Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" izbraukumā dodas bez Reķa, Ankipāna un Meijas

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Dinamo" izbraukumā dodas bez Reķa, Ankipāna un Meijas
Mājās jāpaliek arī Gintam Meijam
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Dinamo" komandai tās otrajā izbraukumā savainojumu dēļ nevarēs palīdzēt aizsargs Arvīds Reķis un uzbrucēji Ģirts Ankipāns un Gints Meija.

Rīdzinieki šovakar izlido uz savu otro šīs sezonas izbraukuma tūri Kontinentālajā Hokeja līgā. Četru spēļu sērijā "Dinamo" spēkosies ar SKA, "Spartak", "Severstal" un "Vityaz".

Ankipānu un Meiju "Dinamo" sastāvā aizstās Roberts Bukarts, kurš šosezon pārsvarā spēlējis HK "Rīga", un Miks Indrašis ("Liepājas metalurgs"). Reķim ir smadzeņu satricinājums, Meijam pleca savainojums, savukārt Ankipānam – ribu plīsums. Trijotne tiek gaidīta atpakaļ ierindā uz nākamajām "Dinamo" mājas spēlēm.

"Dinamo" nākamā mājas spēle būs 12. oktobrī pret Popradas "Lev", kam šosezon jau reiz zaudēts.

Izmantotie resursi:
Sākums - dinamoriga.lv

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-02 21:51, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: LEV ir aklimatizējušies un rīt noslaucīs lēdu ar mūsējiem
Es domāju kad no rītdienas mūsējiem viss tikai ies uz augšu!

  -1 [+] [-]

, 2011-10-02 21:54, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: LEV ir aklimatizējušies un rīt noslaucīs lēdu ar mūsējiem
varbūt tas notiks,bet noteikti ne rītdien

  +4 [+] [-]

, 2011-10-02 22:01, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vēlreiz izlasi manu komentāru.
Ja vārtu guvējs pirms izšķirošā metiena izdara vairāk par 3 māņu kustībām, tad piespēli nevajadzētu oficiāli skaitīt.
Cerams,ka IIHF tuvākajā laikā izskatīs tavus jaunākos ierosinājumus,un ,ja paveiksies,tad arī NHL ņems tos vērā

  -1 [+] [-]

, 2011-10-02 22:16, pirms 13 gadiem
[quote viktorovics]
Tu lūdzu apskaidro man, tumsonim, ko nozīmē - KAPĀTĀJS, kā tas atspoguļojas personīgajā un komandas statistikā !!!
[/quote
nu tev laikam nav lemts pamanit vai saprast,beidz parlieku alkoholu lietot spelu laika!

  -3 [+] [-]

, 2011-10-02 22:33, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Prieks ka Tu te komentējot tā progresē hokeja lietās un esi jau hokeja izpratnē un zināšanās pāraudzis RD treneru štābu
Varētu padomāt,ka RD treneri ir redzējuši kaut vienu LM spēli ar Indraša piedalīšanos.
Bet par cik RD šobrīd ir viens liels cirks,tad tas lietas būtību nemaina.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-02 22:36, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Jā, tas bija labs
Futbolā to ir sapratuši, ka ar tām piespēlēm ir tā kā ir, un tāpēc tās oficiālā statistikā vairs neskaita.

     [+] [-]

, 2011-10-02 22:45, pirms 13 gadiem
Jūlis rakstīja: Kops kura laika tad Amur ir viens no vadosajiem klubiem??? tas ka sobrid ir tabulas augsgala vel neko nenozime!! Ari pern Vitjaz ladu bridi bija ogogo, a kas beigas sanaca khmm...
Un tas tavs koments par trim manukustibam ir vienkarsi odzina!! Sen nebiju smejies taa
Lielāku idiotismu,kā meklēt kaut kādas paralēles ar pagājušām sezonām, ja komandai ir nomainījies galvenais treneris un daļa spēlētāju, es neesmu redzējis.
Var jau patīt filmu vel vairāk atpakaļ, kad RD 70-tos baigi pacēlās jaunā krievu hokeja speciālista Tihonova vadībā, un atrast kādu salīdzinājumu.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-02 22:49, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Futbolā to ir sapratuši, ka ar tām piespēlēm ir tā kā ir, un tāpēc tās oficiālā statistikā vairs neskaita.
cik erudīts cilvēks!vai neatgādināsi,kopš kura laika VAIRS neskaita?

  -1 [+] [-]

, 2011-10-02 22:54, pirms 13 gadiem
Garpeters rakstīja: cik erudīts cilvēks!vai neatgādināsi,kopš kura laika VAIRS neskaita?
To es nezinu KOPŠ kura laika, jo neesmu par to interesējies, bet tas ir fakts, kā atzinuši vairāki futbola speciālisti (Kreipāna vārdi), ka tas ir pareizi ka neskaita oficiālajā statistikā.

     [+] [-]

, 2011-10-02 23:02, pirms 13 gadiem
Ankijs......,gadi tomer liek manit,tas vairs nav tas Ankijs,kas bija pirms 4gadiem.Bet te ir bet.....,vai kads pieversis uzmanibu shai mainai?Sprukts ari palicis nekads,es agrak nesapratu,kapec Janka nenostiprinajas NHL,bet te ir rezultats.Sorry Janka,bet Tu pazudi.Gribu ceret,ka tikai shaja maina,iespejams samainot Ankiju,Jana rezultats uzlabosies.Marcha pgaida tempu tur,ta turet Martin!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-02 23:17, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Futbolā to ir sapratuši, ka ar tām piespēlēm ir tā kā ir, un tāpēc tās oficiālā statistikā vairs neskaita.
Biljardā ar laikam jau pasen neskaita

  +1 [+] [-]

, 2011-10-02 23:18, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varētu padomāt,ka RD treneri ir redzējuši kaut vienu LM spēli ar Indraša piedalīšanos.
Bet par cik RD šobrīd ir viens liels cirks,tad tas lietas būtību nemaina.
Tad iesaki viņiem paskatīties pliku statistiku un ņemt Upīti?

     [+] [-]

, 2011-10-02 23:23, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Biljardā ar laikam jau pasen neskaita
Ironija nevietā.
Bet pasaki vel ka tas ir nopietni,ja spēlētājs pēc piespēles saņemšanas apved 2 spēlētājus, un vel nomāna vārtsargu, gūst vārtus, bet tam kas padeva piespēli to ieskaita oficiālā statistikā. Un ja vel ir pirmās piespēles padevējs, kas piespēlēja no savas aizsardzības zonas, tad vispār ir jautri. Tad nav ko ņemties, bet visai maiņai,kas tobrīd bija laukumā kad tika gūts gols, iedod pa piespēlei un miers.
Bet kā jau teicu,tad tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis.

     [+] [-]

, 2011-10-02 23:24, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Tad iesaki viņiem paskatīties pliku statistiku un ņemt Upīti?
Neiespringsti,jo tas bija tikai un vienīgi mans viedoklis.

     [+] [-]

, 2011-10-02 23:36, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neiespringsti,jo tas bija tikai un vienīgi mans viedoklis.
Neesmu iesprindzis

     [+] [-]

, 2011-10-02 23:39, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ironija nevietā.
Bet pasaki vel ka tas ir nopietni,ja spēlētājs pēc piespēles saņemšanas apved 2 spēlētājus, un vel nomāna vārtsargu, gūst vārtus, bet tam kas padeva piespēli to ieskaita oficiālā statistikā. Un ja vel ir pirmās piespēles padevējs, kas piespēlēja no savas aizsardzības zonas, tad vispār ir jautri. Tad nav ko ņemties, bet visai maiņai,kas tobrīd bija laukumā kad tika gūts gols, iedod pa piespēlei un miers.
Bet kā jau teicu,tad tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis.
Priekš tam ir tiesneši - viņi lai lemj. Piespēles ir dažādas, citreiz kustībā saņemot perfektu piespēli automātā daudz vieglāk tos divus nomānīt, pa Tv to reti pat kurš pamana...ir entās situacijas un nedomāju ka tas ir kas tāds kas baigi grautu hokeju. Bet tās "trīs mānkustības" tomēr bija rēcīgi

     [+] [-]

, 2011-10-03 01:09, pirms 13 gadiem
Guntars 19 rakstīja: Atrunas,jo pēdējās spēlēs gan Ankipāns gan Reķis spēlēja vāji un pelnija liekus noraidijumus.
reķis nopelnija nevajadzīgu 2+2 ar maskavu, bet kapec Reķim iedeva labākā spēlētāja laurus ''tas ir jautājums''?

  +1 [+] [-]

, 2011-10-03 01:14, pirms 13 gadiem
īstenībā mēs(DINAMO) esam iedzīti tādā fiziskajā bedrē, ka spēks tikai sāks parādīties ap jauno gadu. ticiet, spēle aizies, un visi ''nolicēji aizrīsies''...

  +1 [+] [-]

, 2011-10-03 07:23, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Nepiekrītu tavam subjektīvajam viedoklim. Piespēle arī jāmāk iedot - un ne tikai precīzi, bet arī īstajā laikā. Starp citu, nu vismaz pēc sporta avīzes ekspertu viedokļa, kurš gan parādījās tikai pēc pēdējās spēles, lai gan es par to cēlu trauksmi jau pēc uzvaras pār ACSK - viena no lielākajām problēmām RD un iemesls (viens no galvenajiem) ir tieši neprecīzās piespēles.

Kad man tas apnika, reiz te pat sāku skaitīt. Bet nu jau par daudz aizrunājos.

īsāk sakot, nenovērtē piespēles par zemu, īpasi tās, pēc kurām tiek gūti vārti - hokejā ar ripu.
Pag,Tu nejauc piespēles kā tādas ar rezultatīvām piespēlēm.
Jā RD šobrīd tiesām pieklibo piespēļu kultūra, bet šoreiz es nerakstiju par to.

     [+] [-]

, 2011-10-03 07:29, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Priekš tam ir tiesneši - viņi lai lemj. Piespēles ir dažādas, citreiz kustībā saņemot perfektu piespēli automātā daudz vieglāk tos divus nomānīt, pa Tv to reti pat kurš pamana...ir entās situacijas un nedomāju ka tas ir kas tāds kas baigi grautu hokeju. Bet tās "trīs mānkustības" tomēr bija rēcīgi
Kamēr spēļu tiesāšānā būs cilvēciskā faktora iespējamība tikmēr daudziem tiesnešu lēmumiem vienmēr atradīsies oponenti.
Es nesaku/nerakstu, ka tas baigi grauj hokeju. Vienkārši konstatēju faktu kā tādu.
Vai hokejā būtu atcelts sportista darbību termins-māņu kustība?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-03 09:46, pirms 13 gadiem
Radzinsh rakstīja: bet tu acimredzot neskaties kartigi speli,jacatojas te pa SC tas laika un tapec palaid garam svarigakos momentus,REKIS IR KAPATAJS!!!
Reķis ir mudaks kapātājs

     [+] [-]

, 2011-10-03 10:02, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Paklau, nav pieklājīgi citu cilvēku diskusijās iesaistīties, īpaši neaicinātam (to es par sevi), taču, ja vēlies, lai tevi uztvertu nopietni, kā ''sparinga'' partneri vismaz ''vārdu kaujās'', tad iemācies vismaz rakstīt.

Es saprotu, ka katram var gadīties ne to pogu uzsist, sevišķi, ja garš teksts, tā notiek gan tādam nekam kā man, gan arī žurnālistiem ekspertiem - Puče, Matulis, u.c.

Tomēr ar tevi ir cits gadījums, vairākas reizes pēc kārtas uzrakstīt vārdu potence nepareizi (potense) un nevienu reizi pareizi, tad tas nozīmē, ka tā nav kļūda, bet nezināšana.

Turklāt tagad - kad pieejamas tādas lietas kā Tilde, Google tulkotājs, interneta pareizrakstības vārdnīcas (un arī parastās, grāmatas formātā), tas vien jau norāda uz to, ka tas nav nopietni un neviens pieaudzis cilvēks tevi neņems vērā, un a) tu vēl neesi sasniedzis puberitāti un par meitenēm neinteresējies (citādi vārdu potence jau nu zinātu, b) tu esi vienkārši (nepieklājīgs vārds), un derētu apmeklēt tev skolu vēlreiz.

Es neesmu nekāds tava diskusiju pretinieka advokāts (lai gan man viņa viedoklis šķiet pamatotāks, izņemot vienu - viņš domā, ka ir SC komentētāju ienaidnieks nr. 1, bet es domāju, ka mani jau tur sen iemetuši, lai gan nav ko ar tādām lietām lielīties). Vienkārši man patīk diskusijas, un asas diskusijas, ja pa tēmu, taču tās nevar uztvert nopietni, ja viens tās dalībnieks, šajā gadījumā tu, sķiet savā attīstībā apstājies pirmklasnieka līmenī.

PS. Es šo nerakstīju, lai tevi ''noliktu'', bet lai dotu padomu, jo izgāzies esi pamatīgi (tiem, kuri nesaprot - izlasiet visu šī SC lietotāja diskusiju), taču varbūt tev ir kas sakarīgs sakāms, bet neviens to nelasīs, jo tu pat elementārus vārdus nemāki uzrakstīt.

Lai veicas! Par stipru Dinamo! Par stipriem Pekas nerviem!
Nu gudrs un ļoti vērīgs tu esi,bet tā kā man problēmu ar potensi nekad nau bijis tā es to vārdu maz esmu lietojis. Un otrs,mana ikdiena nau sēdēšana pie datora birojā,es nedrukāju visu dienu, tāpēc varbūt tā pareizrakstība šattad pieklibo! Principā mani tas īpaši nesatrauc,tākā vienkārši atslābsti tirliņ (to es neteicu lai tevi nomelnotu,vienkārši lai pamācītu).

     [+] [-]

, 2011-10-03 10:56, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Bet runa nav par futbolu, vārdabrāl. Par hokeju ar ripu, kapish?
Nu pag.
Tu te gari māci citus, bet... capisce (amerikāņu vulgarizēts itāļu valodas vārds ar nozīmi "saprati?") arī ir jāraksta pareizi

     [+] [-]

, 2011-10-03 11:06, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Tā vietā lai sacerētu visādas muļķibas varēji labāk mani atbalstīt diskusijā pret dažiem neadekvātiem oponentiem pēc LM pēdējā smagā zaudējuma pret Himik-SKA. , jo pēc šīs spēles beigām biji izgaisis kā rīta rasa saulainā vasaras dienā
Biju darīšanās.
Bet ja godīgi,tad apbrīnoju Tavu cīņu ar vējdzirnavām jeb dažiem indivīdiem, kas patiesībā nemaz negrib iedziļināties tajā ko Tu viņiem skaidro.
Es tādus jau sen esmu iekļāvis savā pesoniskā banā.

     [+] [-]

, 2011-10-05 14:59, pirms 13 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Nu pag.
Tu te gari māci citus, bet... capisce (amerikāņu vulgarizēts itāļu valodas vārds ar nozīmi "saprati?") arī ir jāraksta pareizi
Tev taisnība.