Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Pēdējā mājas spēle šogad – vai Latvija turpinās sarūgtināt lielo Turciju?

Agris Suveizda

Pēdējā mājas spēle šogad – vai Latvija turpinās sarūgtināt lielo Turciju?
Vladislavs Fjodorovs pret Buraku Jilmazu. Foto: imago images/Seskim Photo/Scanpix

Daiņa Kazakeviča vadītā Latvijas futbola izlase šovakar "Daugavas" stadionā Rīgā aizvadīs pēdējo mājas spēli 2021. gadā, Pasaules kausa atlasē uzņemot Turcijas valstsvienību. Cīņas sākums paredzēts plkst. 21:45, tiešraide – TV6.

# Kaut arī Turcija ir daudz lielāka ne tikai platības un iedzīvotāju skaita, bet arī futbola izlases statusa ziņā, 2002. gada Pasaules kausa bronzas medaļniece Latviju nav uzvarējusi jau sešās spēlēs pēc kārtas – 2003. gada novembrī "Euro 2004" pirmajā pārspēlē Māris Verpakovskis nokārtoja Latvijai uzvaru ar 1:0, bet nākamās piecas tikšanās reizes beigušās neizšķirti. Turcija vienīgo savstarpējo uzvaru svinējusi 1924. gadā (3:1). "Šo neveiksmju sēriju varu skaidrot tikai ar veiksmes trūkumu," vakar Sportacentrs.com atbildēja Bergamo "Atalanta" aizsargs Merihs Demirals.

# Pat trīsreiz Latvija atspēlējusi divu vārtu deficītu, un tas notika arī šā gada martā. Scenārijs bija ārkārtīgi līdzīgs 2013. gada pārbaudes spēlei Duisburgā – abos mačos turki bija priekšā ar 2:0 un 3:1, taču Latvija otrajā puslaikā panāca 3:3. Martā Stambulā izlīdzinājuma vārtus 79. minūtē guva Dāvis Ikaunieks, kurš jau ilgāku laiku spēlē "Liepājas" dublieros un neizpelnījās izsaukumu uz šo nometni. Pa vārtiem Stambulā guva arī Roberts Savaļnieks un Roberts Uldriķis.

# Bez Dāvja Ikaunieka no marta spēles ierindā nebūs arī pamatvārtsarga Pāvela Šteinbora, vadošā balsta pussarga Kristera Tobera, malējā pussarga Vladimira Kameša un visdrīzāk arī uzbrūkošā pussarga Jāņa Ikaunieka. "Viņa spēlēšanu vēl neizslēdzu, taču izredzes nav lielas," preses konferencē vakar atzina Kazakevičs. Toties pēc diskvalifikācijas izciešanas ierindā atgriezies uzbrucējs Vladislavs Gutkovskis, kurš Stambulā nespēlēja.

# Piektdien Latvija cienīgi zaudēja Nīderlandei (0:1) un kompensācijas laikā bija ļoti tuvu arī izlīdzinājuma vārtiem, tomēr trešajā spēlē pēc kārtas neguva vārtus. Līdz ar zaudējumu Latvija šķīrās no pēdējām matemātiskajām izredzēm uz otro vietu grupā un, Melnkalnei ar 3:0 uzvarot Gibraltārā, arī līdz minimumam samazināja cerības izpildīt valdes uzdevumu par ceturto vietu grupā.

# Turcija lieliski sāka ciklu, martā sasitot gan Nīderlandi (4:2 mājās), gan Norvēģiju (3:0 viesos), taču nākamajās piecās kvalifikācijas spēlēs uzvarējusi vienīgi Gibraltāru (3:0 viesos, visi vārti otrajā puslaikā), ar 1:6 kapitulējusi Nīderlandē un trijās mājas spēlēs izlaidusi vadību pret Latviju (3:3, bija 3:1), Melnkalni (2:2, bija 2:0) un Norvēģiju (1:1). Tagad turki par diviem punktiem atpaliek no Norvēģijas, taču ir ar labāku kalendāru – norvēģiem došanās uz Nīderlandi vēl priekšā.

# Turcija aizvadīja arī briesmīgu "Euro 2020" finālturnīru, zaudējot visos trijos mačos, un pēc 1:6 Amsterdamā amatu zaudēja galvenais treneris Šenols Ginešs. Viņa vietā stājies vācietis Štefans Kuncs, kurš tik nozīmīgu galvenā trenera krēslu ieņem pirmoreiz karjerā. Līdz tam viņš vadīja Vācijas U21 izlasi, divreiz kļūstot par Eiropas čempionu, un vēl septembrī "Daugavas" stadionā Rīgā spēlēja ar Vācijas U21 izlasi, kas atspēlējās un uzvarēja ar 3:1. Latvijas U21 izlasē toreiz laukumā bija tagad uz pieaugušo izlasi izsauktais Daniels Ontužāns, pēc kura stūra sitiena vārtus guva Iļja Korotkovs.

# Kunca vadībā Turcija pret Norvēģiju pārgāja uz izvietojumu 4-2-3-1, kandidātos un sākumsastāvā atgriezās pieredzējušais kreisais aizsargs Džaners Erkins, tāpat atgriezās arī citi pieredzējuši spēlētāji centra aizsargs Serdars Azizs un rezerves vārtsargs Sinans Bolats, kurš 12. augustā "Gent" rindās palika sausā pret RFS (1:0). Pret norvēģiem sākumsastāvā izgāja 23 gadus vecais debitants Berats Ezdemirs.

# Turcijai ierindā atgriezušies diskvalifikāciju izcietušie Premjerlīgas centra aizsargi Čālars Sejindži un Ozans Kabaks, taču no kandidātiem ir svītrots jau pieminētais Azizs, kurš tika nomainīts acs savainojuma dēļ.

# Turcijas izlases līderis ir uzbrūkošais pussargs Hākans Čalhanolu, kurš vasarā no "Milan" pārgāja uz Itālijas čempioni Milānas "Inter". Šogad Čalhanolu piedalījies visās desmit Turcijas izlases atlases vai finālturnīra spēlēs, izceļoties ar trim vārtiem un piecām rezultatīvām piespēlēm. Toties kopš pendeles realizēšanas pret Latviju vārtus kvalifikācijā vai finālturnīrā arvien nav guvis vadošais uzbrucējs Buraks Jilmazs, kurš martā pret Nīderlandi izcēlās ar hat-trick. Bez Jilmaza ierindā ir vēl divi Francijas čempioni Zeki Čeliks un Jusufs Jazidži.

# Spēles galvenais tiesnesis būs 36 gadus vecais zviedrs Andrēass Ēkberjs, kurš "Euro 2020" tiesāja Austrijas un Ziemeļmaķedonijas dueli (3:1), bet Pasaules kausa atlasē šogad tiesājis Kipras un Slovēnijas (1:0), kā arī Islandes un Vācijas (0:4) spēles. Iepriekšējās piecās izlašu spēlēs viņš parādījis tikai 12 brīdinājumus. Eirokausu grupu turnīrā Ēkberjs šogad tiesāja Eiropas līgas cīņu starp Glāzgovas "Rangers" un Lionas "Olympique" (0:2). Video tiesneša asistenti būs no Vācijas.

Biļetes uz spēli LATVIJA - TURCIJA pērc ŠEIT!

G grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Nīderlande751123:616
2.Norvēģija742113:614
3.Turcija733117:1412
4.Melnkalne732211:911
5.Latvija71247:115
6.Gibraltārs70073:280

Latvijas sastāvs pret Nīderlandi

PozīcijaSpēlētājsVecKlubsS/V
VārtsargsRoberts Ozols26Riga11
Rihards Matrevics22Valmiera
Krišjānis Zviedris24Liepāja
AizsargsKaspars Dubra30Oleksandriya (Ukraina)47/3
Igors Tarasovs32Ethnikos (Kipra)41/2
Roberts Savaļnieks28RFS35/1
Raivis Jurkovskis24Dundalk (Īrija)23
Mārcis Ošs29Lausanne (Šveice)20/1
Antonijs Černomordijs25Riga16/1
Vladislavs Fjodorovs25Riga14/1
Elvis Stuglis28RFS5
Vladislavs Sorokins24RFS2
PussargsArtūrs Zjuzins30RFS51/7
Jānis Ikaunieks26KuPS (Somija)39/7
Andrejs Cigaņiks24Dunajska Streda (Slovākija)26/1
Krišs Kārkliņš25Liepāja15
Eduards Emsis25Noah (Armēnija)14/1
Alvis Jaunzems22Valmiera13
Mārtiņš Ķigurs24Liepāja10
Aleksejs Saveļjevs22Riga6/1
Daniels Ontužāns21Freiburg II (Vācija)6
UzbrucējsRoberts Uldriķis24Cambuur (Nīderlande)29/3
Vladislavs Gutkovskis26Raków (Polija)28/4
Raimonds Krollis19Valmiera14/1

Turcijas sastāvs

PozīcijaSpēlētājsVecKlubsS/V
VārtsargsŪrdžans Čakirs25Trabzonspor14
Sinans Bolats33Gent (Beļģija)12
Altajs Bajindirs23Fenerbahçe2
AizsargsDžaners Erkins33Fatih Karagümrük60/2
Kaans Ajhans26Sassuolo (Itālija)44/4
Merihs Demirals23Atalanta (Itālija)28
Zeki Čeliks24Lille (Francija)26/2
Merts Mildirs22Sassuolo (Itālija)13
Ridvans Jilmazs20Beşiktaş3
PussargsOzans Tufans26Watford (Anglija)65/9
Hākans Čalhanolu27Inter (Itālija)63/14
Jusufs Jazidži24Lille (Francija)38/2
Abdilkadirs Emirs22Trabzonspor9
Tajlans Antaljali26Galatasaray8
Berkans Kutlu23Galatasaray1
Berats Ezdemirs23Trabzonspor1
UzbrucējsBuraks Jilmazs36Lille (Francija)73/29
Džengizs Inders24Marseille (Francija)35/11
Kenans Karamans27Beşiktaş29/6
Halils Dervišolu21Galatasaray6/2
Kerems Aktirkolu22Galatasaray5/1
Serdars Dursuns29Fenerbahçe

Biļetes uz spēli LATVIJA - TURCIJA pērc ŠEIT!

Vai Latvija šovakar turpinās lielisko sēriju pret Turciju?

  • 199

  • 116


1 2 3 71 komentārs

     [+] [-]

, 2021-10-11 12:03, pirms 3 gadiem
Turcijas vēstniecībā mani joprojām iekšā nelaiž. Cerams pēc šīs spēles situācija uzlabosies.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-11 12:32, pirms 3 gadiem
Turki būs uzvilkušies. Un ja grib nokļūt PK, tad šie punktus vairs nevar atļauties zaudēt.

  -4 [+] [-]

, 2021-10-11 12:38, pirms 3 gadiem
Bumbas kontrole būs LV: 23% TU: 77%, sitieni pa vārtiem LV: 1, TU: 34.
LV minimāli patirsīs 0-1 un visi cels daiņelu debesīs, kāds molodočiks, cik maz esot pietrūcis uzvarai, jālepojās, utt.

     [+] [-]

, 2021-10-11 13:00, pirms 3 gadiem
Būs jāpaskatās. Ticu, ka varam nezaudēt. 🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️

  +4 [+] [-]

, 2021-10-11 13:12, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Bumbas kontrole būs LV: 23% TU: 77%, sitieni pa vārtiem LV: 1, TU: 34.
LV minimāli patirsīs 0-1 un visi cels daiņelu debesīs, kāds molodočiks, cik maz esot pietrūcis uzvarai, jālepojās, utt.
A piektdien bija labs mačs? Es baigi maz redzēju, fonā dzirdēju ka Kosinkēvičs ekstāzē mauro, bet nu viņš pēdējā laikā nav diez cik objektīvs

     [+] [-]

, 2021-10-11 13:13, pirms 3 gadiem
Es domāju, ņemot vērā mūsu iespējas, pēc visiem rādītājiem, sassumējot kopā jau iepriekš teikto.. būs 3-3

  +1 [+] [-]

, 2021-10-11 13:14, pirms 3 gadiem
Ko izlasē dara Jurģis pučinsks un MariAns pahar?

  -2 [+] [-]

, 2021-10-11 13:22, pirms 3 gadiem
2:2

  -1 [+] [-]

, 2021-10-11 13:36, pirms 3 gadiem
Uzvar tas, kurš vairāk grib! Jāaicina zilās pfizer tabletītes par sponsoru

  +1 [+] [-]

, 2021-10-11 13:42, pirms 3 gadiem
kas tie par mūžīgajiem mazvērtības kompleksiem
lielā turcija, mazā latvija utt
piemēram, leišu portālos nekad neko tādu neesmu redzējis

  +1 [+] [-]

, 2021-10-11 13:51, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: A piektdien bija labs mačs? Es baigi maz redzēju, fonā dzirdēju ka Kosinkēvičs ekstāzē mauro, bet nu viņš pēdējā laikā nav diez cik objektīvs
cik nu es daudz no futbola saprotu, bet man izskatījās tīri ok - rezultāts adekvāts, tā teikt. Nīderlande uzbruka vairāk un bumbu kontrolēja vairāk (kas ir pašsaprotami), bet nebija arī tā, ka bezcerīgi uz vieniem vārtiem, nolikts autobuss un kkā mistiski tika nosargāts šāds minimāls zaudējums. Bija vairāki sakarīgi uzbrukumi un vārtu gūšanas momenti.
Kas man tā vairāk ierkrita acīs no negatīvā - laikam visi vārtsargu atsitieni no vārtiem bija praktiski atdotas bumbas pretiniekiem, baidījās dot uzbrukumā piespēles uz priekšu un aizsardzības laukumā pārāk bieži Nīderlandiešu piespēles gāja cauri. Bet tā citādi, ja spēja tādu futbola nefanu kā mani visas 90 minūtes pie ekrāna noturēt, tad tas jau ar par kko liecina.

  +4 [+] [-]

, 2021-10-11 13:59, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: kas tie par mūžīgajiem mazvērtības kompleksiem
lielā turcija, mazā latvija utt
piemēram, leišu portālos nekad neko tādu neesmu redzējis
Turcija - 783562km2; 85,5 mio iedzīvotāju.
Latvija - 64559km2; 1,86 mio iedzīvotāju.
Es teiktu, ka tie ir nevis kompleksi, bet gan fakti.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-11 14:02, pirms 3 gadiem
Ceru uz niču, jo turkiem ir jauns treneris un viņi varbūt īsti nesaprot, ko no viņiem prasa. Andrēass Ēkberjs- kompleksi vai fakti? Es teiktu, ka kompleksi. Tas taču nav izrunājams.

     [+] [-]

, 2021-10-11 14:06, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Turcija - 783562km2; 85,5 mio iedzīvotāju.
Latvija - 64559km2; 1,86 mio iedzīvotāju.
Es teiktu, ka tie ir nevis kompleksi, bet gan fakti.
Pieliec tur klāt Slovēniju un viņu panākumus sportā. Uz laukuma tomēr spēlētāju skaits ir vienāds.

  +3 [+] [-]

, 2021-10-11 14:09, pirms 3 gadiem
Ja Dainis atkopsies no traumas un izies laukumā, uzvara ar garantiju

  +1 [+] [-]

, 2021-10-11 14:11, pirms 3 gadiem
backstab rakstīja: Pieliec tur klāt Slovēniju un viņu panākumus sportā. Uz laukuma tomēr spēlētāju skaits ir vienāds.
vai kāds kādreiz Slovēniju ir dēvējis par lielo, kad šiem bijusi spēle ar Latviju? vienīgais, kur Slovēnijas kontekstā kāds runā par lielumu, tad tas ir pieminot panākumus.

un mans komentārs vispār attiecās uz to, ka tiek piesaukti kkādi mazvērtības kompleksi, kad daudzkārt lielāka valsts visos aspektos tiek nosaukta par lielo, bet daudzkārt mazākā valsts par mazo.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-11 14:12, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: cik nu es daudz no futbola saprotu, bet man izskatījās tīri ok - rezultāts adekvāts, tā teikt. Nīderlande uzbruka vairāk un bumbu kontrolēja vairāk (kas ir pašsaprotami), bet nebija arī tā, ka bezcerīgi uz vieniem vārtiem, nolikts autobuss un kkā mistiski tika nosargāts šāds minimāls zaudējums. Bija vairāki sakarīgi uzbrukumi un vārtu gūšanas momenti.
Kas man tā vairāk ierkrita acīs no negatīvā - laikam visi vārtsargu atsitieni no vārtiem bija praktiski atdotas bumbas pretiniekiem, baidījās dot uzbrukumā piespēles uz priekšu un aizsardzības laukumā pārāk bieži Nīderlandiešu piespēles gāja cauri. Bet tā citādi, ja spēja tādu futbola nefanu kā mani visas 90 minūtes pie ekrāna noturēt, tad tas jau ar par kko liecina.
ā nu jā, ja neaizmieg pie Tv tad ir oki

     [+] [-]

, 2021-10-11 14:22, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: A piektdien bija labs mačs? Es baigi maz redzēju, fonā dzirdēju ka Kosinkēvičs ekstāzē mauro, bet nu viņš pēdējā laikā nav diez cik objektīvs
Edmunda analīzi nelasīji? Viņš raksta, ka ar tādu spēli mums jālepojās... Es tik tālu neietu un vienkārši teiktu, ka cienīga spēle mūsu izpildījumā. Kas vispār ir "labs" mačs? Tāds kas sagādā labas emocijas? - man atsevišķi spēles momenti sagādāja labas emocijas. Vai rezultāts ir galvenais noteicošais? - rezultāts cienīgs Vai abu komandu meistarības līmenis? - mūs konkrēti vazāja 70-85. min, skaidri redzams meistarības trūkums, mēs arī nevaram apspēlēt 1v1 izņemot 1-2 anomālijas.

     [+] [-]

, 2021-10-11 14:24, pirms 3 gadiem
backstab rakstīja: Pieliec tur klāt Slovēniju un viņu panākumus sportā. Uz laukuma tomēr spēlētāju skaits ir vienāds.
Nu pieliec Slovēnijas panākumus futbolā

  -1 [+] [-]

, 2021-10-11 14:25, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: vai kāds kādreiz Slovēniju ir dēvējis par lielo, kad šiem bijusi spēle ar Latviju? vienīgais, kur Slovēnijas kontekstā kāds runā par lielumu, tad tas ir pieminot panākumus.

un mans komentārs vispār attiecās uz to, ka tiek piesaukti kkādi mazvērtības kompleksi, kad daudzkārt lielāka valsts visos aspektos tiek nosaukta par lielo, bet daudzkārt mazākā valsts par mazo.
Liels un mazs ir stipri nosacīti sportā!
Vairāk teiktu, ka ir konkrēti cilvēki, gadi vai paaudze, kas var sisties ar labākajiem pasaulē, vai otrā gadījumā zaudē pat vājākajiem!

Piemēram LD basketbolā aizveda līdz 4 vietai OS, bet bez viņa tā bija 20-30 komanda pasaulē!

     [+] [-]

, 2021-10-11 14:27, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nu pieliec Slovēnijas panākumus futbolā
Slovēņi konkrēti izspiež visu sulu no saviem sportistiem!

  +1 [+] [-]

, 2021-10-11 14:29, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Turcija - 783562km2; 85,5 mio iedzīvotāju.
Latvija - 64559km2; 1,86 mio iedzīvotāju.
Es teiktu, ka tie ir nevis kompleksi, bet gan fakti.
Varētu ar Indiju ledus hokeju uzspēlēt

     [+] [-]

, 2021-10-11 14:29, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nu pieliec Slovēnijas panākumus futbolā
Euro 2000 kvalifikācijā Latvijai +1 vārti grupā, slovēņiem -2, bet uz turnīru tika viņi!

     [+] [-]

, 2021-10-11 14:30, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Turcija - 783562km2; 85,5 mio iedzīvotāju.
Latvija - 64559km2; 1,86 mio iedzīvotāju.
Es teiktu, ka tie ir nevis kompleksi, bet gan fakti.
tu nesaprati galveno
problēma nav kvadrātkilometros
bet galvās

     [+] [-]

, 2021-10-11 14:31, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Liels un mazs ir stipri nosacīti sportā!
Vairāk teiktu, ka ir konkrēti cilvēki, gadi vai paaudze, kas var sisties ar labākajiem pasaulē, vai otrā gadījumā zaudē pat vājākajiem!

Piemēram LD basketbolā aizveda līdz 4 vietai OS, bet bez viņa tā bija 20-30 komanda pasaulē!
es tak to visu saprotu, vnk, manuprāt, konkrētajā situācija, pieisiens par lielo un mazo likās tāds bišk neadekvāts, ņemot vērā, ka Turcija visos aspektos ir liela, kamēr Latvija savukārt maza. Būtu rakstīts lielā Islande pret mazo Latviju, tad es saprastu

     [+] [-]

, 2021-10-11 14:31, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Varētu ar Indiju ledus hokeju uzspēlēt
saki, ka Turcijā futbols tik pat populārs kā Indijā ledus hokejs?

  -1 [+] [-]

, 2021-10-11 14:32, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: tu nesaprati galveno
problēma nav kvadrātkilometros
bet galvās
Treneros un tradīcijās. Nedomāju ka Latvijaa tās ir sliktas

     [+] [-]

, 2021-10-11 14:33, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: saki, ka Turcijā futbols tik pat populārs kā Indijā ledus hokejs?
Nu ja😂😂😂

  -1 [+] [-]

, 2021-10-11 14:35, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: es tak to visu saprotu, vnk, manuprāt, konkrētajā situācija, pieisiens par lielo un mazo likās tāds bišk neadekvāts, ņemot vērā, ka Turcija visos aspektos ir liela, kamēr Latvija savukārt maza. Būtu rakstīts lielā Islande pret mazo Latviju, tad es saprastu
Islandei teritorija 2x lielāka, tad viņus var pieskaitīt pie lielajiem

     [+] [-]

, 2021-10-11 14:36, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: tu nesaprati galveno
problēma nav kvadrātkilometros
bet galvās
es piekrītu, ka problēma ir galvās konkrētajā situācijā Viena valsts ir daudzas reizes lielāka gan teritoriālā ziņā, gan iedzīvotāju skaita ziņā, plus tam visam bonusā atrodas par nieka 104 vietām rangā augstāk konkrētajā sporta veidā, bet nosaukt viņu par lielo esot kompleksi.. tad jau Alpus saukt par lieliem kontekstā ar Gaiziņu ar ir kompleksi?

  -1 [+] [-]

, 2021-10-11 15:07, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: es piekrītu, ka problēma ir galvās konkrētajā situācijā Viena valsts ir daudzas reizes lielāka gan teritoriālā ziņā, gan iedzīvotāju skaita ziņā, plus tam visam bonusā atrodas par nieka 104 vietām rangā augstāk konkrētajā sporta veidā, bet nosaukt viņu par lielo esot kompleksi.. tad jau Alpus saukt par lieliem kontekstā ar Gaiziņu ar ir kompleksi?
Mēs esam Lieli, mēs esam Vareni!

  -1 [+] [-]

, 2021-10-11 15:09, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: A piektdien bija labs mačs? Es baigi maz redzēju, fonā dzirdēju ka Kosinkēvičs ekstāzē mauro, bet nu viņš pēdējā laikā nav diez cik objektīvs
Spēli neredzēju. Bet uzmetot aci flashscora statistikai, viss bija skaidrs

  -1 [+] [-]

, 2021-10-11 15:09, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Edmunda analīzi nelasīji? Viņš raksta, ka ar tādu spēli mums jālepojās... Es tik tālu neietu un vienkārši teiktu, ka cienīga spēle mūsu izpildījumā. Kas vispār ir "labs" mačs? Tāds kas sagādā labas emocijas? - man atsevišķi spēles momenti sagādāja labas emocijas. Vai rezultāts ir galvenais noteicošais? - rezultāts cienīgs Vai abu komandu meistarības līmenis? - mūs konkrēti vazāja 70-85. min, skaidri redzams meistarības trūkums, mēs arī nevaram apspēlēt 1v1 izņemot 1-2 anomālijas.
Pa traku tā viņa analīze, kādi 30 skrīnšoti salikti un pārāk gari teksti. Īsāk vajag.

  +2 [+] [-]

, 2021-10-11 15:22, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Edmunda analīzi nelasīji? Viņš raksta, ka ar tādu spēli mums jālepojās... Es tik tālu neietu un vienkārši teiktu, ka cienīga spēle mūsu izpildījumā. Kas vispār ir "labs" mačs? Tāds kas sagādā labas emocijas? - man atsevišķi spēles momenti sagādāja labas emocijas. Vai rezultāts ir galvenais noteicošais? - rezultāts cienīgs Vai abu komandu meistarības līmenis? - mūs konkrēti vazāja 70-85. min, skaidri redzams meistarības trūkums, mēs arī nevaram apspēlēt 1v1 izņemot 1-2 anomālijas.
Es īsti vairs nelasu Lv futbola žurnālistu viedokli, jo man sajūta, viņi ir vienojušies kaut kādā pārspīlētā pozitīvismā attiecībā par izlasi. Man patīk reālisms, nevis pārspīlēta tiršana. Tāpēc prasu lietotāju viedokļus, tur apm saliekas reālākā aina.

  -3 [+] [-]

, 2021-10-11 15:28, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Es īsti vairs nelasu Lv futbola žurnālistu viedokli, jo man sajūta, viņi ir vienojušies kaut kādā pārspīlētā pozitīvismā attiecībā par izlasi. Man patīk reālisms, nevis pārspīlēta tiršana. Tāpēc prasu lietotāju viedokļus, tur apm saliekas reālākā aina.
Es pat nezinu ko tur analizēt pretinieks tur bumbu 80% un dara ko grib, 11vilki ja bumbu iegūst, uzreiz to patirš. Nu ko tur vēl analizēt? tur visādi zīmējumi bija vēl.. Kādam darīt nav ko
1 2 3 71 komentārs