Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2890, Did:0, useCase: 3

Porziņģa double-double neglābj ''Celtics'' no zaudējuma pret NBA čempioni

Kristiāns Dilāns
Kristiāns Dilāns

Porziņģa double-double neglābj ''Celtics'' no zaudējuma pret NBA čempioni
Kristaps Porziņģis aizsardzībā pret Āronu Gordonu. Foto: AP/Scanpix

Aizvadītajā naktī Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) Kristaps Porziņģis atzīmējās ar double-double, taču viņa pārstāvētā Bostonas ''Celtics'' piedzīvoja otro neveiksmi pēc kārtas, viesos ar 109:115 atzīstot NBA čempiones Denveras ''Nuggets'' pārākumu.

Kristaps Porziņģis uz parketa pavadīja 35:16 minūtes, kuru laikā sakrāja 24 punktus (2p. 6/13, 3p. 3/10, s.m. 3/4). Liepājnieks noformēja double-double, zem groziem savācot 12 atlēkušās bumbas. Porziņģa rēķinā arī divas rezultatīvas piespēles, pārtverta bumba, bloķēts metiens un +/- rādītājs plus seši.

• Bostonieši vadībā bija lielāko daļu pirmās ceturtdaļas, taču, pārņemot vadību pirmās divpadsmitminūtes beigās, ''Nuggets'' to atlikušajā spēles daļā tā arī neatdeva, tiekot pie otrās uzvaras divās spēlēs pret ''Celtics'' šajā sezonā – 115:109.

• Uzvarētājiem triple-double sakrāja serbu superzvaigzne Nikola Jokičs – 32 punkti, 12 atlēkušās bumbas un 11 rezultatīvas piespēles. Džamals Marejs pievienoja 19 punktus un astoņas piespēles, savukārt Āronam Gordonam 16 punkti un deviņas zem groziem izcīnītas bumbas.

• Sezonas rezultatīvākais mačs padevās vienam no ķeltu līderiem Džeilenam Braunam, kurš ''Nuggets'' grozā sabēra 41 punktu. Džeisonam Teitumam 15 punkti un astoņas piespēles.

• ''Celtics'' pirmo reizi kopš novembra mēneša zaudējusi divās spēlēs pēc kārtas.

• Piecu maču izbraukumā atlikušas vēl trīs spēles. Naktī uz svētdienu ''Celtics'' viesosies Fīniksā, pulksten 4.30 spēkojoties pret vietējo ''Suns'', bet vēlāk gaidāmi mači arī pret ''Trail Blazers'' un ''Jazz'' komandām.

• Ar 48 uzvarām 62 spēlēs Porziņģa pārstāvētā ''Celtics'' saglabā pirmo vietu gan Austrumu konferencē, gan arī visā līgā.

1 2 37 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2024-03-08 08:15, pirms 10 mēnešiem
Bostonas ķelti šosezon Denverai zaudējuši abas spēles.
Ķelti galīgi nevarēja tikt galā ar Jokiču, kamēr ķeltu līderim Teitumam spēle pilnīgi nekāda. KP arī mazliet pabojāja sav statistiku, jo 9-23 metienos galīgi nav viņa ikdiena.

  +7 [+] [-]

, 2024-03-08 08:21, pirms 10 mēnešiem
Cik reizes Teitums neatbloķēja Gordonu?

     [+] [-]

, 2024-03-08 08:22, pirms 10 mēnešiem
ZB. pie 109-111 bija iespeeja reaali izliidzinaat rezultaatu, kursh tur bija tas gjeenijs ka noleema, ka jaasaspeeleejas un jaamet triiniitis, beigaas norauj sodu un galaa vnk atkal jau pakaash speeli ...... Nu taapat jau pakaasa teitums ar rezervistiem tpt kaa pret kliivlendu ......
Braunam jaamaacaas mest sodinji ....shii jau nav pirmaa speele, vnk shaadaas speelees kur vinjsh ir mega aktiivs, tas baigi iegriezh

  +9 [+] [-]

, 2024-03-08 08:23, pirms 10 mēnešiem
Abas spēles ir bijušas principā uzvaras metiena robežās.
Abas spēles JT vai JT&JB ir bijuši zem sava līmeņa.
JB būtu bijis lielisks ja viņš nebūtu aizmetis garām 7! sodiņus.
JT pilnīga pakaļa.Holidejs visu spēli līdz tiem 3 trīņiem bija nekāds. White vispār pēdējās spēles uzbrukumā pazudis.
KP 3-4 nevajadzīgi sasteigti trīņi.
No beņka ar nekāda pienesuma nebija uzbrukumā.
Abas spēles nav bijušas nekādas izcilās pret Denveru,bet bijušas tuvas. JT vajag izvilkt savu galvu no pakaļas un rādīt ka viņš ir līderis.

Jokiču neviens līgā nevar nosegt.Tur nav jēgas pat diskutēt.

     [+] [-]

, 2024-03-08 08:26, pirms 10 mēnešiem
kevins1805 rakstīja: ZB. pie 109-111 bija iespeeja reaali izliidzinaat rezultaatu, kursh tur bija tas gjeenijs ka noleema, ka jaasaspeeleejas un jaamet triiniitis, beigaas norauj sodu un galaa vnk atkal jau pakaash speeli ...... Nu taapat jau pakaasa teitums ar rezervistiem tpt kaa pret kliivlendu ......
Braunam jaamaacaas mest sodinji ....shii jau nav pirmaa speele, vnk shaadaas speelees kur vinjsh ir mega aktiivs, tas baigi iegriezh
Vairāk jau liekas ka KP tā piespēle bija jāmet pa kreisi JB..JT reāli skrēja starp diviem Denveras spēlētājiem..Un zinot kā viņš met šovakar caurgājienos 100% viņš neietu uz grozu
Protams tā JT piespēle JB nebija nekāda spožā.

     [+] [-]

, 2024-03-08 08:32, pirms 10 mēnešiem
GreenBoston#7 rakstīja: Protams tā JT piespēle JB nebija nekāda spožā.
nu jaa, bet taalaak ? JB vareeja mest paari jokicham pustaalo, tik augstu jau neuzlektu blokjeet, bet piespeelee vaitam, tad piespeelee taalaak atkal JT uz 3p , kursh atkal met garaam.....
dusma vnk, ka 3 speeleetaaji apkaart jokicham un neviens nevar saprast, kuram mest

  +1 [+] [-]

, 2024-03-08 08:35, pirms 10 mēnešiem
rudy_Latvija rakstīja: Njā, cerams šīs divas pēdējās spēles nenoraks Teituma pārliecību. Mareju gan viņi izcili nosedza un KP vairāk atl. bumbas pa Jokiču
Jau noraka! Pēcspēles intervijā viņš pateica ka esot zaudējis pārliecību, likšot mieru basim un iešot strādāt maķītī.

     [+] [-]

, 2024-03-08 08:37, pirms 10 mēnešiem
Īsti neviens bez Jokiča tur neko neparādija, domāju, ka Denvera ir ņemama 7 spēlēs are home court Bostonai.

  -1 [+] [-]

, 2024-03-08 08:43, pirms 10 mēnešiem
Barbarisms no krievu valodas - novembra mēnesis... Novembris ir arī kautkas cits kā mēnesis? Normālā latviešu valodā tomēr ir vienkārši novembris, pauta kungs.

     [+] [-]

, 2024-03-08 08:46, pirms 10 mēnešiem
Nevienu mirkli neradās sajūta, ka Celtic šo spēli varētu vinnēt. Bostona šo spēli zaudēja elementāru kļūdu dēļ un tāpēc, ka fiziski pret Denveru izskatījās kā trešklasnieki, Gordons ķeltu grozu izvaroja kā godzilla. Teitums - pilnīgi nekāds, un sodus arī visi šāva garām nepiedodamā kvalitātē. Būtībā, ja ne Holideja divi trakie trīņi beigās, tad nebūtu nekādas intrigas, Nagaiņi Bostonu iestampātu grīdas dēļos. Kristaps - pārlieku lēns (cik reizes viņam izsita vai atņēma bumbu?), arī trāpīt tā īsti nevarēja. Aizvien vairāk sāk rasties sajūta, ka Bostona šogad nevinnēs, salīdzinot - Denvera spēlēja kā īsti čempiņi, neviens bumbu nepārturēja, un krampēja ķeltus kā pienapuikas. Varbūt tā arī labāk, jo Porziņģis nu makten vajadzīgs izlasei, NBA kauss var drusku uzgaidīt. Un ļoti grūti pateikt, kura blice nba vinnēs, ne tikai Denvera spīd, Edvardss ir vienkārši neapturams, Indiāna ar katru maču paliek arvien labāki, pavisam nenorakstītu arī Sakramento, Milvokus un Klīvlendu, atsevišķās sērijās jebkuram var iekost arī Oklahoma un Kleperīši.

     [+] [-]

, 2024-03-08 08:46, pirms 10 mēnešiem
kevins1805 rakstīja: nu jaa, bet taalaak ? JB vareeja mest paari jokicham pustaalo, tik augstu jau neuzlektu blokjeet, bet piespeelee vaitam, tad piespeelee taalaak atkal JT uz 3p , kursh atkal met garaam.....
dusma vnk, ka 3 speeleetaaji apkaart jokicham un neviens nevar saprast, kuram mest
JT varēja nemest pāri un piespēlēt Whitam kurš viens pats skrēja caur centru soda laukumā un likt Denverai norotēt.Viens no JT vai JB būtu palicis brīvs.Vai tas pats White varētu mest,jo abi Denveras spēlētāji noteikti nepaliktu soda laukumā
Viss tas izskatijās dikti samocīti

     [+] [-]

, 2024-03-08 09:16, pirms 10 mēnešiem
KP tika izskolots un izvazāts pa grīdu...

     [+] [-]

, 2024-03-08 09:17, pirms 10 mēnešiem
Tiešām fināla cienīga spēle, šoreiz Teitumam jāņem atbildība uz sevi

  +2 [+] [-]

, 2024-03-08 09:33, pirms 10 mēnešiem
Vēl svētdien pret suņiem jānospēlē un tad gan kruīzā var likt līdz sezonas beigām. Neticu, ka BOS zaudēs pirmo vietu Austrumos. Tāpat ļoti apšaubāmi, ka BOS varētu netikt NBA finālā. DEN-BOS fināls gan būs episks. Neredzu traģēdiju šodienas zaudējumam. Nevienam nepatīk spēlēt augstkalnē izbraukumā. DEN ir 2.labākā mājas spēļu bilance līgā.

  -3 [+] [-]

, 2024-03-08 09:34, pirms 10 mēnešiem
JOKIC MVP

  -2 [+] [-]

, 2024-03-08 09:41, pirms 10 mēnešiem
piekrītu Flashing user -tikai neizvazāja pa grīdu , bet izskoloja gan KP kārtīgi
A pārējie komenti ( JT varēja mest , varēja nemest , J.B nevarēja iemest sodus , White bija nekāds ) tukša pļapāšana . Nevarat nosegt superzvaigzni Jokiču ( atšķirībā no viņa mūsu KP nav superzvaigzne , bet gan vienkārši labs spēlētājs ) --lūk arī zāģis ..

  -1 [+] [-]

, 2024-03-08 10:00, pirms 10 mēnešiem
Shaq's KP deva jaunu iesauku - Latvian Lasagna.
Bet BOS jāpadomā kā tikt galā ar DEN, tas tomēr potenciāli ir šī gada fināla matchup. KP bija gana grūti nosegt Jokiču, Horfords visu spēli arī nevarētu to izdarīt, vecums tomēr ierobežo spējas. Kā citādāk norotēt aizsardzību, lai nosegtu Jokiču, grūti pat teikt.

  +2 [+] [-]

, 2024-03-08 10:04, pirms 10 mēnešiem
Flashlight user rakstīja: KP tika izskolots un izvazāts pa grīdu...
Bet Kp labs +/- toties un daudzko arī Jokičs garām aizplivināja.

  +1 [+] [-]

, 2024-03-08 10:17, pirms 10 mēnešiem
Man jau šķiet, ka tas haips par to, ka ķeltus jau kronē par čempioniem var nospēlēt par sliktu.
Un kā redzam, pret titula pretendentēm nemaz tik labi neiet bostonai.
Kaut kā neatceros, kad warriors jau kronēja par čempioniem pēc viņu trakās 73-9 sezonas.

  +3 [+] [-]

, 2024-03-08 10:34, pirms 10 mēnešiem
Flashlight user rakstīja: KP tika izskolots un izvazāts pa grīdu...
Jokičš labi ja 10 punktus pret KP iemeta

     [+] [-]

, 2024-03-08 10:43, pirms 10 mēnešiem
nu bet jocik knapi dziivs izskatās,

reali pa daudz to tehnisko...

  -1 [+] [-]

, 2024-03-08 10:44, pirms 10 mēnešiem
rudy_Latvija rakstīja: Jokičš labi ja 10 punktus pret KP iemeta
protams

  -2 [+] [-]

, 2024-03-08 10:46, pirms 10 mēnešiem
Ar ko ''Nuggets'' atšķiras no ''Celtics''?
Ar vienu ļoti būtisku niansi u.t.i., ja Play Off laikā satraumēsies Jokičs, ko es viņam nekādā mērā nenovēlu, tad ''Nuggets'' ir kirdik. Līdzīgs variants kā Philadelphia 76ers bez Embida. Ja ''Celtics'' Play Off laikā satraumēsies kāds no Big3, ko es arī, protams, nenovēlu, tad tā joprojām ir ļoti draudoša komanda jebkuram pretiniekam.

     [+] [-]

, 2024-03-08 10:50, pirms 10 mēnešiem
tā izskoloja, tā izskoloja, ka KP dabūja double-double un otru labāko +- starp abu komandu spēl. iemestu jt trinīti, būtu +1 un tad varētu paskatīties, kas tajās dažās sekundēs čempioniem sanāktu.
Slēpts komentārs: LuleHaha

  +3 [+] [-]

, 2024-03-08 11:02, pirms 10 mēnešiem
Spēle ļoti interesanta. JB un KP laba spēle, patika JB agresivitāte. Teitums, Holidejs, Waits un benč atkal nekādi svarīgā spēlē, bet jāņem vērā, ka izbraukumā visiem tur smagi iet. Trenneris atkal zaudē taktiski. Bet pret Jokiču jau visiem protams grūti izdomāt kā vispār spēlēt. Fināls būs ļoti aizraujošs.

  -3 [+] [-]

, 2024-03-08 11:11, pirms 10 mēnešiem
Es jau domāju, ka viens tiešām noplosījies, ka var visus komandas biedrus lamāt, bet 21 punkts ar 23 metieniem- titulus nevar tādā veidā dabūt!
Katrs metiens ir no svara, ja gribi uzvarēt titulus!

     [+] [-]

, 2024-03-08 12:06, pirms 10 mēnešiem
Bārklis jau sen ir teicis. ka Porziņģis tiek izmantots nepareizi. Ar tādu augumu 3 nav jāmet, bet jādzīvo pie groza. Es tam pilnīgi piekrītu. Jā tas ir fiziski smagi un traumatiski, bet tā tam vajadzētu būt.

  +1 [+] [-]

, 2024-03-08 12:48, pirms 10 mēnešiem
reptilisj rakstīja: Bārklis jau sen ir teicis. ka Porziņģis tiek izmantots nepareizi. Ar tādu augumu 3 nav jāmet, bet jādzīvo pie groza. Es tam pilnīgi piekrītu. Jā tas ir fiziski smagi un traumatiski, bet tā tam vajadzētu būt.
Bārklije ir tirliņš.Kāpēc?
Pirms nedēļas viņš teica slepenais ierocis ir KP,jo viņš posto pretiniekus un tas maina daudz lietas. Pirms spēles viņš pasaka ka KP būtu jānāk no soliņa,jo ir problēmas ar scoring no soliņa

Šāda spēlē KP ir jāvelk ārā Jokičš/Gordons,MPJ uz trīņa līniju.

     [+] [-]

, 2024-03-08 12:51, pirms 10 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ar ko ''Nuggets'' atšķiras no ''Celtics''?
Ar vienu ļoti būtisku niansi u.t.i., ja Play Off laikā satraumēsies Jokičs, ko es viņam nekādā mērā nenovēlu, tad ''Nuggets'' ir kirdik. Līdzīgs variants kā Philadelphia 76ers bez Embida. Ja ''Celtics'' Play Off laikā satraumēsies kāds no Big3, ko es arī, protams, nenovēlu, tad tā joprojām ir ļoti draudoša komanda jebkuram pretiniekam.
Viņi atšķiras ar to ka Nuggets viss notiek organiski uzbrukumā.Visi zin savas lomas par 100% un nedara neko lieku. To var skaidri redzēt itsevišķi ar Džekora spēli ar Gordonu. Džokeram double team likt vispār nevar,jo uzreiz bumbu lido uz weak side defenderu un rezultāts ir zināms.

Būtu abas spēles bijušas vismaz puslīdz normāla līmeni uzbrukumā tad būtu uzvaras abās. Abās spēles uzbrukums vidēji bija zem 110 punkti.Denverai principā identiski cipari

     [+] [-]

, 2024-03-08 12:54, pirms 10 mēnešiem
GreenBoston#7 rakstīja: Viņi atšķiras ar to ka Nuggets viss notiek organiski uzbrukumā.Visi zin savas lomas par 100% un nedara neko lieku. To var skaidri redzēt itsevišķi ar Džekora spēli ar Gordonu. Džokeram double team likt vispār nevar,jo uzreiz bumbu lido uz weak side defenderu un rezultāts ir zināms.
Es rakstīju par to kā būtu, ja būtu u.t.i., ja Džokers izkrīt no sastāva.
Par pārējo es tev piekrītu.

  +3 [+] [-]

, 2024-03-08 14:05, pirms 10 mēnešiem
Galu galā izslēgšanas spēles visu parādīs. Pagaidām man Bostonas spēle vsimaz galotnēs nepatīk.

  +1 [+] [-]

, 2024-03-08 14:31, pirms 10 mēnešiem
Jāaizmirst šī spēle, bet vajag visai komanai izanalizēt katru epizdi. Būs jau labi,

     [+] [-]

, 2024-03-08 16:01, pirms 10 mēnešiem
njā, lūk Jums lielākais šķērslis Bostonai ceļā uz titulu

  +1 [+] [-]

, 2024-03-08 16:08, pirms 10 mēnešiem
Aigaro rakstīja: njā, lūk Jums lielākais šķērslis Bostonai ceļā uz titulu
un, ja nu Denvera zaudē pirmajā kārtā?
1 2 37 komentāri