Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

VEF ceturtais Baltijas derbijs pret "Kalev". Vai būs arī ceturtā uzvara?

Agris Suveizda

VEF ceturtais Baltijas derbijs pret "Kalev". Vai būs arī ceturtā uzvara?
Mareks Mejeris triec bumbu Tallinas "Kalev" grozā. Foto: Mikus Kļaviņš, Rīgas VEF

Jau ceturto reizi šajā sezonā savā starpā tiksies Igaunijas čempione Tallinas "Kalev" un Latvijas vicečempione Rīgas VEF. Šoreiz cīņa norisināsies Vienotās līgas ieskaitē, un tās sākums Igaunijas galvaspilsētā Tallinā paredzēts plkst. 19:00.

Lai arī Vienotās līgas tabulā krietni augstāk atrodas igauņi, kuri ieņem astoto vietu un cīnās par iekļūšanu izslēgšanas spēlēs, šīs sezonas savstarpējās spēlēs pagaidām dominējuši latvieši. Vispirms 3. oktobrī VEF mājās Vienotajā līgā uzvarēja ar 82:74, tad 22. novembrī Tallinā ar 91:82 bija pārāka Latvijas-Igaunijas līgā, bet 9. janvārī mājās "Kalev" vietējā čempionātā apspēlēja arī ar 84:66. Latvijas-Igaunijas līgā gan VEF atrodas augstāk – otrajā vietā (19-2) pret trešo (17-2).

VEF iepriekšējās piecās spēlēs ir izcīnījusi četras uzvaras, tiesa, visi panākumi gūti tieši Latvijas-Igaunijas čempionātā. Vienotajā līgā rīdzinieki septiņās spēlēs uzvarējuši vienīgi Polijas "Zielona Gora" (83:57), bet izbraukumā šajā Vienotās līgas sezonā astoņās cīņās uzvarējuši vienīgi Saratovā (85:83). Viena uzvara viesos ir vēl trim komandām – "Tsmoki-Minsk" (1-5), "Zielona Gora" (1-7) un "Parma" (1-8). Tikmēr "Kalev" Vienotajā līgā iepriekšējos deviņos mačos izcīnījusi piecas uzvaras, bet mājās Vienotajā līgā aizvadīs vien piekto spēli (2-2).

Tallinas "Kalev" janvāra beigās lauza līgumu ar savu rezultatīvāko spēlētāju Ivanu Almeidu, kurš visdrīzāk atgriezīsies Vloclavekas "Anwil". Kaboverdes basketbolists savainojuma dēļ Vienotajā līgā gan aizvadīja vien piecas spēles, tajās vidēji tiekot pie 16,6 punktiem. Nu par rezultatīvāko spēlētāju kļuvis amerikāņu spēka uzbrucējs Ārnets Moultrijs, kurš sešās spēlēs sarājis vidēji 14,6 punktus un 7,5 atlēkušās bumbas. Bijušais Filadelfijas "76ers" spēlētājs, kurš NBA aizvadījis 59 spēles, "Kalev" pastiprināja novembrī, bet drīzumā viņam Tallinā pievienojās bijušais "76ers" kluba biedrs Rotens, kura NBA karjerā ir 151 cīņa. Viņš Vienotajā līgā debitēja iepriekšējā spēlē pret Kazaņas UNICS (74:76), nepilnās 11 minūtēs gūstot septiņus punktus.

Tikmēr VEF aizvakar paziņoja par vienošanās panākšanu ar 26 gadus veco amerikāņu saspēles vadītāju Glenu Kouziju, kuram Rīga pēc Seulas un Nimburkas ir trešā mājvieta šajā sezonā, bet prom devās Endrjū Endrjūzs, kurš pārcēlies uz Afulas "Hapoel".

Rīdzinieku rezultatīvākais spēlētājs Vienotajā līgā ir Andrejs Gražulis, kurš izcēlies ar vidēji 12,4 punktiem un 6,0 atlēkušajām bumbām, taču savainojuma dēļ nav spēlējis kopš 16. janvāra un nespēlēs vēl ilgāku laiku. Arī Kristaps Janičenoks pēdējos mačos nav spēlējis un, visticamāk, arī šodien nespēlēs. Artis Ate pagājušonedēļ bija saslimis.

VKomandaUZ%
1.CSKA16194.1%
2.Khimki12380.0%
3.UNICS12380.0%
4.Loko10566.7%
5.Zenit9564.3%
6.Astana9660.0%
7.NN8753.3%
8.Kalev6842.9%
9.Avtodor6940.0%
10.Enisey6940.0%
11.Zielona Gora31121.4%
12.Parma31220.0%
13.VEF31318.8%
14.Tsmoki21313.3%

Izmantotie resursi:
VTB United League | VTB United League

1 2 51 komentārs

  +3 [+] [-]

, 2019-02-04 11:33, pirms 6 gadiem
Kas šovakar VEFam spēlēs? Šobrīd vienīgā noderīga informācija rakstā ir spēles sākumlaiks...

Ja VEF slēpj sastāvu, jo ir megasuperklubs, kas gatavojas pārsteigt visus pretiniekus, tad tā arī uzrakstiet. Ja tā ir skribentu neizdarība, tad... Ko tad? Laikam jau neko, jo bezkonkurences apstākļos šādu līmeni SC var atļauties.

  +3 [+] [-]

, 2019-02-04 11:38, pirms 6 gadiem
VEF mājas lapā līdzīgs ūdensgabals: Nedēļas iesākumā Baltijas derbijs - VEF Rīga

Varbūt var noņemt pāris simtus no kluba dīdžeja algas un samaksāt tos kādam, kas pirms mačiem uzrakstītu informatīvus rakstus un izsūtītu tos nespējīgajiem portāliem?

  -3 [+] [-]

, 2019-02-04 11:39, pirms 6 gadiem
Par ceturto uzvaru!

  -1 [+] [-]

, 2019-02-04 11:39, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: VEF mājas lapā līdzīgs ūdensgabals: Nedēļas iesākumā Baltijas derbijs - VEF Rīga

Varbūt var noņemt pāris simtus no kluba dīdžeja algas un samaksāt tos kādam, kas pirms mačiem uzrakstītu informatīvus rakstus un izsūtītu tos nespējīgajiem portāliem?
Tur gan piekrītu

  +6 [+] [-]

, 2019-02-04 11:54, pirms 6 gadiem
Turnīra tabula lieliski izskatītos , ja Minskieši spētu vafeļniekus apsteigt !

  +1 [+] [-]

, 2019-02-04 11:56, pirms 6 gadiem
Ja Gražulis spēlētu varbūt uzvara būtu un nav zināms kā Kalev tagad spēlē domājams nepieļaus 4 zaudējumu sezonā pret Vefu.

  +2 [+] [-]

, 2019-02-04 11:59, pirms 6 gadiem
VTB līgai
kalev šozezon pieiet nopietni, to var redzēt tabulā + sakarīgi legi, VEFam jāpaļaujas uz dažiem vietējiem kadriem, no kuriem ne visi ir veseli, arī koefs liek par sevi runāt...

     [+] [-]

, 2019-02-04 12:27, pirms 6 gadiem
Kofs diezgan iespaidigs..var pat norisket.

  +4 [+] [-]

, 2019-02-04 12:29, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Par ceturto uzvaru!
Aizmirsti! Aizvaidznieks Tev un Jaunupam!

  -2 [+] [-]

, 2019-02-04 12:31, pirms 6 gadiem
juings rakstīja: Turnīra tabula lieliski izskatītos , ja Minskieši spētu vafeļniekus apsteigt !
Kāpēc tieši lieliski?

  +6 [+] [-]

, 2019-02-04 12:36, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kāpēc tieši lieliski?
Tāpēc , ka tad vafeļnieki atrastos savā istajā vietā!

  +5 [+] [-]

, 2019-02-04 12:56, pirms 6 gadiem
Ja mačs notiktu Latvijas/Igaunijas līgā, tad būtu reāla intriga un nozīme rezultātam. Krievijas līgā... vai nav vienalga - pēdējie vai pirmspēdējie, tapat jau viņi tur ir tikai, lai krieviem būtu prieciņš, būt kkur parākiem par kādu Eiropas valsti un latviešu jaunajai paaudzei ieaudzinātu bijību pret austrumu lāča gatavību maksāt jebko, lai uzvarētu sportā un karā.

  -4 [+] [-]

, 2019-02-04 12:59, pirms 6 gadiem
vilmars_greyalien_2119507301625882 rakstīja: Ja mačs notiktu Latvijas/Igaunijas līgā, tad būtu reāla intriga un nozīme rezultātam. Krievijas līgā... vai nav vienalga - pēdējie vai pirmspēdējie, tapat jau viņi tur ir tikai, lai krieviem būtu prieciņš, būt kkur parākiem par kādu Eiropas valsti un latviešu jaunajai paaudzei ieaudzinātu bijību pret austrumu lāča gatavību maksāt jebko, lai uzvarētu sportā un karā.
kas par stulbībam?

  +1 [+] [-]

, 2019-02-04 13:06, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Kas šovakar VEFam spēlēs? Šobrīd vienīgā noderīga informācija rakstā ir spēles sākumlaiks...

Ja VEF slēpj sastāvu, jo ir megasuperklubs, kas gatavojas pārsteigt visus pretiniekus, tad tā arī uzrakstiet. Ja tā ir skribentu neizdarība, tad... Ko tad? Laikam jau neko, jo bezkonkurences apstākļos šādu līmeni SC var atļauties.
Par VEF sastāvu taču ir gana jautri, jo, piemēram, estlatbl.com mājas lapā VEF komandā ir atrodami gan Andrews, gan Jaxen, kā arī jaunais Toms Liepiņš, bet kluba mājas lapā ir vēl Andrews, nav ne Jaxen, ne Liepiņš. Bet VTB līgas lapā klāt ir Verners Kohs. Kam, lai tagad tic?

  +2 [+] [-]

, 2019-02-04 13:12, pirms 6 gadiem
ja pareizi sapratu, prom devies Endrjuzs?kas tad tur tagad vispār spēlē?Tādu spēlētāju staigāšanu laikam tikai Jūrmala piekopj ,saprotu ,ka tas nav aiz lielas rocības,bet ko var prasīt no spēlētājiem ,ja jau tāda kadru mainība?Izskatās ,ka VEF ies ASK,Barona un citu bij. klubu pēdās..

  -2 [+] [-]

, 2019-02-04 13:17, pirms 6 gadiem
angrybird rakstīja: Par VEF sastāvu taču ir gana jautri, jo, piemēram, estlatbl.com mājas lapā VEF komandā ir atrodami gan Andrews, gan Jaxen, kā arī jaunais Toms Liepiņš, bet kluba mājas lapā ir vēl Andrews, nav ne Jaxen, ne Liepiņš. Bet VTB līgas lapā klāt ir Verners Kohs. Kam, lai tagad tic?
estlatbl.com reti atjauno iznformāciju saistībā ar sastāviem. VTB būs ticamāks drīzāk. Viņi vismaz normāli to labu uztur. Interesanti, tad Kohs ir pievienojies vefam, jo pretēji viņš tur neparādītos. Nav tak viņš nekad bijis vef rindās vtb, tas protams, ja vtb arī nekļūdās

  +1 [+] [-]

, 2019-02-04 13:19, pirms 6 gadiem
Laikam VEF baidās, ka Kohu kāds cits klubs nepievāc, ja jau tur noslēpumā viņa pievienošanos.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-04 13:40, pirms 6 gadiem
angrybird rakstīja: Par VEF sastāvu taču ir gana jautri, jo, piemēram, estlatbl.com mājas lapā VEF komandā ir atrodami gan Andrews, gan Jaxen, kā arī jaunais Toms Liepiņš, bet kluba mājas lapā ir vēl Andrews, nav ne Jaxen, ne Liepiņš. Bet VTB līgas lapā klāt ir Verners Kohs. Kam, lai tagad tic?
estlatbl.com tāda parodija vien ir.

Skatos, ka VTB lapā VEF sastāvā ir ne tikai Kohs, bet arī Hāzners. Jautājums par Hāzneru - viņš tajā pieteikumā bija jau kopš sezonas sākuma vai parādījās tikai tagad?

Bet ne jau Kohs vai Hāzners var izšķirt šī vakara maču, bet gan Gražulis, Ate, Janičenoks.

  +4 [+] [-]

, 2019-02-04 13:45, pirms 6 gadiem
Jaunups laikam ar traumēts. Nekur neredz, ka fanotu līdz tribīnēs.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-04 13:46, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: estlatbl.com tāda parodija vien ir.

Skatos, ka VTB lapā VEF sastāvā ir ne tikai Kohs, bet arī Hāzners. Jautājums par Hāzneru - viņš tajā pieteikumā bija jau kopš sezonas sākuma vai parādījās tikai tagad?

Bet ne jau Kohs vai Hāzners var izšķirt šī vakara maču, bet gan Gražulis, Ate, Janičenoks.
Bija, ja nemaldos, viņš bija sastāvā uz vienu vai divām vtb spēlēm, tad vai nu Kohs ir kļūda, vai arī mēs ko nezinām, par to parodiju piekrītu tev. Tikko instagram pajautāju, teica, ka drīz info par viņu būs

  +2 [+] [-]

, 2019-02-04 13:52, pirms 6 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Jaunups laikam ar traumēts. Nekur neredz, ka fanotu līdz tribīnēs.
Paldies par humora devu.

  +3 [+] [-]

, 2019-02-04 14:15, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bija, ja nemaldos, viņš bija sastāvā uz vienu vai divām vtb spēlēm, tad vai nu Kohs ir kļūda, vai arī mēs ko nezinām, par to parodiju piekrītu tev. Tikko instagram pajautāju, teica, ka drīz info par viņu būs
VEF tā vietā, lai veidotu savu tēlu, komunicētu ar līdzjutējiem (piemēram, tagad sniedzot paziņojumu par Kohu), izvēlas spēlēt paslēpes. Tā jau klubam ir tikai daži līdzjutēji, bet beigās vēl tie pazudīs. Nav vispār runas, ka varētu rasties jauni fani.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-04 14:23, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: VEF tā vietā, lai veidotu savu tēlu, komunicētu ar līdzjutējiem (piemēram, tagad sniedzot paziņojumu par Kohu), izvēlas spēlēt paslēpes. Tā jau klubam ir tikai daži līdzjutēji, bet beigās vēl tie pazudīs. Nav vispār runas, ka varētu rasties jauni fani.
Šoreiz daļēji tijai piekrītu, jo paziņpjums jau būs, tikai vēlāk kā vtb pieteikts. No otras puses, man patīk tā komunikācija, ka varu mierīgi viņiem uzrakstīt un sagaidīt atbilfi. Realitāte jau tā, ka ja neviens nebūtu vtb mājaslapā gājis, tad ziņa par Kohu tiktu uztverts kā jaunums

  +1 [+] [-]

, 2019-02-04 14:35, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Šoreiz daļēji tijai piekrītu, jo paziņpjums jau būs, tikai vēlāk kā vtb pieteikts. No otras puses, man patīk tā komunikācija, ka varu mierīgi viņiem uzrakstīt un sagaidīt atbilfi. Realitāte jau tā, ka ja neviens nebūtu vtb mājaslapā gājis, tad ziņa par Kohu tiktu uztverts kā jaunums
VTB mačs ir šovakar. Vai VEF plāno paziņot sensacionālo Koha pievienošanos pēc spēles? OK, var jau būt, ka šodien nemaz nebūs pieteikumā. Bet Koha gadījums jau tikai atsevišķs piemērs.

Pajautā viņiem, vai šovakar spēlēs Gražulis, Ate, Janičenoks un arī Kohs. Un pēc tam ieraksti šeit.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-04 14:38, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: VTB mačs ir šovakar. Vai VEF plāno paziņot sensacionālo Koha pievienošanos pēc spēles? OK, var jau būt, ka šodien nemaz nebūs pieteikumā. Bet Koha gadījums jau tikai atsevišķs piemērs.

Pajautā viņiem, vai šovakar spēlēs Gražulis, Ate, Janičenoks un arī Kohs. Un pēc tam ieraksti šeit.
To jau jūs, ikviens variet izdarīt. Kāds man sakars? starp citu, es šādi uzzināju, ka Mejeris atgriežas no Francijas. Daudz saka, ka man kaut kāds inside info, bet realitātē, es tikai soc.tīklos jautāju

  +5 [+] [-]

, 2019-02-04 14:44, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Šoreiz daļēji tijai piekrītu, jo paziņpjums jau būs, tikai vēlāk kā vtb pieteikts. No otras puses, man patīk tā komunikācija, ka varu mierīgi viņiem uzrakstīt un sagaidīt atbilfi. Realitāte jau tā, ka ja neviens nebūtu vtb mājaslapā gājis, tad ziņa par Kohu tiktu uztverts kā jaunums
Nu nezinu gan. Vai tad līdzjutējiem pašiem sastāvs jāmeklē un jāprasa?

  -1 [+] [-]

, 2019-02-04 14:45, pirms 6 gadiem
loook ploik! rakstīja: Nu nezinu gan. Vai tad līdzjutējiem pašiem sastāvs jāmeklē un jāprasa?
Protams, ka nav. Bet es jau par to pašu domu, ka nav otrajā pusē kaut kāds snobs, kurš ignorē

  -1 [+] [-]

, 2019-02-04 14:46, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: VTB mačs ir šovakar. Vai VEF plāno paziņot sensacionālo Koha pievienošanos pēc spēles? OK, var jau būt, ka šodien nemaz nebūs pieteikumā. Bet Koha gadījums jau tikai atsevišķs piemērs.

Pajautā viņiem, vai šovakar spēlēs Gražulis, Ate, Janičenoks un arī Kohs. Un pēc tam ieraksti šeit.
Uzrakstīju, teica, ka Ate atgriežas
';

  +5 [+] [-]

, 2019-02-04 14:50, pirms 6 gadiem
Interesanta nostāja , no kluba puses … Ja vēlaties kaut ko uzzināt , rakstāt uz kluba e-pastu , a tā pēc tam jau paši redzēsat !!!!
Nu b..in kaut kas nekur citur neredzēts !!!!
Un ko tad tu gribi … ja klubam nievājoša attieksme pret līdzjutējiem ….viņi ar to pašu atbild !!!!

  -1 [+] [-]

, 2019-02-04 14:51, pirms 6 gadiem
juings rakstīja: Interesanta nostāja , no kluba puses … Ja vēlaties kaut ko uzzināt , rakstāt uz kluba e-pastu , a tā pēc tam jau paši redzēsat !!!!
Nu b..in kaut kas nekur citur neredzēts !!!!
Un ko tad tu gribi … ja klubam nievājoša attieksme pret līdzjutējiem ….viņi ar to pašu atbild !!!!
Nepārspīlē. Neba jau vef vienīgie pie mums tā dara. Lielai daļai klubu ir raksturīga tāda darbība. Protams, ka no vef ir jāprasa labāka komunikācija vai vismaz kvalitatīvāks pirmsspēles raksts.

  +4 [+] [-]

, 2019-02-04 14:59, pirms 6 gadiem
Ja VEFs sevi pozicionē kā profesionāls klubs , tad arī attiecīgā līmenī JĀBŪT komunikācijai ar presi , līdzjutējiem utt.
Salīdzini Rīgas Dinamo un VEF , nesalīdzināmas lielas !!!! Mācaties no profesionāļiem !

  +1 [+] [-]

, 2019-02-04 15:04, pirms 6 gadiem
Visiem LV klubiem klibo komunikācija. Vismaz sāktu ar abiem vaļiem, bet šiem arī viss vienalga. Ne interviju, ne sastāvu, nekā. Un tad brīnās, ka nav intereses no līdzjutējiem.
Par sportacentra skribentiem pat neizteikšos. Liekas, ka viņiem jo mazāk jādara, jo labāk.

  -2 [+] [-]

, 2019-02-04 15:06, pirms 6 gadiem
loook ploik! rakstīja: Visiem LV klubiem klibo komunikācija. Vismaz sāktu ar abiem vaļiem, bet šiem arī viss vienalga. Ne interviju, ne sastāvu, nekā. Un tad brīnās, ka nav intereses no līdzjutējiem.
Par sportacentra skribentiem pat neizteikšos. Liekas, ka viņiem jo mazāk jādara, jo labāk.
Neprecīzi, sc skribentiem ir copy-paste. Vismaz vef ir aktīvi sociālajās platformās. Cik sekoju citiem mūsu klubiem, tag gribas teikt, ka viņi aktīvākie ir.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-04 15:07, pirms 6 gadiem
loook ploik! rakstīja: Visiem LV klubiem klibo komunikācija. Vismaz sāktu ar abiem vaļiem, bet šiem arī viss vienalga. Ne interviju, ne sastāvu, nekā. Un tad brīnās, ka nav intereses no līdzjutējiem.
Par sportacentra skribentiem pat neizteikšos. Liekas, ka viņiem jo mazāk jādara, jo labāk.
Es uzskatu , ka Ventspilij labāk sokas ar komunikāciju nekā VEFam nerunājot nemaz par citiem klubiem !!!
Kādreiz vislabāk šī lieta gāja Valmiera/Ordo , bet dienžēl !!!!

  +1 [+] [-]

, 2019-02-04 15:10, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Neprecīzi, sc skribentiem ir copy-paste. Vismaz vef ir aktīvi sociālajās platformās. Cik sekoju citiem mūsu klubiem, tag gribas teikt, ka viņi aktīvākie ir.
Tas tikai nozīmē, ka preses relīzes un sociālos kontus apkalpo dažādi cilvēki + abi nezin, ko dara otrs. Slikta komunikācija jau kluba iekšienē.
1 2 51 komentārs