Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņam 3 bloki, "Warriors" sakauj "Clippers"

Biedriņam 3 bloki, "Warriors" sakauj "Clippers"
Andris Biedriņš aizsardzībā pret Krisu Polu
Foto: AFP/Scanpix

2013. gadu ar uzvaru Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA) uzsāka Goldensteitas "Warriors", kas pārliecinoši ar 115:94 pārspēja Losandželosas "Clippers",sagādājot pretiniekiem otro zaudējumu pēc kārtas pēc 17 uzvaru sērijas. Andris Biedriņš izcīnīja piecas atlēkušās bumbas.

Mača pirmās 12 minūtes labāk aizvadīja "Warriors", kas pēc 15:0 izrāviena ieguva 18 punktu pārsvaru - 26:8. Līdz ceturtdaļas noslēgumam "Clippers" izdevās par dažiem punktiem samazināt rezultāta starpību. Noslēdzoties pirmajai ceturtdaļai, "Warriors" atradās vadībā ar 33:24.

Otro ceturtdaļu labāk uzsāka "Clippers", kas, gūstot septiņus punktus pēc kārtas, pietuvojās līdz četriem punktiem, taču Karijs atbildēja ar diviem precīziem tālmetieniem, atjaunojot desmit punktu pārsvaru. "Clippers" atkal pietuvojās līdz četriem punktiem, bet puslaiku pārliecinošāk noslēdza Goldensteita, izvirzoties vadībā ar 62:49.

Pirmos sešus trešās ceturtdaļas punktus guva "Warriors", iegūstot 19 punktu vadību. Arī viesi no Losandželosas veica 6:0 izrāvienu, kas ļāva samazināt rezultāta starpību līdz 12 punktiem, tomēr ceturtdaļu atkal veiksmīgāk noslēdza kareivji, pirms pēdējās ceturtdaļas atrodoties vadībā ar 82:64.

"Warriors" ceturtajā ceturtdaļā beidzot izdevās iegūt vismaz 20 punktu pārsvaru. Losandželosas komanda centās atspēlēties, tomēr tas neizdevās. "Clippers" piedzīvoja otro zaudējumu pēc kārtas, savukārt "Warriors" izcīnīja ceturto uzvaru pēc kārtas.

Andris Biedriņš laukumā pavadīja 16 minūtes, kuru laikā izcīnīja piecas atlēkušās bumbas, bloķēja trīs metienus, atdeva vienu rezultatīvu piespēli, kā arī trīs reizes pārkāpa noteikumus. Stefans Karijs ar 31 punktu bija rezultatīvākais "Warriors" spēlētājs. Viņš realizēja sešus no astoņiem tālmetieniem un atdeva astoņas rezultatīvas piespēles. Deivida Lī kontā 24 punkti, 13 atlēkušās bumbas un septiņas rezultatīvas piespēles. "Clippers" labā 24 un 23 punktus guva attiecīgi Džamals Kroufords un Kriss Pols.

Ceturto zaudējumu pēc kārtas piedzīvoja Bostonas "Celtics", kas ar 83:93 atzina Memfisas "Grizzlies" pārākumu. Lebronam Džeimsam gandrīz sasniedzot "triple-double" (32 punkti, 12 atlēkušās bumbas un deviņas rezultatīvas piespēles), Maiami "Heat" pagarinājumā pārspēja Dalasas "Mavericks" - 119:109. Septīto uzvaru pēc kārtas izcīnīja Sanantonio "Spurs", kas apspēlēja Milvoki "Bucks" ar 117:110. Tima Dankana kontā 28 punkti, 13 atlēkušās bumbas un sešas rezultatīvas piespēles. Pārliecinošu uzvaru Oklohomsitijā izcīnīja Bruklinas "Nets", kas pārspēja vietējo "Thunder" - 110:93. Džo Džonsons kaldināja uzvaru ar 33 punktiem, bet Kevins Durants pirmo reizi tika noraidīts no laukuma.

Aizvadītās nakts rezultāti

SpēleRezultāts
Raptors - Trail Blazers102:79
Magic - Bulls94:96
Cavaliers - Kings94:97
Pacers - Wizards89:81
Celtics - Grizzlies83:93
Heat - Mavericks119:109 P
Bucks - Spurs110:117
Rockets - Hornets104:92
Thunder - Nets93:110
Jazz - Timberwolves106:84
Suns - 76ers95:89
Warriors - Clippers115:94

Izmantotie resursi:
NBA.com

1 2 49 komentāri

  +7 [+] [-]

, 2013-01-03 08:27, pirms 12 gadiem
Arī šogad Andris domā ka pa grozu nav jāmet.
Slēpts komentārs: kino

  -4 [+] [-]

, 2013-01-03 08:56, pirms 12 gadiem
Warriors ir līgas brīnums.

 +15 [+] [-]

, 2013-01-03 09:07, pirms 12 gadiem
Biedrs pārtop par kaut ko līdzīgu Rodmenam. kapās bumbas un bloķēs metienus. pārējais pie pakaļas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2013-01-03 09:16, pirms 12 gadiem
aizermans rakstīja: Arī šogad Andris domā ka pa grozu nav jāmet.
nu ar šādu sastāvu pat nav nepieciešams lai AB mestu pa grozu. Paskaties kāda viņam ir statistika citos rādītājos. 16 min 5 atl 3 bloki... ja spēles laiks būtu tādam kā mēs gaidām, domāju, ka DD un TD ilgi nav jāgaida dažādās variācijās.

 +23 [+] [-]

, 2013-01-03 09:18, pirms 12 gadiem
Celtics-Fan rakstīja: tu laikam basketbolu maz skaties CENTRIEM NAV UZDEVUMS MEST PA gROZU BET IR JABOĶĒ METIENI UN JĀVĀC ATLĒKUŠAS BUMBAS
Žēl, ka Šaks, Hakims, utt. to nezināja un meta pa grozu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 09:25, pirms 12 gadiem
Celtics-Fan rakstīja: tu laikam basketbolu maz skaties CENTRIEM NAV UZDEVUMS MEST PA gROZU BET IR JABOĶĒ METIENI UN JĀVĀC ATLĒKUŠAS BUMBAS
Tu jaunu basketbolu izdomā? NBA un Eiropā daudzi centri met pa grozu. Tie gan ir muļķi? Kaut pāris punkti ir jāiemet, neviss visu laiku pa 0. To ko Biedriņš pēdējā laikā savās atvēlētās minūtēs paveic ir apsveicami, bet kautkas ir jāiemet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-01-03 09:37, pirms 12 gadiem
Heat tomēr samocīja to uzvaru - malači, Dalasai jau nu baigais pamatlaika beigās iekrita, bet viss ok, mazliet par agru tā fiziskā nevarēšana, bet lielajām komandām raksturīgi pēc jaunā gada nokristies, tad pēc pārtraukuma sākt jaunu ciklu.
Clipers - zaudējums bija paredzams, ja viņi tiešām būtu attapušies pēc morālās sagrāves vakar, kad pārtrūka viņu uzvaru sērija, tas būtu pārāk liels brīnums. Galvenais savākties uz nākamo spēli un ņepieļaut Lakers uzvaru "savās mājās", pēc tam arī atkārtota tikšanās ar GSW...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-01-03 09:51, pirms 12 gadiem
Warrioros pietiek to, kas var iemest, Andrim citi uzdevumi laukumaa

  +5 [+] [-]

, 2013-01-03 09:57, pirms 12 gadiem
Celtics-Fan rakstīja: viņš pats intervijā vienā teica ka treneris neliek viņam mest galvenais lai ir rebounds un blocks thats all
Tas, ka Biedrs nemet vai nedrīkst mest pa grozu nenozīmē, ka "Centriem nav uzdevums mest pa grozu". Domāju, ka pats saproti kādu muļķību uzrakstīji...

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 10:14, pirms 12 gadiem
Ulrihs rakstīja: Tas, ka Biedrs nemet vai nedrīkst mest pa grozu nenozīmē, ka "Centriem nav uzdevums mest pa grozu". Domāju, ka pats saproti kādu muļķību uzrakstīji...
Pilnīgi piekrītu. Čalis mazliet greizi uzrakstīja. Cita lieta, ja neliek, kautgan arī tad pāris reizes tā kā prasītos iemest, bet to, ka viņš saka, ka centriem tas nav jādara - pilnīgas muļķības

  -2 [+] [-]

, 2013-01-03 10:16, pirms 12 gadiem
Ulrihs rakstīja: Tas, ka Biedrs nemet vai nedrīkst mest pa grozu nenozīmē, ka "Centriem nav uzdevums mest pa grozu". Domāju, ka pats saproti kādu muļķību uzrakstīji...
Bet tiešām taču nav. Uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt tos centrus uz kuriem izspēlē uzbrukumus. Tā kā tas, ka AB netiek pie metieniem nav obligāti viņa vaina vien.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 10:19, pirms 12 gadiem
JSAD rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Čalis mazliet greizi uzrakstīja. Cita lieta, ja neliek, kautgan arī tad pāris reizes tā kā prasītos iemest, bet to, ka viņš saka, ka centriem tas nav jādara - pilnīgas muļķības
Grūti iemest, ja neviena izspēle neiet caur viņu. Principā ir tikai paša atl. bumbas uzbrukumā un ļoti retās reizes, kad kāds komandas biedrs ir pamanījis, ka viņš ir brīvs zem groza. Pēdējā laikā esmu redzējis kā Andris ieņem pozīciju poustā ar muguru pret grozu un prasa bumbu, ļoti reti esmu redzējis, ka viņš to arī saņemtu

     [+] [-]

, 2013-01-03 10:24, pirms 12 gadiem
Neslikta spēle Andrim. Pēdejā laikā, Biedžu biežak laiž laukumā, ja Lee un Ezi netiek galā, ar pretinieku garajiem spēletājiem. Kliperiši tādi pašvaki izskatās. Warriors šogad tālu tiks, max būs pusfinalā, ja paradīs tādu spēli, ka tagad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 10:35, pirms 12 gadiem
BOYD rakstīja: Heat
Jā Heat. A kas ?

  -2 [+] [-]

, 2013-01-03 10:37, pirms 12 gadiem
BEANS!!!

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 10:45, pirms 12 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Neslikta spēle Andrim. Pēdejā laikā, Biedžu biežak laiž laukumā, ja Lee un Ezi netiek galā, ar pretinieku garajiem spēletājiem. Kliperiši tādi pašvaki izskatās. Warriors šogad tālu tiks, max būs pusfinalā, ja paradīs tādu spēli, ka tagad
Šobrīd galvenais, lai viņam sanāk labāk kā Festusam Prieks, ka šajā spēlē Biedriņš nospēlēja labāk un ilgāk, par spīti tam, ka Festusu izlaida uzspēlēt 4. ceturdaļas beigās, kad spēle jau bija izšķirta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 11:06, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Bet tiešām taču nav. Uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt tos centrus uz kuriem izspēlē uzbrukumus. Tā kā tas, ka AB netiek pie metieniem nav obligāti viņa vaina vien.
Tas, ka uz daudzu komandu centri nav pirmā opcija uzbrukumā nenozīmē, ka viņi nedrīkst mest pa grozu. Piemēram, pie mazā caurgājiena, kad centram tiek atmesta bumba vai arī pēc izcīnītas uzbrukuma atlecošās.

  +6 [+] [-]

, 2013-01-03 11:38, pirms 12 gadiem
Tiešām grūti saprast.. Ar tādu spēli aizsardzībā, kāpēc nelaiž vairāk spēlēt? Un uzbrukumā tak iedankot AB var, atlētisms nekur nav zudis.. Kāpēc komandas biedri pāris reizes nevar izspēlēt tādu kombuli? Un būtu tad kā agrāk 4 - 10 punkti spēlē.. Bet tagad komanda pilnībā ignorē viņu... Čalis tā kapā aizsardzībā un kā komandas biedriem nemaz negribas sagādāt viņam kādu danku arī uzbrukumā?? Agrāk tā nebija..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-01-03 11:51, pirms 12 gadiem
Detlefs rakstīja: 80-89g Celtics 592uzvaras.
80-89g Lakers 591uzvaras.
00-09g Spurs 576uzvaras.
90-99g Bulls 558uzvaras.
00-09 Mavs 546 uzvaras.
90-99g Jazz 542uzvaras.
80-89g 76Ers 535uzvaras.
80-89g Bucks 524uzvarar.
90-99g SuperSonics 511uzvaras.
90-99g Suns 503uzvaras.
Interesanti,ka vēl 60-69g Celtics 572uzvaras un 00-09g Lakers 530uzvaras.
Pēdējo 30gadu laikā labākā komanda ir Spurs (ja neskaitam titulus)Spurs vnm ir stabila un regulāri izcīna 50uzvarar.
Sakiet ko gribat,bet OKC var titulu nedabūt,ja RV turpinās demonstrēt savu individuālismu un liegt panākumus(Viņa dēļ,OKC finālā zaudēja 2spēles,pārējās soģi noraka)
Slima suņa murgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 12:36, pirms 12 gadiem
Ulrihs rakstīja: Tas, ka uz daudzu komandu centri nav pirmā opcija uzbrukumā nenozīmē, ka viņi nedrīkst mest pa grozu. Piemēram, pie mazā caurgājiena, kad centram tiek atmesta bumba vai arī pēc izcīnītas uzbrukuma atlecošās.
Tas ir tieši tas ko es teicu. Protams, ka var pēc piespēles, vai atlēcošās uzbrukumā, bet cik tādas epizodes ir spēles laikā? Tās arī ir tās situācijas no kurām Andris met, nesanāk pat vidēji 2 spēlē....

Nevar cerēt, ka viņš tiks pie metieniem tik bieži kā komandas biedri uz kuriem izspēlē metienus. Uzbrukumi tiek izspēlēti tā, ka Andrim nemaz nav paredzēts pieskārties bumbai, kur nu vēl izmest. Viņa loma sākas ar ārējā aizega uzlikšanu beidzas zem groza cīnoties par atlēkošo.

  +4 [+] [-]

, 2013-01-03 12:41, pirms 12 gadiem
Ziile rakstīja: Tiešām grūti saprast.. Ar tādu spēli aizsardzībā, kāpēc nelaiž vairāk spēlēt? Un uzbrukumā tak iedankot AB var, atlētisms nekur nav zudis.. Kāpēc komandas biedri pāris reizes nevar izspēlēt tādu kombuli? Un būtu tad kā agrāk 4 - 10 punkti spēlē.. Bet tagad komanda pilnībā ignorē viņu... Čalis tā kapā aizsardzībā un kā komandas biedriem nemaz negribas sagādāt viņam kādu danku arī uzbrukumā?? Agrāk tā nebija..
Pirms sezonas NBA apskatnieki rakstīja, ka Andra loma komandā esot censties atpelnīt kaut daļu no sava lielā līguma ierobežotā spēles laikā un pēc iespējas neaizņemot Festusa izaugsmei nepieciešamās minūtes... Savu gabalu, kā jau vienmēr, nogriež arī Biedriņa piezīmes un GST basketbols ar 1 garo (Lī). Biedriņš jau sen nav nekāds jaunais pret kuru kāds jūt pienākumu iespēlēt bumbu viegliem punktiem. Treneris sastāda uzbrukuma shēmu paredzot metienus tiem, kuri met labāk par Biedru un spēlētāji pie tā arī pieturas.

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 12:56, pirms 12 gadiem
Par klasiku meitenes.
Warriors pret Celtics!
Lakers pret Celtics!
Lakers pret Sixers!
Lakers pret Knicks!
Žēl nesanāk Hawks pret Celtics!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 13:11, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Tas ir tieši tas ko es teicu. Protams, ka var pēc piespēles, vai atlēcošās uzbrukumā, bet cik tādas epizodes ir spēles laikā? Tās arī ir tās situācijas no kurām Andris met, nesanāk pat vidēji 2 spēlē....

Nevar cerēt, ka viņš tiks pie metieniem tik bieži kā komandas biedri uz kuriem izspēlē metienus. Uzbrukumi tiek izspēlēti tā, ka Andrim nemaz nav paredzēts pieskārties bumbai, kur nu vēl izmest. Viņa loma sākas ar ārējā aizega uzlikšanu beidzas zem groza cīnoties par atlēkošo.
Nu joptv, par Biedru tak nav runa. Es atbildēju uz pirmo komentāru, kur cilvēks uzrakstīja, ka centriem kā tādiem tiek aizliegts mest pa grozu. Nevis Bruno Pētersonam vai Andrim Biedriņam tikai, bet centriem kā tādiem t.i. ari Hovardam, B.Lopezam, Pekovičam utt.

     [+] [-]

, 2013-01-03 13:22, pirms 12 gadiem
Ko tad Andriņam darīt?
Tāda pilsēta,tāda komanda,tāds treneris,tādi spēlētāji!
Andrītim dots uzdevums,spēle aizsardzībā un atlēkušās bumbas,par grozu nedomāt.
Lī.,Klejs,Karijs,Landrijs visu nokārtos,sametīs un četratā dominēs.
Varēja jau Andrītim ar dot piespēles zem groza un 3,75m attālumā no groza pašam mest,vai danku taisīt.
Bet to jau nevajag,uzvaras ir un augļi nāk.
Nevajag skopoties ar piespēlēm,bet risks jau ir Andrītis var neiemest vai dabūt sodu.
GSW tālu tiks,zelta štatam sākas zelta laiki.
1 2 49 komentāri