Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Girgensonam piespēle "Sabres" zaudējumā Čikāgā

Andrejs Siliņš

Girgensonam piespēle "Sabres" zaudējumā Čikāgā
Zemgus Girgensons. Foto: Zumapress.com / Scanpix

Zemgus Girgensons atdeva 12. rezultatīvo piespēli sezonā, taču Bufalo "Sabres" naktī uz piektdienu Nacionālajā hokeja līgā (NHL) piedzīvoja piekto zaudējumu pēdējās sešās spēlēs, viesos ar rezultātu 4:5 pēcspēles metienu sērijā atzīstot Čikāgas "Blackhawks" pārākumu.

Zemgus Girgensons uz ledus pavadīja 14 minūtes un 52 sekundes, no tām sešas minūtes un 47 sekundes spēlējot mazākumā. Zemgus uzvarēja sešos no astoņiem iemetieniem, vienu reizi bloķēja metienu, atdeva rezultatīvu piespēli un sakrāja negatīvu lietderības koeficientu (-1). Girgensonam šosezon izdevies sakrāt 15 rezultativitātes punktus - trīs vārti un 12 piespēles.

Pēc nonākšanas iedzinējos ar 0:2 pirmajā trešdaļā "Sabres" otrajā spēles nogrieznī atbildēja ar trim vārtu guvumiem trīs ar pusi minūšu laikā. Trešdaļas ceturtajā minūtē Vladimīrs Sobotka no kreisās puses iebakstīja ripu mājinieku vārtos, sagādājot rezultatīvu piespēli arī Girgensonam. Brendons Montūrs pēc pusotras minūtes ar plaukstas metienu panāca 2:0, bet vēl pēc īsa brīža Zeks Bogosjans mazākumā pirmo reizi izvirzīja vadībā "Sabres" - 3:2.

Arī pēdējā trešdaļā tika gūti trīs vārti, taču šoreiz izcēlās kā vieni, tā otri. Vispirms Artjoms Aņisimovs atjaunoja līdzsvaru uz tablo, bet astotajā trešdaļas minūtē vārtu guvumiem apmainījās Kails Okposo un Brendens Perlini. Līdz pamatlaika beigām rezultāts vairs nemainījās un sekoja papildlaiks. Tajā abām komandām bija teicamas iespējas izraut panākumu - Brendons Sāds trāpīja pa viesu vārtu stabu, bet pēc Bogosjana metiena mājiniekus no neveiksmes glāba vārtsargs Korijs Korofords, kurš visā mačā atvairīja 35 metienus.

Lai noskaidrotu uzvarētāju, bija nepieciešami pēcspēles metieni. Džonatans Teivss un Džeks Aikels savas iespējas izmantoja, bet uz Patrika Keina vārtu guvumu Sems Reinharts nemācēja atbildēt - Krofords ripu atvairīja. Izšķirošo bullīti devās veikt 21 gadu vecais Alekss Debrinkets, un Čikāgas otrgadnieks nokārtoja mājinieku uzvaru visā mačā ar 5:4.

Šis bija Bufalo komandas piektais zaudējums pēdējās sešās spēlēs un trešais zaudējums pēc kārtas. Neveiksmju sēriju "Sabres" centīsies pārtraukt rītdien, kad izbraukumā Denverā spēlēs pret Kolorado "Avalanche".

"Sabres" ar 69 punktiem 67 spēlēs ieņem 11. pozīciju Austrumu konferencē.

Slēpts komentārs: senscore

     [+] [-]

, 2019-03-08 09:15, pirms 6 gadiem
šogad varēs speēēt izlasē, plovi garām būs

  +7 [+] [-]

, 2019-03-08 09:25, pirms 6 gadiem
Girgensonam 0.25, Balcers 0.3, Bļugers 0.3 vidēji punkti spēlē...
pēc pirmās eiforijas par "jaunajiem" viss drīz nostāsies savās vietās, pat neskatoties uz to, ka Balceram tagad tiek dots liels minūšu skaits vairākumā.
ja atceramies Girgensonu pirmajās sezonās, kad blieza arī vairākumā tad skaitļi viņam bija tuvāk 0.5 nevis 0.3 vidēji punkti par spēli. un tas bija 19-20 gadu vecumā nevis jau pāri 20!
p.s. pirms kādu aptirst un citus izcelt vajag domāt, nevis....!
p.p.s. lai nedabūtu "čekera" slavu Balceram un Bļugeram vēl daudz jāstrādā, lai pat stabilu vietu NHL komandā dabūtu...

  -1 [+] [-]

, 2019-03-08 12:05, pirms 6 gadiem
Ja tāda skaitās piespēle..

GG BLACKHAWKS!!!

  +2 [+] [-]

, 2019-03-08 12:18, pirms 6 gadiem
Girgim jau SESTĀ sezona NHLā no vietas bez neviena nosūtijuma uz AHL, tas ir izcils kvalitātes rādītājs, bet vatesgalvām jau tas nedalec.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-08 12:30, pirms 6 gadiem
Madzigais rakstīja: Ja tāda skaitās piespēle..

GG BLACKHAWKS!!!
hokejā sen piespēles statistikā likvidētas! ieslēdz domāšanu, nevis troļļo!

  +1 [+] [-]

, 2019-03-08 12:57, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Girgensonam 0.25, Balcers 0.3, Bļugers 0.3 vidēji punkti spēlē...
Paskatoties pāris spēles ar katra piedalīšanos tur viss skaidrs kurš šobrīd ir stablis NHL kalibrs.

     [+] [-]

, 2019-03-08 14:05, pirms 6 gadiem
Ja Girgensons, atlikušajās 15 spēlēs, iemetīs vismaz vēl 3 golus, tad vērtēšu šo sezonu ar plusa zīmi, jo tad būs sasniegts 50 golu mailstons un sezonas beigas būs samērā rezultatīvas.
Ja tomēr paliks ar 3 goliņiem tad viennozīmīgi sezona būs vērtējama ar mīnuss zīmi, jo tomēr priekš uzbrucēja takā biku par maz, pat zinot viņa lomu komandā.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-08 14:07, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Girgensonam 0.25, Balcers 0.3, Bļugers 0.3 vidēji punkti spēlē...
pēc pirmās eiforijas par "jaunajiem" viss drīz nostāsies savās vietās, pat neskatoties uz to, ka Balceram tagad tiek dots liels minūšu skaits vairākumā.
ja atceramies Girgensonu pirmajās sezonās, kad blieza arī vairākumā tad skaitļi viņam bija tuvāk 0.5 nevis 0.3 vidēji punkti par spēli. un tas bija 19-20 gadu vecumā nevis jau pāri 20!
p.s. pirms kādu aptirst un citus izcelt vajag domāt, nevis....!
p.p.s. lai nedabūtu "čekera" slavu Balceram un Bļugeram vēl daudz jāstrādā, lai pat stabilu vietu NHL komandā dabūtu...
Pareizi Tu raksti. Girgensons jau sen visiem ir visu pierādijis, bet abiem debitantiem vēl smags ceļš priekšā. Nu vienīgi Balcera gadijumā, vai nu viņš būs 30-40punktu spēlētājs vai nebūs nhl vispār

     [+] [-]

, 2019-03-08 14:17, pirms 6 gadiem
ja izlasē savāksies visi labākie, to skaitā arī zemgus, tad redzēsim, ko viņš šobrīd var uz pārējo fona, pat , ja katram būs sava loma.
pagājušajā čempī, kad šams bija, +- bija sliktākais no visiem
https://www.eliteprospects.com/team...

  +1 [+] [-]

, 2019-03-08 14:25, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: ja izlasē savāksies visi labākie, to skaitā arī zemgus, tad redzēsim, ko viņš šobrīd var uz pārējo fona, pat , ja katram būs sava loma.
pagājušajā čempī, kad šams bija, +- bija sliktākais no visiem
https://www.eliteprospects.com/team/1643/latvia/2016-2017?tab=stats&sort=-pm
Daudz spēlēja pret līderiem, bet es piekrītu, viņs bija redzēts daudz labāks izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-08 14:38, pirms 6 gadiem
Sochi rakstīja: Pareizi Tu raksti. Girgensons jau sen visiem ir visu pierādijis, bet abiem debitantiem vēl smags ceļš priekšā. Nu vienīgi Balcera gadijumā, vai nu viņš būs 30-40punktu spēlētājs vai nebūs nhl vispār
vipār ko es gribēju pateikt! ja esi "punktu" mašīna "joberlīgās" tad automātiksi tāds tu nebūsi NHL. Girgensons ar saviem 30 punktiem un 0.5 būdams prospekts "nepārliecināja" ka kaplēs 1-2 maiņā un vairākumā tādā pašā "miskastē", kā Balceram tagad tādi pati situācija un stati ir daudz zemāki. Vajag pielikt! un daudz! Bļugers pagaidām sitas par savu vietu vispār, tur situācija savādāka. Bet Balceram tieši tas pats , kas Girgensonam sākot karjeru NHL.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-08 14:42, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Daudz spēlēja pret līderiem, bet es piekrītu, viņs bija redzēts daudz labāks izlasē.
izlase ir izlase, to ar klubiem nevajag saistīt. katram gadās pa sūdīgam čempim. to trenerim PČ jājūt, kas ir kas uz doto brīdi. izvēle tagad liela. lai neskrietu sienā ar "pieri" vienas maiņas izpildījumā vai gaidītu, kad Irbe atbrauks!

  +2 [+] [-]

, 2019-03-08 15:00, pirms 6 gadiem
Nu te jau ir arī tādi, kas domā, ka Bukarts un Džeriņš ir labākie, jo Čehijā iemeta vienreiz 15 vai 20 golus. Viņi nhl tiktu samalti un vairāk par pāris spēlēm tur nebūtu.

Girgensons bija labāks Balcera vecumā, nu vienīgais, ka ne tik tehnisks, bet nu daudz nobriedušāks. Katrā ziņā, gribas ticēt, ka nākošgad būs 3 vai 4 mūsējie, kaut ik pa brīdim nhl.

     [+] [-]

, 2019-03-08 15:13, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: izlase ir izlase, to ar klubiem nevajag saistīt. katram gadās pa sūdīgam čempim. to trenerim PČ jājūt, kas ir kas uz doto brīdi. izvēle tagad liela. lai neskrietu sienā ar "pieri" vienas maiņas izpildījumā vai gaidītu, kad Irbe atbrauks!
es neko nesaistu, tik konstatēju faktu. Man liekas Bobs arī sajuta kas jāsajūt un Zemgu nebīdīja par nācijas glābēju

     [+] [-]

, 2019-03-08 15:32, pirms 6 gadiem
zaipis domā ka vienigais saprot NHL🤣

neviens te netroļlo pipar!

GG BLACKHAWKS!

     [+] [-]

, 2019-03-08 15:42, pirms 6 gadiem
Madzigais rakstīja: zaipis domā ka vienigais saprot NHL🤣

neviens te netroļlo pipar!

GG BLACKHAWKS!
saprot daudzi, tik tu vienīgais huiņu dzen...
p.s. un man ar saprašanu ar pašvaki NHL, tici man...bet tik daudz, ka piespēles jau sen neeksistē statistikā, jau vajadzētu saprast pat tev!

     [+] [-]

, 2019-03-08 15:51, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: es neko nesaistu, tik konstatēju faktu. Man liekas Bobs arī sajuta kas jāsajūt un Zemgu nebīdīja par nācijas glābēju
un kas tur slikts? jeb kā burts domāsi, ka tagad KHL līgas špīleri ir punktu mašinas un nhl spēlē tik čekeri? pilnīgs tupums...

     [+] [-]

, 2019-03-08 16:46, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: saprot daudzi, tik tu vienīgais huiņu dzen...
p.s. un man ar saprašanu ar pašvaki NHL, tici man...bet tik daudz, ka piespēles jau sen neeksistē statistikā, jau vajadzētu saprast pat tev!
Nosaukums jau to būtību nemaina. Angliskais assist ir tā pati mūsu "rezultatīvā piespēle", jo ja mēs pārāk burtiski pieietu vārdam assist, tad sanāktu, ka punktiņu var nopelnīt jebkādā veidā asistējot vārtu guvumā, piemēram, metiena laikā uzbļaujot vārtsargam vai nobloķējot pretinieku, lai netraucē metienu.
Princips jau no tā nemainās - punktu nopelna vārtu guvejs + pēdējie komandas biedri, kas pieskārušies ripai, pirms gola, ja vien to nav pa vidam kontrolējis pretinieks.

     [+] [-]

, 2019-03-08 17:05, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nosaukums jau to būtību nemaina. Angliskais assist ir tā pati mūsu "rezultatīvā piespēle", jo ja mēs pārāk burtiski pieietu vārdam assist, tad sanāktu, ka punktiņu var nopelnīt jebkādā veidā asistējot vārtu guvumā, piemēram, metiena laikā uzbļaujot vārtsargam vai nobloķējot pretinieku, lai netraucē metienu.
Princips jau no tā nemainās - punktu nopelna vārtu guvejs + pēdējie komandas biedri, kas pieskārušies ripai, pirms gola, ja vien to nav pa vidam kontrolējis pretinieks.
ja paskatītos par ko tik nedod "asist" tad tik "sekli" nedomātu! un tavi piemēri tur ir. Girgensons par bļavienu asistu vēl nav nopelnījis, bet bloķējot pretinieka metienu asistu ir nopelnījis! paskaties Girgensona asistus un tad runā... viņam pat ir asists par bloķētu pretinieka metienu. nevajag braukt arī otrā grāvī!
domā normālak, pozitīvāk. ne vienmēr pēc piespēles tiek gūti vārti!
p.s. nosaukums neder! piespēle ir piespēle, ne pēc katras piepēles tiek gūti vārti! tāpat ne katri vārti tiek gūti pēc piespēles! pirms tam "viskas" varbūt!

     [+] [-]

, 2019-03-08 17:47, pirms 6 gadiem
zaipi,izvelc apenes no pakalas un chill!

Bet paldies par info,bisk biju palaidis garam,ka asist skaitas ari pretinieku blokeshana utt..