Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

2016. gada drafta galvenais favorīts amerikānis Metjūss pārceļas uz Šveici

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

2016. gada drafta galvenais favorīts amerikānis Metjūss pārceļas uz Šveici
Austons Metjūss
Foto: austonmatthews.com

Amerikāņu uzbrucējs Austons Metjūss, kurš tika atzīts par 2015. gada pasaules čempionāta hokejā U18 vecuma grupā vērtīgāko spēlētāju un kuram Nacionālās hokeja līgas nākamā gada draftā tiek prognozēts pirmais numurs, pievienosies Cīrihes "Lions", vēsta Šveices mediji.

Ceturtdaļfinālā ar 7:2 sagraujot Čehijas vienaudžus, pusfinālā ar 7:2 sakaujot kanādiešus un finālā ar 2:1 apspēlējot Somijas valstsvienību, 2015. gada pasaules čempionātā hokejā U18 vecuma grupā triumfēja Amerikas Savienotās Valstis, kurām tas bija sestais panākums pēdējos septiņos turnīros. Par čempionāta vērtīgāko spēlētāju tika atzīts amerikāņu uzbrucējs Austons Metjūss, kurš septiņās spēlēs guva astoņus vārtus un izdarīja septiņas rezultatīvas piespēles.

17 gadus vecais centra spēlētājs pārstāvēja ASV arī U20 čempionātā, piecās cīņās sakrājot trīs punktus. Metru un 88 centimetrus garajam uzbrucējam, kurš šajā sezonā pārstāvēja amerikāņu attīstības programmas komandu (USHL 24 spēlēs 48 punkti, USDP līgā 60 spēlēs 116 punkti), Nacionālās hokeja līgas nākamā gada draftā tiek prognozēts pirmais numurs. Metjūsam priekšā bija izvēle - doties uz Kanādas junioru līgu, kur sezonu pavadīja šā gada drafta galvenais favorīts Konors Makdeivids, vai pievienoties kādai no ASV universitātēm, kā to paveica, visticamāk, otrais numurs Džeiks Aikels.

Tomēr Metjūss izšķīries par vēl neredzētu soli, pieņemot lēmumu par labu pieaugušo hokejam un pievienojoties 2012. un 2014. gada Šveices čempionei Cīrihes "Lions". Sagaidāms, ka komandas galvenā trenera amatā paliks kanādietis Marks Krofords, kurš 1996. gadā kopā ar Kolorado "Avalanche" izcīnīja Stenlija kausu, bet turpinājumā trenējis arī Vankūveras "Canucks", Losandželosas "Kings" un Dalasas "Stars", bet no visām trim pēc neiekļūšanas izslēgšanas spēlēs ticis atlaists.

Metjūss piedalījās Amerikas Savienoto Valstu vienīgajā pārbaudes spēlē pirms 2015. gada pasaules čempionāta hokejā, un, laukumā ejot ceturtajā virknējumā izcēlās ar vārtu guvumu, bet turnīrā nepiedalījās, jo skolā gaida eksāmeni.

Izmantotie resursi:
Blick | Aktuelle Nachrichten aus der Schweiz...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-10 17:33, pirms 10 gadiem
Uz Latviju

  +7 [+] [-]

, 2015-05-10 17:53, pirms 10 gadiem
Lūk, lielākie talanti novērtē Šveici, nevis kaut kādu kolhozu, no kura visi mūk.

     [+] [-]

, 2015-05-10 17:56, pirms 10 gadiem
Īstenībā respekt par šādu gājienu,iejutīsies lielajā hokejā,ne ko tajos junioros. Ja spēj un grib sākt lielo veču hokeju,tad pilnīgi pareizs lēmums. Galvenais,ka Šveice nav slikts variants un labi,ka neizvēlējās KHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2015-05-10 18:39, pirms 10 gadiem
Lūk, ko nozīmē negribēt spēlēt Edmontonā

  -1 [+] [-]

, 2015-05-10 18:50, pirms 10 gadiem
Es galīgi nezinu kā darbojas drafts, bet vai tagad viņš vēl būs tajā?

  -3 [+] [-]

, 2015-05-10 18:52, pirms 10 gadiem
kols00 rakstīja: Lūk, ko nozīmē negribēt spēlēt Edmontonā
Kāds šeit sakars ar Edmontonu?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-10 18:55, pirms 10 gadiem
Orlandipo5 rakstīja: Īstenībā respekt par šādu gājienu,iejutīsies lielajā hokejā,ne ko tajos junioros. Ja spēj un grib sākt lielo veču hokeju,tad pilnīgi pareizs lēmums. Galvenais,ka Šveice nav slikts variants un labi,ka neizvēlējās KHL.
Varētu padomāt, ka NCAA vai CHL ir sliktāki varianti, kur sagatavoties spēlēšanai NHL
Bet precedents ir neparasts, tas tiesa.

  +5 [+] [-]

, 2015-05-10 18:56, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Kāds šeit sakars ar Edmontonu?
Nuu , zinot pedejo gadu rezultaatus un ja nakamsezon Edmontona arii iet pa pedejam vietaam vinu var sagaidiit, Makdeivida , Jakupova u.c drafta nr.1 liktenis. Ja shito pasakumu vins ir izdomajis pats tad cepuri nost .

  -1 [+] [-]

, 2015-05-10 19:12, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Nuu , zinot pedejo gadu rezultaatus un ja nakamsezon Edmontona arii iet pa pedejam vietaam vinu var sagaidiit, Makdeivida , Jakupova u.c drafta nr.1 liktenis. Ja shito pasakumu vins ir izdomajis pats tad cepuri nost .
No drafta viņam neizbēgt, tur viss ir sakārtots. Ja trāpīsies Edmontona, būs tur jāspelē. Vai arī Šveicē līdz cik tur gadiem ilgi.

     [+] [-]

, 2015-05-10 19:26, pirms 10 gadiem
Jirgens Rozenberg rakstīja: No drafta viņam neizbēgt, tur viss ir sakārtots. Ja trāpīsies Edmontona, būs tur jāspelē. Vai arī Šveicē līdz cik tur gadiem ilgi.
Tehniski no drafta var arii atteikties, es gan nezinu precedentu , kad potencialais drafta 1.nr ir atteicies no daliibas draftaa bet pec tam tapat nosledzis daudzmiljonu ligumu .

     [+] [-]

, 2015-05-10 19:32, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Tehniski no drafta var arii atteikties, es gan nezinu precedentu , kad potencialais drafta 1.nr ir atteicies no daliibas draftaa bet pec tam tapat nosledzis daudzmiljonu ligumu .
Beidzamais laikam ,kurš ignorēja komandu ,kura viņu nodraftēja bija Lindross,kurš kategoriski atteicās spēlēt Kvebekā,pat vienu sezonu izlaida ,lai tur nespēlētu.

     [+] [-]

, 2015-05-10 19:34, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Tehniski no drafta var arii atteikties, es gan nezinu precedentu , kad potencialais drafta 1.nr ir atteicies no daliibas draftaa bet pec tam tapat nosledzis daudzmiljonu ligumu .
Atteikties gan laikam nevar, var neparakstīt līgumu, bet tāpat komanda saglabā tiesības.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-10 19:42, pirms 10 gadiem
Jāatceras, ka visi spēlētāji, kuri pēdējos gados pievienojās Oilers bija vienkārši talanti, bet Makdeivids ir supertalants.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-10 20:02, pirms 10 gadiem
Ieguvums tam visam ir tāds, ka nebūs jādirn junioros, jo CHL un NHL ir līgums, kas paredz, ka līdz 20 gadu vecumam uz AHL sezonas laikā nevar sūtīt jaunos spēlētājus. Savukārt NCAA un profesionālās līgas vispār nav savienojamas.

Domāju, ka Metjūzam varētu sekot vēl vairāki, ja netiks ieviestas izmaiņas, jo ir diezgan absurdi, ka kaut kāda CHL interešu dēļ tiek bremzēta jauno spēlētāju attīstība.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-10 20:13, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Ieguvums tam visam ir tāds, ka nebūs jādirn junioros, jo CHL un NHL ir līgums, kas paredz, ka līdz 20 gadu vecumam uz AHL sezonas laikā nevar sūtīt jaunos spēlētājus. Savukārt NCAA un profesionālās līgas vispār nav savienojamas.

Domāju, ka Metjūzam varētu sekot vēl vairāki, ja netiks ieviestas izmaiņas, jo ir diezgan absurdi, ka kaut kāda CHL interešu dēļ tiek bremzēta jauno spēlētāju attīstība.
nu gandrīz noticēju...bet USHL neietilpst tajā skaitā, kuri nevar AHL spēlēt...kaut vai mūsu pašu Girgensons mierīgi rukāja AHL nebijis 20 gadus vecs...tomēr būs citi iemesli.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-10 20:24, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Ieguvums tam visam ir tāds, ka nebūs jādirn junioros, jo CHL un NHL ir līgums, kas paredz, ka līdz 20 gadu vecumam uz AHL sezonas laikā nevar sūtīt jaunos spēlētājus. Savukārt NCAA un profesionālās līgas vispār nav savienojamas.

Domāju, ka Metjūzam varētu sekot vēl vairāki, ja netiks ieviestas izmaiņas, jo ir diezgan absurdi, ka kaut kāda CHL interešu dēļ tiek bremzēta jauno spēlētāju attīstība.
Nevajag labot to, kas strādā.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-10 20:38, pirms 10 gadiem
kino rakstīja: Nevajag labot to, kas strādā.
kaut kādas izmaiņas gaidāmas, drīz notiks USAhockey, CANhockey, CHL, NCAA, USHL, NHL un NHLPA sarunas, kur tiks lemts par ZA hokeja attīstību...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-10 21:10, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Pēdējo reizi šādā sanāksmē aizliedza CHL līgās spēlēt leģionāriem-vārtsargiem. Kas šoreiz notiks - kas to ,lai zina.
nē, to pieņēma CAN hockey un CHL...citi nebija iesaistīti, te būs kas globālāks jeb pa visu ZA...
p.s. tāda sanāksme pirmo reizi notiks, kad arī USA puse aicināta...visu laiku tomēr CAN un USA junioru attīstība notika atsevišķi...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-10 21:31, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nu gandrīz noticēju...bet USHL neietilpst tajā skaitā, kuri nevar AHL spēlēt...kaut vai mūsu pašu Girgensons mierīgi rukāja AHL nebijis 20 gadus vecs...tomēr būs citi iemesli.
USHL ir tā līga, kur sūtīt spēlētājus, kas pārauguši junioru līmeni un kuriem jānobriest līdz NHL līmenim? Tā kā reiz ir švakākā junioru līga starp visām 'major junior' līgām.

     [+] [-]

, 2015-05-10 21:35, pirms 10 gadiem
kino rakstīja: Nevajag labot to, kas strādā.
Kādā ziņā tas strādā? 18-19 gadus veci talantīgi čaļi tiek spiesti spēlēt ar jaunākiem spēlētājiem CHL finanšu interešu dēļ. Tas uzliek griestus viņu izaugsmei un neviens ģenerālmenedžeris brīvas gribas dēļ tur savus labākos jaunos spēlētājus nesūtītu, ja nebūtu tā līguma. Protams, ar atsevišķiem izņēmumiem, kad, piemēram, spēlētājs fiziski galīgi nav gatavs pieaugušo hokejam, utml.

NLA tieši ir tāds AHL līmenis aptuveni. Ļoti laba alternatīva.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-10 21:38, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: USHL ir tā līga, kur sūtīt spēlētājus, kas pārauguši junioru līmeni un kuriem jānobriest līdz NHL līmenim? Tā kā reiz ir švakākā junioru līga starp visām 'major junior' līgām.
beidz troļļot beztēmā...nevienu uz USHL nesūta, ja netiec NHL komandā...tikai uz CHL...ar USHL tāda līguma nav. viņi spēlē AHL, arī mūsu Girgensons spēlēja AHL nevis USHL...

     [+] [-]

, 2015-05-10 21:48, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Nuu , zinot pedejo gadu rezultaatus un ja nakamsezon Edmontona arii iet pa pedejam vietaam vinu var sagaidiit, Makdeivida , Jakupova u.c drafta nr.1 liktenis. Ja shito pasakumu vins ir izdomajis pats tad cepuri nost .
Jābūt muļkim lai līdz kam tādam aizdomātos. Pat ja Edmontona paliek pēdējā, tā pat tai iespēja dabūt pirmo numuru ir tikai ap 20%.
Šādā veidā izvairīties no Edmontonas ir nereāli, jo pat mākslīgi izvairoties no pirmā numura goda, tā pat pastāv iespēja trāpīties uz Edmontonu kā otrajam, trešajam vai piektajam numuram.

     [+] [-]

, 2015-05-10 21:55, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nu gandrīz noticēju...bet USHL neietilpst tajā skaitā, kuri nevar AHL spēlēt...kaut vai mūsu pašu Girgensons mierīgi rukāja AHL nebijis 20 gadus vecs...tomēr būs citi iemesli.
Domā, ka Metjūs šo sezonu vēlas pavadīt USHL? Viņam līdzī kā Eihelam nākošo sezonu būtu jāaizvada NCAA, nevis jāturpina mīcīties pa USHL, ja nevēlas atstāt robu savā attīstībā un pazaudēt pirmo drafta numuru.
Kopumā piekrītu Machimol, ka tas varētu būt visai ticams iemesls emigrācijai uz Eiropu.

     [+] [-]

, 2015-05-10 22:02, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Kādā ziņā tas strādā? 18-19 gadus veci talantīgi čaļi tiek spiesti spēlēt ar jaunākiem spēlētājiem CHL finanšu interešu dēļ. Tas uzliek griestus viņu izaugsmei un neviens ģenerālmenedžeris brīvas gribas dēļ tur savus labākos jaunos spēlētājus nesūtītu, ja nebūtu tā līguma. Protams, ar atsevišķiem izņēmumiem, kad, piemēram, spēlētājs fiziski galīgi nav gatavs pieaugušo hokejam, utml.

NLA tieši ir tāds AHL līmenis aptuveni. Ļoti laba alternatīva.
Vai ir pamats uzskatīt, ka esošais modelis slikti strādā Kanādas un ASV hokeja labā, lai mēģinot kaut ko uzlabot viss tiktu sajāts?

     [+] [-]

, 2015-05-10 22:05, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Kādā ziņā tas strādā? 18-19 gadus veci talantīgi čaļi tiek spiesti spēlēt ar jaunākiem spēlētājiem CHL finanšu interešu dēļ. Tas uzliek griestus viņu izaugsmei un neviens ģenerālmenedžeris brīvas gribas dēļ tur savus labākos jaunos spēlētājus nesūtītu, ja nebūtu tā līguma. Protams, ar atsevišķiem izņēmumiem, kad, piemēram, spēlētājs fiziski galīgi nav gatavs pieaugušo hokejam, utml.

NLA tieši ir tāds AHL līmenis aptuveni. Ļoti laba alternatīva.
Jā, bet tie ir reti izņēmumi, kas spēlētājs NHL vēl nav gatavs, bet CHL ir par visiem galvas tiesu pārāks.

     [+] [-]

, 2015-05-10 22:08, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: beidz troļļot beztēmā...nevienu uz USHL nesūta, ja netiec NHL komandā...tikai uz CHL...ar USHL tāda līguma nav. viņi spēlē AHL, arī mūsu Girgensons spēlēja AHL nevis USHL...
Paga, tu jau te piesauci USHL.

     [+] [-]

, 2015-05-10 22:10, pirms 10 gadiem
kino rakstīja: Jā, bet tie ir reti izņēmumi, kas spēlētājs NHL vēl nav gatavs, bet CHL ir par visiem galvas tiesu pārāks.
Nav jau teikts, ka visa sistēma jāmaina. Var samazināt vecuma limitu par 1 gadu vai, piemēram, katrai komandai dot vienas veto tiesības reizi sezonā, ko var izmantot viena U-20 spēlētāja izsaukšanai uz fārmklubu.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-10 22:44, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Paga, tu jau te piesauci USHL.
Metjūss spēlē USHL , Tu pateici, ka daudzi dosies prom , jo NHL neiespēlē jaunos....kur loģika? jeb Tev Merzļikina nepaņemšana galīgi prātu sačakējusi? nespēlē jau CHL līgās, lai tas solis būtu...

     [+] [-]

, 2015-05-10 22:47, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Domā, ka Metjūs šo sezonu vēlas pavadīt USHL? Viņam līdzī kā Eihelam nākošo sezonu būtu jāaizvada NCAA, nevis jāturpina mīcīties pa USHL, ja nevēlas atstāt robu savā attīstībā un pazaudēt pirmo drafta numuru.
Kopumā piekrītu Machimol, ka tas varētu būt visai ticams iemesls emigrācijai uz Eiropu.
viņam nekas netraucē izvēlēties kur spēlēt jeb nav tādas vienošanās , ka jātagriežaas junioru līgā....beidzat gvelzt, nespelē viņš CHL...kur obligāti jātagriežas....

     [+] [-]

, 2015-05-11 10:46, pirms 10 gadiem
Tur pie vainas ir tie transferlīgumi. Īsti gan domu neizprotu, bet aptuveni tā - ja juniora vecuma spēlētājs vēl nav gatavs NHL, tad viņu AHL nevar iespēlēt, bet jāsūta atkal uz junioru līgām. Plus vēl 101 nosacījums. Laikam šis saprot, ka NHL vēl nespīd, taču junioru līgās viņam vairs darīt nav ko... Tāpēc arī tāds lēmums. Būs interesants precedents.