Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:138, Did:0, useCase: 3

Oficiāli: Tretjakovs atstādināts uz izmeklēšanas laiku

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Oficiāli: Tretjakovs atstādināts uz izmeklēšanas laiku
A.Tretjakovs, Martins Dukurs, Tomass Dukurs
Foto: AP / Scanpix

Starptautiskā bobsleja un skeletona federācija (IBSF) līdz 19. janvārim atstādinājusi 2014. gada olimpisko čempionu skeletonā Aleksandru Tretjakovu, pēdējās olimpiādes bronzas medaļnieci Jeļenu Ņikitinu, kā arī skeletonistes Olgu Potiļicinu un Mariju Orlovu, šodien apstiprina Krievijas Bobsleja federācija.

"Saskaņā ar antidopinga noteikumiem Tretjakovs, Ņikitina, Potiļicina un Orlova atstādināti līdz 19. janvārim," informē krievu federācijas preses sekretāre Anna Makarova. Atstādinātie skeletonisti nevarēs piedalīties tuvākajos divos Pasaules kausa posmos: 6.-7. janvārī Altenbergā un 14.-15. janvārī Vinterbergā. Pēc pirmajiem diviem posmiem Aleksandrs Tretjakovs ir kopvērtējuma līderis.

Aizvadītā gada nogalē, izmeklējot iespējamos antidopinga noteikumu pārkāpumus, IBSF paziņoja par četru Krievijas skeletonistu atstādināšanu, taču uzvārdi netika nosaukti. Medijos neoficiāli tika minēti pieci skeletonisti - tagadējie četri un vēl karjeru beigušais Sergejs Čudinovs. Šādu nesakritību var skaidrot sekojoši. 23. decembrī portāls neveitalia.it publiskoja krievu sportistus ar skrāpējumiem uz dopinga testu pudelītēm Šoču olimpiādē (saraksts ir ŠEIT). Tikai viens pirmā veida ("Type 1") skrāpējums nav pietiekams pierādījums, lai ierosinātu lietu, ja vien nav vēl citu pierādījumu. Vadoties no neveitalia.it sniegtās informācijas, Čudinovam bija tikai viens šāds skrāpējums. Tāpat tikai viens šāds skrāpējums it kā bija arī Soču olimpiskajai čempionei daiļslidošanā Adelīnai Sotņikovai, līdz ar to lieta nav ierosināta.

Atgādinām, ka Soču olimpiskajās spēlēs skeletonā vīriešiem pirmo vietu izcīnīja Aleksandrs Tretjakovs, otro atstājot Latvijas sportistu Martinu Dukuru, kamēr piekto vietu ieguva Sergejs Čudinovs, bet sestais palika Ņikita Tregubovs. Arī sieviešu konkurencē labāko sešiniekā bija trīs Krievijas pārstāves - Jeļena Ņikitina ieguva bronzu, Olga Potilicina bija piektā, bet Marija Orlova sestā.

Kā jau ziņots, 2016. gada 18. jūlijā Pasaules antidopinga aģentūras (WADA) neatkarīgās komisijas vadītājs Ričards Maklarens publiskoja izmeklēšanas rezultātus par Krievijas dopinga programmu 2014. gada Soču olimpiādē - valsts esot apzināti piedalījusies un kontrolējusi dopinga lietošanas piesegšanu. Tika lēsts, ka ziņojuma otrajā daļā jau būs konkrētāka informācija. Īsi pirms ziņojuma otrās daļas atklāšanas Starptautiskā olimpiskā komiteja (SOK) pagarināja sankcijas pret Krieviju. 9. decembrī publiskotais otrais ziņojums apstiprināja pirmajā ziņojumā izdarītos secinājumus par valsts atbalstīto dopinga sistēmu Krievijā. Tostarp tika norādīts, ka Soču spēlēs manipulācijas ar dopinga testiem notika arī diviem sportistiem, kuri izcīnīja četras zelta medaļas. Pierādījumi liecina, ka 12 medaļnieku dopinga testu pudelītes tikušas nesankcionēti atvērtas. Reaģējot uz šiem notikumiem, IBSF decembrī nolēma pārcelt Krievijā ieplānoto 2017. gada pasaules čempionātu uz Vāciju.

Soču olimpiādes medaļnieki, skeletons

#SportistsValsts1.br.2.br.3.br.4.br.Laiks
1.Aleksandrs TretjakovsKrievija55.9556.0456.2856.023:44.29
2.Martins DukursLatvija56.1856.3756.26 56.29 +0.81
3.Metjū AntuānsASV56.8956.9556.6956.73+2.97
4.Tomass DukursLatvija57.0357.0656.7556.74 +3.29

Izmantotie resursi:
tass.ru

  +8 [+] [-]

, 2017-01-03 13:52, pirms 8 gadiem
In your face!

  +6 [+] [-]

, 2017-01-03 13:53, pirms 8 gadiem
Ja kāds atrod viņa komentāru šajā sakarā, lūdzu padalaties ar linku. Gribas pasmieties.

  +4 [+] [-]

, 2017-01-03 13:53, pirms 8 gadiem
Šodien Delfos interesants raksts par vatņiku dopinga sāgu.
SOK loceklis: atļauja Krievijai startēt Rio...

  +2 [+] [-]

, 2017-01-03 13:59, pirms 8 gadiem
Haha flops 😃

 +20 [+] [-]

, 2017-01-03 14:04, pirms 8 gadiem
Savickim gan kreņķis,Tretjakovs kuru viņš noteikti pazīst un to zina 99% Krievijas iedzīvotāju paliks bez ieskaites punktiem..labākajā gadijumā..

 +10 [+] [-]

, 2017-01-03 14:07, pirms 8 gadiem
jeepis59 rakstīja: Savickim gan kreņķis,Tretjakovs kuru viņš noteikti pazīst un to zina 99% Krievijas iedzīvotāju paliks bez ieskaites punktiem..labākajā gadijumā..
Jāskatās šovakar Dinamo spēle tikai tāpēc, lai redzētu Savicka drūmo vaigu vadības ložā Noteikti vairākas reizes kameras uzķers Mīksto Juri!!!

  +4 [+] [-]

, 2017-01-03 14:07, pirms 8 gadiem
Kas, pie velna, ir skrāpējums? Raksts tik gudrs, ka jūtos kā nejēga!

  +2 [+] [-]

, 2017-01-03 14:09, pirms 8 gadiem
bet kas ar Zubkovu ir ?

  +8 [+] [-]

, 2017-01-03 14:11, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: bet kas ar Zubkovu ir ?
Skrāpējumos Zubkovs tur ir līderis!

---> https://docs.google.com/spreadsheet...

Type 1 and 2
7 type 1, 3 type 2, fibres, bug inside

  +4 [+] [-]

, 2017-01-03 14:16, pirms 8 gadiem
točka rakstīja: Skrāpējumos Zubkovs tur ir līderis!

---> https://docs.google.com/spreadsheet...

Type 1 and 2
7 type 1, 3 type 2, fibres, bug inside
vabole peldējās analīzēs?

  +3 [+] [-]

, 2017-01-03 14:22, pirms 8 gadiem
Leons_Dravnieks rakstīja: vabole peldējās analīzēs?
Datčiks

  +4 [+] [-]

, 2017-01-03 14:22, pirms 8 gadiem
Gaidām mīkstā Jura komentāru.

  -4 [+] [-]

, 2017-01-03 14:29, pirms 8 gadiem
eziitis rakstīja: Ja kāds atrod viņa komentāru šajā sakarā, lūdzu padalaties ar linku. Gribas pasmieties.
Tretjakovs jau nekad nav lecies
Slēpts komentārs: līdzjust

 +15 [+] [-]

, 2017-01-03 14:42, pirms 8 gadiem
līdzjust rakstīja: Tomēr liekulības piegarša tam visam paliek. 1. Paziņo par sacensību vietas boikotēšanu, bet turpina piedalīties sacensībās kopā ar negodīgo Tretjakovu. 2. Turpina piedalīties sacensībās, ko sponsorē Gazprom, kas ir negodīgās valsts kompānija un galvenais negodīgās ietekmes ierocis pasaulē. 3. Jā, par iespējamo boikotēšanu runāja sen, bet gala lēmumu paziņoja pēc pirmā zaudētā posma. 4. Pašreizējā situācijā runāt par boikotiem(tā arī to neizdarot), manuprāt, nav nekāda īpaša pilsoniskā pozīcija un drosme, jo par to jau mēnešiem runā visi, kam nav slinkums. Drosme drīzāk būtu bijusi neiesaistīties visā šajā spēlē, kā to izdarīja bobslejisti, droši vien vienīgie atceroties, ka arī mūsu sportisti ir bijuši diskvalificēti par dopingu un nekad nav savu vainu publiski atzinuši un nožēlojuši. Nemaz nerunājot par to, ka visa šī epopeja, cik saprotu, ņo sākta gala balstījusies uz viena cilvēka liecībām, kurš pats šīs mahinācijas Krievijā veica un par to arī tika atlaists no darba. Vai nav par daudz strīdīgu momentu, lai tik viennozīmīgi sajūsminātos par notiekošo?
Tur jau tā lieta, ka Dukuri paziņoja, ka protestē pret šo krievijas dopinga sistēmu, nejau pret sportistiem, kuri, iespējams par pašu dopingu nav zinājuši. Kaut gan tas ir maz ticams.

  +9 [+] [-]

, 2017-01-03 14:50, pirms 8 gadiem
Haha! Diez, kur palikuši troļļi Saxsons,Jenots,Funs! Izskatās, ka Dravinieks met kažoku otrādi. Vēl nav raksts, ka soču trase nojaukta, laikam tāpēc nav atrodami! Tretjakovs ar savu attieksmi sevi pataisījis par muļķi, bet laikam jau viņš nezina, ka viņu baro ar dopingu, tā kā tā ir sistēma, bet pēc tam cieš cilvēki, kas nemaz par to nenojauš un domā, ka citi ir tie sliktie, bet patiesībā viņu draugi un sistēma kopumā.

#Soču ledustrases nojaukšana!

  +1 [+] [-]

, 2017-01-03 14:51, pirms 8 gadiem
Soči- nolādēta vieta, okupantu pilsēta uz čerkesu kauliem

  +5 [+] [-]

, 2017-01-03 14:52, pirms 8 gadiem
Eh ,Krievi būtu pelnijuši , lai viņiem atņem PK 2018 ,bet man liekas , ka ir jau pa vēlu , lai cita valsts spētu organizēt pienācīgā līmenī šos futbola svētkus , tik īsā laikā

  +9 [+] [-]

, 2017-01-03 14:54, pirms 8 gadiem
līdzjust rakstīja: Tomēr liekulības piegarša tam visam paliek. 1. Paziņo par sacensību vietas boikotēšanu, bet turpina piedalīties sacensībās kopā ar negodīgo Tretjakovu. 2. Turpina piedalīties sacensībās, ko sponsorē Gazprom, kas ir negodīgās valsts kompānija un galvenais negodīgās ietekmes ierocis pasaulē. 3. Jā, par iespējamo boikotēšanu runāja sen, bet gala lēmumu paziņoja pēc pirmā zaudētā posma. 4. Pašreizējā situācijā runāt par boikotiem(tā arī to neizdarot), manuprāt, nav nekāda īpaša pilsoniskā pozīcija un drosme, jo par to jau mēnešiem runā visi, kam nav slinkums. Drosme drīzāk būtu bijusi neiesaistīties visā šajā spēlē, kā to izdarīja bobslejisti, droši vien vienīgie atceroties, ka arī mūsu sportisti ir bijuši diskvalificēti par dopingu un nekad nav savu vainu publiski atzinuši un nožēlojuši. Nemaz nerunājot par to, ka visa šī epopeja, cik saprotu, ņo sākta gala balstījusies uz viena cilvēka liecībām, kurš pats šīs mahinācijas Krievijā veica un par to arī tika atlaists no darba. Vai nav par daudz strīdīgu momentu, lai tik viennozīmīgi sajūsminātos par notiekošo?
Ko tu šņauc ? Dukuri teica - boikotēs pasaules čempi, ja tas norisināsies Sočos. Ja tā būtu, viņi arī savu vārdu turētu. Ko tad viņiem atmest sportam ar roku jo gazproms ir viens no lielākajiem sponsoriem ?

  +6 [+] [-]

, 2017-01-03 14:55, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: Eh ,Krievi būtu pelnijuši , lai viņiem atņem PK 2018 ,bet man liekas , ka ir jau pa vēlu , lai cita valsts spētu organizēt pienācīgā līmenī šos futbola svētkus , tik īsā laikā
Nesaki viss, Francija, Vācija, Anglija un varbūt pat Spānija mierīgi.

  +3 [+] [-]

, 2017-01-03 15:02, pirms 8 gadiem
Pagaidām labākā ziņa šogad!

  +6 [+] [-]

, 2017-01-03 15:03, pirms 8 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Nesaki viss, Francija, Vācija, Anglija un varbūt pat Spānija mierīgi.
Ja futbolā sāksies viļņošanās par PK boikotu ,tad tieši angļi būs galvenie kuri to organizēs.

  +4 [+] [-]

, 2017-01-03 15:03, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: Eh ,Krievi būtu pelnijuši , lai viņiem atņem PK 2018 ,bet man liekas , ka ir jau pa vēlu , lai cita valsts spētu organizēt pienācīgā līmenī šos futbola svētkus , tik īsā laikā
Nav taisnība, jo GBR ir gatava kaut vai pēc mēneša rīkot FIFA PČ.
Starp citu, arī FIFA pilnā sparā jau norit izmeklēšana visā dopinga sāgā, un Mutko darbību izmeklēšana.
NEWSru.com :: ФИФА начала расследование по...

  +5 [+] [-]

, 2017-01-03 15:05, pirms 8 gadiem
coffijs rakstīja: Ja futbolā sāksies viļņošanās par PK boikotu ,tad tieši angļi būs galvenie kuri to organizēs.
Angļi ,kad vatņikiem piešķīra tiesības rīkot PČ, jau tad prezentēja pilnīgi gatavu infrastruktūru, lai kaut vai pēc nedēļas rīkotu PČ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-01-03 15:07, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Haha! Diez, kur palikuši troļļi Saxsons,Jenots,Funs! Izskatās, ka Dravinieks met kažoku otrādi. Vēl nav raksts, ka soču trase nojaukta, laikam tāpēc nav atrodami! Tretjakovs ar savu attieksmi sevi pataisījis par muļķi, bet laikam jau viņš nezina, ka viņu baro ar dopingu, tā kā tā ir sistēma, bet pēc tam cieš cilvēki, kas nemaz par to nenojauš un domā, ka citi ir tie sliktie, bet patiesībā viņu draugi un sistēma kopumā.

#Soču ledustrases nojaukšana!
Tīra Arēna Rīga telpas. Šovakar Ģinamai spēle.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-03 15:08, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Angļi ,kad vatņikiem piešķīra tiesības rīkot PČ, jau tad prezentēja pilnīgi gatavu infrastruktūru, lai kaut vai pēc nedēļas rīkotu PČ.
Ja parašas vadonis pļutins sāks uzbrukumu Ukrainā vai vienalga kur citur- 100% viņam atņems PČ futbolā.Uztrauc tas,ka naftas cenas kāpj - tas huilo no parašas ir ļoti izdevīgi.

  -2 [+] [-]

, 2017-01-03 15:08, pirms 8 gadiem
līdzjustpirms 32 min.
Tomēr liekulības piegarša tam visam paliek. 1. Paziņo par sacensību vietas boikotēšanu, bet turpina piedalīties sacensībās kopā ar negodīgo Tretjakovu. 2. Turpina piedalīties sacensībās, ko sponsorē Gazprom, kas ir negodīgās valsts kompānija un galvenais negodīgās ietekmes ierocis pasaulē. 3. Jā, par iespējamo boikotēšanu runāja sen, bet gala lēmumu paziņoja pēc pirmā zaudētā posma. 4. Pašreizējā situācijā runāt par boikotiem(tā arī to neizdarot), manuprāt, nav nekāda īpaša pilsoniskā pozīcija un drosme, jo par to jau mēnešiem runā visi, kam nav slinkums. Drosme drīzāk būtu bijusi neiesaistīties visā šajā spēlē, kā to izdarīja bobslejisti, droši vien vienīgie atceroties, ka arī mūsu sportisti ir bijuši diskvalificēti par dopingu un nekad nav savu vainu publiski atzinuši un nožēlojuši. Nemaz nerunājot par to, ka visa šī epopeja, cik saprotu, ņo sākta gala balstījusies uz viena cilvēka liecībām, kurš pats šīs mahinācijas Krievijā veica un par to arī tika atlaists no darba. Vai nav par daudz strīdīgu momentu, lai tik viennozīmīgi sajūsminātos par notiekošo?

Gribi man pateikt kad gazzi majaas nelieto 😂😂😂

  +1 [+] [-]

, 2017-01-03 15:13, pirms 8 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Ja parašas vadonis pļutins sāks uzbrukumu Ukrainā vai vienalga kur citur- 100% viņam atņems PČ futbolā.Uztrauc tas,ka naftas cenas kāpj - tas huilo no parašas ir ļoti izdevīgi.
Nosacīti izdevīgi, jo vajag lai ne tikai cena kāptu, bet lai arī būtu kas to naftu pērk. Šajos divos gados,kopš Parašai ir uzliktas dažādas sankcijas, gāzes un naftas tirgus ir stipri pamainījies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-03 15:15, pirms 8 gadiem
makers rakstīja: līdzjustpirms 32 min.
Tomēr liekulības piegarša tam visam paliek. 1. Paziņo par sacensību vietas boikotēšanu, bet turpina piedalīties sacensībās kopā ar negodīgo Tretjakovu. 2. Turpina piedalīties sacensībās, ko sponsorē Gazprom, kas ir negodīgās valsts kompānija un galvenais negodīgās ietekmes ierocis pasaulē. 3. Jā, par iespējamo boikotēšanu runāja sen, bet gala lēmumu paziņoja pēc pirmā zaudētā posma. 4. Pašreizējā situācijā runāt par boikotiem(tā arī to neizdarot), manuprāt, nav nekāda īpaša pilsoniskā pozīcija un drosme, jo par to jau mēnešiem runā visi, kam nav slinkums. Drosme drīzāk būtu bijusi neiesaistīties visā šajā spēlē, kā to izdarīja bobslejisti, droši vien vienīgie atceroties, ka arī mūsu sportisti ir bijuši diskvalificēti par dopingu un nekad nav savu vainu publiski atzinuši un nožēlojuši. Nemaz nerunājot par to, ka visa šī epopeja, cik saprotu, ņo sākta gala balstījusies uz viena cilvēka liecībām, kurš pats šīs mahinācijas Krievijā veica un par to arī tika atlaists no darba. Vai nav par daudz strīdīgu momentu, lai tik viennozīmīgi sajūsminātos par notiekošo?


Gribi man pateikt kad gazzi majaas nelieto 😂😂😂
Ļoti daudzi tagad savās mājās nelieto gāzi. Tāpat ļoti daudzi (īpaši, kuri dzīvo salīdzinoši tuvu Lietuvai) pēc gāzes baloniem brauc uz uz turieni, jo tur gāzes baloni daudz lētāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-03 15:16, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nosacīti izdevīgi, jo vajag lai ne tikai cena kāptu, bet lai arī būtu kas to naftu pērk. Šajos divos gados,kopš Parašai ir uzliktas dažādas sankcijas, gāzes un naftas tirgus ir stipri pamainījies.
Par naftu piekrītu,par gāzi gan nē - lasīju,ka gazprom pat ir pieaudzējis pārdošanas apjomus Eiropā,plus būvēs vāciešiem vēl vienu gāzes vadu,apejot Ukrainu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2017-01-03 15:19, pirms 8 gadiem
Dukuram tagad ir iespeja pacinities par 2. vietu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-01-03 15:21, pirms 8 gadiem
KP-FAN1 rakstīja: Ja ne trase, tad vismaz kantoros! Malacis, ja vien citaadi nevar.
uz doto bribi savadak nevar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-01-03 15:25, pirms 8 gadiem
KP-FAN1 rakstīja: Vajuma pazime! Nespej laukuma pieveikt, meginas caur zhurku kantoriem to izdarit. Nozhelojami no sportista puses
tātad visi var rīt, ko vien vēlas un tad lai uzvar labākie trusīši! Lai dzīvo dopings, lai dzīvo spēļu sarunāšana, lai dzīvo politiskais sports, lai dzīvo bezmaksas alus translāciju laikā!

  +5 [+] [-]

, 2017-01-03 15:26, pirms 8 gadiem
atkal krieviem pa dupsi un suudi pa virsu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-01-03 15:28, pirms 8 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Par naftu piekrītu,par gāzi gan nē - lasīju,ka gazprom pat ir pieaudzējis pārdošanas apjomus Eiropā,plus būvēs vāciešiem vēl vienu gāzes vadu,apejot Ukrainu.
Stāstīt jau viņi (vatņiki) var daudz ko, bet faktiskā situācija liecina, ka viņiem tik spīdoši nemaz neiet, jo, piemēram, Суд Евросоюза приостановил доступ Газпрома к...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-03 15:31, pirms 8 gadiem
elmurcis rakstīja: tātad visi var rīt, ko vien vēlas un tad lai uzvar labākie trusīši! Lai dzīvo dopings, lai dzīvo spēļu sarunāšana, lai dzīvo politiskais sports, lai dzīvo bezmaksas alus translāciju laikā!
Urā, urā, urā!

  +4 [+] [-]

, 2017-01-03 15:36, pirms 8 gadiem
točka rakstīja: Skrāpējumos Zubkovs tur ir līderis!

---> https://docs.google.com/spreadsheet...

Type 1 and 2
7 type 1, 3 type 2, fibres, bug inside
Tas nu gan uztraukumā mīzis ar trīcošiem nagiem

     [+] [-]

, 2017-01-03 15:38, pirms 8 gadiem
Ko jus flopi te plesaties?

  +7 [+] [-]

, 2017-01-03 15:46, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Haha! Diez, kur palikuši troļļi Saxsons,Jenots,Funs! Izskatās, ka Dravinieks met kažoku otrādi. Vēl nav raksts, ka soču trase nojaukta, laikam tāpēc nav atrodami! Tretjakovs ar savu attieksmi sevi pataisījis par muļķi, bet laikam jau viņš nezina, ka viņu baro ar dopingu, tā kā tā ir sistēma, bet pēc tam cieš cilvēki, kas nemaz par to nenojauš un domā, ka citi ir tie sliktie, bet patiesībā viņu draugi un sistēma kopumā.

#Soču ledustrases nojaukšana!
Zārks jau nevar palikt tukšā. Pirms 12 stundām reģistrējies KP-FAN1 (Komunistiskās Partijas 1.fans)

     [+] [-]

, 2017-01-03 15:57, pirms 8 gadiem
Kas tas par flopu KP fan1??

     [+] [-]

, 2017-01-03 15:58, pirms 8 gadiem
Namejs te atkal baigi gudro telo! Lunis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-03 16:00, pirms 8 gadiem
Sodoen pelavs kasis! Jaiet uz dzokeri likme likt

  +2 [+] [-]

, 2017-01-03 16:03, pirms 8 gadiem
KP-FAN1 rakstīja: Tretjakovs aizies ka uzvaretajs, kamer Dukuri ka mikstmiesi kas prot tikai kantoros ar zhurkam cinities!
Paklau, tu pats aiziesi kā sprādzis trollis tik pat ātri, kā ieradies !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-01-03 16:30, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Kas ir pelavs? Es jau uzliku uz Dinamo.
Skatos,ka tu pelav atkal kā īsts ģinamas patriots sēdēsi pie kompja un stulbi komentēsi!

     [+] [-]

, 2017-01-03 17:05, pirms 8 gadiem
Patīkama ziņa un taisnīgs lēmums.

  -2 [+] [-]

, 2017-01-03 17:07, pirms 8 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Skatos,ka tu pelav atkal kā īsts ģinamas patriots sēdēsi pie kompja un stulbi komentēsi!
Ko gan viņš kā ekonomiskais bēglis vel var darīt, ja ne šeit LV viņš kādam ir vajadzīgs, ne arī tur SWE?
Slēpts komentārs: Saulius777

     [+] [-]

, 2017-01-03 17:39, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko gan viņš kā ekonomiskais bēglis vel var darīt, ja ne šeit LV viņš kādam ir vajadzīgs, ne arī tur SWE?
Itkā Tu šeit lv esi kādam vajadzīgs,ja nu vienīgi tavi nopelnītie graši

  +3 [+] [-]

, 2017-01-03 17:52, pirms 8 gadiem
KP-FAN1 rakstīja: Ja ne trase, tad vismaz kantoros! Malacis, ja vien citaadi nevar.
Un ko dēliņ vari tu? Esi kaut kolhozā novusā vinnējis?

  +3 [+] [-]

, 2017-01-03 17:55, pirms 8 gadiem
Saulius777 rakstīja: +++++++++++++++ viņi nespēj un nevar savādak
Tas pats jautājums- ko tu vari un esi izdarījis sportā? Padalies ar panākumiem, pamāci Dukurus!

  -2 [+] [-]

, 2017-01-03 17:57, pirms 8 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Ko tu šņauc ? Dukuri teica - boikotēs pasaules čempi, ja tas norisināsies Sočos. Ja tā būtu, viņi arī savu vārdu turētu. Ko tad viņiem atmest sportam ar roku jo gazproms ir viens no lielākajiem sponsoriem ?
Tur jau tā lieta. Ja neesi gatavs iet līdz galam, tad tādi pussolīši ir liekulība. Bet tas ir mans personīgais viedoklis. Bet patiešām principiāla pozīcija būtu bijusi, ja federācija atteiktos no tāda ģenerālsponsora.
Slēpts komentārs: Saulius777

  +4 [+] [-]

, 2017-01-03 18:03, pirms 8 gadiem
Saulius777 rakstīja: Nevajag jaukt politiku ar sportu kopā tad visi dzīvos saticīgi spēs sacensties vienlīdz labi-no rasism!!!
Politiku! Kāds sakars dopingam ar politiku?...kas attiecas uz Tretjakovu, viņam pieder Rekords, kuru nekad neviens nepārspēs, ja Sočos atkal nebūs olimpiāde! 4 reizes noskriet startu ar identisku rekorda rezultātu - Bolts maliņā raud un nervozi pīpē!!!

  -2 [+] [-]

, 2017-01-03 18:09, pirms 8 gadiem
bālais rakstīja: Politiku! Kāds sakars dopingam ar politiku?...kas attiecas uz Tretjakovu, viņam pieder Rekords, kuru nekad neviens nepārspēs, ja Sočos atkal nebūs olimpiāde! 4 reizes noskriet startu ar identisku rekorda rezultātu - Bolts maliņā raud un nervozi pīpē!!!
Nomelnot arī var kā vien var,kamer nav faktu,tas nav nopietni.kas šeit tāds ka noskrēja 4 reizes identiski,domā dopings palīdzeja identiski noskriet?ej strādāt nevis klausies muļķibas ko raksta internetā

  -2 [+] [-]

, 2017-01-03 18:10, pirms 8 gadiem
andzis rakstīja: Tur jau tā lieta, ka Dukuri paziņoja, ka protestē pret šo krievijas dopinga sistēmu, nejau pret sportistiem, kuri, iespējams par pašu dopingu nav zinājuši. Kaut gan tas ir maz ticams.
Un jūsuprāt šāds protests ir loģisks un kaut ko dod cīņā pret dopingu? Ja kādā vietā nenotiek sacensības, tad pirmām kārtām, manuprāt, cieš līdzjutēji(kuri nu noteikti ne pie kā nav vainīgi). Jau rakstīju, visgodīgākā šajā situācijā būtu bijusi sponsora maiņa no starptautiskās federācijas puses. Viss pārējais ir tikai skaisti vārdi.

  +4 [+] [-]

, 2017-01-03 18:26, pirms 8 gadiem
līdzjust rakstīja: Un jūsuprāt šāds protests ir loģisks un kaut ko dod cīņā pret dopingu? Ja kādā vietā nenotiek sacensības, tad pirmām kārtām, manuprāt, cieš līdzjutēji(kuri nu noteikti ne pie kā nav vainīgi). Jau rakstīju, visgodīgākā šajā situācijā būtu bijusi sponsora maiņa no starptautiskās federācijas puses. Viss pārējais ir tikai skaisti vārdi.
Nē, Dukuriem vajadzēja nabaga vatņikiem vel galvu noglaudīt, un pažēlojot piespiest pie krūts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-01-03 18:34, pirms 8 gadiem
Derētu mīkstā Jura viedokli!

     [+] [-]

, 2017-01-03 18:35, pirms 8 gadiem
elmurcis rakstīja: tātad visi var rīt, ko vien vēlas un tad lai uzvar labākie trusīši! Lai dzīvo dopings, lai dzīvo spēļu sarunāšana, lai dzīvo politiskais sports, lai dzīvo bezmaksas alus translāciju laikā!
A, kas vainas bezmaksas alum ☺☺

  -1 [+] [-]

, 2017-01-03 18:37, pirms 8 gadiem
KP-FAN1 rakstīja: Tie ka krievi kaut ko ir lietojusi ir tikai Rietumu un pendosu pienemumi bez realiem pieradijumiem. Es ari varu pateikt ka tu man vakar solanku izeedi, bet kamer nebus REALU pieradijumu, tikmer ta ir rietumu un pendosu demagogija.

Izēdi jau ar 😀
Slēpts komentārs: Saulius777

     [+] [-]

, 2017-01-03 19:03, pirms 8 gadiem
Saulius777 rakstīja: Nomelnot arī var kā vien var,kamer nav faktu,tas nav nopietni.kas šeit tāds ka noskrēja 4 reizes identiski,domā dopings palīdzeja identiski noskriet?ej strādāt nevis klausies muļķibas ko raksta internetā
Jā, var redzēt, ka neesi sportojis un saprašana par to tev nekāda. Tādēļ labāk nemuldi, bet ej mācies-dzīvē tas puišelim noderēs, varēsi iet strādāt!

  +2 [+] [-]

, 2017-01-03 19:04, pirms 8 gadiem
Blusainie bez dobinga ir 0

  -2 [+] [-]

, 2017-01-03 19:05, pirms 8 gadiem
bālais rakstīja: Jā, var redzēt, ka neesi sportojis un saprašana par to tev nekāda. Tādēļ labāk nemuldi, bet ej mācies-dzīvē tas puišelim noderēs, varēsi iet strādāt!
blā blā blā atradies gudrītis ar pliku pakaļu,esmu mācijies un strādāju,atsķirībā no tevis-latvijas prostitūta

  -2 [+] [-]

, 2017-01-03 19:06, pirms 8 gadiem
Skrabars rakstīja: Blusainie bez dobinga ir 0
latisņa bez naudas ir bomži,zināji?

     [+] [-]

, 2017-01-03 19:14, pirms 8 gadiem
saulīte, labāk bomzim būt, nekā zilam blusainim

  -2 [+] [-]

, 2017-01-03 19:17, pirms 8 gadiem
Skrabars rakstīja: saulīte, labāk bomzim būt, nekā zilam blusainim
nevaru Tev palīdzet ja Tev ir blusas,varbut aizej nomazgājies

  -1 [+] [-]

, 2017-01-03 19:20, pirms 8 gadiem
Skrabars rakstīja: saulīte, labāk bomzim būt, nekā zilam blusainim
kāda saulīte,mud...vispār Saulis ir leišu vārds,latvijā tas ir piemēram Salvis.saulīte Tu būsi kad tevi krievs pakaļā ņems

  +1 [+] [-]

, 2017-01-03 19:20, pirms 8 gadiem
Tu jau esi tā smirdīgā slāvu blusa

     [+] [-]

, 2017-01-03 19:22, pirms 8 gadiem
Leitis un Polis nav tautība, tā ir profesīja

  -1 [+] [-]

, 2017-01-03 19:22, pirms 8 gadiem
Skrabars rakstīja: Tu jau esi tā smirdīgā slāvu blusa
Tu stulb.. esi?es vispār esmu latvijas pilsonis,tikai tautība man ir leišu,

     [+] [-]

, 2017-01-03 19:23, pirms 8 gadiem
Skrabars rakstīja: Leitis un Polis nav tautība, tā ir profesīja
Idiņ iskaidro man to

  +2 [+] [-]

, 2017-01-03 19:39, pirms 8 gadiem
asusasus rakstīja: Dukuram tagad ir iespeja pacinities par 2. vietu
Nu jā, tev taisnība, Tomasam par 1.vietu pagrūtāk, jo tur visu laiku Martins priekšā, tā ka faktiski atliek par 2. vietu cīnīties