Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:845, Did:0, useCase: 3

HK "Rīga" mājas spēles translēs LTV7

Andrejs Siliņš

HK "Rīga" mājas spēles translēs LTV7
HK "Rīga" galvenais treneris Leonīds Tambijevs uz komandas soliņa
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Krievijas Jaunatnes Hokeja līgas (MHL) vienības HK "Rīga" mājas spēles arī šajā sezonā turpinās translēt LTV7 kanāls, ziņo Rīgas "Dinamo" kluba vadība.

Jaunajā 2012./2013. gada MHL sezonā Rīgas "Dinamo" jauniešu komanda regulārajā čempionātā aizvadīs 32 spēles savā laukumā, kuras saviem skatītājiem televīzijā parādīs LTV7. Latvijas televīzija translēja HK "Rīga" komandas spēles arī iepriekšējās divās sezonās, kad šīs komandas rindās spēlēja nu jau plaši zināmie Miks Indrašis, Roberts Bukarts, Māris Bičevskis, Mārtiņš Jakovļevs u.c.

HK "Rīga" tika izveidota 2010. gada vasarā, ar mērķi dot iespēju Latvijas jaunajiem hokejistiem spēlēt MHL čempionātā, sacenšoties ar labākajiem Krievijas, Baltkrievijas, Čehijas, Kazahstānas un Ungārijas vienaudžiem. Divās iepriekšējās MHL sezonās HK "Rīga" spēja iekļūt "play-off", turklāt ļoti veiksmīgi pildīja arī savu galveno uzdevumu – gatavoja hokejistus Latvijas U18, U20 un pieaugušo izlasēm, kā arī Rīgas "Dinamo".

Šajā sezonā HK "Rīga" sastāvs ir visai ievērojami izmainījies, jo vairāki vadošie hokejisti ir pārauguši MHL atļauto vecumu cenzu, vairāki spēlētāji ir iekļuvuši "Dinamo" sastāvā, bet vēl daži ir devušies uz Ziemeļameriku, lai caur turienes jauniešu līgām lauztu ceļu uz NHL. Taču HK "Rīga" galvenajam trenerim Leonīdam Tambijevam izdevies izveidot jaunu komandu, kas atkal cīnīsies par iekļūšanu "play-off" zonā, un līdzjutējiem savos televīzijas ekrānos būs iespējams vērot nākamās Latvijas hokeja zvaigznes.

HK "Rīga" mājas spēļu kalendārs septembrim:

10. septembris, Inbox.lv ledus halle, HK RĪGA – Sanktpēterburgas SKA-1946;
11. septembris, Inbox.lv ledus halle, HK RĪGA – Sanktpēterburgas SKA-1946;
13. septembris, Inbox.lv ledus halle, HK RĪGA – Čerepovecas ALMAZ;
14. septembris, Inbox.lv ledus halle, HK RĪGA – Čerepovecas ALMAZ;

1 2 49 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-09-05 13:27, pirms 12 gadiem
Vo. šitais ir īstas hoķis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ikrnpk

  +8 [+] [-]

, 2012-09-05 13:39, pirms 12 gadiem
Pameta Ltv7 apgrauztu kauliņu...nesaku ka jaunieši slikti, bet gardo kumosu atdeva skandināviem...

     [+] [-]

, 2012-09-05 13:43, pirms 12 gadiem
Lai gan no nakotnes stariem komandaa tur mos tik 1995tie... un Latvija palikusie 94tie, kas it ka slikti nav, bet nu pat uz Latvijas limeni ne top raza... Bukarts gan sogad valdis laikam, jau 2 speles 1+1 kur pie tam tik 3 golus vispar iesitam... jautajums vai calis RD debites 16 gadu vecuma vai ne

  -1 [+] [-]

, 2012-09-05 13:46, pirms 12 gadiem
būs iespējams vērot nākamās Latvijas hokeja zvaigznes.

Šitas teksts jau nu gan ir kārtīgs pārspīlējums! Labi, ja tur kāds (2-3) ar laiku varēs vismaz lielajā izlasē iekļūt vairāk gan es neko tur neredzu.... kādas "zvaigznes"? No tagadējā sastāva sīkais Bukarts iespējams ar laiku varētu būt lietaskoks....

  +2 [+] [-]

, 2012-09-05 13:47, pirms 12 gadiem
ideala iespeja klatiene verot visu sezonu iespejams UZ SO VECUMA BRIDI labako letinu kads no uzbrucejiem hoki mums bijis, Rihardu Bukartu... Nu ok gan jau Zemgus ar Balderi turpat ir grozijusies sai vecuma.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-05 13:48, pirms 12 gadiem
als rakstīja: No tagadējā sastāva sīkais Bukarts iespējams ar laiku varētu būt lietaskoks....
ar Bukartu ir iespejams viss, uz so bridi pec potenciala vins ir Malkina lielums, bet kaa buss... to pasu var pa Zemgu teikt, bet vins jau ir bik tuvak merkim sobrid

  -1 [+] [-]

, 2012-09-05 13:48, pirms 12 gadiem
als rakstīja: būs iespējams vērot nākamās Latvijas hokeja zvaigznes.

Šitas teksts jau nu gan ir kārtīgs pārspīlējums! Labi, ja tur kāds (2-3) ar laiku varēs vismaz lielajā izlasē iekļūt vairāk gan es neko tur neredzu.... kādas "zvaigznes"? No tagadējā sastāva sīkais Bukarts iespējams ar laiku varētu būt lietaskoks....
arī šis teikums: Taču HK "Rīga" galvenajam trenerim Leonīdam Tambijevam izdevies izveidot jaunu komandu, kas atkal cīnīsies par iekļūšanu "play-off" zonā,... pēc pirmajām 2 spēlēm pagaidām liek vienīgi pasmaidīt

     [+] [-]

, 2012-09-05 13:51, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: ideala iespeja klatiene verot visu sezonu iespejams UZ SO VECUMA BRIDI labako letinu kads no uzbrucejiem hoki mums bijis, Rihardu Bukartu... Nu ok gan jau Zemgus ar Balderi turpat ir grozijusies sai vecuma.
nepārspīlē - Zemgus U18 vecumā tomēr bija pārliecinošāks

  -1 [+] [-]

, 2012-09-05 13:51, pirms 12 gadiem
als rakstīja: būs iespējams vērot nākamās Latvijas hokeja zvaigznes.

Šitas teksts jau nu gan ir kārtīgs pārspīlējums! Labi, ja tur kāds (2-3) ar laiku varēs vismaz lielajā izlasē iekļūt vairāk gan es neko tur neredzu.... kādas "zvaigznes"? No tagadējā sastāva sīkais Bukarts iespējams ar laiku varētu būt lietaskoks....
es gan domāju , ka tu varētu aplauzties ! nevar zināt , iespējams vēl kādam atvērsies .

  +1 [+] [-]

, 2012-09-05 13:52, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: ar Bukartu ir iespejams viss, uz so bridi pec potenciala vins ir Malkina lielums, bet kaa buss... to pasu var pa Zemgu teikt, bet vins jau ir bik tuvak merkim sobrid
Nu nez... a kapēc Malkins? Moš ta uzreiz latviešu Greckis!!! Es gan tagad nesteigtos kādu kaut kur "bīdīt" vai ar kaut ko salīdzināt! Ne mazums ir piemēru, kad jauniešu/junioru vecumā čaļi ir baigie žiperi, bet vēlāk vai nu "pārdeg" (gan fiziski, gan morāli) un beigās no viņiem "čiks" vien sanāk...

  +5 [+] [-]

, 2012-09-05 13:55, pirms 12 gadiem
familyguy rakstīja: es gan domāju , ka tu varētu aplauzties ! nevar zināt , iespējams vēl kādam atvērsies .
Godīgi sakot būšu tikai priecīgs, ja šajā sakarā "aplauzīšos" un mums no šiem čaļiem izaugs vismaz kādi 5-6 lietaskoki gan izlasei, gan RD, bet tas pagaidām vairāk ir no sērijas "fantastika"...

  +1 [+] [-]

, 2012-09-05 13:58, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: arī šis teikums: Taču HK "Rīga" galvenajam trenerim Leonīdam Tambijevam izdevies izveidot jaunu komandu, kas atkal cīnīsies par iekļūšanu "play-off" zonā,... pēc pirmajām 2 spēlēm pagaidām liek vienīgi pasmaidīt
Tieši tā... man personīgi lielākā vilšanās ir "Mr. Latvijas hokeja nākotne vārtos".... atšķirībā no daudziem citiem tagadējiem Rīgas čaļiem šis čalis jau 3.(!) gadu spēlē MHL līmenī, bet stati un arī stabilitāte gadu no gada tik krītās....

     [+] [-]

, 2012-09-05 14:03, pirms 12 gadiem
Vai tikai tas nebija Ivars Zvirgzdiņš, kurš ar putām uz lūpām apgalvoja, ka nerādīs LTV7

  +4 [+] [-]

, 2012-09-05 14:07, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: ar Bukartu ir iespejams viss, uz so bridi pec potenciala vins ir Malkina lielums, bet kaa buss... to pasu var pa Zemgu teikt, bet vins jau ir bik tuvak merkim sobrid
Lai viņš būtu Malkins, viņam jau nākamsezon jākapā RD un jāgūst kādi 15 punkti un vēl pēc sezonas jau pāri 30...

  +1 [+] [-]

, 2012-09-05 14:09, pirms 12 gadiem
Nu vismaz kāda laba ziņa, savādāk jau sāk vilkt uz to, ka interesi par hokeju Latvijā lēnām vēlas iznīdēt.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-05 14:10, pirms 12 gadiem
jā, labais!!! ideāli būtu, ja parādītu Latvijas derbijus MHL B, lai gūtu kādu priekštatu par jaunajiem un tās MHL B līmeni.

  -1 [+] [-]

, 2012-09-05 14:12, pirms 12 gadiem
catcorpse rakstīja: jā, labais!!! ideāli būtu, ja parādītu Latvijas derbijus MHL B, lai gūtu kādu priekštatu par jaunajiem un tās MHL B līmeni.
varbūt vēl kādu U16 spēli arī?

sorry, bet nu HKR spēlētais hokejs nav TV produkts... nemaz nerunājot par MHL B.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-05 14:20, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: ar Bukartu ir iespejams viss, uz so bridi pec potenciala vins ir Malkina lielums, bet kaa buss... to pasu var pa Zemgu teikt, bet vins jau ir bik tuvak merkim sobrid
Malkins 17 gadu vecumaa nospeleja savu pirmo sezonu Superliga
34 speles - 12 punkti. Pirms tam speleja Krievijas 3 liigaa(16 gados) un U-18 sakraja 9 punktus.
Bukarts sezonu iesaaks 16 gadu vecumaa, nez vai kaadu speeli nospeles KHL, pirms 17 gadu sasniegshanas. U-18 sakraja 5 punktus.

Ja pats sevi nesabojaas vai "Dinamo nepalidzes", proti turees tikai HK Riga, tad vinsh var but loti tuvu Malkina kalibram.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-05 14:25, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: nepārspīlē - Zemgus U18 vecumā tomēr bija pārliecinošāks
gruti jau salidzinat, bet Zemgus U18 cempii 16 gados bija 1+1, Bukartam 0+5... un jaa var jau teikt, ka Bukarts nav 96gads, bet ja par gadiem runajam, tad starp Bukartu un Zemgu ir nedelas starpiba... piedzimtu Zemgus nedelu agrak butu 1993. gads, Bukijs velak - 1996...

Nenoliedzami Rihards ir liels talants paslaik LV hokeja, protams jautajums vai vins pa tadu izaugs ari ir labs, bet nu paslaik uz vina speli var skatities ar prieku, ko novelam ari HKR skatitajiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-09-05 14:53, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: jautajums vai calis RD debites 16 gadu vecuma vai ne
domāju, ka nē! Visticamāk viņš būs HKR līderis, bet jāņem vērā pagājušo gadu pieredzi, kad nevienu no HKR līderiem sezonas gaitā nesauca augšā. Sauca tikai tos, kuri bija pārauguši u20 vecumu un nebija jābrauc uz u20 čempionātu. Čempionāta laikā kāds no viņiem arī tika pie treniņiem un spēlēšanas RD. Turklāt nevarētu teikt, ka šie pāraugušie būtu bijuši HKR izteikti līderi.
Domāju, ka iemesls kāpēc HKR līderus nesauc uz augšu ir tas, ka Tambelmausis jau tā staigā apkārt puņķodamies, ka viņam vajadzīgi labi spēlētāji, izskatās, ka arī tagad būs izčīkstējis lai RD neatdod 91 gadus LM, bet gan atdod viņam uz HKR.
Otrs iemesls varētu būt tas, ka RD lai sauktu uz augšu spēlētājus RD ar tiem jāparaksta pro līgumi, kuros minimālā alga ir krietni lielāka kā tā ko RD jaunajiem maksā spēlējot HKR. Taču tā kā Bukartam ir pro līgums, tad varbūt, ka tas atvieglotu viņa ceļu uz RD jau šogad.
Bet trešais iemesls kāpēc viņš šogad varētu nedebitēt ir tas, ka Peka no jaunajiem prasa tīri skriešanu un cīņu pie bortiem nevis vārtu gūšanu. Tādā ziņā Biezie un Lipsbergi ir galvas tiesu pārāki par mazo Bukiju.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-05 15:02, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: gruti jau salidzinat, bet Zemgus U18 cempii 16 gados bija 1+1, Bukartam 0+5... un jaa var jau teikt, ka Bukarts nav 96gads, bet ja par gadiem runajam, tad starp Bukartu un Zemgu ir nedelas starpiba... piedzimtu Zemgus nedelu agrak butu 1993. gads, Bukijs velak - 1996...

Nenoliedzami Rihards ir liels talants paslaik LV hokeja, protams jautajums vai vins pa tadu izaugs ari ir labs, bet nu paslaik uz vina speli var skatities ar prieku, ko novelam ari HKR skatitajiem
pričom tur U18? Zemgus U18 izlasē vienīgo reizi spēlēja U16 vecumā. Un uz kopējā fona tām 6 spēlēm ir mazs svars.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-05 15:15, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: ...
Otrs iemesls varētu būt tas, ka RD lai sauktu uz augšu spēlētājus RD ar tiem jāparaksta pro līgumi, kuros minimālā alga ir krietni lielāka kā tā ko RD jaunajiem maksā spēlējot HKR. Taču tā kā Bukartam ir pro līgums, tad varbūt, ka tas atvieglotu viņa ceļu uz RD jau šogad.
...
nebūs Tev taisnība. Gan KHL reglamentā (spēlētājiem ar 2-virzienu līgumu spēlējot jauniešu komandās), gan MHL reglamentā minimālās algas apmērs sezonā junioriem (līdz 21 gada vecumam) ir noteikts 150.000 rubļu (~2600 Ls) apmērā.

     [+] [-]

, 2012-09-05 15:26, pirms 12 gadiem
Vismaz kko varēs skatīties! Stūlbais viasat!

  -1 [+] [-]

, 2012-09-05 15:29, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Vai tikai tas nebija Ivars Zvirgzdiņš, kurš ar putām uz lūpām apgalvoja, ka nerādīs LTV7
Nu, kļūdijos.
Un ko man tagad darīt?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-05 15:45, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: pričom tur U18? Zemgus U18 izlasē vienīgo reizi spēlēja U16 vecumā. Un uz kopējā fona tām 6 spēlēm ir mazs svars.
Pats tu teici, ka "nepārspīlē - Zemgus U18 vecumā tomēr bija pārliecinošāks". Arī Bukarts U18 ir spēlējis vien U16 vecumā.

  +5 [+] [-]

, 2012-09-05 15:46, pirms 12 gadiem
catcorpse rakstīja: jā, labais!!! ideāli būtu, ja parādītu Latvijas derbijus MHL B, lai gūtu kādu priekštatu par jaunajiem un tās MHL B līmeni.
Tagad 3 komandas no Latvijas spēlēs MHL B grupā. Spēles notiks Piņķos, Volvo hallē (Imantā) un Liepājā. Iespējams, līdzīgi kā pērn, kāda spēle arī "Arēnā Rīga". Ja ir iespēja, saņemies un aizej uz spēli klātienē. Nekāds LTV7/Viasat vai digitālais/analogais TV nestāv klāt dzīvai bildei.

     [+] [-]

, 2012-09-05 15:48, pirms 12 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Pats tu teici, ka "nepārspīlē - Zemgus U18 vecumā tomēr bija pārliecinošāks". Arī Bukarts U18 ir spēlējis vien U16 vecumā.
Girgensons U18 izlase debitēja U16 vecumā, Ri. Bukarts - U17 vecumā.

  -1 [+] [-]

, 2012-09-05 15:49, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: nebūs Tev taisnība. Gan KHL reglamentā (spēlētājiem ar 2-virzienu līgumu spēlējot jauniešu komandās), gan MHL reglamentā minimālās algas apmērs sezonā junioriem (līdz 21 gada vecumam) ir noteikts 150.000 rubļu (~2600 Ls) apmērā.
Njā, tā varētu būt. Šķiet esmu sajaucis. Atceros, ka reiz Ro. Bukarts šķiet sporta studijā izteicās, ka KHL minimālā alga ir ~ 800ls mēnesī, bet tas laikam jau protams spēlējot KHL nevis MHL.

  +3 [+] [-]

, 2012-09-05 15:51, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, kļūdijos.
Un ko man tagad darīt?
Nākamreiz klausīt ko (hokeja un TV lietās) pieredzējušāki onkuļi saka... Tak zirgam bija skaidrs, ka viašrotam tāds MHL bijis nebijis, ja šiem ir eksluzīvas KHL raidīšanas tiesības! A MHL kaut formāli, bet tomēr ir cita līga (jauniešu čempis), kur pieļauju pie lielas vēlmes arī tāds Liepājas TV varētu iegūt raidīšanas tiesības un tapēc, protams, "aplaužoties" ar KHL spēļu translēšanu LTV vismaz pacentās sev dabūt MHL čempi, lai galīgi pa sezonu bez hoķa nepaliktu! Vismaz man tādu notikumu attīstību nebija īpaši grūti paredzēt!
1 2 49 komentāri