Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Ko par paplašināšanās ideju domā klubi uz Virslīgas robežas?

Rolands Eliņš

Ko par paplašināšanās ideju domā klubi uz Virslīgas robežas?
Foto: Super Nova

Pārsteidzoša bija LFF prezidenta Vadima Ļašenko atbilde oktobra otrajā pusē, ka iespēja par kuluāros ilgi baumoto Virslīgas paplašināšanos līdz 12 komandām 2026. gada sezonā netiek izslēgta. Šonedēļ tiks likts punkts Virslīgas un Nākotnes līgas turnīru izspēlēm, un vairākām komandām jautājums par to, cik komandas būs Virslīgā nākamsezon, ir ļoti būtisks. Portāls Sportacentrs.com uzrunāja šo komandu pārstāvjus, noskaidrojot viņu noskaņojumu par iespējamo Virslīgas paplašināšanos.

Virslīgā pirms pēdējās kārtas cīņā par 8. un 9. vietu vēl iesaistītas trīs komandas. "Grobiņa" ar 31 punktu ir 8. vietā, "Super Nova" ar 29 punktiem ir 9. vietā, "Metta" ar 28 punktiem ir 10. vietā. Teorētiski jebkura no šīm komandām vēl var ieņemt jebkuru vietu intervālā no 8. līdz 10. vietai. LFF reglaments paredz, ka 10. vietas ieguvēja izkritīs no Virslīgas, bet 9. vietas īpašniece spēlēs pārspēlēs.

Arī Nākotnes līgā intriga vēl priekšā, un vēl trīs komandas pretendē uz pirmo vietu līgā, kā arī visas teorētiski vēl var ieņemt otro vietu. "Riga Mariners" ar 58 punktiem ir līdere, "Ogre United" un "Albertam" ir 55 punkti, turklāt "Mariners" paredzēta spēle tieši pret "Albertu".

Taču, ja starpsezonā tiek pieņemts lēmums par Virslīgas paplašināšanos jau 2026.g. sezonā, tad liela daļa no šīm pašreizējām intrigām ir gluži vienkārši nenozīmīgas. Interesanta nianse - LFF valdes trešdaļu (trīs no deviņiem valdes locekļiem) veido pārstāvji tieši no šiem klubiem, kuri šobrīd cīnās par vietu Virslīgā. Ņemot vērā, ka šis lēmums tāpat būs tieši LFF valdes ziņā, portāls Sportacentrs.com uzrunāja visu sešu minēto klubu vadītājus par viņu viedokli par Virslīgas iespējamo paplašināšanos un to, ka LFF vadība joprojām nav pielikusi punktu baumām un ieviesusi pilnīgu skaidrību par tuvāko nākotni.

Sasummējot: noraidoša attieksme bija četriem klubiem, "Grobiņa" šobrīd nevēlējās izteikties un paust savu viedokli, savukārt atbalstu šādai idejai izteica "Metta".

"Mūsu kluba nostāja ir tāda, ka reglaments ir jāievēro. Pirms pēdējās spēļu kārtas Nākotnes līgā mums nekā cita sakāma nav. Nevēlamies šobrīd iesaistīties spekulācijās un diskusijās par šo tēmu. Taču paužam savu nostāju, ka reglaments ir jāciena un jāievēro, nevis pretēji, kā tas dažreiz bijis Latvijas futbolā iepriekšējos gados," paskaidrojot kluba viedokli, sacīja JDFS "Alberts" viceprezidents Jānis Pakalns. Jāuzsver, ka "Alberta" prezidents Olafs Pulks ir LFF valdē kā viceprezidents.

"Mēs nevēlamies ieiet Virslīgā uz līgas paplašināšanās rēķina," sacīja "Ogre United" līdzdibinātājs Emīls Latkovskis. "Šobrīd domājam tikai par sportisko principu, tas ir vienīgais veids, kā mēs saredzam savu ceļu uz Virslīgu. Mums ir vai nu jāuzvar Nākotnes līgā, kas vairs nav atkarīgs tikai no mums pašiem - nepieciešams parocīgs rezultāts arī konkurentu mačā -, vai arī jāizcīna uzvara pārspēlēs. Iesim un cīnīsimies."

"Tas ir mans kā kluba pārstāvja viedoklis, bet, ja tu atkārto to pašu jautājumu man jau kā LFF valdes loceklim, tad teikšu šādi," norādīja Latkovskis. "Ideja par 12 komandām Virslīgā cirkulē jau ilgāku laiku. Tam ir plusi un ir mīnusi, bet, kā es to redzu šobrīd, šī ideja vēl ir ļoti zaļa."

Vēl kategoriskāks bija "Super Nova" prezidents Jānis Engelis: "Ja man šo jautājumu uzdod kā kluba pārstāvim, tad es atbildu šādi: neesam saņēmuši nekādu citu oficiālu informāciju, tāpēc uzskatām, ka šeit nav vietas diskusijām. Reglamentā ir noteikts, ka nākamsezon ir 10 komandas Virslīgā, pēc tā arī vadāmies. Viss ir skaidri un gaiši uzrakstīts. Jābūt godīgiem, nu nevar šobrīd paplašināt Virslīgu, ja nākamnedēļ jau plānotas pārspēles. Par ko tad tās tiks spēlētas?"

"Kā LFF valdes loceklis savukārt varu apstiprināt, ka šādas runas esmu dzirdējis tikai baumu līmenī," turpināja Engelis. "Ne valdē, ne citās sapulcēs ar klubiem vai Virslīgu šī ideja nav piedāvāta. Uzskatu, ka, ja šāds scenārijs tomēr piepildās, tad tas būs pilnīgi nepareizi. Nākamā LFF valdes sēde ir tikai novembra beigās, nekāda ārkārtas sēde nav sasaukta. Tad nu neredzu šeit variantus. Un jā, varu apliecināt, ka, ja starpsezonā LFF valdē šāds piedāvājums izskanēs, kategoriski balsošu pret. Arī tad, ja "Super Nova" paliks 10. vietā un izkritīs no Virslīgas, arī tad būšu 100% pret. Nu, par ko mēs runājam vispār? Reglaments ir jāievēro. Spēles noteikumiem jābūt skaidriem jau pirms spēles sākuma. Šajā gadījumā - varam runāt par Virslīgas paplašināšanos 2027. gadā, bet tad tas ir jānolemj un jādara klubiem zināms, visvēlākais, 2025. gada decembrī."

"Esmu dzirdējis argumentu, ka, ja tiek nolemts par paplašināšanos 2027. gadā, tad klubi nebūs motivēti cīnīties 2026. gadā," turpināja Engelis. "Es tam nepiekrītu. Vienmēr ir sportiskā interese tiekties uz augšu - ja tādas nav, tad ko mēs šeit vispār darām? Turklāt tāpat jau būtu cīņa par palikšanu Virslīgā. Ir dzirdēts variants, ka tādā gadījumā 10. vieta Virslīgā cīnītos pārspēlēs pret Nākotnes līgas trešo vietu, un nekas nebūtu garantēts."

"To visu var runāt un darīt, bet ar ilgtermiņa plānošanu," teica "Super Nova" kluba vadītājs. "Ja paplašina Virslīgu, tad ir arī jautājumu, kas notiek ar Nākotnes līgas komandu skaitu. Un, protams, vispirms vēlētos dzirdēt pamatotas un argumentētas atbildes uz jautājumu, kādēļ vispār šāds solis tiek veikts."

"Riga Mariners" kluba prezidents Jurijs Pavlovskis norādīja, ka principiāli neiebilstu pret 12 klubiem Virslīgā: "Skatoties uz situāciju kopumā, tad saredzu vairākus plusus. Ja ir 12 komandas Virslīgā, tad sezonas otrajā pusē tās sadalās divos sešiniekos, kas īstenībā ir loģiska shēma Latvijas apstākļiem. Klubiem ir par dažām spēlēm mazāk, sezonu var sākt nedaudz vēlāk un nav jāspēlē tik daudz uz mākslīgajiem laukumiem. Sezonas otrajā pusē, kad komandas noslāņojušās, arī skatītājiem interesantāk, ja var biežāk redzēt "Riga"-RFS nekā "Riga"-"Mariners", arī pašiem klubiem tas būtu vērtīgāk. Tā ka jēga šādai idejai ir."

"Taču nav pareizi par to runāt 2026. g. sezonas sakarā," uzsvēra "Mariners" vadība. "Jābūt sportiskajam principam. Komandai, kas ir pēdējā vietā Virslīgā, vienalga vai tā ir "Metta" vai "Super Nova", jāizlido no Virslīgas. Ja "Mariners" paliek 3. vietā Nākotnes līgā, tad uz augšu netiek. Tas ir gluži vienkārši objektīvi. Ja es būtu LFF vadītājs, tad laicīgi pateiktu, ka, jā, no 2027. gada būs šāds reglaments ar līgas paplašināšanos. Tad visi zina noteikumus un var pēc tiem spēlēt."

"Bet, ja Virslīga tiks paplašināta tagad, tad tas nebūs godīgi pret iesaistītajām komandām," turpināja "Mariners" vadītājs. "Ja mēs janvārī zinātu, ka no Nākotnes līgas uz Virslīgu tiks divas komandas plus vēl viena spēlēs pārspēlēs, tad taču sezonai ir pavisam cits stāsts, pavisam cita komandas komplektācija."

"Grobiņas" sporta direktors Andis Ādiņš atzina, ka šis temats kluba iekšienē ir apspriests, taču "Grobiņa" nevēlas par to izteikties publiski pirms sezonas beigām un sportisko intrigu atrisināšanas.

Savukārt "Metta" ģenerāldirektors Ģirts Mihelsons pauda atbalstu idejai par Virslīgas paplašināšanu līdz 12 komandām jau nākamajā sezonā: "Jā, es atbalstītu arī jau 2026. gadā. Skatoties uz citiem piemēriem ar pārejas gadiem, tad ir daudz risku - ar spēļu manipulēšanu un sastāva komplektāciju. Ja klubs zina, ka šosezon neizkritīs, tad var vienkārši nobumbulēt sezonu. Rodas augsts risks sarunātām spēlēm. Bet tagad visi klubi ir cīnījušies, mobilizējuši spēkus un pierādījuši sevi. Jā, lēmumu pieņems citi. Taču uzskatu, ka labākais laiks nolemt par Virslīgas paplašināšanos, ir tieši tad, kad sezona nospēlēta līdz galam. Dzirdam idejas pretiniekus, ka visam jābūt saplānotam uz priekšu. Atbildēšu: ja redzam, ka kaut kas nefunkcionē, tad nevajag gaidīt vairākus gadus, lai to labotu. Tā ir Latvijas futbola priekšrocība, ka mums ir iespējas reaģēt ātri un darboties aktīvi."

"Svarīgi saprast, ka lēmumus par Latvijas futbola attīstību nevajag pieņemt, skatoties, kuram atsevišķam klubam tas ir izdevīgāk un kuram nē," uzsvēra Mihelsons. "Tā skatās politikā, kur lēmumus pieņem pēc tā, kurai partijai tas ir izdevīgi. Tā arī esam nobrucinājuši savu valsti. Paskaidrotu, kā uz uz jautājumu par Virslīgas paplašināšanos vajadzētu skatīties. 12 klubi būtu būtisks un stratēģiski nozīmīgs lēmums Latvijas futbola attīstībai, viennozīmīgi nacionālās izlases interesēs."

"Lai būtu spēcīga izlase, jārada atbilstoša vide vietējā futbolā. Mēs neesam valsts, kuras izlasē spēlē futbolisti no ārzemēm, lielākā daļa izlases futbolistu ir auguši Latvijas futbolā," sacīja Mihelsons. "Un šo vidi varam veidot mēs paši, un te ir jāskatās plašāk, nevis tikai par Virslīgas klubu skaitu. Līdzīgai izspēles sistēmai jābūt arī Nākotnes līgā, arī tur 12 komandas, kas spēlē pēc tāda paša formāta, un jaunie futbolisti jau Nākotnes līgā spēlē pēc Virslīgas modeļa."

"Kāpēc 12 komandas Virslīgā? Tas paplašinātu Latvijas spēlētāju loku. Nav slikti, ka mums ir leģionāru sistēma 8+3 šobrīd Virslīgā, jo tas veido lielāku konkurenci, bet tomēr jāpalielina vietējo spēlētāju iespējas," turpināja "Mettas" ģenerālsekretārs. "Ja Virslīgā būs vairāk klubu, būs arī vairāk latviešu jauno futbolistu, jo labi zinām, ka klubiem ir dažādi mērķi un pieejas - bet, jo vairāk klubu, jo vairāk tādu, kas uzsvaru izdarīs uz jauniešu iespēlēšanu."

Mihelsons arī piedāvāja argumentu, ka 12 komandu formātā rudenī Virslīgas futbolistiem būtu daudz spēcīgāks spēļu kalendārs, jo vadošais sešinieks spēlētu tikai savā starpā, un tas attiecīgi palīdzētu Virslīgas spēlētājiem tieši uz izlases spēlēm rudenī ieiet spēcīgā grafikā un labāk sagatavoties.

"Tāpēc nav jāskatās, kam tas tieši šobrīd būtu izdevīgāk, uz šo jautājumu jāskatās daudz plašāk. Ja būs plašāks un spēcīgāks vietējais čempionāts, tad arī nacionālajai izlasei būs lielākas iespējas pakāpties uz augšu," sacīja Mihelsons.

  +2 [+] [-]

, 2025-11-06 16:13, pirms 2 mēnešiem
Ja jau tas viss negrozitos tik ap Rīgu.
Interesi par virsligu varētu pacelt tikai citu pilsētu piesaistīšana.
Bet ,ja tur nav ,tad arī nav

     [+] [-]

, 2025-11-06 16:53, pirms 2 mēnešiem
Es arī par reģionu atgriešanos, bet tur grūti ar finansējumu visiem.(Ventspils, Valmiera, Rēzekne) par to intrīgu Virslīgā, to gad, kad būs paplašināšanas, uztaisīt 9 un 10 vietai pārspēles ar 3 un 4-to Nākotnes līgas iegūvējiem. Lai attistīt reģionus, katrai komandai jābut savs stadions, lai vienā stadiona nespēlētu divas komandas, bet tagad tas parāgri, sākuma jāatjauno infrastruktūru, tad jau var izīret , Bet, ja piemēram izveidot 5 Rīgas komandas un visi spēlēs Virslīga piemēram Lnk parkā, kāda interese reģioniem?

     [+] [-]

, 2025-11-06 17:13, pirms 2 mēnešiem
Man likas, mēs vēl neēsam gatavi pāplašināšanai, vienmēr kāds nevar pāriet akreditāciju... Vajag divus- trī gadus stimulēt attistīties mazajiem klubiem, izveidot infrastruktūru, nevis vilkt naudu, un ar tiem farmiem... nedrīkst ļaut īret visus vienā komanda, lai spēlētaji spēle jebkura spēle, tā sanāk, ka Rīgas grandiem ir 25+ pieteikumā, farmklubi, īretie spēlētaji, kuri neselē pret viniem, gan arī kādu var bez problēmam izvilkt Virslīga na Rīga-2, Rfs-2, bet piemēram Liepājai un Jelgavai nav otras komandas Nācionāa līga...Bet no otras puses, ja visiem būs otra komanda Nācijas līga var ietekmēt uz turnira tabulu galvgalī. Piemēram Riga-2 šogad zaudē Riga Marriners...

     [+] [-]

, 2025-11-06 17:23, pirms 2 mēnešiem
go154100 rakstīja: bet piemēram Liepājai un Jelgavai nav otras komandas Nācionāa līga...
"Liepāja-2" šogad uzvarēja 3.līgā un nākamgad spēlēs 2.līgā. "Jelgava-2" šogad ieņēma 3.vietu 2.līgā.

     [+] [-]

, 2025-11-06 17:35, pirms 2 mēnešiem
Es būšu visiem jau apnicis, bet izlasot rakstu cītīgi kā vienīgo pret_argumentu es dzirdēju - reglaments, no otras puses pret daudz visādiem citādiem iespējamiem ieguvumiem. Principā neviens nepauda viedokli, ka būtu konceptuāli pret, nedz arī kaut vienu pret iemeslu bez reglaments. Protams, īsi komentāri un jautājuma būtība varbūt bija tieši par šo sezonu, tāpēc šis tas varēja tikt pietaupīts azotē.

     [+] [-]

, 2025-11-06 17:40, pirms 2 mēnešiem
Piemēram: basketbolā Rīgas Zeļļi ṣ̌ogad spēlē Rēzeknes olimpiskājā centrā, gan jauna auditorija, gan populirizācija reģionos. Tāds piemērs, kad uzbūvēja-īre. To paṣ̌u var darīt futbolā, tikai jāsakarto stadionus, piemēram Jēkabpils, Cēsis... nu un lai komandai būs bērnuskola Rīga un filiāle piem Cēsis piemēram, komanda sauksies piem. sponsora nosaukums: Bullis/Cēsu bfc...

     [+] [-]

, 2025-11-06 17:56, pirms 2 mēnešiem
Ja katrs klubs varētu nopēlnīt, pārdod kādu ārzemes un turpināt eksistēt, viņam būtu savi skatītaji, neviss tukṣ̌as tribīnes, tad kaut 14,kaut 24 kā Anglijas čempionships... bet ja piemēram nakamgad ir piemēram 12 klubi, uzrakstija kalendāru ar 32 spēlēm, nospēlēja pavasarī dažas spēles un pēc tam kads atteicas, (kādreiz Noa tā arī nesāca sezonu) atkal 11 komandas mazāk spēļu... vai bāzt citu komandu viņu vietā... atkāl kādas samaiņas... jābut stabilitātei.

     [+] [-]

, 2025-11-06 18:14, pirms 2 mēnešiem
Neviens neatteiksies kamēr Uefa maksā 350k.

     [+] [-]

, 2025-11-06 18:51, pirms 2 mēnešiem
Latvijas Futbola federācija oficiāli apstiprinājusi iesnieguma saņemšanu no "Noah Jurmala" prezidenta Aleksandra Jakubovska, kurš pavēstījis par savu komandu atsaukšanu no klasiskā un telpu futbola sacensībām. Nu bet tas bija jau 2021. gadā ,ar citiem agrāk un vār atkattoties, jo sponsoru miljonāru visiem nav, kas ir 350 tūkstoši, te daudzi raksta bfc Daugavpils-bomži, RFS farmi... (piedodiet), bet vini terē daudz vairāk par 350k, infrastruktūru uzturēṣ̌ana, nauda jaunātnes attistībai, braucieni, licenses,algas, sodi... bet lai rekonstruētu stadionu, tur vispār miljoni vajag.

     [+] [-]

, 2025-11-06 19:03, pirms 2 mēnešiem
Futbols Latvijā: izpriecē bagātiem, toto, gan arī naudas subsīdijas vilkšana no Uefa, vai izdzīvošana pateicoties Pašvaldībai. Bet mēs pēc līmeņa un ienākumiem neēsam Vācija vai Anglija, kāpēc jābut citādak... Cilvēkiem nav liekas naudas iet un savākt pilnus stadionus vai pirkt tv pārraides...

     [+] [-]

, 2025-11-06 19:29, pirms 2 mēnešiem
Vairāk par pusi no budžeta mazajiem tas ir kā es saprotu. Tad jautājums kāda ir alternatīva, jo Nākotnē viņi šo summu nesaņems un izdevumu grupas kuras tu nosauci tā pat saglabāsies.

  -1 [+] [-]

, 2025-11-06 20:27, pirms 2 mēnešiem
Man kaut kā negribas ticēt ka Valmieras īpašnieks no Šveices būs laimīgs par Nākotnes līgu,un nepastiprinās sastāvu 2026.gadā.Cerams ka tos nodokļus nomaksās,jo pretējā gadījumā diez vai Nākotnes līgas klubs viņam vajadzīgs.

  -1 [+] [-]

, 2025-11-06 22:32, pirms 2 mēnešiem
Pretīgā purna Pakalna dēļ, es negribu tuvumā virslīgai redzēt Albertu. Un tādi cilvēki kā es ir daudzi, kuri cer uz Alberta neveiksmi tikai tā gaiļa dēļ.

  -1 [+] [-]

, 2025-11-06 22:34, pirms 2 mēnešiem
R101 rakstīja: Pretīgā purna Pakalna dēļ, es negribu tuvumā virslīgai redzēt Albertu. Un tādi cilvēki kā es ir daudzi, kuri cer uz Alberta neveiksmi tikai tā gaiļa dēļ.
Varu piekrist, novēlu Pakalnam neizdošanos un sliktāko.....
Viņš ir pietiekami personīgi aizskāris cilvēkus- visus saucot par bomžiem..

  -1 [+] [-]

, 2025-11-06 22:37, pirms 2 mēnešiem
No sportiskā principa varētu paplašināt. Nav vairs tie laiki, kad Virslīgā pirmspēdējā vietā palikusī Metta pārspēlēs masēja 1. līgas 2. vietu kā mazus bērnus. Bail pat domāt, kas tādā gadījumā notiktu pret top komandām. Alberts, Mariners var piedāvāt diezgan konkurējošu futbolu ar nesliktiem spēlētājiem. Vairāk uztrauc finansiālā daļa. Ja sezonas laikā vairākas komandas knapi spēj savilkt galus, tur uzreiz būs toto. Pašreizējā formātā vismaz visi spēj droši nospēlēt sezonu līdz galam.

  +1 [+] [-]

, 2025-11-06 23:50, pirms 2 mēnešiem
yankeezulu rakstīja: No sportiskā principa varētu paplašināt. Nav vairs tie laiki, kad Virslīgā pirmspēdējā vietā palikusī Metta pārspēlēs masēja 1. līgas 2. vietu kā mazus bērnus. Bail pat domāt, kas tādā gadījumā notiktu pret top komandām. Alberts, Mariners var piedāvāt diezgan konkurējošu futbolu ar nesliktiem spēlētājiem. Vairāk uztrauc finansiālā daļa. Ja sezonas laikā vairākas komandas knapi spēj savilkt galus, tur uzreiz būs toto. Pašreizējā formātā vismaz visi spēj droši nospēlēt sezonu līdz galam.
No sportiskā principa tieši vēl nevajadzētu paplašināt. Vajag veselīgu konkurenci Nākotnes līgas augšgalā, lai Virslīgas apakšgalam būtu par ko iespringt + izveidotos vismaz kaut kādas komandas, kas varētu ielēkt vilcienā, ja sanāk nākamie Spartaki, Ventspilis, Valmieras un citi nezvēri. Kas arī sasaistās ar tavu pieminēto finansiālo daļu. Vajag normālu, veselīgu un finansiāli stabilu rotāciju starp Virslīgas nokritušajiem un Nākotnes līgas augšdaļu. Paņemot pārsteidzīgi divas komandas uz augšu var attapties pāris sezonas vēlāk ejot atpakaļ pie 10 komandām.

     [+] [-]

, 2025-11-07 00:28, pirms 2 mēnešiem
Ja nauda nebūtu problēma un infrastruktūra būtu pieklājīgā līmenī . Mana sapņu Virslīga. 1 FC Riga, 2 RFS, 3 FK Liepāja, 4 Valmiera, 5 FK Ventspils, 6 BFC Daugavpils, 7 FC Jūrmala, 8 Auda, 9 Jelgava, 10 Rezekne, 11 Metta, 12 Tukums 2000, 13 Ogre United 14 Grobiņa, 15 Super Nova, 16 Fk Cēsis, 17 Madona, 18 Gulbene.
16 vieta spēlē pārspēlēs ar Nākotnes līgas trešās vietas ieguvēju, 17 , 18 vieta izkrīt no Virslīgas

     [+] [-]

, 2025-11-07 01:04, pirms 2 mēnešiem
Cik garš, tik plats! Visiem, kas izteicās ir daļa taisnības. Tie, kuri saka, ka tā nevajadzētu darīt, piekrītu tajā, ka to vajag tad laicīgi vienoties (tātad uz 2027.g. sezonu). Klubiem tiešām iespējams būtu savādāka komplektācija un daļa vairāk spēlētu ar saveim akadēmijas puišiem.
Riga/Mariners pārstāvis arī pateica taisnību, ka pie 12 komandām, mēs varam sākt sezonu aprīlī un nevis marta pirmajā pusē. Martā sezonu sāk tikai igaunija, Latvija un Lietuva mūsu platuma grādos, bet Lietuva vismaz pirmās 4x kārtas spēlē slēgtajās futbola manēžās. Klubi Skandināvijā sezonu sāk aprīlī, lai arī viņu klubu skaits ir 16x. Vēl viens pozitīvais, ja palielina komandu skaitu vismaz līdz 12x, tad pastāv lielāka iespēja tikt Virslīgā komandām, kuras pie esošā formāta visticamāk nekad netiktu.
Kas tomēr mazliet rada bažīgu - klubu infrastruktūra. Šobrīd ar to neiet pārāk spoži 10x komandām, bet kas notiks, ja būtu 12x nevaru pat iedomāties. Pie tam jāsaprot, ka pastāv iespēja, ka Skonto stadionu pārbūvē par nacionālo stadionu tuvākajos 5x gados, kas nozīmē, ka būs vismaz 2x sezonas, kad Skonto stadionā spēles nevarēs notikt, bet Daugavas stadionam ik pa laikam ir Dziesmu un deju svētku pasākums. Vajag tad vismaz sakātot stadionu ''Jūrnieks'', lai tur var aizvadīt spēles - vismaz Hanzas stadiona/laukuma līmenī tur vajag sakārtot.

  +1 [+] [-]

, 2025-11-07 01:05, pirms 2 mēnešiem
go152692 rakstīja: Ja nauda nebūtu problēma un infrastruktūra būtu pieklājīgā līmenī . Mana sapņu Virslīga. 1 FC Riga, 2 RFS, 3 FK Liepāja, 4 Valmiera, 5 FK Ventspils, 6 BFC Daugavpils, 7 FC Jūrmala, 8 Auda, 9 Jelgava, 10 Rezekne, 11 Metta, 12 Tukums 2000, 13 Ogre United 14 Grobiņa, 15 Super Nova, 16 Fk Cēsis, 17 Madona, 18 Gulbene.
16 vieta spēlē pārspēlēs ar Nākotnes līgas trešās vietas ieguvēju, 17 , 18 vieta izkrīt no Virslīgas
16x komandas ir griesti mūsu platuma grādos - 16x komandas ir Zviedrijā un Norvēģijā. 18 komandu līgas problēma ir mūsu klimats!

  +2 [+] [-]

, 2025-11-07 08:36, pirms 2 mēnešiem
bet protams, ka vienīgie, kas gatavi pārkāpt sportiskos principus, ir metta. nezin, kas traks notiks Latvijas futbolam, ja metta izkritīs? ja ir pietiekami labi, atgriezīsies pēc vienas sezonas, ja nav, tad lai spēlē līmenī, kuram atbilst.

  +1 [+] [-]

, 2025-11-07 09:23, pirms 2 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Vajag tad vismaz sakātot stadionu ''Jūrnieks'', lai tur var aizvadīt spēles - vismaz Hanzas stadiona/laukuma līmenī tur vajag sakārtot.
Tas vairs nav iespējams, tur "Lidl" veikalu būvē.

  +1 [+] [-]

, 2025-11-07 09:33, pirms 2 mēnešiem
fall in love rakstīja: Neviens neatteiksies kamēr Uefa maksā 350k.
UEFA maksā 3.1M. To summu vajag sadalīt uz visiem, kas neiekļuva grupu turnīrā. Pie 12 komandām nekādi 350K tur nesanāks katram.

     [+] [-]

, 2025-11-07 12:27, pirms 2 mēnešiem
Pandora rakstīja: bet protams, ka vienīgie, kas gatavi pārkāpt sportiskos principus, ir metta. nezin, kas traks notiks Latvijas futbolam, ja metta izkritīs? ja ir pietiekami labi, atgriezīsies pēc vienas sezonas, ja nav, tad lai spēlē līmenī, kuram atbilst.
Pats Mihelsons varbūt netic, ka varēs tā mierīgi atgriezties. Pārspēlēm vēl var spēlētājus uzjundīt nospēlēt kārtīgi, bet vai to spēs Nākotnes līgā veselas sezonas nogrieznī?

  +1 [+] [-]

, 2025-11-07 13:22, pirms 2 mēnešiem
....nu protams ,vairāk zemas kvalitātes futbolistu,un jauniešu,kas atbilstu vairāk jaunatnes futbola čempionāta līmenim ,mākslīgi iepludināt Virslīgā,pacels LV futbola līmeni...Mettas pārgudro skatījumā....cirks

  +1 [+] [-]

, 2025-11-07 16:00, pirms 2 mēnešiem
Kada iespeja ka metta bomzi iebilstu 12 komandu virsligai

     [+] [-]

, 2025-11-07 16:01, pirms 2 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Pats Mihelsons varbūt netic, ka varēs tā mierīgi atgriezties. Pārspēlēm vēl var spēlētājus uzjundīt nospēlēt kārtīgi, bet vai to spēs Nākotnes līgā veselas sezonas nogrieznī?
Ipasi sajos laikos kad nakotnes liga nav nemas tik svaka. Atgriesanas virsliga domaju nenotiktu nemaz tik atri ja vien nepapildinatu komandas lidz 12

  +2 [+] [-]

, 2025-11-07 16:03, pirms 2 mēnešiem
Atceros ka metta lielijas ka esot labakais klubs lv. Pec tam paradijas riga un rfs. Abi uzblieza krutas bazes 5-6 gadu laika. Mettai bazes aizvien nav, ka bomzojas vidusskolas laukumaa pirms 15 gadiem ta aizvien turpat

  -1 [+] [-]

, 2025-11-07 16:06, pirms 2 mēnešiem
Vel jau valmiera atgriezisies nakotnes liga kam vispar vajadzetu but galvenajam favoritam uz virsligu ja vien kabinetos atkal lohi teiks ka nelaidisim

  +1 [+] [-]

, 2025-11-07 16:07, pirms 2 mēnešiem
Latfootball rakstīja: Tas vairs nav iespējams, tur "Lidl" veikalu būvē.
stadions ''Jūrnieks'' vairs neeksistē?

  +1 [+] [-]

, 2025-11-07 16:08, pirms 2 mēnešiem
Pandora rakstīja: bet protams, ka vienīgie, kas gatavi pārkāpt sportiskos principus, ir metta. nezin, kas traks notiks Latvijas futbolam, ja metta izkritīs? ja ir pietiekami labi, atgriezīsies pēc vienas sezonas, ja nav, tad lai spēlē līmenī, kuram atbilst.
Tur ta lieta ka futbolam vispar nekas nenotiks ja metta izkritis. Kas tajaa klubaa ir neaizstaajams?

  +1 [+] [-]

, 2025-11-07 17:44, pirms 2 mēnešiem
Ambrē rakstīja: 16x komandas ir griesti mūsu platuma grādos - 16x komandas ir Zviedrijā un Norvēģijā. 18 komandu līgas problēma ir mūsu klimats!
Šobrīd ir 36 spēles. Pie 18 komandām būtu 34 spēles. Tā ka nedomāju, ka klimata arguments strādā. Cita lieta, ka diez vai 18 komandas varētu pienācīgi uzturēt laukumus normālā kārtībā visu sezonu, pie tam pastāvētu liela iespēja, ka daži laukumi tiktu dalīti (līdzīgi kā pagaidām ir Skonto stadions starp Riga un Auda)

     [+] [-]

, 2025-11-07 17:46, pirms 2 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Pats Mihelsons varbūt netic, ka varēs tā mierīgi atgriezties. Pārspēlēm vēl var spēlētājus uzjundīt nospēlēt kārtīgi, bet vai to spēs Nākotnes līgā veselas sezonas nogrieznī?
Tas ir viens. Otrs ir tas, ja komanda izkritīs, tad vadošie spēlētāji uzreiz pacels cepuriun dosies kaut kur citur

     [+] [-]

, 2025-11-07 17:48, pirms 2 mēnešiem
valmiera-fc rakstīja: Vel jau valmiera atgriezisies nakotnes liga kam vispar vajadzetu but galvenajam favoritam uz virsligu ja vien kabinetos atkal lohi teiks ka nelaidisim
Valmierai vajag kārtīgi pastiprināt sastāvu, tad varētu arī tēmēt uz TOP3. Citādi neredzu Valmieru cīņā par ceļazīmi uz Virslīgu

     [+] [-]

, 2025-11-07 17:49, pirms 2 mēnešiem
valmiera-fc rakstīja: Atceros ka metta lielijas ka esot labakais klubs lv. Pec tam paradijas riga un rfs. Abi uzblieza krutas bazes 5-6 gadu laika. Mettai bazes aizvien nav, ka bomzojas vidusskolas laukumaa pirms 15 gadiem ta aizvien turpat
Pat bez Riga un RFS Metta diez vai cīnītos par kaut ko augstāku kā pašreiz.

     [+] [-]

, 2025-11-09 11:25, pirms 2 mēnešiem
Turklāt ko Mihelsons tur muld. Metta pati ņem ārzemniekus, jo jēdzīgu letiņu nepietiek priekš Virslīgas apakšgala līmeņa komandas