Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2728, Did:0, useCase: 3

Paste: Ja nav meistarības, vārti jāiestumj ar raksturu

Guntars Paste
Guntars Paste

Paste: Ja nav meistarības, vārti jāiestumj ar raksturu
Kaspars Daugaviņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

2015. gada pasaules čempionātā hokejā otro uzvaru izcīnīja Latvijas valstsvienība, kas, pateicoties komandas kapteiņa Kaspara Daugaviņa metienam, pagarinājumā ar 2:1 pārspēja austriešus. Olybet eksperts Guntars Paste uzskata, ka mazās rezultativitātes pamatā ir nevēlēšanās lauzties uz vārtu priekšu, jo var nākties ciest, var sāpēt, tāpēc labāk ripu kontrolēt stūros, lai gan iespēja gūt vārtus samazinās līdz minimumam.

Salīdzinot ar iepriekšējām spēlēm, nekas būtiski nav mainījies - Latvijas izlasi uz priekšu joprojām velk Edgars Masaļskis, Kaspars Daugaviņš un Lauris Dārziņš. Vienīgi bija redzams, ka laukumā esam gājuši augstākajā koncentrēšanās līmenī, tādēļ vairs nebija muļķīgu noraidījumu. Protams, iespaidu atstāja nogurums, bet vismaz bijām saņēmušies morāli un pagarinājumā salauzām austriešu pretestību. Lai gan viņiem noslēgumā bija trīs ļoti labas iespējas, un nebija pārāk tālu no vakardienas nelaimes. Labi, ka Edža rādīja brīnumus. Un tā parasti ir: ja neiemet tu, iemetīs tev. Iemetām!

Vienīgos vārtus ielaidām pavisam muļķīgi: Andris Džeriņš zaudēja iemetienu, un pēc tam visi latvieši kaut kur aizbrauca. Braienam Leblēram neviens netraucēja, neviens nemaisīja. Labi, ka nenokārām degunus un turpinājām spēlēt, un rezultātu deva izmaiņas virknējumos - Džeriņa vietā stājās Miks Indrašis, bet Daugaviņš spēlēja centrā. Kopumā Austrijas izlase demonstrēja labu hokeju, tāpat kā visā turnīrā, un viņiem trūkst divi uzbrucēji no Nacionālās hokeja līgas.

Protams, jāpiemin fakts, ka tikai vienā no sešām spēlēm pamatlaikā esam guvuši vairāk par vieniem vārtiem. Laiks, kad pietika tikai ar meistarību, ir sen beidzies. Bez darba tā nav neko vērta. Bez cīņas un pa tīru ledu var spēlēt tikai veterānu čempionātā, kur nedrīkst grūstīties, nedrīkst mest ar atvēzienu. Tikai tur var mizot pa brīvu ledu.

Mēs nelienam uz vārtiem, un tādēļ netiekam pie vairākumiem. Kad sasniedzam pretinieku zonu, ejam un bakstāmies stūros, nevis lienam uz vārtiem. Tas nav hokejs. Jālien pie tuvā staba, uz vārtu priekšu, jātaisa bīstami momenti. Un tad ķeksēs, āķēs, gāzīs. Taču spēlētāji to nevēlas darīt, jo vārtu priekšā sit, grūsta, sāp. Ir nepieciešams raksturs, jālien, neskatoties uz nevēlēšanos.

Tāpat, lai kāds nogultos un bloķētu metienu, mums nepieciešams varoņdarbs, bet citās komandās spēlētāji zem ripām sēžas bez izņēmuma. No stūriem un aizvārtes nevar iemest, tāpēc divas minūtes pret tevi neviens nepelnīs - tu neesi bīstams. Izņēmums ir Daugaviņš - tur ripu, lien, uzreiz var redzēt, ka cilvēks spēlējis Nacionālajā hokeja līgā. Un tad, kad viņš lien, no ripas nenogrūdīsi, jo priekšā nolikts korpuss.

Paskatieties, kā kanādieši vai zviedri pietur ripu - viss sākas ar korpusu. Viņi izvēlas tādu pozīciju, kurā nemaz nav iespējams tikt klāt ripai. Kaut vai Jaromīrs Jāgrs čehiem - kad viņš nostājas pie apmales un noliek priekšā muguru, bez noraidījuma ripai nemaz klāt netiksi. Bet ar to jāstrādā treniņos. Zviedrijā to māca bērniem - laba slidošana, stāja, fiziskā sagatavotība.

Ja nav meistarības, jāstumj ar raksturu. Kod kājā, iestum kopā ar vārtsargu. Ja Oļegs Znaroks nebūtu iestūmis ripu vārtos kopā ar vārtsargu, mēs 19. gadu pēc kārtas nepiedalītos pasaules čempionātā.

Tagad ir trīs dienas, lai tiktu galā ar mazajiem savainojumiem. Bet pēdējais pretinieks Francija nav nekāda dāvana, komanda rāda skatāmu hokeju. Cerams, būsim aizmirsuši divus zaudējumus pārbaudes spēlēs. Jāaizvada labākais mačs pasaules čempionātā, jo atbildības slogs mazinājies, jāizcīna trīs punkti. Taču pretī būs tehniska komanda - Žiljēns Derosjē, brāļi Tedijs un Stefans Da Kostas, Damjens Flerī, Antuāns Rusels.

1 2 69 komentāri

  +6 [+] [-]

, 2015-05-09 21:23, pirms 10 gadiem
Par bloķētiem metieniem nepiekrītu, mēs tos bloķējam un krītam ripām priekšā ne mazāk kā to darba pretinieki!

Par pašatdevi uz laukuma nav jautājumu nekādu, tur vis ir kārtībā, citreiz pat par daudz grib izdarīt un tad sākas problēmas!

Lielākā problēma šim izlases modelim - meistarības trūkums!

Indrašis savu individuālo spēli spēlēdams laikam joprojām domā ka spēlē kkādā junioru līgā, citādi viņa šie lētie gājieni nav saprotami, vot viņam vajag laikam tā kārtīgi dabūt iekšā lai saprastu ka te tik lēti finti cauri neies!

  +5 [+] [-]

, 2015-05-09 21:25, pirms 10 gadiem
Jā, jāiestumj, tieši tāpat, kā tas tika darīts pie Nolana.Spēlējām ātru spēka spēli, stūmām ripas iekšā ar gaļu. Meistarstiķu arī netrūka! Tā mums ir jāspēlē, jo, nu, neesam jau Kanāda. Bet nejau ar tādu treneri kaut kas te būs- te būs tīrs krievu hokejs, no aizsardzības+ pieredzes Beļavskim nekādas. Jau laicīgi jāmeklē ZA treneris, protams, vislabākais variants būtu Nolans, Kūlens, Zirnis, bet Lipmans jau teica, ka vairāk Nolanu neņems.

     [+] [-]

, 2015-05-09 21:27, pirms 10 gadiem
Un iespējams jau pirms spēles ar Franciju būs skaidrs (visticamāk tā arī būs) vai mēs jau varam pasūtīt biļetes uz Maskavas čempi 2017 gadā vai vel jāpacīnās!

Es gribētu lai viss ir skaidrs un puiki pret Franciju var uzspēlēt beidzot smuku hokeju kad nav jāuztraucas par to kas nu būs ja zaudēsim!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 21:30, pirms 10 gadiem
mavaans rakstīja: Jā, jāiestumj, tieši tāpat, kā tas tika darīts pie Nolana.Spēlējām ātru spēka spēli, stūmām ripas iekšā ar gaļu. Meistarstiķu arī netrūka! Tā mums ir jāspēlē, jo, nu, neesam jau Kanāda. Bet nejau ar tādu treneri kaut kas te būs- te būs tīrs krievu hokejs, no aizsardzības+ pieredzes Beļavskim nekādas. Jau laicīgi jāmeklē ZA treneris, protams, vislabākais variants būtu Nolans, Kūlens, Zirnis, bet Lipmans jau teica, ka vairāk Nolanu neņems.
Nevajag Nolanu, mums pašiem ir savi cilvēki, ir Ābols, viņam par asistentu var paaicināt Ignatjevu ar kuru kopā viņiem labi gāja Dinamo, ir Skudra kuram ir lielas ambīcijas un kura hokeja stils ir tieši tāds par kuru runā Pastes kungs, agresīvs, spēka hokejs!

Kāpēc atkal jāmeklē kkāds ārzemju guru ja mums pašiem ir savi cilvēki!??

     [+] [-]

, 2015-05-09 21:37, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nevajag Nolanu, mums pašiem ir savi cilvēki, ir Ābols, viņam par asistentu var paaicināt Ignatjevu ar kuru kopā viņiem labi gāja Dinamo, ir Skudra kuram ir lielas ambīcijas un kura hokeja stils ir tieši tāds par kuru runā Pastes kungs, agresīvs, spēka hokejs!

Kāpēc atkal jāmeklē kkāds ārzemju guru ja mums pašiem ir savi cilvēki!??
Nu, jā, bet vai viņi būs īstie, kuri iemācīs latviešiem spēlēt ātru spēka spēli, nepadoties, cīnīties, spēlēt aktīvi?

  +6 [+] [-]

, 2015-05-09 21:44, pirms 10 gadiem
Meisteribas ir,bet fiziska nav,trenerim par to vajadzetu atbildet!!!
gadu no gada museja izlase megina salasit max pieredzi,bet varbut laiks padomat par max fizisko?
Austri meisteriba mums acimredzami zaudeja,bet fiziskaja bija talu prieksa,tas pats attiecas uz vaciesiem!!!
Jankas un Mikela fiziskais ta krita acis ka pat Tv gribejas izslegt!!!
Belavski - ko tas nozime,kapec ta ir?

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 21:45, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nevajag Nolanu, mums pašiem ir savi cilvēki, ir Ābols, viņam par asistentu var paaicināt Ignatjevu ar kuru kopā viņiem labi gāja Dinamo, ir Skudra kuram ir lielas ambīcijas un kura hokeja stils ir tieši tāds par kuru runā Pastes kungs, agresīvs, spēka hokejs!

Kāpēc atkal jāmeklē kkāds ārzemju guru ja mums pašiem ir savi cilvēki!??
Ir starpība starp tiem, kuri visu mūžu tajā stilā ir strādājuši, kamēr vietējie kadri tikai cenšas tā trenēt....ZA ir cita filosofija utt.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 21:47, pirms 10 gadiem
ja nav meistarības un rakstura?

     [+] [-]

, 2015-05-09 21:50, pirms 10 gadiem
mavaans rakstīja: Jā, jāiestumj, tieši tāpat, kā tas tika darīts pie Nolana.Spēlējām ātru spēka spēli, stūmām ripas iekšā ar gaļu. Meistarstiķu arī netrūka! Tā mums ir jāspēlē, jo, nu, neesam jau Kanāda. Bet nejau ar tādu treneri kaut kas te būs- te būs tīrs krievu hokejs, no aizsardzības+ pieredzes Beļavskim nekādas. Jau laicīgi jāmeklē ZA treneris, protams, vislabākais variants būtu Nolans, Kūlens, Zirnis, bet Lipmans jau teica, ka vairāk Nolanu neņems.
Tas nav padomju hokejs -ne tuvu , tas ir tirakais kanadieshu hokejs ar 20 chekeriem

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 21:51, pirms 10 gadiem
Ne jau ta rakstura nav, kā tad pie Nolana visi metās zem ripām un gāja uz vārtiem, šķēla pa tiem kā nogribējušies suņi? Viss ir atkarīgs no trenera, ko Beļavskis liek, to viņi dara, ideāli būtu ja atrastu zelta vidusceļu starp Nolana psiholoģiju un Znaroka tendenci uz fizisko formu

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 21:51, pirms 10 gadiem
Pastes kungs,par kadu lisanu vartu prieksa var but runa,ja fiziskais nelauj pat kartigi nostaties pretinieku zona,tai skaita vairakuma?
Japartrauc vakt max pieredzi gadu no gada!!!
ko tas dod ,ja esam meisterigaki un pieredzejosaki par austriem ari vacciesiem un francium saja cempionata,ja neturam fiziski lidzi autrumiem?

  +4 [+] [-]

, 2015-05-09 21:52, pirms 10 gadiem
guntars_fritis_107387 rakstīja: Meisteribas ir,bet fiziska nav,trenerim par to vajadzetu atbildet!!!
gadu no gada museja izlase megina salasit max pieredzi,bet varbut laiks padomat par max fizisko?
Austri meisteriba mums acimredzami zaudeja,bet fiziskaja bija talu prieksa,tas pats attiecas uz vaciesiem!!!
Jankas un Mikela fiziskais ta krita acis ka pat Tv gribejas izslegt!!!
Belavski - ko tas nozime,kapec ta ir?
Tu gribi, lai izlases treneris 4 nedelu laika padara balerinas par svarcelajiem?
Slēpts komentārs: mavaans

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 21:57, pirms 10 gadiem
Es personīgi negribu nekādu Nolanu pie izlases!

Dēļ vienas Olimpiādes nu viņš ir par Dievu pataisīts te Latvija, kgan atcerēsimies kā mēs mocījāmies ar Kazahstānu un to pašu Franciju lai tiktu uz Sočiem kur Nolanam bija labākais sastāvs kāds jebkuram trenerim vispār ir bijis + Sandis Ozoliņš, un te vel var pastrīdēties kuram tad tie nopelni ir lielāki - Nolanam vai Ozoliņam.. a varbūt Zirnim vai Kūlenam!

Esmu par to lai Latvijas izlasi trenētu vietējais speciālists un gribētu lai Beļavski atstāj arī uz Maskavas čempi 2017 gadā (ja tur tiksim protams)!

  +4 [+] [-]

, 2015-05-09 22:00, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Ir starpība starp tiem, kuri visu mūžu tajā stilā ir strādājuši, kamēr vietējie kadri tikai cenšas tā trenēt....ZA ir cita filosofija utt.
Skudra no tīņa gadiem ir bijis tajā hokejā iekšā un mēs redzam kā spēlē viņa vadītais Torpedo - Z-Amerikas stila hokejs!

Nešaubos ka Skudram būtu ambīcijas un vēlme kādu dienu pārņemt Latvijas izlases vadību!

Galu galā Vītoliņš ar Krievijas izlasi mūžīgi arī nestrādās un kā jau minēju - ir arī Ābols un Ignatjevs!

     [+] [-]

, 2015-05-09 22:01, pirms 10 gadiem
WreckLV rakstīja: Tu gribi, lai izlases treneris 4 nedelu laika padara balerinas par svarcelajiem?
acimredzami kludijies sastava izvele,tomer parak uzskatami fiziski zaudejam jebkuram pretiniekam!!!

  -4 [+] [-]

, 2015-05-09 22:01, pirms 10 gadiem
mavaans rakstīja: Tieši tā. Ja Lipmans negrib Nolanu, tad var jau paņemt Kūlenu par galveno, Kūlens paķer līdzi kādu no Sabres asistentiem- Trotjē vai Flinu, un kā trešais treneris Zirnis. Klodāns paliek pie vārtsargiem. Ideāli. Bet Beļavski gan vajag mest ārā pēc iespējas ātrāk.
Paņem tu pats Kūlenu, Sauto, Špagatu un darbojies!

Viņu laiks pie Latvijas izlases ir noslēdzies!

  +6 [+] [-]

, 2015-05-09 22:01, pirms 10 gadiem
Redz, tagad kļuvis moderni lamāt Beļavski. Bet viņam jāstrādā ar to armiju, kas ir viņa rīcībā, un mēs varam tikai par to šķendēties, ka ir daudz ievainoto, kas šogad nevar palīdzēt. Kaut gan varbūt arī no esošajiem resursiem varēja izspiest vairāk.
Bet kopumā Pastem daudz kur piekrītu. Nolana laikā komanda darbojās aktīvāk, agresīvāk, vairāk līda uz vārtiem. Lai kā arī man patiktu skaistais, kombinacionālais hokejs, tas mūsdienās vairs nedarbojas, vismaz augstākajā līmenī ne. Jo ir pieauguši hokejistu pārvietošanās ātrumi, bet laukuma izmēri ne.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-09 22:03, pirms 10 gadiem
Man sagribējās pastēti

  +6 [+] [-]

, 2015-05-09 22:08, pirms 10 gadiem
Guru Nolana vārtu statistika PČ pie Latvijas izlases stūres:

2012 gads - 11 iemesti - 19 ielaisti
2013 gads - 14 iemesti - 25 ielaisti
2014 gads - 20 iemesti - 24 ielaisti

Tā neko priekš GURU ne? Tas nekas ka katrā no šiem gadiem Nolanam nekad nav bijis tik.. ka lai pasaka.. švaks sastāvs kāds šogad ir Beļavskim!

Un ja vel ņemam vēra to kāda nu kuram šogad bija sezona savā klubā tad Beļavskis saglabājot vietu A grupa vispār būs izdarījis varoņdarbu ar šo Latvijas izlasi!

  +5 [+] [-]

, 2015-05-09 22:10, pirms 10 gadiem
guntars_fritis_107387 rakstīja: acimredzami kludijies sastava izvele,tomer parak uzskatami fiziski zaudejam jebkuram pretiniekam!!!
Par fizisko sagatavotību atbildīgs ir Vilnis Klucis, kurš pirms došanās uz Prāgu teica ka uz PČ sākumu viss būs kārtībā!

Ko viņš darīja ar tiem džekiem 1.5 mēnesi - nav skaidrs!

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 22:16, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Par fizisko sagatavotību atbildīgs ir Vilnis Klucis, kurš pirms došanās uz Prāgu teica ka uz PČ sākumu viss būs kārtībā!

Ko viņš darīja ar tiem džekiem 1.5 mēnesi - nav skaidrs!
Kolektīvi lika kluci

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 22:16, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Esmu par to lai Latvijas izlasi trenētu vietējais speciālists un gribētu lai Beļavski atstāj arī uz Maskavas čempi
Tu galīgi saspiedies esi?

     [+] [-]

, 2015-05-09 22:18, pirms 10 gadiem
iesakat kādu labu sporta filmu, ko var novilkt fano?

     [+] [-]

, 2015-05-09 22:21, pirms 10 gadiem
Objektīvi ņemot, mūsējie ir vājākie šajā grupā ..ja Masaļskis, Daugaviņš un Dārziņš izvilks spēli ar frančiem, tad paliksim elitē...

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 22:22, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Tā neko priekš GURU ne? Tas nekas ka katrā no šiem gadiem Nolanam nekad nav bijis tik.. ka lai pasaka.. švaks sastāvs kāds šogad ir Beļavskim!
Ko tu tur par to sastāvu vislaik mal.... moš Nolans ar šo sastāvu būtu ceturtdaļfinālā uzvarējis? Viņš jau nu būtu Jevpalovu paņēmis, Jevpalovs pa pirmajām maiņām figurētu. Šī izlase ir tāda, kurai jāspēlē ātru spēka hokeju, nevis kaut kādu samocītu kombināciju hokeju, kuru Beļavskis grib iemācīt.

     [+] [-]

, 2015-05-09 22:23, pirms 10 gadiem
Latvieša kūtrums pavada viņu arī uz ledus!
Izskatās, ka spēlēt grib kādi 7-8 spēlētāji, no tiem 3-4 tikai kaut kas sanāk, Beļavskis pat cenšas, bet ne slikts diriģents nogremdē profesionālu orķestri, ne izcils diriģents no kaktu pūtējiem uztaisīs šovu.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 22:28, pirms 10 gadiem
mavaans rakstīja: Ko tu tur par to sastāvu vislaik mal.... moš Nolans ar šo sastāvu būtu ceturtdaļfinālā uzvarējis? Viņš jau nu būtu Jevpalovu paņēmis, Jevpalovs pa pirmajām maiņām figurētu. Šī izlase ir tāda, kurai jāspēlē ātru spēka hokeju, nevis kaut kādu samocītu kombināciju hokeju, kuru Beļavskis grib iemācīt.
Jā jā Nolans paņemtu, protams, Nolans arī zirgu un aitu paņemtu ja IIHF noteikumi to ļautu, Nolans tak Dievs ir, viņš ar džekiem no DAL vinnētu PČ finālā Kanādu, Krieviju un Zviedriju ar vismaz 10:0, jo???

Jo Nolans tak ir Dievs!!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 22:29, pirms 10 gadiem
dakots rakstīja: Objektīvi ņemot, mūsējie ir vājākie šajā grupā ..ja Masaļskis, Daugaviņš un Dārziņš izvilks spēli ar frančiem, tad paliksim elitē...
Pirms spēles ar Franciju jau būs zināms kas mums ir vai nav vajadzīgs!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 22:31, pirms 10 gadiem
mavaans rakstīja: Tu galīgi saspiedies esi?
Eu tu guru, ieej palasi ko cilvēki rakstija 2012 gadā dažados interneta portālos pēc Nolana pirmā PČ pie Latvijas izlases stūres!! Tev tas būs interesanti un tu būsi šokā ka tā vispār var rakstīt par Dievu Nolanu!

Palasi arī ko rakstija 2013 gadā! Tu ar sirdi aiziesi lasot tos komentārus!

It sevišķi tu sāksi raudāt pēc tam kad sāksi lasīt komentārus kad Dievs Nolans vairāk kā trīs spēlēs pēc kārtas nevar iemest NEVIENUS vārtus!!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 22:33, pirms 10 gadiem
Palielam cempis nav nemaz tik slikts pietrukst Kuldas un Bartula limena aizsargi kas var ieskelt no zilas linijas. Godigi sakot Cibulska plakski izskatas katastrofali un vispar nerada briesmas nevienam vartsargam! Uzvara par Franciju butu labs si cempionata noslegums

  +5 [+] [-]

, 2015-05-09 22:41, pirms 10 gadiem
Paste var ar raksturu iespiest kartejo kartupelu un alus porciju

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 22:41, pirms 10 gadiem
Norvēģija, Dānija un Zviedrija - 2012 gadā Nolana trīs sausās spēles pēc kārtas!!

Sausais periods Nolanam sākās 2012 gada PČ grupas ceturtajā mačā pret Čehiju kad 24 minūtē pēdējo golu iemeta Bērziņš!!

Kopējais sauso minūšu skaits Nolanam sasniedza vairāk kā 298 minūtes pēc kārtas, jo nākamos vārtus Latvijas izlase PČ guva 2013 gadā grupas otrajā spēlē pret ASV kad zaudējām - 1:4!

Var teikt ka 5 spēles pēc kārtas neguvām NEVIENUS vārtus!! Kā tad tā ja izlases treneris ir pats TEDS NOLANS!!

Kā tu to izskaidro?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 22:49, pirms 10 gadiem
Atceros - pret Šveici Bārtulis iemeta golu!

Jā, Bārtulim izlasē ir 20 spēles (neskaitot pārbaudes spēles) - 2 goli, viens bija Sočos jā, otrs bijis 2012 gada PČ, neatceros to golu!

Jā nu kā jau tu teici - mums ļoti pietrūkst Oskara šķīlieni un vārti no zilās līnijas

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 23:18, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Norvēģija, Dānija un Zviedrija - 2012 gadā Nolana trīs sausās spēles pēc kārtas!!

Sausais periods Nolanam sākās 2012 gada PČ grupas ceturtajā mačā pret Čehiju kad 24 minūtē pēdējo golu iemeta Bērziņš!!

Kopējais sauso minūšu skaits Nolanam sasniedza vairāk kā 298 minūtes pēc kārtas, jo nākamos vārtus Latvijas izlase PČ guva 2013 gadā grupas otrajā spēlē pret ASV kad zaudējām - 1:4!


Var teikt ka 5 spēles pēc kārtas neguvām NEVIENUS vārtus!! Kā tad tā ja izlases treneris ir pats TEDS NOLANS!!

Kā tu to izskaidro?
2012.g.....
vai kas tāds bija 2013.g. PČ? Sočos? 2014.g PČ?

nē? Tad par ko ir stāsts?
1 2 69 komentāri