Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Kazakevičs: "Ar turbulenci nenodarbosimies, stabilizēsim pamatsastāvu"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Kazakevičs: "Ar turbulenci nenodarbosimies, stabilizēsim pamatsastāvu"
Dainis Kazakevičs. Foto: Sanita Ieva Sparāne/LFF

Svētdienas vakarā Latvijas izlase Nāciju līgas D līgas mačā izbraukumā nespēja uzveikt Maltu - 1:1. Piedāvājam Daiņa Kazakeviča sacīto pēcspēles preses konferencē.

Preses konference notika attālināti ("Zoom") un jautājumu skaits bija ierobežots, ņemot vērā, ka sekoja mājinieces Maltas preses konference.

Dainis Kazakevičs, Latvijas izlases galvenais treneris: "Otrā spēle pēc kārtas, kurā, manuprāt, mums spēles ziņā bija pārsvars, bet tai pašā laikā mums neizdodas uzvarēt, neizdodas gūt vārtus, reāli pietrūkst individuālās meistarības uzbrukumu noslēgumā. Nevar teikt, ka mani šī problēma izbrīna, bet tai pašā laikā es pirms šīm divām spēlēm gaidīju, ka tomēr, ņemot vērā pretinieku līmeni, pretestības līmeni un spēles ātrumus, mēs izskatīsimies kvalitatīvāk uzbrukumu noslēgumā."

Cik attaisnojās Dāvja Ikaunieka došanās laukumā? Cik viņš bija gatavs iesaistīties šajā mačā?
"Jūs bijāt labi informēti par mūsu situāciju uzbrukuma līnijā. Papildus pirms šīs spēles tika izsaukts Raimonds Krollis, kuram mēs arī uzticējām vietu pamatsastāvā. Tā bija plānota maiņa [D. Ikaunieks pret Krolli - aut.], ņemot vērā, ka pirmo nometnes daļu Dāvis notraumējās un netrenējās, bet otrajā nometnes daļā [pēc spēles pret Andoru - aut.] viņš jau pilnvērtīgi strādāja. Sapratām, ka šobrīd viņš vēl nav gatavs 90 minūtēm, taču cerējām uz viņa kvalitātēm spēles otrajā pusē, ņemot vērā, ka pretinieku aizsardzības līnija bija mazliet pagurusi. Ar viņa iznākšanu laukumā gaidījām, ka tomēr daudz kvalitatīvāk izdosies saasināt spēli un uzbrukuma noslēgumi."

Globāls jautājums. Šobrīd D līga ir samazināta līdz septiņām vājākajām Eiropas izlasēm. Kā redzam, mūsu četru komandu grupiņā vispārliecinošāk izskatās Fēru salas, kurai seši punkti, kamēr mēs pret divām vājākajām komandām nospēlējām neizšķirti. Turklāt vēl var pastrīdēties, vai mēs šodien pret Maltu dominējām, jo bija arī kritumi, kad Malta uzbruka vairāk. Cik zemu mēs varam krist, un vai pat tik zems mērķis kā uzvara D līgā neizskatās drusku pārspīlēts, redzot reālos notikumus laukumā un gala rezultātus pirmajās divās spēlēs?
"Es, Edmund, īpaši netaisos strīdēties, jo tu redzēji televīzijā, es redzēju no laukuma malas - citreiz tās, iespējams, ir divas dažādas bildes. Man pašam nav milzīgs pārsteigums tas, ka šobrīd mums nevedas ļoti viegli, īpaši uzbrukuma spēlē. Skaidrs, ka darbs tika orientēts tā, ka bija doma, ka mēs progresēsim mazliet ātrāk. Tai pašā laikā var teikt dažādus epitetus - zemākās, augstākās, vēl visādas līgas. Šobrīd ir skaidrs, ka, lai virzītos uz priekšu, nav vienas ātras receptes. Ir jāstabilizē pamatsastāvs, tāpat pamatsastāvā ir jāiekļauj jauni spēlētāji ar citām ambīcijām, ir jābūt pacietīgiem. Tai pašā laikā, protams, piekrītu, ka divi punkti divās spēlēs ir slikts rezultāts. Kā teicu pirms Nāciju līgas sākuma, mēs ar baigo turbulenci nenodarbosimies. Gatavosimies nākamajai nometnei. Nākamā spēle mums ir Fēru salās, kur mums būs visas izredzes uzvarēt. Principā redzu, ka komandu līmenis šajā grupā ir diezgan līdzvērtīgs, un katra komanda var uzvarēt katru. Diez vai šeit ir kādi izteikti favorīti. Tas, kas mums neizdevās pirmajās divās spēlēs, mums ir jākompensē nākamajās."

Tātad apsteigt Fēru salas, tavuprāt, ir reāli?
"Kamēr tas ir reāli turnīra tabulā, tikmēr tas ir reāli. Jāsagaida pirmā mūsu savstarpējā spēle, pēc kuras varēs izdarīt secinājumus."

Diezgan bieži jautāts par uzbrucēju izvēli. Izvēlējies tikai trīs uzbrucējus, no kuriem divi nevarēja spēlēt Maltā, turklāt Dāvis Ikaunieks no paša sākuma nebija par 100% gatavs. Vai vari atzīt, ka varbūt kļūdījies un vajadzēja izvēlēties vairāk uzbrukuma plāna spēlētājus?
"Pirmkārt, no paša sākuma Dāvis Ikaunieks bija gatavs nometnei. Viņš sāka Čehijas čempionātu un divreiz gāja uz maiņu. Otrkārt, pirms nometnes sākuma, kā jau iepriekš teicu, nebija zināma Roberta Uldriķa situācija ["Sion" nelaida viņu uz Maltu - aut.], to uzzinājām tikai pirms paša nometnes sākuma. Arī Gutkovska noraidījumu, protams, nevarēja saplānot. Tā ka mums bija trīs pilnvērtīgi uzbrucēji, un Kroļļa gadījumā tika pieņemts lēmums, ka viņam būs labāk atrasties U-21 izlasē, jo tobrīd es neredzēju viņam variantus spēlēt. Vai kļūdījos vai nē... ja godīgi, šobrīd nav plašs saraksts ar uzbrukuma grupas spēlētājiem, kuri šobrīd nav izsaukti, bet kuri potenciāli būtu ļoti tuvu izsaukumam uz izlasi. Varbūt, ja tu [adresēts LTV žurnālistam A.Auziņam - aut.] vari nosaukt uzvārdus, tad, lūdzu - es varu nokomentēt."

Atgriežoties pie spēles, pirmajās 15 minūtēs pretiniekiem bija ne tikai vārtu guvums, bet arī vārtu stabs un vēl viens moments. Kas notika mača sākumā un kas palīdzēja lauzt spēles gaitu?
"Jā, pilnībā piekrītu, ka mēs ļoti neveiksmīgi aizvadījām spēles sākumu, neiegājām spēles ritmā. Jātiek vēl skaidrībā, vai tas ir saistīts ar sagatavošanos spēlei, iesildīšanos spēlei vai momentiem, kas bija saistīti ar iziešanu laukumā, jo tur bija tāds zināms misēklis - mēs varbūt izsitāmies no ritma pirms iziešanas laukumā. Taču problēma patiešām bija, ka pilnībā atdevām iniciatīvu pretiniekam un ļāvām gūt vārtus, kā arī izveidot vēl vairākus bīstamus uzbrukumus spēles sākumā. Pēc tam spējām paņemt bumbas kontroli, diezgan veiksmīgi veidot uzbrukumus caur malām, gūt vārtus un principā tur bija periods, kurā mums mazliet pietrūka agresivitātes, kad mums bija diezgan būtisks pārsvars, lai gūtu otros vārtus pirmā puslaika vidusdaļā. Bija būtiski izmantot šo pārsvaru, jo tas bija pagrieziena punkts, kad varējām ne tikai izlīdzināt, bet arī izvirzīties vadībā."

Spēles beigās, rupji runājot, Maltas izlase vairs nevilka kājas, un Latvijas izlase izdarīja diezgan lielu spiedienu. Tomēr lielāko spēles daļu, tātad ne tikai pirmajās 15 minūtēs, mūsu komandas presings neizskatījās tik agresīvs, komanda spēlēja augstu, lai nogurdinātu pretinieku vēl ātrāk. Brīžiem spēles temps nebija pārāk augsts, kas bija parocīgi maltiešiem. Vai varējām visas spēles garumā spēlēt agresīvāk un augstāk, lai Maltas nogurums iestātos agrāk?
"Neapšaubāmi varējām to [agresīvs presings] darīt ne tikai spēles beigās, bet arī pirmā puslaika pirmajā daļā, kad mēs spēlējām pārāk piesardzīgi presingā. Mums vajadzēja teorijā izrunāt, kā spēlēt presingā pret komandu, kas spēlē 3-4-3, jo mūsu pirmais pretinieks spēlē pēc citas shēmas. Līdz galam mums izkopt šo elementu neizdevās. Pilnībā piekrītu tam, ka mēs varējām daudz agresīvāk nospēlēt presingā ne tikai mača noslēgumā, bet vēl atsevišķos spēles etapos. Šeit ir arī jautājumi uzbrucējiem, kuri uznāca uz maiņu. Uzskatu, ka arī Dāvis [Ikaunieks] varēja veiksmīgāk darboties presinga situācijās un izvēlēties mazliet labākas piespēles līnijas noslēgšanas momentos. Šajā ziņā tiešām varu piekrist.

Pietrūkst ne tikai meistarības, bet arī atsevišķu elementu, kuros mums ir jāprogresē. Es pilnīgi saprotu to, ka gan līdzjutēji, gan žurnālisti gaida no mums uzvaras, un mēs paši no sevis to gaidām un prasām! Ieejot pēc spēles ģērbtuvē, neviens cilvēks nav apmierināts ar to, kā beidzās šīs divas spēles. Tai pašā laikā man kā galvenajam trenerim ir skaidrs, ka mums šeit (nerunāju par līdzjutējiem un žurnālistiem) komandā ir jābūt ļoti pacietīgiem, jāprasa no spēlētājiem progress ļoti daudzos elementos, jo šobrīd daļa no elementiem neprata milzīgus laika posmus, lai progresētu. Ir elementi, kuros, uzskatu, mēs jau esam progresējuši, salīdzinot ar iepriekšējo laika periodu. Taču kopumā mums tādās spēlēs kā pret Andoru un Maltu pirmais un galvenais aspekts, kurā mums jāprogresē, ir momentu realizācija. Lai arī to momentu skaits nav kosmisks un milzīgs, tas ir pietiekams, lai mēs varētu uzvarēt šīs spēles. Neapšaubāmi."

1 2 67 komentāri

  -1 [+] [-]

, 2020-09-07 02:26, pirms 4 gadiem
Kazakevič atkāpies!

 +13 [+] [-]

, 2020-09-07 02:48, pirms 4 gadiem
Pat nelasot šo rakstu pat negaidu spēles tā kā to gaidīju agrāk,bet tv fonā gāja ...KAUNS un velreiz saku KAUNS!!!
Iemāci saviem spēlētājiem cīnīties līdz galam par bumbām pēc neveiksmīgas situācijis tie visi apstājās un bumba var paripot garām un tie pat nepakustēsies...11m tiek sists garām tā vietā lai mēģinātu pielabot kautko izlabot to situāciju čalis pārdzīvo un paliek uz vietas..nesanāk piespēle tā iekrīt pretiniekam kājas kur blakus mūsējais vnk noskatās kā pretieks apstrādāt bumbu savā soda laukumā un izsit to ārā mūsējais vienkārši uz to noskatās stāvot kad varēja pieskriet nu vismaz patraucēt..Katrā ziņa komentētāji citos kanālos saka ka tik nenokrīt Latvija zemāk reitingā otrs atbild kur nu vel zemāk....KAUNS...Kapēc tā saku tad tie kas nezin " mūsejie " nemāk vārtus iesist, nemāk apspēlet, nemāk uzvarēt AMATIERUS!!!!

  -2 [+] [-]

, 2020-09-07 02:57, pirms 4 gadiem
Parspringusi lopi, tapec ari nevar paskriet jo saspringumaa izpumpeejas. Jabut relaxetiem un dzivigiem, ar klusu smiinu sejaaar baudu jaspele.

 +14 [+] [-]

, 2020-09-07 03:40, pirms 4 gadiem
Vienkarsi nepaveicas ar naves grupu. Pret San Marino butu krietni vieglak spelet.

 +12 [+] [-]

, 2020-09-07 04:10, pirms 4 gadiem
Runāt ir iemācījies šitais neglītenis tas nu ir fakts!Bet vai kautko ir izcīnījis lai būtu LATVIJAS IZLASES GALVENAIS TRENERIS?Pat Dobrecovs ir izcīnījis virslīgas titulu,bet tagad trenē Grobiņu!Federācijas ieliktenis bez nopelniem!Ar fanātismu vien te nepietiks augstākajā līmenī pat D līgā!Starkovu pēc Andoras spēles 0:0 aizdzina,un bija laiks,bet tagad pēc Andoras 0:0 un Maltas 1:1 viss normās..KAUNS ĻAŠENKO,pa lēto neizbrauksi,vajag profesionāli izlasei,sāc strādāt ja jau tā vajadzēja tev to krēslu!

  +7 [+] [-]

, 2020-09-07 05:07, pirms 4 gadiem
Pārsvars bīj musējiem savā elementā.Autobuss aizsardzībā.Pret šitādā amatieru izlasēm nespēlē no aizsardzibas.
Slēpts komentārs: raitīc

  +6 [+] [-]

, 2020-09-07 08:21, pirms 4 gadiem
.....vari nosaukt uzvārdus, tad, lūdzu - es varu nokomentēt."

Karašausks, Punculs, Svārups, Kamešs

  +1 [+] [-]

, 2020-09-07 08:23, pirms 4 gadiem
raitīc rakstīja: Ko jūs visi noliekat treneri!? Cik treneri jau ir bijuši rezultāts tas pats vecais! Spēlētājiem vienkārši nav līmenis! Labākais spēlētājs spēlē Polijas ekstraklasē! Labrīt!
Tu auna piere, mums ir ari Sveices cempionats , kurs kotejas diezgan augstu, Ukraina... kurs ir ari labs cempis, un galu gala FC Riga, kura gandriz tika grupu turnira, tur gan melnie taisa rezultatu, bet tomer, nav tik slikti tie klubi un cempionati kuros spelejam, problema ir citur, mentalitate...

  +6 [+] [-]

, 2020-09-07 08:29, pirms 4 gadiem
Maikl30 rakstīja: Tu auna piere, mums ir ari Sveices cempionats , kurs kotejas diezgan augstu, Ukraina... kurs ir ari labs cempis, un galu gala FC Riga, kura gandriz tika grupu turnira, tur gan melnie taisa rezultatu, bet tomer, nav tik slikti tie klubi un cempionati kuros spelejam, problema ir citur, mentalitate...
un ja vēl paskatamies kādos klubos spēlē Maltieši un Andorieši tad....

  +8 [+] [-]

, 2020-09-07 08:39, pirms 4 gadiem
Kazakēvičs prasa laiku. Nauda ripo kabatā. Kas deva laiku Slavišam, kad spēle uzlabojās , un vēl pēc uzvaras? Treneris nespējnieks.

  +3 [+] [-]

, 2020-09-07 08:46, pirms 4 gadiem
Maikl30 rakstīja: Tu auna piere, mums ir ari Sveices cempionats , kurs kotejas diezgan augstu, Ukraina... kurs ir ari labs cempis, un galu gala FC Riga, kura gandriz tika grupu turnira, tur gan melnie taisa rezultatu, bet tomer, nav tik slikti tie klubi un cempionati kuros spelejam, problema ir citur, mentalitate...
WoW! Arī šveice un Ukraina, un FC Riga!? hahaha! Paldies, sasmīdināji! Labi, dzīvo vien savā iedomu pasaulītē, kur Ikauniekam (kuru pat Norvēģijā neņem) sitot no soda laukuma vidus pa vārtiem izdevās iespert autā un tā kaut kā ir trenera vaina!

  +1 [+] [-]

, 2020-09-07 08:52, pirms 4 gadiem
Lūdzu atkāpies jaut tagad... es negirbu piedzīvot zaudējumu Fēru salām...
citiem treneriem jau sen liktu atkāpties, šis pončiks tik sēž un gudri d..... pats ar U21 nodarbojās 6 gadus, kur ir tavi augļi?

  +6 [+] [-]

, 2020-09-07 08:54, pirms 4 gadiem
Tāda muļļāšanās vien būs,vajadzīgs profesionāls treneris.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-07 09:08, pirms 4 gadiem
blondais18 rakstīja: Lūdzu atkāpies jaut tagad... es negirbu piedzīvot zaudējumu Fēru salām...
citiem treneriem jau sen liktu atkāpties, šis pončiks tik sēž un gudri d..... pats ar U21 nodarbojās 6 gadus, kur ir tavi augļi?
Basovs LV uzvaras gadījumā rīt pār Igaunijas U-21 2 spēlēs būs sakrājis vairāk punktu, nekā Kazakevičs pa pusciklu. To arī novēlu.

  +4 [+] [-]

, 2020-09-07 09:09, pirms 4 gadiem
raitīc rakstīja: Ko jūs visi noliekat treneri!? Cik treneri jau ir bijuši rezultāts tas pats vecais! Spēlētājiem vienkārši nav līmenis! Labākais spēlētājs spēlē Polijas ekstraklasē! Labrīt!
Ko šis treneris izdarīja tieši tādu, ko tu nemācētu izdarīt? uzlikt sastāvu no pieejamajiem spēlētājiem?

  +9 [+] [-]

, 2020-09-07 09:15, pirms 4 gadiem
"Spēles beigās, rupji runājot, Maltas izlase vairs nevilka kājas, un Latvijas izlase izdarīja diezgan lielu spiedienu."

Diemžēl nekādu spiedienu neredzēju. Nebija beigās neviena momenta, pat ne bezjēdzīgi centrējumi.

  -2 [+] [-]

, 2020-09-07 09:38, pirms 4 gadiem
blondais18 rakstīja: Ko šis treneris izdarīja tieši tādu, ko tu nemācētu izdarīt? uzlikt sastāvu no pieejamajiem spēlētājiem?
Neko arī valstu izlašu treneri vairāk nevar izdarīt! Mācīt kā pareizi skriet!? Viņi tos spēlētājus kādas pāris reizes gadā tik satiek!
Un Malta nemaz nav tik vāja! Viņiem ir bijusi uzvara pat pār Lietuvu un (augsta līmeņa pieminēto) Ukrainu, arī neižšķirti pret visādam Latvijas līmeņa Azarbaidžānām, utt!

  +2 [+] [-]

, 2020-09-07 09:43, pirms 4 gadiem
Dainis jau tāds muldētājs vien ir, vajadzēja viņam drīzāk politikā vai lff iet - tur tādi kotējas augstu. Te vajag stingrāku veci, kas tiem džekiem iedos oārliecību, par kuru viņi būtu gatavi kapāties.

     [+] [-]

, 2020-09-07 09:44, pirms 4 gadiem
raitīc rakstīja: Neko arī valstu izlašu treneri vairāk nevar izdarīt! Mācīt kā pareizi skriet!? Viņi tos spēlētājus kādas pāris reizes gadā tik satiek!
Un Malta nemaz nav tik vāja! Viņiem ir bijusi uzvara pat pār Lietuvu un (augsta līmeņa pieminēto) Ukrainu, arī neižšķirti pret visādam Latvijas līmeņa Azarbaidžānām, utt!
Piekrītu tēzei, ka treneris nav jāmaina, jo pēdējie gadu rezultāti pierāda likumsakarību. Ne jau pirmo reizi spēlējam vai zaudējām izlasēm, kas spēka ziņā ir Malta vai Andora. No otras puses, sastāva komplektācija uz ciklu, sastāva izvēle uz spēli, maiņas un taktiskie risinājumi bija, maigi sakot, diskutējami. Pret Maltu, piemēram, nebija izdarīta neviena maiņa, kas pastiprinātu uzbrukuma jaudu.

     [+] [-]

, 2020-09-07 09:51, pirms 4 gadiem
Mani uzjautrina ka tik daudzi vēl lolo ilūzijas un cepās. 😀

  +3 [+] [-]

, 2020-09-07 09:54, pirms 4 gadiem
Madzigais rakstīja: Runāt ir iemācījies šitais neglītenis tas nu ir fakts!Bet vai kautko ir izcīnījis lai būtu LATVIJAS IZLASES GALVENAIS TRENERIS?Pat Dobrecovs ir izcīnījis virslīgas titulu,bet tagad trenē Grobiņu!Federācijas ieliktenis bez nopelniem!Ar fanātismu vien te nepietiks augstākajā līmenī pat D līgā!Starkovu pēc Andoras spēles 0:0 aizdzina,un bija laiks,bet tagad pēc Andoras 0:0 un Maltas 1:1 viss normās..KAUNS ĻAŠENKO,pa lēto neizbrauksi,vajag profesionāli izlasei,sāc strādāt ja jau tā vajadzēja tev to krēslu!
Viņš jau strādā! Aiz mugurām pauto kā un kur izlietot rubļus.

  +2 [+] [-]

, 2020-09-07 10:20, pirms 4 gadiem
Kas tur var but, ja no vartu priekshas nav normala p*isaka.

  +3 [+] [-]

, 2020-09-07 10:27, pirms 4 gadiem
rodgerz rakstīja: Dainis jau tāds muldētājs vien ir, vajadzēja viņam drīzāk politikā vai lff iet - tur tādi kotējas augstu. Te vajag stingrāku veci, kas tiem džekiem iedos oārliecību, par kuru viņi būtu gatavi kapāties.
Nu redz, draugs, Tu pateici atslēgvārdus- "iedos pārliecību". Un to var izdarīt vien tāds, kam pašam ar to ir viss kārtībā.

  +5 [+] [-]

, 2020-09-07 10:36, pirms 4 gadiem
Treneris pieļāva kļuudu sastāvā neiekļaujot Karašausku, Rakelu, Kamešu, Petersonu, Šabalu....tas ir ārprāc, cik nožeelojami izskatijaamies vakar. 2. puslaikaaa bija tikai viens vārtu gūšanas moments, kas Jānčuks izejot 1-1 ar maltieshu vartsargu, nospeeleeja tik neprofisionāli, kaaa 2. liigas amatieris, bumbu raidot nevis vārtos, bet aizsitot autā, kā riktigs pajoliits....man kauns par shaadu izlasi

 +13 [+] [-]

, 2020-09-07 11:01, pirms 4 gadiem
Bezpalīdzība, Dainis nav izlases līmenim atbilstošs treneris , tas ir fakts, jo pat u21 izlase viņam ir par daudz, spēles plāna nav , viss notiek primitīvi, bet nenoliedzami arī spēlētāju meistarība ir kritiskā stāvoklī, apspēlēt aizsargu nav kam, jēli centrējumi ar cerību kad kāds var iebakstīt kko, nav pat sitienu no tālākas distances, briesmīgi! J.Ikaunieks ir kā bērns un spēlē bērnu futbolā, stāv nepārtaukti un skatās kā bumba ripo garām neuztaisa soli pretīm, nav spēlētāju ar sportisku nekaunību un niknumu, rodas tāda iespaids ka šie džeki ir piespiesti spēlēt LV izlasē!

  +7 [+] [-]

, 2020-09-07 11:03, pirms 4 gadiem
Kaut kas jau Dainim preses konferencē jāsaka ir.Tikai ar savām atbildēm viņš rok sev to bedri dziļāku.Teiksim šitāda atbilde-"Nākamā spēle mums ir Fēru salās, kur mums būs visas izredzes uzvarēt."
Es ļoti atvainojos Daini,bet vai mums Andoras un Maltas vietā pretī bija komandas,kuras pārspēt bija nereāli?
Es saprotu,ka patiesība nevienam nepatīk,bet varbūt tomēr pasaki,ka esam tur,kur mūsu vieta.Bet tu jau fantazē par uzvaru pret komandu,kura apspēlēja mūsu bijušos pretiniekus.Pats saproti,ja neuzvarēsim Fēras,tad šis Nācijas līgas cikls būs praktiski zaudēts.Par sekām labāk nerunāsim,jo domāju šie SC komentāra daļā rakstītie komenti ir tikai ziediņi tam ,kas varētu sekot,ja protams Latvijas spēle neuzlabosies un nenotiks,tagad jau jāsaka,brīnums.

  +7 [+] [-]

, 2020-09-07 11:07, pirms 4 gadiem
Bija treneris, atbrauca, iepazina šo švako komandeli un beigās uzvarēja Austriju. Tad viņu izmeta un ielika daiņeli. Latvijas futbols ir parodija un izsmiekls!

  +2 [+] [-]

, 2020-09-07 11:09, pirms 4 gadiem
Forši. Jau cik ciklus iesaistām jaunos, veidojam jaunu kodolu.

     [+] [-]

, 2020-09-07 11:14, pirms 4 gadiem
Vispār ar neapbruņotu aci varēja saprast, ka velk:
Dubra, Krollis, Emsis, Zjuzins - veidojas kaut kāda saspēle, ir cīņa.

Epizodiski velk:
Janka, Cigaņiks, Jurkovskis - šie labi izskatās uz Maltas un tādu komandu fona, bet pazūd pie vēl! spēcīgāka pretinieka. Visi redzājām kā Janka 1 pret 1 bumbu aizsita uz savas komandas pusi. Man likās, ka tādi sitieni gadās tikai pagalma turnīros.

Nevelk:
Antonijs, Savalnieks - man izskatījās daudz lažu aizsardzībā un piespēlēs.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-07 11:20, pirms 4 gadiem
blondais18 rakstīja: Lūdzu atkāpies jaut tagad... es negirbu piedzīvot zaudējumu Fēru salām...
citiem treneriem jau sen liktu atkāpties, šis pončiks tik sēž un gudri d..... pats ar U21 nodarbojās 6 gadus, kur ir tavi augļi?
ludzu paaugies un parstaj domat ka amatieris. Rezultati nenak uzreiz pec 2 spelem.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-07 11:25, pirms 4 gadiem
Un vēl gribēju piebilst , par uzbrucēju nemākulīgu izturēšanos ar bumbu sliktu tehnisko sagatavotību, 1:1 situācijās , manuprāt šī iezīme ir jauniešu treneru nepareiza sapratne arī Latviešu mentalitāte , kad vecāki vai treneri jauniešu čempionātos bļauj no malas (невадись, nevadies) atdod bumbu , tie džeki kuriem ir talants LV apspēlēt un iesist individuāli, viņiem to aizliedz, kliedz un ķērc atdot bumbu citam kurš vairs nesaasina situāciju! Nu tāpēc mums nav uzbrucēju, visi pārkvalificētie par aizsargiem , gandrīz visās virslīgas konandās uzbrukumu taisa leģionāri!

  +1 [+] [-]

, 2020-09-07 11:32, pirms 4 gadiem
Novickis reāli skatās uz Kazakēviča neatbilstību , bet Birjuks lien .irsā. Laikam grib suvenīru.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-07 11:53, pirms 4 gadiem
Birjuks vispār nav klausāms ne podkāstos, ne kā "žurnālists", pilnīgs losis

     [+] [-]

, 2020-09-07 12:13, pirms 4 gadiem
evil11 rakstīja: Birjuks vispār nav klausāms ne podkāstos, ne kā "žurnālists", pilnīgs losis
Suveizda ar Novicki diskutē Twitter, Suveizda pieturas pie viedokļa, ka Dainis kā sporta direktors nav atbildīgs par šo paaudzi.
1 2 67 komentāri