Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2890, Did:0, useCase: 3

Porziņģis: ''Mums ar Luku jāpalīdz viens otram un jādara viss, lai uzvarētu''

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Porziņģis: ''Mums ar Luku jāpalīdz viens otram un jādara viss, lai uzvarētu''
Kristaps Porziņģis. Foto: USA Today Sports/Scanpix

Kristaps Porziņģis pēc 26 punktu performances Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) spēlē pret Milvoki ''Bucks'', kurā ''Mavericks'' uzvarēja ar 116:101, pauda, ka pēc pirmajiem realizētajiem metieniem uzķēris ritmu uzbrukumā un kopā ar Luku Dončiču abiem ir viens otram jāpalīdz.

Naktī uz piektdienu lielisku sniegumu Dalasas ''Mavericks'' uzvarā ar 116:101 pār Milvoki ''Bucks'' demonstrēja Kristaps Porziņģis. Basketbolists uzvaru kaldināja ar iespaidīgu ''double-double'' - 26 punkti un 17 atlēkušās bumbas.

''Jutos labi, kad uzreiz pēc iznākšanas laukumā varēju realizēt tālmetienu. Pēc šī metiena uzķēru ritmu, realizēju vēl pāris un tad jau spēle vedās no rokas. Mums izdevās izrauties vadībā un nosargāt uzvaru,'' priecīgs par savu sniegumu un panākumu kopumā bija Porziņģis.

Pēcspēles preses konferencē ''Dallas Morning News'' reportieris Breds Taunsends jautāja, vai patiesība, ka pēdējā laikā Kristaps Porziņģis un Luka Dončičs nav daudz savstarpēji komunicējuši. Porziņģis īsti to nenoliedza, taču pauda, ka abiem jāspēlē kopā: ''Cenšamies viens otram palīdzēt. Abi vēlamies uzvarēt. Mums jāturpina spēlēt labi kopā un jādara viss, lai uzvarētu un palīdzētu viens otram.''

Dalasas ''Mavericks'' galvenais treneris Riks Kārlails akcentēja, ka šī bijusi izslēgšanas spēlēm līdzvērtīga cīņa: ''Vairāki spēlētāji iemeta svarīgus metienus kā Kristaps, Luka, Ričardsons un citi. Šī bija ''play-off'' cienīga spēle ar lielu intensitāti. Mēs izdarījām laukumā krietni labāku darbu kā trešdien.''

Iepriekšējā zaudējumā pret Hjūstonas ''Rockets'' ceturtajā ceturtdaļā Kristaps Porziņģis netika pie iespējām izpildīt metienus. Kārlails atzina - tas ar spēlētāju ticis pārrunāts un uzvarā pret ''Bucks'' arī noslēdzošajā ceturtdaļā izspēlētas kombinācijas uz Kristapu.

Ar 29 uzvarām 51 spēlē ''Mavericks'' ir septītie Rietumu konferencē, par vienu uzvaru atpaliekot no sestajā vietā esošās Portlendas ''Trailblazers''. Nākamo spēli Dalasa aizvadīs naktī uz pirmdienu, kad savā laukumā uzņems Sanantonio ''Spurs''.

Izmantotie resursi:
https://www.mavs.com/mavsbeatbucks-2/

1 2 52 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2021-04-09 10:33, pirms 4 gadiem
KP statuss vēl nesen bija tāds, lai bumbu viņam nevajadzētu baigi izlūgties. Luka ar savu stulbumu, nedot bumbu KP, tad kad viņš prasa, bet tad kad grib pats, sajāj visas Mavs iespējas. Vienradzis bez bumbas būs parasts Kurbads.

  -9 [+] [-]

, 2021-04-09 10:40, pirms 4 gadiem
Neesmu skatījies, naktī guļu, bet pēc tā, ko šie divi un ap viņiem runā, liekas, ka viņi tur divatā pret pieciem laiž. Baigie malači! Bet knapa tā līga laikam - nav ko tur redzēt, mums pat Ogrē un Saldū iet piecatā laukumā.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-09 10:45, pirms 4 gadiem
Mārcis Martini rakstīja: Neesmu skatījies, naktī guļu, bet pēc tā, ko šie divi un ap viņiem runā, liekas, ka viņi tur divatā pret pieciem laiž. Baigie malači! Bet knapa tā līga laikam - nav ko tur redzēt, mums pat Ogrē un Saldū iet piecatā laukumā.
Tur vispaar ir veel viens, pateicoties kuram, dazhreiz kaut kas tiek (vai netiek) izdariits Tim Hardaway Jr - nezinu, vai taa notiek, bet gan KP, gan Lukam dazhreiz vajadzeetu vinjam uzsaukt vakarinjas.

  +8 [+] [-]

, 2021-04-09 10:48, pirms 4 gadiem
Teorija KP pareiza.Diemžēl,prakse ir cita lieta. Saprašana ir tātad arī vadībai,un te ir tikai jautājums par ego pakārtošanu komandas interesēs.
Neskaitāmas ir tās epizodes,kad Dončičs uzvelk aizsargus uz sevi,driblē līdz apnikumam,kaut KP gandrīz vai ideālā pozīcijā,bet pēdējā mirklī,kad bumbu vairs nav kur grūst,atmet tam,kurš vistuvāk-met miskastē!
Cita līmeņa basketā tādam stāram turpat laukumā komandas veči pateiktu ko domā par šito lietu

  +1 [+] [-]

, 2021-04-09 11:16, pirms 4 gadiem
Mārcis Martini rakstīja: Neesmu skatījies, naktī guļu, bet pēc tā, ko šie divi un ap viņiem runā, liekas, ka viņi tur divatā pret pieciem laiž. Baigie malači! Bet knapa tā līga laikam - nav ko tur redzēt, mums pat Ogrē un Saldū iet piecatā laukumā.
Ogre un Saldus var atlauties laist piecus,NBA tikai divatā.

  -4 [+] [-]

, 2021-04-09 11:22, pirms 4 gadiem
Ble nu jūs baigie speci atradušies. Luku mācīs 🤣🤣🤣

  -2 [+] [-]

, 2021-04-09 11:47, pirms 4 gadiem
Vienam otram vai tomēr viens otram?! Pavisam slikti laikam skolā mācījies!

  +2 [+] [-]

, 2021-04-09 11:53, pirms 4 gadiem
Mārcis Martini rakstīja: Neesmu skatījies, naktī guļu, bet pēc tā, ko šie divi un ap viņiem runā, liekas, ka viņi tur divatā pret pieciem laiž. Baigie malači! Bet knapa tā līga laikam - nav ko tur redzēt, mums pat Ogrē un Saldū iet piecatā laukumā.
Turpini gulēt un nelien puisīt tur kur tev nav saprašanas! Vēl izcēlis ar treknu. Mazvērtības kompleksi?

  +1 [+] [-]

, 2021-04-09 11:54, pirms 4 gadiem
Pārāk daudz jau nu rīvēties sāk KP ar Luku. Pēdējās intervijās arī stāsta, cik labi bumba kustās (kad Luka izlaidis spēli), vai kā nedabū metienus (kā iepriekšējā spēlē, kur 4cet beigās neizmeta nevienu metienu). Tādas lietas tomēr jārisina komandas iekšienē nevis passive agressive intervijās jāmazgā komandas netīrā veļa. Ja plovos nekas nemainīsies, tad neredzu KP mavos nākamsezon.

     [+] [-]

, 2021-04-09 12:10, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pārāk daudz jau nu rīvēties sāk KP ar Luku. Pēdējās intervijās arī stāsta, cik labi bumba kustās (kad Luka izlaidis spēli), vai kā nedabū metienus (kā iepriekšējā spēlē, kur 4cet beigās neizmeta nevienu metienu). Tādas lietas tomēr jārisina komandas iekšienē nevis passive agressive intervijās jāmazgā komandas netīrā veļa. Ja plovos nekas nemainīsies, tad neredzu KP mavos nākamsezon.
Pilniibaa taisniiba, tikai probleema jau ir taa, ka KP shajaa gadiijumaa (vismaz no intervijaam) runaa to, ko arii paareejie domaa. Taapeec protams, vinjiem nekas nespiid shogad, bet es domaaju (arii peedeejie joki ar Luku aarpus pieteikuma jeb uz solinja), ka Luka tiks "suliigi" notirgots.

Kjuubanam $$$, un daudzi komandaa buus atviegloti, ne jau tikai KP.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-09 12:20, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pārāk daudz jau nu rīvēties sāk KP ar Luku. Pēdējās intervijās arī stāsta, cik labi bumba kustās (kad Luka izlaidis spēli), vai kā nedabū metienus (kā iepriekšējā spēlē, kur 4cet beigās neizmeta nevienu metienu). Tādas lietas tomēr jārisina komandas iekšienē nevis passive agressive intervijās jāmazgā komandas netīrā veļa. Ja plovos nekas nemainīsies, tad neredzu KP mavos nākamsezon.
KP taču jau teica pāris mēneši,ka viņš uz šādiem jautājumiem neatbildētu ja tas nebūtu atrunāts ar treneri.Problēma tāda,ka šī jau ir trešā reize.Viņiem pa vienu ausi iekšā un pa otru ārā.
Kārlails vēl pasaka,ka KP netika pie bumbas,jo viņu sedza labākais aizsargs dotajā brīdī uz laukuma.Par kādu aizsargu viņš runā ja puse spēlētāju laukumā stāv pilnīgi brīdi,kad pretinieks iet double teamot Luku

  +5 [+] [-]

, 2021-04-09 12:36, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: KP taču jau teica pāris mēneši,ka viņš uz šādiem jautājumiem neatbildētu ja tas nebūtu atrunāts ar treneri.Problēma tāda,ka šī jau ir trešā reize.Viņiem pa vienu ausi iekšā un pa otru ārā.
Kārlails vēl pasaka,ka KP netika pie bumbas,jo viņu sedza labākais aizsargs dotajā brīdī uz laukuma.Par kādu aizsargu viņš runā ja puse spēlētāju laukumā stāv pilnīgi brīdi,kad pretinieks iet double teamot Luku
Kārlails ir mainījies. Vai dēļ vecuma, vai dēļ Lukas, nezinu. Bet katrā ziņā tik maza nozīme trenerim, kā šogad Mavs, manuprāt ir tikai Lakers un Nets komandās. Kā treneris var pateikt, ka īsti baigo iestrāžu nav, paļaujoties uz to, ko spēlētāji (respektīvi Luka) parādīs paši. Loģiski, ka sāksies rīvēšanās.

Un tikai tāpēc, ka viss tiek ielikts nevis trenera rokās, bet spēlētāja. Pie tam 22 gadus jauna, kas uzvedas kā sīkais, rokās. Spēlētājiem ir respekts pret Treneri, un ticība viņam. Bet, kad vienam sākas visatļautība, tad loģiski, ka ilgi klusēt nevar. Un nejau kliegs par spēlēm, kur Luka ieskalda 45+15+15, bet tieši par tām, kad viņam neiet. Un tādos brīžos Lukam ir jāiemācās paiet malā visvairāk.

  +4 [+] [-]

, 2021-04-09 12:39, pirms 4 gadiem
Labi ka taa rakstīja: Pilniibaa taisniiba, tikai probleema jau ir taa, ka KP shajaa gadiijumaa (vismaz no intervijaam) runaa to, ko arii paareejie domaa. Taapeec protams, vinjiem nekas nespiid shogad, bet es domaaju (arii peedeejie joki ar Luku aarpus pieteikuma jeb uz solinja), ka Luka tiks "suliigi" notirgots.

Kjuubanam $$$, un daudzi komandaa buus atviegloti, ne jau tikai KP.
Tu nopietni domā, ka Mavs mainīs prom Luku? Nekas tāds nenotiks, viņš ir NBA seja un naudas slaucamā mašīna. Mavs nav tādi idioti lai mainīti prom franšīzes spēlētāju, ņemot vēl vērā ka īsti ar FA piesaistīšanu viņiem nekad nav veicies.

     [+] [-]

, 2021-04-09 12:42, pirms 4 gadiem
One Man Show! rakstīja: Kārlails ir mainījies. Vai dēļ vecuma, vai dēļ Lukas, nezinu. Bet katrā ziņā tik maza nozīme trenerim, kā šogad Mavs, manuprāt ir tikai Lakers un Nets komandās. Kā treneris var pateikt, ka īsti baigo iestrāžu nav, paļaujoties uz to, ko spēlētāji (respektīvi Luka) parādīs paši. Loģiski, ka sāksies rīvēšanās.

Un tikai tāpēc, ka viss tiek ielikts nevis trenera rokās, bet spēlētāja. Pie tam 22 gadus jauna, kas uzvedas kā sīkais, rokās. Spēlētājiem ir respekts pret Treneri, un ticība viņam. Bet, kad vienam sākas visatļautība, tad loģiski, ka ilgi klusēt nevar. Un nejau kliegs par spēlēm, kur Luka ieskalda 45+15+15, bet tieši par tām, kad viņam neiet. Un tādos brīžos Lukam ir jāiemācās paiet malā visvairāk.
Labāk pastāsti man, kurš "superstārs" 22 gadu vecumā jau zināja, kad paiet malā, kad atstrādāt aizsardzībā, kad uz komandu paspēlēt? Un bez garajiem, bet tieši tādiem, kam bumba rokā?

  +2 [+] [-]

, 2021-04-09 12:50, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Labāk pastāsti man, kurš "superstārs" 22 gadu vecumā jau zināja, kad paiet malā, kad atstrādāt aizsardzībā, kad uz komandu paspēlēt? Un bez garajiem, bet tieši tādiem, kam bumba rokā?
Ar Luku ir savādāk, pieredze viņam ir daudz lielāka, kā jebkuram citam 22 gadus jaunam NBA koledžu basketbolistam. Jebkura superzvaigzne ir bijusi tajā situācijā, kad liels vairums sāk saskatīt detaļas. Pie tam, ne visi 22 gadus jauni basketbolisti var spēlēt galveno vijoli PO komandā. Līdz ar to tās prasības, teiksim pret tādu talantu kā KAT būs mazākas, nekā pret Luku, kura komanda kuru katru sezonu jāsāk pieskaitīt pie titula pretendentēm. Tagad ir jāsper nākamais solis. Citam 22 gados, citam 28, cits nemainās nekad. Mums nav šaubu, ka Luka ir labāks par KP. Visiem viss ir skaidrs. Tikai tā nedomā pats KP. Viņam arī pienākas tas pats, jo nav viņš nekāds lomas spēlētājs.

     [+] [-]

, 2021-04-09 12:51, pirms 4 gadiem
Gan jau citās komandās arī iet karsti, vnk mums Latvijā ir interese par Dallasu, piemēram Clipers Pols ar Kawi. Par to kurš aizies starpsezonām manuprāt neviens, kāpēc - tāpēc ka abi ir ļoti jauni arī Kristaps, ko Dallasa var dabūt pretīm? Un galvenais ko viņiem vajag, ja netaisa Warriors vai Rockets NR2 tad garos tomēr komandām vajag un universālos garos jo īpaši...Vai Nba mētājas šādi spēlētāji - nē. Vienīgais kas pārsteidza ir tas ka Dallasa necentās treidu beigās piesaistīt bezmaksas veterānus,laikam nevarēja nopārdod domu ka pie sakritības arī šogad var tālu tikt, protams LA komandas un NEts kur ir daudz mega zvaigžņu to varēja izdarīt. Pilnīgi skaidrs ka starpsezonā vairāki ļoti labi veterāni būs pieejami par ne gluži minimumu bet tomēr ne max kontraktiem... tur arī jāmedī

  +2 [+] [-]

, 2021-04-09 12:53, pirms 4 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ar Luku ir savādāk, pieredze viņam ir daudz lielāka, kā jebkuram citam 22 gadus jaunam NBA koledžu basketbolistam. Jebkura superzvaigzne ir bijusi tajā situācijā, kad liels vairums sāk saskatīt detaļas. Pie tam, ne visi 22 gadus jauni basketbolisti var spēlēt galveno vijoli PO komandā. Līdz ar to tās prasības, teiksim pret tādu talantu kā KAT būs mazākas, nekā pret Luku, kura komanda kuru katru sezonu jāsāk pieskaitīt pie titula pretendentēm. Tagad ir jāsper nākamais solis. Citam 22 gados, citam 28, cits nemainās nekad. Mums nav šaubu, ka Luka ir labāks par KP. Visiem viss ir skaidrs. Tikai tā nedomā pats KP. Viņam arī pienākas tas pats, jo nav viņš nekāds lomas spēlētājs.
Tu te jau no vorkutas repertuāra sāc bliezt. Luka spēlējis Eiropā = tāpēc viņam jābūt labākam. Pirms drafta jums visiem domas par 180 grādiem uz otru pusi Luka no Eiropas= viņš sūkā. Luka vispār tāds bezbēdīgs pa dzīvi klīst, galīgs puišelis vēl. Varbūt izaugs un izlems ka tituls ir svarīgāks un pamainīs savu spēli, varbūt paliks tāds Westbruks, kurš tik status stutē.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-09 12:56, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tu te jau no vorkutas repertuāra sāc bliezt. Luka spēlējis Eiropā = tāpēc viņam jābūt labākam. Pirms drafta jums visiem domas par 180 grādiem uz otru pusi Luka no Eiropas= viņš sūkā.
Nepagriez manis teikto. Luka nav tipisks eiropas jaunais spēlētājs. Neviens līdz tam nebija iegājis NBA ar tādu bagāžu kā Lukam. Un, es nedomāju uzreiz ir jābūt labākam, cik tad bieži tie labie no Eiropas ir? Es runāju tīri par pieredzi un tituliem. Būšanu labākajam.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-09 13:18, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tu te jau no vorkutas repertuāra sāc bliezt. Luka spēlējis Eiropā = tāpēc viņam jābūt labākam. Pirms drafta jums visiem domas par 180 grādiem uz otru pusi Luka no Eiropas= viņš sūkā. Luka vispār tāds bezbēdīgs pa dzīvi klīst, galīgs puišelis vēl. Varbūt izaugs un izlems ka tituls ir svarīgāks un pamainīs savu spēli, varbūt paliks tāds Westbruks, kurš tik status stutē.
Ja jau tu mani citē - es no paša sākuma uzsvēru to, ka Lukam ir liela "pieaugušā" basketbola pieredze, kamēr jaunie melnīši no NCAA tikai sāk mācīties kaut ko virs koledžu basketa. Un viņi pieliek acīmredzami, kamēr Lukas progress nav tik straujš, kā gaidīja. Pie tam fiziski viņš objektīvi ir vājāks par melnīšiem kā jebkurš baltais. Un vēl par raksturu - Luka ir izlutināts memmesdēliņš, tādi reti mainās un dzīve viņus salauž un pārmāca. Izlutinātie un bagātie sportā parasti tālu netiek, pat ja ir ļoti talantīgi. Tuvākais piemērs - mūsu Gulbis

  -1 [+] [-]

, 2021-04-09 13:20, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Ja jau tu mani citē - es no paša sākuma uzsvēru to, ka Lukam ir liela "pieaugušā" basketbola pieredze, kamēr jaunie melnīši no NCAA tikai sāk mācīties kaut ko virs koledžu basketa. Un viņi pieliek acīmredzami, kamēr Lukas progress nav tik straujš, kā gaidīja. Pie tam fiziski viņš objektīvi ir vājāks par melnīšiem kā jebkurš baltais. Un vēl par raksturu - Luka ir izlutināts memmesdēliņš, tādi reti mainās un dzīve viņus salauž un pārmāca. Izlutinātie un bagātie sportā parasti tālu netiek, pat ja ir ļoti talantīgi. Tuvākais piemērs - mūsu Gulbis
Grūti progresēt, ja jau otrajā sezonā spēlē tuvu MVP līmenim Pēc kā mēs mēram progresu? Pēc statistikas? Vai uz "aci"? Tas viss ir ļoti subjektīvi. Pats jau saki, ka melnie acīmredzami pieliek, jo sāk no krietni zemāka līmeņa. Un kas ir tie, kas "gaidīja" k-kādu mistisko progresu no Lukas?

Varbūt atlētismā viņš arī zaudē, bet zem groza ar lielāko daļu melno guardu viņš izrēķinās, švaks viņš nav.

Par raksturu tā ir tikai lirika, to kāds būs vēlāk neviens nevar paredzēt.

     [+] [-]

, 2021-04-09 13:38, pirms 4 gadiem
Labi ka taa rakstīja: Pilniibaa taisniiba, tikai probleema jau ir taa, ka KP shajaa gadiijumaa (vismaz no intervijaam) runaa to, ko arii paareejie domaa. Taapeec protams, vinjiem nekas nespiid shogad, bet es domaaju (arii peedeejie joki ar Luku aarpus pieteikuma jeb uz solinja), ka Luka tiks "suliigi" notirgots.

Kjuubanam $$$, un daudzi komandaa buus atviegloti, ne jau tikai KP.
Neticu ka Kjubans būs gatavs notirgot vistiņu, kura dēj viņam zelta oliņas. Vismaz patreiz dēj.
Drīzāk Kjubans starpsezonā centīsies piepirkt kādu trešo, kurš varētu laukumā labi aizstāt Dončiču. Tāds šobrīd Mavs trūkst. Brunsons nav slikts spēlētājs, bet īsti netur spriedzi svarīgos brīžos.
Slēpts komentārs: Hmm...

  +8 [+] [-]

, 2021-04-09 13:49, pirms 4 gadiem
hmm rakstīja: Jesus, kā man sāk kaitināt visas šīs Porziņģis vs Dončičs diskusijas. Te daudzi komentētāji raksta tā it kā KP būt kaut kāds mesija, bet nabaga Luka to tik vien dara, kā viņu apdala. No sērijas, ja nebūtu Luka, tad KP vidējie būtu 35/15/5/3 un būtu līgas superzvaigzne. Tas nekas, ka bieži vien labākais, ko KP var izdarīt ir uzžarīt garām sasteigtu trīni uzbrukuma 18. sekundē no 8 metriem vai nespēt 1vs1 apspēlēt 180cm garus pundurus 3m no groza. Un tas diemžēl notiek pārāk bieži... KP vieta NBA ir būt par izcilu komandas Nr2 - viņš nekad nebūs čempionu kalibra komandas Nr1, jo nu visi garie spelētāji mūsdienu NBA, kas ir Nr1 savās komandās ir lieliski piespēlētāji un komandas spēles veidotāji, nevis pliki metēji (runāju tieši par komandas vilcējiem, līderiem, Nr1). KP daaaudz jāpieliek pie savas spēles, lai pilnībā iegūtu komandasbiedru uzticību (arī Lukas gan jau), jo nu nevienam no mums arī savos 'rajona mačos' nepatīk spēlēt ar čibrikeim, kas to tik vien dara kā puļī pa grozu, kad saņem bumbu. Kad KP spēle būs kļuvusi daudzpusīgāka, tad Dallasa būs maksimāls spēks un čempionu pretendenti.
Vot lūk, tu esi virspusējs statistikas lūrētājs. Basketbolu nespēlē roboti NBA, tur ir cilvēki ar savām ambīcijām. NBA spēlē tikai ap 400 spēlētājiem, tikt tur iekšā var tikai tādi džeki, kam ir ambīcijas. Katram ir savs mēŗķis un vēlme. KP pierādīja, ka var būt komandas pirmais numurs, tieši tā pat, kā to pierādīja Luka. Starpība tik tāda, ka Luka ir Mavs spēlētājs, bet Kristaps tomēr ienāca vēlāk.
No kurienes ir izrauts tas, ka Luka redz var būt NBA komandā kā pirmais numurs, bet KP nevar? No kurienes? Abi pagājušos playoffos rādija izcilu sniegumu. Bez tam, neviens nepārmet, ka Dončičs ir pirmais numurs. Pārmet to, ka viņš nerespektē KP, tad kad viņš prasa pēc bumbas. Un ja Tu, nabag , būtu paskatījies spēles, tad saprastu, ka dalīties ar bumbu nav KP problēma.

P.S. - ja tev besī šīs diskusijas, tad nafig Tu kautko raksti?

  +4 [+] [-]

, 2021-04-09 14:02, pirms 4 gadiem
hmm rakstīja: Jesus, kā man sāk kaitināt visas šīs Porziņģis vs Dončičs diskusijas. Te daudzi komentētāji raksta tā it kā KP būt kaut kāds mesija, bet nabaga Luka to tik vien dara, kā viņu apdala. No sērijas, ja nebūtu Luka, tad KP vidējie būtu 35/15/5/3 un būtu līgas superzvaigzne. Tas nekas, ka bieži vien labākais, ko KP var izdarīt ir uzžarīt garām sasteigtu trīni uzbrukuma 18. sekundē no 8 metriem vai nespēt 1vs1 apspēlēt 180cm garus pundurus 3m no groza. Un tas diemžēl notiek pārāk bieži... KP vieta NBA ir būt par izcilu komandas Nr2 - viņš nekad nebūs čempionu kalibra komandas Nr1, jo nu visi garie spelētāji mūsdienu NBA, kas ir Nr1 savās komandās ir lieliski piespēlētāji un komandas spēles veidotāji, nevis pliki metēji (runāju tieši par komandas vilcējiem, līderiem, Nr1). KP daaaudz jāpieliek pie savas spēles, lai pilnībā iegūtu komandasbiedru uzticību (arī Lukas gan jau), jo nu nevienam no mums arī savos 'rajona mačos' nepatīk spēlēt ar čibrikeim, kas to tik vien dara kā puļī pa grozu, kad saņem bumbu. Kad KP spēle būs kļuvusi daudzpusīgāka, tad Dallasa būs maksimāls spēks un čempionu pretendenti.
Skaidri redzams, ka labākā gadījumā skaties pēcspēles apskatus, un nevis pašas spēles.
Neviens nesaka/neraksta ka KP bez Dončiča mestu visu laiku 30+ punktus utt., bet kopējā komandas spēle gan stipri uzlabotos, jo Dončičs ego to stipri grauj. Un ne tikai attiecībā pret KP, jo tāda ir viņa attieksme pret visiem saviem komandas biedriem. Dončičam neesot laukumā Mavs spēle ir stipri daudzveidīgāka.
Pareizi jau šeit raksta, ja Dončičs nebūtu Mavs marketinga seja, un Karlails būtu treneris ar olām, tad Dončičs ļoti bieži sēdētu uz rezervistu soliņa un pārdomātu savu attieksmi pret komandu.
Attiecībā uz KP, tad viņš ir viens no visdaudzpusīgākajiem garajiem spēlētājiem visā NBA līgā. Pat neskatoties, ka piedzīvojis divas smagas traumas. Takā kaut ko viņam pārmest ir galīgi nevietā.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-09 14:06, pirms 4 gadiem
One Man Show! rakstīja: Vot lūk, tu esi virspusējs statistikas lūrētājs. Basketbolu nespēlē roboti NBA, tur ir cilvēki ar savām ambīcijām. NBA spēlē tikai ap 400 spēlētājiem, tikt tur iekšā var tikai tādi džeki, kam ir ambīcijas. Katram ir savs mēŗķis un vēlme. KP pierādīja, ka var būt komandas pirmais numurs, tieši tā pat, kā to pierādīja Luka. Starpība tik tāda, ka Luka ir Mavs spēlētājs, bet Kristaps tomēr ienāca vēlāk.
No kurienes ir izrauts tas, ka Luka redz var būt NBA komandā kā pirmais numurs, bet KP nevar? No kurienes? Abi pagājušos playoffos rādija izcilu sniegumu. Bez tam, neviens nepārmet, ka Dončičs ir pirmais numurs. Pārmet to, ka viņš nerespektē KP, tad kad viņš prasa pēc bumbas. Un ja Tu, nabag , būtu paskatījies spēles, tad saprastu, ka dalīties ar bumbu nav KP problēma.

P.S. - ja tev besī šīs diskusijas, tad nafig Tu kautko raksti?
KP NEKAD nav pierādījis, ka var būt uzvarošas NBA komandas pirmais spēlētājs. Nē nu skaidrs, ka kaut kādā nabagu komandā, kas ir izmaiņu pārbūves procesā, KP var būt Nr1, mētāt 25 metienu spēlē, uzvarēt 25-30 spēles sezonā. Bet nu nedomāju, ka tas būtu baigais prieks - katrs jau tomēr grib uzvarēt.
Esmu šosezon kādas 15 Dallasas spēles skatījies no A līdz Z. Nav tā, ka neskatos. Ir bijušas dažas spēles, kad KP labi nostrādā arī uz piespēlēm - piekrītu, ir progress, bet tā kā viņš tomēr saņem spēlē pietiekami daudz bumbu, tad vidēji vajadzēut būt 3-4 piespēlē. Bet nav. Es labāk redzētu, lai lai spēlē ir 20-22 punkti 4 piespēles nevis 26-28 punkti, bet 1 piespēle. Christian Wood arī ķipa labi 'stati' (pat labāki kā KP, bet piespēļu ziņā ar tik pat nabadzīgi), bet visi smietos, ja teiksi, ka viņš var būt kādas labas komandas NR1. Tā ka ego un ambīcijas ir laba lieta, bet ja kaut kāda sava ego vai ambīciju dēļ KP sačakarēs Dallasa komandas ķīmiju, tad viņš ir pilnīgs ambālis.

     [+] [-]

, 2021-04-09 14:11, pirms 4 gadiem
hmm rakstīja: KP NEKAD nav pierādījis, ka var būt uzvarošas NBA komandas pirmais spēlētājs. Nē nu skaidrs, ka kaut kādā nabagu komandā, kas ir izmaiņu pārbūves procesā, KP var būt Nr1, mētāt 25 metienu spēlē, uzvarēt 25-30 spēles sezonā. Bet nu nedomāju, ka tas būtu baigais prieks - katrs jau tomēr grib uzvarēt.
Esmu šosezon kādas 15 Dallasas spēles skatījies no A līdz Z. Nav tā, ka neskatos. Ir bijušas dažas spēles, kad KP labi nostrādā arī uz piespēlēm - piekrītu, ir progress, bet tā kā viņš tomēr saņem spēlē pietiekami daudz bumbu, tad vidēji vajadzēut būt 3-4 piespēlē. Bet nav. Es labāk redzētu, lai lai spēlē ir 20-22 punkti 4 piespēles nevis 26-28 punkti, bet 1 piespēle. Christian Wood arī ķipa labi 'stati' (pat labāki kā KP, bet piespēļu ziņā ar tik pat nabadzīgi), bet visi smietos, ja teiksi, ka viņš var būt kādas labas komandas NR1. Tā ka ego un ambīcijas ir laba lieta, bet ja kaut kāda sava ego vai ambīciju dēļ KP sačakarēs Dallasa komandas ķīmiju, tad viņš ir pilnīgs ambālis.
Tev neviens nav teicis, ka centra spēlētāju (KP) primārā funkcija nav piespēļu dalīšana? Tas tā vairāk attiecas uz saspēles vadītājiem (LD).

  -1 [+] [-]

, 2021-04-09 14:19, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev neviens nav teicis, ka centra spēlētāju (KP) primārā funkcija nav piespēļu dalīšana? Tas tā vairāk attiecas uz saspēles vadītājiem (LD).
Mūsdienu NBA mainās ļoti strauji. Ja mēs kā latvieši gribam, lai KP būtu kādas uzvarošas komandas NR1, tad nu sorry - tas nebūs iespējams, ja KP tikai būs tikai metējs. Skatāmies kā spēlē citi centri, kas ir savu komandu vilcēji. Embīds, Jokičs, protams, spilgtākie, piemēri, bet arī daudzās citās komandās centram 3-4 piespēles vidēji ir norma nevis izņēmums (Sabonis, KAT, Adebajo, Vučičs u.c.). Bez piespēlēm var iztikt tikai tie centri, kas ir piliki pik-n-rolu noslēdzēji, cīnās par atlekušajām bumbām, vai spēlē 1v1 tikai pašā groza tuvumā utt. (Kapela, Gobērs, Aytons u.c.), bet tie nav savu komandu Nr1 spēlētāji. Ja mūsu (nu vismaz te sportacentrā) līdzjutēju ambīcijas ir par KP kā čempionu komandas līderi, tad no sorry - vajag atzīt, ka KP šobrīd ir lieli trūkumi, kas neļautu viņam par tādu būt. Čempionu komandas Nr2? Jā - tā ir KP īstā loma, manuprāt.

  -3 [+] [-]

, 2021-04-09 14:29, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pārāk daudz jau nu rīvēties sāk KP ar Luku. Pēdējās intervijās arī stāsta, cik labi bumba kustās (kad Luka izlaidis spēli), vai kā nedabū metienus (kā iepriekšējā spēlē, kur 4cet beigās neizmeta nevienu metienu). Tādas lietas tomēr jārisina komandas iekšienē nevis passive agressive intervijās jāmazgā komandas netīrā veļa. Ja plovos nekas nemainīsies, tad neredzu KP mavos nākamsezon.
jo labak ka vinsh to miskastio pametis atrak atpakalj uz knicks un vares ladet katru speli pa 40 punkti

     [+] [-]

, 2021-04-09 14:34, pirms 4 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ar Luku ir savādāk, pieredze viņam ir daudz lielāka, kā jebkuram citam 22 gadus jaunam NBA koledžu basketbolistam. Jebkura superzvaigzne ir bijusi tajā situācijā, kad liels vairums sāk saskatīt detaļas. Pie tam, ne visi 22 gadus jauni basketbolisti var spēlēt galveno vijoli PO komandā. Līdz ar to tās prasības, teiksim pret tādu talantu kā KAT būs mazākas, nekā pret Luku, kura komanda kuru katru sezonu jāsāk pieskaitīt pie titula pretendentēm. Tagad ir jāsper nākamais solis. Citam 22 gados, citam 28, cits nemainās nekad. Mums nav šaubu, ka Luka ir labāks par KP. Visiem viss ir skaidrs. Tikai tā nedomā pats KP. Viņam arī pienākas tas pats, jo nav viņš nekāds lomas spēlētājs.
kam nau shaubu ka ponchiks ir labaks par kp ? runa sava varda nevis visu manis pec tas pelmenis var kau 100 punktus samest un kp 0 tapat man kp bus labakais jo vinsh ir Latvietis un pie kajas man kautkada tur slovenju pabira

  +1 [+] [-]

, 2021-04-09 14:39, pirms 4 gadiem
hmm rakstīja: KP NEKAD nav pierādījis, ka var būt uzvarošas NBA komandas pirmais spēlētājs. Nē nu skaidrs, ka kaut kādā nabagu komandā, kas ir izmaiņu pārbūves procesā, KP var būt Nr1, mētāt 25 metienu spēlē, uzvarēt 25-30 spēles sezonā. Bet nu nedomāju, ka tas būtu baigais prieks - katrs jau tomēr grib uzvarēt.
..
Tā ka ego un ambīcijas ir laba lieta, bet ja kaut kāda sava ego vai ambīciju dēļ KP sačakarēs Dallasa komandas ķīmiju, tad viņš ir pilnīgs ambālis.
Luka, starp citu, arī nav pierādījis, ka var būt uzvarošas komandas nr1 Tādēļ vēl jo vairāk ir grūti saprast Tavu domu par ķīmijas bojāšanu Dallasā, kura pirms KP atnākšanas bija Ņujorkas līmenī..

  -1 [+] [-]

, 2021-04-09 14:41, pirms 4 gadiem
hmm rakstīja: Jesus, kā man sāk kaitināt visas šīs Porziņģis vs Dončičs diskusijas. Te daudzi komentētāji raksta tā it kā KP būt kaut kāds mesija, bet nabaga Luka to tik vien dara, kā viņu apdala. No sērijas, ja nebūtu Luka, tad KP vidējie būtu 35/15/5/3 un būtu līgas superzvaigzne. Tas nekas, ka bieži vien labākais, ko KP var izdarīt ir uzžarīt garām sasteigtu trīni uzbrukuma 18. sekundē no 8 metriem vai nespēt 1vs1 apspēlēt 180cm garus pundurus 3m no groza. Un tas diemžēl notiek pārāk bieži... KP vieta NBA ir būt par izcilu komandas Nr2 - viņš nekad nebūs čempionu kalibra komandas Nr1, jo nu visi garie spelētāji mūsdienu NBA, kas ir Nr1 savās komandās ir lieliski piespēlētāji un komandas spēles veidotāji, nevis pliki metēji (runāju tieši par komandas vilcējiem, līderiem, Nr1). KP daaaudz jāpieliek pie savas spēles, lai pilnībā iegūtu komandasbiedru uzticību (arī Lukas gan jau), jo nu nevienam no mums arī savos 'rajona mačos' nepatīk spēlēt ar čibrikeim, kas to tik vien dara kā puļī pa grozu, kad saņem bumbu. Kad KP spēle būs kļuvusi daudzpusīgāka, tad Dallasa būs maksimāls spēks un čempionu pretendenti.
nu kp spele ir daudz daudzpusigaka neka slovenju ponchikam tas tik zin ka nodurt galvu un tupa durt uz grozu vai nu pikstet pie tiesneshiem kamer pareja komanda spele aizsardziba un kp nevis var but bet ir komandas pirma zvaigzne un to jau vinsh pieradija knicks laikos vienk tagad dallasa gaisu maina kautkads tups slovenis

  -2 [+] [-]

, 2021-04-09 14:43, pirms 4 gadiem
hmm rakstīja: Mūsdienu NBA mainās ļoti strauji. Ja mēs kā latvieši gribam, lai KP būtu kādas uzvarošas komandas NR1, tad nu sorry - tas nebūs iespējams, ja KP tikai būs tikai metējs. Skatāmies kā spēlē citi centri, kas ir savu komandu vilcēji. Embīds, Jokičs, protams, spilgtākie, piemēri, bet arī daudzās citās komandās centram 3-4 piespēles vidēji ir norma nevis izņēmums (Sabonis, KAT, Adebajo, Vučičs u.c.). Bez piespēlēm var iztikt tikai tie centri, kas ir piliki pik-n-rolu noslēdzēji, cīnās par atlekušajām bumbām, vai spēlē 1v1 tikai pašā groza tuvumā utt. (Kapela, Gobērs, Aytons u.c.), bet tie nav savu komandu Nr1 spēlētāji. Ja mūsu (nu vismaz te sportacentrā) līdzjutēju ambīcijas ir par KP kā čempionu komandas līderi, tad no sorry - vajag atzīt, ka KP šobrīd ir lieli trūkumi, kas neļautu viņam par tādu būt. Čempionu komandas Nr2? Jā - tā ir KP īstā loma, manuprāt.
pie pakljas vai chempions vai ne galvenais lai tik pulji pa grozu vismaz ir interese skatities speli jo ja kp netiek pie metieniem tad es labak izbaudu bruklinas speli nevis skatos ka kautkads tups slovenis skrien ar galvu siena

  +3 [+] [-]

, 2021-04-09 14:51, pirms 4 gadiem
hmm rakstīja: Mūsdienu NBA mainās ļoti strauji. Ja mēs kā latvieši gribam, lai KP būtu kādas uzvarošas komandas NR1, tad nu sorry - tas nebūs iespējams, ja KP tikai būs tikai metējs. Skatāmies kā spēlē citi centri, kas ir savu komandu vilcēji. Embīds, Jokičs, protams, spilgtākie, piemēri, bet arī daudzās citās komandās centram 3-4 piespēles vidēji ir norma nevis izņēmums (Sabonis, KAT, Adebajo, Vučičs u.c.). Bez piespēlēm var iztikt tikai tie centri, kas ir piliki pik-n-rolu noslēdzēji, cīnās par atlekušajām bumbām, vai spēlē 1v1 tikai pašā groza tuvumā utt. (Kapela, Gobērs, Aytons u.c.), bet tie nav savu komandu Nr1 spēlētāji. Ja mūsu (nu vismaz te sportacentrā) līdzjutēju ambīcijas ir par KP kā čempionu komandas līderi, tad no sorry - vajag atzīt, ka KP šobrīd ir lieli trūkumi, kas neļautu viņam par tādu būt. Čempionu komandas Nr2? Jā - tā ir KP īstā loma, manuprāt.
Ja tu tiešām regulāri skaties Mavs spēles, kā pats raksti, un nevis skaties komandas status, tad tev noteikti vajadzētu zināt dažas lietas.
Pirmkārt, ka KP nemaz tik reti nedala piespēles, bet viņa komandas biedriem ar realizāciju, maigi sakot, ir pašvaki. Atšķirība no LD, kurš savas rezultatīvās piespēles vairums gadījumos savāc uz KP rēķina, kuram ar realizāciju ir viss Ok.
Otrkārt, LD esot laukumā vairums gadījumos vispār nekāda saspēle nenotiek, jo viņš bumbu nodriblē līdz uzbrukuma pēdējām sekundēm, un ja pašam metiens neizdodas, tad viņš bumbu atmet kādam spēlētājam, kuram nav pat laika sagatavoties metienam. Kur vel atdot kādam piespēli.
Tas tā lielos vilcienos. Lai nebūtu jāraksta garš palags.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-09 15:00, pirms 4 gadiem
Labs cepiens te sanācis pēdējās dienās visiem. Ja godīgi, tad taisnība ir kaut kur pa vidu visiem komentāriem, jo par patieso ainu komandā (tur pašiem neesot) ir grūti spriest. KP parasti ir liels diplomāts intervijās un atklāti ir runājis tikai NYK laikos, kad jau bija runas par treidošanu.
Nu īsti labs mikroklimats komandā noteikti nav, jo reāli uzbrukumā pie teikšanas parasti tiek tikai Luka, KP un THJ ar vēl kādu izredzēto. Pārējie ir pataisīti par melnā darba veicējiem un nedomāju, ka tas pats Brunsons šādu lomu izbauda.
Līdz Bukera izlecieniem bija redzams, ka Suns komanda lido, jo tā viņiem bija norma, ka 10+ punktos iekļāvās 6 līdz 7 spēlētāji un rezultatīvākais sameta ap 25 punktiem. Bukeram apnika būt vienam no visiem un viņš jau prasījās uz treidošanu un tagad viņam Suns treneris ļauj izvērsties. Tas tāds piemērs par to, ka ambīcijas var pabojāt komandu.
Lielai daļai cilvēku, neatkarīgi no darba veida, nepatīk būt par melnā darba darītāju. Tas pats attiecas uz NBA basketbolistiem. MAVS šobrīd ir divas zvaigznes un pārējie. Šāds modelis neveido labu mikroklimatu nevienā komandā vai kolektīvā. Vienīgie izņēmumi ir tad, ja zvaigznes aizved līdz tituliem.

     [+] [-]

, 2021-04-09 15:01, pirms 4 gadiem
Lukam ir jāiet
1 2 52 komentāri