Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:12, Did:0, useCase: 3
Autors: Gundars Zaburdajevs

Melbārža četriniekam bronza Vinterbergā

Melbārža četriniekam bronza Vinterbergā
Oskars Melbārdis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien PK bobslejā Vinterbergas trasē mūsu ekipāža ar Oskaru Melbārdi, Helviju Lūsi, Arvi Vilkasti un Jāni Strengu ieņēma trešo vietu - Melbārdis šajā nedēļas nogalē jau otro reizi ieņēma vietu uz goda pjedestāla. Edgara Maskalāna četrinieks otrajā braucienā atguva piecas vietas un beigās bija astotais.

Edgara Maskalāna ekipāžai izloze pirmajā braucienā bija lēmusi trešo starta numuru. Startā mūsu četriniekam 5,24 sekundes, vēl trases augšā Maskalāns bija priekšā tā brīža līderim Springam, tomēr, lai arī tika izbraukts bez lielām kļūdām, finišā lēnākais laiks no pirmajiem trim. Līdzīgi kā vakar, arī šoreiz vēlāk braukušajiem ledus slīdēja ātrāk, līdz ar to, tās vadošās ekipāžas, kas brauca aiz Maskalāna četrinieka, uzrādīja labākus laikus – beigās pēc pirmā brauciena 13. vieta.

Savukārt otrs mūsu četrinieks ar pilotu Oskaru Melbārdi startēja devītais. Tika uzrādīts pārliecinoši labākais starts (5,11) un arī trase tika izbraukta veiksmīgi. Pēdējā starpfinišā Melbārža četrinieks vēl bija pirmais, tomēr beigās uzrādīja vienu sekundes simtdaļu sliktāku rezultātu nekā līderim Zubkovam – dalīta otrā vieta ar Floršucu. Uzreiz pēc tam braukušais Kasjanovs bija Melbārža un Floršuca tuvākais sekotājs, atpaliekot trīs simtdaļas.

Arī otrajā braucienā no Latvijas ekipāžām pirmais trasē devās Maskalāna četrinieks. Šoreiz starts bija daudz veiksmīgāks (5,13), trasē tika pieļautas pāris kļūdas, tomēr visai pārliecinoši tika uzrādīts labākais laiks. Van Kalkers nobrauca lēnāk par mūsējiem, tāpat arī Baumans (Šveices ekipāža finišā krita), Bertaco, Springs un Rašs (arī kritiens), ļaujot mūsējiem ielauzties pirmajā desmitniekā – beigās Maskalānam astotā vieta, par piecām augstāk nekā pēc pirmā brauciena.

Melbārža ekipāža trasē devās kā trešā no beigām. Starts tika uzlabots līdz 5,07 sekundēm, arī trasē veicās labi un izdevās apsteigt arī pirms tam lielisku braucienu veikušo Holkombu – tika nodrošināta vismaz bronza. Floršucs, ar kuru mūsējiem bija vienāds rezultāts, bija lēnāks startā, tomēr vāciešiem bobs slīdēja ātrāk. Pirmā brauciena līderis Zubkovs trasē pieļāva pāris kļūdas, zaudējot iegūto pārsvaru un piekāpjoties Floršucam. Melbārdis līdz ar to trešais – jau otrā medaļa šajā nedēļas nogalē!

PK Bobslejā. Četrinieki

VEkipāžaValsts1.br.2.br.Laiks
1.Floršucs/Gerhards/Kuske/BlassVācija55.3955.131.50.52
2.Zubkovs/Jegorovs/Truņenkovs/HrenkovsKrievija55.3855.161.50.54+0.02
3.Melbārdis/Lūsis/Vilkaste/StrengaLatvija55.3955.261.50.65+0.13
4.Holkombs/Olsens/Langtons/TomaševicsASV55.5655.131.50.69+0.17
5.Kasjanovs/Ņegodajlo/Belugins/MoissKrievija55.4255.281.50.70+0.18
6.Arndts/Špīrs/Redigers/PuceVācija55.4855.291.50.77+0.25
8.Maskalāns/Dreiškens/Broks/DambisLatvija55.9055.381.51.28+0.76

Kopvērtējums

VPilotsValstsP
1.Tomass FloršucsVācija625
2.Aleksandrs ZubkovsKrievija619
3.Stīvens HolkombsASV578
4.Manuels MahataVācija569
5.Aleksandrs KasjanovsKrievija568
6.Maksimilians ArndtsVācija554
7.Oskars MelbārdisLatvija504
8.Edgars MaskalānsLatvija504

Izmantotie resursi:
Home : FIBT the international home of...


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 10:56, pirms 14 gadiem
Oskars atkal taisa pārsteigumus, ja vēl Daumantu ieliktu Oskara komandā, tad te pārējie varētu iet mājās!
, 2011-12-18 10:58, pirms 14 gadiem
malači, ceram uz medaļām arī šodien
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 11:00, pirms 14 gadiem
Žēl Maskalāna vienkārši nepaveicās...
, 2011-12-18 11:00, pirms 14 gadiem
maskalaans atgaadina Guutu, tip labi brauc, bet nekad nebuus liideris un duuzis
, 2011-12-18 11:03, pirms 14 gadiem
Maskalānam jāprot parādīt savu potenciālu. Ja viņš visos treniņbraucienos apdzen Oskaru tad problēma ir galvā un potenciāls ir liels. Šodien Oskars veica ļoti labi savu braucienu un priecē ka vēl ir rezerves izaugsmei. Pat brīnos ka itāļi, francūži gadiem nevar atrast pilotu kurš cīnītos par trijnieku bet mums viņi visu laiku rodas-tagad gan Oskars gan Edgars-šogad Edgars par trijnieku necīnās , bet iepriekšējā sezonā gan.
Pilots kurš var iebraukt desmitniekā ir jāsaudzē-žēļ ka Miņins gribēja visai komandai diktēt savus noteikumos un pieturējās pie politikas visu man-labāk ir tagad, kad uzsvars nav uz vienu ekipāžu, bet tiek dalīts uz divām-jo nav zināms kurš var nobraukt labāk sezonas sākumā vai beigās, kam veiksies ar laiku utt.
, 2011-12-18 11:03, pirms 14 gadiem
Par to Gūta sindromu būs taisnība
, 2011-12-18 11:04, pirms 14 gadiem
barclay7 rakstīja: maskalaans atgaadina Guutu, tip labi brauc, bet nekad nebuus liideris un duuzis
Regulārs līderis nebūs, bet ir gan 1 gan 2 vieta PK posmos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 11:08, pirms 14 gadiem
Nu ko, pirmais brauciens parādīja, kurš no Latvijas pilotiem ir Nr.1.
, 2011-12-18 11:15, pirms 14 gadiem
Miņina ''visu man'' pa lielam var saprast. To saprot jebkurš +/-sportists, kas ieguldījis milzīgu darbu.
, 2011-12-18 11:15, pirms 14 gadiem
makaka3 rakstīja: A kur tas Gūts vispār pazuda?

Ķipa trenējot jaunos
, 2011-12-18 11:17, pirms 14 gadiem
Nez ko maskalāns atkal izdomās...prasīs ekmanim lai melbārdi atskaita no izlases...
, 2011-12-18 11:23, pirms 14 gadiem
Skatos ka dažiem, patīk visu laiku par kādu ņirgāties -Cipulis, mūsu slēpotāji, dažiem nepatīk Podziņš, biatlonisti-droši vien jau tagad var sākt ņirgāties par tiem jo jauktā stafetē noteikti būs pašās beigās(var apdzīt 1-2 komandas). Tagad ņirgājās par pilotu kurš var iebraukt desmitniekā pasaulē.
Tikai nejaukt ar kritiku - ņirgāties un kritizēt ir 2 atšķirīgas lietas. Jā Maskalāns kritizēja ka Miņins visu grib sev-viņš iestājās par to lai dalītu labumus līdzīgi nevis visu tikai labākajam. Protams ka ne visur Maskalānam bija taisnība un uzskatu ka daļu ko viņš teica nevajadzēja teikt un tagad Maskalāns nebrauc tā kā no viņa gaida-ir jābrauc labāk, bet neņirgājos par cilvēku.
, 2011-12-18 11:23, pirms 14 gadiem
Slieka Style rakstīja: Miņina ''visu man'' pa lielam var saprast. To saprot jebkurš +/-sportists, kas ieguldījis milzīgu darbu.
turklāt vēl tas , ka daļu sponsoru viņš piesaistīja pats..
, 2011-12-18 11:28, pirms 14 gadiem
Skatos ka Melnbarda cēsniekā ir divi vieglatlēti (bijušie?)
, 2011-12-18 11:29, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Skatos ka dažiem, patīk visu laiku par kādu ņirgāties -Cipulis, mūsu slēpotāji, dažiem nepatīk Podziņš, biatlonisti-droši vien jau tagad var sākt ņirgāties par tiem jo jauktā stafetē noteikti būs pašās beigās(var apdzīt 1-2 komandas). Tagad ņirgājās par pilotu kurš var iebraukt desmitniekā pasaulē.
Tikai nejaukt ar kritiku - ņirgāties un kritizēt ir 2 atšķirīgas lietas. Jā Maskalāns kritizēja ka Miņins visu grib sev-viņš iestājās par to lai dalītu labumus līdzīgi nevis visu tikai labākajam. Protams ka ne visur Maskalānam bija taisnība un uzskatu ka daļu ko viņš teica nevajadzēja teikt un tagad Maskalāns nebrauc tā kā no viņa gaida-ir jābrauc labāk, bet neņirgājos par cilvēku.
tam kas ir labāks , tas arī ir pelnījis vairāk un tas arī jāatbalsta vairāk, tā dzīvē iekārtots un tā ir visos sporta veidos - i skeletonā, i komandu sportavedos, jo maksā vairāk tam kas labāks, nemaz nerunājot par autosportu.. takā nav ko tai meitenei maskalānam cepties...būtu mums miņins -būtu arī regulāri medaļas, viņš jau ar nav maizais bērns, arī būtu šovasar pie fiziskā pielicis..bet kā ir tā ir..lielākā kļuda Latvijas sportā, ka miņinu atskaitīja..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 11:43, pirms 14 gadiem
Man jau liekas, ka Prūsis ir tā mūsu panākuma atslēga, kas noslīpē tos dimantiņus. Paldeis Prūsim, ka par kapeikām velk Latvijas bobsleju
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs
, 2011-12-18 11:44, pirms 14 gadiem
sāļā_zebiekste rakstīja: tam kas ir labāks , tas arī ir pelnījis vairāk un tas arī jāatbalsta vairāk, tā dzīvē iekārtots un tā ir visos sporta veidos - i skeletonā, i komandu sportavedos, jo maksā vairāk tam kas labāks, nemaz nerunājot par autosportu.. takā nav ko tai meitenei maskalānam cepties...būtu mums miņins -būtu arī regulāri medaļas, viņš jau ar nav maizais bērns, arī būtu šovasar pie fiziskā pielicis..bet kā ir tā ir..lielākā kļuda Latvijas sportā, ka miņinu atskaitīja..
Miņina atskaitīšana ir ļoti sāpīga bet tas bija kā operācija-audzējs jāizgriež. Nevar auklēties ar pilotu kā ar zīdaini-prieks ka treneri parādīja raksturu-Miņins patvaļīgi nebrauc uz sacensībām-neklausa trenerus-Eiropas kausus sauc par sētas mačiem. Tomēr treneru korpuss nosaka darba kārtību-nu kurā iestādē padotie komandēs vadību un treneru korpuss kopumā ir pierādījis ka prot strādāt.
Miņinu izmeta un Maskalāns uzreiz sāka iekļūt trijniekā. Tagad mēs nezinām kurš ir labāks-protams ja skatāmies tagad tad Melbārdis, bet labāko nosaka ilgstošā laika posmā nevis pēc 3 posmiem.
Mums ir diemžēl raksturīgi no viena vai dažiem startiem izdarīt tālejošus secinājumus- kādi super raksturojumi bija Maskalānam pēc uzvaras PK posmos. Mēs ātri metamies no viena grāvja otrā , bet nemeklējam neveiksmju un veiksmju cēloņus, Piksons biatlonā- kā viņu lamāja, tad uzreiz tā sāka slavēt.
Kurš būs labāks nākošā sezonā es nezinu-izskatās ka Melbārdis, bet kā nespeciālists uzticos treneriem, bet lasot te man šķiet ka te savākušies visi kas gudrāki par treneriem bobslejā, biatlonā, hokejā, futbolā utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 11:53, pirms 14 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Kāpēc neslīd atkal?
Ekmaņa vārdiem 5-6 gadi veci bobi.
, 2011-12-18 11:53, pirms 14 gadiem
zhhigolo rakstīja: Zintim dziļa sāpe
viņu var saprast. ja naudu iedala privātiem basketa klubiem, ar domu, ka kaut kad varbūt veči tiks uz OS (kur viņi vēl nekad nav bijuši)...dāmu basketam jau neiedeva, bet dāmas OS ir spēlējušas. privātiem klubiem dod, bet sportistiem, kuri sacīkstēs pārstāv Latviju- jādarbojas par maizes gabalu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: TripleX
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: TripleX
Slēpts komentārs: siruan
, 2011-12-18 12:00, pirms 14 gadiem
TripleX rakstīja: Vareeja jau pieaugt un tikt tam aizvainojumam paari, a to jau ntos gadus riebjaas skatiities pa ltv7.....
Tu maz apjēdz,ka bobslejs ir tas pats kas Formula1!!!Un nevar kautkādus grašus atmest Pasaules klases bobslejistiem un dodt miljonus stulbam privātam basketbola klubam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 12:01, pirms 14 gadiem
TripleX rakstīja: Tas duraks Ekmanis, gan var iideet muuzdien par muusu shvakajiem liidzekliem..... mudaks
Tas mudaks tevi siekalzaķi ar vienu knipi uz dēļiem noliktu... vavuļotājs hrenovs
Slēpts komentārs: TripleX
Slēpts komentārs: sāļā_zebiekste
, 2011-12-18 12:03, pirms 14 gadiem
Davai nepļūtat te, ja. ne par Maskalānu, ne Ekmani. Ja pirms Maskalāna nebūtu gropē saslaucīts sniegs, tad būtu sešinieks.
, 2011-12-18 12:04, pirms 14 gadiem
kokodžambo rakstīja: Tas mudaks tevi siekalzaķi ar vienu knipi uz dēļiem noliktu... vavuļotājs hrenovs
aizej stuurii appirdies....
, 2011-12-18 12:04, pirms 14 gadiem
Vai nu visi šogad eksperimentē ar slidām vai arī mūsējie ir pielikuši. Fiziski tas ir acīmredzams.
, 2011-12-18 12:05, pirms 14 gadiem
TripleX rakstīja: Bet cik ilgi raudaas? gadu? divus? Latvijaa taa notiek, ja vinsh vel to nav apjeedzis..... katru reizi, katraa posmaa viens un tas pats.... pat katraa braucienaa viens un tas pats.....
laikam neko nezini par basketklubiem piešķirto naudu, saistībā ar kuru ekmanis runāja
, 2011-12-18 12:06, pirms 14 gadiem
TripleX rakstīja: aizej stuurii appirdies....
Nu re jau samīzies
, 2011-12-18 12:07, pirms 14 gadiem
TripleX rakstīja: Bet cik ilgi raudaas? gadu? divus? Latvijaa taa notiek, ja vinsh vel to nav apjeedzis..... katru reizi, katraa posmaa viens un tas pats.... pat katraa braucienaa viens un tas pats.....
Tu maz apjēdz,kas ir privāts baša klubs,kas NEKO nav sasniedzis.Un PASAULES ČEMPIONĀTS BOBSLEJĀ!!!!!!!!!!!!Tev vispār smadzenēs ir kautviena rieva???
Slēpts komentārs: TripleX
, 2011-12-18 12:13, pirms 14 gadiem
TripleX rakstīja: Tad znacit ekmanis ir nekas... jo nemaak izsist savam sportam naudu, kameer citi to izdara.... un vajag bobslejam piesaistiit cilveekus kuriem valsts dod naudu - dariit to taa, kaa to visi citi dara Latvijaa, nevis visulaiku raudaat.... Shogad basketbolam iedeva naakamgad kkaadam hrenovam biatlonam iedos.... ko tad es varu dariit, ka vinam nedod..... klausiitos to muuziigo vaavuloshanu?
Izsist naudu pie šī brīža apstākļiem ...
, 2011-12-18 12:14, pirms 14 gadiem
Gūts jau bija kāds pustrakais, pat stūmēji ar viņu negribēja braukt, jo nekad nezināja vai tiks līdz trases lejai!
, 2011-12-18 12:16, pirms 14 gadiem
TripleX rakstīja: Tad znacit ekmanis ir nekas... jo nemaak izsist savam sportam naudu, kameer citi to izdara.... un vajag bobslejam piesaistiit cilveekus kuriem valsts dod naudu - dariit to taa, kaa to visi citi dara Latvijaa, nevis visulaiku raudaat.... Shogad basketbolam iedeva naakamgad kkaadam hrenovam biatlonam iedos.... ko tad es varu dariit, ka vinam nedod..... klausiitos to muuziigo vaavuloshanu?
Skatos tev kā Vienotības BIEDRAM šīs naudas dalīšanas savējiem ir smalki atstrādātas.Tāpēc arī mūsu valsts ir tādā dziļā pakaļā.Jaunups nav tev radinieks?
, 2011-12-18 12:20, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Vai nu visi šogad eksperimentē ar slidām vai arī mūsējie ir pielikuši. Fiziski tas ir acīmredzams.
starts ir izcils, un brauc arī neslikti. Skaidrs ir ka bobi ir vecie, bet slidas jaunas. Vispār jau valsts varēja iedot $$$ priekš sočiem, lai sagatavojas un uztaisa kamanas.
, 2011-12-18 12:22, pirms 14 gadiem
Ir!!
, 2011-12-18 12:22, pirms 14 gadiem
Mjā skatos un brīnos, tiešām šodien jau izbraucām uz meistarību un fizisko, vakar paveicās, bet nu cepuri nost.
, 2011-12-18 12:22, pirms 14 gadiem
uurrrrrrrrrrrrr rāaaā''aāā''aāa a''a''aāāāā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 12:24, pirms 14 gadiem
pinokio rakstīja: Skatos tev kā Vienotības BIEDRAM šīs naudas dalīšanas savējiem ir smalki atstrādātas.Tāpēc arī mūsu valsts ir tādā dziļā pakaļā.Jaunups nav tev radinieks?
Esmu Visu Latvijai biedrs
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 12:26, pirms 14 gadiem
Malacis Oskars...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 12:28, pirms 14 gadiem
Prime Time rakstīja: Nav jēgas stāstīt .... Aprobežotības kalngals, ko grib to redz viņi.
Bet protams, bobslejam vajadzēja iedot, jo mums ir tradīcijas un cilvēki ar mozgām, bet ja viņi aizies, tad pēc 10 gadiem tādus ne par kādu naudu neatradīs. Arī Siguldas trase bija jāpārtaisa, bet tā ir jau nu federācijas vaina, jo vajadzēja atrast labajos laikos kādu kas nosponsorē. Tas bija iespējams. Un es ticu, ka iespējams tagad ar Eiroaps naudu arī varētu kaut ko izbīdīt, tik vajag valsts līdzfinansējumu
, 2011-12-18 12:28, pirms 14 gadiem
Prime Time rakstīja: Melnbārdis ir vnk nenoslīpēts dimants. Ceru, ka treneri koncentrēsies uz viņu, nevis uz Maskalānu. Nesalīdzināmi labāks potenciāls un šobrīd jau praktiski ir pirmais numurs.

Kāds var pateikt, kā tagad ir ar tiem bobiem un slidām? Abiem vienādi vai pirmajam (Maskalānam ) numuram ir labākas slidas?
Slida iespējams Maskalānama labāka, jo izlozē bija veiksmīgāks! Bobi abi vienādi....
Kā teica, mums tehnika 5-6 gadi veca, bet viss pasaulē iet uz priekšu!
, 2011-12-18 12:29, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nezinu ko visi cepās par basketbolu, tas ka hokejam dod miljonus, bet LAČ ir sūds un izlase iziet uz veiksmi, un nemaz nerunāsim, kā RD aiziet 10 miljoni no Latvijas gāzes maksātājiem.
ģinamo sponsors ir itera, ne? privāts kantoris...un vai LOK, LOV dod miljonus hokejam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 12:31, pirms 14 gadiem
Malacis, oskars!!!!!
, 2011-12-18 12:32, pirms 14 gadiem
Puiši malači,liels potenciāls!
, 2011-12-18 12:32, pirms 14 gadiem
pikolo rakstīja: ģinamo sponsors ir itera, ne? privāts kantoris...un vai LOK, LOV dod miljonus hokejam?
Naivuli, tas privātais kantoris ir staprnieks, kurš atvelk sev un RD. Krievi nedod neko par velti, tie 10 miljoni ir atvilkti no mūsu gāzes cenas. Es to zinu 100%, un valsts ir devusi LHF miljonu, kad piedalījās olimpiādei, interesanti, kur tika iztērēts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 12:33, pirms 14 gadiem
praatami neaptverami,ka chalji treneejaas un brauc par seetnieka algu....

Visu cienju un paldies par pozitiivaam emocijaam !
, 2011-12-18 12:33, pirms 14 gadiem
Prime Time rakstīja: Pie tam tie kuri sūdzas par to, ka valsts nauda ir iedota VEFam un ARĪ BKV (ko daudzi nepamana), tas nav nekas īpašs.
Piemēram Lietuvā, Spānijā, Krievijā valsts tā vien dod naudu saviem klubiem. Un nevajag te sākt runāt par to, ka viņiem vairāk naudas - viņi arī dod attiecīgi vairāk. Pie tam LVM nauda sastāda ja labi 20% no VEFa budžeta, ko nevar teikt par BKV.

Tad kad bobslejā Ekmanis atradīs 75% privātos sponsorus, tad arī valsts varbūt iedos ko vairāk.
IR ir tur privātis liels, tas pats arčers, kurš ticis pie visiem Rīgas Domes projektiem dod naudiņu. Bet nepietiek, jo cik atceros, lai uztaisītu bobu labu vajag 300k
, 2011-12-18 12:34, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Naivuli, tas privātais kantoris ir staprnieks, kurš atvelk sev un RD. Krievi nedod neko par velti, tie 10 miljoni ir atvilkti no mūsu gāzes cenas. Es to zinu 100%, un valsts ir devusi LHF miljonu, kad piedalījās olimpiādei, interesanti, kur tika iztērēts?
ja gribi zināt, kur lhf tērē naudu, ej pajautā kiram. kaut kā basketa fani satraukušies, ka cilvēkiem nepatīk 2 klubu atbalstīšana ar stulbu pamatojumu- 2016. gada OS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 12:36, pirms 14 gadiem
Mazās intervijas savās valodās. Patīkami. Vācietis norāva pusvārdā, varēja tikai pateikt - thankyou :d
, 2011-12-18 12:36, pirms 14 gadiem
Bravo.
LV bobslejā tukšu vietu nemēdz būt.
Aizgāja Miņins, bet atnāca Melnbārdis.
, 2011-12-18 12:36, pirms 14 gadiem
MALAČI tāds LEPNUMS par mūsu vīriem.
Slēpts komentārs: Spiegs08
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 12:37, pirms 14 gadiem
Aplausi un apsveikumi čaļiem.Lai veicas un viss piepildās!Prieks
, 2011-12-18 12:37, pirms 14 gadiem
eurosport 2 komentētājs... small nation from Baltic.... medalists.... unbeliveable.....
, 2011-12-18 12:37, pirms 14 gadiem
Nu nez, ja tagad te tik daudzi runa par sponsoriem un naudas trukumu ? Tad kas butu ja mums nebutu Melbardis, brauktu pa 7-10 vietam un runatu ka nav naudas, vai tad Dukuriem valsts dod miljonus ? Manuprat Melbradis lieliski pierada ka tehnika ir konkuretspejiga, diez vai Prusis pateikts ka Melbardis nobrauca labak ka Zubkovs, kuram ir tada pieredze un kurs seit ir ieprieks uzvarejis, vai ari labak ka majinieks Florsucs vai ne ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 12:38, pirms 14 gadiem
Urāāāā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 12:40, pirms 14 gadiem
malači
, 2011-12-18 12:40, pirms 14 gadiem
daži uzskata, ka mums 6 gadus veca tehnika esot konkurētspējīga
Tad jau mēs pirms 6 gadiem būsim nākotnes bobus sabūvējuši.
Konkurētspējīgi esam mēs. Tehnika...nu nelej!
, 2011-12-18 12:42, pirms 14 gadiem
Ko šodien teiks Maskalāna aizstāvji? Lietus, vētra, izloze? Melnbārdis vēlreiz pierādīja, ka ir galvas tiesu labāks! Maskalānam laiks aiziet un dot vietu jaunajiem! Oskars ar stūmējiem malači, bet man žēl Maskalāna stūmējus, kārtējo reiz ar tādu pilotu ir nolemti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 12:44, pirms 14 gadiem
Pipars_Oksiks rakstīja: Savējos???? es tos Aivara *upša laizītājus i tuvu nekad neesmu cienījis! esmu jutis līdzi abiem klubiem tikai Eirokausos,bet nu tagad Man pie tirsas,kas ar viņiem notiek,jo kā jau teicu,tad nodokļus maksāju valstij ,nevis sīņiem un salašņām!A te čaļi par vēdertiesu kapā,jopcik!
Latviajs Valsts meži no tevis nodokļus neiekasē, neuztraucies. Tas ir valsts uzņēmums, kas nodarboajs ar Latvijas valsts mežiem.
, 2011-12-18 12:45, pirms 14 gadiem
Prime Time rakstīja: Melnbārdis gadījumā neizceļ baigi daudz dēļ fiziskās sagatavotības, jo startā iegūst daudz ... man liekas.
Protams, ka izcel, bet tiesi tapec es saku, vai Prusis teiktu ka vins nobrauca labak brauksanas zina par abiem ieprieks minetajiem, taka domaju ka viss ir +- godigi, diez vai papildus 100-200k tagad automatiski Melbardi jau tagad ieliktu top 1-2
, 2011-12-18 12:46, pirms 14 gadiem
krisatilavaja rakstīja: Ko šodien teiks Maskalāna aizstāvji? Lietus, vētra, izloze? Melnbārdis vēlreiz pierādīja, ka ir galvas tiesu labāks! Maskalānam laiks aiziet un dot vietu jaunajiem! Oskars ar stūmējiem malači, bet man žēl Maskalāna stūmējus, kārtējo reiz ar tādu pilotu ir nolemti!
Maskalānam Gūta liktenis, palikt kāda ēnā, bet noteikti, ka Maskalāns vēl var nošaut pāris zaķus (nez kā viņam pašam psiholoģiski - atnāk pavisam zaļš gurķis un vienkārši "ņirgājas" par viņu trasē). LAi vai kā, pašlaik iekšējās konkurences dēļ viņš ir nepieciešams. Nu nevar stutēt tikai vienu (padomā par Vankūveras olimpiādi, neko neatgādina?)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 12:47, pirms 14 gadiem
Man vienīgajam izkluasījās, ka Ekmanim bijušas svinības?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 12:51, pirms 14 gadiem
Malači bobslejisti,bet jāatcerās ,ka pie dzīvības viņi turas pateicoties federācijas prezidentam,kurš šo amatu būtu pametis ja konfliktā starp Miņinu un Prūsi būtu uzvarējis Miņins,paldies dievam toreiz uzvarēja veselais saprāts .Bet par tām naudām piekrītu Ekmanim,valsts nauda ir jāiegulda šādos sporta veidos,bet komandu sporta veidos ka volejbolā,basketbolā ,futbolā,hokejā,handbolā klubi ir jāuztur privātajiem sponsoriem ,protams var atbalstīt pašvaldības,bet nu leģionāri mūsu valsts klubiem nav jāalgo.Mūsu čempionātiem un jādo iespēja jaunajiem uzaugt ,lai pēc tam dotos pelnīt ārzemju klubos.Tāpēc superklubi Latvijai nav vajadzīgi.
, 2011-12-18 12:52, pirms 14 gadiem
Lielā mērā daudz ko dod šis vārdu savienojums - STARTA ESTAKĀDE!!!
, 2011-12-18 12:54, pirms 14 gadiem
labaak atteiktos no DR kaada leggionaara un to naudu novirziit bobslejam. Bobslejs vairaak labu emociju sagaadaa.
, 2011-12-18 12:55, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Malači bobslejisti,bet jāatcerās ,ka pie dzīvības viņi turas pateicoties federācijas prezidentam,kurš šo amatu būtu pametis ja konfliktā starp Miņinu un Prūsi būtu uzvarējis Miņins,paldies dievam toreiz uzvarēja veselais saprāts .Bet par tām naudām piekrītu Ekmanim,valsts nauda ir jāiegulda šādos sporta veidos,bet komandu sporta veidos ka volejbolā,basketbolā ,futbolā,hokejā,handbolā klubi ir jāuztur privātajiem sponsoriem ,protams var atbalstīt pašvaldības,bet nu leģionāri mūsu valsts klubiem nav jāalgo.Mūsu čempionātiem un jādo iespēja jaunajiem uzaugt ,lai pēc tam dotos pelnīt ārzemju klubos.Tāpēc superklubi Latvijai nav vajadzīgi.
Eu tavi Edmuntons ioleri arī algo tikai edmontonas hokejistus? "Sitie demogogi, kas nekustina smadzeni laikam atrodami maksimās.
Tie, kas iet pēc tās naudas arī dabū to naudu. Ekamnim ir pašam savas kļūdas, kuras vajadzēja labot, nevis nolitk citus sporta veidus.

Tad likvidējam rīgas dinamo - pēdējo profesionālo klubu un hokejs Latvijā, lai paliek amatieru līmenī.
, 2011-12-18 12:56, pirms 14 gadiem
veel protams smiekliigaaks ir jautaajums, par paaris miljoniem, kas nepiecieshami siguldas uztuuneeshanai, un sagatavoshanai lai tur vareetu chetrinieki iespiezties... kaa var buut tik debiila valsts?
, 2011-12-18 12:56, pirms 14 gadiem
Taisnība tev Zinti ir. Tā vakardienas ziņa par 450 gb latos vefam un tā šļupstošā dura panorāmā no LOK ar ziņu, ka vefs audzina spēlētājus Latvijas izlasei Rio OS vienkārši nošokēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 13:01, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Eu tavi Edmuntons ioleri arī algo tikai edmontonas hokejistus? "Sitie demogogi, kas nekustina smadzeni laikam atrodami maksimās.
Tie, kas iet pēc tās naudas arī dabū to naudu. Ekamnim ir pašam savas kļūdas, kuras vajadzēja labot, nevis nolitk citus sporta veidus.

Tad likvidējam rīgas dinamo - pēdējo profesionālo klubu un hokejs Latvijā, lai paliek amatieru līmenī.
Retā reize, kad nākas tev piekrist, šobrīd dinamo likvidēšana nodarīs milzīgu kaitējumu Latvijas hokejam.
, 2011-12-18 13:02, pirms 14 gadiem
Daži jau steidzās norakstīt Maskalānu- četriniekos PK posmos 5,8, 8 vieta-kurš teiks ka tās ir sliktas vietas. Miņinam pēdējā gadā kad brauca divniekos ne tuvu nebija tādas vietas - pat dažreiz netika 20niekā, 17,16,12 vietas - vēlreiz paskatījos cik tad "izcils" Miņins bija divniekos kā daži uzskata. Melbārdim četriniekos 8,10 un 3 vieta. Divnieki - Melbārdim krietni labāki 4,9,3 vieta, Maskalānam 15,16,11 vieta.
Bet no pieredzes sportā sekojot līdzi zinu ka tālejošus secinājumus izdarīt nevar-tikai 3 PK posmi-domāju ka Melbārdis būs Nr 1 ar laiku, bet to apgalvot kā citiu ne tikai to apgalvo bet jau zin(???) to.
Kas dara uzmanīgu - Ekmanis teica ka Maskalāns treniņos visus braucienus veic labāk par Oskaru-tātad potenciāls ir. Šodien otrs brauciens četriniekos Maskalānam bija tikai 0,12 sliktāks par Melbārdi, bet Oskars to nobrauca ļoti labi, ja tā tad pilots kurš nobrauc par 0,12 sliktāk nevar būt nobraucis slikti. Kopvērtējumā kur skaita divniekus un četriniekus kopā Melbārdis 5 vieta , Maskalāns 11. vieta.
Četriniekos abi mūsu piloti kopā dala 7-8 vietu , divniekos Melbārdis 4 vieta , Maskalāns 13 vieta.
Varenajam Miņinam kopvērtējumā divniekos pedējā sezonā bija 15 vieta un četriniekos 2 vieta.
, 2011-12-18 13:02, pirms 14 gadiem
Atkal latviesu komentaru klasika, tad kad tavejais iebrauc trijnieka 2 dienas pec kartas, kas vispar ir super retums lv bobsleja, tad protams puse komentaru ir par to kam vaig dot naudu un kam nevaig, prieks tam viniem ir savs federacijas prezidents kuram ar to janodarbojas nevis jaraud. tas ko es redzu ir tas, ka ir ieguldits kartigs fiziskais darbs, mums ir pasaules limena treneris, acimredzot tehnika mums tomer ari nav tik slikta, vai skeletona mums ir iegulditi miljoni ? varu deret, ja bobsleja iegulditu abu basket klubu budzetus, un peksni luk butu parsteigums, musu cali tik un ta nelazi pa pirmo vietu (jo tas jau butu tas ko visi gaiditu) tad atkal butu klaigasana pa visu portalu, kapec bobslejam un nevis kamanam vai skeletonam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 13:03, pirms 14 gadiem
Assasinss' rakstīja: Retā reize, kad nākas tev piekrist, šobrīd dinamo likvidēšana nodarīs milzīgu kaitējumu Latvijas hokejam.
Ja jau uztaisīja par miljardu tiltu, tad pāris miljonus treknajos gados vajadzēja spēt atrast Siguldas trasei Bobsleja federācijai, nevis sēdēt un raudāt.
Naudu dabū tie, kas iet un ņem nevis raud.
Ja nevarēja vienoties, tad vajadzēja uztaisīt skaistu runu un iet mēdijos.
, 2011-12-18 13:05, pirms 14 gadiem
rediss77 rakstīja: Atkal latviesu komentaru klasika, tad kad tavejais iebrauc trijnieka 2 dienas pec kartas, kas vispar ir super retums lv bobsleja, tad protams puse komentaru ir par to kam vaig dot naudu un kam nevaig, prieks tam viniem ir savs federacijas prezidents kuram ar to janodarbojas nevis jaraud. tas ko es redzu ir tas, ka ir ieguldits kartigs fiziskais darbs, mums ir pasaules limena treneris, acimredzot tehnika mums tomer ari nav tik slikta, vai skeletona mums ir iegulditi miljoni ? varu deret, ja bobsleja iegulditu abu basket klubu budzetus, un peksni luk butu parsteigums, musu cali tik un ta nelazi pa pirmo vietu (jo tas jau butu tas ko visi gaiditu) tad atkal butu klaigasana pa visu portalu, kapec bobslejam un nevis kamanam vai skeletonam.
Protams, ar tehniku mēs nevarēsim skrieties ar Vāciju, Krieviju un ASV, īstenībā pat ne ar Šveici. Viņiem ir, kas ražo, bet mums nav un tas viss maksā ļoti lielu naudu.
, 2011-12-18 13:06, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Ja jau uztaisīja par miljardu tiltu, tad pāris miljonus treknajos gados vajadzēja spēt atrast Siguldas trasei Bobsleja federācijai, nevis sēdēt un raudāt.
Naudu dabū tie, kas iet un ņem nevis raud.
Ja nevarēja vienoties, tad vajadzēja uztaisīt skaistu runu un iet mēdijos.
Nevar nepiekrist, šajos gadījumos ir jābūt neatlaidīgākam, nevis raudāt katru gadu ieraugot piešķirto naudu. Sponsorus, domāju šobrīd arī varētu piesaistīt daudz vairāk, jo Melbārdis ir īsts tīrradnis.
, 2011-12-18 13:06, pirms 14 gadiem
simex rakstīja: Wow ! Melbārdis ir labākais Latvijas sportists. vinsh tagad ir mans elks .
Labākais Latvijas sportists noteikti šogad ir Martins Dukurs-tur pat jautājumi nav-uzprasi jebkuram neatkarīgam sporta ekspertam-viņš šogad uzvarējis visu ko vien var , ne reizi nav zaudējis un pie tam uzvar ar milzīgu pārsvaru-bez izredzēm uz uzvaru pārējiem. Vienkārši labāk nav iespējams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 13:07, pirms 14 gadiem
rediss77 rakstīja: Atkal latviesu komentaru klasika, tad kad tavejais iebrauc trijnieka 2 dienas pec kartas, kas vispar ir super retums lv bobsleja, tad protams puse komentaru ir par to kam vaig dot naudu un kam nevaig, prieks tam viniem ir savs federacijas prezidents kuram ar to janodarbojas nevis jaraud. tas ko es redzu ir tas, ka ir ieguldits kartigs fiziskais darbs, mums ir pasaules limena treneris, acimredzot tehnika mums tomer ari nav tik slikta, vai skeletona mums ir iegulditi miljoni ? varu deret, ja bobsleja iegulditu abu basket klubu budzetus, un peksni luk butu parsteigums, musu cali tik un ta nelazi pa pirmo vietu (jo tas jau butu tas ko visi gaiditu) tad atkal butu klaigasana pa visu portalu, kapec bobslejam un nevis kamanam vai skeletonam.
ja godiigi, man atjaat, vai Ekmanis maak jauki pajautaat naudu, vai uztaisiit kaartiigu prabivoonu RD, kaadam papaiaat galvu utt. nauda bobslejam ir par maz, tas ir skaidrs.
tas, ka bobsleja saimnieciiba ir viena no retajaam LV, kur tieshaam var saskatiit darba augljus, ir aciimredzams. saakot jau ar hvz kuru gadu taisiija stuumeeju atlases, runaaja par estekaadi, tagad ir, taapat visi vecie buki, pashi taisa kamanas utt. rezultaati arii ta kaa ir. vajag cilveekiem samaksaat attieciigas algas, un atiistiit taalaak perspektiivu sporta veidu, kuram mums pat ir pietiekami laba infrastruktuura.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 13:12, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Ja jau uztaisīja par miljardu tiltu, tad pāris miljonus treknajos gados vajadzēja spēt atrast Siguldas trasei Bobsleja federācijai, nevis sēdēt un raudāt.
Naudu dabū tie, kas iet un ņem nevis raud.
Ja nevarēja vienoties, tad vajadzēja uztaisīt skaistu runu un iet mēdijos.
Biki tipiskā latvieša domāšana ar maukšanu vienā virzienā bez domāšanas, pārtaisīt trasi par labu bobslejam, bet vai mēģinot to taisīt nesanāks iebraukt auzās - būs sačakarēta trase kamaniņniekiem un pusizbraucama bobsleja trase, kur pie starta nemaz nevar visus bobus pirms startēšanas novietot?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 13:13, pirms 14 gadiem
Prime Time rakstīja: Tad varbūt kā eksperts vari pateikt par ko ir jābalso, lai kautkas mainītos? Domāju, ka nevari
ieej tvnetaa un viennoziimiigi redzeesi par ko nevajag balsot!!!
, 2011-12-18 13:15, pirms 14 gadiem
varbūt laiks atgriezties pie raksta tēmas- Belbārža 3. vietas Vinterbergā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 13:16, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Ko Ģinama ir devis Latvijas hokejam?
Šindelu 4. maiņā
, 2011-12-18 13:17, pirms 14 gadiem
Apsveicu džekus. Saprotu Zinti un piekrītu ka ir jādod nauda bobslejam jo šajā sporta veidā esam vieni no vadošajiem pasaulē. Vienīgi nu nevajag tik dikti nolikt citu.
, 2011-12-18 13:17, pirms 14 gadiem
barclay7 rakstīja: ja godiigi, man atjaat, vai Ekmanis maak jauki pajautaat naudu, vai uztaisiit kaartiigu prabivoonu RD, kaadam papaiaat galvu utt. nauda bobslejam ir par maz, tas ir skaidrs.
tas, ka bobsleja saimnieciiba ir viena no retajaam LV, kur tieshaam var saskatiit darba augljus, ir aciimredzams. saakot jau ar hvz kuru gadu taisiija stuumeeju atlases, runaaja par estekaadi, tagad ir, taapat visi vecie buki, pashi taisa kamanas utt. rezultaati arii ta kaa ir. vajag cilveekiem samaksaat attieciigas algas, un atiistiit taalaak perspektiivu sporta veidu, kuram mums pat ir pietiekami laba infrastruktuura.
Tad saki ka Prusis strada par velti, cali brauc par pilnigam kapeikam ? Neviena bridi nesaku ka cali nav pelnijusi, vai ari, ka viniem maksatu tik cik vajadzetu maksat, tacu vai Tu zini cik viniem maksa?es nezinu, un kamer es nezinu nevaru par to spriest, kas attiecas uz tehniku jau mineju, neviens negarante ka ar to mes apsteigtu uzreiz top valstis, ja Melbardis nobrauc labi tad ar tadu startu top 3 jau ir loti reals tapat, un gan jau vins pats pateiktu ka ir vel kur kartigi pielikt brauksana.
Vienigais kam var piekrsit ir Siguldas trase, bet tur jau nevis basketbols vai kas ir vainigs, visiem 3 slidu sporta federacijam seit butu jaapvienojas, un jaiesniedz kads kopigs pieprasijums, pagaidam tikai esmu dzirdejis atseviski runajam Dukuru un Ekmani, kamas vispar pedeja laika kluse, rezutati 0, drosvien ari del ta ka naudas nav un nevar patreneties ne ?
, 2011-12-18 13:17, pirms 14 gadiem
essia rakstīja: Biki tipiskā latvieša domāšana ar maukšanu vienā virzienā bez domāšanas, pārtaisīt trasi par labu bobslejam, bet vai mēģinot to taisīt nesanāks iebraukt auzās - būs sačakarēta trase kamaniņniekiem un pusizbraucama bobsleja trase, kur pie starta nemaz nevar visus bobus pirms startēšanas novietot?
Jā noteikti pasaulē trūskt inženieru, kas problēmu var atrisināt. Tak bobslejam, kamaniņām utt var startus uztaisīt atsevišķus un Siguldā esot jālabo tikai dažas virāžas, bet ja taisa, tad jātaisa viss kārtīgi.
, 2011-12-18 13:18, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Jā noteikti pasaulē trūskt inženieru, kas problēmu var atrisināt. Tak bobslejam, kamaniņām utt var startus uztaisīt atsevišķus un Siguldā esot jālabo tikai dažas virāžas, bet ja taisa, tad jātaisa viss kārtīgi.
Palasi tepat 2008. gada interviju ar D. Dukuri
, 2011-12-18 13:20, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Ko Ģinama ir devis Latvijas hokejam?
1.Iespēju latviešu hokejistiem spēlēt 2 stiprākā līgā pasaulē
2. Iespēju latviešu jaunajiem hokejistiem izmēģināt spēkus spēcīgā līgā
3. Iespēju latviešu hokejistiem dzīvot kopā ar ģimenēm savā dzimtenē
4. Iespēju līdzjutējiem redzēt savas zvaigznes klātienā ar Sandi priekšgalā
5.Iespēju Redzēt augstas klases hokeju 6-7 mēnešu garumā
6. Iespēju gūt pozitīvas emocijas arēnā
7. Parādīt plašam hokejistu lokam un arī ne ar hokeju saistītiem cilvēkiem kuri ir labākie līdzjutēji KHL
8. Ir dota iespēja spēlēt kopā izlases hokejistiem - saspēlēties, stiprināt maiņu saiknes.
, 2011-12-18 13:20, pirms 14 gadiem
rediss77 rakstīja: Tad saki ka Prusis strada par velti, cali brauc par pilnigam kapeikam ? Neviena bridi nesaku ka cali nav pelnijusi, vai ari, ka viniem maksatu tik cik vajadzetu maksat, tacu vai Tu zini cik viniem maksa?es nezinu, un kamer es nezinu nevaru par to spriest, kas attiecas uz tehniku jau mineju, neviens negarante ka ar to mes apsteigtu uzreiz top valstis, ja Melbardis nobrauc labi tad ar tadu startu top 3 jau ir loti reals tapat, un gan jau vins pats pateiktu ka ir vel kur kartigi pielikt brauksana.
Vienigais kam var piekrsit ir Siguldas trase, bet tur jau nevis basketbols vai kas ir vainigs, visiem 3 slidu sporta federacijam seit butu jaapvienojas, un jaiesniedz kads kopigs pieprasijums, pagaidam tikai esmu dzirdejis atseviski runajam Dukuru un Ekmani, kamas vispar pedeja laika kluse, rezutati 0, drosvien ari del ta ka naudas nav un nevar patreneties ne ?
peec melnbaarzha otraa brauciena, Ekmanis teica, ka divi chalji no shiis te ekipaazhas brauc par briivu
, 2011-12-18 13:21, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Ko Ģinama ir devis Latvijas hokejam?
Pacēlis uz augšu tādus spēlētājus kā Meiju, Galviņu, Dārziņu, Miķeli Rēdlihu, Masaļski, Sotnieku, bez dinamo par 90% esmu pārliecināts, ka neviens augstāk par BAČ nespēlētu.
+ dod iespēju mūsu ne tiem labākajiem junioriem spēlēt solīdā junioru līgā.
Ja dinamo likvidēs 80% no mūsu spēlētājiem labākajā gadījumā spēlēs BAČ, sliktākajā amatieros rukās.
, 2011-12-18 13:27, pirms 14 gadiem
Kads var ielikt to video kur pastastits par šo finansējumu?(piem LNT vai TV3 ziņas)
, 2011-12-18 13:29, pirms 14 gadiem
barclay7 rakstīja: peec melnbaarzha otraa brauciena, Ekmanis teica, ka divi chalji no shiis te ekipaazhas brauc par briivu
Loti labi, veljovairak iemeslu bus pieprasit lielaku finansejumu, gan jau par brivu pilnigi nav, vnk varetu but kadas super minimalas naudas 200-300ls, bet nu mums tacu ir LOK a b c sastavi, ar tadiem rezultatiem domaju viniem atri iedos garantetas menesa naudas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 13:37, pirms 14 gadiem
sāļā_zebiekste rakstīja: Nez ko maskalāns atkal izdomās...prasīs ekmanim lai melbārdi atskaita no izlases...
Jūs tupie kritiķi ko var te visu laiku nīdēt,Maskalans šitads un tads, Melnbardis labs sportists liels potensials tas ir skaidrs tapec jau nevajag citus apdi...rst!
Vis lielakie cikstetaji ir Minins ar saviem pieludzejiem,!!!
, 2011-12-18 13:39, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: 1.Iespēju latviešu hokejistiem spēlēt 2 stiprākā līgā pasaulē
2. Iespēju latviešu jaunajiem hokejistiem izmēģināt spēkus spēcīgā līgā
3. Iespēju latviešu hokejistiem dzīvot kopā ar ģimenēm savā dzimtenē
4. Iespēju līdzjutējiem redzēt savas zvaigznes klātienā ar Sandi priekšgalā
5.Iespēju Redzēt augstas klases hokeju 6-7 mēnešu garumā
6. Iespēju gūt pozitīvas emocijas arēnā
7. Parādīt plašam hokejistu lokam un arī ne ar hokeju saistītiem cilvēkiem kuri ir labākie līdzjutēji KHL
8. Ir dota iespēja spēlēt kopā izlases hokejistiem - saspēlēties, stiprināt maiņu saiknes.
Pirmie septiņi punkti attiecas uz pašiem hokejistiem un faniem ,nevis Latvijas hokeju. Bet astotais punkts ļoti apšaubāms ,tāda protams bija pamatdoma,bet beidzamais PČ to neapstiprināja,jo daudzo it kā traumu dēļ un hronisko nogurumu dēļ,vienīgā Dinamo maiņa izlasē bija no rezervistu gala Meija,Džeriņš ,Buharts. Arī tagad PČJ izlases līderi būs tie ,kas spēlē ārzemēs ,nevis krievu junioru līgā no HK Rīga.
, 2011-12-18 13:40, pirms 14 gadiem
Siguldas trasei ir nacionālās sporta bāzes statuss? Ja apkārt būvē reģionālos olimpiskos centrus (Liepājā jaunu baseinu), tad ir iespējams mazliet pielikt pūles, lai izsistu ES fondu naudu trases uzlabošanai priekš četriniekiem.
, 2011-12-18 13:41, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Miņina atskaitīšana ir ļoti sāpīga bet tas bija kā operācija-audzējs jāizgriež. Nevar auklēties ar pilotu kā ar zīdaini-prieks ka treneri parādīja raksturu-Miņins patvaļīgi nebrauc uz sacensībām-neklausa trenerus-Eiropas kausus sauc par sētas mačiem. Tomēr treneru korpuss nosaka darba kārtību-nu kurā iestādē padotie komandēs vadību un treneru korpuss kopumā ir pierādījis ka prot strādāt.
Miņinu izmeta un Maskalāns uzreiz sāka iekļūt trijniekā. Tagad mēs nezinām kurš ir labāks-protams ja skatāmies tagad tad Melbārdis, bet labāko nosaka ilgstošā laika posmā nevis pēc 3 posmiem.
Mums ir diemžēl raksturīgi no viena vai dažiem startiem izdarīt tālejošus secinājumus- kādi super raksturojumi bija Maskalānam pēc uzvaras PK posmos. Mēs ātri metamies no viena grāvja otrā , bet nemeklējam neveiksmju un veiksmju cēloņus, Piksons biatlonā- kā viņu lamāja, tad uzreiz tā sāka slavēt.
Kurš būs labāks nākošā sezonā es nezinu-izskatās ka Melbārdis, bet kā nespeciālists uzticos treneriem, bet lasot te man šķiet ka te savākušies visi kas gudrāki par treneriem bobslejā, biatlonā, hokejā, futbolā utt.
KNABā padotie komandē vadību.
, 2011-12-18 13:49, pirms 14 gadiem
Ja mēra vietās PČ, tad Dinamo pozitīvais efekts diez ko nav saredzams. Tuvāk esam 14. vietai nekā 6.tajai. Risks ir tāds, ja vietējie nepavilks KHL līmeni, tad viņi tur nespēlēs, jo izskatās, ir problēmas ar jauno hokejistu sagatavošanu. Uz U-20 čempi tagad braucam atsisties savā zonā. Kur ir problēma? Četrgadīgs kanādietis, atnākot uz pirmo treniņu, neatšķiras no mūsējā. Ja palasa to čaļu intervijas, kuri aizbraukuši spēlēt citu valstu junioru čempjiem, tas, ko visi apgalvo - "tur viss notiek intensīvāk".

Bobslejā sistēma ir sakārtota, ir metodika un zināšanas. Sponsoram droša likšana uz zināmām kārtīm.
Malači puiši! Respekts vislielākais!
, 2011-12-18 13:58, pirms 14 gadiem
vai tiešām šeit daži domā, ka bobsleja federācija nemeklē sponsorus?
, 2011-12-18 14:04, pirms 14 gadiem
Maskalans ka ierasts nikulo
, 2011-12-18 14:07, pirms 14 gadiem
Malači!
, 2011-12-18 14:09, pirms 14 gadiem
Tieši šogad bobsleja federācija ir aktivizējusies. Un prieks, ka diskusija notiek, vairāk vai mazāk objektīva laut vai tepat sc.com. Cerams tas ūdeņus iekustinās.
Bail, kas notiks, kad bobsleja funkcionāri vairs nespēs pildīt savus pienākumus, vai būs kas vada Latvijas bobsleja sistēmu?
Tagad neatceros, kādi rezultāti Itālijai bija Sanda vadībā, bet kopš viņš vada dzimto izlasi, par itāļu pieticīgumu komentētāji pabrīnās.
, 2011-12-18 14:39, pirms 14 gadiem
lazdinieks rakstīja: Jūs tupie kritiķi ko var te visu laiku nīdēt,Maskalans šitads un tads, Melnbardis labs sportists liels potensials tas ir skaidrs tapec jau nevajag citus apdi...rst!
Vis lielakie cikstetaji ir Minins ar saviem pieludzejiem,!!!
Kašķis ar Miņinu sākās pēc Maskalāna nīdēšanas! Maskalāns bija un paliks ņerga!
, 2011-12-18 14:43, pirms 14 gadiem
krisatilavaja rakstīja: Kašķis ar Miņinu sākās pēc Maskalāna nīdēšanas! Maskalāns bija un paliks ņerga!
Pilnīgas muļķības, kašķis sākās, kad Miņins ignorēja komandu- pat savus stūmējus, kā mazs bērns necēla kluasuli, neieradās uz komandas kopsapulci, palīdzēja Slovākijas izlasei u.t.t. Un pat tagad viņam dod iespēju, lai nāk pierāda.... Bet Miņins tēlo lepnu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 14:59, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: 2. Iespēju latviešu jaunajiem hokejistiem izmēģināt spēkus spēcīgā līgā
6. Iespēju gūt pozitīvas emocijas arēnā
7. Parādīt plašam hokejistu lokam un arī ne ar hokeju saistītiem cilvēkiem kuri ir labākie līdzjutēji KHL
2. jā šindeli tiešām aug, kopumā nožēlojami, jo viarāk iegūtu ja būt ustipra līga ar 5 komandām nevis 1 komanda ar 10 leģionāriem.
6. kad zāģi ripoja, tad tā arēna bija patukša
7.Parādīt kuri labākie ķērcēji. Vajag aizbraukt uz asv un kanādu un apstīties, kas ir atbalsts
, 2011-12-18 15:29, pirms 14 gadiem
simex rakstīja: Ko jūs braucat Maskalānam augumā? Kas viņš jums putras bļodu izēdis? Maskalāns ir 2x labāks par miņinu! Cienījamie alusvēdera pusmūža maskalāna kritiki! Ejiet .irst , ejiet patempiet alu jo neko citu neprotat. Parazitejiet kautkur citur ne sc!
Kāds Miņins??? Viņš vairs nebrauc. Iet runa par to, ka Visu labāko novirzīja Maskalānām, bet kā izrādās, Ekmanis ar Prūsi jau kuro reizi kļūdās.... Un šķiet, ka pie mums labākais skaitās "tuvākais" un "paklausīgākais", bet ne pēc rezultātiem. Zinu, zinu, tūlīt sauksiet, tas tikai vienā mačā...
, 2011-12-18 15:34, pirms 14 gadiem
Puikas malači, Prūsis tāpat, bet Ekmaņa zēlošanās jau besī. Lai viņš iemācās divus teikumus dalikt kopā, tik nesakarīgu runu nav sen nācies dzirdēt un vienu un to pašu jau stāsta katru pārraidi pēc kārtas. Atceros, kad Gūts dažreiz komentēja pirms gadiem 3-4, tad bija okei, kopš Ekmaņa laikiem bobslejs jau sen mainījies, tikai viņš maļ vienu un to pašu - es, es, es... Marasms.
, 2011-12-18 15:36, pirms 14 gadiem
FUNS Ko Tu pluti, nejau patvaligi Minins nebrauca uz machiem, vinam nacaz braukt kartot lietas kuraz nebija nokartojusi federacija un Minina komanda butu palikusi bez auto! Kapec lai EK nesauktu par setaz machiem? Minins pirms sezonas sakasija un dabuja finansejumu, federacija pateica, ka ja to savaks laidis uz PK uz amerikas posmiem, lai cinitos par zeltu , te pienak brauksana un federacija pasaka, sorry brauksi EK naudas nav prieks PK!! Ka Tavuprat justies braucejam, kuru sadi uzmet ? Cilveks sadabuja vajadzigo naudu un vinu uzmet... VINAM BIJA PILNAS TIESIBAS BUT NEAPMIERINATAM! Vinu reali uzmeta un velak par vainigu taisija! Ta ka FUNS aizver zebekli!
, 2011-12-18 15:57, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Daži jau steidzās norakstīt Maskalānu- četriniekos PK posmos 5,8, 8 vieta-kurš teiks ka tās ir sliktas vietas. Miņinam pēdējā gadā kad brauca divniekos ne tuvu nebija tādas vietas - pat dažreiz netika 20niekā, 17,16,12 vietas - vēlreiz paskatījos cik tad "izcils" Miņins bija divniekos kā daži uzskata. Melbārdim četriniekos 8,10 un 3 vieta. Divnieki - Melbārdim krietni labāki 4,9,3 vieta, Maskalānam 15,16,11 vieta.
Bet no pieredzes sportā sekojot līdzi zinu ka tālejošus secinājumus izdarīt nevar-tikai 3 PK posmi-domāju ka Melbārdis būs Nr 1 ar laiku, bet to apgalvot kā citiu ne tikai to apgalvo bet jau zin(???) to.
Kas dara uzmanīgu - Ekmanis teica ka Maskalāns treniņos visus braucienus veic labāk par Oskaru-tātad potenciāls ir. Šodien otrs brauciens četriniekos Maskalānam bija tikai 0,12 sliktāks par Melbārdi, bet Oskars to nobrauca ļoti labi, ja tā tad pilots kurš nobrauc par 0,12 sliktāk nevar būt nobraucis slikti. Kopvērtējumā kur skaita divniekus un četriniekus kopā Melbārdis 5 vieta , Maskalāns 11. vieta.
Četriniekos abi mūsu piloti kopā dala 7-8 vietu , divniekos Melbārdis 4 vieta , Maskalāns 13 vieta.
Varenajam Miņinam kopvērtējumā divniekos pedējā sezonā bija 15 vieta un četriniekos 2 vieta.
Liec mierā Miņku. Skaitie, ko pats uzrakstīji. Osis ir labāks par Maskalānu daudzos punktos, arī tajā, ka Osis tomēr bija stūmējs, bet Maskalāns ieleca par pilotu(vai arī kāds tur viņu iebīdīja). Pietiktu, ja uz nākamo startu Maskalāna slieces iedotu Osim....
, 2011-12-18 16:00, pirms 14 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Maskalān, kas notiek? Tu tak teici , ka esi labākais Latvijā!
Un viņam pakaļ bļāva pārējie bobsleja "dūži".."Es, Es" arī
, 2011-12-18 16:27, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: Liec mierā Miņku. Skaitie, ko pats uzrakstīji. Osis ir labāks par Maskalānu daudzos punktos, arī tajā, ka Osis tomēr bija stūmējs, bet Maskalāns ieleca par pilotu(vai arī kāds tur viņu iebīdīja). Pietiktu, ja uz nākamo startu Maskalāna slieces iedotu Osim....
Pēc 3 PK posmiem nevar izdarīt kategoriskus secinājumus-pagaidām divniekos Oskars ir stabili pārāks, četriniekos neizšķirts.
, 2011-12-18 16:49, pirms 14 gadiem
to FUNS palielam var gan izdarit secinajumus, Maskalana bobs ir aptuveni 0.15-0.20 lenaks...
, 2011-12-18 16:50, pirms 14 gadiem
parrakstijos ... Melbarza bobs tb lenaks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 16:59, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Pēc 3 PK posmiem nevar izdarīt kategoriskus secinājumus-pagaidām divniekos Oskars ir stabili pārāks, četriniekos neizšķirts.
Tad kāda problēma, iedot uz vienu posmu Osim Maskalāna slieces, ja jau abi tik vienādi 4niekos...
, 2011-12-18 17:00, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Pie tam atcerēsimies kā Maskalāns brauca, kad Miņins tika atbrīvots- bija i medāļi PK posmos, i viss.
Zb šitie hu*ehvosti... nu labi Osis ir labāks, so? Jau tika minēts, ka Gūts kādreiz visu laiku bija ēnā, bet ko mums tagad darīt- atteikties no otrās ekipāžas un braukt vienam Osim?
Starp citu Osis skaitās 2 numuriņš...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-12-18 19:02, pirms 14 gadiem
fire rakstīja: FUNS Ko Tu pluti, nejau patvaligi Minins nebrauca uz machiem, vinam nacaz braukt kartot lietas kuraz nebija nokartojusi federacija un Minina komanda butu palikusi bez auto! Kapec lai EK nesauktu par setaz machiem? Minins pirms sezonas sakasija un dabuja finansejumu, federacija pateica, ka ja to savaks laidis uz PK uz amerikas posmiem, lai cinitos par zeltu , te pienak brauksana un federacija pasaka, sorry brauksi EK naudas nav prieks PK!! Ka Tavuprat justies braucejam, kuru sadi uzmet ? Cilveks sadabuja vajadzigo naudu un vinu uzmet... VINAM BIJA PILNAS TIESIBAS BUT NEAPMIERINATAM! Vinu reali uzmeta un velak par vainigu taisija! Ta ka FUNS aizver zebekli!
Miņins ir kauna traips Latvijas sportā kā cilvēks-kā sportists viņš bija labs. Un Eiropas kausi nav sētas mači-bez PK tās otrās spēcīgākās sacensības. Labākais ko treneri izdarīja ir izmeta Miņinu no izlases-par to viņiem liels paldies.
, 2011-12-18 19:47, pirms 14 gadiem
Oskars jau izjutis medaļu garšu, tālajā 2007 gadā Miņina komandā kā stūmējs kļuva par eiropas čempi!! . Bobsleigh 4-Men World Cup 2007 Cesana
, 2011-12-19 02:35, pirms 14 gadiem
Varat rakstīt un aplikt viens otru, bet fakti runā par sevi: Miņins bija labāks par Maskalānu un arī Melnbārdis tāds ir! Secinājums: ja būtu Melnbārdis un Miņins, būtu divas augstas klases ekipāžas!
, 2011-12-19 04:09, pirms 14 gadiem
FUNS Tu aizmirsti, ka to Minins teica, jo viens federacijas vecis tiesi tapat reiz pateica, un aizmirsti, Ka Minins bija tiesigs ta teikt-naudu dabuja startam PK amerikas posmos, bet federacija uzmeta, pasaki ka Tu justos, ka dabutu naudu, tev apsolitu un velak melotu ka nav naudas? Tapec labal neliekulo Funs jo Tu toties esi ka cilveks visas Latvijas kauna traips . Jani pat nezini bet gudri plutit gan esi kansh
, 2011-12-19 04:12, pirms 14 gadiem
to lkrnpk_2 vispar slieces Maskalanam ir labakas... cita runa ka atkal tehniskaja brauksana brakis... Izskatas ka esi Maskalanes jaunkundzes draudzins tapec tads tramigs un ar roza vai iespejams zilam brillem
, 2011-12-19 09:29, pirms 14 gadiem
TripleX rakstīja: Vareeja jau pieaugt un tikt tam aizvainojumam paari, a to jau ntos gadus riebjaas skatiities pa ltv7.....
Man ar reibjas klausīties tā žēlabas. Kad vienreiz sapretīs ka nevar salīdzinat basketbola izplatībau LV un pasaulē ar bobsleja.
Zinris saka ka bobslejs ir vīru sports, bet pats gaužas kā vecene.
, 2011-12-19 11:05, pirms 14 gadiem
Tiešām prieks par Oskaru un viņa ekipāžu!Jā, četriniekos tas ir tiešām pārsteigums un šoreiz (atšķirībā no divnieku sac.) laika apstākļi nemaz " nepalīdzēja".Oskara puiši paši izcīnīja 3.vietu , labi veikdami gan 1., gan 2.braucienu!
, 2011-12-19 11:25, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Un kāds bija pamats pirms sezonas uzskatīt, ka tā nav, ka Maskalāns nav pirmais numurs? Pagājušās sezonas PK rezultāti?????
Ja šogad Osis brauc kā pirmais tas nozīmē tikai to, ka viņš ir malacis un baigi feini, ka LV ir jauns un perspektīvs pilots. Bet nesaprotu kāpēc pirms sezonas kādam būtu pamats bļaut, ka Osis būs labāks...
to jau es zināju pirms pag. sez. beigām. Dažos posmos Osis bija tur pat kur Maskalāns. Rēķinot, ka Maskalānam tad jau bija labākais ekipējums, tad zināju, ka Osis nepadosies. Viņš vienkārši strādāja visu vasaru. Zini kā ir ar to bļaušanu mūsu komandā. Pats aceries, kad brauca Sandis, tad Janka bļāva, ka viņš labāks tikai ekipējums sūd... Tagad Maskalāns gribēja labāko.. Ceru, ka Osis nebļaustīsies un turēsies ilgākus gadus pa spici...
, 2011-12-19 11:29, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: tu domā, ka Maskalānam ir labākas slieces Ja tā būtu, ta Osis nebūtu vinam priekšā... ar sūīgākm sliecēm 3niekā neiebrauksi, trauks!
Nu tad pajautā Ekmanim, kuram iedeva labākās, ne jau abiem ir tās superīgākās. Maskalānam vienkārši sakāpis galvā un mačos neiztur smadzeņu garozas spriedzi