Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Nikolato pēc zaudējuma Albānijai kritizē futbola vides attieksmi pret izlasi

Matīss Kleinbergs
Matīss Kleinbergs

Nikolato pēc zaudējuma Albānijai kritizē futbola vides attieksmi pret izlasi
Paolo Nikolato Foto: LFF

Latvijas futbola izlases galvenais treneris Paolo Nikolato pēc zaudējuma Albānijai Pasaules kausa kvalifikācijas spēlē sarunā ar medijiem kritiski izteicās par Latvijas sporta sabiedrības atbalstu futbolam.

Latvijas valstsvienība Albānijas pārākumu atzina ar rezultātu 0:1. Arī šī sabraukuma pirmais mačs, kurā tika piedzīvota nevieksme pret Serbiju, noslēdzās ar tādu pašu rezultātu. Treneris Nikolato pēc mača uzsvēra, ka izlasei lielākās problēmas sagādā tieši uzbrukuma fāze.

"Mans noskaņojums pēc šīs spēles nav tik labs, jo es uzskatu, ka mani spēlētāji pelnījuši vairāk. Uzskatu, ka šogad spēlējam labi. Mums noteikti jāuzlabo sniegums uzbrukuma trešdaļā. Tur mums visupirms vajag vairāk talanta. Tāda ir mūsu būtiskākā atšķirība starp mums un šāda līmeņa pretiniekiem. Šodien izdarījām šo to labu pret spēcīgu komandu. Līdzīgi kā pret Serbiju – otrajā puslaikā. Taču panākt uzlabojumus uzbrukuma trešdaļā ir vissarežģītāk, jo sniegums tur ir atkarīgs no spēlētāju kvalitātes. Mums šodien bija iespējas gūt vārtus," sacīja Nikolato.

Treneris preses konferencē arī ļāva vaļu garākām pārdomām par fanu, sporta cilvēku un mediju attieksmi pret Latvijas izlasi.

"Klausieties, mans līgums tuvojas beigām. Esmu kopumā noguris no tā, kā tiek domāts par futbolu – negatīvi. Uzskatu, ka mūsu spēlētājiem nepieciešams vairāk atbalsta. No visas futbola vides. Kad viņi spēlē, viņi nes lielu atbildības slogu. Viņi nejūt, ka cilvēki apkārt to pozitīvi novērtētu. Viņiem, manuprāt, būtu jābūt priecīgākiem par uzlabojumiem savā izpildījumā. Skaidrs, ka vēl ir daudz lietu uzlabojamu, nu jau 20 gadus neesam tik labi, kā citas komandas. Tas nenotiek tikai tagad

Jāsaprot, ka norit process, kurā visas futbola vides pozitīvais atbalsts ir ļoti nepieciešams. Bez tā ir ļoti grūti. Es cenšos viņos iedvest pārliecību, bet apkārt valdošā negativitāte tam nepalīdz. Domāju, ka neviens nav ieguvējs no pārmērīgas negativitātes. Ne tikai izlasei, bet visai Latvijas valstij tas kaitē. Mums te ir tendence caur palielināmo stiklu skatīties uz lietām, kas nesanāk, nevis uz tām, kas sanāk. Taču ir daudz lietu, kurās ir vērojami uzlabojumi. Puišiem vajag lielāku pārliecību, vairāk pozitīvu emociju un lielāku atbalstu no malas. Nejūtam atbalstu, teikšu godīgi.

Varbūt šobrīd neesmu tai labākajā noskaņojumā, bet dažreiz es redzu savus spēlētājus ne pietiekami laimīgus, jo viņi jūt šo atmosfēru. Manā ieskatā, viņi dara savu labāko. Jā, dažreiz ar viņu labāko var būt par maz. Un mums tas jāsaprot. Mēs nevaram salīdzināt savus spēlētājus ar Vlahoviču, piemēram. Mums jāvērtē savs spēlētājs attiecībā pret viņa spējām. Es uzskatu, ka viņi izdara pat vairāk nekā viņi spēj, taču nejūtam pozitivitāti. Visi fokusējas tikai uz rezultāta tablo, taču šobrīd mums ir sarežģīti sasniegt rezultātu uz tablo. Šobrīd varam sasniegt labu sniegumu. Ja turpināsim strādāt, kādreiz varēsim sasniegt rezultātu arī uz rezultāta tablo. Nezinu, varbūt kāds teiks, ka es vienkārši esmu cittautietis un ar citu mentalitāti, bet, manuprāt, Latvijā tomēr ir pārāk daudz negatīvisma. Nav iemeslu būt tik ļoti negatīviem. Tāds ir mans viedoklis," sacīja valstsvienības stūrmanis.

Viņš arī uzsvēra, ka Latvijas futbolisti atsevišķos spēles elementos spēj būt vienā līmenī ar raudzi augstākiem pretiniekiem.

"Skaidrs, ka mēs nevaram dominēt spēlēs ar šādiem pretiniekiem. Mums jābūt reālistiskiem. Taču es jūtu, ka katrā spēlē, kuru spēlējam, ir vairāki komponenti, kuros esam vienlīdz labā līmenī ar pretiniekiem. Mums bija vairākas lieliskas iespējas šovakar. Ja tādas iespējas būtu pretiniekiem, tur droši vien būtu vārti. Mums jāpaliek pozitīviem. Puiši pārstāv savu valsti, un viņiem jābūt gandarītiem par to, ko dara," piebilda treneris.

Nākamo Pasaules kausa kvalifikācijas spēli Latvija aizvadīs 11. oktobrī, mājās tiekoties ar Andoru.

Pasaules kausa kvlaifikācijas Eiropas zonas K grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Anglija550013:015
2.Albānija52215:38
3.Serbija42114:57
4.Latvija51132:64
5.Andora50050:100

Izmantotie resursi:
https://lff.lv/zinas/18490/p-nikola...

1 2 37 komentāri

     [+] [-]

, 2025-09-10 12:34, pirms 9 mēnešiem
tāds ņaudulīgs itālietis
var saprast, rezultāta nav, spēlētāji pa laukumu pastaigājas
dažos jautājumos var piekrist, no s*da konfekti uztaisīt nav viegli
Slēpts komentārs: Ceilons

  -4 [+] [-]

, 2025-09-10 12:42, pirms 9 mēnešiem
purva_velns rakstīja: tāds ņaudulīgs itālietis
var saprast, rezultāta nav, spēlētāji pa laukumu pastaigājas
dažos jautājumos var piekrist, no s*da konfekti uztaisīt nav viegli
Gan jau līgumā bija kaut kas sulīgs atrunāts par rezultātu sasniegšanu. Pārrēķinājās uzņemoties Latvijas izlasi.

  +5 [+] [-]

, 2025-09-10 12:49, pirms 9 mēnešiem
Tik viedi vārdi! Pārāk daudz negatīvisma visā... Saprotams, ka no malas tas ļoti duras acīs. Paši te uz vietas tik ļoti jau pie tā esam pieraduši. Skumji!

  +1 [+] [-]

, 2025-09-10 13:09, pirms 9 mēnešiem
purva_velns rakstīja: tāds ņaudulīgs itālietis
var saprast, rezultāta nav, spēlētāji pa laukumu pastaigājas
dažos jautājumos var piekrist, no s*da konfekti uztaisīt nav viegli
Ņaudētāji ir LV futbola sabiedrība kopumā, te cilvēks pateica, kā no malas tas izskatās...

  +2 [+] [-]

, 2025-09-10 13:11, pirms 9 mēnešiem
"Ja tādas iespējas būtu pretiniekiem, tur droši vien būtu vārti."
Jā, nu šis citāts ir ļoti pozitīvs, motivējošs un pārliecību dodošs.

  +2 [+] [-]

, 2025-09-10 13:16, pirms 9 mēnešiem
Kāds negatīvisms valda vispār valstī, tāds arī sportā ! Zivs pūst no galvas!

  +6 [+] [-]

, 2025-09-10 13:55, pirms 9 mēnešiem
purva_velns rakstīja: tāds ņaudulīgs itālietis
var saprast, rezultāta nav, spēlētāji pa laukumu pastaigājas
dažos jautājumos var piekrist, no s*da konfekti uztaisīt nav viegli
Ņaudulīga ir mūsu sabiedrība un sīkie sporta "eksperti"
Neko jau nepareizu Nikolato nepateica!
Tā teikt cita acī skabargu redz, savā baļķi nē. Tas attiecas uz tiem mūs pseidofaniem, līdzskrējējieim un ņaudētājiem. Un it visā, ne tikai sportā - dzīvē, darbā, dabā utt.

     [+] [-]

, 2025-09-10 14:11, pirms 9 mēnešiem
Pareizi jau viņš saka.

     [+] [-]

, 2025-09-10 14:32, pirms 9 mēnešiem
Banzai rakstīja: Ņaudulīga ir mūsu sabiedrība un sīkie sporta "eksperti"
Neko jau nepareizu Nikolato nepateica!
Tā teikt cita acī skabargu redz, savā baļķi nē. Tas attiecas uz tiem mūs pseidofaniem, līdzskrējējieim un ņaudētājiem. Un it visā, ne tikai sportā - dzīvē, darbā, dabā utt.
nevajag vispārināt
katram ir sava dzīves pieredze
tev tā ir tāda, citam savādāka

  +4 [+] [-]

, 2025-09-10 14:42, pirms 9 mēnešiem
Viedi vārdi no itālieša. Negatīvisms Latvijas sabiedrībā, tostarp sportā, pēdējo gadu desmitu laikā diemžēl ir stipri iesakņojies, un brīžiem pat grūti saprast, kāpēc tā. Acīmredzot daļa sabiedrības pārāk aizraujas ar "kritisko domāšanu", īsti neizprotot, ko tas nozīmē. Katrā ziņā ne jau nepamatotu kritiku par jebkuru lietu, kas varbūt nav izdevusies tik labi, kā viņi to gaidījuši - lai kurā dzīves sfērā tā būtu. Lai kaut ko sasniegtu, ir kopīgi jāstrādā un vienam otru jāatbalsta, jāuzmundrina, īpaši neveiksmju brīžos, nevis "jānoliek līdz ar zemi". Turklāt lielākie kritiķi parasti ir tie, kuri paši neko dzīvē nav sasnieguši.

  +3 [+] [-]

, 2025-09-10 14:59, pirms 9 mēnešiem
Tā ir trenera izvēle, lai viņš uz izlasi ņemtu tos, kas grauž zemi un necieš no komentāriem internetā
Spēlētāji neesot īsti laimīgi, jo redz, neviens nespējot novērtēt viņa mīņāšanos centra aplī, kur viņam neesot neviena konkurenta pat Holandes un Spānijas izlasēs...

  +4 [+] [-]

, 2025-09-10 15:00, pirms 9 mēnešiem
Nu ne jau 20 gadi....Pēc EURO 2004 izlase vēl lidz kadam 2011 spēlēja diezgan neslikti, un deva līdzjutējiem reālas izjūtas ka var aizcīnīties līdz finālturnīram. Ko vien ir vērts kvalifikācijas cikls uz Pasaules čempionātu 2010, kur viss izšķīrās spēles pret Grieķiju. Pēc 2011 gan esam izteiktā bedrē. Pēdējās uzvaras oficiālās spēlēs pret favorītiem ir Latvija-Austrija 1:0 2019 gadā (bet nekas neizšķīrās, pēdējā spēlē) un Gruzija-Latvija 0:1 2011 gadā

  +2 [+] [-]

, 2025-09-10 15:16, pirms 9 mēnešiem
Par negatīvismu valstī - pilnīga taisnība. Nevienā valstī, kur esmu bijis, tāds pesimisms nav redzēts. Neviens normāls cilvēks tādā pesimistu valstī negrib dzīvot un ja dzīvo, tad labi jau nu noteikti nejūtas.

  +2 [+] [-]

, 2025-09-10 15:27, pirms 9 mēnešiem
Taisnība Nikolato ir, bet viņam pašam arī nedaudz paškritika pietrūkst. Rezultāta nav, brīžiem arī pārāk pasīva spēle.

Pozitīvais- 1) atjaunota laukuma vidusdaļa ar spēlējošiem (cenšās) pussargiem nevis Emšiem. 2) Tiešām daudz jaunu spēlētāju iesaistīti izlasē, nevis turās pie viena 11-nieka. 3) Spēj salikt vairāk par 3 piespēlēm kopā (tas nekas ka savā laukuma

  +3 [+] [-]

, 2025-09-10 15:33, pirms 9 mēnešiem
Pilnīgi un absolūti nepiekrītu, tas nav negatīvisms, bet gan objektivitāte un reālās situācijas novērtējums. Ja cenšas un spēlē labi, tad ir arī daudz pozitīvu komentāru, bet ja spēlē kā Zanzibāras slinkie skudrulāči, faniem nav ne mazākā pienākuma viņus sākt saukt par zibenīgajām raķetēm!
Nezaudēsim realitāti, ar nepamatotu pozitīvismu sportistiem ir iespējams nodarīt lielāku skādi, nekā pasakot patiesību!

  +1 [+] [-]

, 2025-09-10 16:06, pirms 9 mēnešiem
Piekrītu trenerim - 5x spēlēs ielaisti 6x vārti (3x pret Anglijas izlasi Vemblija stadionā). Kas pietrūkst - ir gūtie vārti, bet laikam jāatzīst, ka nevaram un šobrīd neprotam spēlēt tikai ar vienu uzbrucēju.
Mans uzskatas, ka Paolo Nikolato ir jāturpina darbs pie LV izlases stūres, un viņš atradīs pareizos risinājumus, jo redzot cik liela ir spēlētāju rotācija viņa vadībā, tad rezultātam drīz ir jābūt redzamam.

  -2 [+] [-]

, 2025-09-10 16:32, pirms 9 mēnešiem
Pareizi saka! Un izlasei cepuri nost- ir uzlabojumi konkreti!
Te noteikti ir viens no tàdiem nīkuļu midzeņiem. Pie neveiksmem vairak komentaru kā pie panakumiem. Pašiem sūdigi un labāk, lai būtu nevajag, vajag, lai citiem arī slikti.

     [+] [-]

, 2025-09-10 16:36, pirms 9 mēnešiem
Ndeki rakstīja: Pareizi jau viņš saka.
To var redzēt arī komentāros pie SC rakstiem. Ja mūsējie zaudē, tad komentāru vienmēr ir vairāk nekā tad, ja uzvar. Un tie komentāri lielākoties ir nosodoši, nevis uzmundrinoši. Pārāk daudz negatīvisma, jā.

  +1 [+] [-]

, 2025-09-10 16:44, pirms 9 mēnešiem
Pačīksti vēl, varbūt sagaudosi bariņu fanus noplukušajiem vilkiem.
Par ko tur interesēties un fanot? Ko atbalstīt, kapēc vispār censties saskatīt kaut kādus uzlabojumus minimālus?
Visvairāk atbalstītais sporta veids no lielajām starpvalstiskajām organizācijām. Pat iespējams, viens no retajiem sporta veidiem LV ar ko kluba vadība var arī kaut ko pelnīt.
Viss pārējais ap šo sporta veidu LV ir degradēts pasākums ar 90 % nepreofesionāliem klubiem un to pārstāvjiem, treneriem.

     [+] [-]

, 2025-09-10 16:46, pirms 9 mēnešiem
Jā, cilvēkam no saulainās un skaistās Itālijas mūs nesaprast (ne jau viņam vienīgajam).
Negatīvisms ir daudz zemāks, ja tauta runā vienotā valodā un cīnās par vienotiem mērķiem,un ir noteicēja savā zemē.Tā nu tas ir.

  +3 [+] [-]

, 2025-09-10 16:51, pirms 9 mēnešiem
otins rakstīja: To var redzēt arī komentāros pie SC rakstiem. Ja mūsējie zaudē, tad komentāru vienmēr ir vairāk nekā tad, ja uzvar. Un tie komentāri lielākoties ir nosodoši, nevis uzmundrinoši. Pārāk daudz negatīvisma, jā.
Uzraksti,kurā valstī ir savādāk.
Laikam tev maz bija + komenti,kad mūsējie vinnēja krievus PČ hokejā, kad Irbe un Ozi plosījās, kad Hara vadībā letiņi bija 3.v.PČ, kad uttt....

  +2 [+] [-]

, 2025-09-10 16:57, pirms 9 mēnešiem
striker rakstīja: Uzraksti,kurā valstī ir savādāk.
Laikam tev maz bija + komenti,kad mūsējie vinnēja krievus PČ hokejā, kad Irbe un Ozi plosījās, kad Hara vadībā letiņi bija 3.v.PČ, kad uttt....
Tie ir tikai atsevišķi gadījumi, kad gūtas lielas uzvaras.

  +1 [+] [-]

, 2025-09-10 17:11, pirms 9 mēnešiem
otins rakstīja: Tie ir tikai atsevišķi gadījumi, kad gūtas lielas uzvaras.
Nuja, tipiski.Negatīvismu nenoslēpsi

     [+] [-]

, 2025-09-10 17:30, pirms 9 mēnešiem
striker rakstīja: Nuja, tipiski.Negatīvismu nenoslēpsi
😄😄

  +2 [+] [-]

, 2025-09-10 18:08, pirms 9 mēnešiem
..Itālijas fani ir vēl agresīvāki...Kolumbijā Eskobars{laikam} PČ pasen atpakaļ iesita savos vārtos ,tad kāpjot no lidmašīnas ārā fans vnk nošāva viņu.....šitas itālis raudot sportacentrā vnk grib lai viņu žēlo..nīkulis...visā pasaulē fani kritizē un slavē savas komandas visos sporta veidos...tā bija un tā būs !!!!

  +1 [+] [-]

, 2025-09-10 19:41, pirms 9 mēnešiem
Ja, trener! Jus spelejiet labi , nu tik labi, ka nevarat iesist ne golinu un spele kopuma briziiem ir tada, ka raudat gribas! Par ko maksligas uzslavas? Sakat cienit pasi sevi un splejiet laukuma del karoga un valsts nevis vienkarsi spelet pat bez elementaras cinas...

  +1 [+] [-]

, 2025-09-10 19:43, pirms 9 mēnešiem
otins rakstīja: To var redzēt arī komentāros pie SC rakstiem. Ja mūsējie zaudē, tad komentāru vienmēr ir vairāk nekā tad, ja uzvar. Un tie komentāri lielākoties ir nosodoši, nevis uzmundrinoši. Pārāk daudz negatīvisma, jā.
a ko uzmundirinat un slavet? par ko? Pamato! Speletaji spele bez degsmes un azarta... it ka tas butu vinu pienakums...Turklat meistariba vismaz pusei sastava netur nekadu kritiku,jaslave...kas vel nebus?!

  +1 [+] [-]

, 2025-09-10 20:13, pirms 9 mēnešiem
Ja lielais varums te, skatos, piekrīt itālim kur palika visi negatīvī.. meta kažoku vai šodien neieradās? Un vēl intresentāks jautājums vai tas atstās kādu iespaidu uz nākamo rakstu par izlasi, vai raudzīsim veco ierasto?

  +2 [+] [-]

, 2025-09-10 21:23, pirms 9 mēnešiem
Dotajā brīdī mums jāpriecājas par kaut nelielu progresu.Ja godīgi futenis 10.gados pagrima līdz kliņkim ar visiem toto skandāliem un vietējo deķa vilkšanu katram uz savu pusi.Pēdējos gados čempa līmenis cēlies pateicoties leģiem ,cerēsim ,ka vietējie pievilks klāt.Mums vajag izlasei pacietīgu treneri,kas mūsējos varētu pamazām virzīt uz priekšu,bet daudz kas tomēr atkarīgs kā attīstisies paši futbolist,ja tas nebūs tad jebkuram trenerim nebūs cerības ar mūsu izlasi uz progresu.

     [+] [-]

, 2025-09-10 23:57, pirms 9 mēnešiem
Ko viņš tur muld? Latvijā pret futbolistiem salīdzinoši nav absolūti nekāda negatīvisma. Kaut kādi daži komentāri te sportacentrā neskaitās. Tai pašā Albānijā, Serbijā, nemaz nerunājot par Turciju, jau pirms spēlēm pāri veļas pārmetumu gūzma par sastāva izvēlēm, par to, ko kāds pateicis vai izdarījis .. un pamēģini tikai neuzvarēt - jābaidās vai kāds neizdomās iedot pa muti

  +1 [+] [-]

, 2025-09-11 09:25, pirms 9 mēnešiem
espozito79 rakstīja: a ko uzmundirinat un slavet? par ko? Pamato! Speletaji spele bez degsmes un azarta... it ka tas butu vinu pienakums...Turklat meistariba vismaz pusei sastava netur nekadu kritiku,jaslave...kas vel nebus?!
Vienmēr var uzteikt kādu spēlētāju vai paslavēt par kādu spēles nogriezni. Piemēram, pret Albāniju bija labas pēdējās 20 minūtes. Meistarību var kompensēt ar cīņassparu, arī par to var paslavēt. Sportistiem tas nepalīdz, ja viņus tikai lamā un kritizē.

     [+] [-]

, 2025-09-11 10:47, pirms 9 mēnešiem
Tā kā es piedzīvoju lieliskās 1999., 2004. un 2009. gada izlases, šobrīd ir izsmiekls, nevis izlase, kopā ar visu LFF pēc Indriksona aiziešanas. Nevienu labu vārdu nevar pateikt.

     [+] [-]

, 2025-09-11 10:50, pirms 9 mēnešiem
tie, kas saka, ka Latvijā ir daudz negatīvisma nav dzīvojuši nekur citur... tajā pašā Itālijā kā viņi komandām neiet spēle, tā uzreiz izsvilp...
Nikolato, tāds pats kā Banki, nekādas paškritikas, visi citi vienmēr vainīgi, tik cenšās visiem iestāstīt kā ar viņu notiek liels progress, uz ko arī daudzi uzķeras, bet rezultāti parāda, ko citu...
Gan futbolā sliktāki rezultāti kā ar Kazakēviču, gan basketbolā sliktākā vieta EČ finālturnīros kopš 2011. gada, kad visi jaunie spēlētāji tika aizsūtīti pēc diskvalifikācijām...

     [+] [-]

, 2025-09-11 10:52, pirms 9 mēnešiem
Leitnants rakstīja: Tā kā es piedzīvoju lieliskās 1999., 2004. un 2009. gada izlases, šobrīd ir izsmiekls, nevis izlase, kopā ar visu LFF pēc Indriksona aiziešanas. Nevienu labu vārdu nevar pateikt.
Es arī piedzīvoju tos laikus. Bet pat tad liela daļa čīkstēja, ka tas nav futbols, autobusu tikai noparkot mākam un viss.. ka tā neviens nespēlē, ka to nevar skatīties utt. Tā kā jāpiekrīt vien Itālim par negatīvismu. Pat ar Euro rezultātiem nebija apmierinātības, kgan nospēlējām niču pret Vāciju. Tagad tas ir kaut kas mītisks. Bet Nikolato iespēlē jaunus džekus, ja viņi strādās ar sevi individuali un veiksies ar klubiem, kur varēs pilnveidoties tad izlases nākotne beidzot sāk pozitīvāk izskatīties.
1 2 37 komentāri