Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvija pretargumentus Austrālijas ātrumam neatrod: sagrāve ar -45

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Latvija pretargumentus Austrālijas ātrumam neatrod: sagrāve ar -45
Toms Skuja. Foto: FIBA

Latvijas U19 izlase šodien aizvadīja sliktāko spēli turnīrā, neatrodot nekādus pretargumentus pret Austrāliju un piedzīvojot neveiksmi ar 45 punktu starpību - 44:89. Rītdien Latvija noslēgs turnīru ar spēli par 11. vietu pret Irānu vai Turciju.

Latvijas izlase cīņu par devīto vietu iesāka ar pārliecinošu uzvaru pār Koreju ar 90:67. Tajā rezultatīvāko spēli turnīrā aizvadīja Krišs Helmanis, kurš izmantoja savu auguma priekšrocību un guva 30 punktus. Austrālija, kura turnīrā bija mērķējusi iekļūt vismaz ceturtdaļfinālā, cīņu par devīto vietu uzsāka ar graujošu panākumu pār Puertoriko 95:52. Uzvarētāja svētdien cīnīsies par devīto vietu, bet zaudētāja 11. vietu. To pretinieces būs Turcijas vai Irānas valstsvienības.

Sākumsastāvi
Latvija: Skuja, Macoha, Helmanis, Feierbergs, Šulcs
Austrālija: Denielss, Gaks, Gelovejs, Džounss, Beilss

Jau pirmajā ceturtdaļā Austrālija nodemonstrēja savu spēku. Pirmajās divās minūtēs Austrālija pierādīja, ka tai ir spēcīgs aizsargu duets, gūstot divus tālmetienus (10:2), uz ko Latvija atbildēja ar precīzu Rodija Mačohas caurgājienu. Redzami bija iepriekšējie trūkumi - neprecīzas piespēles, kuras rezultējās kļūdās un ātrās pretinieku pārejās. Iniciatīvu Austrālija neizlaida, piedāvājot ātras pārejas no aizsardzības uzbrukumā, kam tempa ziņā Latvija nespēja turēt līdz. Pieļautās piecas kļūdas rezultējās tikai sešos gūtos punktos un -19 (6:25) pēc pirmās ceturtdaļas.

Otrajā ceturtdaļā Austrālija samazināja apgriezienus uzbrukumā, kas deva iespējas izcelties mājiniekiem. Trīs minūšu laikā, pateicoties Skujas, Helmaņa un Vanaga punktiem, Latvija bija guvusi vairāk punktus kā visas pirmās ceturtdaļas laikā. Latvija turpināja iekrist aizsardzībā, nenostrādājot līdz galam, lai nosegtu tālmetienu līniju. Austrālija bija uzķērusi ritmu, pirmā puslaika laikā realizējot sešus trejačus un no tālās distances metot ar 35% precizitāti. Puslaika izskaņā Austrālija sodīja latviešus par lēno lēmuma pieņemšanu pat atrodoties labākajās metiena pozīcijās, otrā laukuma galā izceļoties. Pirmais puslaiks neiepriecināja - 18:46.Atkārtojās turnīrā novērotās problēmas spēlēt pret komandām, kurām ir gari un atlētiski spēlētāji. Metieni no distances tika realizēti ar 22.58 % precizitāti (7/31), kā arī pieļautas desmit kļūdas pret tikai divām Austrālijas.

Otro puslaiku Nikolajs Mazurs iesāka ar izmaiņu pamatsastāvā, Viljamsonu sūtot Helmaņa vietā. Lai arī latvieši uzlaboja spēli aizsardzībā, pirmos astoņus punktus puslaikā guva pretinieki (18:54). Arī Austrālija atbildēja ar presingu par visu laukumu, izprovocējot trīs mūsējo kļūdas minūtes laikā. Uzbrukumā nedienas turpinājās, visas ceturtdaļas laikā gūstot tikai četrus punktus, kamēr aizsardzībā tika pieļauta viena taktiska kļūda pēc otras. Ceturtdaļas izskaņā saķērās Šulcs ar vienu no Austrālijas spēlētājiem, pēc kā situācijā iesaistījās Slivackis, saņemot tehnisko piezīmi.

Ceturtā ceturtdaļa iesākās ar -47 (22:69). Pēdējās desmit minūtes atgādināja treniņspēli. Vienā no epizodēm kritienu piedzīvoja Rodijs Mačoha, kurš laukumu pamest spēja tikai ar komandas biedru palīdzību. Paviršāk sāka darboties arī Austrālija, ļaujot latviešiem gūt visvairāk punktu kādā no ceturtdaļām (22).

Latvija - Austrālija 44:89 (6:25, 12:21, 4:23, 22:20)
Latvija: Viljamsons 8 (11 atl.b), Vanags 7, Skuja 6, Mačoha 6, Feierbergs 5, Helmanis 4, Denafs 3, Kļanskis 3, Slivackis 2, Briedis, Šulcs
Austrālija: Denielss 19, Gaks 16, Smits 12, Dengdits 11, Beilss 8, Ārmstrongs 7, Gelovejs 5, Vigness 5, Adebajo 4, Jāks 2, Okvera, Džounss

Latvijas U19 izlase

#SpēlētājsPoz.Dzimš.d.AugumsKlubs 2021
4Noa ViljamsonsF/C18.04.2002213Latvijas Universitāte
5Toms SkujaPG02.01.2002189Fuenlabrada (Spānija)
6Kristiāns FeierbergsF26.08.2002203GBA Sojky Pelhrimov (Čehija)
7Rodijs MačohaF29.10.2002201Fuenlabrada (Spānija)
8Valters BriedisG28.01.2003184Ādaži
9Rihards ParādnieksSG04.01.2002188A.Kraukļa VEF skola
10Kristiāns ŠulcsG/F26.09.2002194BK Ventspils
11Ričards Daniels VanagsSG29.12.2002201A.Kraukļa VEF skola
12Noels Enrijs SlivackisG01.09.2003194VEF BA Valkā/DSN
13Ričards KļanskisF02.10.2003201Orlandina (Itālija)
14Dāvis DenafsSG25.03.2002191Ogre
15Krišs HelmanisF/C07.04.2002211Joventut Badalona (Spānija)

Galvenais treneris: Nikolajs Mazurs (Ogre)
Treneri: Jānis Butāns, Uldis Švēde, Artūrs Bērziņš
Vingruma treneris Dāvis Feikners
Fizioterapeite Sintija Priede
Menedžeris Jānis Laganovskis

1 2 3 102 komentāri

     [+] [-]

, 2021-07-10 19:07, pirms 3 gadiem
Nezinu kā jūs,bet es gribēju -50 un vairāk

  +2 [+] [-]

, 2021-07-10 19:08, pirms 3 gadiem
Varoņi, varoņi
Katram pa medālim!

  +7 [+] [-]

, 2021-07-10 19:08, pirms 3 gadiem
Pēc pirmā puslaika likās, ka daudz sliktāk vairs nevar būt, bet smagi kļūdījos. Bail pat domāt, kas būtu pret ASV.

  +3 [+] [-]

, 2021-07-10 19:08, pirms 3 gadiem
Ļoti nabadzīgi. Kauns

     [+] [-]

, 2021-07-10 19:09, pirms 3 gadiem
Džeki pietiek ākstīties, jāmet basketbols pie malas

  +7 [+] [-]

, 2021-07-10 19:09, pirms 3 gadiem
Cilvēkiem šeit vajadzētu beidzot saprast, cik rets talants ir Porziņģis.

  +4 [+] [-]

, 2021-07-10 19:10, pirms 3 gadiem
Nezinu ar kādu mērķi tika rīots PČ U-19 Latvija, bet kauns ir milzīgs. Drausmas, pilnīgs fiasko. Kādam ir jaatkāpjas.

  +4 [+] [-]

, 2021-07-10 19:12, pirms 3 gadiem
Lielas izlases, gan sieviešu gan vīriešu netiek ne EČ, ne PČ ne OS, daudzas jauniešu izlases spēlē EČ B divīzija. Kas notiek? Kādam nav jānes par to visu atbildība?

  +2 [+] [-]

, 2021-07-10 19:14, pirms 3 gadiem
Patreiz mūsu jauniešu basketbolu izlašu( u-20, u-18, u-16) vieta ir Eiropas B divīzijā( un arī tur es domāju, būtu ne augstāk par 10 vietu) nevis pazemot sevi Pasaules čempionātos

  -1 [+] [-]

, 2021-07-10 19:15, pirms 3 gadiem
Basketbols LV ir miris..... jau labu laiku.....

  -1 [+] [-]

, 2021-07-10 19:16, pirms 3 gadiem
Reāli ap 25pts var ieskaitīt,jo 4cet treniņrežīmā AUS spēlēja...KAUNS!!!Varbūt arī jauniešu basketbola izlasē tiek pirktas vietas,kā savulaik hokejā?!

 +10 [+] [-]

, 2021-07-10 19:17, pirms 3 gadiem
Likās, ka sliktāka spēlē kā pret Senegālu nevar būt, redz ka var.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-10 19:18, pirms 3 gadiem
gunnars rakstīja: Basketbols LV ir miris..... jau labu laiku.....
Ne, jo pagaidam ir Porzingis, Bertans, Smits, Timma, Strelnieks, Pasenciks, Kurucs

  +7 [+] [-]

, 2021-07-10 19:19, pirms 3 gadiem
Ja AUS būtu pacentušies - tad noturētu LAT zem 30 punktiem.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-10 19:20, pirms 3 gadiem
Pedejas 10 minutes tikpat punktus, ka parejos 30

  +1 [+] [-]

, 2021-07-10 19:21, pirms 3 gadiem
vnk_fans rakstīja: Cilvēkiem šeit vajadzētu beidzot saprast, cik rets talants ir Porziņģis.
Netikai Porziņģis arī tādi spēlētāji kā abi Bertāni, Strēlnieks, Timma Lomažs, Kurucs, Zoriks, Pasečniks, Mejeris, Lomažs, Šmits, ucc- šie spēlētāji savu jauniešu izlasēs dominēja un Latvija vienmēr cīnījās par medaļām, EČ.

Savukārt es uzskatu, kad mūsu visu laiku spēcīgākā jauniešu izlase bija 1992 gada dzimušie, kuriem PČ mazliet nepaveicās, bet līdzīgs ar līdzīgu cīnījās ar sava vecuma labākajiem jauniešiem no visas pasaules.
Šī varētu būt viena no visvājākajām jauniešu izlasēm kāda mums ir bijusi, uzvarēt šī turnīra vājāko komandu Koreju, nu tas nav rādītājs.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-10 19:22, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: Ja AUS būtu pacentušies - tad noturētu LAT zem 30 punktiem.
Nu, nav tik traki
Spēlē 40 minūtes
Gūtas 44 acis
Tas ir vairāk kā punkts minūtē!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-10 19:24, pirms 3 gadiem
kirilenko472 rakstīja: Nezinu ar kādu mērķi tika rīots PČ U-19 Latvija, bet kauns ir milzīgs. Drausmas, pilnīgs fiasko. Kādam ir jaatkāpjas.
Rīkoja jo savādāk nespēlētu - nebija kvalificējušies. Aģentiem tas neder - jāparāda savi spēlētāji (bet nez vai tagad laimīgi).

     [+] [-]

, 2021-07-10 19:27, pirms 3 gadiem
Es nesaprotu, pēc kāda principa izvēlas izlašu trenerus. Mazurs ne ar vienu komandu nekad neko nav sasniedzis. Un tādu treneru mums ir vesels bars. Un viņi atkal un atkal ir kādu izlašu gakvenie treneri. Viņiem nav ne izglītības, ne vēlmes mācīties, tikai pārliecība, ka viņi ir baigi krutie. Nu jā, un Mazuram vēl palīdz radniecība ar Latvijā zināmu jauniešu treneri.

  +3 [+] [-]

, 2021-07-10 19:30, pirms 3 gadiem
Bez krenja, tas ir mūsu līmenis, ja uzvarēsim Igauņus varēsim lepoties, piem. Volejbols (Radiotehniķis) , tagad igauņi mūsu māca, kā spēlēt, Futbols (ups) - igauņi mūs uzvar, Basketbols (ups) - igauņi spēlēs eiropas čempī. Bet mums Šenhovi, Konstīnovi, Kalniņi , Lauvas, treneru padome.... , un tik uzvārdiņi spēlē....

  -1 [+] [-]

, 2021-07-10 19:35, pirms 3 gadiem
kripo rakstīja: Bez krenja, tas ir mūsu līmenis, ja uzvarēsim Igauņus varēsim lepoties, piem.
Igauniem nav ceribas kaut kadu lielu merki sasniegt. Bet mums pagaidam ir ceribas hokeja un basketbola.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-10 19:41, pirms 3 gadiem
Džerijs5 rakstīja: Netikai Porziņģis arī tādi spēlētāji kā abi Bertāni, Strēlnieks, Timma Lomažs, Kurucs, Zoriks, Pasečniks, Mejeris, Lomažs, Šmits, ucc- šie spēlētāji savu jauniešu izlasēs dominēja un Latvija vienmēr cīnījās par medaļām, EČ.

Savukārt es uzskatu, kad mūsu visu laiku spēcīgākā jauniešu izlase bija 1992 gada dzimušie, kuriem PČ mazliet nepaveicās, bet līdzīgs ar līdzīgu cīnījās ar sava vecuma labākajiem jauniešiem no visas pasaules.
Šī varētu būt viena no visvājākajām jauniešu izlasēm kāda mums ir bijusi, uzvarēt šī turnīra vājāko komandu Koreju, nu tas nav rādītājs.
piekrītu par to, ka ir labi, ja daži no katra gada izlases var būt kā nacionālās izlases kandidāti vai dalībnieki laika gaitā.

     [+] [-]

, 2021-07-10 19:44, pirms 3 gadiem
skotijs rakstīja: piekrītu par to, ka ir labi, ja daži no katra gada izlases var būt kā nacionālās izlases kandidāti vai dalībnieki laika gaitā.
Zini tas ir viss bull...
Reāli no jebkuras izlases visus var uztaisīt par profiem, ja ir pareizie cilvēki blakus, bet bieži vien ir nepareizie cilvēki blakus

  -4 [+] [-]

, 2021-07-10 19:44, pirms 3 gadiem
Kāda valsts, tāds arī sports. Nespējīga valsts un pateicoties arī tam tāds arī ir sports. Tālu tiek tikai tie kuriem ir daudz naudas un sakaru.
Laimīgi ir tie kuri aizmukuši no šīs "pomoikas".

     [+] [-]

, 2021-07-10 19:51, pirms 3 gadiem
1/4 6 punkti (!, ), tālāk Skuja 3 uzbrukumus pec kārtas nomāzē, un nevis dod bumbu , kam labāk krīt iekšā (kaut vai pag.sp.varonim Helmanim), bet spītīgi pats turpina mest. Iespējams, treneris nekā par to nesaka. Laikam neredzēja jēgu vairs šodien, vien pluss, ka izlīdām no 30 p/sp. robežas

     [+] [-]

, 2021-07-10 19:52, pirms 3 gadiem
kirilenko472 rakstīja: Nezinu ar kādu mērķi tika rīots PČ U-19 Latvija, bet kauns ir milzīgs. Drausmas, pilnīgs fiasko. Kādam ir jaatkāpjas.
dzirdēju, ka LBS ilggadējā apkopēja drīz aizies pensijā. Cerams, tas nozīmē basketbola līmeņa kāpumu pārskatāmā nākotnē.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-10 19:58, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Nu, nav tik traki
Spēlē 40 minūtes
Gūtas 44 acis
Tas ir vairāk kā punkts minūtē!
precīzi puse pēdējās 10 minūtēs, kad nevienam neko nevajadzēja

  -3 [+] [-]

, 2021-07-10 20:01, pirms 3 gadiem
Frisk rakstīja: Ne, jo pagaidam ir Porzingis, Bertans, Smits, Timma, Strelnieks, Pasenciks, Kurucs
# 2 Eiropā aiz Slovēnijas !

  +2 [+] [-]

, 2021-07-10 20:03, pirms 3 gadiem
22 pts 3 ceturdalas.... ko vel pateikt?

  -1 [+] [-]

, 2021-07-10 20:03, pirms 3 gadiem
kirilenko472 rakstīja: Lielas izlases, gan sieviešu gan vīriešu netiek ne EČ, ne PČ ne OS, daudzas jauniešu izlases spēlē EČ B divīzija. Kas notiek? Kādam nav jānes par to visu atbildība?
Jāatkāpjas ir prezidenta izstrādājumam sirds slimniekam Vējonim!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-10 20:10, pirms 3 gadiem
MrMaybe rakstīja: Kāda valsts, tāds arī sports. Nespējīga valsts un pateicoties arī tam tāds arī ir sports. Tālu tiek tikai tie kuriem ir daudz naudas un sakaru.
Laimīgi ir tie kuri aizmukuši no šīs "pomoikas".
Nevajag nodarboties ar demagoģiju. Tad jau sanāk, ka Serbijā, Bosnijā, Melnkalnē nevajadzētu būt attīstītam ne basketbolam, ne futbolam. Nerunājot par Āfriku vai Latīņameriku.

     [+] [-]

, 2021-07-10 20:11, pirms 3 gadiem
Bet ko jūs gribējāt no mūsu puišiem? Rīt spēlēsim par 11. veitu, kas arī Latvijai bija atvēlēta pirms turnīra pēc spēka ranga, ko tur kadi eksperti bija izveidojuši. Viss objektīvi. Pēc sportiskiem principiem mūsu komanda nebija atlasījusies uz čempionātu, piedalījās tikai kā rīkotāja. Tas, ka šie gadi puišu basī ir tukšie, tas jau tāpat bija zināms. Pie tam pēdejā sezonā nenotika ne LBL2, ne jauniešu turnīru. Lielākā daļa puišu pēdejā gada laikā spēlējuši ļoti maz un, saprotams, ka nekāds progress viņu meistarībai šajā laikā nebija. Nezinu, ko gaidīja cita, bet es arī gaidīju vietu ar 11.-13. Tā ka nejūtos nemaz īpaši piečakarēts. Galu galā 2019. gadā bez variantiem U18 izlidoja no A.divīzijas. Kādi vēl te jautājumi?

  +1 [+] [-]

, 2021-07-10 20:11, pirms 3 gadiem
huters rakstīja: # 2 Eiropā aiz Slovēnijas !
Serbija, Spanija, Griekija labaka sastava nebut sliktak par Latviju.

Tomer 2017 g. domaju izlase bija labaka neka sobrid but.
Timma, Strelnieks, Dairis Bertans sakt regreset.
Porzingis aptuveini tada pasa limeni, ja ne sliktak.
Pasenciks, Kurucs nav super pastiprinajums.
Davis Bertans un Smits labak sobrid spele neka 2017 g..

  +2 [+] [-]

, 2021-07-10 20:12, pirms 3 gadiem
skotijs rakstīja: piekrītu par to, ka ir labi, ja daži no katra gada izlases var būt kā nacionālās izlases kandidāti vai dalībnieki laika gaitā.
Lūk jauniešu izlašu devums pēdējo gadu laikā, Porzinģis, Pasečniks, Šmits, kopš viņiem neviens garais nav ienācis izlasē kaut cik nopietni, Lomažs, Mākmanis, tad Strautiņš, Zoriks, Rodions(visiem ir tā saucamais pagaidām nerealizētais potenciāls, visstabilāk klubā sevi pierādījis Strautiņš), tad Žagars, A. Kurucs. Un vsjo, pēdējie 5 pagaidām lielākoties neko nav ne sasnieguši ne parādījuši izlases līmenī, lai gan viņam nav ne 17, ne 19, jau pāri 20 ar astīti.

     [+] [-]

, 2021-07-10 20:14, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Lūk jauniešu izlašu devums pēdējo gadu laikā, Porzinģis, Pasečniks, Šmits, kopš viņiem neviens garais nav ienācis izlasē kaut cik nopietni, Lomažs, Mākmanis, tad Strautiņš, Zoriks, Rodions(visiem ir tā saucamais pagaidām nerealizētais potenciāls, visstabilāk klubā sevi pierādījis Strautiņš), tad Žagars, A. Kurucs. Un vsjo, pēdējie 5 pagaidām lielākoties neko nav ne sasnieguši ne parādījuši izlases līmenī, lai gan viņam nav ne 17, ne 19, jau pāri 20 ar astīti.
Nu jā, tā ir. Ja komandā vispar nav neviena nopietna centra, tad ko lielajos turnīros no šādas komandas varam gaidīt? Taču saprotams, ka neko.
1 2 3 102 komentāri