Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Ābols: "Sapratu, ka gribu būt galvenais"

Jānis Celmiņš

Ābols: "Sapratu, ka gribu būt galvenais"
Artis Ābols
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Aizvadītajā nedēļas nogalē Rīgā viesojās Arta Ābola vadītā Toljati „Lada” komanda. Spēles dienas rītā Artis piekrita garākai sarunai ar portālu Sporatcentrs.com, lai pastāstītu, kā iejuties Krievijā, kā tur nonācis, ko no komandas sagaida tās vadība, kā arī par izjūtām Rīgā ierodoties kā viesu komandas trenerim.

Kā esi iejuties Toljati?
Nevaru sūdzēties, ir labāk, nekā biju gaidījis. Klubs piešķīra mašīnu, ir labs dzīvoklis, veikalos visu nopirkt var, viss notiek. Pēc treniņiem mūs baro, ja ir viens treniņš dienā, tad reizi, ja divi - pat divas reizes dienā. Dzīvoju netālu no halles. Ja nav sastrēgumu, līdz hallei tieku desmit minūtēs, spēļu dienās nedaudz vairāk.

Dzirdēju, ka piešķirtais auto esot LADA markas.
Jā, tā ir, kaut kas līdzīgs Citroen C2. LADA Kalina Sport - kā darba mašīna gandrīz ideāla, turklāt līgumā tas nebija atrunāts.

Kā ar satiksmi? Kāda ir pati pilsēta?
Iedzīvotāju skaita ziņā pilsēta ir tāda pati kā Rīga, nedaudz netipiska. Ja gribi dzirdēt salīdzinājumu, tad visprecīzākais būs iedomāties lielu Zolitūdi, visa pilsēta ir kā milzīga Zolitūde. Strādnieku pilsēta, rūpnīcas, bet pats netipiskākais ir fakts, ka pilsētai nav centra, centra tādā mūsu izpratnē. Ielas ir taisnas un platas, netipiski Krievijai ir daudz apļu un līdz ar to arī apļveida kustības. Kad sāku braukt, bija nedaudz neierasti, bet tagad jau esmu pieradis. Tur visi brauc vieglā sporta režīmā, man atliek pielāgoties (smejas).

Ar vietējiem ceļu kārtības sargiem arī jau esi iepazinies?
Jā, divreiz man ticis piedots. Pirmo reizi pašā sākumā, kad pēc dokumentiem atpazina un teica: „uvažuha” (visu cieņu). Otrā reize bija pirms nesenās spēles ar SKA, kad braucu pa ielu, kur nebiju braucis un pie gājēju pārejas neapstājos. „Labvakar treneri, turpmāk palūgšu uzmanīgāk, jūs taču tomēr neesat pēdējais cilvēks pilsētā,” apmēram tā tiku uzrunāts. Pajautāja, kāpēc nelieku vārtos Masaļski, apsolīju, ka pret SKA būs, un tiku palaists. Tā ir lieta, ko viņi ļoti kontrolē. Ātruma ziņā pat nav tik traki, kā jau teicu ielas ir taisnas, platas, visi vālē ar 80. Abas reizes esmu noķerts tieši pie gājēju pārejām. Interesantākais ir ar tiem apļiem, no trešās rindas braukt ārā skaitās normāli. Es gan pats pārāk neriskēju, braucu no otrās. Sods par neapstāšanos pie gājēju pārejas ir līdz 1500 rubļiem, kas ir aptuveni 20 eiro.

Edgars Masaļskis saka, ka Toljati psiholoģiski spēlēt esot vieglāk nekā Rīgā. Kā ir ar tavu darbu?
Lielas atšķirības nav, rezultāts tika prasīts Rīgā, un te ir tieši tāpat. No tā nekur neaizmuksi, profesionālais sports ir un paliek profesionālais sports. Kluba vadība saprot, ka Gagarina kausu neizcīnīsim, bet rezultātu vajag un vēlams jau vakar. Es pašā sākumā sevi nedaudz pārsteidzu, jutos ļoti pārliecināts par sevi, un to, ko daru. Iespējams, tāpēc, ka esmu tur viens, prom no ģimenes, koncentrējos tikai darbam.

Ko vadība prasa šobrīd, kad komanda ir konferences tabulas lejasgalā?
Neko jaunu, turpina cerēt un sapņot par izslēgšanas spēlēm. Pirms pauzes spēlējām labi, krājām punktus, pēc pauzes izgāzām spēli pret Magņitogorsku. Paši vien esam vainīgi, darījām muļķības, un pretinieki mūs sodīja. Šobrīd esam nedaudz iesprūduši (saruna notika pirms spēles ar Rīgas „Dinamo”). Esam piedzīvojuši zaudējumus pēdējās piecās spēlēs, lai gan divās pa punktam esam dabūjuši. Saturiski komanda nespēlē slikti, es pat teiktu, ka labi. Pret SKA… Atkal izlaidām uzvaru, tas bija mačs, kur mums bija jāņem trīs punkti. Spēles vēl ir daudz, taču arī spēļu grafiks nav vienkāršākais. Negribu attaisnoties, bet laika posmā no novembra līdz decembra pauzei mums ir 13 spēles, no kurām astoņas ir ar vadošajām komandām. Pa divām reizēm jāspēlē ar Ufu, Magņitogorsku, Helsinkiem, pa reizei ar SKA un Maskavas „Dynamo”. Punkti būs jāņem, ko arī centīsimies darīt.

Ar ko tu skaidro uzvaru sēriju pirms novembra pauzes?
Spēlētāji pildīja spēles plānu, darījām lietas pareizi, ripa kaut kur uzlēca uz lāpstiņas. Nevienu no spēlēm neuzvarējām ļoti pārliecinoši, viss izšķīrās niansēs. Šajā ziņā nekas nav mainījies, detaļas un nianses ir tās, kas izšķir spēļu likteņus. Pēdējais mačs, kurā paņēmām trīs punktus, bija pret Ņižņekamsku - rezultāts 5:2, bet spēle bija kā uz naža asmens.

Sezonas sākums „Ladai” sanāca ļoti smags. Neko sliktu jau laikam nevari teikt, jo biji tajā pašā laivā, kurā Sergejs Svetlovs.
Šo tēmu plaši analizēt negribu, bet es nepiekritu ļoti daudzām lietām, ko centās darīt Sergejs kā galvenais treneris.

Divus ar pusi gadus biji strādājis kā galvenais, bet nu esi palīgs. Cik viegli bija atkal mācēt ieklausīties, un vairāk paklusēt?
Es pēc būtības esmu tāds, kuram muti grūti pieturēt ciet, bet ir reizes, kad tas jādara. Ir situācijas, kad tomēr ir vērts paklusēt, bija interesanti, viegli noteikti nē. Tas bija brīdis, kad es par visiem simts sapratu, ka gribu būt galvenais. Sākumā pat, iespējams, nebija slikti, ka biju otrais. Varēju nedaudz iejusties, tomēr ārzemēs ir nedaudz citādāk.

Cik sakārtotas ir kluba sistēma, ņemot vērā, ka komanda ir salīdzinoši jauna.
Klubs ir tapšanas stadijā, nobriešanas stadijā. Jā, iepriekš komanda spēlēja Augstākajā līgā (VHL), taču tur bija gan cita kluba vadība, gan spēlētāji. Ja pareizi esmu saprati, tad palikuši ir tikai slidu asinātājs un autobusa šoferis, viss pārējais kontingents ir jauns. Kluba direktors ir vietējais, pārējie nav no Toljati.

Komandai sezonas gaitā pievienojās arī Vilnis Klucis, tā bija tava iniciatīva?
Jā, pilnībā.

Edgars Masaļskis?
Tur bija nedaudz citādāk… Mums vajadzēja vārtsargu, un ģenerālmenedžeris ar Edžu bija strādājis „Yugra” komandā. Viņam bija bažas, vai Edža būs gatavs braukt uz pārbaudes laiku. Teicu: brauks, kur liksies! Pārbaudes laiku palīdzēju viņam sakārtot, pārējo viņš izdarīja pats, malacis!

Dzirdēju, ka arī Roberta Bukarta kandidatūra esot izskatīta.
Teorētiski tika. Tas bija laiks, kad mums trūka spēlētāju. Daudzi spēlētāji bija savainoti, un bija atlikušas vēl astoņas spēles līdz pauzei. Mums bija brīvas „importu” vietas, gribēju, lai viņš atbrauc un nospēlē vismaz līdz pauzei. Aprunājāmies , bet beigās vadība laikam nespēja vienoties.

Kurā brīdī Toljati klubs uzrunāja tevi?
Piedāvājums bija jau ļoti savlaicīgi. Vilcināju laiku, cik spēju, lai saprastu, kas notiks Rīgā. Bija viens piedāvājums arī pagājušās sezonas laikā, gan ne no „Ladas”. Toreiz gan uzreiz pateicu, ka neesmu gatavs. Bijām iesākuši slikti, bet konkrētais brīdis sakrita ar laiku, kad mums bija astoņu mājas spēļu sērija, no kurām trīs bijām uzvarējuši. Biju izsaukts uz sarunu pie Savicka. Toreiz nekur negribējās īsti braukt.

Kāda ir sajūta ienākt „Arēnā Rīga” kā viesu komandas galvenajam trenerim?
Ko tur par „Arēnu Rīga” runāt, ja es jau ierodoties Rīgā jutos ne savā ādā. Nervozēju, nesapratu, kur likties. Tagad ar tevi runājot, viss ir kārtībā, bet pēc tam paredzu, ka atkal sāksies. Ļoti jocīgi… Pirmā reize ir pirmā reize.

Vakarā galvenais nesajaukt soliņus.
Jā, jāiet vēl jāizstaigā, lai zinu, kā vakarā tur nokļūt (smejas).

Tava aizbraukšana uz Toljati sakrita ar tava dēla Rodrigo došanos pāri okeānam. Tā bija tava iniciatīva?
Sākšu ar to, ka man pagājušajā sezonā nevienā spēlē nebija jāsarkst. Ja es būtu palicis, tad domāju, ka arī viņš būtu te, un gan jau sezonu uzsāktu kopā ar Gintu Meiju un Andri Džeriņu. Nāca piedāvājums no Portlendas, taču man galvenais bija, lai ar viņu tur kāds turpinātu strādāt. Viņš mani pārsteidza, nebiju domājis, ka viņš pirmajā sezonā pie lielajiem būs tik konkurētspējīgs, arī viņa pašam to esmu teicis. Karjeras sākuma arī man pašam bija piedāvājums no Ziemeļamerikas, taču tas bija brīdis, kad sieva bija stāvoklī, starp citu tieši ar Rodžeru, un nekur neaizbraucu. Jāpateicas arī „Dinamo” vadībai, kas viņu palaida, jo līgums Rīgā bija spēkā vēl uz gadu. Galvenais, lai viņš turpina progresēt.

Ziemeļamerikā hokejs tomēr ir krietni vienkāršāks. Vai viņš šobrīd tomēr nezaudē?
Sākums bija ļoti labs, viņš tur „vazāja” ļoti daudzus. Man ir iespēja redzēt spēles internetā un pieskatīt viņu. Jā, hokejs tur ir stipri vienkāršāks, un es viņam arī saku, lai nepielāgojas, lai turpina spēlēt savu spēli, ir kreatīvs. Lēmums ir pieņemts, atpakaļceļa nav. Ja būs iespējas, gan aizķersies.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2015-12-01 09:50, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: Pie sapņu auto ticis
Viss ir pareizi. Pasaulē labākā auto marka ir "dienesta auto".
Slēpts komentārs: fkscd
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-12-01 10:37, pirms 9 gadiem
Šo jau es sen gribēju jautāt- vai līdzīgi kā NBA spēlētājiem uz spēlēm jāierodas uzvalkā, Toljati komandai- žiguļos :-D
Slēpts komentārs: fkscd

  +2 [+] [-]

, 2015-12-01 10:43, pirms 9 gadiem
Ko vadība prasa šobrīd, kad komanda ir konferences tabulas lejasgalā?
Neko jaunu, turpina cerēt un sapņot par izslēgšanas spēlēm
- šādi var arī palikt bez darba :-)

  +1 [+] [-]

, 2015-12-01 10:45, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: Šis klubs ir Rietumeiropas spēcīgākais hokeja klubs, Somijas lepnums un leģenda!
Par kādu toto Tu runā? Un kādām krievu interesēm šis klubs kalpo?
Viņiem te visi klubi ir toto un kalpo krievu interesēm nav jēgas strīdēties

  +8 [+] [-]

, 2015-12-01 10:45, pirms 9 gadiem
Intervija laba. Patika lasīt

  -1 [+] [-]

, 2015-12-01 10:46, pirms 9 gadiem
Gaidam Ābolu trenējam kādu NHL komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-01 11:06, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: Kāpēc neviens kantoris nav publiskojis nekādas ziņas par totoaizdomām ja reiz toto? Visas dramatiskās uzvaras/zāģi nav toto, tas ir sports. Neviens taču nesaka ka Baltkrievi lika toto 2005. gada OS kvalifikācijā. Domā ko runā! Lūdzu pāris linkus kur tiek ziņots par aizdomām, ka Jokerit likuši toto.

Vairāki Šveices vai Zviedrijas klubi varētu uzvarēt Jokerit atsevišķās spēlēs, tāpat kā Ģinamka var atsevišķās spēlēs ielikt CSKA. Tomēr kopvērtējumā gan neviens Rietumeiropas klubs nepārspētu Jokerit kuru pārstāv daudzi Somijas izlases pamatspēlētāji.

Un protams, Jokerit ir klubs par kuru jebkura līga lepotos!
Neviens nav ieinteresēts, lai KHL saistītos ar toto
Pārāk atpazīstama līga. Ja uz virslīgu kāds uzliek pāris tūkstošus, uzreiz rodas aizdomas, bet te pat desmit reizes lielākas summas neliekas nekas īpašs. Zaudējumi DR un Sočiem (abas reizes, bet it īpaši pēdējā) ir neloģiski pēc spēles gaitas. Spēles sākumā Jokerit ir liels pārsvars gan pēc spēles, gan rezultāta, bet pēc tam sākas bērnu hokeja kļūdas. Komanda nevar tā izmainīties vienas spēles laikā. Koef. svārstības bija par labu DR un Sočiem, bet viennozīmīgu pierādījumu, protams, nav
Jokerit pārstāv 2-3 Somijas izlases spēlētāji- Jormakka, Ohtama, dažreiz tiek izsaukts Altonens. Bet pirmie divi nav ne Somijas izlases līderi, ne Jokerit. Šveicē un Zviedrijā spēlē ne mazāk Somijas izlases potenciālo spēlētāju
Kozun un Regin, kas ir Jokerit līderi, ir ar krietni mazākiem panākumiem spēlējuši NHL kā daudzi, kas no NHL pārceļas uz NLA. Te var minēt kaut vai Bernes spēlētāju SEAN BERGENHEIM
Davos un vēl daži klubi Eiropas hokejā nav mazāk skanīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-12-01 11:26, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: Šis klubs ir Rietumeiropas spēcīgākais hokeja klubs, Somijas lepnums un leģenda!
Par kādu toto Tu runā? Un kādām krievu interesēm šis klubs kalpo?
jāsāk jau ar to ka Somija nu ne kādi nav Rietumeiropa

     [+] [-]

, 2015-12-01 11:45, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: Domā LAT:BLR OS. kvalifikācijā koefi nesvārstījās? Neviens ar ''simtnieku'' galvā neapgalvos ka tur bija toto. Ja neviens nopietns kantoris nav publiski pasūdzējies par totoaizdomām JOK-DRG spēlē tad pamata aizdomām nav. Tukšs bla-bla un slima suņa murgi no Tavas puses.
Jokerit un Dinamo spēle - tā nav ne pirmā ne pēdējā reize kad sportā tā notiek. Tas ir sports. Tieši šādi dramatiski gadījumi sportu padara par baudāmu un interesantu.
Izej eliteprospectos Jokerit sastāvam cauri. Visi spēlētāji vai nu spēlē regulāri izlasē vai arī ik pa laikam tiek pasaukti uz PČ, EHT, OS. Nosauc kaut vienu Somijas Līgas klubu kur tik liels % no sastāva kapā izlasē tikpat regulāri. Tādu nav!
Es nesaku ka NLA nav spēcīgu leģu. Pašmāju hokejistu materiāls viņiem tomēr ir pašvaks. Tas laiž kopējo līmeni uz leju. Tāds Bergenheims 60 minūtes uz laukuma nepavada, ir arī citi. Kopējais līmenis NLA ir zemāks par KHL.
Lat- Blr spēlētāju līmenis ir aptuveni vienādi+ abām vajadzēja uzvarēt+ spēles gaita bija pavisam cita
Minētajās spēlēs Jokerit bija klasi pārāka komanda. Vienu spēles daļu pilnīga dominance, pēc tam - nespēj uz slidām nostāvēt par precīzu piespēli partnerim, kurš atrodas blakus, nemaz nerunājot. Turklāt pārliecinoša 2. vieta turnīra tabulā ļauj paspēlēt citas spēlītes. Ja netici, apskaties spēles momentus. Viena lieta būtu, ja pretinieki paķertu uz labiem pretuzbrukumiem, bet šajās spēlēs tās bija absolūtas nesaprotamas darbības no Jokerit puses
Šobrīd reāli spēlē 2+1. Tas, kas agrāk spēlējis vai kādreiz ticis izsaukts uz Eirotūri, nav rādītājs
Šveices stabila vieta pasaules 8 niekā neliecina, ka Šveicē nav labu spēlētāju. Drīzāk jāsaka, ka Krievija pati ar retiem izņēmumiem visas cerības balsta uz NHL spēlētājiem. Pēc Huhtalas traumas tāds Bergenheims Jokerit būtu vajadzīgs kā ēst. Bet Jokerit nevar tādu atļauties un arī pats Bergenheims labāk jūtas spēlējot Šveicē. Kousa, piemēram, pēc paša iniciatīvas aizgāja no Medvescak uz Berni, lai gan Jokerit tāda līmeņa aizsargs būtu noderējis. Jokerit nav pievilcīgs klubs pat lielai daļai Somijas spēlētāju, jo maksā ne vairāk kā Šveicē vai Zviedrijā, NLA un SHL nav jāceļo un pat līmenis ir augstāks. Jokerit spēlē vai nu jau veterāni, kas pieraduši pie KHL vai arī tie, kurus citās līgās ļoti negaida. Leģionāri, kas brauc no NHL ir tādi, par kuriem NLA milzīgu interesi neizrāda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-01 12:20, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: Tu vari ielikt kaut vienu linku kur kāds nopietns kantoris būtu pasūdzējies par totoaizdomām nevis turpināt savu bezjēdzīgo bla-bla?
Somijas izlasē ir konkurence un rotācija, ņemt tikai un vienīgi pēdējā PČ dalībniekus vērā nav pareizi. Jāskatās plašāk.
Ja Jokerit var Aaltonenu atļauties noalgot tad ar Bergenheimu problēmu nevajadzētu būt. Kurri gan ir ļoti kompetents ģenerālmenedžeris ar lielu pieredzi un somu hokejistus viņš pazīst labāk kā Tu. Somiem ir tik plašs pašmāju hokejistu materiāls un Bergenheims starp viņiem nav nekāda superzvaigzne. Lai spēlē savā Šveicē, vasaras laikā nevienas baumas nebija par Bergenheima pievienošanos Jokerit. Tātad - vajadzīgs nav. Jokerit noteikti ir maksātspējīgāks klubs par jebkuru NLA komandu.
Tas, ka nav un nebūs tiešu pierādījumu neko neliecina. Pietiek paskatīties epizodes, lai visu saprastu. Krievijas futbolā arī nekas nav pierādīts, lai gan neviens nešaubās, ka visas spēles nav tīras
Somijas izlase pirmkārt balstās uz NHL spēlētājiem. Eiropas spēlētāji parasti nespēlē pirmās lomas. Veterānus neņem vairs izlasē, jo viņi vairs nevelk
Altonens ir īpašs gadījums. Talants ir lai spēlētu NHL, bet atdeve treniņos un lielais traumatisms neļauj nostiprināties pat Eiropas vadošajos klubos
Kurri kā ģenerāl. klubu līmenī nav sevi vēl nekā apliecinājis. Turklāt viena lieta ir spēlētāju zināšana, cita - kādu piedāvājumu viņš ir spējīgs izteikt potenciālajiem spēlētājiem
Bergenheims būtu Jokerit līderis, bet nepievienojās, jo Jokerit neko vilinošu nespēja piedāvāt. Jokerit pats vasarā atdeva Umarku un Gundersonu. Ufa izteica finansiālu nepamatoti llelu piedāvājumu, bet Gundersonu Jokerit nocēla ne būt ne bagātākais Lukašenko klubs. Jokerit ar naudām ir pašvaki, un tas ir vēl viens iemesls, kāpēc uzspēlēt toto

     [+] [-]

, 2015-12-01 12:43, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: Šis klubs ir Rietumeiropas spēcīgākais hokeja klubs, Somijas lepnums un leģenda!
Par kādu toto Tu runā? Un kādām krievu interesēm šis klubs kalpo?
Brīnums, ka ne ģinama.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-01 13:23, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: ''Pietiek paskatīties epizodes, lai visu saprastu.'', - tas nav nekāds arguments! Ja ir pamatotas aizdomas par toto tad vairākas iestādes par to arī sūdzās un raksta. Somu mēdiji it sevišķi šito paceltu ja tur kaut kas būtu. LAT:BLR OS kval. spēlē arī tāpat varu pateikt - paskaties epizodes, visu sapratīsi, toto tur esot bijis. Ļoti nenopietni.
Kurri ar savu GM pieredzi gan no izlases gan no Jokerit, vēlreiz saku - daudz labāk kotējās spēlētāju tirgū(it sevišķi somu spēlētāju tirgū) - nekā Tu. Ar Bergenheimu pat neuzsāka sarunas par līgumu. Un pareizi darija, nav Bergenheims nekāda zvaigzne vairs, pat NLA neko dižu nerāda. Olimpiādē arī - tā arī nekad neuzspēlēja, neizturēja konkurenci. Vairāki KHL-somi tika ņemti, Begenheims netika. Un neviens NLA klubs nav maksātspējīgāks par Jokerit, šito Tu vari omēm tirgū stāstīt, ne man.
Ar naudām Jokeriem nav švaki, algas spēlētājiem izmaksā laikā, rezultāti labi. Rotenbergam kā līdzīpašniekam ar finansēm viss ir pietiekami stabili par spīti sankcijām.
Neviens neinteresējas, jo neviens nav ieinteresēts neko noskaidrot
Toto firmas diez vai pašas cels par trauksmi, bet KHL līmenī nav tādas instances, kas par to domātu
Somu medijiem Jokerit pa lielam ir pie vienas vietas
Salīdzināt izlašu spēles ar klubu reg. čempionātā nevar
Tas, ka Kurri zina somu spēlētājus nenozīmē, ka viņam ir iespējas viņus piesaistīt. Nevis Begenheims netika, bet Jokerit nespēja neko piedāvāt. Un viņš tāds nav vienīgais piemērs: MÄENPÄÄ, KOUSA, SAKARI SALMINEN , JUHA-PEKKA HYTÖNEN, OSSI LOUHIVAARA, ILARI FILPPULA, JARKKO IMMONEN, ANSSI SALMELA, JANNE PESONEN utt.
Rotenbergam, pirmkārt, rūp SKA. Jokerit pat pārdeva SKA tiesības uz Mozesu. Jokerit ir pielikums, kurš Rotenbergam interesē pastarpināti- lai uzturētu mītu par KHL varenību
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-01 14:07, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: Neviens neinteresējas, jo neviens nav ieinteresēts neko noskaidrot - nepiekrītu, sporta portāli un mēdiji tikai finansiāli iegūtu ja par šito kāds oficiāli ceptos. Skandāli ienes labu naudu mēdijiem.

Varēji vispār visus somus nosaukt - komandā nav vietas visiem! Visiem nevar līgumus piedāvāt. Pēc rezultātiem spriežot komanda ir labi nokomplektēta, tā kā viss ir kārtībā. Bez Tava mīļā Bergenheima viņi labi iztiek.

Protams ka Rotenbergam rūp SKA vairāk kā Jokerit. Taču Rotenbergs nav galvenais Jokerit īpašnieks, bet gan līdzīpašnieks. Galvenais Jokerit īpašnieks ir soms Harry Harkimo ar 51% akciju īpašumā. Viņu rūp Jokerit. Viņiem ir laba sadarbība un laba kopdarba rezultātā Jokerit ir tabulas augšgalā!
KHL ir ieinteresēts, lai nekas netiktu noskaidrots
Daļa somu būtu jānomaina pret minētajiem, tad komanda kļūtu stiprāka
Rezultāti ir ļoti svārstīgi. Ņemot vērā, ka kopējais KHL līmenis ir krities, rezultāti varēja būt arī labāki. Divrez zaudēt Sočiem ir apkaunojoši
Atstarpe no CSKA ir 12 punkti. Tas ir par daudz. Ne jau ar Soču kūrortniekiem viņiem būtu jākonkurē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-01 14:47, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: KHL nekontrolē neatkarīgus somu mēdijus. Mēdiji par totoskandāliem un pamatotām aizdomām raksta neskatoties uz līgas nostāju.
''Daļa somu būtu jānomaina pret minētajiem, tad komanda kļūtu stiprāka'' - to Tu nevari zināt. Piem. SKA uz papīra ir ļoti spēcīga, taču cīnās par iekļūšanu PO.
KHL līmenis ir augsts, runa iet par pasaules 2. spēcīgāko līgu. Pārliecinoša pirmā vieta savā divīzijā ir labs rezultāts. Vienmēr var būt labāk vai sliktāk.
Soči nav nemaz tik švaki, ir komandas pret kurām spēle vnk neiet. Piemēram SKA bieži netiek galā ar Dinamo R
CSKA jā, labi ieskrējušies. Ceskai Jokerit vienreiz pakāsuši un reizi uzvarējuši. Viss ir iespējams.
Jokerit somu medijiem tik ļoti neinteresē, lai rūpīgu analizētu katru spēli
SKA šogad nav tik stiprs. To atzīst daudzi eksperti.
KHL nav 2. līga. 2. ir NLA, 3. SHL
Soči pēc sastāva nav vāja, bet tā ir uz labu laimi savākta komanda, no spēlētājiem, kuri netika top klubos
CSKA ir zaudēts 2 reizes. Un otrā reize bija apliecinājums tam, ka Jokerit izpilda tikai noteiktu lomu KHL. Tiesāšana bija izteikti par labu CSKA
Nezinu, kāda jēga somiem ir spēlēt KHL. Saprotu Latviju, kuriems savs čempionāts ir amatieru izpriecas, bet Jokerit jēgu KHL ir grūti saprast
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-01 15:10, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: Jokerit ir visu somu mēdiju sporta jaunumu virsrakstos. Nerunā ja nezini.
SKA ir stiprs uz papīra, uz laukuma spēle neiet.
KHL ir 2. NLA ir aiz SHL, kura ir #3. SHL ir ļoti spēcīgs pašmāju spēlētāju materiāls, par spīti pāris normāliem leģiem NLA nav SHL līmenī. Ne tuvu.
Soči domāju ka spēlēs PO, tīri normāla komanda viņiem.
Par tiesnešiem vienmēr visi var piesieties, vienreiz Jokerit skaisti 3-0 ielika. Par kaut kādām noteiktām lomām - lūdzu nomierinies.
Somijas Līga ir pati sevi degradējusi, KHL ir laba iespēja somiem uzkapāt pasaules otrajā spēcīgākajā līgā! Jokerit sastāvs nekad nebija uz tik spēcīgs Līgas laikos kāds viņš ir tagad. Un hokeju spēlē dēļ skatītājiem - spēļu apmeklētāju skaits liecina ka somi labāk aiziet uz KHL nekā uz vietējo līgu. Par spīti tam ka biļetes uz KHL ir dārgākas.
Varbūt KHL vadība kaut ko maksā, lai somu medijos mākslīgi stimulētu Jokerit popularitāti
Ska zaudēja vairākus līderus- Červenku, Mortensenu, Toresenu, Panarinu
Par tiesnešiem pats Vesterlunds kladzināja
Jokerit uztur zināmu mītu. Protams, ka Jokerit sastāvs Somijas līgā nebija tik spēcīgs, bet pati Somijas līga ir aiz NLA un SHL
Pag. gada Špenglera kausā Jokerit piedzīvoja pamatīgu fiasko

     [+] [-]

, 2015-12-01 15:18, pirms 9 gadiem
ir tāda opcija, kā nosūtīt privātu vēstuli. pietiek off top žvankstēt muļķības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-01 15:40, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: Par tiesnešiem visās līgās vairāki treneri kladzina.
Piekrītu, Somijas Līga ir aiz NLA un SHL, tāpēc jāizmanto iespēja uzspēlēt KHL - tas skatītājiem arī patīk. (nāk vairāk)
Šprenglera kauss nav futbola ČL nopietnības līmenī, pēc tā nevajadzētu neko secināt.
Tas, ka KHL ir spēcīgāks par Somijas līgu nenozīmē, ka somu hokejs kaut ko iegūst, ka Jokerit spēlē KHL. Drīzāk otrādi - zaudē potenciālos sponsoros vietējai līgai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-12-01 16:18, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Tas, ka KHL ir spēcīgāks par Somijas līgu nenozīmē, ka somu hokejs kaut ko iegūst, ka Jokerit spēlē KHL. Drīzāk otrādi - zaudē potenciālos sponsoros vietējai līgai
velti Tu to mēģini pierādīt savam vatainajam sarunu biedram... Viņam politiskā orientācija liek oponēt un apgalvot pretējo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-01 22:21, pirms 9 gadiem
interesanta intervija! Liels paldies autoram un Artim.