Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Liepājas metalurgs" viesos piekāpjas "Vitebsk"

Jānis Celmiņš

"Liepājas metalurgs" viesos piekāpjas "Vitebsk"
Vents Feldmanis

Zaudējumu kārtējā Baltkrievijas Atklātā čempionāta (BAČ) spēlē hokejā šodien piedzīvoja „Liepājas Metalurg” komanda, kas viesos ar 2:4 piekāpās „Vitebsk” vienībai.

Mača rezultātu jau tā otrajā minūtē atklāja mājinieki. Precīzi meta Aleksandrs Kobus un laukuma saimnieki izvirzījās vadībā. Rezultāta pārsvaru „Vitebsk” dubultoja otrā perioda sākumā, kad 2:0 panāca Andrejs Orļuks. Perioda vidū Vents Feldmanis liepājniekiem vienus vārtus atguva, bet jau trešajā spēles daļā Mārtiņš Gipters panāca līdzsvaru – 2:2. Pēdējais vārds gan piederēja mājiniekiem, kuri skaitliskajā vairākumā guva divus bezatbildes vārtus (Daniils Orlovs un Aleksandrs Korotkevičs ) un izšķīra šīs spēles likteni, svinot panākumu ar 4:2.

„Liepājas metalurgs” ar 24 spēlēs izcīnītiem 24 punktiem šobrīd BAČ turnīra tabulā ieņem astoto vietu.

Izmantotie resursi:
pointstreak.com

1 2 57 komentāri

  -1 [+] [-]

, 2011-12-01 20:07, pirms 12 gadiem
Ak nabadziņi,Rigas Dinamo nolicēji.!

Metalurgs atkal noraujas!!

  +2 [+] [-]

, 2011-12-01 20:13, pirms 12 gadiem
Viss ir tā kā pēc loģikas bija,ir un būs jābūt.
Lai kā to BAČ līmeni nenoniecinātu, tomēr kā redzams, tad pat šim līmenim LV hokeja nākotnes spēlētājiem ir par īsu. Nav normāli,ka LM par rezultatīvāko spēlētāju drīz kļūs vecmeistars un aizsargs V.Feldmanis.
Sāku piekrist tiem,kas saka ka V.Voroņins neprot strādāt ar jauniem hokejistiem.

     [+] [-]

, 2011-12-01 20:21, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss ir tā kā pēc loģikas bija,ir un būs jābūt.
Lai kā to BAČ līmeni nenoniecinātu, tomēr kā redzams, tad pat šim līmenim LV hokeja nākotnes spēlētājiem ir par īsu. Nav normāli,ka LM par rezultatīvāko spēlētāju drīz kļūs vecmeistars un aizsargs V.Feldmanis.
Sāku piekrist tiem,kas saka ka V.Voroņins neprot strādāt ar jauniem hokejistiem.
blah,blah, blah...

  +1 [+] [-]

, 2011-12-01 20:24, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss ir tā kā pēc loģikas bija,ir un būs jābūt.
Lai kā to BAČ līmeni nenoniecinātu, tomēr kā redzams, tad pat šim līmenim LV hokeja nākotnes spēlētājiem ir par īsu. Nav normāli,ka LM par rezultatīvāko spēlētāju drīz kļūs vecmeistars un aizsargs V.Feldmanis.
Sāku piekrist tiem,kas saka ka V.Voroņins neprot strādāt ar jauniem hokejistiem.
Ko tu?! Feldmanis vispār ir diezgan labs spēlētājs. Retais, kurš spēj izsisties līdz Latvijas izlases līmenim. Stabili lielumlielā daļa no šī LM modeļa vai no HK Rīgas nemaz netiks līdz Feldmaņa līmenim!!
Un 34 g. priekš aizsarga nemaz tik traki nav. Un, ja vēl liels spēles laiks.... . Ja katrs jaunais būtu mums kā Feldmanis, tad jau tagad šie LM jaunekļi cīnītos par pirmajām vietām BAČ!

     [+] [-]

, 2011-12-01 20:28, pirms 12 gadiem
Pat Andersons, es uzskatu, salīdzinoši ir mazāk talantīgs. Feldmanim vienīgi nav noveicies ar augumu (zem 1,80m), kā arī viņam pēcjunioru vecumā nebija tāda Dinamo.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-01 20:33, pirms 12 gadiem
šitie kādreiz vinnē ar???

  +1 [+] [-]

, 2011-12-01 20:35, pirms 12 gadiem
gii1981 rakstīja: šitie kādreiz vinnē ar???
Jā, 8. vietā 11 komandu konkurencē. Bet jāpriecājās par to pašu, jo šādas komandas BAČ varēja arī nebūt.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-01 20:39, pirms 12 gadiem
Ha saņem dubultā NAMEJ!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-01 20:40, pirms 12 gadiem
archy0 rakstīja: Ko tu?! Feldmanis vispār ir diezgan labs spēlētājs. Retais, kurš spēj izsisties līdz Latvijas izlases līmenim. Stabili lielumlielā daļa no šī LM modeļa vai no HK Rīgas nemaz netiks līdz Feldmaņa līmenim!!
Un 34 g. priekš aizsarga nemaz tik traki nav. Un, ja vēl liels spēles laiks.... . Ja katrs jaunais būtu mums kā Feldmanis, tad jau tagad šie LM jaunekļi cīnītos par pirmajām vietām BAČ!
Par to arī es rakstu,ka nav īsti normāli,ja Feldmanis savā vecumā un pēc ampluā laukumā spēj konkurēt uzbrukumā ar jauniem spēlētājiem.Lai arī cik labs viņš nebūtu.
Tas norāda uz to kādi mums aug nākotnes uzbrucēji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-01 20:50, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par to arī es rakstu,ka nav īsti normāli,ja Feldmanis savā vecumā un pēc ampluā laukumā spēj konkurēt uzbrukumā ar jauniem spēlētājiem.Lai arī cik labs viņš nebūtu.
Tas norāda uz to kādi mums aug nākotnes uzbrucēji.
No vienas puses es tev piekrītu. Lai cik mums daudz būtu jauno aozsargu, uzbrucēju vai vispār spēlētāju, jauno talantu (kā Karsums, Dārziņš vai kaut vai Bļinovs) kaut kā pamaz. Pamatmasa Latvijas U-18 izlases spēlētāju parasti ir perspektīva priekš BAČ līmeņa videvējības.
Bet no otras puses Feldmanis tomēr ir manāmi pārāks par viduvējiem BAČ spēlētājiem, un vienmēr tāds ir bijis, un tas, ka viņš 35 g. vecumā ir komandas galvenais vilcējs, nav nekāds brīnums. Varētu vilkt paralēles ar Tribuncovu. Arī diezgan talantīgs priekš Latvijas/Baltkrievijas. Laba sportiskā forma, laba komanda, liels spēles laiks - šāda sakritība un labākais spēlētājs BAČ 35 g. vecumā!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-01 20:53, pirms 12 gadiem
Un svarīga arī BAČ šīs sezonas specifika - visas komandas kļuvušas jaunākas. Tamdēļ vecie krapji izceļas uz šāda fona. Gudrība, viltība ir. Piespēles dod labāk arī, un jaunie šos apvadīt nevar

  +1 [+] [-]

, 2011-12-01 20:58, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Nesāc nu kaisīt sev pelnus uz galvas. Labāk aizej sestdien vai svētdien uz halli paskatīties kā LM95 sagrauj kārtējo baltkrievu komandu
Šajā vecumā grauj, bet nonākot līdz pieaugušo komandām šis līmenis +/- izlīdzinās, un ja komandai nav sabalansēts sastāvs, tad ir tā kā ir patreiz.
P.S.Zinu kāpēc LM ir šāds sastāvs.

     [+] [-]

, 2011-12-01 20:59, pirms 12 gadiem
archy0 rakstīja: Un svarīga arī BAČ šīs sezonas specifika - visas komandas kļuvušas jaunākas. Tamdēļ vecie krapji izceļas uz šāda fona. Gudrība, viltība ir. Piespēles dod labāk arī, un jaunie šos apvadīt nevar
Jā,ja tas ir uzbrucējs.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-01 21:04, pirms 12 gadiem
archy0 rakstīja: No vienas puses es tev piekrītu. Lai cik mums daudz būtu jauno aozsargu, uzbrucēju vai vispār spēlētāju, jauno talantu (kā Karsums, Dārziņš vai kaut vai Bļinovs) kaut kā pamaz. Pamatmasa Latvijas U-18 izlases spēlētāju parasti ir perspektīva priekš BAČ līmeņa videvējības.
Bet no otras puses Feldmanis tomēr ir manāmi pārāks par viduvējiem BAČ spēlētājiem, un vienmēr tāds ir bijis, un tas, ka viņš 35 g. vecumā ir komandas galvenais vilcējs, nav nekāds brīnums. Varētu vilkt paralēles ar Tribuncovu. Arī diezgan talantīgs priekš Latvijas/Baltkrievijas. Laba sportiskā forma, laba komanda, liels spēles laiks - šāda sakritība un labākais spēlētājs BAČ 35 g. vecumā!
Es arī gribētu, lai mums ir 12 NHL uzbrucēji, bet priekš Latvijas mērogiem tas nav iespējams. Un tieši tagad mums aug talantīga jaunā paaudze - Girgensons, Bukarts jr, Bļugers, Egle ir četri uzbrucēji, kuri tuvāko piecu gadu laikā varētu izsisties līdz NHL. Vēl ir tāds Roberts Lipsbergs, domāju, ka čalis varētu sasniegt vismaz Sprukta līmeni. No uzbrucējiem uzreiz vairāk neko neatceros, bet noteikti ir vēl pāris perspektīvi kadri. No aizsargiem man Koļesņikovs liekas labs, figūra ir ļoti laba, arī viņam ir labas izredzes izsisties līdz NHL. Ralfs Freibergs, Siksna varētu būt normāli KHL čaļi. Vēl tie paši Bārtulis, Kulda, Daugaviņš varēs gadus 12 vēl spēlēt, tā kā nākotne mums izskatās diezgan laba.

Par jaunajiem kadriem jāprasa playthegame, viņš zinās vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-01 21:18, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Šito jau esmu neskaitāmas reizes dzirdējis.

P.S. Kā tad Tu esi tik zemu nolaidies, ka nevarēji atbildēt uz visiem Latvijas hokejam 80 konkursa jautājumiem? Varbūt nezināji ko lai iesāk ar laimētajām biļetēm?
Jā, bet kā redzi,tad BAČ esam tur kur esam no sezonas uz sezonu. Vai nākotnē būs savādāk grūti prognozēt.
Es sevišķi neiespringu uz to konkursu, un atbildes īpaši nemeklēju. Ko no galvas itkā atceros to arī ieķeksēju. Arī es iekritu uz LV OS skaitu. Un vel pāris jautājumiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-01 21:19, pirms 12 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Es arī gribētu, lai mums ir 12 NHL uzbrucēji, bet priekš Latvijas mērogiem tas nav iespējams. Un tieši tagad mums aug talantīga jaunā paaudze - Girgensons, Bukarts jr, Bļugers, Egle ir četri uzbrucēji, kuri tuvāko piecu gadu laikā varētu izsisties līdz NHL. Vēl ir tāds Roberts Lipsbergs, domāju, ka čalis varētu sasniegt vismaz Sprukta līmeni. No uzbrucējiem uzreiz vairāk neko neatceros, bet noteikti ir vēl pāris perspektīvi kadri. No aizsargiem man Koļesņikovs liekas labs, figūra ir ļoti laba, arī viņam ir labas izredzes izsisties līdz NHL. Ralfs Freibergs, Siksna varētu būt normāli KHL čaļi. Vēl tie paši Bārtulis, Kulda, Daugaviņš varēs gadus 12 vēl spēlēt, tā kā nākotne mums izskatās diezgan laba.

Par jaunajiem kadriem jāprasa playthegame, viņš zinās vairāk.
ja neskaita Girgensonu, tad tā paaudze ir +/- tikpat talantīga kā dažos citos iepriekšējos gados.
Par Girgensonu jau vairs laikam šaubu nav, ka šamais izsitīsies līdz NHL, kamēr tādi kā Bukarts jr., Bļugers un Egle mums ir bijuši ne viens vien - tikai jautājums kas un kuram izdodas. Labs rādītājs būs ja vismaz viens no šiem 3 izsitīsies līdz NHL. bez tam - tikpat labi to varētu izdarīt arī vēl kāds cits.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-01 21:27, pirms 12 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Es arī gribētu, lai mums ir 12 NHL uzbrucēji, bet priekš Latvijas mērogiem tas nav iespējams. Un tieši tagad mums aug talantīga jaunā paaudze - Girgensons, Bukarts jr, Bļugers, Egle ir četri uzbrucēji, kuri tuvāko piecu gadu laikā varētu izsisties līdz NHL. Vēl ir tāds Roberts Lipsbergs, domāju, ka čalis varētu sasniegt vismaz Sprukta līmeni. No uzbrucējiem uzreiz vairāk neko neatceros, bet noteikti ir vēl pāris perspektīvi kadri. No aizsargiem man Koļesņikovs liekas labs, figūra ir ļoti laba, arī viņam ir labas izredzes izsisties līdz NHL. Ralfs Freibergs, Siksna varētu būt normāli KHL čaļi. Vēl tie paši Bārtulis, Kulda, Daugaviņš varēs gadus 12 vēl spēlēt, tā kā nākotne mums izskatās diezgan laba.

Par jaunajiem kadriem jāprasa playthegame, viņš zinās vairāk.
Es arī sekoju līdzi jaunajiem kadriem. Pat nesmādēju Latvijas čempi kā arī jauniešu čempi. Vienīgi šosezon čābīgi ar apmeklējumu
Par 1994. - 96. gadiem piekrītu, tur varētu būt kaut kas labs. Bet no 1989.-1992.g. kas varētu būt? Divi no viņiem CHL kapājas, viens Somijā, pārējie arī ir tie mūsu apspriestie, kuri nevar noskriet krapānus.

     [+] [-]

, 2011-12-01 21:33, pirms 12 gadiem
archy0 rakstīja: Es arī sekoju līdzi jaunajiem kadriem. Pat nesmādēju Latvijas čempi kā arī jauniešu čempi. Vienīgi šosezon čābīgi ar apmeklējumu
Par 1994. - 96. gadiem piekrītu, tur varētu būt kaut kas labs. Bet no 1989.-1992.g. kas varētu būt? Divi no viņiem CHL kapājas, viens Somijā, pārējie arī ir tie mūsu apspriestie, kuri nevar noskriet krapānus.
1989.-1992.g. raža:
Jekimovs, Upītis, Indrašis, Vilkoits, Ro.Bukarts, Ķēniņš, Pelšs, Koļesņikovs...
- lai 1993. - 96. sasniedz, kaut vai to pašu. Patreiz jau perspektīvu ir daudz (kā jau katru gadu), taču kas no tā sanāks tālāk - to mēs redzēsim pēc gadiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-01 21:38, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: 1989.-1992.g. raža:
Jekimovs, Upītis, Indrašis, Vilkoits, Ro.Bukarts, Ķēniņš, Pelšs, Koļesņikovs...
- lai 1993. - 96. sasniedz, kaut vai to pašu. Patreiz jau perspektīvu ir daudz (kā jau katru gadu), taču kas no tā sanāks tālāk - to mēs redzēsim pēc gadiem...
Indraši, Vilkoitu, Upīti varēji pietaupīt. Lai arī KHL ir pabijuši, nevar zināt, vai neiestrēgs KHL/BAČ starpposmā. Pagaidā, īpaši priecāties neredzu iemeslu par viņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-01 21:43, pirms 12 gadiem
Lavrenty rakstīja: Ja viņi nemuks no LM projām kā no traka suņa, tad nākamgad iesprūdīs kkādu tur Monarhu vai Latgales līmenī...
Kāpēc lai viņi muktu?

  +1 [+] [-]

, 2011-12-01 21:43, pirms 12 gadiem
archy0 rakstīja: Indraši, Vilkoitu, Upīti varēji pietaupīt. Lai arī KHL ir pabijuši, nevar zināt, vai neiestrēgs KHL/BAČ starpposmā. Pagaidā, īpaši priecāties neredzu iemeslu par viņiem.
Domāju,ka G.Svorcovs arī kādā no nākošām sezonām vel savu vārdu pateiks.

     [+] [-]

, 2011-12-01 21:48, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Domāju,ka G.Svorcovs arī kādā no nākošām sezonām vel savu vārdu pateiks.
Jā, Iliško arī varētu kaut ko pateikt.
Bet, ja mēs atgriežamies pie savas sarunas, tad puse no Abraga pieminētajiem jaunajiem talantiem ir tie, kurus vari minēt Feldmaņa salīdzinājuma kontekstā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-01 21:55, pirms 12 gadiem
Lavrenty rakstīja: Jo tur spēlējot būs tikai regress! Vispār brīnos, ka LM ir RD "fārmklubs". Uzskatu, ka LM ir jāatņem viss finansējums (pamatojums vairāk kā pamatots - vāji rezultāti jau daudzu gadu garumā) un Rīgā jāizveido klubs, kurš spēlētu VHL un vienlaikus būtu fārms RD. Pamatkodols, protams, būtu viesspēlētāji, pārsvarā no Krievijas, bet 3 un 4 maiņās varētu briedināt mūsējos jaunos bāleliņus. Un viesiem būtu labums.

Vel viens jocīgais,kas domā,ka RD LM ir iedevuši kaut santīmu.
Iedomājos,ka Savickis pavēl Zaharjinam atdot LM naudu,un Zaharjins ar kāju iedod Savickim pa vienu vietu.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-01 21:56, pirms 12 gadiem
Lavrenty rakstīja: Rīgā jāizveido klubs, kurš spēlētu VHL un vienlaikus būtu fārms RD. Pamatkodols, protams, būtu viesspēlētāji, pārsvarā no Krievijas, ....
Skaidrs par tavu sajēgu

     [+] [-]

, 2011-12-01 21:59, pirms 12 gadiem
archy0 rakstīja: Jā, Iliško arī varētu kaut ko pateikt.
Bet, ja mēs atgriežamies pie savas sarunas, tad puse no Abraga pieminētajiem jaunajiem talantiem ir tie, kurus vari minēt Feldmaņa salīdzinājuma kontekstā.
Bet pareizi jau Abrags saka, ka uz šo brīdi viņi ir Ok, bet skarbā realitāte liecina par to,ka gana daudz jauno talantu pamazām nozied vispār no hokeja skatuves.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-01 22:00, pirms 12 gadiem
Lavrenty rakstīja: Jo tur spēlējot būs tikai regress! Vispār brīnos, ka LM ir RD "fārmklubs". Uzskatu, ka LM ir jāatņem viss finansējums (pamatojums vairāk kā pamatots - vāji rezultāti jau daudzu gadu garumā) un Rīgā jāizveido klubs, kurš spēlētu VHL un vienlaikus būtu fārms RD. Pamatkodols, protams, būtu viesspēlētāji, pārsvarā no Krievijas, bet 3 un 4 maiņās varētu briedināt mūsējos jaunos bāleliņus. Un viesiem būtu labums.
es ir gar zemi, paldies, ka sasmīdināji- jāatņem LM viss finansējums! atnāc, pamēģini
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-01 22:04, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet pareizi jau Abrags saka, ka uz šo brīdi viņi ir Ok, bet skarbā realitāte liecina par to,ka gana daudz jauno talantu pamazām nozied vispār no hokeja skatuves.
Njā ,piemēram, Vilkoits jau pamazām iet uz to, ka augstāk par BAČ neuzleks, tāpat Roberts Bukarts kuram vajadzēja jau pirms pagājušās sezonas braukt uz Allsvenskan vai Mestis līgu, nevis sēdēt uz Dinamo rezervistu soliņa, vai vēl trakāk spēlēt MHL, man viņa vietā vispār būtu kauns tur spēlēt.

     [+] [-]

, 2011-12-01 22:04, pirms 12 gadiem
Lavrenty rakstīja: Nē tā nedomāju un nedos arī, nekad! Toties LM sponsoriem beidzot ir jāatopas, ka tur aršanas nebūs. Nu nevajag pilsētelei ar 200 iedzīvotājiem, no kuriem 110 ir čigani, ne hokeja, ne futbola komandu. Pietiks tur reizi gadā ar ralliju un tad vēl tas jāuzskata par bonusu, lai gan vajadzētu to arī uz Ventspili pārcelt, pilsēta jaukāka un interesantāka.
Var redzēt ka cilvēks slimo ar lielummāniju tajā izpausmē,ka domā,ja es dzīvoju Rīgā,tad es esmu cūka, bet pārējie nav nekas.
bet, ja godīgi, tad domāju ka Tu dzīvo kādā Dieva aizmirstā ciemā, kur internets ir pieejams tikai biliotēkā.
1 2 57 komentāri