Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Kers ironizē: "NBA leģendām, protams, taisnība – evolūcija basketbolā notiek pretējā virzienā"

Rolands Eliņš

Kers ironizē: "NBA leģendām, protams, taisnība – evolūcija basketbolā notiek pretējā virzienā"
Stīvs Kers
Foto: AP / Scanpix

NBA favorītes Goldensteitas „Warriors” galvenais treneris Stīvs Kers ar smaidu izteicās par Maģiskā Džonsona, Rašīda Vollesa un Džūliusa Ērvinga komentāriem, ka viņu komandas savā laikā būtu sakāvušas „Warriors” pašreizējo sastāvu.

„Tā ir sava veida komēdija manā izpratnē,” sacīja Stīvs Kers pēc šodienas komandas treniņa, saņemot jautājumu par NBA bijušo spēlētāju viedokli par viņa vadīto komandu un tās spēku. „Warriors”, kas pagājušajā sezonā uzstādīja regulārās sezonas uzvaru rekordu, šosezon izslēgšanas spēles sākusi ar 15 uzvarām pēc kārtas, kas arī ir jauns līgas rekords. Taču tas nav traucējis vairākām NBA bijušajām zvaigznēm piedāvāt savu viedokli, ka viņu komandas šo „Warriors” sastāvu pārspētu.

„Viņiem visiem taisnība. Viņi mūs laukumā sagrautu,” izteicās Kers, cik sarkastiski vien spēja. „Basketbols laika gaitā kļūst tikai sliktāks un sliktāks. Spēlētāji vairs nav tik talantīgi nekā bija iepriekš. Tie puiši, kas spēlēja 50. gados, iznīcinātu jebkuru pretinieku. Tas ir dīvaini, kā cilvēku evolūcija kaut kā neizskaidrojami basketbolā iet pretējā virzienā. Spēlētāji kļūst vājāki, mazāki un sliktāki. Es to nespēju izskaidrot.”

Arī „Warriors” līderis Stefens Karijs nebija lielā sajūsmā par NBA leģendu uzsāktajām diskusijām. „Es šādā hipotētiskā spēlē nekad neesmu piedalījies, tādēļ negribu tagad to apspriest. Protams, cilvēki var savās diskusijās runāt, kurš ir labāks, kurš sliktāks, veidot visu laiku labāko spēlētāju sarakstus un vēl ko ne. Tas viss ir normāli. Taču galu galā nevar kritizēt kādu komandu vai spēlētāju, salīdzinot viņu ar pagātnes komandu vai spēlētāju, jo to nevar izdarīt,” teica Karijs.

Izmantotie resursi:
NBA Finals: Warriors laugh off retired...

  -2 [+] [-]

, 2017-06-09 22:41, pirms 8 gadiem
Taisnība.nevienai zvaigžņu komandai nebūtu iespēju,ja vien kad Abduls-Džabars bija karjeras virsotnē tad gsw nebūtu ko segt.
Gsw modernākas uzbrukumu taktikas un māk mest trīņus.

  -3 [+] [-]

, 2017-06-09 22:47, pirms 8 gadiem
Fakts ir tāds, ka kādreizējās leğendas, bez krutajām treniņu metodēm un tehnikām jeb kurā brīdī varētu konkurēt ar lielu daļu mūsdienu zvaigznēm!

  +3 [+] [-]

, 2017-06-09 22:48, pirms 8 gadiem
Vilts Čemberlens, Bils Leimbīrs, Maikls Džordans, Deniss Rodmens un Maģiskais Džonsons viegli sakautu Goldensteitu. Čemberlens viens iemestu 100 punktus katru vakaru, Džordans ar Džonsonu pa abiem pieplusotu vēl kādus 70, un Goldensteita zaudētu ar 150:170 katru vakaru!

  +3 [+] [-]

, 2017-06-09 22:51, pirms 8 gadiem
Un viens pret vienu Durentam nebūtu nekādu izredžu pret Lavaru Bolu. Durents ir pārāk viegls un izstīdzējis!

  +3 [+] [-]

, 2017-06-09 22:54, pirms 8 gadiem
Nu, vismaz ja paskatās 90. gadu zelta laiku NBA (Džordans, O'Nīls, Melouns, Robinsons, Maģiskais) spēles (daudz pieejamas Youtube), tad nu galīgi neteiktu, ka fiziskais tad bija švakāks. Man šķiet, ka tad tas basis bija niknāks iekš NBA, nenoniecinot Lebronu un Kariju.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-09 23:08, pirms 8 gadiem
ja senāk galvenais bija spēle paint, tad tagad visiem laukumā jāmet 3p metieni. Pilnīgi cita spēles filozofija tagad! Tagad jau vairs nav garo spēlētāju, kas dominētu paint kā bija Šaks vai Bārklijs utt. Cik tad mūsdienās vairs ir spēle 1vs1 ar muguru pret grozu? praktiski vairs nav, ir caurgajiens,piespele uz 3p un metiens.

     [+] [-]

, 2017-06-09 23:33, pirms 8 gadiem
Pa lielam Keram taisnība, taču vienu gan gribu piebilst - šo Warriors komandu, ja kāds vispār spētu uzvarēt, tad tikai un vienīgi '96 buļļi. Ne tāpēc, ka Džordans, bet tāpēc, ka viņiem vienīgajiem ir bijis gan uzbrukumā likt ko pretī, gan arī aizsardzībā sastāvs, kas varētu pieslāpēt šo Warriors trīsgalvaino briesmoni, kur katrs var samest 30pt acu nepamirkšķinot! Pippens segtu KD, Džordans, Hārpers segtu Kariju un Tompsonu, Rodmens Grīnu...Un ar Kukoču viņiem ir tikpat bīstams small-ball piecinieks kā Warrioriem. Piekrītu Kerram, man pašam riebjās šie nožēlojamie "leģendas", kas nevar samierināties ar basketbola evolūciju un arī karjeru beiguši grib tikt pie savas vietas zem saules, bet ja ir kāda komanda, tad tikai '96 buļļi tīri aizsardzības dēļ, jo viņi vienīgie varētu iekosties Goldensteitai aizsardzībā, kas nevienai citai komandai uz šīs planētas šogad nav izdevies!

  -2 [+] [-]

, 2017-06-09 23:51, pirms 8 gadiem
shumo rakstīja: ja senāk galvenais bija spēle paint, tad tagad visiem laukumā jāmet 3p metieni. Pilnīgi cita spēles filozofija tagad! Tagad jau vairs nav garo spēlētāju, kas dominētu paint kā bija Šaks vai Bārklijs utt. Cik tad mūsdienās vairs ir spēle 1vs1 ar muguru pret grozu? praktiski vairs nav, ir caurgajiens,piespele uz 3p un metiens.
Bārklijs??? Paintā???? Da viņš ir mana auguma

     [+] [-]

, 2017-06-10 02:47, pirms 8 gadiem
Kers var b ezdēt cik uziet, bet pret 96' Bulls šitie sīkaļas ierītu 1-4 sērijā.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-10 03:04, pirms 8 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Fakts ir tāds, ka kādreizējās leğendas, bez krutajām treniņu metodēm un tehnikām jeb kurā brīdī varētu konkurēt ar lielu daļu mūsdienu zvaigznēm!
No kurienes tev tāds fakts? Nevajag stulbi *irst.

Kretinē visi šitie, ka MJ tagad mestu 50 punktus pat savā vecumā. Nevajag murgot.

Mož Big O vāktu 30+20+20? Jo tak droši vien, ka labāks par RWB...

  -1 [+] [-]

, 2017-06-10 09:13, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: No kurienes tev tāds fakts? Nevajag stulbi *irst.

Kretinē visi šitie, ka MJ tagad mestu 50 punktus pat savā vecumā. Nevajag murgot.

Mož Big O vāktu 30+20+20? Jo tak droši vien, ka labāks par RWB...
Fakts tāds, ka Džordans 40+ gados meta 20 punktus spēlē...

     [+] [-]

, 2017-06-10 09:23, pirms 8 gadiem
M8archa rakstīja: Kers var b ezdēt cik uziet, bet pret 96' Bulls šitie sīkaļas ierītu 1-4 sērijā.
Jā, tev protams labāk zināms, nekā Keram, kurš pats spēlēja 96.g. Bulls
un ja tāda spēle notiktu , kurā laukuma pusē viņš būtu - laukumā pie Bulls vai no malas vadītu GSW ?

     [+] [-]

, 2017-06-10 10:07, pirms 8 gadiem
Nezinu vai tās leģendas izturētu kāju sitienus pa ....

     [+] [-]

, 2017-06-10 11:42, pirms 8 gadiem
Nedarbs rakstīja: Pa lielam Keram taisnība, taču vienu gan gribu piebilst - šo Warriors komandu, ja kāds vispār spētu uzvarēt, tad tikai un vienīgi '96 buļļi. Ne tāpēc, ka Džordans, bet tāpēc, ka viņiem vienīgajiem ir bijis gan uzbrukumā likt ko pretī, gan arī aizsardzībā sastāvs, kas varētu pieslāpēt šo Warriors trīsgalvaino briesmoni, kur katrs var samest 30pt acu nepamirkšķinot! Pippens segtu KD, Džordans, Hārpers segtu Kariju un Tompsonu, Rodmens Grīnu...Un ar Kukoču viņiem ir tikpat bīstams small-ball piecinieks kā Warrioriem. Piekrītu Kerram, man pašam riebjās šie nožēlojamie "leģendas", kas nevar samierināties ar basketbola evolūciju un arī karjeru beiguši grib tikt pie savas vietas zem saules, bet ja ir kāda komanda, tad tikai '96 buļļi tīri aizsardzības dēļ, jo viņi vienīgie varētu iekosties Goldensteitai aizsardzībā, kas nevienai citai komandai uz šīs planētas šogad nav izdevies!
Muļķības. Par Bulls piekrītu, bet paņem Kobe un Shaq laikus Leikeros - Šaks vienkārši iznīcinātu Grīnu/Zazu, pēc kā viņu vajadzētu segt Durentam vai McGee. Kobe arī savu darbu padarītu + vēl Fišers un pārējie.

Tā pat būtu interesanti paskatīties ko liktu pretī pret Bostonu, kur bija Pierce, Gartnet, Allen, Rondo.

Tas tā, piemēram. Pieņemu, ka vēl daudzas komandas varētu izrādīt visai nopietnu pretestību.

     [+] [-]

, 2017-06-10 13:24, pirms 8 gadiem
Jūs domājat, ka Šaks spētu izskraidīt tik daudz uzbrukumu/aizsardzību, kā to tagad rāda Cavs- GSW ?

mūsdienās basketbolisti ir labāki ATLĒTI, tas nozīmē, ka ir vispusīgāki, eksplozīvāki, pateicoties medicīnai un tehnoloģijām spēj parādīt maximumu no sevis.
Mūsdienu basketbols var patikt nepatikt, bet tas uzvarētu jebkuru laiku basketbolu

     [+] [-]

, 2017-06-10 16:23, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Fakts tāds, ka Džordans 40+ gados meta 20 punktus spēlē...
Jo komandā nebija neviens cits, kas var mest