Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:12, Did:0, useCase: 3

Melbārža četriniekam pēc pirmās dienas 13 simtdaļas līdz bronzai

Krišs Upenieks

Melbārža četriniekam pēc pirmās dienas 13 simtdaļas līdz bronzai
Oskars Melbārdis un viņa komanda Īglsas trasē
Foto: Scanpix

Austrijas pilsētā Īglsā startējis pasaules čempionāts bobslejā četriniekiem. No Latvijas ekipāžām pēc pirmais dienas labākais bija Oskars Melbārdis ar partneriem, uzrādot septīto labāko rezultātu rezultātu un no bronzas atpaliekot 13 sekundes simtdaļas. Līderis šobrīd ir vācietis Frančesko Frīdrihs. Rīt paredzēts trešais un ceturtais brauciens.

Pirms nedēļas bobsleja pasaules čempionātā risinājās divnieku sacensības, kurās labāko rezultātu sasniedza Oskars Melbārdis un Daumants Dreiškens, kuriem četru braucienu summā piektā vieta. Melbārdim ar partneriem četrinieku sacensībās tika 19. starta numurs, Uģim Žaļimam ar partneriem 16. numurs, bet Oskara Ķibermaņa četriniekam - desmitais. Jāpiemin, ka īsi pirms sacensībām neveiksmīgi krita un potīti lauza komandas treneris Sandis Prūsis.

Sacensības ar jaunu trases rekordu (50.81), apsteidzot Oskara Melbārža rezultātu, uzsāka šveicietis Riko Peters. Trešais uz starta devās divnieku sacensību pasaules čempions Frančesko Frīdrihs, kuram ar partneriem padevās labs starts (4.99), pēc tam arī labs ātrums trasē, un finišā pārliecinoši labākais rezultāts - 50.61. No pirmā desmitnieka neviens īsti Frančesko pietuvoties nespēja.

Ķibermanis un partneri iestūma 4.99 startu (ātrāk līdz tam bija stūmis tikai Lohnera ekipāža (4.98)), taču trasē bija ne tas labākais brauciens, un finišā līderiem mūsējie zaudēja 46 sekundes simtdaļas. Vājāku sniegumu nodemonstrēja Žaļims ar partneriem, kuriem nepadevās starts (5.04), arī trasē bija kļūdas, tomēr vietu labāko 20 skaitā izdevās saglabāt. Melbārdis ar stūmējiem iestūma labāko startu (4.97), pēc kura gan nedaudz sanesa bobu. Turpinājumā Oskars nobrauca stabili un ierindojās devītajā vietā, trīs desmitdaļas aiz līderiem.

Žalimam otrajā braucienā ar Zīrupu, Lūsi un Dambi bija vājš starts (5.11), arī trasē ne tas labākais sniegums, un tā visa rezultātā priekšā tika palaista čehu ekipāža, taču 19. pozīciju pēc pirmās dienas izdevās uzlabot. Praktiski visiem starts bija sliktāks nekā pirmajā braucienā, bet Ķibermanis ar Jansonu, Mikni un Leibomu zaudēja tikai trīs simtdaļas (5.02), pēc tam arī aizvadīja labu braucienu, bet pakāpties augstāk tabulā neizdevās, lai gan izdevās pietuvoties desmitajai vietai.

Uzreiz jāmin, ka otrajā braucienā visai spēcīgi sniga. Melbārdis, Dreiškens, Vilkaste un Strenga iestūma 5.02 startu. Trasē bija pāris mini kļūdas, taču tajā brīdī vienalga pārliecinoši labākais laiks braucienā. Lielākai daļai labāko astotniekā Melbārdis pienāca klāt un summā pat izdevās pakāpties uz septīto pozīciju. Bronza šobrīd ir 14 sekundes simtdaļu attālumā. Līderpozīcijas pārliecinoši saglabāja Frīdriha četrinieks.

Rīt sacensībās trešais un ceturtais brauciens.

Pasaules čempionāts bobslejā, četrinieki, pēc 1. dienas

VPilotsValstsSumma
1.FrīdrihsVācija1:41.73
2.ValtersVācija+0.27
3.KasjanovsKrievija+0.28
4.DīnsLielbritānija+0.30
5.PetersŠveice+0.32
6.ArndtsVācija+0.33
7.MelbārdisLatvija+0.41
8.LohnersVācija+0.45
8.MaiersAustrija+0.49
10.StulņevsKrievija+0.71
11.ĶibermanisLatvija+0.76
19.ŽaļimsLatvija+1.48

PČ bobsleja četrinieku kalendārs

DatumsLaiksBrauciens
20. februāris16.301. brauciens
20. februāris18.152. brauciens
21. februāris16.003. brauciens
21. februāris18.004. brauciens

Latvijas bobslejisti pasaules čempionātos (2007-2016)

GadsTrasePilotsDivniekiČetrinieki
2016ĪglsaOskars Melbārdis5. vieta?
Oskars Ķibermanis14. vieta?
Uģis Žaļims15. vieta?
2015VinterbergaOskars Melbārdis2. vieta3. vieta
Uģis Žaļims6. vieta-
Oskars Ķibermanis8. vieta15. vieta
2013SanktmoricaOskars Melbārdis5. vieta9. vieta
Oskars Ķibermanis18. vieta16. vieta
2012LeikplesidaOskars Melbārdis8. vietaNefinišēja
Edgars Maskalāns15. vieta6. vieta
2011KēnigzēOskars Melbārdis13. vieta15. vieta
Edgars Maskalāns16. vieta9. vieta
2009LeikplesidaJānis Miņins15. vieta3. vieta
Edgars Maskalāns27. vieta16. vieta
2008AltenbergaJānis Miņins7. vieta7. vieta
Edgars Maskalāns17. vieta15. vieta
2007SanktmoricaJānis Miņins12. vieta7. vieta
Mihails Arhipovs20. vieta18. vieta
Slēpts komentārs: aureelijs

     [+] [-]

, 2016-02-20 17:32, pirms 9 gadiem
aureelijs rakstīja: šausmas
Kur ?

  +2 [+] [-]

, 2016-02-20 17:32, pirms 9 gadiem
Hm ,ja Melbārdis būtu startējis no mazliet augstākas pozīcijas tad būtu daudz labāka vieta ,bet nu jāskatās obligāti otrais brauciens .

  +5 [+] [-]

, 2016-02-20 17:33, pirms 9 gadiem
Kaadas šausmas? Pakaasa uz starta rēķinu, tagad kaaps augšā. Pa zeltu buus gruuti bet pa trijnieku var mierīgi cīnīties it īpaši ar tik labu startu
Slēpts komentārs: Vitok

     [+] [-]

, 2016-02-20 17:35, pirms 9 gadiem
būs labi

  +1 [+] [-]

, 2016-02-20 17:38, pirms 9 gadiem
Ir labi
Slēpts komentārs: Skudriniekss

     [+] [-]

, 2016-02-20 17:39, pirms 9 gadiem
Būs zelts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-02-20 17:41, pirms 9 gadiem
Lieku uz sudrabu vai bronzu.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-20 17:42, pirms 9 gadiem
DoOrDie rakstīja: Kur ?
tabulā, gandrīz neatradu mūsējos

  +1 [+] [-]

, 2016-02-20 17:43, pirms 9 gadiem
W W E rakstīja: kā teiksi,lemberdzēn
Kā teiksi, bet katram gadījumam nopērc zāles tai caurejai, kas tev pa muti veļās ārā.

     [+] [-]

, 2016-02-20 17:45, pirms 9 gadiem
Pēc Soču OS 1 brauciena likās ka ir baigi sūdīgi, tagad situācija ir daudz labāka!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-20 17:45, pirms 9 gadiem
Iesaku visiem ESp2 Bayern Darmštate
1-1 un BMW nevar dabūt iekš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-20 17:48, pirms 9 gadiem
Kapēc līderim bija jābrauc kā lat3?
V;aci nekad tā nerīkotos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-20 18:02, pirms 9 gadiem
HMB-Eksperts rakstīja: Bayern visu nokaartoja
Brieduma pazīme ir būt par vājākajiem ; )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-20 18:22, pirms 9 gadiem
Uģim viss jābeidz šī māžošanās ārprāc čeham zaudēt

  -1 [+] [-]

, 2016-02-20 18:23, pirms 9 gadiem
HMB-Eksperts rakstīja: Davai minhene veel vismaz golu!!!!!!
Izcils gols Milleram

     [+] [-]

, 2016-02-20 18:23, pirms 9 gadiem
Uģis gan izcilnieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-20 18:38, pirms 9 gadiem
HMB-Eksperts rakstīja: Brieduma paziime ir nedziivot kuldigas apkaartnee
Meksika jau labāka - tur skeletonu saprot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-20 18:46, pirms 9 gadiem
Tagad vēl Lohneru jāapiet

     [+] [-]

, 2016-02-20 18:48, pirms 9 gadiem
Lohners arī apiet tagad kārta Dīnam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-20 18:50, pirms 9 gadiem
Kā var dīnam kāst
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-20 18:51, pirms 9 gadiem
Diemžēl bet nekas mums nespīd..

     [+] [-]

, 2016-02-20 18:53, pirms 9 gadiem
Kā briti var būt tik augstu...

  +2 [+] [-]

, 2016-02-20 18:55, pirms 9 gadiem
Melbārdis vēl varētu atrunāties ka bija trauma.. bet ko abi pārējie piloti teiks par savu slikto startu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-20 19:02, pirms 9 gadiem
Nesaprotu kā vāciešiem tā var slīdēt ar tādām kļūdām..
liekas neloģiski...

     [+] [-]

, 2016-02-20 19:02, pirms 9 gadiem
Da ble ka ar tadiem braucieniem vaciesiem var slidet tik labi,,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-20 19:02, pirms 9 gadiem
Da bl.. tie vācieši konkrēti kaut ko izmanto nelegālu

  +8 [+] [-]

, 2016-02-20 19:05, pirms 9 gadiem
zaxx rakstīja: Da bl.. tie vācieši konkrēti kaut ko izmanto nelegālu
Tiešām, jau zaje&aļi, brauc kā pudele pa notekcauruli, vienalga ātrāk par visiem. Tas nav sports.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-20 19:05, pirms 9 gadiem
Frīdrihs var braukt kā grib, viņam bobs slid nenormāli.

  +4 [+] [-]

, 2016-02-20 19:06, pirms 9 gadiem
hehe, nopietns sportaveids- džeks vispār nestūrē, visur triecas bortos, bet vienalga vinnē

  -2 [+] [-]

, 2016-02-20 19:08, pirms 9 gadiem
medaļu atstāja treneri, neliekot līderi kā Lat1
ja MEL, visus posmus braucot, būtu 3 rangā, pat tad stārs ir jāliek pa priekšu

     [+] [-]

, 2016-02-20 19:08, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Huulij, sieviešu basi šovakar skatīsies?
Jā - lielā vakar anagla

  +1 [+] [-]

, 2016-02-20 19:09, pirms 9 gadiem
chemist_dk rakstīja: hehe, nopietns sportaveids- džeks vispār nestūrē, visur triecas bortos, bet vienalga vinnē
Tur jau tas āķs, ka Rīmenim šķiet, ka kļūda maksā 0,1 un to potē mājsaimniecēm
reāli bardaks startā pat 0,05 nemaksā, bet šie kaut ko gaužās, kā var tā iestumt : )))
pērles pērļu galā

  -2 [+] [-]

, 2016-02-20 19:13, pirms 9 gadiem
zaxx rakstīja: Da bl.. tie vācieši konkrēti kaut ko izmanto nelegālu
Vells pa stender
Porzee ar izmanto ko nelegālu
Zaudēt ir jāmāk visās vietās

     [+] [-]

, 2016-02-20 19:14, pirms 9 gadiem
tapēc, ka neatzīst btc
un tā arī kangariem vaijg

  +1 [+] [-]

, 2016-02-20 19:16, pirms 9 gadiem
Mūsējiem visu šo sezonu ir tendence - trasē pazaudēt labi uzstumto startu. Es pieņemu,ka mūsu izlases slieces ir ļoooooooooti atpalikušākas, nekā citiem no Top20. Iedomāties pat negribas - kas būtu, ja mūsējie būtu fiziski švaki....

     [+] [-]

, 2016-02-20 19:16, pirms 9 gadiem
Tehniku vajag uzlabot obligati,tikai jautajums Prusim kapec to nedara-naudas nav?

     [+] [-]

, 2016-02-20 19:17, pirms 9 gadiem
Reāli Melbārdim ir sliktākā no top9, Ķibermanim no top20, bet Zaļimam no top25!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-20 19:17, pirms 9 gadiem
mastrojani rakstīja: Mūsējiem visu šo sezonu ir tendence - trasē pazaudēt labi uzstumto startu. Es pieņemu,ka mūsu izlases slieces ir ļoooooooooti atpalikušākas, nekā citiem no Top20. Iedomāties pat negribas - kas būtu, ja mūsējie būtu fiziski švaki....
paskati mūsu vietas bez Miņina

  +4 [+] [-]

, 2016-02-20 19:18, pirms 9 gadiem
Reāli žēl puišus...starts labs, brauc labi, bet.....slieces neslīd un līdz ar to nav labu rezultātu. Te pat var labi nebraukt, bet ja tev ir izcila tehnika būsi trijniekā.....

  +1 [+] [-]

, 2016-02-20 19:20, pirms 9 gadiem
Paskatās uz mūsu starta laikiem un vietām!
IBSF | International Bobsleigh & Skeleton...

     [+] [-]

, 2016-02-20 19:24, pirms 9 gadiem
HMB-Eksperts2 rakstīja: Psc, pazors valodniecibas centram
Kartejais bans jo kadam kkas nepatiik, kamer citi rasisti saukaajas un spamo kaa grib

PAZORI!!
Ko blausties, jēga tā pat nekāda

  +1 [+] [-]

, 2016-02-20 19:25, pirms 9 gadiem
Bobslejs - sporta veids, kurā nosaka labāko tehniku, iesaku bobus vienkārši palaist pa reni, kurš ātrāk lejā tas vinnētājs. Reāli rēcigi klausīties divus ekspertkomiķus - cik skaistsi izņemta vīrāža, kāda ideāla trajektorija, ekselenta virāža u.t.t. nākamie ar komentiem rupja ķlūda startā, slikti sasēdās, slieces nostaigāja, vairākas reizes pielaboja, trajektorija nekāda .... da bļins vēl enkurs izmests un vienalga - 0,20 no iepriekš minētā. Te būtu vietā cīnīties vēl par konstruktoru kausu, kā F1

  +2 [+] [-]

, 2016-02-20 19:28, pirms 9 gadiem
Uldis Siksna rakstīja: Bobslejs - sporta veids, kurā nosaka labāko tehniku, iesaku bobus vienkārši palaist pa reni, kurš ātrāk lejā tas vinnētājs. Reāli rēcigi klausīties divus ekspertkomiķus - cik skaistsi izņemta vīrāža, kāda ideāla trajektorija, ekselenta virāža u.t.t. nākamie ar komentiem rupja ķlūda startā, slikti sasēdās, slieces nostaigāja, vairākas reizes pielaboja, trajektorija nekāda .... da bļins vēl enkurs izmests un vienalga - 0,20 no iepriekš minētā. Te būtu vietā cīnīties vēl par konstruktoru kausu, kā F1
Kā vācieši agrāk teica, Jūs variet uzvarēt PK posmus, bet mēs tāpat uzvarēsim PČ!
Melbārža 2 PČ medaļas- bija augstākā pilotāža, jo tehnikā tika pamatīgi zaudēts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-20 19:31, pirms 9 gadiem
HMB-Eksperts2 rakstīja: Psc, pazors valodniecibas centram
Kartejais bans jo kadam kkas nepatiik, kamer citi rasisti saukaajas un spamo kaa grib

PAZORI!!
par ko Tev? Ātri gan jaunojies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-20 19:39, pirms 9 gadiem
kur basi komentējam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-20 19:46, pirms 9 gadiem
Tīri eksperimentāli varētu Melbārdis nobraukt ar vācu bobu. Kvai treniņā,vai kur citur. Rezultāts būtu acīm redzams

     [+] [-]

, 2016-02-20 19:53, pirms 9 gadiem

     [+] [-]

, 2016-02-20 20:44, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: medaļu atstāja treneri, neliekot līderi kā Lat1
ja MEL, visus posmus braucot, būtu 3 rangā, pat tad stārs ir jāliek pa priekšu
To neizvēlas treneri. Starta numuri tiek izlozēti pēc attiecīgās vietas rangā.

     [+] [-]

, 2016-02-20 20:46, pirms 9 gadiem
mareks69 rakstīja: Tīri eksperimentāli varētu Melbārdis nobraukt ar vācu bobu. Kvai treniņā,vai kur citur. Rezultāts būtu acīm redzams
Smejies vai? Tos tak sargā kā acuraugu, nedoddies kāds no svešas komandas kaut pirkstu piedurs, kur nu vēl iekšā sēsties un braukt.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-20 21:12, pirms 9 gadiem
Virsraksts iespārda - tik pat labi 14 simtdaļas līdz sudrabam..

     [+] [-]

, 2016-02-20 21:19, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Rīmenis ir unikāls komentētājs un "pārzina virtuvi". Piemēram, šovakar uzzinājām, ka braucienam zaļo gaismu nedod, kamēr trases darbinieki ar slotām nav izkāpuši ārā no renes. Un tas viss esot drošības nolūkos.
Tu laikam sasapņojies. Es kaut ko tādu gan nedzirdēju. Latviešiem tā skaudība raksturīga,- pats treniņbiksēs, grauž sēkliņas, bet kritizēt gan grib visus.... Ķipuram tur vispār pērles sprāgst laukā. Nu un? Viņš ir braucis bobslejā un ar milzīgu veiksmi vinnējis Kalgari, kamdēļ vēlāk strādājis daudzās valstīs par treneri. Toties te katrs pienapuika zina labāk par visiem un runā arī. Pirmajā aprīlī varētu šos meistarus laist komentēt, teiksim futbolu....

     [+] [-]

, 2016-02-20 21:53, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ir labi
ir labi... bet varēja arī labāk

     [+] [-]

, 2016-02-20 22:08, pirms 9 gadiem
Redzēs sanāks ar vai nē tā medaļa.

     [+] [-]

, 2016-02-21 03:16, pirms 9 gadiem
Mumins rakstīja: Smejies vai? Tos tak sargā kā acuraugu, nedoddies kāds no svešas komandas kaut pirkstu piedurs, kur nu vēl iekšā sēsties un braukt.
Nu jā,tas skaidrs,ka tas nenotiks nekad,bet būtu interesanti,tīri teorētiski. Vai arī visi brauc ar vienādu bobu

     [+] [-]

, 2016-02-21 05:09, pirms 9 gadiem
sportists456 rakstīja: Redzēs sanāks ar vai nē tā medaļa.
Apšaubāmi gan. Nav pamatojuma. Otrā braucienā bija nedaudz labāki apstākļi kā konkurentiem. It kā nobrauca maksimāli labi, konkurenti kļūdījās un neatvinnēja praktiski neko ( viena, divas simtdaļas nav nopietni! ).

     [+] [-]

, 2016-02-21 09:28, pirms 9 gadiem
kamēr vācieši varēs darīt ar slidām ko grib būs nereāli vismaz par zeltu1

     [+] [-]

, 2016-02-21 11:18, pirms 9 gadiem
Cikos šodien bobi?

     [+] [-]

, 2016-02-21 11:48, pirms 9 gadiem
[quote alpaville]
Apšaubāmi gan. Nav pamatojuma. Otrā braucienā bija nedaudz labāki apstākļi kā konkurentiem. It kā nobrauca maksimāli labi, konkurenti kļūdījās un neatvinnēja praktiski neko ( viena, divas simtdaļas nav nopietni! ).
[/quot

Piekrītu, optimismam neredzu pamatu! Rīmenis jūsmoja, ka atvinnēts, bet reāli pāris simtdaļas nav nekas, jo pat Rīmenis pirms sacīkstēm pats sacīja, ka rezultāti būs ļoti blīvi.. tāpēc, atvinnēt varētu cerēt kādas o,5 simtdaļas, bet ne vairāk....

Jānotiek kaut kam radikāli neparedzamam ar laika apstākļiem vai daudzu citu ekipāžu rupjām kļūdām, lai tiktu trijniekā

     [+] [-]

, 2016-02-21 12:30, pirms 9 gadiem
Justs rakstīja: [quote alpaville]
Apšaubāmi gan. Nav pamatojuma. Otrā braucienā bija nedaudz labāki apstākļi kā konkurentiem. It kā nobrauca maksimāli labi, konkurenti kļūdījās un neatvinnēja praktiski neko ( viena, divas simtdaļas nav nopietni! ).
[/quot

Piekrītu, optimismam neredzu pamatu! Rīmenis jūsmoja, ka atvinnēts, bet reāli pāris simtdaļas nav nekas, jo pat Rīmenis pirms sacīkstēm pats sacīja, ka rezultāti būs ļoti blīvi.. tāpēc, atvinnēt varētu cerēt kādas o,5 simtdaļas, bet ne vairāk....

Jānotiek kaut kam radikāli neparedzamam ar laika apstākļiem vai daudzu citu ekipāžu rupjām kļūdām, lai tiktu trijniekā
Nav variantu.Tak bija redzams ka konkurenti pat ar sānslīdēm bija labāki.Pat startā aizskrien tālāk(pretēji treneriem teikto,ka nedrīkst pa ilgu uzskriet).Kaut ienesās pirmajā līkumā,kaut drifto,stūri rausta utt..Tāpat beigās liels ātrums un nevar viņiem neko padarīt.

     [+] [-]

, 2016-02-22 11:56, pirms 9 gadiem
Ałło , gudrinieki, analītiki, turpinam komentet lietas, kuras nesaprotam.....