Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3030, Did:0, useCase: 3

Karbonāri olimpiskajā debijā 69. vieta, ASV pirmais triumfs 40 gadu laikā

Kristiāns Dilāns
Kristiāns Dilāns

Karbonāri olimpiskajā debijā 69. vieta, ASV pirmais triumfs 40 gadu laikā
Anastasija Karbonāri. Foto: Māris Vancevičs/LOK

158 kilometrus garajā grupas braucienā sieviešu riteņbraukšanā par olimpisko čempioni kļuva amerikāniete Kristena Folknera, savukārt vienīgā Latvijas pārstāve Anastasija Karbonāri uzvarētājai zaudēja 11:24 minūtes, ieņemot 69. Vietu.

• Itālijā uzaugusī latviešu riteņbraucēja Anastasija Karbonāri savas pirmās olimpiskās spēles noslēdza 69. vietā, finišu sasniedzot pēc 4:10:47 stundām. 24 gadus vecā sportiste no uzvarētājas atpalika par 11 minūtēm un 24 sekundēm.

• Olimpiskajās spēlēs riteņbraucējas mēroja nepilnus 158 kilometrus ar vairākiem pauguriem. Noslēdzošajos trīs apļos Parīzē bija jābrauc arī pa bruģa sektoriem.

• Par olimpisko čempioni kļuva ASV riteņbraucēja Kristena Folknera, kas 158 kilometrus garo distanci veica 3:59:23 stundās.

• Folknera nopietni riteņbraukšanai pievērsās 2017. gadā, bet pirms četriem gadiem kļuva par profesionāli.

• Viņa kļuva par pirmo ASV riteņbraucēju kopš 1984. gada Losandželosas olimpiskajām spēlēm, kas triumfējusi sieviešu grupas braucienā. Toreiz pie zelta tika Konnija Kārpentera.

• Amerikāniete izšķirošo izrāvienu veica pēdējos aptuveni trīs kilometros, kad no apsteidza četras konkurentes un atrāvās.

• Sudrabs tika nīderlandietei Mariannai Fosai, bet bronzas medaļa beļģietei Lotei Kopekī. Fotofinišā visneveiksmīgākā bija ungāriete Blanka Vasa, kurai nācās samierināties ar ceturto vietu.

Sieviešu grupas brauciens

VSportisteValstsLaiks
1.Kristena FolkneraASV3:59:23
2.Marianna FosaNīderlande+58
3.Lote KopekīBeļģija+58
4.Blanka VasaUngārija+58
5.Faifera DžordžiLielbritānija+1:21
6.Margarita GarsijaSpānija+1:23
69.Anastasija KarbonāriLatvija+11:24

Startēja 93 riteņbraucējas, finišēja 78

Noderīgas saites:

Olimpisko spēļu jaunumi
Latvijas sportistu starti un rezultāti
SPORTLAND lielā prognožu spēle
K SENUKAI Esi meistars - trāpi skaitli!

Izmantotie resursi:
https://olympics.com/en/paris-2024/...

  +3 [+] [-]

, 2024-08-04 20:02, pirms 3 mēnešiem
69 nice

     [+] [-]

, 2024-08-04 20:03, pirms 3 mēnešiem
Nastja malacīte!

  +3 [+] [-]

, 2024-08-04 20:05, pirms 3 mēnešiem
Par godu Karbonāri, šovakar vakariņas karbonādes

  +6 [+] [-]

, 2024-08-04 20:08, pirms 3 mēnešiem
Nav jēgas kritizēt. Nebūtu viņas, nebūtu vispār nevienas riteņbraucējas no Latvijas.
Slēpts komentārs: Lexxx
Slēpts komentārs: Lexxx

  +6 [+] [-]

, 2024-08-04 20:34, pirms 3 mēnešiem
Mums jau tā tik maza delegācija, ka kādam sanāk ne tā augstākā vieta, uzreiz saskrien bars ar kritizētājiem. Man nav žēl, ka viņa piedalījās. Bija mums kvota, manuprāt, tā bija jāizmanto, nevis jāatsakās.

  +8 [+] [-]

, 2024-08-04 20:49, pirms 3 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Mums jau tā tik maza delegācija, ka kādam sanāk ne tā augstākā vieta, uzreiz saskrien bars ar kritizētājiem. Man nav žēl, ka viņa piedalījās. Bija mums kvota, manuprāt, tā bija jāizmanto, nevis jāatsakās.
Pilnīgi pareizi. Mums neviens vietas olimpiskās spēlēs nedāvina, visas kvotas esam paši nopelnījuši un visas tās arī jāizmanto. Saprotams, ka ne jau visi spēs cīnīties pa augstām vietām, kas ir pilnīgi loģiski. Arī lielās delegācijās tā notiek. Šodien pat neviens no trim ASV tāllecējiem neiekļuva finālā.

     [+] [-]

, 2024-08-04 20:57, pirms 3 mēnešiem
Tākā viņa bija vienīgā pārstāve dāmu konkurencē, tad kritika tiešām liekas nevietā!
Vēl saprastu ja uz kvotas vietu būtu bijusi baigā konkurence vai viņa kādai būtu tikusi priekšā bez rindas, kā tas nereti Latvijas sportā gadās!
24 gadi lai jau kačā skill!

  -2 [+] [-]

, 2024-08-04 21:07, pirms 3 mēnešiem
Ne jau vienmēr, bet nu dažreiz ir jāpieņem kritika arī tomēr!!!
Jā nav mums to dalībnieku tik daudz tajā olimpiādē, bet mūsu mazajai valstij un LOV naudas arī nav ar maisiem, tapēc jau nav vienmēr jāsūta visus kas var tikai aizbraukt!!! Atsakaties, ietaupiet naudiņu un novirziet tos līdzekļus uz cilvēkiem kas tiešām iet augstvērtīgu rezultātu!!! Dažam labam kas iet uz medaļu jāsedz pašam savi izdevumi sezonai un treniņiem un jāiet lūgties pie sponsoriem, kādēļ???

     [+] [-]

, 2024-08-04 21:21, pirms 3 mēnešiem
garmate rakstīja: Ne jau vienmēr, bet nu dažreiz ir jāpieņem kritika arī tomēr!!!
Jā nav mums to dalībnieku tik daudz tajā olimpiādē, bet mūsu mazajai valstij un LOV naudas arī nav ar maisiem, tapēc jau nav vienmēr jāsūta visus kas var tikai aizbraukt!!! Atsakaties, ietaupiet naudiņu un novirziet tos līdzekļus uz cilvēkiem kas tiešām iet augstvērtīgu rezultātu!!! Dažam labam kas iet uz medaļu jāsedz pašam savi izdevumi sezonai un treniņiem un jāiet lūgties pie sponsoriem, kādēļ???
Piekrītu,jābūt arī ieekšējiem,stingrākiem kritērijiem,kā tas ir arī citās valstis.

  +2 [+] [-]

, 2024-08-04 21:39, pirms 3 mēnešiem
garmate rakstīja: Jā nav mums to dalībnieku tik daudz tajā olimpiādē, bet mūsu mazajai valstij un LOV naudas arī nav ar maisiem, tapēc jau nav vienmēr jāsūta visus kas var tikai aizbraukt!!! Atsakaties, ietaupiet naudiņu un novirziet tos līdzekļus uz cilvēkiem kas tiešām iet augstvērtīgu rezultātu!!! Dažam labam kas iet uz medaļu jāsedz pašam savi izdevumi sezonai un treniņiem un jāiet lūgties pie sponsoriem, kādēļ???
Pilnīgi un galīgi nepiekrītu. Jebkuras sacensības ir interesantāk skatīties, ja piedalās arī Latvijas pārstāvji. Neba nu tur kādas milzīgās naudas summas tiks ietaupītas, ja aizbrauks vēl par kādiem 10 sportistiem mazāk.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-04 21:41, pirms 3 mēnešiem
daleiccs rakstīja: Piekrītu,jābūt arī ieekšējiem,stingrākiem kritērijiem,kā tas ir arī citās valstis.
Agate Caune pēc zviedru vieglatlētikas federācijas kritērijiem uz olimpiādi neaizbrauktu, jo viņi sūta tikai sportistus, kam ir cerības pacīnīties par vietu divpadsmitniekā. Ja tā notiktu, kuram no tā būtu kāds labums? Sportistei, kam ietu secen iespēja gūt vērtīgu pieredzi cīņā ar pasaules labākajām un nāktos braukt kā debitantei pēc 4 gadiem (vai nebraukt, ja reiz ar afrikānietēm cīnīties nespēs)? Skatītājiem, kam būtu par vienu iemeslu ieslēgt TV mazāk?

     [+] [-]

, 2024-08-04 21:45, pirms 3 mēnešiem
Ir ok. 14 sportistes izstājās un nefinišēja.

  -1 [+] [-]

, 2024-08-04 21:52, pirms 3 mēnešiem
10min uz Rīga - Skrunda distanci ir ļoti maz no 1.v, viņa to bez algas dara, iespejams tas ir tas motivācijas trūkuma moments olimpietei Ostapenko tikt pāri 1.kārtai

  -1 [+] [-]

, 2024-08-04 22:15, pirms 3 mēnešiem
Baraks Osama rakstīja: Agate Caune pēc zviedru vieglatlētikas federācijas kritērijiem uz olimpiādi neaizbrauktu, jo viņi sūta tikai sportistus, kam ir cerības pacīnīties par vietu divpadsmitniekā. Ja tā notiktu, kuram no tā būtu kāds labums? Sportistei, kam ietu secen iespēja gūt vērtīgu pieredzi cīņā ar pasaules labākajām un nāktos braukt kā debitantei pēc 4 gadiem (vai nebraukt, ja reiz ar afrikānietēm cīnīties nespēs)? Skatītājiem, kam būtu par vienu iemeslu ieslēgt TV mazāk?
Vispirms ir jātrenējas lai būtu rezultāts tuvu līderiem, tad arī varēs domāt par nopietnāku konkurenci un pieredzes iegūšanu, ne jau vienu reizi četros gados tu dabū superpieredzi secis pilnveidošanai!!! Tāpēc jau ir šie komercturnīri, ne jau viņi visi trennējās tikai uz savām šosejām pirms olimpiādēm!!!

  -1 [+] [-]

, 2024-08-04 22:17, pirms 3 mēnešiem
Baraks Osama rakstīja: Pilnīgi un galīgi nepiekrītu. Jebkuras sacensības ir interesantāk skatīties, ja piedalās arī Latvijas pārstāvji. Neba nu tur kādas milzīgās naudas summas tiks ietaupītas, ja aizbrauks vēl par kādiem 10 sportistiem mazāk.
Nu šādā riteņbraukšanā jau nu tiešām interesantāk skatīties, kad tu savu sportistu ne reizi kadrā neredzi!!!

  -1 [+] [-]

, 2024-08-04 22:18, pirms 3 mēnešiem
Baraks Osama rakstīja: Agate Caune pēc zviedru vieglatlētikas federācijas kritērijiem uz olimpiādi neaizbrauktu, jo viņi sūta tikai sportistus, kam ir cerības pacīnīties par vietu divpadsmitniekā. Ja tā notiktu, kuram no tā būtu kāds labums? Sportistei, kam ietu secen iespēja gūt vērtīgu pieredzi cīņā ar pasaules labākajām un nāktos braukt kā debitantei pēc 4 gadiem (vai nebraukt, ja reiz ar afrikānietēm cīnīties nespēs)? Skatītājiem, kam būtu par vienu iemeslu ieslēgt TV mazāk?
pieredzi viņa krāj PČ...

  +1 [+] [-]

, 2024-08-04 22:34, pirms 3 mēnešiem
garmate rakstīja: Ne jau vienmēr, bet nu dažreiz ir jāpieņem kritika arī tomēr!!!
Jā nav mums to dalībnieku tik daudz tajā olimpiādē, bet mūsu mazajai valstij un LOV naudas arī nav ar maisiem, tapēc jau nav vienmēr jāsūta visus kas var tikai aizbraukt!!! Atsakaties, ietaupiet naudiņu un novirziet tos līdzekļus uz cilvēkiem kas tiešām iet augstvērtīgu rezultātu!!! Dažam labam kas iet uz medaļu jāsedz pašam savi izdevumi sezonai un treniņiem un jāiet lūgties pie sponsoriem, kādēļ???
Jo vairāk piedalās OS , jo labāk. Kaut vai pēdējā vietā paliek, bet ir piedalījies, izcīnījis tiesības tur būt. 29 sportisti par maz. Vēlos vairāk. Kaut vai cīnās ka nav pēdējie, bet tur piedalās.

  -1 [+] [-]

, 2024-08-04 22:42, pirms 3 mēnešiem
Aldis Br rakstīja: Jo vairāk piedalās OS , jo labāk. Kaut vai pēdējā vietā paliek, bet ir piedalījies, izcīnījis tiesības tur būt. 29 sportisti par maz. Vēlos vairāk. Kaut vai cīnās ka nav pēdējie, bet tur piedalās.
bet arī,ja tu tam sporta veidam neseko līdzi ikdienā, tad kāda starpība piedalās vai nē...

  +2 [+] [-]

, 2024-08-04 23:04, pirms 3 mēnešiem
daleiccs rakstīja: pieredzi viņa krāj PČ...
Arī par braukšanu uz turieni ir jāmaksā, ja reiz mēs visi tādi taupīgi, tad varbūt arī uz PČ nesūtām tos, kas ne par ko necīnīsies?

  +1 [+] [-]

, 2024-08-04 23:04, pirms 3 mēnešiem
garmate rakstīja: Nu šādā riteņbraukšanā jau nu tiešām interesantāk skatīties, kad tu savu sportistu ne reizi kadrā neredzi!!!
Kas slikti skatījās, varbūt arī neredzēja

     [+] [-]

, 2024-08-05 03:24, pirms 3 mēnešiem
garmate rakstīja: Vispirms ir jātrenējas lai būtu rezultāts tuvu līderiem, tad arī varēs domāt par nopietnāku konkurenci un pieredzes iegūšanu, ne jau vienu reizi četros gados tu dabū superpieredzi secis pilnveidošanai!!! Tāpēc jau ir šie komercturnīri, ne jau viņi visi trennējās tikai uz savām šosejām pirms olimpiādēm!!!
Nu ja runa par Agati Cauni, tad viņa trenējas ļoti daudz. Ne velti viņai pagājušajā sezonā bija neticams rezultātu progress. Viņa ir pamanīta un novērtēta arī starptautiskajā līmenī. Tam, ka šosezon ir sanācis solītis atpakaļ, ir savi objektīvi iemesli. Nemaz nešaubos, ka viņa tiks atpakaļ iepriekšējā līmenī un turpinās tālāku progresu.

     [+] [-]

, 2024-08-05 09:43, pirms 3 mēnešiem
Baraks Osama rakstīja: Pilnīgi un galīgi nepiekrītu. Jebkuras sacensības ir interesantāk skatīties, ja piedalās arī Latvijas pārstāvji. Neba nu tur kādas milzīgās naudas summas tiks ietaupītas, ja aizbrauks vēl par kādiem 10 sportistiem mazāk.
Piekrītu! Ar interesi būtu vērojis dāmu velobraukšanas sacensības, ja būtu startējusi latviete.