Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Hītlijs aizmainīts uz Minesotu

Juris Miņins
Juris Miņins

Hītlijs aizmainīts uz Minesotu
Denijs Hītlijs
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas (NHL) klubi Minesotas "Wild" un Sanhosē "Sharks" ir veikuši maiņas darījumu, kura rezultātā savas darba vietas ir mainījuši Denijs Hītlijs un Martins Havlats.

Sanhosē "Sharks" un Minesotas "Wild" aizvadītajā naktī veica spēlētāju maiņu, kuras rezultātā "haizivis" ieguva Martinu Havlatu, bet uz ASV "hokeja štatu" devās Denijs Hītlijs.

Denijs Hītlijs iepriekšējā sezonā aizvadīja 80 mačus, kuru laikā guva 26 vārtus un izdarīja 38 rezultatīvas piespēles. Savukārt Martins Havlats aizvadīja par diviem mačiem mazāk un arī punktu ziņā viņš mazliet atpalika – 22 vārti un 40 rezultatīvas piespēles.

Jāpiebilst, ka Sanhosē klubs šī darījuma rezultātā ieguva "brīvus" trīs miljonus komandas algu budžetā, kā arī veica kārtējo "puzles gabaliņu maiņu", lai nākamajā sezonā varētu reāli cīnīties par Stenlija kausu.

Izmantotie resursi:
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

1 2 38 komentāri
Slēpts komentārs: TrollisNoPagasta

     [+] [-]

, 2011-07-04 09:45, pirms 13 gadiem
Liekas, ka sharks tomēr vajadzēja paturēt Hītliju par spīti viņa lielajai algai.
Slēpts komentārs: xxx77lv

  -2 [+] [-]

, 2011-07-04 10:05, pirms 13 gadiem
tyie kas te murgo par DR labrīt un uz redzēšanos jums!
Juris kā parsti ātrs
bet ja runā par darījumu tad pateikšu vienu man liekas Sanhose iegūs vairāk jo domāju ka Hītlija lielās dienas jau ir aiz muguras, kā spēlētājs viņš ir augstas raudzes bet vairāk nav tā rezultativitāte kas agrāk! Bet Martins tieši otrādāk savu spēli tik attīsta un pilveido!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: xxx77lv

  +2 [+] [-]

, 2011-07-04 10:17, pirms 13 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: tyie kas te murgo par DR labrīt un uz redzēšanos jums!
Juris kā parsti ātrs
bet ja runā par darījumu tad pateikšu vienu man liekas Sanhose iegūs vairāk jo domāju ka Hītlija lielās dienas jau ir aiz muguras, kā spēlētājs viņš ir augstas raudzes bet vairāk nav tā rezultativitāte kas agrāk! Bet Martins tieši otrādāk savu spēli tik attīsta un pilveido!
Nu nezinu gan vai labākās dienas Hitlijam ir aiz muguras vai nē, bet manuprāt, tieši Minesotā, kura, kā saka zvjozami ņebļeščit, Hitlijs varētu atvērties un komanda vairāk spēlētu uz viņu... šarkos bija gan Tontons pardon... Torontons, gan Marlo gan diezgan daudz citu nesliktu kadru un pa lielam Denijs tur "pazuda".... par Havlatu runājot, iespējams, ka čalim tas būs uz labu, ka tiks pie labākiem partneriem, bet tik pat iespējams, ka tieši uz šo maiņas partneru fona čalis var arī "pazust"...
Slēpts komentārs: Henrik_ Zetterberg

  -3 [+] [-]

, 2011-07-04 10:30, pirms 13 gadiem
xxx77lv rakstīja: Nu labi - Sējēj - Tev noteikti nevajadzētu sazināties ar Hītlija aģentu...
(Jādomā, ka tagad man būs daudz plusiņu - bet vispār uzjautrina šitie mīnusiņu neaizskaramās personas)...
SC.COM ir slikti ar sarkasmu/ironiju

  -2 [+] [-]

, 2011-07-04 10:32, pirms 13 gadiem
TrollisNoPagasta rakstīja: SC.COM ir slikti ar sarkasmu/ironiju
Man liekas, ka pat stipri pasmagi un SLIKTI ir viegli teikts...

  +3 [+] [-]

, 2011-07-04 10:32, pirms 13 gadiem
xxx77lv rakstīja: Man liekas, ka pat stipri pasmagi un SLIKTI ir viegli teikts...
Totale agree
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-04 10:48, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: Piekrītu Tev, ka Minesotā Hītlijs varētu iegūt otro elpu un kļūt par Wild punktu līderi, jo komanda, kurā nav Hītlija līmeņa zvaigžņu, varētu spēlēt uz Deniju.
Viņu kapteinis Kaivo arī nav vakar dzimis un uzkatu ka viņš arī ir ļoti augstas raudzes hokejists!

  +2 [+] [-]

, 2011-07-04 10:49, pirms 13 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: cik vēroju šogad NHL spēles Hītlijam vairs nav tā uguntiņa acīs kas agrak, viņš cīnas un met bet nav tik nāvējos kā agrāk!!!
Havlats domāju ka Sanhosē atvērsies vēl labak un vairāk!
redzēsim kā abi iedzīvosies, bet saku ka Sanhosē vairāk ar šo ieguva!
Uguntiņa var noplakt, ja dzīve ir vienmuļa (jau pāris sezonas būt vienai no līgas top blicēm, bet tāpat kaut kur pusceļā vai "pēdējā pieturā" aplauzties un neizcīnīt SC) tada lieta var "iemest" ne vienu vien kadru depresijā un tad tieši kādas pārmaiņas (komandas maiņa) var nākt uz labu... Un tad atkal var uzrasties jauns izaicinājums! Hitlijam nākamajā sezonā tāds izaicinājums atkal būs.... būt atkal par komandas līderi! Vai čalis to "nastu" pacels laiks rādīs!

     [+] [-]

, 2011-07-04 10:52, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Uguntiņa var noplakt, ja dzīve ir vienmuļa (jau pāris sezonas būt vienai no līgas top blicēm, bet tāpat kaut kur pusceļā vai "pēdējā pieturā" aplauzties un neizcīnīt SC) tada lieta var "iemest" ne vienu vien kadru depresijā un tad tieši kādas pārmaiņas (komandas maiņa) var nākt uz labu... Un tad atkal var uzrasties jauns izaicinājums! Hitlijam nākamajā sezonā tāds izaicinājums atkal būs.... būt atkal par komandas līderi! Vai čalis to "nastu" pacels laiks rādīs!
ja bet vai komanda būs spejiga cīnieties par SC nezinu vai!!! un redzēsim kā būs, bet uzkatu ka viņš vairs nav tas kas bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-07-04 11:07, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: Žēl. ka vairs neredzēsim lieliskās Sanhosē Godzillas kopā.
Trijnieks Hītlijs- Torntons- Marlo bija vnk grandiozs.
Hītlijs ir neticami nolaidies pēdējos gados, turklāt viņa raksturs... Lielisks darijums no Sharks puses.

  -1 [+] [-]

, 2011-07-04 11:07, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: Kurš tad saka, ka Minesota ir spējīga nopietni cīnīties par kausu. Iekļūt PO- tas būs reāls mērķis.
Bet nedomāju, ka arī Havlats būs tas, kas aizvedīs Sharks līdz SC. Tur vajag nopietnākus pastiprinājumus.
nedomaju Sharkiem ir visi nosacījumi lai izcīnītu SC( zolids vartu vīrs, aizsardzība un talantīgs uzbrukums!!! ja viņi norticēs saviem spekiem domaju ka viņiem ir visas izrzdzes sogad tikt pie SC!

  -2 [+] [-]

, 2011-07-04 11:13, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: Kurš tad saka, ka Minesota ir spējīga nopietni cīnīties par kausu. Iekļūt PO- tas būs reāls mērķis.
Bet nedomāju, ka arī Havlats būs tas, kas aizvedīs Sharks līdz SC. Tur vajag nopietnākus pastiprinājumus.
Havlatam pēdējās 26 SC spēlēs 28 punkti
Hītlijam pēdējās 32 SC spēlēs 5 vārti un 22 punkti

Manuprāt, tas ir nopietns pastiprinājums.

  -1 [+] [-]

, 2011-07-04 11:15, pirms 13 gadiem
normāli- Sharks dabūja līdzvērtīga līmeņa uzbrucēju + vēl ietaupīja 3 ļimonus, par ko vēl kaut ko interesantu paskatīties. Piekrītu autoram - komanda liek puzli lai beidzot dabūtu SC. Lai jau tiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-07-04 11:46, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: Kurš tad ir tas zolīdais vārtu vīrs?!
Gan Nītimeki, gan Niemi ir ļoti nestabili kīperi. Tieši viduvājā vārtsargu līnija bija tas, kas traucēja Sanhosē šogad nopietni cīnīties par Stenlija kausu. Haizivīm, ja grib nākamajā sezonā sasniegt vairāk, ir jānolīgst kāds NHL top kīpers.
nu nezinu! man jau liekas ka Niemi ir līmeni!!! ka neka SC ar Čikagu izdzīnija un nejau tik slikti stavēja ari šogad SC izlēķšanas spēles vienkarsi visai komandai ir jāsaņemas un jaiestasta sev ka viņi var to!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-07-04 11:48, pirms 13 gadiem
manupraat,labaak Sharks

     [+] [-]

, 2011-07-04 11:51, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Hītlijs ir neticami nolaidies pēdējos gados, turklāt viņa raksturs... Lielisks darijums no Sharks puses.
Īstenībā jā.No lieliska hokejista dažu gadu laikā pārvērties par nespējīgu vārguli, cita apzīmējuma nav.Grūti pateikt, kas pie vainas, visticamāk jau vien pats.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-07-04 11:53, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: Kurš tad ir tas zolīdais vārtu vīrs?!
Gan Nītimeki, gan Niemi ir ļoti nestabili kīperi. Tieši viduvājā vārtsargu līnija bija tas, kas traucēja Sanhosē šogad nopietni cīnīties par Stenlija kausu. Haizivīm, ja grib nākamajā sezonā sasniegt vairāk, ir jānolīgst kāds NHL top kīpers.
Nav taisnība.Tieši labā vārtsargu līnija bija tas, kas Sanhosē šogad nopietni ļāva cīnīties par SC. Ne jau vārtsargi viņus pazudināja, bet gan vājā komandas disciplīna izšķirošajā spēlē, kurā vajadzēja uzvarēt.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-04 11:57, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: Ir nekorekti salīdzināt Havlata 2006. un 2009. gada pleiofos savāktos punktus ar Hītlija 2011. g. SC izcīņā savāktajaiem.
Ja kādreizējais 50 golu guvējs spēlējot vienā maiņā ar iespējams labāko NHL pleimeikeri 32 spēlēs gūst tikai 5 vārtus tas liecina par viņa šā brīža līmeni. Turklāt Havlata reg. sezonas statistika ir apmēram vienāda ar Hītlija, turklāt bez Torntona un Marlo.

     [+] [-]

, 2011-07-04 12:39, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Īstenībā jā.No lieliska hokejista dažu gadu laikā pārvērties par nespējīgu vārguli, cita apzīmējuma nav.Grūti pateikt, kas pie vainas, visticamāk jau vien pats.
Vai arī lai cik banāli neizklausītos - arī maiņas partneri "noēda" ar kuriem acīmredzot kaut kas kopā tomēr viņam līdz galam neštimmēja! Es gan gluži tagad Hitliju vēl nenorakstītu, jo tagad viņam atkal (visdrīzākais) būs iespējas izcelties uz pārējo komandas biedru fona un iespējams uz čali atkal spēlēs un kā ir ja uz čali spēlē visa komanda mēs varējām pārliecināties uz RD un Hossas piemēra.... Tagad pagājušājā sezonā arī Hossa jaunākais bija tāds KHL līmeņa "SJS Hitlijs"... citiem vārdiem sakot nekas sevišķs!

  +2 [+] [-]

, 2011-07-04 13:08, pirms 13 gadiem
Man liekas ,ka tas bija slikts darījums ,jo Hītlijs ir daudz labāks .

     [+] [-]

, 2011-07-04 13:19, pirms 13 gadiem
Žēl, ka sharks labāka maiņa tiek izjaukta, ļoti iespējams ka Havlats varētu būt Hītlija vietā pie Marlo un Torntona, cerams ka Denijs Minesotā spēs būt tik pat rezultatīvs kā labākajā sezonā.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-04 14:29, pirms 13 gadiem
ceru ka čalis, būs tuvu 100pt. sezonai

     [+] [-]

, 2011-07-04 19:13, pirms 13 gadiem
Nedomāju, ka Hītlijam traucē atvērties "zvaigžnotiue" partneri. Galu galā Otavā viņš spīdēja kopā ar Alfiju un Specu.

     [+] [-]

, 2011-07-04 19:21, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Īstenībā jā.No lieliska hokejista dažu gadu laikā pārvērties par nespējīgu vārguli, cita apzīmējuma nav.Grūti pateikt, kas pie vainas, visticamāk jau vien pats.
No malas izskataas, ka vinam vajag motivaciju.

     [+] [-]

, 2011-07-04 19:23, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ja kādreizējais 50 golu guvējs spēlējot vienā maiņā ar iespējams labāko NHL pleimeikeri 32 spēlēs gūst tikai 5 vārtus tas liecina par viņa šā brīža līmeni. Turklāt Havlata reg. sezonas statistika ir apmēram vienāda ar Hītlija, turklāt bez Torntona un Marlo.
Bet Cicu pirms spelesanas kopa ar Torntonu ne tuvu 50 golus nesameta. Tatad Hitlija gadijumaa vaina nav meistariba, drosi vien - ari ne partneros, kuram tad nepatik, ja tev mainaa ir superspeletaji.
1 2 38 komentāri