Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Žurnālists: Ilaidža Braients varētu nomainīt Kurucu "Bucks" rindās

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Žurnālists: Ilaidža Braients varētu nomainīt Kurucu "Bucks" rindās
Ilaidža Braients 2021. gada 25. februārī. Foto: imago/Scanpix

Telavivas "Maccabi" aizsargs Ilaidža Braients tuvākajās dienās varētu atstāt Izraēlu un pievienoties NBA klubam "Milwaukee Bucks", iespējams, nomainot latviešu uzbrucēju Rodionu Kurucu, trešdien, 5. maijā, vēsta itāliešu žurnālists Emiliano Karkija.

Divdesmit sešus gadus vecais un 196 centimetrus garais Braients studijas sāka “Elon” universitātē, bet NCAA karjeru turpināja “Brigham Young” universitātes rindās. Aizsargs palika nedraftēts 2018. gada NBA jauno spēlētāju izvēles ceremonijā, pirmās trīs sezonas profesionāļa karjerā aizvadot Izraēlas komandās “Hapoel Eilat” un “Maccabi Tel Aviv” (no 2019).

Braients 2020. gadā kļuva par Izraēlas čempionu un tika iekļauts Premjerlīgas simboliskajā pieciniekā. Aizsargs šosezon 26 no 34 spēlēm Eirolīgā sāka “Maccabi” starta pieciniekā. Amerikānis vidēji 23:19 minūtēs guva 9,8 punktus un izcīnīja 3,0 atlēkušās bumbas.

Rodions Kurucs sezonu sāka Bruklinas "Nets" rindās, 2021. gada janvāra vidū nonāca Hjūstonas "Rockets" rīcībā, bet 20. martā pirmo reizi tika iekļauts Milvoki "Bucks" spēles pieteikumā. Savainojuma dēļ viņš izgājis laukumā 5 no 25 spēlēm, vidēji 3,0 punktiem pievienojot 1,8 atlēkušās bumbas. Latvietis nav spēlējis kopš 24. aprīļa, bet pēdējās trīs spēlēs bijis “Bucks” pieteikumā.

     [+] [-]

, 2021-05-05 12:30, pirms 3 gadiem
Labs, Novik, tulkojums-ILAIDŽA. B** stabili 10 niekā!

     [+] [-]

, 2021-05-05 13:30, pirms 3 gadiem
Es neticu, ka Rodi neviens neredz. Tie paši Celtics, domāju gribētu redzēt savā formā.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-05 14:22, pirms 3 gadiem
studentinsh rakstīja: Labs, Novik, tulkojums-ILAIDŽA. B** stabili 10 niekā!
Kā tad vajadzēja?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 14:32, pirms 3 gadiem
Izraēlas tirgus tomēr kārdinošāks nekā Latvijas. Biznesa intereses te ar jāskata - līdzīgu spēlētāju gadījumā priekšroka tiks dota tiem, kam lokāli tirgus lielāks.

     [+] [-]

, 2021-05-05 14:58, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Kā tad vajadzēja?
Elaiža???

  +4 [+] [-]

, 2021-05-05 15:09, pirms 3 gadiem
Nu vot tā, brīnums ir noticis, aleluja! Nu gan žīdiņiem nāksies piepūst vaigus un pārrakstīt Talmudu. Jo no tā ar vieglo Novika roku ir pazudis pravietis Elija, bet parādījies kaut kāds jauns monstrs Īlaidža. Spriediet paši, kas varenāks - pravietis Elija, kas varēja mironīšus augšupcelt un ūdeņus pašķirt, vai sc šamanis Noviks, kas ar pāris taustiņa pieskārieniem ir kancelējis pašu brīnumdari Eliju?
Jūdaisms (viena no senākajām reliģijām un kultūrām), kovidu pārcietis, tomēr Noviku neizturējis, lēnām steberē pa skuju taku kapu kalniņa virzienā.

  +4 [+] [-]

, 2021-05-05 15:19, pirms 3 gadiem
Nu tā būtu diezgan dumja rīcība no MIL puses. Kkāds nedraftēts un salīdzinoši vecs čalītis, kas pat nesaprot īsti kā jāspēlē NBA. Kurucs ir daaaudz vērtīgāks. Zin kā spēlēt NBA, piemērots augums un garas rokas. Labs enerģijas spēlētājs no soliņa. Labi met 3.p. metienus. Brīnums, ka MIL viņu kārtīgi neiztestē - ne jau tā pat vien viņš gāja Nets sākumsastāvā un spēlēja lieliski. Pilnīgi piekrītu COBHAM, 100% līgā ir pāris komandas, kas jau noskatījušas Rodi. Ir taču speciālisti komandās, kas speciāli medī šādus prospektus, kas it kā neder daudzām komandām dažādu iemeslu dēļ. Tas pats Forbs no MIL. SAS bija daudz jauno aizsargu un viņiem viņu vairs nevajadzēja komandā/nebija vietas. Milvokos viņš spēlē ļoti labi, daudz vērtīgāks tagad par to līguma summu.

  +5 [+] [-]

, 2021-05-05 15:27, pirms 3 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Nu vot tā, brīnums ir noticis, aleluja! Nu gan žīdiņiem nāksies piepūst vaigus un pārrakstīt Talmudu. Jo no tā ar vieglo Novika roku ir pazudis pravietis Elija, bet parādījies kaut kāds jauns monstrs Īlaidža. Spriediet paši, kas varenāks - pravietis Elija, kas varēja mironīšus augšupcelt un ūdeņus pašķirt, vai sc šamanis Noviks, kas ar pāris taustiņa pieskārieniem ir kancelējis pašu brīnumdari Eliju?
Jūdaisms (viena no senākajām reliģijām un kultūrām), kovidu pārcietis, tomēr Noviku neizturējis, lēnām steberē pa skuju taku kapu kalniņa virzienā.
Nu ko Tu tur muldi, pēc tavas loģikas mums amerikāņu Džonu arī par Jāni jāsauc, jo mums ir tāds vārds?

Šitas čuvaks ir amerikānis, tāpēc arī mums pēc viņu izrunas ir jāatveido, lūk, pašā sākumā viņa vārds:
https://www.youtube.com/watch?v=sMV...

Tāds senils padomjlaiku žurnaļuga esi, saprotu, ka angļu valoda toreiz jums bija vienlīdzīga ķīniešu ābecei, tāpēc nevienu angļu vārdu nemācēsi atveidot. Jau toreiz nobrīnījos, ka "žurnaļugam" problēmas ar elementāru "Usein", bet skatos, ka tas laikam attiecas uz jebkuru angļu vārdu.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-05 15:44, pirms 3 gadiem
Zobenkausli, uzvedies pieklājīgi, nevis kā hulītis no vārtrūmes! Protams, skolā un augstskolā sensenos laikos mācījos vācu valodu, tāpēc ar angleni man tā pašvakāk (kaut ko saprotu, kaut ko varu lasīt arī bez transleitera, bet pats buldurēt nevaru). Cik saprotu, tad tam džekam ir jūdu saknes. Un kā tad žīdīņi godā savu Eliju - par Īlaidžu? Jādomā ir pēc būtības, nevis pēc amerikānisma šnites! Bet ko nu tev skaidrot, tev fakjū priekšā un fakof pakaļā...

     [+] [-]

, 2021-05-05 15:44, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu ko Tu tur muldi, pēc tavas loģikas mums amerikāņu Džonu arī par Jāni jāsauc, jo mums ir tāds vārds?

Šitas čuvaks ir amerikānis, tāpēc arī mums pēc viņu izrunas ir jāatveido, lūk, pašā sākumā viņa vārds:
https://www.youtube.com/watch?v=sMV...

Tāds senils padomjlaiku žurnaļuga esi, saprotu, ka angļu valoda toreiz jums bija vienlīdzīga ķīniešu ābecei, tāpēc nevienu angļu vārdu nemācēsi atveidot. Jau toreiz nobrīnījos, ka "žurnaļugam" problēmas ar elementāru "Usein", bet skatos, ka tas laikam attiecas uz jebkuru angļu vārdu.
Viņam taisnība: https://www.personvarduatveide.lv/s... Elija ir pareizi.

     [+] [-]

, 2021-05-05 15:47, pirms 3 gadiem
Un Kumpiņš tev laikam arī ir Džannis...

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 17:09, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Viņam taisnība: https://www.personvarduatveide.lv/s... Elija ir pareizi.
Turpat zem pareizā "Elija" ir arī pareizais "Elaidža"

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 17:10, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu ko Tu tur muldi, pēc tavas loģikas mums amerikāņu Džonu arī par Jāni jāsauc, jo mums ir tāds vārds?

Šitas čuvaks ir amerikānis, tāpēc arī mums pēc viņu izrunas ir jāatveido, lūk, pašā sākumā viņa vārds:
https://www.youtube.com/watch?v=sMV...

Tāds senils padomjlaiku žurnaļuga esi, saprotu, ka angļu valoda toreiz jums bija vienlīdzīga ķīniešu ābecei, tāpēc nevienu angļu vārdu nemācēsi atveidot. Jau toreiz nobrīnījos, ka "žurnaļugam" problēmas ar elementāru "Usein", bet skatos, ka tas laikam attiecas uz jebkuru angļu vārdu.
Otins tev ielika paraugu, kā lietot. Elija. Tā kā taisnība vien žurnaļugam.
Un tu aizmirsti vienu ļoti svarīgu faktoru. Labskanība, spēja izrunāt. Atveidojot personvārdus arī to ņem vērā - vārdam atveidojot latviešu valodā, būtu jābūt izrunājam latvietim, nelaužot mēli 30 vietās.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 17:12, pirms 3 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Zobenkausli, uzvedies pieklājīgi, nevis kā hulītis no vārtrūmes! Protams, skolā un augstskolā sensenos laikos mācījos vācu valodu, tāpēc ar angleni man tā pašvakāk (kaut ko saprotu, kaut ko varu lasīt arī bez transleitera, bet pats buldurēt nevaru). Cik saprotu, tad tam džekam ir jūdu saknes. Un kā tad žīdīņi godā savu Eliju - par Īlaidžu? Jādomā ir pēc būtības, nevis pēc amerikānisma šnites! Bet ko nu tev skaidrot, tev fakjū priekšā un fakof pakaļā...
Tu gan ne ar ko neesi labāks. Kropļo vārdus un uzvārdus, tulko personvārdus, piemēram, angliskus nikus, komandu nosaukumus - latviešu valodā personvārdus, īpašvārdus un nosaukumus netulko.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 17:24, pirms 3 gadiem
ES jau pārsvarā tikai ampelējos un citus portāla lasītājus nemēdzu aplamaāt. Izņemot tikai dažus sc rakstoņus. Kā tur pans Noviks dēvē sodiņus, aizmirsu - gandarījuma,i labdarības metieni vai kaut kā vēl kroplāk? Ja tādiem tipiņiem dod vaļu, tad vini jau tā knapi saglabāto dzimto mēli pārvērtīs par amerikānismu atkritumu bedri.

     [+] [-]

, 2021-05-05 17:26, pirms 3 gadiem
žurnaļuga rakstīja: ES jau pārsvarā tikai ampelējos un citus portāla lasītājus nemēdzu aplamaāt. Izņemot tikai dažus sc rakstoņus. Kā tur pans Noviks dēvē sodiņus, aizmirsu - gandarījuma,i labdarības metieni vai kaut kā vēl kroplāk? Ja tādiem tipiņiem dod vaļu, tad vini jau tā knapi saglabāto dzimto mēli pārvērtīs par amerikānismu atkritumu bedri.
Brīvmetieni. Kas tiešā tulkojumā ir precīzāk kā soda metieni, jo angliski ir free throw - brīvais metiens. Mūsu soda metiens nāk no krievu valodas. Tā kā, lai cik pierasts nebūtu soda metiens, tā kā baskets nāk no angliski runājošām valstīm - viņa versija ir pareizāka (bet nepierastāka)

     [+] [-]

, 2021-05-05 17:34, pirms 3 gadiem
Vēl viens atgādinājums Zobendžekam. Iedomājies, vecumdienās, droši vien, sāksi ticēt dievam (plaši pazīstama parādība). Droši vien tas būs kristietisms, šaubos, ka studēsi Toru vai mācīsies Manu likumus. Kā tad tu domās (vai baznīcā) uzrunāsi to dieva dēlēnu? Ak, dārgais Džīzus Kraist???

     [+] [-]

, 2021-05-05 17:36, pirms 3 gadiem
VapeNation rakstīja: Turpat zem pareizā "Elija" ir arī pareizais "Elaidža"
Tātad iznāk, ka taisnība ir abiem Manām ausīm "Elaidža" skan briesmīgi, es gan tādu nelietotu. Kā ir pareizi - Liza Minelli vai Laiza Minelli? Vikipēdijā ir pēdējais variants - ak, šausmas.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-05 17:40, pirms 3 gadiem
Ak dārgais Pīter no zvaigznāju klopēm. Gandrīz katrā valodā ir tā saucamie frazeoloģismi jebšu vārdu spēles, vienkāršļautiņu mēlē skaidrojot. Noviks tagad vāciski varētu atbildēt tev tā - TU MAN BĀRDĀ MEDU SMĒRĒ!'
Praktiskajā valodā tas nozīmētu - tu man glaimo. Brīvmetieni...
Tieši latviskā jēga ir daudz labāka. Jo tos metienus piešķir par pārkāpumu, tas ir sods un nevis kaut kāds brīvais metiens (alus malkošana vasarā šūpuļtīklā zvalstoties).

  -2 [+] [-]

, 2021-05-05 17:53, pirms 3 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Ak dārgais Pīter no zvaigznāju klopēm. Gandrīz katrā valodā ir tā saucamie frazeoloģismi jebšu vārdu spēles, vienkāršļautiņu mēlē skaidrojot. Noviks tagad vāciski varētu atbildēt tev tā - TU MAN BĀRDĀ MEDU SMĒRĒ!'
Praktiskajā valodā tas nozīmētu - tu man glaimo. Brīvmetieni...
Tieši latviskā jēga ir daudz labāka. Jo tos metienus piešķir par pārkāpumu, tas ir sods un nevis kaut kāds brīvais metiens (alus malkošana vasarā šūpuļtīklā zvalstoties).
Kas kuram tuvāks. Tev alus mešana, es savukārt teikšu - pretinieka pārkāpuma dēļ tu vari veikt metienu par brīvu.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 17:56, pirms 3 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Ak dārgais Pīter no zvaigznāju klopēm. Gandrīz katrā valodā ir tā saucamie frazeoloģismi jebšu vārdu spēles, vienkāršļautiņu mēlē skaidrojot. Noviks tagad vāciski varētu atbildēt tev tā - TU MAN BĀRDĀ MEDU SMĒRĒ!'
Praktiskajā valodā tas nozīmētu - tu man glaimo. Brīvmetieni...
Tieši latviskā jēga ir daudz labāka. Jo tos metienus piešķir par pārkāpumu, tas ir sods un nevis kaut kāds brīvais metiens (alus malkošana vasarā šūpuļtīklā zvalstoties).
Man likās, ka tas viss aizsākās ar futbolu, kur izdomāja, ka ir nevis soda sitiens bet brīvsitiens. Vairāk gan laikam tas uz pendelēm attiecās, jo teiksim uz papīra jau pēcspēles sitieni nav soda sitieni. Tos tad var saukt par brīvsitienu, bet splēles laikā tur nav nekādi varianti, ka tas ir soda sitiens.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-05 18:04, pirms 3 gadiem
Rodim beidzas NBA karjera, bet komentāros ''kautiņš'' par kaut kādu vārdu pareizrakstību. Nu īsts litrabolu pulciņš.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 18:10, pirms 3 gadiem
norcha 172 rakstīja: Rodim beidzas NBA karjera, bet komentāros ''kautiņš'' par kaut kādu vārdu pareizrakstību. Nu īsts litrabolu pulciņš.
Nu a ko tur piebilst. Kad pēdējoreiz šamo Hjūstonā vairākas spēles redzēju, no Bruklinas kuruca vairs nekas pāri nebija palicis, ārkārtīgi nedrošs.

     [+] [-]

, 2021-05-05 18:16, pirms 3 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Kā tad tu domās (vai baznīcā) uzrunāsi to dieva dēlēnu? Ak, dārgais Džīzus Kraist???
Tev pašam šķiet, ka šī ir precīza analoģija?

Iedod man konkrētu personāžu vārdā "Jesus", kurš ir amerikānis, mācījies amerikāņu koledžā, ēd burgerus un tad pajautā, kā es viņu saukšu. Tad būs precīzi. Atbildēšu - Džīzess.

Bet Dieva dēlēns būs Jēzus, jo mēs paši viņu esam sev privatizējuši, tāpat, kā jebkura cita tauta.

     [+] [-]

, 2021-05-05 18:24, pirms 3 gadiem
Rons Veikers rakstīja: Nu tā būtu diezgan dumja rīcība no MIL puses. Kkāds nedraftēts un salīdzinoši vecs čalītis, kas pat nesaprot īsti kā jāspēlē NBA. Kurucs ir daaaudz vērtīgāks. Zin kā spēlēt NBA, piemērots augums un garas rokas. Labs enerģijas spēlētājs no soliņa. Labi met 3.p. metienus. Brīnums, ka MIL viņu kārtīgi neiztestē - ne jau tā pat vien viņš gāja Nets sākumsastāvā un spēlēja lieliski. Pilnīgi piekrītu COBHAM, 100% līgā ir pāris komandas, kas jau noskatījušas Rodi. Ir taču speciālisti komandās, kas speciāli medī šādus prospektus, kas it kā neder daudzām komandām dažādu iemeslu dēļ. Tas pats Forbs no MIL. SAS bija daudz jauno aizsargu un viņiem viņu vairs nevajadzēja komandā/nebija vietas. Milvokos viņš spēlē ļoti labi, daudz vērtīgāks tagad par to līguma summu.
Nevajag pārvērtēt Rodi. Tomēr, kā mēs redzējām, tad viņam ir problēmas, kas līdzi velkas. Protams, ka citi piesaistīs, bet vai viņš tur paliks, nez.

Kas saistās ar šo iespēju, tad tā arī sliktākā nav, čalis ar pieredzi, kuram patīk atlētisks basketbols un kurš ir fiziski spēcīgāks un ar nedaudz lielāku būdu

     [+] [-]

, 2021-05-05 18:39, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Tev pašam šķiet, ka šī ir precīza analoģija?

Iedod man konkrētu personāžu vārdā "Jesus", kurš ir amerikānis, mācījies amerikāņu koledžā, ēd burgerus un tad pajautā, kā es viņu saukšu. Tad būs precīzi. Atbildēšu - Džīzess.

Bet Dieva dēlēns būs Jēzus, jo mēs paši viņu esam sev privatizējuši, tāpat, kā jebkura cita tauta.
Apskatījos Braienta datus. Viņa māmuļai vārdā ir Izraēla (Israil). Vai tiešām tu domā, ka mājās māmiņa Braentu sauc par Īlaidžu???

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 18:45, pirms 3 gadiem
Par Rodi. Tiešām skumji, ja viņam NBA karjera beigtos, tā īsti pat nesākusies (pērno sezonu īpaši var nerēķināt). Pēc parametriem viņam tiešām NBA fiziskais basis ir piemērotāks par Eiropas kombicionālo. Ja nu tiešām viņu palaidīs vaļā (jo Bukiem viņš tiešām šobrīd nav īpaši vajadzīgs), tad jācer, ka kāds cits šīs līgas klubs viņu paņems kaut vai nākamajā sezonā. Jo Eiropā grandiem viņš arī nav īpaši acīs iekritis, bet spēlēt kaut kādā Vācijā vai grieķu vidusmēra klubā - jājautā, vai pats Kurucs to gribētu.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 18:52, pirms 3 gadiem
Jau tā ir bēda ar Pasečņiku, kuram diez vai NBA vietiņa atradīsies. Un sākās viss samērā daudzsološi . Drafts 2017 - divdesmit piektais numurs, cienījami. It sevišķi, ja paskatās, ka aiz Pasečņika tika nodraftēts Kails Kuzma (27.), stabils čempiņvienības spēlētājs.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 19:50, pirms 3 gadiem
Sorry, AP esmu norakstījis NBA sakarā. Varēja taču beigt muļķoties un braukt uz Eiropu spēlēt. Zizič un Puarjē ātri darbu dabūja. Nu kā var nesaprast ka NBA basis viņam neder. Par Rodi gan esmu pretējās domās. Skatos, ka tādā komandā kā Hornets viņš ideāli iederētos. Un Hornetiem tieši vajadzētu tādu enerģijas spēlētāju. Protams jautājums par viņa formu, bet ja dotu regulāri 15 minm tad iespēlētos diezgqn ātri.

     [+] [-]

, 2021-05-05 20:47, pirms 3 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Apskatījos Braienta datus. Viņa māmuļai vārdā ir Izraēla (Israil). Vai tiešām tu domā, ka mājās māmiņa Braentu sauc par Īlaidžu???
Nezinu. Uz mums jau tādām niansēm nevajadzētu attiekties, mums viņš ir amerikānis. Redz, es jau neko neiebilstu, ja būtu Elija arī, es par to, ka brūkat autoram virsū par Ilaidžu. Nu ok, tur varbūt Elaidža vai Elaiža ir pareizāk, bet ne jau to jūs gribējāt teikt

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 20:55, pirms 3 gadiem
Pasečņikam jau metiena vispār nav nekāda, pat izlasē es kā dīvānā pirdējs nemaz nezinu, cik viņš vispār būtu vērtīgs pienesums tagad. Nu, kā 4.maiņas čekeris varbūt. Redzot, kā nevienam nevajadzīgais Lens močī viņa vietā, tur starpība milzīga, tā, ka NBA tiešām diez vai.

     [+] [-]

, 2021-05-05 21:48, pirms 3 gadiem
Es nebriiniitos, ja komandas kaa Kings un Raptors gribeetu pie sevis Rodi redzeet. Vinjiem 3. numuru poziicijaa shvaki un, varbuut, ir gatavi dot iespeeju, jo zaudeet vinjiem nav ko.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-05 22:45, pirms 3 gadiem
Uz VEF!

     [+] [-]

, 2021-05-07 02:18, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kas kuram tuvāks. Tev alus mešana, es savukārt teikšu - pretinieka pārkāpuma dēļ tu vari veikt metienu par brīvu.
Uzmaniigi, tur arii paradumu un pieradumu staasts - kaadreiz tachu taa arii ieviesaam vaardu "dators" - protams, gan vaardiski, gan funkcionaali NEpareizi, bet nu...