Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Dončičs: "Porziņģis ir lielisks spēlētājs - mums viņš jāizmanto vairāk"

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Dončičs: "Porziņģis ir lielisks spēlētājs - mums viņš jāizmanto vairāk"
Luka Dončičs. Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) kluba Dalasas "Mavericks" līderis Luka Dončičs pēc komandas izstāšanās izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā ESPN apskatniekam Timam Makmahonam atklājis domas par komandas biedru Kristapu Porziņģi, kā arī par nākotnes plāniem.

Attiecībā par Porziņģi slovēņu basketbolists izteicās: "Viņš ir lielisks spēlētājs. Domāju, ka mums ir jāizmanto viņu vairāk un pilnvērtīgāk." Sezonas gaitā "Mavericks" galvenais treneris Riks Kārlails tā arī neatrada visoptimālāko veidu, kā laukumā izmantot abus komandas līderus.

Vaicāts par to, ko viņš individuāli un komanda ir sasnieguši šīs sezonas "play-off", slovēnis atbildēja: "Neesam sasnieguši neko. Mums maksā, lai uzvarētu, līdz ar to var teikt, ka neko vēl neesam pierādījuši." Tāpat Dončičs medijiem deva mājienus, ka starpsezonā pieņems potenciālo supermaksimālo "Mavericks" līguma piedāvājumu, kā arī atklāja, ka spēlētājs jūnija beigās un jūlija sākumā palīdzēs Slovēnijas valststvienībai olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrā, kur slovēņi vienā apakšgrupā spēkosies pret Poliju un Angolu.

"Mavericks" izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā ar 3-4 atzina Losandželosas "Clippers" pārākumu, dalasiešiem visas trīs uzvaras gūstot viesos. Dončičs septiņās izslēgšanas spēlēs iemeta vidēji 35,7 punktus, iedodot 10,3 rezultatīvas piespēles un savācot 7,9 atlēkušās bumbas. Savukārt Porziņģim šajās spēlēs 13,1 punkts un 5,4 bumbas zem groziem.

Izmantotie avoti:
https://twitter.com/espn_macmahon

Slēpts komentārs: Luka visu laiku labakais

  +9 [+] [-]

, 2021-06-07 22:00, pirms 3 gadiem
Viņš ir lielisks spēlētājs. Domāju, ka mums ir jāizmanto viņu vairāk un pilnvērtīgāk

Rodas sajūta,ka starp burbuli un šo sezonu viīem visu treneru kolektīvu apmeklēja čaļi no Men in Black un izdzēsa atmiņas

  +9 [+] [-]

, 2021-06-07 22:15, pirms 3 gadiem
Kāda liekulība!

  +3 [+] [-]

, 2021-06-07 22:16, pirms 3 gadiem
Tad kāpēc pats neizmanto, bieži domā par sevi,saviem statiem

  +7 [+] [-]

, 2021-06-07 22:34, pirms 3 gadiem
Gan jau Lukam pašam arī lēnām pieleks, ka ar hero ball vien tālu netikt. Ir jau bijuši n-tie piemēri, ka play-offos tas nestrādā, var uzvarēt dažas spēles, bet sērijai ar to ir par maz. Pats regulāri spēles otrajā pusē noplīsa.

  +7 [+] [-]

, 2021-06-07 23:05, pirms 3 gadiem
Ko tad vienkārši, neizmantojāt???

  -2 [+] [-]

, 2021-06-07 23:07, pirms 3 gadiem
Būtu Luka no LV visi te dievinātu viņu un noliktu KP lol. SNP un līdzīgie Luka mvp troļļi ir idioti, bet faneļi SC arī nav objektīvi. Clippers bija dziļāks sastāvs, MAvs tā jau labi pacīnījās. Ntās reizes pēc Lukas piespēlēm lomas spēlētāji aizmeta garām brīvus metienus. Tas pats Hardavejs vienā spēlē uguņo, bet pēdējās divās nabags. Labi cīnītāji, bet playoff basketbolā ar to pietrūkst. KP tiešām pa daudz ganās pa stūriem, nu nevaru skatīties, ka ar tādu augumu 80% spēles tēlo 3pt snaiperi baigo, bet tas jau sākās Knicks pēdējās sezonās..

  +4 [+] [-]

, 2021-06-07 23:10, pirms 3 gadiem
Witcher rakstīja: Būtu Luka no LV visi te dievinātu viņu un noliktu KP lol. SNP un līdzīgie Luka mvp troļļi ir idioti, bet faneļi SC arī nav objektīvi. Clippers bija dziļāks sastāvs, MAvs tā jau labi pacīnījās. Ntās reizes pēc Lukas piespēlēm lomas spēlētāji aizmeta garām brīvus metienus. Tas pats Hardavejs vienā spēlē uguņo, bet pēdējās divās nabags. Labi cīnītāji, bet playoff basketbolā ar to pietrūkst. KP tiešām pa daudz ganās pa stūriem, nu nevaru skatīties, ka ar tādu augumu 80% spēles tēlo 3pt snaiperi baigo, bet tas jau sākās Knicks pēdējās sezonās..
Tas taču ir teikts reizes 20,ka tāds bija Kārlaila plāns nolikt KP laukumā stūrī un nekāda sakara ar nevēlēšanos spēlēt konkrētā vietā un tik lidināt 3pt

  +3 [+] [-]

, 2021-06-07 23:16, pirms 3 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tas taču ir teikts reizes 20,ka tāds bija Kārlaila plāns nolikt KP laukumā stūrī un nekāda sakara ar nevēlēšanos spēlēt konkrētā vietā un tik lidināt 3pt
Nedomāju to kā KP vainu, Kārlails ļoti pārvērtēts treneris un, manuprāt, aizsēdējies un stagnē Mavos tik ilgi valdot, atgādina nedaudz Arsēnu Vengeru Arsenālā xD. KP vajadzētu nākamajā sezonā uzstāt uz savu spēles stilu, kurš cerams nav stūrī sēdēšana, šodien gan ar visu to ļoti labi kustējās pa laukumu.

  +4 [+] [-]

, 2021-06-07 23:20, pirms 3 gadiem
"Dončičs: "Porziņģis ir lielisks spēlētājs - mums viņu vienkārši vairāk jāizmanto""- Luka, tu esi liekulis

  +7 [+] [-]

, 2021-06-07 23:23, pirms 3 gadiem
Witcher rakstīja: Nedomāju to kā KP vainu, Kārlails ļoti pārvērtēts treneris un, manuprāt, aizsēdējies un stagnē Mavos tik ilgi valdot, atgādina nedaudz Arsēnu Vengeru Arsenālā xD. KP vajadzētu nākamajā sezonā uzstāt uz savu spēles stilu, kurš cerams nav stūrī sēdēšana, šodien gan ar visu to ļoti labi kustējās pa laukumu.
Kārlails vnk nav X and O treneris.Thats it
Lenards vairs nesedza KP pēc kādas 3 vai 4 spēles,bet Kārlaiks neko nemainīja.
Par Bobanu un zonas aizsardzību tāds pats stāsts.Pēc vienas ceturdaļas jau bija saprotams,ka tā nav aršana aizsardzībā.Vienā pusē reāli KP sedz savu,Bobana un pusi Lukas zonas.Otrā laukuma pusē DFS sedz Bobana un savu zonu.Vai nu Bobans dabuj 3pt metienu sejā,vai Cliperi izrausta 3 cilvēku aizsardzību pret pieciem.

  +7 [+] [-]

, 2021-06-07 23:45, pirms 3 gadiem
Bostonietis rakstīja: Kārlails vnk nav X and O treneris.Thats it
Lenards vairs nesedza KP pēc kādas 3 vai 4 spēles,bet Kārlaiks neko nemainīja.
Par Bobanu un zonas aizsardzību tāds pats stāsts.Pēc vienas ceturdaļas jau bija saprotams,ka tā nav aršana aizsardzībā.Vienā pusē reāli KP sedz savu,Bobana un pusi Lukas zonas.Otrā laukuma pusē DFS sedz Bobana un savu zonu.Vai nu Bobans dabuj 3pt metienu sejā,vai Cliperi izrausta 3 cilvēku aizsardzību pret pieciem.
Šis komentārs +++

  +6 [+] [-]

, 2021-06-07 23:59, pirms 3 gadiem
Bostonietis rakstīja: Kārlails vnk nav X and O treneris.Thats it
Lenards vairs nesedza KP pēc kādas 3 vai 4 spēles,bet Kārlaiks neko nemainīja.
Par Bobanu un zonas aizsardzību tāds pats stāsts.Pēc vienas ceturdaļas jau bija saprotams,ka tā nav aršana aizsardzībā.Vienā pusē reāli KP sedz savu,Bobana un pusi Lukas zonas.Otrā laukuma pusē DFS sedz Bobana un savu zonu.Vai nu Bobans dabuj 3pt metienu sejā,vai Cliperi izrausta 3 cilvēku aizsardzību pret pieciem.
Pilnīgi piekrītu, kur vispār Kjubanam bija prāts, paturēt viņu. Ja pats nesaprot, kāpēc tika pazaudēta vadība no +2, tad kādam padomdevējam jau tas jāpasaka priekšā. Ir pilnīgi uz trenera sirdsapziņas, šī zaudēta sērija. Iespējams arī Doncicam ir stipra ietekme uz Kjubana lēmumiem, kas skar treneru štābu.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-08 00:04, pirms 3 gadiem
optimuss rakstīja: Gan jau Lukam pašam arī lēnām pieleks, ka ar hero ball vien tālu netikt. Ir jau bijuši n-tie piemēri, ka play-offos tas nestrādā, var uzvarēt dažas spēles, bet sērijai ar to ir par maz. Pats regulāri spēles otrajā pusē noplīsa.
Ka var izmantot, ja Karlails liek tupa sedet sturi un par pnr nelauj vairs taisit Karlails pats cereja, ka Luka visu izdaris pats, bet ar to nepietika.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-08 00:06, pirms 3 gadiem
mx3 rakstīja: Pilnīgi piekrītu, kur vispār Kjubanam bija prāts, paturēt viņu. Ja pats nesaprot, kāpēc tika pazaudēta vadība no +2, tad kādam padomdevējam jau tas jāpasaka priekšā. Ir pilnīgi uz trenera sirdsapziņas, šī zaudēta sērija. Iespējams arī Doncicam ir stipra ietekme uz Kjubana lēmumiem, kas skar treneru štābu.
Tāpēc, ka dzivo pagatne no 2011. Un 2014.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-08 00:06, pirms 3 gadiem
Luka visu laiku labakais rakstīja: Luka MVP
at*ūkā

  +1 [+] [-]

, 2021-06-08 00:07, pirms 3 gadiem
Luka visu laiku labakais rakstīja: Pēc garās sezonas Luka vēl palīdzēs Slovēnijas izlasei. Luka raujas uz izlasi. Luka ir pilnīgs pretstats enkuram
at*ūkā

  +1 [+] [-]

, 2021-06-08 00:07, pirms 3 gadiem
SnP rakstīja: diplomātiski. Bet visi zina, ka Luka makaronu uzskata par pēdējo ubagu un pamatoti.
at*ūkā

     [+] [-]

, 2021-06-08 00:07, pirms 3 gadiem
Witcher rakstīja: Būtu Luka no LV visi te dievinātu viņu un noliktu KP lol. SNP un līdzīgie Luka mvp troļļi ir idioti, bet faneļi SC arī nav objektīvi. Clippers bija dziļāks sastāvs, MAvs tā jau labi pacīnījās. Ntās reizes pēc Lukas piespēlēm lomas spēlētāji aizmeta garām brīvus metienus. Tas pats Hardavejs vienā spēlē uguņo, bet pēdējās divās nabags. Labi cīnītāji, bet playoff basketbolā ar to pietrūkst. KP tiešām pa daudz ganās pa stūriem, nu nevaru skatīties, ka ar tādu augumu 80% spēles tēlo 3pt snaiperi baigo, bet tas jau sākās Knicks pēdējās sezonās..
No LV tikai dazhi mudaki te vaino LD, labi saprot, ka vins bija lielisks un darija ko vareja. Cita runa par Karlailu, ka nedomaja variantus ka nonemt visu slogu no Lukas pleciem. Atri Kliperi saprata ka jaspele pret sadu basi, bet Ricks neko nemainija.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-08 00:12, pirms 3 gadiem
NorchaN rakstīja: at*ūkā
Ko tik daudz lamājies?
Neļauj visiem pēc kārtas sūkāt Tavu krānu, tad nebūs tā jādusmojas

  +5 [+] [-]

, 2021-06-08 00:36, pirms 3 gadiem
Ļoti žēl, ka tā arī nepiedzīvojām Lukas un KP dueta dominanci. Luka ir pārāk liels egoists, lai dalītos ar kādu panākumos. Tikai tāda lieta, ka basketbols nav individuālais sporta veids un viens pats viņš status vāks vienmēr, bet kamēr neļaus komandas otram talantam spēlēt savu spēli tikmēr par panākumiem var aizmirst. Un te es nerunāju par Hārdeveju, kuram viņš ļāva spēlēt savu spēli, bet ja Hārdeveju pataisa par komandas uzbrukuma otru opciju, tad tas daudz ko pasaka par komandu un šāda komanda var maksimums pretendēt tikai uz play off.

  +5 [+] [-]

, 2021-06-08 00:41, pirms 3 gadiem
KP es novēlu veiksmīgu gatavošanos nākamai sezonai un padomāt par iespēju palīdzēt izlasei. Izlase viņam dotu iespēju atgūt to garšu, ko nozīmē būt līderim. Luka viņam atņēma šo sajūtu-būt līderim. Un te nav runa tikai par punktiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-06-08 06:39, pirms 3 gadiem
Ierunajas ISO speles pavelnieks!
Slēpts komentārs: aizermans

  +1 [+] [-]

, 2021-06-08 08:55, pirms 3 gadiem
Vispār interesanti pa nakti ir mainījusies visa šī Mavs un KP sāga.
Visi jau sāk ''calling out'' mavs trenerus un Lukas bumbas dominanci un tās salīdzināšanu ar Hārdena Rockets

     [+] [-]

, 2021-06-08 09:24, pirms 3 gadiem
Es teiktu, ka tā normāli treneri zem tanka pameta
Tas, ka tieši viņš ir tas, kurš ir ar bumbu un KP izmanto tikai kā metēju, nevis kā saspēles elementu, pieškir tādu labu ironiju Lukas sacītajam... bet man gribētos domāt, ka ar šo tiek teikts, ka izmantošanas veidu nevis izvēlas Luka, bet nosaka treneris..

     [+] [-]

, 2021-06-08 10:18, pirms 3 gadiem
Bostonietis rakstīja: Vispār interesanti pa nakti ir mainījusies visa šī Mavs un KP sāga.
Visi jau sāk ''calling out'' mavs trenerus un Lukas bumbas dominanci un tās salīdzināšanu ar Hārdena Rockets
Nedaudz atvēsināja sakarsušās galvas un sāka domāt. Luka=Hārdens (Hjustonas laikos) jau uzprasījās no pašas sezonas atsākšanās, tagad nākošais loģiskais solis domāšanā - Mavericks=Hjustona ar vienādu bēdīgu prognozi PO.

     [+] [-]

, 2021-06-08 13:06, pirms 3 gadiem
Sezona laikā kp guva vidēji 20 punktus, kas kā otrajai vijolei nav nemaz tik slikti, protams, vēlētos vairāk redzēt no KP, bet viņš pats nespēlē uz visiem 100%, jo baidās satraumēties. Vainot Lukas egojismu KP neveiksmēs nav objektīvi, jo šeit vienkārši tiek izrādīta nepatika pret viņu. Kad KP spēlēja centra pozīcijā, tad viņi abi gūst daudz punktus. Kāpēc KP neliek centrā ir grūts jautājums . Traumu risks? Treneris un KP apzinās, ka centrā ir lielāka iespēja dabūt traumu, tāpēc meklē alternatīvu, bet līdz šim neveiksmīgi

  +1 [+] [-]

, 2021-06-08 13:10, pirms 3 gadiem
Dallasa 3 sezonu laikā kļuva par PO komandu. Ko jūs tagad gaidat, kad viņi tagad uzreiz tiks finālā? 7 spēles pret clippers jau ir liels sasniegums, jo clippers bija favorīti. Dončičam 3 sezona līgā, bet jau gaida, kad viņš uzvarēs NBA kausu? Un jau salīdzina ar hustonu un hārdenu.

     [+] [-]

, 2021-06-08 16:01, pirms 3 gadiem
To, ka pirms KP ienākšanas Maverikos, Luka ar Mavs vispār playoffos netika, laikam daudzi ir aizmirsuši.