Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Grifinam 45 punkti un uzvaras tālmetiens, Volam emocionāla spēle

Rolands Eliņš

Grifinam 45 punkti un uzvaras tālmetiens, Volam emocionāla spēle
Džons Vols pēc spēles pret "Celtics"
Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā savas uzvaru sērijas paturpinājušas Klīvlendas „Cavaliers” un Goldensteitas „Warriors” vienības, savukārt „Wizards” bija nepieciešami divi papildlaiki, lai revanšētos Bostonas „Celtics” (133:132). Brīnumus Losandželosā rādīja Bleiks Grifins, kurš papildlaika pēdējā sekundē iemeta tālmetienu, sarūgtinot „Suns” (121:120).

Goldensteitas „Warriors” savu uzvaru sēriju pagarinājusi jau līdz 13 spēlēm (kluba rekords), tiesa, šonakt pretiniekos bija savainojumu nomocītā „Timberwolves” vienība, kura jāiztiek bez Kevina Martina, Nikola Pekoviča un Mo Viljamsa palīdzības. Lai arī „Warriors” šo spēli nevar nosaukt pat visprecīzāko (3p. 5/22), tā spēja pārliecinoši uzvarēt ar 102:86. Pa 21 punktam guva Stefens Karijs un Klejs Tompsons, savukārt zaudētāju rindās tikpat punktu Endrjū Viginsam. „Warriors” sezonas bilance kļuvusi jau 17-2, turklāt vidēji spēlē uzvarēts ar 11,2 punktu pārsvaru.

Pārliecinošu uzvaru (savu septīto pēc kārtas) guva arī Klīvlendas „Cavaliers”, kura Bruklinā pieveica vietējos „Nets” ar 22 punktu pārsvaru. Pārsvars tika iegūts otrajā puslaikā, un par to lielā mērā atbildīgs sezonas sākumā neveiksmīgi spēlējošais Dions Veiterss, kurš arī šoreiz sāka spēli kā rezervists, taču sameta 26 punktus. Kevins Lavs pievienoja 19+14, bet Lebronam Džeimsam 18 punkti.

Par iepriekšējo neveiksmi Bostonā revanšējusies „Wizards”, tiesa, revanšam bija nepieciešami divi pagarinājumi. Džons Vols šoreiz atstāja ēnā Reižonu Rondo, kurš punktus nemaz neguva, jo spēlēja tikai 21 minūti. Kā pēc mača tika paskaidrots, tad lieliski darbojušies rezervisti un tikusi dota iespēja viņiem. „Celtics” rezervisti spēja atspēlēt 16 punktu starpību pēdējā ceturtdaļā un noturēt arī pirmo pagarinājumu, taču šī tomēr Džona Vola izrāde – 26 punkti un 17 rezultatīvas piespēles (karjeras rekords).

Pēc spēles gan no uzvarētāja bravūras nebija ne miņas, jo Vols šo spēli aizvadīja, zinot par sešus gadus vecās meitenes Mijas Telemakas-Nelsonas nāvi. „Wizards” saspēles vadītājs ar viņu bija iepazinies pirms pusgada un ar sev pieejamajām iespējām dažādi atbalstījis viņu, piemēram, sarūpējot tikšanos ar viņas iecienītāko mūziķi, taču neilgi pirms šodienas spēles tika paziņots, ka vēzis paņēmis Mijas dzīvību. Vols veltīja šo spēli viņai un pēcspēles interviju sniedza asarās. Visās līdzšinējās sezonas spēlēs Vols bija piedalījies ar uzrakstu uz formas, kas izteica atbalstu Mijas veselībai.

Arī Losandželosā tika aizvadīta emocionālā spēle, taču citā nozīmē. „Suns” un „Clippers” divcīņā bija nepieciešams pagarinājums, kurā Markīfa Morisa tālmetieni likās nosvēruši svaru kausus „Suns” pusē, taču pēdējais uzbrukums tomēr piederēja „Clippers”, un pēdējā sekundē ar tālmetienu uzvaru izrāva Bleiks Grifins (jā, tieši ar tālmetienu). Grifins aizvadīja spīdošu spēli, sametot 45 punktus (1p. 15/17, 2p/ 12/22, 3p. 2/2), bet „Suns” rindās iespaidīga statistika Erikam Bledso, kurš savāca „triple-double” – 27 punkti, 16 rezultatīvas piespēles un 11 atlēkušās bumbas.

Grifina uzvaras metiens

NBA spēļu rezultāti

KomandasRez.Rezultatīvākie
Pacers-Hawks92:108Stakijs 15 Horfords 25
Wizards-Celtics133:132 2PPīrss 28 Grīns 28
Nets-Cavaliers88:110Gārnets 14 Veiterss 26
Raptors-Nuggets112:107 PViljamss 26 Aflalo25
Timberwolves-Warriors86:102Viginss 21 Karijs21
Kings-Jazz101:92Gejs 29 Heivords 19
Clippers-Suns121:120 PGrifins 45 Bledso 27

Dienas izcilnieki

SpēlētājsKomandaKategorija
Bleiks GrifinsClippers45punkti
Kevins LavsCavaliers14atl. bumbas
Džons VolsWizards17rez. piespēles
Korijs BrūversTimberwolves5pārtv.bumbas
Jons ValančūnsRaptors4bloki
Patriks PatersonsRaptors5tālmetieni

Izmantotie resursi:
NBA.com

1 2 44 komentāri

  -2 [+] [-]

, 2014-12-09 09:05, pirms 10 gadiem
ārprāts kā Suns paši noraka galotni. Grīns metas pakaļ no pretinieka autā ejošai bumbai, Dragičs mēģina kļūt par varoni. Tā kā pelnīti, ka tā Grifina haļava beigās ielidoja.

     [+] [-]

, 2014-12-09 09:45, pirms 10 gadiem
Tiešām haļava ielidoja

  +2 [+] [-]

, 2014-12-09 10:09, pirms 10 gadiem
cūcene... ipio bet nu plosījies labi.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-09 10:10, pirms 10 gadiem
Kā liekas, cik Warriors pacels uzvaras pēc kārtas? Ir jau 13, nu domāju, vai pietuvosies rekordiem:

Los Angeles Lakers (33)
Miami Heat (27)
Houston Rockets (22)
Milwaukee Bucks (20)

     [+] [-]

, 2014-12-09 10:18, pirms 10 gadiem
Par Nets Cavs spēli, pie raksta vajadzēja piebilst, ka J.Jones 4-5 3pm-a.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-09 10:30, pirms 10 gadiem
Un Cavs beņķim ir vairāk jādod spēlēt! Tik tizls jau tas soliņš nemaz nav! M.Miller, T.Thompson, J.Jones, B.Haywood un ja D.Waiters vēl skaita pie beņķa, tad tā jau nemaz nav, ka aiz starta piecinieka nav kas nāk laukumā. Vienkārši D.Blatt nevajag pieļaut E.Spoelstras kļūdu, kurš rezervistus iekš Heat sezonas laikā tikpat kā neiespēlēja!

  +1 [+] [-]

, 2014-12-09 11:02, pirms 10 gadiem
`Grifins lielisks, Cavs lieliski, viss lieliski

  -7 [+] [-]

, 2014-12-09 11:19, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: Un Cavs beņķim ir vairāk jādod spēlēt! Tik tizls jau tas soliņš nemaz nav! M.Miller, T.Thompson, J.Jones, B.Haywood un ja D.Waiters vēl skaita pie beņķa, tad tā jau nemaz nav, ka aiz starta piecinieka nav kas nāk laukumā. Vienkārši D.Blatt nevajag pieļaut E.Spoelstras kļūdu, kurš rezervistus iekš Heat sezonas laikā tikpat kā neiespēlēja!
Heat tieši tagad, kad čīkstulis ir prom, ir drusku jēdzīgāks soliņš nekā pirms gada. Nezinātājus informēju - Džeimss regulāri sūdzējās, ka viņa čomam Džounsam nedod minūtes. Spo uzlaida dažos mačos, bet jēgas nebija. Džounsam ir tikai viena lieta, ko piedāvāt - tālmetieni. Nekā cita nav. Savulaik uzvarēja 3pt konkursā... Millers savā ziņā ir līdzīgs + ar regulārām veselības problēmām un pirms dažiem gadiem jau faktiski bija beidzis karjeru. Tagad aizskrēja pie LeBrona pēc vēl viena gredzena, kas atkal tiks rietumiem.

Heivuds ir vecs jau un der kā trešais centrs, nekas vairāk tur nespīd. Kas attiecas uz pārējiem diviem minētajiem, abi, manā skatījumā, ir sakarīgākie un stabilākie pienesuma iespēju ziņā. Starp citu, gan Veitersam, gan Tristanam bija jābūt starta pieciniekā. Dions arī sāka pirmās trīs spēles, pēc tam viņu noņēma par labu Merionam. Bet Tompsons (enerģijas spēlētājs ar ļoti labu rībaundingu, it īpaši uzbrukumā - otrās iespējas uzbrukumi) pirms sezonas bija plānots kā starta centrs. Īsti nezinu, kas tur aizgāja greizi. Iespējams, Endija labais sniegums pārbaudenēs. Un varbūt arī LeBrons gribēja savu Cavs pirmā posma čomu starta sastāvā.

Var sevi mānīt, bet Cavs patiešām soliņš ir ļoti švaks. Ja Tompsons ar Veitersu būtu starta piecinieka spēlētaji, tā bilde būtu vēl drūmāka. Klīvlenda vājās austrumu komandas var uzvarēt kaut kā, bet pret West ies smagi. Tur jebkurā gadījumā pret top komandām Big3 vajadzēs savas vidējās 37 minūtes spēlēt.

  +5 [+] [-]

, 2014-12-09 11:47, pirms 10 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Heat tieši tagad, kad čīkstulis ir prom, ir drusku jēdzīgāks soliņš nekā pirms gada. Nezinātājus informēju - Džeimss regulāri sūdzējās, ka viņa čomam Džounsam nedod minūtes. Spo uzlaida dažos mačos, bet jēgas nebija. Džounsam ir tikai viena lieta, ko piedāvāt - tālmetieni. Nekā cita nav. Savulaik uzvarēja 3pt konkursā... Millers savā ziņā ir līdzīgs + ar regulārām veselības problēmām un pirms dažiem gadiem jau faktiski bija beidzis karjeru. Tagad aizskrēja pie LeBrona pēc vēl viena gredzena, kas atkal tiks rietumiem.

Heivuds ir vecs jau un der kā trešais centrs, nekas vairāk tur nespīd. Kas attiecas uz pārējiem diviem minētajiem, abi, manā skatījumā, ir sakarīgākie un stabilākie pienesuma iespēju ziņā. Starp citu, gan Veitersam, gan Tristanam bija jābūt starta pieciniekā. Dions arī sāka pirmās trīs spēles, pēc tam viņu noņēma par labu Merionam. Bet Tompsons (enerģijas spēlētājs ar ļoti labu rībaundingu, it īpaši uzbrukumā - otrās iespējas uzbrukumi) pirms sezonas bija plānots kā starta centrs. Īsti nezinu, kas tur aizgāja greizi. Iespējams, Endija labais sniegums pārbaudenēs. Un varbūt arī LeBrons gribēja savu Cavs pirmā posma čomu starta sastāvā.

Var sevi mānīt, bet Cavs patiešām soliņš ir ļoti švaks. Ja Tompsons ar Veitersu būtu starta piecinieka spēlētaji, tā bilde būtu vēl drūmāka. Klīvlenda vājās austrumu komandas var uzvarēt kaut kā, bet pret West ies smagi. Tur jebkurā gadījumā pret top komandām Big3 vajadzēs savas vidējās 37 minūtes spēlēt.
Milera agresivitāte un cīņasspars jau vien ir rādītājs, lai viņu laiztu laukumā. nevajag aizmirst, ka viņš ārpus Heat sastāva ir visai OK pamatsastāva vecis 15+ punkti spēle, nekādu problēmu, ja ir metieni. Arī Heat Veidu labi aizvietoja. Tāpat arī Džouns... Džouns ir labs aizsargs. Fiziski viņš ir spējīgs apskriet un no priekšas nosegt arī 4. numurus. Ja nu Heat sastāvā kādam bija tikai metiens un nekas cits, tad tas bija Alens.

Un Kavs nav itin nekādu problēmu ar soliņu... Viņu soliņš ir pietiekami labs finālam, problēmas ir aizsardzībā un tajā, ka pamatsastāvs ir totāli nekāds.. Merions ar LBJ nespēj savu vietu sadalīt laukumā, regulāri rotē pozicījās, kurās viņi nekad karjerā nav spēlējuši... Ko tur gaidīt no viņiem?

  +4 [+] [-]

, 2014-12-09 11:47, pirms 10 gadiem
Vols!! Paraugs sportā

  -1 [+] [-]

, 2014-12-09 11:59, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: Un Cavs beņķim ir vairāk jādod spēlēt! Tik tizls jau tas soliņš nemaz nav! M.Miller, T.Thompson, J.Jones, B.Haywood un ja D.Waiters vēl skaita pie beņķa, tad tā jau nemaz nav, ka aiz starta piecinieka nav kas nāk laukumā. Vienkārši D.Blatt nevajag pieļaut E.Spoelstras kļūdu, kurš rezervistus iekš Heat sezonas laikā tikpat kā neiespēlēja!
Par GSW rekordu... jāskatās jau kāds kalendārs... Nākošās ir HOU, DAL, NOP, MEM, OKC, SAC, LAL un zsw spēle pret LAC.

Nu nav no tiem vieglākajiem kalendāriem galīgi. DAL, MEM, OKC, LAC jebkurš var pacelt vinni.

Vēl jau CLE benķim Delavedova kā PG, kas rādīja labu sniegumu.

     [+] [-]

, 2014-12-09 12:01, pirms 10 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Heat tieši tagad, kad čīkstulis ir prom, ir drusku jēdzīgāks soliņš nekā pirms gada. Nezinātājus informēju - Džeimss regulāri sūdzējās, ka viņa čomam Džounsam nedod minūtes. Spo uzlaida dažos mačos, bet jēgas nebija. Džounsam ir tikai viena lieta, ko piedāvāt - tālmetieni. Nekā cita nav. Savulaik uzvarēja 3pt konkursā... Millers savā ziņā ir līdzīgs + ar regulārām veselības problēmām un pirms dažiem gadiem jau faktiski bija beidzis karjeru. Tagad aizskrēja pie LeBrona pēc vēl viena gredzena, kas atkal tiks rietumiem.

Heivuds ir vecs jau un der kā trešais centrs, nekas vairāk tur nespīd. Kas attiecas uz pārējiem diviem minētajiem, abi, manā skatījumā, ir sakarīgākie un stabilākie pienesuma iespēju ziņā. Starp citu, gan Veitersam, gan Tristanam bija jābūt starta pieciniekā. Dions arī sāka pirmās trīs spēles, pēc tam viņu noņēma par labu Merionam. Bet Tompsons (enerģijas spēlētājs ar ļoti labu rībaundingu, it īpaši uzbrukumā - otrās iespējas uzbrukumi) pirms sezonas bija plānots kā starta centrs. Īsti nezinu, kas tur aizgāja greizi. Iespējams, Endija labais sniegums pārbaudenēs. Un varbūt arī LeBrons gribēja savu Cavs pirmā posma čomu starta sastāvā.

Var sevi mānīt, bet Cavs patiešām soliņš ir ļoti švaks. Ja Tompsons ar Veitersu būtu starta piecinieka spēlētaji, tā bilde būtu vēl drūmāka. Klīvlenda vājās austrumu komandas var uzvarēt kaut kā, bet pret West ies smagi. Tur jebkurā gadījumā pret top komandām Big3 vajadzēs savas vidējās 37 minūtes spēlēt.
Var redzet ka viens seit ir Lebrona heiteris..
un vispar tu tadu huinu seit uzrakstiiji!!
Jones ir labs kaplis, galvenais lai vinam dod spēles laiku un tapat arī Milleram, kopuma solins ir diezgan labs, tik japrot vins izmantot..

  +1 [+] [-]

, 2014-12-09 12:03, pirms 10 gadiem
Bērziņa kungs- Veiters un Tristanu nu noteikti nevajag sākumsastāvā. Sākumsastāvā ir Big3 + role playeri. Tad tie lai labāk nāk no benķa, kā tas arī ir, jo tad vismaz kaut kas ir laukumā. Tad būtu tāpat kā, ja LAC liktu Kravfordu sākumsastāvā. Un tāpat ar Kravfordu bija Atlantā, ka vismaz ir kāds no benķa, kas var iemest. Tāds pats ir arī Terijs un Manu. Par tādu arī vajadzētu pataisīt Veitersu. Un vēl viens labs piemērs ir Bīls, kas šosezon atgriežoties no traumas nāca no benķa un līdz ar to 2. maiņai arī bija kāds, kas var vadīt komandu.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-09 12:06, pirms 10 gadiem
Un atkal jāpieskarās man tik ļoti patīkamai nolikšanas tēmai. Kas tas pa līdzeri (Rondo), kas spēlē 20 min?!?! WTF?!

  -1 [+] [-]

, 2014-12-09 12:06, pirms 10 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Heat tieši tagad, kad čīkstulis ir prom, ir drusku jēdzīgāks soliņš nekā pirms gada. Nezinātājus informēju - Džeimss regulāri sūdzējās, ka viņa čomam Džounsam nedod minūtes. Spo uzlaida dažos mačos, bet jēgas nebija. Džounsam ir tikai viena lieta, ko piedāvāt - tālmetieni. Nekā cita nav. Savulaik uzvarēja 3pt konkursā... Millers savā ziņā ir līdzīgs + ar regulārām veselības problēmām un pirms dažiem gadiem jau faktiski bija beidzis karjeru. Tagad aizskrēja pie LeBrona pēc vēl viena gredzena, kas atkal tiks rietumiem.

Heivuds ir vecs jau un der kā trešais centrs, nekas vairāk tur nespīd. Kas attiecas uz pārējiem diviem minētajiem, abi, manā skatījumā, ir sakarīgākie un stabilākie pienesuma iespēju ziņā. Starp citu, gan Veitersam, gan Tristanam bija jābūt starta pieciniekā. Dions arī sāka pirmās trīs spēles, pēc tam viņu noņēma par labu Merionam. Bet Tompsons (enerģijas spēlētājs ar ļoti labu rībaundingu, it īpaši uzbrukumā - otrās iespējas uzbrukumi) pirms sezonas bija plānots kā starta centrs. Īsti nezinu, kas tur aizgāja greizi. Iespējams, Endija labais sniegums pārbaudenēs. Un varbūt arī LeBrons gribēja savu Cavs pirmā posma čomu starta sastāvā.

Var sevi mānīt, bet Cavs patiešām soliņš ir ļoti švaks. Ja Tompsons ar Veitersu būtu starta piecinieka spēlētaji, tā bilde būtu vēl drūmāka. Klīvlenda vājās austrumu komandas var uzvarēt kaut kā, bet pret West ies smagi. Tur jebkurā gadījumā pret top komandām Big3 vajadzēs savas vidējās 37 minūtes spēlēt.
Nu tā jau arī nebūs, ka West komandas Cavs izģērbs ar rezervistiem! Lovs, LeBrons un Irvings raus pa 40 min. spēlē, kamēr West līderi ap 20/30 min. Arī tiem West grandiem būs jāliek pretī labākie veči un jākapā! Jo daži tur ir skrien un met spēlētāji, kā S.Curry. No West kā komandām, augsti vērtēju Memphis un San Antonio. Paredzu, ka viena no viņām arī uzvarēs West konferencē un iekļūs lielajā finālā.
+ L.A. Clippers var augstu uzlēkt. Un gan jau arī Thunder ieskriesies.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-09 12:28, pirms 10 gadiem
Joptv, sen nebija tāda herņa lasīta kā no tenisa eksperta puses It īpaši par Milleru. Jā, piekrītu, ka traumatisks, bet abos Heat gredzenos spēlēja lielu lomu un vairākas reizes izšāva tieši komandai vajadzīgajā brīdī (piemēram finālā pirms 2 gadiem pret Spurs, kad pazaudēja botu, bet tas netraucēja clutch troiku ielikt).

     [+] [-]

, 2014-12-09 12:44, pirms 10 gadiem
Ulrihs rakstīja: Joptv, sen nebija tāda herņa lasīta kā no tenisa eksperta puses It īpaši par Milleru. Jā, piekrītu, ka traumatisks, bet abos Heat gredzenos spēlēja lielu lomu un vairākas reizes izšāva tieši komandai vajadzīgajā brīdī (piemēram finālā pirms 2 gadiem pret Spurs, kad pazaudēja botu, bet tas netraucēja clutch troiku ielikt).
Tāpēc jau ar lieliem burtiem rakstīts - Tenisa eksperts

  +1 [+] [-]

, 2014-12-09 12:45, pirms 10 gadiem
J.Wall pierāda, ka mēs visi esam tikai cilvēki! Respect

  -1 [+] [-]

, 2014-12-09 13:07, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Bērziņa kungs- Veiters un Tristanu nu noteikti nevajag sākumsastāvā. Sākumsastāvā ir Big3 + role playeri. Tad tie lai labāk nāk no benķa, kā tas arī ir, jo tad vismaz kaut kas ir laukumā. Tad būtu tāpat kā, ja LAC liktu Kravfordu sākumsastāvā. Un tāpat ar Kravfordu bija Atlantā, ka vismaz ir kāds no benķa, kas var iemest. Tāds pats ir arī Terijs un Manu. Par tādu arī vajadzētu pataisīt Veitersu. Un vēl viens labs piemērs ir Bīls, kas šosezon atgriežoties no traumas nāca no benķa un līdz ar to 2. maiņai arī bija kāds, kas var vadīt komandu.
Es nesaku, ka viņus vajag pamatā - minēju, ka sezonas sākumā bija tāda ideja. Veiterss 3 spēles nospēlēja, bet Tristana vietā izvēlējās Endiju.

Pārējiem - it īpaši JJ faniem, atveriet acis vai vismaz papētiet status. Viņam iespējas sevi pierādīt ir bijušas ļoti daudz. Labākās sezonas ir aiz muguras
Jā, Millers ir kas vairāk nekā 3pt šūteris, bet arī ar labākajiem gadiem aiz muguras un kalnus negāž. Garbage time punkti būtībā ir arī interesanta tēma. Gan jau puse šeit esošo tādu terminu vispār nav dzirdējusi.

Bottom line - statistika nemelo. Cavs ir VISŠVAKĀKAIS soliņš šosezon - vidēji 21.7 pts spēlē. You're welcome!

Lielā bilde - ja retos mačos rezervisti neizšauj, tad pamatam ar Big 3 priekšgalā + Varežao (Merions tomēr nav skoreris) ir jāsamet 4/5 no visiem komandas punktiem + Big 3 jāspēlē ~ 40 minūtes. Cavs ir gan sliktākais sols, gan rezultatīvākais starting 5 ar vidēji 81.4 punktiem.

Tā lūk! Kas vēlas, var turpināt sev melot par Klīvlendas iespaidīgo beņķi. Saku vēlreiz, lai labāka uztveršana - Cavaliers IR vissliktākais rezervistu pienesums visā līgā! Stāsts NAV par sev simpātiskiem basketbolstiem (starp citu, MM arī man tāds ir), bet gan par lietderību.

Naiva cerība sagaidīt nopietnus argumentus...

  -1 [+] [-]

, 2014-12-09 13:11, pirms 10 gadiem
ko Vols izdariija?

     [+] [-]

, 2014-12-09 13:26, pirms 10 gadiem
asinsdesa rakstīja: ko Vols izdariija?
Paskaties game recap, jo bez SC ir vēl tāda lapa kā nba.com

  -1 [+] [-]

, 2014-12-09 13:38, pirms 10 gadiem
asinsdesa rakstīja: ko Vols izdariija?
Vienā vārdā- raudāja!

     [+] [-]

, 2014-12-09 13:44, pirms 10 gadiem
Tenisa ekspertam ir pilniga taisniba. Cavs benkis ir bijis drausmigs, Veiters un Tompsons ir labakie rezervisti, bet abiem vinu jaunas lomas acimredzami nepatik. Tas, ka JJ tiek dotas arvien vairak minutes ari parada Blata izmisumu. MM nav pat verts pieminet, viss, ko vins dara, ir met 3p, un to pasu ar neapmierinosu %.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-09 13:44, pirms 10 gadiem
Vēl mazliet statistikas mana pirmā komentāra sakarā.
Jones - 11 no 12 izmestajiem metieniem no spēles šosezon bijuši 3pt
Miller - 20 no 23 ir tālmetieni.

Izrādās, neesmu nosapņojis to, ka abi ir tālmetienu speciālisti. Kas gan to būtu domājis...

  +2 [+] [-]

, 2014-12-09 13:51, pirms 10 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Vēl mazliet statistikas mana pirmā komentāra sakarā.
Jones - 11 no 12 izmestajiem metieniem no spēles šosezon bijuši 3pt
Miller - 20 no 23 ir tālmetieni.

Izrādās, neesmu nosapņojis to, ka abi ir tālmetienu speciālisti. Kas gan to būtu domājis...
Tev labi padodas statistiku pētīt... Esi kādreiz sekojis līdzi šiem spēlētājiem arī ārpus Heat un Cavs, vai Džounsam iekš Heat ārpus LBJ ēras?
Varbūt Batjē arī mācēja tikai truli uzlikt?
Paskaties Boša metienu diapazonu... Moškā šamais ir aizsargs beigu beigās? ne? ātrie caurgājieni un perimetrs... kriss nav gadījumā SG?

  +3 [+] [-]

, 2014-12-09 13:53, pirms 10 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Es nesaku, ka viņus vajag pamatā - minēju, ka sezonas sākumā bija tāda ideja. Veiterss 3 spēles nospēlēja, bet Tristana vietā izvēlējās Endiju.

Pārējiem - it īpaši JJ faniem, atveriet acis vai vismaz papētiet status. Viņam iespējas sevi pierādīt ir bijušas ļoti daudz. Labākās sezonas ir aiz muguras
Jā, Millers ir kas vairāk nekā 3pt šūteris, bet arī ar labākajiem gadiem aiz muguras un kalnus negāž. Garbage time punkti būtībā ir arī interesanta tēma. Gan jau puse šeit esošo tādu terminu vispār nav dzirdējusi.

Bottom line - statistika nemelo. Cavs ir VISŠVAKĀKAIS soliņš šosezon - vidēji 21.7 pts spēlē. You're welcome!

Lielā bilde - ja retos mačos rezervisti neizšauj, tad pamatam ar Big 3 priekšgalā + Varežao (Merions tomēr nav skoreris) ir jāsamet 4/5 no visiem komandas punktiem + Big 3 jāspēlē ~ 40 minūtes. Cavs ir gan sliktākais sols, gan rezultatīvākais starting 5 ar vidēji 81.4 punktiem.

Tā lūk! Kas vēlas, var turpināt sev melot par Klīvlendas iespaidīgo beņķi. Saku vēlreiz, lai labāka uztveršana - Cavaliers IR vissliktākais rezervistu pienesums visā līgā! Stāsts NAV par sev simpātiskiem basketbolstiem (starp citu, MM arī man tāds ir), bet gan par lietderību.

Naiva cerība sagaidīt nopietnus argumentus...
Cavs nav visšvakākais soliņš. Pie veselības Cavs soliņš play-off ir viens no labākajiem un rūdītākajiem līgā. Cavs pamatsastāvs neko nejēdz no play-off. Bet soliņš ir teju Top 3 pēc pieerdzes, lietderības un spējām. Atrodi vēl tādus rezervistus, kas nespēlējot 10 spēles uznākot laukukmā spēj ielikt truļus ar 75%+ precizitāti.. Milers un Džouns to izdarīs 9 gadījumos no 10, ja spēle būs uz līnijas.
Tas, ka Blats nespēj pārvarēt LBJ ietekmi klubā jau nenozīmē, ka soliņš ir švaks.

  +4 [+] [-]

, 2014-12-09 13:54, pirms 10 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Es nesaku, ka viņus vajag pamatā - minēju, ka sezonas sākumā bija tāda ideja. Veiterss 3 spēles nospēlēja, bet Tristana vietā izvēlējās Endiju.

Pārējiem - it īpaši JJ faniem, atveriet acis vai vismaz papētiet status. Viņam iespējas sevi pierādīt ir bijušas ļoti daudz. Labākās sezonas ir aiz muguras
Jā, Millers ir kas vairāk nekā 3pt šūteris, bet arī ar labākajiem gadiem aiz muguras un kalnus negāž. Garbage time punkti būtībā ir arī interesanta tēma. Gan jau puse šeit esošo tādu terminu vispār nav dzirdējusi.

Bottom line - statistika nemelo. Cavs ir VISŠVAKĀKAIS soliņš šosezon - vidēji 21.7 pts spēlē. You're welcome!

Lielā bilde - ja retos mačos rezervisti neizšauj, tad pamatam ar Big 3 priekšgalā + Varežao (Merions tomēr nav skoreris) ir jāsamet 4/5 no visiem komandas punktiem + Big 3 jāspēlē ~ 40 minūtes. Cavs ir gan sliktākais sols, gan rezultatīvākais starting 5 ar vidēji 81.4 punktiem.

Tā lūk! Kas vēlas, var turpināt sev melot par Klīvlendas iespaidīgo beņķi. Saku vēlreiz, lai labāka uztveršana - Cavaliers IR vissliktākais rezervistu pienesums visā līgā! Stāsts NAV par sev simpātiskiem basketbolstiem (starp citu, MM arī man tāds ir), bet gan par lietderību.

Naiva cerība sagaidīt nopietnus argumentus...
Vecīt, ja vēlies normālu diskusiju, tad komentārus nevajag iesākt ar "čīkstulis" utt., tas neraisa vēlmi normāli diskutēt.

Un runājot par Cavs soliņu - loģiski, ka pienesums ir vājš, ja pamata trio mauc pa 40 minūtēm, kur tad tur normāls spēles laiks citiem radīsies ar iespējām kaut ko samest?

  +1 [+] [-]

, 2014-12-09 14:07, pirms 10 gadiem
Raitcha, runa ir par tagadni, nevis par kaut kādiem seniem laikiem.

Batjē bija daudzpusīgāks spēlētājs par Milleru, ļoti inteliģents - spēcīgs aizsargs un arī varēja iemest tālos. + viņam uzticēja sānu autus, jo bija gudrs (nopietni nenopietnā piebilde). Heat plusus un mīnusus katram spēlētājam zinu samērā labi, te gari izplūst nevajag. Un tēma ir par Klīvlendu.

Kāds sakars tagadējam Cavs modelim un iespējam ar to, ko Millers darīja savos ziedu laikos? Viņš pamatā ir tālmetējs + var kādu bumbu savākt un tā, bet nu nekā diža tur vairs nav. Džounss tādā ziņā ir vēl vājāks, vienīgi viņam stati (lielā mērā uz vakardienas rēķina) ir labāki.

Ulrihs, Džeimss ir čīkstuļa tips - visas apelēšnas pie tiesnešiem, raudulīgie skatieni etc. Bēgšana no Klīvlendas, pēc tam raudšāna Maiami (kas gan bija par tēmu). Tagad jau neko vairs - jāpaliek Cavs līdz karjeras beigām, citādi pavisam nesmuki izskatīsies.

Viens no iemesliem, kāpēc LeBrons aizgāja no Heat, bija tieši lielās minūtes. Tagad viņam ir par nepilnu minūti mazāk - progress it kā, lai gan baigi jau nejūt.

Saki, ka rezervistiem nedod iespējas, jo pamats spēlē 40 minūtes? Kāpēc gan tā ir? Vai patiešām viņi visi grib spēlēt tik daudz un pārgurt pirms īstās sezonas, kas būs play-off? LeBronam tas pamatīgi noriebās pagājušajā sezonā Floridā, bet tagad mājās viņš tomēr grib spēlēt atkal ļoti daudz? Nedomāju gan. Pamats spēlē tik daudz, jo soliņš švaks. Tā viš ir...

Redzi, Cavs problēma jau ir tā, ka viņi baigi neko nevar sagraut. Kā atrisināt starta 5nieka noslogojuma problēmu? Pirmajās trīs ceturtdaļās Big3 ar savu lielo talantu sagrauj pretiniekus un pie +20 pēdējo ceturtdaļu sēž malā. Bet Klīvlendai tādu spēļu pagaidām daudz nav bijis.

     [+] [-]

, 2014-12-09 14:42, pirms 10 gadiem
He he... tas ir labs risinājums, kā atpūtināt sākumsastāvu. Tad jau visi tā gribētu darīt. Pofig sagrauj ar +20 puslaikā un iet uz ģērbtuvēm

  +1 [+] [-]

, 2014-12-09 14:45, pirms 10 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Raitcha, runa ir par tagadni, nevis par kaut kādiem seniem laikiem.

Batjē bija daudzpusīgāks spēlētājs par Milleru, ļoti inteliģents - spēcīgs aizsargs un arī varēja iemest tālos. + viņam uzticēja sānu autus, jo bija gudrs (nopietni nenopietnā piebilde). Heat plusus un mīnusus katram spēlētājam zinu samērā labi, te gari izplūst nevajag. Un tēma ir par Klīvlendu.

Kāds sakars tagadējam Cavs modelim un iespējam ar to, ko Millers darīja savos ziedu laikos? Viņš pamatā ir tālmetējs + var kādu bumbu savākt un tā, bet nu nekā diža tur vairs nav. Džounss tādā ziņā ir vēl vājāks, vienīgi viņam stati (lielā mērā uz vakardienas rēķina) ir labāki.

Ulrihs, Džeimss ir čīkstuļa tips - visas apelēšnas pie tiesnešiem, raudulīgie skatieni etc. Bēgšana no Klīvlendas, pēc tam raudšāna Maiami (kas gan bija par tēmu). Tagad jau neko vairs - jāpaliek Cavs līdz karjeras beigām, citādi pavisam nesmuki izskatīsies.

Viens no iemesliem, kāpēc LeBrons aizgāja no Heat, bija tieši lielās minūtes. Tagad viņam ir par nepilnu minūti mazāk - progress it kā, lai gan baigi jau nejūt.

Saki, ka rezervistiem nedod iespējas, jo pamats spēlē 40 minūtes? Kāpēc gan tā ir? Vai patiešām viņi visi grib spēlēt tik daudz un pārgurt pirms īstās sezonas, kas būs play-off? LeBronam tas pamatīgi noriebās pagājušajā sezonā Floridā, bet tagad mājās viņš tomēr grib spēlēt atkal ļoti daudz? Nedomāju gan. Pamats spēlē tik daudz, jo soliņš švaks. Tā viš ir...

Redzi, Cavs problēma jau ir tā, ka viņi baigi neko nevar sagraut. Kā atrisināt starta 5nieka noslogojuma problēmu? Pirmajās trīs ceturtdaļās Big3 ar savu lielo talantu sagrauj pretiniekus un pie +20 pēdējo ceturtdaļu sēž malā. Bet Klīvlendai tādu spēļu pagaidām daudz nav bijis.
Pagājušo sezon Milers Memfisā bija slikts?
Kapēc LBJ un Livs nespēj norotēt un attiecīgi nospēlēt trīs spēles pēc kārtas darbojoties savās komforta zonās? Viņi laukumā spēlē 'vienā pozicijā' Kapēc Merions spēlē aizsarga pozicijā?
Ne jau soliņā tur ir problēma, bet sākumsastāva efektīvā izmantošanā... un stabilā aizsardzībā. Tapēc jau arī ir tās 40 minūtes, jo sastāvs ir neefektīvi izmantots. Tādam Merionam vispār sākumā nav ko meklēt. Viņu jebkurš no rezerves aizsragiem var aizvietot tik pat efektīvi aizsardzībā un vēl efektīvāk uzbrukumā...

  +2 [+] [-]

, 2014-12-09 14:47, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Pagājušo sezon Milers Memfisā bija slikts?
Kapēc LBJ un Livs nespēj norotēt un attiecīgi nospēlēt trīs spēles pēc kārtas darbojoties savās komforta zonās? Viņi laukumā spēlē 'vienā pozicijā' Kapēc Merions spēlē aizsarga pozicijā?
Ne jau soliņā tur ir problēma, bet sākumsastāva efektīvā izmantošanā... un stabilā aizsardzībā. Tapēc jau arī ir tās 40 minūtes, jo sastāvs ir neefektīvi izmantots. Tādam Merionam vispār sākumā nav ko meklēt. Viņu jebkurš no rezerves aizsragiem var aizvietot tik pat efektīvi aizsardzībā un vēl efektīvāk uzbrukumā...
Gribēju piekrist visam, līdz tiku daļai par Merionu.
Viņš tajā komandā ir praktiski vienīgais, izņemot LBJ, kas kko jēdz aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2014-12-09 14:52, pirms 10 gadiem
Runā, ka Cavs gribot Prinsu un Kufusu no Memfisas, pretī varētu dot Veitersu.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-09 14:54, pirms 10 gadiem
gohardorgohome rakstīja: Runā, ka Cavs gribot Prinsu un Kufusu no Memfisas, pretī varētu dot Veitersu.
Priekš MEM tas varētu būt labs bonuss. Būtībā abām komandām izdevīgi, it sevišķi, ja vēl Veiters nemaz negrib palikt pie BIG3.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-09 14:56, pirms 10 gadiem
gohardorgohome rakstīja: Runā, ka Cavs gribot Prinsu un Kufusu no Memfisas, pretī varētu dot Veitersu.
Kur ta viņi to Prinsu liks ? viena pozīcija ar LBJ un Merionu. Varēs beņķi sildit un Cavs būs pakāsuši vienīgo scoreri no beņķa, kas sev pats var metienus sataisīt.

vispār man šķiet dīvain, ka Blats Merionu liek par SG spēlēt. Viņš tak tomēr +/- visu karjeru pa SF vai pat PF ņēmies. un te pēkšņi viņu vecumdienās liek mazākiem ātrākiem spēlētājiem aizsardzībā pakaļ skraidīt..

  +2 [+] [-]

, 2014-12-09 15:01, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Priekš MEM tas varētu būt labs bonuss. Būtībā abām komandām izdevīgi, it sevišķi, ja vēl Veiters nemaz negrib palikt pie BIG3.
It kā Memfisai vajag papildinājumu perimetrā, bet uztrauc tas vai viņš tur arī kaut kādā veidā nesačakarēs mikroklimatu komandā.
1 2 44 komentāri