartīti,” sacīja Zidāns preses konferencē. „Taču ticu, ka šis noraidījums nekādā veidā neaizēno viņa karjeras panākumus. Viņš ir dižs futbolists un vienmēr tāds arī paliks.”

Bet „Real” līderis Krištianu Ronaldu, kurš realizēja skandalozo 11 metru soda sitienu, norādīja, ka nav sapratis „Juventus” spēlētāju protestus: „Nesapratu, kādēļ viņi vispār strīdējās. Ja pret Lukasu nebūtu bijis noteikuma pārkāpuma, viņš būtu guvis vārtus. Bet viņam tiek iesists no muguras. Spēles laikā Benatija un pārējie „Juventus” spēlētāji visu laiku mums sita no aizmugures, tāda ir viņu spēle. Taču mēs esam apmierināti ar iznākumu un iekļūšanu pusfinālā.”

„Tās minūtes, kamēr „Juventus” strīdējās ar tiesnesi un es gaidīju soda sitiena izpildes brīdi, likās kā mūžība,” turpināja Ronaldu. „Mana sirds auļoja, bet es nomierināju sevi, jo zināju, ka tas ir izšķirošais sitiens. Jā, mēs neaizvadījām labu maču, tas ir jāatzīst un no tā ir jāmācās. Šī spēle mums atgādināja, ka neviens neko tāpat vien laukumā nedāvinās. Mēs varējām iesist vairāk, taču Bufons un pārējie nospēlēja sekmīgi. Bijām pelnījuši tikt pusfinālā.”

Izmantotie resursi:
Gianluigi Buffon slams Michael Oliver, says...
https://www.football-italia.net/119...
Cristiano Ronaldo didn't understand Juventus...

1 2 62 komentāri

  -2 [+] [-]

, 2018-04-12 10:26, pirms 7 gadiem
Jāpiekrīt.

  +5 [+] [-]

, 2018-04-12 10:30, pirms 7 gadiem
Jā, protams strīdīgi gan bija ar to došanu, jo tomēr ritēja kompensācijas laiks, bet no otras puses pārkapums bija, žēl Bufonu!

  +6 [+] [-]

, 2018-04-12 10:31, pirms 7 gadiem
Pat ja Dži Džī nedabūtu sarkano, pendele bija netverama
Slēpts komentārs: valcha

  +4 [+] [-]

, 2018-04-12 10:43, pirms 7 gadiem
D-Mob rakstīja: Pat ja Dži Džī nedabūtu sarkano, pendele bija netverama
Mēs nevaram zināt, kā Ronaldu pendeli būtu izpildījis pret Bufonu. Varbūt nebūtu tikpat liela pārliecība...

  +6 [+] [-]

, 2018-04-12 10:45, pirms 7 gadiem
Andi rakstīja: Mēs nevaram zināt, kā Ronaldu pendeli būtu izpildījis pret Bufonu. Varbūt nebūtu tikpat liela pārliecība...
Neizskatījās, ka viņa pārliecību kāds tur var iedragāt, jo cik paspēju saskaitīt, tad 3 Juves spēlētāji teica kaut ko Ronaldo, pirms pendeles

  -2 [+] [-]

, 2018-04-12 10:49, pirms 7 gadiem
D-Mob rakstīja: Pat ja Dži Džī nedabūtu sarkano, pendele bija netverama
Iespejams, apzinoties, ka vartos ir leģenda, būtu mēginājis vel stiprāk un precīzak, kas varētu novest pie garām aizsista sitiena. Šeit uznāk kāds nezināms vārtusargs un tad tas ir stipri vieglāk

  +1 [+] [-]

, 2018-04-12 10:51, pirms 7 gadiem
mytila rakstīja: Iespejams, apzinoties, ka vartos ir leģenda, būtu mēginājis vel stiprāk un precīzak, kas varētu novest pie garām aizsista sitiena. Šeit uznāk kāds nezināms vārtusargs un tad tas ir stipri vieglāk
Iespējams, bet to jau nekad neuzzināsim Olivera noraciena pēc. Varbūt nākamgad Bufons atkal uzlaidīs

  +1 [+] [-]

, 2018-04-12 10:54, pirms 7 gadiem
Pārkāpums bija? bija! tad par ko čīkstēt?
Benatia vrb jādomā ar galvu, un nav jāceļ kāja sejas augstumā un jāgrūž mufurā pēdējā minūtē...

Futbola noteikumos nav rakstīts, ja ir izšķirošs brīdis vai fināls un pendele nav jādod.... ja ir sods, tad ir pendele..

  +6 [+] [-]

, 2018-04-12 10:59, pirms 7 gadiem
jebkurš kurš spēlē futbolu un būtu Vaskeza vietā, stabili teiktu, ka tur ir tīrs pārkāpums...
Futbolā jebkurš kontakts tak iztraucē.. un ja vēl pagrūž mugurā un kāju no muguras iešauj padusē..

izdariet kādam tā uz laukuma un tad paskataties kas notiks...

  +3 [+] [-]

, 2018-04-12 11:00, pirms 7 gadiem
blondais18 rakstīja: Pārkāpums bija? bija! tad par ko čīkstēt?
Benatia vrb jādomā ar galvu, un nav jāceļ kāja sejas augstumā un jāgrūž mufurā pēdējā minūtē...

Futbola noteikumos nav rakstīts, ja ir izšķirošs brīdis vai fināls un pendele nav jādod.... ja ir sods, tad ir pendele..
Jā tev ir taisnība no vienas puses. Pārkāpums arī Āfrikā ir pārkāpums. Bet futbolā esto tik daudz simulācijām. Busim godigi Real spēlētājs nokrita ļoti viegli. Es nesaku ka nebija pārkāpums, bet tas bija ļoti vājš. 90+ pie šitādas spēles pendele jādod ja kādu tiešām noslauka no laukuma. Dot pen deli 90. minūtē lai izšķirtu spēles likteni ir ļoti šķidrs lēmums.

  +2 [+] [-]

, 2018-04-12 11:02, pirms 7 gadiem
mytila rakstīja: Iespejams, apzinoties, ka vartos ir leģenda, būtu mēginājis vel stiprāk un precīzak, kas varētu novest pie garām aizsista sitiena. Šeit uznāk kāds nezināms vārtusargs un tad tas ir stipri vieglāk
https://www.youtube.com/watch?v=bmZ... nu hvz vai vieglāk ir sist pendeli tikko laukumā uznākušam vārtsargam

  -1 [+] [-]

, 2018-04-12 11:02, pirms 7 gadiem
Nu par to vai bija jādod pendele ? - domāju , ka jautājumu nav, 100% pārkapums - grūdiens mugurā,bez tā jau gols būtu pirms 11m Vai tiesnesim vajadzēja dot pendeli kompensācijas laikā pie 3:3 un izšķirt visu? - nu tas jau laikam no paša tiesneša atkarīgs, kā zināms viņam patīk ietekmēt spēles gaitu, šķietami viņš neapzinājās kāds ir rezultāts. Bet nemazākā mērā nevar pārmest, ka pendele būtu kā saka izdomāta. Protams es uzskatu ,ka juve bija pelnījusi papildlaiku. Bufona sarkanā , gan kkāds bezsakars, ja jau kapteinis nevar iet diskutēt, tad laikam nav jēgas no tā apsēja ap roku
Lai nu kā, neviens neliedza Juvei iesist arī 4-5-6. Ar savu nosēšanos aizsardzība paši deva Real iespējas, kur viena no šīm iespējām pārtapa 11m soda sitienā. Tāds ir futbols - bumba ir apaļa, spēle interesanta.
Hala Madrid , gaidam pusfinālus
Slēpts komentārs: Maikl30

  +5 [+] [-]

, 2018-04-12 11:09, pirms 7 gadiem
"nebija tur pendele, nebija tur pendele" - cik var čīkstēt? Ja tiesnesis nosvilpa pendeli, tātad bija pendele. Atradušies te dīvāna eksperti.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-12 11:15, pirms 7 gadiem
Bufons izcili precīzi nokomentējis situāciju... "Šāds tiesneša lēmums nozīmē, ka viņš nesaprot, kur atrodas, kādas komandas spēkojas un kādi spēlētāji ir laukumā."

  +5 [+] [-]

, 2018-04-12 11:16, pirms 7 gadiem
AlanRich rakstīja: Jā tev ir taisnība no vienas puses. Pārkāpums arī Āfrikā ir pārkāpums. Bet futbolā esto tik daudz simulācijām. Busim godigi Real spēlētājs nokrita ļoti viegli. Es nesaku ka nebija pārkāpums, bet tas bija ļoti vājš. 90+ pie šitādas spēles pendele jādod ja kādu tiešām noslauka no laukuma. Dot pen deli 90. minūtē lai izšķirtu spēles likteni ir ļoti šķidrs lēmums.
Nu jā..tas protams.. ka tas pat nedeva Juvei iespēju īsti atsisties, ja es būtu Juves fans vai galīgi neitrāls līdzjūtējs, tad noteikti ar meklētu iemeslus kāpēc pendeli nevajadzēja, jo iemeslus vnm var atrast jebkurai pendelei...

no otras puses, šādi vicināties ar kāju pedējā kompensācijas laika minūtē, un grūzt mugurā...jābūt īpaši gudram.
Slēpts komentārs: karlosm

  -2 [+] [-]

, 2018-04-12 11:26, pirms 7 gadiem
Pārkāpums bija, bet vai tāds, lai dotu 11m soda sitienu? Domāju, ka nē, jo pagājušajā naktī Real spēlētājiem izteikti bija krist uzreiz sajūtot kontaktu. Tam pašam Ronaldu vajadzēja dot jau dzelteno kartīti par simulāciju, kad krita pirms tam. Tieši tā pat, kā iedeva Dybalam 1. spēlē.

Runājot par epizodi spēles izskaņā, spēlētājs jau sāka virzību uz leju PIRMS kontakta. Izskatījās, ka viņš taisās sist vārtus ar krūtīm Spēlētājs labi apzinājās, ka kontakts ar citiem spēlētājiem būs neizbēgams, tāpēc sajutot kontaktu nokrita. Pārkāpums tur bija, bet ne 11m s.s.

Simulācijas futbolā arī attīstās, vairs nekrīt tik bieži BEZ kontakta. Bet ar minimālu kontaktu krīt katrā spēlē. Tas pats Barcelonas Suarez krīt spēles laikā kādas 10 reizes pie minimāla kontakta. Tas pats ar citiem spēlētājiem.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-12 11:47, pirms 7 gadiem
Tiesnesim jābūt atbildības sajūtai! Šis frukts parādīja, ka viņš ne vella nesaprot no futbola, ka viņš ir aprobežots, truls tips!
Ne vienmēr kritien soda laukumā ir pendele, tāpat arī ne vienmēr roka ir pendele! Izdomāt spēlē var pat desmit pendeles, cik nav kritieni, uzsistas rokas- kur nesapratīsi- plecs vai roka!
Bet tiesnesim nav formāli jātiesā, bet jājūt situācija!
Nožēlojami, ja tiesnesis negodprātīgi izmanto savas pilnvaras.
Tas jau notiek ne tikai sportā!
Bet vai tad dzīvē , tāpat sportā eksistē kāds taisnīgums, ?!

  +4 [+] [-]

, 2018-04-12 11:53, pirms 7 gadiem
sabikas rakstīja: Pārkāpums bija, bet vai tāds, lai dotu 11m soda sitienu? Domāju, ka nē, jo pagājušajā naktī Real spēlētājiem izteikti bija krist uzreiz sajūtot kontaktu. Tam pašam Ronaldu vajadzēja dot jau dzelteno kartīti par simulāciju, kad krita pirms tam. Tieši tā pat, kā iedeva Dybalam 1. spēlē.

Runājot par epizodi spēles izskaņā, spēlētājs jau sāka virzību uz leju PIRMS kontakta. Izskatījās, ka viņš taisās sist vārtus ar krūtīm Spēlētājs labi apzinājās, ka kontakts ar citiem spēlētājiem būs neizbēgams, tāpēc sajutot kontaktu nokrita. Pārkāpums tur bija, bet ne 11m s.s.

Simulācijas futbolā arī attīstās, vairs nekrīt tik bieži BEZ kontakta. Bet ar minimālu kontaktu krīt katrā spēlē. Tas pats Barcelonas Suarez krīt spēles laikā kādas 10 reizes pie minimāla kontakta. Tas pats ar citiem spēlētājiem.
Tu vispār cērt kaut ko no futbola? Parkāpums bija, bet nav jādod pendele?
Tu vispār saproti, ka pārkāpums BOXĀ ir automātiski pendele???
Ja nenosvilptu, tad visi atkal runātu par to, ka nozaga 100% pendeli.

  -2 [+] [-]

, 2018-04-12 11:53, pirms 7 gadiem
blondais18 rakstīja: Nu jā..tas protams.. ka tas pat nedeva Juvei iespēju īsti atsisties, ja es būtu Juves fans vai galīgi neitrāls līdzjūtējs, tad noteikti ar meklētu iemeslus kāpēc pendeli nevajadzēja, jo iemeslus vnm var atrast jebkurai pendelei...

no otras puses, šādi vicināties ar kāju pedējā kompensācijas laika minūtē, un grūzt mugurā...jābūt īpaši gudram.
Nu par kāju tev galīgi nav taisnība... Viņs vienkārši centās sist pa bumbu, nav jau tā ka bumba bija 1.80 m augstumā. Vasquez bija jau nosēdies. Tādā gadījumā arī 1. puslaikā kad kurš tur Kross varbūt trāpija pa kaklu Juventus spēlētājam kurš bija uz zemes ....

     [+] [-]

, 2018-04-12 12:07, pirms 7 gadiem
AlanRich rakstīja: Nu par kāju tev galīgi nav taisnība... Viņs vienkārši centās sist pa bumbu, nav jau tā ka bumba bija 1.80 m augstumā. Vasquez bija jau nosēdies. Tādā gadījumā arī 1. puslaikā kad kurš tur Kross varbūt trāpija pa kaklu Juventus spēlētājam kurš bija uz zemes ....
Centās spēlēt bumbā, bet tas neizdevās...

  -1 [+] [-]

, 2018-04-12 12:11, pirms 7 gadiem
Bufonam gan vajadzēja būt savaldītākam un apslāpēt savas nepamatotās emocijas. Pendele bija,noraidijums pamatots, un skaisti Ronaldo vārti. Tāds ir futbols un viens iet tālāk.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-12 12:12, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Tu vispār cērt kaut ko no futbola? Parkāpums bija, bet nav jādod pendele?
Tu vispār saproti, ka pārkāpums BOXĀ ir automātiski pendele???
Ja nenosvilptu, tad visi atkal runātu par to, ka nozaga 100% pendeli.
Spēles laikā soda laukumā ir desmitiem pārkāpumi, visādi- pagrūž , tura, apkampj, rauj aiz krekla, uzsit roku- ja pieiet formāli var iedot daudzas pendeles. Tiesnesim ir jājūt spēle, situācija. . .
Ir t'teikt 100% pendeles, noņer vārtos ripojošu bumbu, nogāž izgājienā 1:1.
Tāpat ar sarkanām kartītēm, tur vispār tiesnesim vēl lielāka brīvība, mierīgi var notiesāt visādā veidā- iedot pāris dzeltenās, vai par kādu vārdu vai žestu sarkano!
Tiesnesis nedrīkst ar savu rīcību izšķirt spēles iznākumu, sačakarēt spēli!

     [+] [-]

, 2018-04-12 12:18, pirms 7 gadiem
Pendele bija 100%, nebūtu grūdiena mugurā iespējams būtu gols.

  +3 [+] [-]

, 2018-04-12 12:20, pirms 7 gadiem
Jānis Derums
Spēles laikā soda laukumā ir desmitiem pārkāpumi, visādi- pagrūž , tura, apkampj, rauj aiz krekla, uzsit roku- ja pieiet formāli var iedot daudzas pendeles. Tiesnesim ir jājūt spēle, situācija. . .
Ir t'teikt 100% pendeles, noņer vārtos ripojošu bumbu, nogāž izgājienā 1:1.
Tāpat ar sarkanām kartītēm, tur vispār tiesnesim vēl lielāka brīvība, mierīgi var notiesāt visādā veidā- iedot pāris dzeltenās, vai par kādu vārdu vai žestu sarkano!
Tiesnesis nedrīkst ar savu rīcību izšķirt spēles iznākumu, sačakarēt spēli!
-------------

Piekrītu, ka jāskatās situācijas konteksts... tipa kompensācijas laikā jāskatās īpaši uzmanīgi - ir vai nav pendele! bet tev ar jāņem vērā konteksts.. un konteksts ir tāds, ka Vaskess bija pilnīgi brīvs atstāts viens pret vārtiem un , visuicamāk, būtu mierīgi ieraidījis bumbu vārtos, ja ne izmisīgais Benatijas grūdiens mugurā...

Ja situācija nebūtu tāda, tiesnesis gan jau nemūžam pendeli nedotu.. bet konteksts ir tāds, ka ar savu paŗkāpumu Benatija pretiniekam izjauca tīrus vārtus... Pie tam izmisigi pieskrienot klāt brīvi atstātam pretiniekam, un ietriecoties viņā! Drīzāk jābrīnās, ka Benatijam vēl dzelteno neiedeva...

p.s. un es neesmu Real fans... Es vienk skatos kontekstu!

  +3 [+] [-]

, 2018-04-12 12:21, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Spēles laikā soda laukumā ir desmitiem pārkāpumi, visādi- pagrūž , tura, apkampj, rauj aiz krekla, uzsit roku- ja pieiet formāli var iedot daudzas pendeles. Tiesnesim ir jājūt spēle, situācija. . .
Ir t'teikt 100% pendeles, noņer vārtos ripojošu bumbu, nogāž izgājienā 1:1.
Tāpat ar sarkanām kartītēm, tur vispār tiesnesim vēl lielāka brīvība, mierīgi var notiesāt visādā veidā- iedot pāris dzeltenās, vai par kādu vārdu vai žestu sarkano!
Tiesnesis nedrīkst ar savu rīcību izšķirt spēles iznākumu, sačakarēt spēli!
Jāni Derum, tikai tu aizmirsi pateikt to, ka visi tie pārkāpumi ir bez bumbas. Šajā situācijā Vaskez bija pirmais pie bumbas, kamēr Benatija leca no muguras un nespēlēja bumbā. Ja nebūtu tur bijusi bumba tuvumā, tad neviens nesvilptu.

     [+] [-]

, 2018-04-12 12:22, pirms 7 gadiem
oscarsq rakstīja: Jānis Derums
Spēles laikā soda laukumā ir desmitiem pārkāpumi, visādi- pagrūž , tura, apkampj, rauj aiz krekla, uzsit roku- ja pieiet formāli var iedot daudzas pendeles. Tiesnesim ir jājūt spēle, situācija. . .
Ir t'teikt 100% pendeles, noņer vārtos ripojošu bumbu, nogāž izgājienā 1:1.
Tāpat ar sarkanām kartītēm, tur vispār tiesnesim vēl lielāka brīvība, mierīgi var notiesāt visādā veidā- iedot pāris dzeltenās, vai par kādu vārdu vai žestu sarkano!
Tiesnesis nedrīkst ar savu rīcību izšķirt spēles iznākumu, sačakarēt spēli!
-------------

Piekrītu, ka jāskatās situācijas konteksts... tipa kompensācijas laikā jāskatās īpaši uzmanīgi - ir vai nav pendele! bet tev ar jāņem vērā konteksts.. un konteksts ir tāds, ka Vaskess bija pilnīgi brīvs atstāts viens pret vārtiem un , visuicamāk, būtu mierīgi ieraidījis bumbu vārtos, ja ne izmisīgais Benatijas grūdiens mugurā...

Ja situācija nebūtu tāda, tiesnesis gan jau nemūžam pendeli nedotu.. bet konteksts ir tāds, ka ar savu paŗkāpumu Benatija pretiniekam izjauca tīrus vārtus... Pie tam izmisigi pieskrienot klāt brīvi atstātam pretiniekam, un ietriecoties viņā! Drīzāk jābrīnās, ka Benatijam vēl dzelteno neiedeva...

p.s. un es neesmu Real fans... Es vienk skatos kontekstu!
Tieši tā. Nebūtu grūdiens, būtu goals...

  +3 [+] [-]

, 2018-04-12 12:22, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Pendele bija 100%, nebūtu grūdiena mugurā iespējams būtu gols.
un tieši tas ir atslēgas moments.. ja grūdiens mugurā būtu citā situācijā soda laukumā, neviens pie pilna prāta pendeli nedotu! Bet skatoties no konkrētās situācijas, pie tam bez nekādiem atkārtojumiem, skats bija vienk izcili nepieklājīgs - Juve pati Vaskesu atstāja pilnīgi brīvu vārtu priekšā, un tikai Benatijas izmisīgais skrējiens no velns cik tur metriem un ietriekšanās no muguras, izjauca tīrāko golu (visticamāk golu)..

     [+] [-]

, 2018-04-12 12:24, pirms 7 gadiem
Principā pat būtu jātiesā stingrāk, spērieni pa kājām izklupieni, kas beidzas ar traumām, turēšana, raušana aiz krekla- ar to jācīnās nesaudzīgi!
Un lai iztraucētu iesist golu nevajag nemaz daudz, uzkāpt uz kājas, paraut, pagrūzt, bet soda laukumā tiesnesim ir jājūt nianses un par katru šādu pārkāpumu nedod jau neviens pendeli, turklāt brīdī, kad var teikt, ka spēle jau beigusies, kompensācijas laikā, tas ir absurds!
Pāris vārdu par basketbolu, tagada ir nesportisko piezīmju sērga, kad tiesnesis tās bieži dod bez kādas jēgas un sačakarē spēles, norok kādu komandu!

  +1 [+] [-]

, 2018-04-12 12:25, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Tu vispār cērt kaut ko no futbola? Parkāpums bija, bet nav jādod pendele?
Tu vispār saproti, ka pārkāpums BOXĀ ir automātiski pendele???
Ja nenosvilptu, tad visi atkal runātu par to, ka nozaga 100% pendeli.
Tu pats kādreiz esi spēlējis futbolu? Pārkāpums soda laukumā un ārpus ir citādas nozīmes. Ne visus pārkāpumus, ko svilpj parastās epizodēs, svilpj soda laukumā.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-12 12:26, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Principā pat būtu jātiesā stingrāk, spērieni pa kājām izklupieni, kas beidzas ar traumām, turēšana, raušana aiz krekla- ar to jācīnās nesaudzīgi!
Un lai iztraucētu iesist golu nevajag nemaz daudz, uzkāpt uz kājas, paraut, pagrūzt, bet soda laukumā tiesnesim ir jājūt nianses un par katru šādu pārkāpumu nedod jau neviens pendeli, turklāt brīdī, kad var teikt, ka spēle jau beigusies, kompensācijas laikā, tas ir absurds!
Pāris vārdu par basketbolu, tagada ir nesportisko piezīmju sērga, kad tiesnesis tās bieži dod bez kādas jēgas un sačakarē spēles, norok kādu komandu!
tev ir liela dāla taisnības... piekrītu! bet atceries, ka tiesnesim nav atkārtojuma! Viņš situāciju skatās dzīvajā! Un dzīvajā skatoties skats bija ļoti nepieklājīgs...Juves spēlētājs pieskrien pie brīvi atstāta spēlētāja, un ietreicas viņā, brīdī, kad šis pirncipā atrodas viens pret vienu pret Bufonu!

  -1 [+] [-]

, 2018-04-12 12:33, pirms 7 gadiem
sabikas rakstīja: Tu pats kādreiz esi spēlējis futbolu? Pārkāpums soda laukumā un ārpus ir citādas nozīmes. Ne visus pārkāpumus, ko svilpj parastās epizodēs, svilpj soda laukumā.
Es tev vēl reiz saku - ja soda laukumā ir pārkāpums pret pretinieku, tā ir pendele automātiski.

  -2 [+] [-]

, 2018-04-12 12:37, pirms 7 gadiem
Besī, kad spēlētāji žēlojoties saka "it īpaši ņemot vērā, ka mums pagājušajā spēlē nepiešķīra 3 pendeles". Nu un? Tad jau varam skatīties 20 spēles atpakaļ.
Sak, pagājušajā spēlē mums lēmumi nebija par labu, tā ka, tiesnesi, ņem to vērā. Šinī spēlē pietiesā mums par labu, lai ir līdzsvars.
1 2 62 komentāri