Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Bredlijs kaldina "Celtics" uzvaru, Vestbruka 37 punkti par daudz "Lakers" komandai

Bredlijs kaldina "Celtics" uzvaru, Vestbruka 37 punkti par daudz "Lakers" komandai
"Thunder" vienības līderi - Rasels Vestbrūks un Kevins Durents
Foto: AP/Scanpix

Aizvadītajā naktī pie trešās uzvaras pēc kārtas Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA) tika Bostonas "Celtics", kas, pateicoties Eiverija Bredlija labajai spēlei, ar 109:101 pārspēja Filadelfijas "76ers", savukārt Oklahomstijas "Thunder" tika galā ar Losandželosas "Lakers" - 122:105.

"Celtics" uzvar Filadelfijā

Pola Pīrsa vadīti, "Celtics" ceturtās ceturtdaļas vidū veica 9:0 izrāvienu, kas izšķīra mača likteni. Pagājušajā sezonā šīs abas komandas tikās izslēgšanas spēļu otrajā kārtā, bet šobrīd Bostona ieņem septīto vietu Austrumu konferencē, savukārt "76ers" no astotās vietas Austrumos atpaliek par 7,5 spēlēm.

Rezultatīvākais "Celtics" komandā ar 22 punktiem bija Eiverijs Bredlijs, kurš vairāk pazīstams ar savu veiksmīgo spēli aizsardzībā, bet Pols Pīrss guva 18 punktus, izcīnīja 11 atlēkušās bumbas un atdeva septiņas rezultatīvas piespēles. Viss "76ers" starta piecinieks guva vismaz desmit punktus, taču rezultatīvākais ar 19 punktiem un 10 bumbām zem groziem bija Tadeuss Jangs.

"Komandas biedri bija pārliecināti par mani, un es biju pārliecināts par sevi," pēc spēles izteicās Bredlijs. "Kad biju brīvs, vajadzēja mest. Šādi mēs spēlējam šajā komandā. Kad tā daru, tas mums palīdz."

Austrumu konference

VKomandaUZ%
1."Heat"4414.759
2."Pacers"3822.633
3."Knicks"3621.632
4."Bulls"3426.567
5."Nets"3426.567
6."Hawks"3326.559
7."Celtics"3227.542
8."Bucks"3028.517
9."76ers"2336.390

"Lakers" nespēj apturēt Vestbruku

Pirmās ceturtdaļas sākumā savainojumā iedzīvojās Kobe Braients, taču laukumā viņš atgriezās. "Thunder" spēli uzsāka ar 7:0 izrāvienu. Savu pārsvaru Oklahomsitija turpināja palielināt, iegūstot vairāk kā +10. Tas pats turpinājās otrajā ceturtdaļā. Pēc Martina realizētā tālmetiena rezultāta starpība sasniedza 16 punktus. Puslaiku ar precīzu metienu noslēdza Durents, un, dodoties atpūtā, "Thunder" bija vadībā ar 71:55.

"Lakers" trešajā ceturtdaļā saņēmās un sāka mazināt mājinieku pārsvaru. Pēc 8:0 izrāviena komandas šķīra vairs tikai seši punkti, uz ko Vestbruks vienpersoniski atbildēja ar pieciem punktiem pēc kārtas. Pirms ceturtās ceturtdaļas rezultāts bija 97:89 "Thunder" labā. Lai gan "Lakers" centās glābt spēli, tomēr tas neizdevās, piedzīvojot zaudējumu.

Lieliski spēli aizvadīja Rasels Vestbruks, kurš guva 37 punktus un atdeva 10 rezultatīvas piespēles. Kevina Durenta kontā 26 punkti. Labākais "Lakers" rindās bija Kobe Braients, kurš guva 30 punktus.

"Nuggets" uzvar Sakramento

Pirmais puslaiks pagāja punkts punktā. Pārsvaru "Nuggets" sāka krāt trešajā ceturtdaļā, ko uzsāka ar 7:0 izrāvienu. Pēc Losona precīzā tālmetiena komandas šķīra jau 11 punkti, taču ceturtdaļu "Kings" noslēdza ar 7:2 izrāvienu, samazinot starpību uz tablo. "Nuggets" ceturtajā ceturtdaļā noturēja pārsvaru, tādējādi izcīnot 40. uzvaru sezonā.

Rezultatīvākais "Nuggets" komandā ar 24 punktiem bija Tajs Losons, bet 23 pievienoja Danilo Galinari. "Kings" labā 32 punktus guva Markuss Torntons.

Aizvadītās nakts rezultāti

SpēleRezultāts
76ers - Celtics101:109
Thunder - Lakers122:105
Kings - Nuggets113:120

Izmantotie resursi:
NBA.com

1 2 37 komentāri

     [+] [-]

, 2013-03-06 07:42, pirms 12 gadiem
Spēle beidzās brīdī, kad MVP netrāpija vieglu metienu no groza apakšas pēc ātrā uzbrukuma, kuram sekoju Thunder ātrais uzbrukums, kurš beidzās ar Ibakas brīvu trīspunktu metienu un -6, kļuva par -9 ar mazāk kā 3 minūtēm līdz spēles beigām. Atlikušajā laikā LAL neguva ne punktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-03-06 08:03, pirms 12 gadiem
kobe.james rakstīja: Hahaahha... LAL tak ir lūzeri ar Kobi priekšgalā.

Laikam jāsāk intensīvi fanot par GSW, lai tie nepalaiž LAL iekš PO.
Sāc ar nika un avatara nomaiņu.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-06 08:14, pirms 12 gadiem
Man kā LAL fanam godīgi ir reala škrobe par Hovarda atnākšanu uz LAL. Kāds tur vairs dominējošs centrs. Pilnīgi galīgi garām viņš ir.

Kobe ir vienīgais, kurš grib tajā komandā uzvarēt. Pārejiem viss ir pa lielam vienalga.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-06 08:18, pirms 12 gadiem
Skatījos spēli un nesaprotu kā Kobe gandrīz 40 minūtes nodriblēja ar kreiso roku un pieļāva tikai 2 kļūdas.
Bet jā, Howards šodien neko labu neparādija.
P.S. @kobe.james Ja arī Lakers tiks PO, tad apsteidzot Jazz nevis Warriors [vai Rockets]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-06 08:37, pirms 12 gadiem
kobe.james rakstīja: Pfff... kādu niku esmu randomā paņēmis n-tos gadus atpakaļ tādu arī atstāšu un nolikšu kobi cik tik vien man patiksies.

Pagaidām gan vairāk pēc pēdējām spēlēm izskatās, ka GSW būs tieši LAL upuri nevis UTA.
Nedomāju, ka GSW izlidos. Jo Jūtai ir diezgan smags kalendārs, kamēr Warriors ir vidējs. Pie tam ļoti daudz mājas spēļu. Tagad vēl 6 pēc kārtas savā laukumā, tad 4 izbraukumā un atkal 4 savās mājās.

Kamēr Jūta ceļos pie līgas līderiem. Tāpēc manuprāt Jazz būs grūtāk saglabāt pozitīvu bilanci. LAL kalendārs arī salīdzinoši viegls, vieglāks nekā Warriors man liekas. Tik izbraukuma spēles daudz.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-06 09:08, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Man kā LAL fanam godīgi ir reala škrobe par Hovarda atnākšanu uz LAL. Kāds tur vairs dominējošs centrs. Pilnīgi galīgi garām viņš ir.

Kobe ir vienīgais, kurš grib tajā komandā uzvarēt. Pārejiem viss ir pa lielam vienalga.
Bla, bla, bla..Howarda iegūšana tik tiešām bija kļūda, jo kamēr Lakers būs Kobe, tikmēr neviens dominējošs centrs tur nevarēs parādīt savu labāko sniegumu. Nash un Howard ir milzīgs potenciāls, bet tā kā lielāko spēles daļu pie bumbas ir Kobe, tas netiek pilnībā izmantots.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-03-06 09:14, pirms 12 gadiem
Zebiekste007 rakstīja: Bla, bla, bla..Howarda iegūšana tik tiešām bija kļūda, jo kamēr Lakers būs Kobe, tikmēr neviens dominējošs centrs tur nevarēs parādīt savu labāko sniegumu. Nash un Howard ir milzīgs potenciāls, bet tā kā lielāko spēles daļu pie bumbas ir Kobe, tas netiek pilnībā izmantots.
Ko Tu tur murgo? Tagad Kobe ir vainīgs pie tā, ka Hovardam iedot bumbu nevar poustā? Par to, ka viņš nevar ieņemt pozīciju? Par to, ka viņš nespēj ar spēku un augumu izkārtot sev metienu? Paskaties uz precizitāti ... Kobe vainīgs? Izbeidz tagad te muldēt.

Cik tad dominējošus centrus Kobe ir sabojājis? NEVIENU. Šaks savus labākos gadus pavadīja spēlējot kopā tieši ar šo nelieti. Bainams līdz šim arī aizvadījis savus labākos gadus ar Kobi. Un nedomāju, ka spēs spēlēt labāk iekš 76ers. Stop shitting.

P.S. - Vainīgs Hovards ir pats. Pats, ka ar savu raksturu nespēj atrast kopīgu valodu ar Nešu. Par to, ka negrib/nevar izspēlēt P&R ar Nešu! Nejau Kobe nosaka to, kā viņi spēlē.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-06 10:18, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ko Tu tur murgo? Tagad Kobe ir vainīgs pie tā, ka Hovardam iedot bumbu nevar poustā? Par to, ka viņš nevar ieņemt pozīciju? Par to, ka viņš nespēj ar spēku un augumu izkārtot sev metienu? Paskaties uz precizitāti ... Kobe vainīgs? Izbeidz tagad te muldēt.

Cik tad dominējošus centrus Kobe ir sabojājis? NEVIENU. Šaks savus labākos gadus pavadīja spēlējot kopā tieši ar šo nelieti. Bainams līdz šim arī aizvadījis savus labākos gadus ar Kobi. Un nedomāju, ka spēs spēlēt labāk iekš 76ers. Stop shitting.


P.S. - Vainīgs Hovards ir pats. Pats, ka ar savu raksturu nespēj atrast kopīgu valodu ar Nešu. Par to, ka negrib/nevar izspēlēt P&R ar Nešu! Nejau Kobe nosaka to, kā viņi spēlē.
Nu Hovards ir zīdainis, bet nevar vainot viņu, redz, Bainams vispār normāli tā arī neuzspēlēja, visādi savainojumi un kas tik ne, bet ar Šaku nu gan Hovardu nevajadzētu salīdzināt. Tajā laikā tomēr bija cits treneris, kā arī Šaks ar Kobi baigie draugi nebija. Tikai tā starpība, ka Kobe Šakam neko padarīt nevarēja, viņš nespēja viņu ietekmēt, Šaks LA komandā bija tāds pats jautrītis, kā pašlaik cenša būt Hovards, tikai, kā jau minēju, viņi ne tuvu ir salīdzināmi. Tai pat laikā, Šaks laukumā bija neapturams, kā arī Kobe un Šaks viens otru dzina uz priekšu, šeit izskatās, ka viens audzina nenopietnu tēviņu.
Hovards jau savus punktiņus un bumbas savāc, statistiski, viņš nav nemaz tik zemē metams, tikai LA nav ne treneris ne atbalsta spēlētāji.
Visticamāk, ja Hovards paliks LAL, tad viņš spēs būt produktīvs tikai tad, kad LA būs viņa koamnda, kad viņš spēs sajusties kā zvaizgne, neapsiest, neregulēts, rāmjos neielikts - savā komforta zonā. Tikai - kāda velna pēc, lai viņš paliktu LA. Vasraā starp lielajām pilsētām būs labas pārmaiņas, gan jau arī Hovardam gribēsies paceļot.
P.S.
Šakasm btw šodien dzimene

  -1 [+] [-]

, 2013-03-06 10:41, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu Hovards ir zīdainis, bet nevar vainot viņu, redz, Bainams vispār normāli tā arī neuzspēlēja, visādi savainojumi un kas tik ne, bet ar Šaku nu gan Hovardu nevajadzētu salīdzināt. Tajā laikā tomēr bija cits treneris, kā arī Šaks ar Kobi baigie draugi nebija. Tikai tā starpība, ka Kobe Šakam neko padarīt nevarēja, viņš nespēja viņu ietekmēt, Šaks LA komandā bija tāds pats jautrītis, kā pašlaik cenša būt Hovards, tikai, kā jau minēju, viņi ne tuvu ir salīdzināmi. Tai pat laikā, Šaks laukumā bija neapturams, kā arī Kobe un Šaks viens otru dzina uz priekšu, šeit izskatās, ka viens audzina nenopietnu tēviņu.
Hovards jau savus punktiņus un bumbas savāc, statistiski, viņš nav nemaz tik zemē metams, tikai LA nav ne treneris ne atbalsta spēlētāji.
Visticamāk, ja Hovards paliks LAL, tad viņš spēs būt produktīvs tikai tad, kad LA būs viņa koamnda, kad viņš spēs sajusties kā zvaizgne, neapsiest, neregulēts, rāmjos neielikts - savā komforta zonā. Tikai - kāda velna pēc, lai viņš paliktu LA. Vasraā starp lielajām pilsētām būs labas pārmaiņas, gan jau arī Hovardam gribēsies paceļot.
P.S.
Šakasm btw šodien dzimene
Hovards paliks LAL, es esmu par to pārliecināts par 90%. Pēc viņa nesenā izteikuma: "Man vēl gadiem ir jāspēlē Lakers" un pēc viņa labākā drauga Džoša Smita prognozēm, būtu šoks, ja notiktu savādāk.

Kobes saistība ar Hovarda sniegumu tiek vnk nenormāli pārspīlēta. Protams, Kobe jau kopš Oktobra ar kājām spārda Dvaita smilšu pilis, bet pirmkārt viņa sniegumu ietekmē savainojumi, otrkārt D'Antoni sistēma. Kobe šosezon regulāri meklē iespējas iespēlēt bumbu Dvaitam. Tajā sezonas nogrieznī, kurā viņš vadīja saspēli izdarot zem 15FGA/spēlē, tas bija viss ko viņš darīja. Vai Dvaits tādēļ sāka dominēt? Protams, ka nē.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-06 10:51, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ko Tu tur murgo? Tagad Kobe ir vainīgs pie tā, ka Hovardam iedot bumbu nevar poustā? Par to, ka viņš nevar ieņemt pozīciju? Par to, ka viņš nespēj ar spēku un augumu izkārtot sev metienu? Paskaties uz precizitāti ... Kobe vainīgs? Izbeidz tagad te muldēt.

Cik tad dominējošus centrus Kobe ir sabojājis? NEVIENU. Šaks savus labākos gadus pavadīja spēlējot kopā tieši ar šo nelieti. Bainams līdz šim arī aizvadījis savus labākos gadus ar Kobi. Un nedomāju, ka spēs spēlēt labāk iekš 76ers. Stop shitting.


P.S. - Vainīgs Hovards ir pats. Pats, ka ar savu raksturu nespēj atrast kopīgu valodu ar Nešu. Par to, ka negrib/nevar izspēlēt P&R ar Nešu! Nejau Kobe nosaka to, kā viņi spēlē.
1) Bainams šosezon nav vēl aizvadījis nevienu spēli un visu karjeru pavadījis Lakers komandā, tāpēc diezgan muļķīgi, ka viņu pieminēji.
2) Šaks jau 1. sezonā bija zvērs, bet nebija atbilstoša trenera un komandas biedru, kas spētu palīdzēt viņam izcīnīt titulu, kā arī bija MJ un Bulls. Pēc Lakers Šaks jau nebija tas pats + traumas.
3) Howardam bija muguras operācija un nav ne tuvu atguvies vēl.

Kobe vai nu pārāk aizraujas ar piespēlēm vai ar saviem metieniem. Viņš aizvada ļoti labu sezona statistikas ziņā, bet paskaties, kā veicas komandai. Kevinam Lovam arī bija traka statistika, bet vai tā nesa uzvaras? Kobe šajā karjeras stadijā būtu jābūt +/- ~ 20-22pts, 5reb, 7ast spēlētājam un iesaistīt vairāk komandas biedru.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-06 10:55, pirms 12 gadiem
showstopper rakstīja: 1) Bainams šosezon nav vēl aizvadījis nevienu spēli un visu karjeru pavadījis Lakers komandā, tāpēc diezgan muļķīgi, ka viņu pieminēji.
2) Šaks jau 1. sezonā bija zvērs, bet nebija atbilstoša trenera un komandas biedru, kas spētu palīdzēt viņam izcīnīt titulu, kā arī bija MJ un Bulls. Pēc Lakers Šaks jau nebija tas pats + traumas.
3) Howardam bija muguras operācija un nav ne tuvu atguvies vēl.

Kobe vai nu pārāk aizraujas ar piespēlēm vai ar saviem metieniem. Viņš aizvada ļoti labu sezona statistikas ziņā, bet paskaties, kā veicas komandai. Kevinam Lovam arī bija traka statistika, bet vai tā nesa uzvaras? Kobe šajā karjeras stadijā būtu jābūt +/- ~ 20-22pts, 5reb, 7ast spēlētājam un iesaistīt vairāk komandas biedru.
Kas tieši Kobes spēlē ir slikts? Manuprāt nekas. Viņš ir efektīvs un aizvada labāko sezonu pēdejo gadu laikā. Problēma nav Mambā, bet pārejā komandā. Centies saprast un nevaino Kobi, lai arī cik grūti tev tas būtu. Paskaties uz lietām nedaudz objektīvi. Ir stulbi teikt, ka Kobe ir vainīgs pie Hovarda likstām, jo tā nav. Nejau viņš nevar iemest soda metienus, vai apspēlēt pretspēlētājus poustā, bet gan Hovards. Un, ja viņš to spētu, tad arī tiktu pie vairāk iespējām.

Ja viņš šonakt izmet 7 metienus un trāpa 1, tad jāturpina būtu bumba dot Hovardam, lai ir 2-14?

Pie tam Hovardam arī ir problēma ar piezīmēm.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-06 11:12, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Kas tieši Kobes spēlē ir slikts? Manuprāt nekas. Viņš ir efektīvs un aizvada labāko sezonu pēdejo gadu laikā. Problēma nav Mambā, bet pārejā komandā. Centies saprast un nevaino Kobi, lai arī cik grūti tev tas būtu. Paskaties uz lietām nedaudz objektīvi. Ir stulbi teikt, ka Kobe ir vainīgs pie Hovarda likstām, jo tā nav. Nejau viņš nevar iemest soda metienus, vai apspēlēt pretspēlētājus poustā, bet gan Hovards. Un, ja viņš to spētu, tad arī tiktu pie vairāk iespējām.

Ja viņš šonakt izmet 7 metienus un trāpa 1, tad jāturpina būtu bumba dot Hovardam, lai ir 2-14?

Pie tam Hovardam arī ir problēma ar piezīmēm.
Problēma tajā, ka viņš spēle ISO uzbrūkumu, kad pārējie stāv uz vietas, tāpēc izņemot Kobi neviens uzbrukumā neviens īsti tā arī neieisaistās. Es nevainoju tikai viņu, bet parasti trenerim un komandas līderim jāmaina spēles stils, lai būtu rezultāts.

     [+] [-]

, 2013-03-06 11:17, pirms 12 gadiem
showstopper rakstīja: Problēma tajā, ka viņš spēle ISO uzbrūkumu, kad pārējie stāv uz vietas, tāpēc izņemot Kobi neviens uzbrukumā neviens īsti tā arī neieisaistās. Es nevainoju tikai viņu, bet parasti trenerim un komandas līderim jāmaina spēles stils, lai būtu rezultāts.
Jā Kobe ņem tikai uzbrukumu uz sevi vēl gribi pateikt? Kad viņš spēlē ISO esi pamanījis, vai tikai saki uz dullo?

  +2 [+] [-]

, 2013-03-06 11:29, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Man kā LAL fanam godīgi ir reala škrobe par Hovarda atnākšanu uz LAL. Kāds tur vairs dominējošs centrs. Pilnīgi galīgi garām viņš ir.

Kobe ir vienīgais, kurš grib tajā komandā uzvarēt. Pārejiem viss ir pa lielam vienalga.
Pilnībā piekrītu..
Hovarda attieksme ir nulle vai vēl mazāka..
Visi tie izteicieni par to, ka Howards nav atguvies no operācijas ir pilnīgi bezsakari.. ja nevari normāli spēlēt tad ej ārstējies sadziedē traumas.. to, ko pagaidām rāda Howards var arī Sacre.. Ja Howardam būtu velme saspēlieties un dominēt, viņš nevis Nešu būtu pasūtījis(sakarā ar atgadījumu par sodiņiem), bet pats gājis un pie Neša prasījis padomus, kā labāk spēlēt, arī par P&R..

  +1 [+] [-]

, 2013-03-06 11:31, pirms 12 gadiem
showstopper rakstīja: Problēma tajā, ka viņš spēle ISO uzbrūkumu, kad pārējie stāv uz vietas, tāpēc izņemot Kobi neviens uzbrukumā neviens īsti tā arī neieisaistās. Es nevainoju tikai viņu, bet parasti trenerim un komandas līderim jāmaina spēles stils, lai būtu rezultāts.
Lakers šosezon ir vairākkārt mainījuši spēles stilu. Rezultātu tas sāka dot tieši no brīža, kad Kobe Lakers uzbrukums pārgāja uz pamatā tikai Kobes ISO un post-upiem un Neša pick'n'rolliem.

Spēlējot šādā manierē Lakers bilance ir 13 uzvaras un 6 zaudējumi, tā kā rezultātus tas dod.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-06 11:33, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Lakers šosezon ir vairākkārt mainījuši spēles stilu. Rezultātu tas sāka dot tieši no brīža, kad Kobe Lakers uzbrukums pārgāja uz pamatā tikai Kobes ISO un post-upiem un Neša pick'n'rolliem.

Spēlējot šādā manierē Lakers bilance ir 13 uzvaras un 6 zaudējumi, tā kā rezultātus tas dod.
Kāda bilance bija ar Princetonu?

  +4 [+] [-]

, 2013-03-06 11:33, pirms 12 gadiem
showstopper rakstīja: Problēma tajā, ka viņš spēle ISO uzbrūkumu, kad pārējie stāv uz vietas, tāpēc izņemot Kobi neviens uzbrukumā neviens īsti tā arī neieisaistās. Es nevainoju tikai viņu, bet parasti trenerim un komandas līderim jāmaina spēles stils, lai būtu rezultāts.
Bet vinjsh tak +/- visu savu karjeru shadi ir spelejis, varbut ne totali individuali bet kobe savus komandas biedrue nepadara labaakus, kobe ir ljoti parociigs ka scoreris komanda kuraa ir labi garie un varbut veel kaads. Kobe normaa nevadis saspeeli, taas vinja 15 assistu speles un 10 FGA ilgterminja nebuus izdevigas komandai. Vinjsh nedara visu, vinjsh ir izcils scoreris, agrak ari aizsardziba bija labs, bet nekas vairak, shi iemesla delj es nekad neliktu kobi virs vai vienaa liimenii ar LBJ (par MJ pat runa nevar buut)

  -2 [+] [-]

, 2013-03-06 11:34, pirms 12 gadiem
iLoVe92 rakstīja: Pilnībā piekrītu..
Hovarda attieksme ir nulle vai vēl mazāka..
Visi tie izteicieni par to, ka Howards nav atguvies no operācijas ir pilnīgi bezsakari.. ja nevari normāli spēlēt tad ej ārstējies sadziedē traumas.. to, ko pagaidām rāda Howards var arī Sacre.. Ja Howardam būtu velme saspēlieties un dominēt, viņš nevis Nešu būtu pasūtījis(sakarā ar atgadījumu par sodiņiem), bet pats gājis un pie Neša prasījis padomus, kā labāk spēlēt, arī par P&R..
Tas gan ir pilnīgs absurds.

Pirmkārt, Lakers līderi Nešs un Kobe paši izdarīja spiedienu uz Hovardu, lai viņš spēlētu cauri sāpēm nevis gaidītu, kad plecs atlabs pilnībā.

Otrkārt, Sakrī nevar ne 1/5 daļu no tā ko var Hovards ne uzbrukumā, ne aizsardzībā. Atceries, ka Hovards ir līgas līderis atlēcošajās bumbās ar visu savainojumu un vidēji gūst 17 punktus spēlē.

     [+] [-]

, 2013-03-06 11:42, pirms 12 gadiem
guus rakstīja: Bet vinjsh tak +/- visu savu karjeru shadi ir spelejis, varbut ne totali individuali bet kobe savus komandas biedrue nepadara labaakus, kobe ir ljoti parociigs ka scoreris komanda kuraa ir labi garie un varbut veel kaads. Kobe normaa nevadis saspeeli, taas vinja 15 assistu speles un 10 FGA ilgterminja nebuus izdevigas komandai. Vinjsh nedara visu, vinjsh ir izcils scoreris, agrak ari aizsardziba bija labs, bet nekas vairak, tapec es kobi nekad neliktu virs vai vienaa liimenii ar LBJ (par MJ pat runa nevar buut)
Aizsardzībā labs bet nekas vairāk? Viņš ir iekļauts 8 kārtējs NBA First All Defensive team, kas nozīmē, ka viņš 8 no saviem 16 gadiem NBA ir bijis labākais aizsargs savā pozīcijā.

Un faktiski visi spēlētāji, kuri ir spēlējuši vienā komandā ar Kobi, savus labākos gadus gan statistiski, gan pēc tituliem ir aizvadījuši tieši ar viņu.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-06 11:51, pirms 12 gadiem
Lakers fani rej, bet Denvera iet tālāk, ļoti patīk, kā spēlē šī ātrā un atlētiskā komanda.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-06 11:57, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Otrkārt, Sakrī nevar ne 1/5 daļu no tā ko var Hovards ne uzbrukumā, ne aizsardzībā. Atceries, ka Hovards ir līgas līderis atlēcošajās bumbās ar visu savainojumu un vidēji gūst 17 punktus spēlē.
Runa ir par attieksmi un enerģiju, kādu pienestu spēlē.. Tas pats ir ar Klārku viņš labs izskatās tāpēc, ka ar savu enerģiskumu ļoti labi izceļas uz tādiem, kā Howards..

  +1 [+] [-]

, 2013-03-06 12:01, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Kāda bilance bija ar Princetonu?
Princentona uzbrukums patiesībā bija visai efektīvs. Lakers, pēc punktiem uz 100 pozīcijām, bija top 5 līgā, tas, viņus iegāza aizsardzība, kura bija vnk taģiska.

     [+] [-]

, 2013-03-06 12:03, pirms 12 gadiem
iLoVe92 rakstīja: Runa ir par attieksmi un enerģiju, kādu pienestu spēlē.. Tas pats ir ar Klārku viņš labs izskatās tāpēc, ka ar savu enerģiskumu ļoti labi izceļas uz tādiem, kā Howards..
Ok, Tu uzskati, ka iedvesma aizstāj 17PG-12REB-2.1BS. Lai tā būtu, man gan ir cits viedoklis, bet neuzspiedīšu Tev to.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-06 12:17, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Jā Kobe ņem tikai uzbrukumu uz sevi vēl gribi pateikt? Kad viņš spēlē ISO esi pamanījis, vai tikai saki uz dullo?
Kobe ļoti nesaprotami šogad spēlē, gan kā saspēlnieks, pārlieku cenšoties iesaistīt savus komandas biedrus, gan kā izteikts uzbrucējs, nespēlējot spēles plūsmā. Piedod man, bet ar šādu sastāvu, pat ņemot vērā visas traumas un nesaskaņas, pozīcijai tabulā jābūt krietni augstākai.

     [+] [-]

, 2013-03-06 12:21, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Ok, Tu uzskati, ka iedvesma aizstāj 17PG-12REB-2.1BS. Lai tā būtu, man gan ir cits viedoklis, bet neuzspiedīšu Tev to.
Tā arī īsti es neuzskatu, bet ja līderi savu statistiku savāc, bet komanda joprojām negūst pietiekoši daudz uzvaru, varbūt tieši šāds spēlētājs būtu labāks par punktiem un rebiem..

  +4 [+] [-]

, 2013-03-06 12:21, pirms 12 gadiem
Man liekas, ka šeit tā problēma tiek nepareizi saskatīta. Nav jau problēma ne Kobē, ne Hovardā. Bet gan tajā, ka šie abi spēlē vienā komandā. Mikroklimatā, ģērbtuvē, mazos nieciņos.
Hovards jau kā tā, aizvada labu sezonu, tāpat kā kobe, bet ir jāpaiet laikam, lai tas nestu nepieciešamās uzvaras.
Vienam nākas mainīties, iespējams, abi varēs kaut kur piekāpties un pielāgoties. Laukumā jau piespēles ir, bija un būs, gan Dvaits dos Kobem bumbu, gan otrādi, bet ir spēlētājiem jāsaprotas mazliet citā līmenī, kas acīm redzami nav uz vienas svītras, turklāt Hovarda sniegumu vēl ietekmē trauma. Viņš gribēdams nevar būt ar savu optimāli labāko sportisko formu. Tapēc arī tā aizsradzība viņam klibo un uzbrukumā spēks kaut kur izklīdis.
Tai pat laikā, jāatceras, ka Kobe ir spēlējis kopā ar Šaku, lai vai, kas starp čaļiem būtu kādreiz bijis, viņš skaidri apzinājās Sāka spēku, viņš to pašu gaidīja no Hovarda, bet ko viņš sagaidīja? Sezonai negatavu stāvu, izsludinātu par dominējošāko centru NBA, kurš neko nespēj dominēt. Ies laiks nāks padoms, bet treneris gan varēja būt labāks, kā arī rotācijai pietrūkst daudzveidība.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-06 12:22, pirms 12 gadiem
showstopper rakstīja: Piedod man, bet ar šādu sastāvu, pat ņemot vērā visas traumas un nesaskaņas, pozīcijai tabulā jābūt krietni augstākai.
Par to tak neviens nešaubās..

  -1 [+] [-]

, 2013-03-06 12:26, pirms 12 gadiem
Kobe sito speli aizvadija ar mazu traumu,elkoni sasita 1Q

  +1 [+] [-]

, 2013-03-06 12:32, pirms 12 gadiem
Kimi Raikkonen rakstīja: Kobe sito speli aizvadija ar mazu traumu,elkoni sasita 1Q
Rly?

  -1 [+] [-]

, 2013-03-06 13:15, pirms 12 gadiem
showstopper rakstīja: Kobe ļoti nesaprotami šogad spēlē, gan kā saspēlnieks, pārlieku cenšoties iesaistīt savus komandas biedrus, gan kā izteikts uzbrucējs, nespēlējot spēles plūsmā. Piedod man, bet ar šādu sastāvu, pat ņemot vērā visas traumas un nesaskaņas, pozīcijai tabulā jābūt krietni augstākai.
Jābūt augstākai gan, bet vai var vainot tikai Kobi? Manuprāt nē! Pie vainas ir traumas, vecums un arī īsais soliņš. Pareizāk sakot, kvalitatīvu rezervistu neesamība.

Un par to ISO? Kāpēc tāds priekšstats, ka Kobe spēlē tikai viens? Protams, tāds priekšstats var rasties, jo tā arī viņš dara. Bet kāpēc? Tāpēc, kad ir nolauzti pozicionālie uzbrukumi, bumba vienmēr nonāk pie Kobes tikai viena iemesla pēc - viņš ir vienīgais, kurš ar savu skilu spēj bumbu dabūt grozā, kad citu iespēju vairs nav.

     [+] [-]

, 2013-03-06 14:55, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Jābūt augstākai gan, bet vai var vainot tikai Kobi? Manuprāt nē! Pie vainas ir traumas, vecums un arī īsais soliņš. Pareizāk sakot, kvalitatīvu rezervistu neesamība.

Un par to ISO? Kāpēc tāds priekšstats, ka Kobe spēlē tikai viens? Protams, tāds priekšstats var rasties, jo tā arī viņš dara. Bet kāpēc? Tāpēc, kad ir nolauzti pozicionālie uzbrukumi, bumba vienmēr nonāk pie Kobes tikai viena iemesla pēc - viņš ir vienīgais, kurš ar savu skilu spēj bumbu dabūt grozā, kad citu iespēju vairs nav.
Nē nu lielākās problēmas, dēļ kurām es vēl pirms sezonas minēju, ka Lakers tālāk par WCF netiks, ir soliņš.

Man slinkums tagad rakstīt, jo jāstrādā, bet doma tāda, ka pārāk bieži ir ISO, kur varētu treneri vainot, jo pat Heat kad Lebrons vai Veds ir ar bumbu, pārējie bloķējas un turpina skriet.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-06 15:13, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Aizsardzībā labs bet nekas vairāk? Viņš ir iekļauts 8 kārtējs NBA First All Defensive team, kas nozīmē, ka viņš 8 no saviem 16 gadiem NBA ir bijis labākais aizsargs savā pozīcijā.

Un faktiski visi spēlētāji, kuri ir spēlējuši vienā komandā ar Kobi, savus labākos gadus gan statistiski, gan pēc tituliem ir aizvadījuši tieši ar viņu.
Tu pārprati - viņš ir izcils scoreris un vēl joprojām savā vecumā labs aizsardzībā (agrāk bija ļoti labs, bet nu arī nevajag pārspīlēt), bet bez punktu gūšanas un aizsardības (agrāk) vairs jau nekā arī baigi nav, ok, savāc savas piespēles šad tad, bet tas jau arī ir uz tā rēķina ka viņu 1 vs 1 grūti nosegt, tāpēc kāds paliek brīvs. Bet tas, piemēram, nav tas pats kas vadīt saspēli.

Un par spēlētājiem - Šakam vnk bija vislabākie gadi Lakers sastāvā, tāpēc teikt ka viņš tur aizvadīja savus labākos gadus Kobes dēļ būtu nepareizi, kaut gan bez Kobes gredzeni arī iespējams būtu mazāk. Pārējie jau tāpat baigi neizcēlās.
1 2 37 komentāri