Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Somijas U20 izlase kārtējo reizi atspēlējas un cīņā par bronzu sakauj Krieviju

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Somijas U20 izlase kārtējo reizi atspēlējas un cīņā par bronzu sakauj Krieviju
Somijas U20 izlases hokejisti svin vārtu guvumu. Foto: Codie McLachlan/AFP/Scanpix

Kanādas pilsētā Edmontonā notiekošā Pasaules U20 čempionāta hokejā priekšpēdējā spēlē Somijas jauniešu valstsvienība atspēlējās no minimāla deficīta un ar 4:1 sakāva vienaudžus no Krievijas, izcīnot bronzas medaļas pirmoreiz kopš 2006. gada.

Maču krietni aktīvāk un pārliecinošāk iesāka krievi, kuri pirmajās desmit minūtēs izdarīja deviņus metienus pa vārtiem, kamēr somi - nevienu. Septītajā minūtē Krievijas komandai izdevās izvirzīties vadībā, kad Kari Pīroinens atvairīja Maksima Groševa metienu, bet pirmais pie atlēkušās ripas bija Iļja Safonovs - 1:0. Krievi rezultāta starpību varēja arī dubultot, taču viens no metieniem nesasniedza vārtus, bet atsitās pret stabiņu. Pirmās trešdaļas otrajā pusē somi spēja cīņas gaitu izlīdzināt, kā arī pamazām paši pārņemt iniciatīvu.

Sākotnējo agresivitāti pazaudējušie krievi otrā perioda sākumā pazaudēja minimālo vadību, tā sestajā minūtē Topi Nīmelas metienu veiksmīgi no gaisa pielabojot Antonam Lundelam - 1:1. Saspringtā cīņā rezultāts nemainījās līdz pat noslēdzošās trešdaļas sākumam, kad somus vadībā ar 2:1 izvirzīja Miko Petmans, kurš pielaboja Ēmila Viro raidījumu no zilās līnijas, Krievijas izlases vārtsargam Jaroslavam Askarovam atkal tiekot pārsteigtam nesagatavotam.

Kritisks moments Krievijai pienāca nedaudz mazāk nekā septiņas minūtes līdz pamatlaika beigām, kad četru minūšu noraidījumu par bīstamu spēli ar augsti paceltu nūju saņēma Sanktpēterburgas SKA uzbrucējs Vasīlijs Podkolzins. Somi vairākumā gan pat neizdarīja nevienu metienu pa krievu vārtiem, atstājot pretiniekiem reālas iespējas izglābties. Krievijas treneri izlēma visnotaļ ātri vārtsargu nomainīt pret sesto laukuma spēlētāju. Krievi izveidoja pāris bīstamas situācijas, taču Somijas komandai ar pūlēm, taču izdevās noturēt savu cietoksni neieņemtu.

Pamatlaika izskaņā somi Antons Lundels un Jūso Parsinens ripu raidīja tukšos pretinieku vārtos, ļaujot Somijai triumfēt ar 4:1.

Somija - Krievija 4:1 (0:1; 1:0; 3:0)

Vārti: 06:03 Safonovs (Groševs) 0:1, 25:05 Lundels (Nīmela, Mantikivi) 1:1, 41:13 Petmans (Viro, Heleniuss) 2:1, 58:32 Lundels (t.v.) 3:1, 59:47 Parsinens (Pīhtija, t.v.) 4:1.
Soda minūtes: 4-6
Metieni: 32-29 (9-11; 10-9; 13-9)
Vārtsargi: Kari Pīroinens - Jaroslavs Askarovs

1 2 3 4 5 167 komentāri

 +19 [+] [-]

, 2021-01-06 03:18, pirms 3 gadiem
Ja tā godīgi jāsaka,tad kaut kā priecē fakts,ka krieviem tiek koka medālis!

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 03:19, pirms 3 gadiem
lasu krievu komentārus allhockey un sportbox. Visi lād larionovu. Larik ej prom nu nav trenēšana priekš tevis

 +12 [+] [-]

, 2021-01-06 03:53, pirms 3 gadiem
Prieks par Somiem un šo valsti. Gribasspēks, spīts, varēšana un agresīvs hokejs ir kas raksturo šo komandu. Spēcīga komanda un spēcīga valsts. Sm liiga > KHL

Visiem jaunajiem džekiem iesaku uz Somiju braukt spēlēt hoķi nevis Rīgas dinamo vai khl. Atšķirība ir tā, ka Somijā un Kanādā spēlē hoķi, lai uzvarētu, bet khl aizsardzības hokejs, lai nezaudētu.

Progresīvā Somu hokeja skola liek par sevi manīt, pat iesaistot sastāvā 16 gadus vecu puiku un nerīkojot treniņnometni komandai. Te var redzēt, ka Somijā ir hokeja sistēma, kas strādā un progresē, bet khl ir sapuvis projekts

 +13 [+] [-]

, 2021-01-06 03:54, pirms 3 gadiem
Gan no Somijas, gan no Kanādas krievija ierija pa 4 vai 5 goliem un tik vienu spēja iekabināt. Ar to arī viss pateikts.

 +12 [+] [-]

, 2021-01-06 06:53, pirms 3 gadiem
It kā, ņemot vērā tagadējās Krievijas reālijas, ļoti cienīgs rezultāts, varētu krievus pat apsveikt ar augstās 4.vietas izcīnīšanu, tikai paši krievi turpina dzīvot savā rozā elfu un pasaku pasaulē, kur viņi ir ūberkruta impērija, kas visus sakauj un uzvar. Tāpēc šiem tagad kārtējā sāpīte.

  +3 [+] [-]

, 2021-01-06 07:32, pirms 3 gadiem
Cūkām ierādīta viņu vieta..ja godīgi,tad tos mēslus vispār nedrīkst pielaist dalībai sacensībās

  -2 [+] [-]

, 2021-01-06 07:34, pirms 3 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Gan no Somijas, gan no Kanādas krievija ierija pa 4 vai 5 goliem un tik vienu spēja iekabināt. Ar to arī viss pateikts.
RD shēma

  +7 [+] [-]

, 2021-01-06 07:45, pirms 3 gadiem
Lai arī sīkums,bet tik patīkams.

  -4 [+] [-]

, 2021-01-06 08:05, pirms 3 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Prieks par Somiem un šo valsti. Gribasspēks, spīts, varēšana un agresīvs hokejs ir kas raksturo šo komandu. Spēcīga komanda un spēcīga valsts. Sm liiga > KHL

Visiem jaunajiem džekiem iesaku uz Somiju braukt spēlēt hoķi nevis Rīgas dinamo vai khl. Atšķirība ir tā, ka Somijā un Kanādā spēlē hoķi, lai uzvarētu, bet khl aizsardzības hokejs, lai nezaudētu.

Progresīvā Somu hokeja skola liek par sevi manīt, pat iesaistot sastāvā 16 gadus vecu puiku un nerīkojot treniņnometni komandai. Te var redzēt, ka Somijā ir hokeja sistēma, kas strādā un progresē, bet khl ir sapuvis projekts
Nevarētu tavu smalko hokeja analīzi saistībā ar finālu ? Kam kur jābrauc trenēties,Kanādiešiem uz ASV,vai amerikāņiem uz Kanādu ?

  +4 [+] [-]

, 2021-01-06 08:10, pirms 3 gadiem
Kaut kas ar to krievu hokeju nav kārtībā! Koka mēdālis godam nopelnīts.

  +6 [+] [-]

, 2021-01-06 08:41, pirms 3 gadiem
Piekrītu, ka Somu hokeja sistēma musdienās ir viena no spēcīgākajām Eiropā šobrīd! Jo, jaunie censoņi ir tiešām atlasīti, ļoti talantīgi!

  +8 [+] [-]

, 2021-01-06 08:42, pirms 3 gadiem
Runājot, vēl par Somu hoķa sistēmu, paskataties uz to pašu Dzierkalu, atbrauca uz Dinamo pēc Sezonas Somijas Līgā, spēlē ļoti labu hokeju, nevaru teikt izcilu, bet ļoti labu hokeu, varu tā izteikties!

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 09:05, pirms 3 gadiem
ingars31 rakstīja: Ja tā godīgi jāsaka,tad kaut kā priecē fakts,ka krieviem tiek koka medālis!
krievi pēdējās 2 spēlēs vienkārši atsūca.. jā tieši atsūca, nevis zaudēja.. ar pašu dziļāko minetu, un pēcāk vēl viņus izpakaļoja

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 09:06, pirms 3 gadiem
Super,prieks par pizikiem,cekist-kas ir Dukuri- mesl varbut tagad zini...
Slēpts komentārs: xoweag

  -4 [+] [-]

, 2021-01-06 09:30, pirms 3 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Gan no Somijas, gan no Kanādas krievija ierija pa 4 vai 5 goliem un tik vienu spēja iekabināt. Ar to arī viss pateikts.
Nesalīdzini nesalīdzināmo! Pret Kanādu Krieviem bija pavisam cita spēle, nekā pret Somiem Bronzas mačā cik tur trūka lai 1:4 vietā būtu 2:2, pusfinālā pret Kanādu nekas tāds i tuvuvā nespīdēja

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 09:36, pirms 3 gadiem
Kanādai fināls bija pret krieviem. Amerikāņi Kanādai nav tik interesanti.
Somi - cepur' nost!

  +8 [+] [-]

, 2021-01-06 09:38, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Labrīt visiem! Tikai tagad noskatījos visu, sākot no pusfināliem Sākšu ar Krieviem, te taisnība ir Aspirantam, Larionovs kā treneris galīgi nekam neder, kaut kur atgādina mūsu Beļavski, uz lakuma bija labs, var teikt, brīžiem izcils, bet uz trenera soliņa tjufjaks Krieviem lai kaut ko sasniegtu ir vajadzīgs diktators-briesmonis, kurš var ne tikai maķ-peremaķ uzkliegt, bet arī pa čaiņiku iemaukt, ieteiktu nākamgadam Nazarovu
Tālāk par Somiem, viņus žēl visvairāk, bija pelnījuši ja ne zeltu, tad sudrabu vismaz
tā jums čurkām pieņemts, bez kaut kāda čingizhana neko paši nevarat

  +4 [+] [-]

, 2021-01-06 09:55, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Labrīt visiem! Tikai tagad noskatījos visu, sākot no pusfināliem Sākšu ar Krieviem, te taisnība ir Aspirantam, Larionovs kā treneris galīgi nekam neder, kaut kur atgādina mūsu Beļavski, uz lakuma bija labs, var teikt, brīžiem izcils, bet uz trenera soliņa tjufjaks Krieviem lai kaut ko sasniegtu ir vajadzīgs diktators-briesmonis, kurš var ne tikai maķ-peremaķ uzkliegt, bet arī pa čaiņiku iemaukt, ieteiktu nākamgadam Nazarovu
Tālāk par Somiem, viņus žēl visvairāk, bija pelnījuši ja ne zeltu, tad sudrabu vismaz
Larionovs droši vien arī vainīgs, ka krievs nav redzējis zeltu čempionātos jau 7 gadus, U20 jau 10 gadus un u18 vispār jau 14 gadus?

Tas tev ir diktators vajadzīgs pašam. Domā ja kliegsi, spersi un sitīsi savam trešajam golfam, tad tas par jaunu mersi pārvērtīsies?

  -3 [+] [-]

, 2021-01-06 10:03, pirms 3 gadiem
ogreskijs rakstīja: Larionovs droši vien arī vainīgs, ka krievs nav redzējis zeltu čempionātos jau 7 gadus, U20 jau 10 gadus un u18 vispār jau 14 gadus?

Tas tev ir diktators vajadzīgs pašam. Domā ja kliegsi, spersi un sitīsi savam trešajam golfam, tad tas par jaunu mersi pārvērtīsies?
Citos gados bija krietni savādāk, tik pārliecinoši bezzobaini kāsts pusfinālā nebija Bija vairāki klupieni, taču kopumā vienmēr trūka nedaudz, šogad notika konkrēta izgāšanās

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 10:27, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Citos gados bija krietni savādāk, tik pārliecinoši bezzobaini kāsts pusfinālā nebija Bija vairāki klupieni, taču kopumā vienmēr trūka nedaudz, šogad notika konkrēta izgāšanās
Kaut kā baigi ieildzis jau "trūka nedaudz"... Un ir tā, ka pie esošās kārtības U18 un U20 izlasēm krieviem lielos vilcienos nekas arī nespīd tuvākajā nākotnē. Protams turnīros, kurā uz medaļām ik gadu pretendē tikai 5 izlases tikt medaļās ik pa laikam sanāk un droši vien arī sanāks, bet plaisa starp hokeja skolu z-amerikā, Skandināvijā un Krieviju kā minimums nemazinās.

Lielajai izlasei kā parasti panākumi atkarīgi no tā, ar kādu sastāvu atbrauc citas top izlases.

Larionovs tika piesaistīts, jo viņam ir kaut kāds redzējums par to, kā ilgtermiņā neiepalikt vēl vairāk. Jā, turnīrs krieviem nav izdevies, tas ir fakts. Bet kaut kas jāmaina bija, Tava iemīļotā pātagas metode acīmredzami jau sen vairs nestrādā, ir vajadzīgs kaut kas jauns.

  +5 [+] [-]

, 2021-01-06 10:34, pirms 3 gadiem
ogreskijs rakstīja: Kaut kā baigi ieildzis jau "trūka nedaudz"... Un ir tā, ka pie esošās kārtības U18 un U20 izlasēm krieviem lielos vilcienos nekas arī nespīd tuvākajā nākotnē. Protams turnīros, kurā uz medaļām ik gadu pretendē tikai 5 izlases tikt medaļās ik pa laikam sanāk un droši vien arī sanāks, bet plaisa starp hokeja skolu z-amerikā, Skandināvijā un Krieviju kā minimums nemazinās.

Lielajai izlasei kā parasti panākumi atkarīgi no tā, ar kādu sastāvu atbrauc citas top izlases.

Larionovs tika piesaistīts, jo viņam ir kaut kāds redzējums par to, kā ilgtermiņā neiepalikt vēl vairāk. Jā, turnīrs krieviem nav izdevies, tas ir fakts. Bet kaut kas jāmaina bija, Tava iemīļotā pātagas metode acīmredzami jau sen vairs nestrādā, ir vajadzīgs kaut kas jauns.
Pie kam rusņa gadiem liek visādus jauno limitus kolhozā u.t.t., kamēr ZA jaunais pie večiem tiek, ja ir labs, nevis mistiska limita ietvaros.

     [+] [-]

, 2021-01-06 11:02, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Pie kam rusņa gadiem liek visādus jauno limitus kolhozā u.t.t., kamēr ZA jaunais pie večiem tiek, ja ir labs, nevis mistiska limita ietvaros.
tagad visi sovjetu laiku atsaldeņi linčos krievu izlasi kā vienmēr
es ik pa laikam palasu, tāds marasms nāk...

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 11:07, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Pie kam rusņa gadiem liek visādus jauno limitus kolhozā u.t.t., kamēr ZA jaunais pie večiem tiek, ja ir labs, nevis mistiska limita ietvaros.
Pavisam primitīvi runājot tas kanādiešu hokejs kā tāds ir pārāks par krievu hokeju, pie nosacījuma, ja abiem ir vienlīdz labi sastāvi. Krievi var uzvarēt ar savu pretuzbrukumu hokeju tad, ja Kanāda visu laiku presējot un uzbrūkot tomēr nespēj gūt vārtus. Tas arī viss. To Es redzu katru gadu no gada, gan U20, gan čempionātos, pasaules čempionātos, pasaules kausā, olimpiādēs, visur. Pie līdzīgiem sastāviem! Pat neatceros vairs kad ir bijis savādāk. Neatceros kad krievi būtu uzvarējuši reāli nospiežot, dominējot.viņi Ieķeras spēlē ja izdodas varonīgi vismaz pus spēli tikai atsisties par uzbrukšanu nemaz īsti nedomājot, un kīperam uz galvas jāstāv. Ja tas izdodas tad ir kaut kādi varianti var parādīties.

  +3 [+] [-]

, 2021-01-06 11:10, pirms 3 gadiem
ogreskijs rakstīja: Larionovs droši vien arī vainīgs, ka krievs nav redzējis zeltu čempionātos jau 7 gadus, U20 jau 10 gadus un u18 vispār jau 14 gadus?

Tas tev ir diktators vajadzīgs pašam. Domā ja kliegsi, spersi un sitīsi savam trešajam golfam, tad tas par jaunu mersi pārvērtīsies?
Zin, viss atkarīgs no tā kā skatās - jā, zeltu nav bijis ilgi. Tas Bufalo'2011 uz šo brīdi r pēdējais. TAČU - tā ir tikai 2. reize pēdējo 10 gadu laikā un ceturtā 20 gadu laikā, kad krievu U20 paliek vispār bez medaļām.
Turklāt - izšķirošajās spēlēs komanda tiek nopērta ar 9:1 un tas viss pēc tam kā viņi 1/4finālā diezgan knapi apspēlēja Vāciju.

Ja mēs skatāmies plašāk - Larionovam esot pie kaut kādas teikšanas, Krievijas izlase ir tikai zaudējusi. Arī pirms gada, tajā kameras finālā.

Nav stāsts par pātagad metodi vai golfa spārdīšanu, bet to, ka šajā PČ treneris izvēlējās nepareizo stratēģiju un taktiku. Viņam arī bija LIELAS problēmas to mainīt spēles laikā.

Larionovs ir aģents un tā viņš šo komandu mēģina vadīt - mēģinot parādīt savus hokejistus smukā gaismā, lai viņus pēc tam visi grib.

Problēma vien tā, ka te ir nevis modes skate, bet hokejs un, kā minimums, ir arī otra komanda, kurai ir savs spēles plāns un kuri pavēruši mutes neskatīsies ko Profesors šoreiz būs izdomājis.

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 11:27, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Zin, viss atkarīgs no tā kā skatās - jā, zeltu nav bijis ilgi. Tas Bufalo'2011 uz šo brīdi r pēdējais. TAČU - tā ir tikai 2. reize pēdējo 10 gadu laikā un ceturtā 20 gadu laikā, kad krievu U20 paliek vispār bez medaļām.
Turklāt - izšķirošajās spēlēs komanda tiek nopērta ar 9:1 un tas viss pēc tam kā viņi 1/4finālā diezgan knapi apspēlēja Vāciju.

Ja mēs skatāmies plašāk - Larionovam esot pie kaut kādas teikšanas, Krievijas izlase ir tikai zaudējusi. Arī pirms gada, tajā kameras finālā.

Nav stāsts par pātagad metodi vai golfa spārdīšanu, bet to, ka šajā PČ treneris izvēlējās nepareizo stratēģiju un taktiku. Viņam arī bija LIELAS problēmas to mainīt spēles laikā.

Larionovs ir aģents un tā viņš šo komandu mēģina vadīt - mēģinot parādīt savus hokejistus smukā gaismā, lai viņus pēc tam visi grib.

Problēma vien tā, ka te ir nevis modes skate, bet hokejs un, kā minimums, ir arī otra komanda, kurai ir savs spēles plāns un kuri pavēruši mutes neskatīsies ko Profesors šoreiz būs izdomājis.
nezinu, ko Juris rakstīja, bet pirms čempja un pagājušā čempī par Larionovu tik slavas dziesmas dziedāja rusņā.
tagad atvērās acis. vai tomēr izlase nav nemaz tik stipra , lai uzvarētu vienlīdzīgos apstākļos pie jebkura ģenerāļa vai profesora.
jo tā nepārtrauktā kara piesaukšana ir marasms!
izlasei jāiet uz karu, mums uz ledus jānomirst , bet jāuzvar un kas tik vēl tur nav pirms spēlēm un čempjiem.

     [+] [-]

, 2021-01-06 11:30, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Zin, viss atkarīgs no tā kā skatās - jā, zeltu nav bijis ilgi. Tas Bufalo'2011 uz šo brīdi r pēdējais. TAČU - tā ir tikai 2. reize pēdējo 10 gadu laikā un ceturtā 20 gadu laikā, kad krievu U20 paliek vispār bez medaļām.
Turklāt - izšķirošajās spēlēs komanda tiek nopērta ar 9:1 un tas viss pēc tam kā viņi 1/4finālā diezgan knapi apspēlēja Vāciju.

Ja mēs skatāmies plašāk - Larionovam esot pie kaut kādas teikšanas, Krievijas izlase ir tikai zaudējusi. Arī pirms gada, tajā kameras finālā.

Nav stāsts par pātagad metodi vai golfa spārdīšanu, bet to, ka šajā PČ treneris izvēlējās nepareizo stratēģiju un taktiku. Viņam arī bija LIELAS problēmas to mainīt spēles laikā.

Larionovs ir aģents un tā viņš šo komandu mēģina vadīt - mēģinot parādīt savus hokejistus smukā gaismā, lai viņus pēc tam visi grib.

Problēma vien tā, ka te ir nevis modes skate, bet hokejs un, kā minimums, ir arī otra komanda, kurai ir savs spēles plāns un kuri pavēruši mutes neskatīsies ko Profesors šoreiz būs izdomājis.
Medaļas ir labi, tās ir regulāri, taisnība. Bet vai jau nav tā, ka krievi brauc uz šiem čempionātiem ar cerību tikt medaļām? Kamēr Kanāda/USA/Somija brauc tikai pēc zelta!

Ņemot vērā, ka par medaļām reāli cīnās vien 5 izlases, tad tās protams arī regulāri visas tiek pie tām. Es runāju par hokeju, kas dominē, ar kuru tu esi pārāks par pretinieku. Jā, ne vienmēr uzvar tas, kurš par pirmo numuru spēlē, bet ja tu nekad nespēlē par pirmo numuru, tad visdrīzāk tu to nemaz nevari! Un tad jādomā vai tā turpināt, vai kaut ko mainīt.

Neesmu Larionova fans, vispār nezinu kāds viņš ir kā treneris, neko daudz neesmu redzējis, nav baigā viedokļa par viņu. Bet viņam jaapspēlē pasaules labākās izlases ar to, kas viņam ir pieejams un vienkāršs uzdevums tas nav pat ar krievu resursiem.

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 11:37, pirms 3 gadiem
Intresanti,kādu maizes gabalu Larionovs Miņina kungam atņēmis.Tracina šie pašpārliecinātie komentāri,pēc kā varētu domāt,ka Miņina kungs hokeja taktikā orientējās labāk ,nekā Igors Larionovs.Te pat zirgam jāsāk smieties.

     [+] [-]

, 2021-01-06 11:48, pirms 3 gadiem
ogreskijs rakstīja: Medaļas ir labi, tās ir regulāri, taisnība. Bet vai jau nav tā, ka krievi brauc uz šiem čempionātiem ar cerību tikt medaļām? Kamēr Kanāda/USA/Somija brauc tikai pēc zelta!

Ņemot vērā, ka par medaļām reāli cīnās vien 5 izlases, tad tās protams arī regulāri visas tiek pie tām. Es runāju par hokeju, kas dominē, ar kuru tu esi pārāks par pretinieku. Jā, ne vienmēr uzvar tas, kurš par pirmo numuru spēlē, bet ja tu nekad nespēlē par pirmo numuru, tad visdrīzāk tu to nemaz nevari! Un tad jādomā vai tā turpināt, vai kaut ko mainīt.

Neesmu Larionova fans, vispār nezinu kāds viņš ir kā treneris, neko daudz neesmu redzējis, nav baigā viedokļa par viņu. Bet viņam jaapspēlē pasaules labākās izlases ar to, kas viņam ir pieejams un vienkāršs uzdevums tas nav pat ar krievu resursiem.
Jūs abi ar zaipi skatāties situāciju no mazliet cita punkta, no pirmās vietas un tā, ka TIKAI pirmā vieta ir ok.
Protams, ka tāda līmeņa izlasēm tas tā ir, taču es vairāk par ko citu. Par to, ka Larionova hokejs zaudēja.

Tajā brīdī, kad bija jārāda ja ne savs pīķa hokejs (to tā grūtāk notrāpīt komandu sportos), tad vismaz ir jāskrien kā negudriem un jāsitas, viņi vienkārši "izšķīst", jo spēlē tādu hokeju, kas vispār ir no paralēlās realitātes, ne atbilstoši pretiniekiem. Tā itkā treneri būtu pateikuši - pofig, kas mums pretinieki, mēs paši gudri, spēlēsim kā gribēsim!

Teikt, ka resursu nav vai kā - vot, pirms gada komanda bija baigi talantīgāka? Taču, ar visu to, ka viņi nevinnēja, viņi spēlēja saturīgāk un tos pašus kanādiešus grupu turnīrā ar 6:0 salika.
Jā, var teikt, ka pagājušgad bija labvēlīgāks plejofu zars un tā, bet vienalga - neviens jau viņiem tās uzvaras nedāvināja un arī finālā bija cīņa.

Kā tur tai multfilmā teica - Naudas mums pietiek, mums prāta nepietiek! T.i., resursu Krievijas hokejam ir gana, lai spēlētu. Arī šī izlase nav TIK slikta, taču ar to ir jāstrādā, vajag GATAVOTIES mačiem.

Par Larionovu kā treneri es, teikšu, biju optimistiski noskaņots, kaut vai tāpēc, ka viņa hokeja redzējums (ne tikai spēlēs, bet arī komentāros), protams, ir interesants, taču šajā turnīrā viņš no profesora kļuva par pirmklasnieku, jo viņu vienkārši izģērba. Nesaku, ka, piemēram, pēc gada, ja viņš turpinās darbu, nevarētu viss mainīties un, mācoties no šī gada kļūdām, Larionovs jau būtu jauna līmeņa treneris, bet tagad viņš ir vājais (neteikšu, ka pats vājākais) posms.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 11:53, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Intresanti,kādu maizes gabalu Larionovs Miņina kungam atņēmis.Tracina šie pašpārliecinātie komentāri,pēc kā varētu domāt,ka Miņina kungs hokeja taktikā orientējās labāk ,nekā Igors Larionovs.Te pat zirgam jāsāk smieties.
Larionovs hokeja taktikā, protams, orientējas labāk, bet viņa taktika hokeja speciālistu pasaulē tika novērtēta ar 0:5 un 1:4. Manuprāt, tas ir gana labs rādītājs, lai pateiktu, ka viņa gaišās idejas nav nostrādājušas.

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 12:11, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Intresanti,kādu maizes gabalu Larionovs Miņina kungam atņēmis.Tracina šie pašpārliecinātie komentāri,pēc kā varētu domāt,ka Miņina kungs hokeja taktikā orientējās labāk ,nekā Igors Larionovs.Te pat zirgam jāsāk smieties.
Skaidrs, ka par rezultātu atbild treneris, bet nu ja pie katra raksta ir ahūnie antilarionova palagi ar izklāstiem cik viš vainīgs, ka superģeržava kas regulāri dabū pa biksi, šoreiz zaudēja vien dēļ trenera, tad tiešām liekas ka Jurkam kaut kada sāpe ir uzkrājusies

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 12:21, pirms 3 gadiem
Larionovs no darba ņēmēja kļuva par darba devēju(trenerim jāuzvar spēles) un daži domā, ka profesors ir tikpat labs darba devējs, kā bija darba ņēmējs

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 12:30, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Skaidrs, ka par rezultātu atbild treneris, bet nu ja pie katra raksta ir ahūnie antilarionova palagi ar izklāstiem cik viš vainīgs, ka superģeržava kas regulāri dabū pa biksi, šoreiz zaudēja vien dēļ trenera, tad tiešām liekas ka Jurkam kaut kada sāpe ir uzkrājusies
Es gan piekritīšu Aspirantam. Turnīra ietvaros, rusņa uzveica štatus, kas vēlāk kļuva par čempioni. Tātad turnīra labāko komandu uzvarēt ir pa spēkam. Tāpēc pret Kanādu arī bija jābūt variantiem, taču tika kārtīgi izpederēti. Kaut ko Larionovs darija nepareizi..
Piekrītu arī Tjomam, priekš rusņas u-izlases Larionovs ir pa mīkstu, prasās Nazarov-veidīgs atmaroziks ja grib par zeltu pacīnīties

  +3 [+] [-]

, 2021-01-06 12:35, pirms 3 gadiem
Galīgi neesmu baigais hokeja eksperts, bet pie diskusijas gribu piebilst vienu lietu, kas attiecas uz jauniešu sportu kopumā - milzīga nozīme ir psiholoģiskajai sagatavotībai. Es arī mazliet paskatījos šī čempja spēles - nu tehniski tie krieviņi nebūt nelikās švaki. Toties kā viņiem ir "iznestas" smadzenes, varu tikai nojaust un līdzi just. Tāpēc, domāju, čaļi lielā mērā vienkārši sabruka mentāli. Jauniešu sacensībās praktiski visos sporta veidos rezultāti ne īsti attaino kopējo spēku samēru - ja pat pieaugušo, profesionāļu sērijās objektīvāk ir izšķirt labāko nevis vienā spēlē , bet sērijā līdz divām vai četrām vai vienalga cik uzvarām, tad jauniešiem, sevišķi vienā spēlē, viss var pagriezties pa 180 grādiem katru jaunu dienu. Tāpēc es neteiktu, ka spēku samēru starp izlasēm var mērīt ar 0:5, 1:9 vai tamlīdzīgi. Jā, konkrētajā dienā uzvarēja tas, kas nospēlēja labāk. Larionova vaina iespējams ir maza, jo tos čaļus psiholoģiski sagruzīja iespējams ne jau viņš, bet visa krievu sistēma. Nu, ar ko viņus var "apsveikt" gandrīz vienmēr. Viņiem potē neīsto "uzvarētāju" garu. Zaipja rakstītajam par mešanos zem tankiem pilnīgi piekrītu. Talanta krieviņiem netrūkst, bet "viss ir galvā"...
Slēpts komentārs: Klavulapa-1
1 2 3 4 5 167 komentāri