Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:323, Did:0, useCase: 3

Paraksta sadarbības memorandu par kopīgu Zviedrijas un Latvijas kandidēšanu OS rīkošanai

Arkādijs Birjuks
Arkādijs Birjuks

Paraksta sadarbības memorandu par kopīgu Zviedrijas un Latvijas kandidēšanu OS rīkošanai
Foto: LOK

Šodien Stokholmā tika parakstīts sadarbības memorands par Latvijas un Zviedrijas kopīgu ieceri kandidēt uz Ziemas Olimpisko spēļu organizēšanu 2026. gadā, vēsta Latvijas Olimpiskā komiteja.

LETA. Arī Latvijas Nacionālā sporta padome konceptuāli atbalstīja Latvijas iesaisti procesā, kura laikā Zviedrija plāno kandidēt 2026.gada Ziemas Olimpisko spēļu rīkošanā, paredzot, ka bobsleja, skeletona un kamaniņu sacensības tiks rīkotas Siguldā.

Izglītības un zinātnes ministrijas (IZM) sagatavotais protokola lēmuma projekts paredz, ka valdība konceptuāli atbalsta Latvijas Olimpiskās komitejas (LOK), Siguldas novada pašvaldības un SIA "Bobsleja un kamaniņu trase "Sigulda"" sadarbībā ar Zviedrijas partneriem piedalīšanos procesā, lai iegūtu tiesības rīkot 2026.gada Ziemas Olimpiskās spēles Zviedrijā. Plānots, ka Ziemas Olimpisko spēļu bobsleja, skeletona un kamaniņu sporta sacensības tiktu rīkotas Siguldā.

No IZM priekšlikuma izriet, ka bobsleja un kamaniņu trase "Sigulda" līdz šā gada 15.septembrim veiks priekšizpēti par iespēju pielāgot bobsleja un kamaniņu trasi Ziemas Olimpisko spēļu bobsleja, skeletona un kamaniņu sporta sacensību sarīkošanai un ar to saistītajām provizoriskajām izmaksām.

Tāpat IZM sadarbībā ar LOK, Siguldas novada pašvaldību un, ja nepieciešams, iesaistot citas ministrijas un valsts iestādes, sagatavos un līdz šā gada 31.oktobrim Ministru kabinetā iesniegs pasākumu plānu kandidēšanas procesam laika posmā līdz 2019.gada septembrim, norādot arī tā provizoriskās īstenošanas izmaksas.

Ja pēc veiktās priekšizpētes tiks secināts, ka trasi "Sigulda" ir iespējams pielāgot Ziemas Olimpisko spēļu bobsleja, skeletona un kamaniņu sporta sacensību sarīkošanai, un, izvērtējot provizoriskās izmaksas, tas tiek atzīts par lietderīgu, tiks sagatavots un līdz 2019.gada 31.martam valdībā iesniegts pasākumu plāns, kas būtu īstenojams laika posmā līdz 2026.gadam.

Valdība arī lems par apropriācijas pārdali, lai novirzītu 264 371 eiro priekšizpētes veikšanai un citu ar bobsleja kamaniņu trases "Sigulda" attīstību saistītu izmaksu segšanai.

Jautājums par valsts finansiālo atbalstu 2019.gadā Stokholmas kandidēšanas procesā par tiesībām rīkot 2026.gada Ziemas Olimpiskās spēles tiks skatīts 2019.gada budžeta ietvarā.

Izmantotie resursi: LETA / Olimpiāde.lv

 +14 [+] [-]

, 2018-06-12 13:34, pirms 6 gadiem
Lai izdodas!

  +1 [+] [-]

, 2018-06-12 14:06, pirms 6 gadiem
Noteikti šis variants būtu lielākoties ekskluzīvāks no Pasaules viedokļa (Stoholma+Sigulda). Tas nozīmē MArtinam jāturpina karjera līdz 42. gadiem, vai tas ir reāli?

  +1 [+] [-]

, 2018-06-12 14:10, pirms 6 gadiem
Ķibermanim (33. gadi) ļoti izcils vecums, lai nobriestu uz karjeras virsotnēm (Rēķināts, līdz 2026. g)
Meldbārdim (38) arī cienījams vecums, bet ja ņem vērā ka OS Latvijā, karjeru varētu paturpināt līdz 38.g!

  +6 [+] [-]

, 2018-06-12 14:11, pirms 6 gadiem
Aparjods varētu karjeras virsotnes plaukt tieši savos 28. gados (2026. gadā).

  +1 [+] [-]

, 2018-06-12 14:14, pirms 6 gadiem
Leldei Priedulēnai arī jātrenējas 32. gadi (2026.gadā)

  +5 [+] [-]

, 2018-06-12 14:30, pirms 6 gadiem
vozā rakstīja: Leldei Priedulēnai arī jātrenējas 32. gadi (2026.gadā)
nu ,ja Lelde netiks tuvākajā laika top 3 kādās saensībās , viņa var arī beigt karjeru daudz ātrāk.

     [+] [-]

, 2018-06-12 14:35, pirms 6 gadiem
Tad jau Prūsim,Miņinam jāsāk pastiprināti trenēties!

  +3 [+] [-]

, 2018-06-12 14:36, pirms 6 gadiem
vozā rakstīja: Aparjods varētu karjeras virsotnes plaukt tieši savos 28. gados (2026. gadā).
Kristam Netlaus, Eiropas junioru čempionam skeletonā tad būs 27 gadi.

     [+] [-]

, 2018-06-12 14:45, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Kristam Netlaus, Eiropas junioru čempionam skeletonā tad būs 27 gadi.
gan jau mums ari izleks kads "Sunbins Juns" nez no kurienes un pec 2 gadu trenesanas klus par OS cempi

  -1 [+] [-]

, 2018-06-12 14:54, pirms 6 gadiem
Kāpēc Latvijā nerīko iedzīvotāju aptauju- referendumu par šī pasākuma nepieciešamību, kā tas pēdējā laikā ir ierasts demokrātiskajā pasaules daļā pie kuras arī mēs sevi pieskaitām?

  +3 [+] [-]

, 2018-06-12 14:58, pirms 6 gadiem
zippo22 rakstīja: Kāpēc Latvijā nerīko iedzīvotāju aptauju- referendumu par šī pasākuma nepieciešamību, kā tas pēdējā laikā ir ierasts demokrātiskajā pasaules daļā pie kuras arī mēs sevi pieskaitām?
Demokrātija ir tikai uz vārda, bet realitāte demokrātija pasaule pastāv tikai dažas valstīs.

     [+] [-]

, 2018-06-12 15:04, pirms 6 gadiem
zippo22 rakstīja: Kāpēc Latvijā nerīko iedzīvotāju aptauju- referendumu par šī pasākuma nepieciešamību, kā tas pēdējā laikā ir ierasts demokrātiskajā pasaules daļā pie kuras arī mēs sevi pieskaitām?
kāda makara pēc tev vajag referendums dēl kaut kāda šlūkātāju čempionata?

     [+] [-]

, 2018-06-12 15:12, pirms 6 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Demokrātija ir tikai uz vārda, bet realitāte demokrātija pasaule pastāv tikai dažas valstīs.
Jā ,bet tās ir monarhijas )))

     [+] [-]

, 2018-06-12 15:16, pirms 6 gadiem
izjājēs sviedri latviešu puikiņas kas domā ka varēs nokāst piķi. bezjēdzīgs pieteikums.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-12 15:20, pirms 6 gadiem
zippo22 rakstīja: Kāpēc Latvijā nerīko iedzīvotāju aptauju- referendumu par šī pasākuma nepieciešamību, kā tas pēdējā laikā ir ierasts demokrātiskajā pasaules daļā pie kuras arī mēs sevi pieskaitām?
Par PČ hokejā arī vajadzēja rīkot referendumu? Mēs ar Siguldu būsim tikai šī lielā pasākuma daļa, jo vairums sacensību notiks Zviedrijā. Un izmaksas nebūs lielākas kā Dienvidu tiltam vai Nacionālajai bibliotēkai, par ko arī nebija referenduma.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-12 15:26, pirms 6 gadiem
PraporšiksPingvins3 rakstīja: izjājēs sviedri latviešu puikiņas kas domā ka varēs nokāst piķi. bezjēdzīgs pieteikums.
Tevi jau jāja pa čiriku stundā?

     [+] [-]

, 2018-06-12 15:27, pirms 6 gadiem
Ja izdosies, tad mazāk par 6-7 medaļām savās lai mājās
lai neredzētu!

  +1 [+] [-]

, 2018-06-12 15:29, pirms 6 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Demokrātija ir tikai uz vārda, bet realitāte demokrātija pasaule pastāv tikai dažas valstīs.
Nepareizi, tajās dažās valstīs arī nav totālā demokrātija, ir vairāk vai mazāk demokrātijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-06-12 15:38, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: gan jau mums ari izleks kads "Sunbins Juns" nez no kurienes un pec 2 gadu trenesanas klus par OS cempi
Lai izlektu, vajag sporta sistēmu, kas dod rezultātu. Latvijā ne ta ka rezultāta, bet pašas sistēmas nav.

     [+] [-]

, 2018-06-12 15:38, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: es jau vakar visu pateicu - šis projekts ir margināls un finansiāli nepanesams + neatpelnošs
Kur ir minētas izmaksas?

  +1 [+] [-]

, 2018-06-12 15:46, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Ja izdosies, tad mazāk par 6-7 medaļām savās lai mājās
lai neredzētu!
iedo KOR,GER budžetu tad arī varbūt varetu sapnot par tādu skaitu

  +1 [+] [-]

, 2018-06-12 15:52, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: es jau vakar visu pateicu - šis projekts ir margināls un finansiāli nepanesams + neatpelnošs
Piekrītu. Ja zviedri maksā, tad uz priekšu. Citādi nē, neatbalstu. Kapēc bagātie norvēģi atteica? Cik saprotu, tad tur tā trase nebija īpaši tālāk.

  +3 [+] [-]

, 2018-06-12 15:55, pirms 6 gadiem
backstab rakstīja: Piekrītu. Ja zviedri maksā, tad uz priekšu. Citādi nē, neatbalstu. Kapēc bagātie norvēģi atteica? Cik saprotu, tad tur tā trase nebija īpaši tālāk.
Vietējo interese 0. Pie mums kādi 5tk tikai uz vietējo rēķina vien būtu, protams, ja negribēs100eur biļeti pa dienu.+Lilehammerē gandrīz vispār nenotiek sac.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-12 15:58, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Vietējo interese 0. Pie mums kādi 5tk tikai uz vietējo rēķina vien būtu, protams, ja negribēs100eur biļeti pa dienu.+Lilehammerē gandrīz vispār nenotiek sac.
Tapēc ka Lillehammerē trasi nojauca

     [+] [-]

, 2018-06-12 16:00, pirms 6 gadiem
pūce rakstīja: Tapēc ka Lillehammerē trasi nojauca
Pašu tevi nojauca, urlu trolli. TV Rasija ziņoja?

     [+] [-]

, 2018-06-12 16:02, pirms 6 gadiem
pūce rakstīja: Tapēc ka Lillehammerē trasi nojauca
beidz muldet
kamanas un bobos vel sogad notika maci

  +1 [+] [-]

, 2018-06-12 16:05, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: es jau vakar visu pateicu - šis projekts ir margināls un finansiāli nepanesams + neatpelnošs
Cik atpelnošas ir koncertzāles un bibliotēkas? Tās arī ir marginālas un nevajag? Nevar skatīties tik šauri un visu mērīt ar peļņas mērauklu. Olimpiskās spēles ir lielākais sporta pasākums pasaulē un to rīkotāji iegūst lielu publicitāti, ko var izmantot, piemēram, tūrisma attīstībai. Turklāt modernizētā trase tiks izmantota arī pēc OS.

     [+] [-]

, 2018-06-12 16:18, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Cik atpelnošas ir koncertzāles un bibliotēkas? Tās arī ir marginālas un nevajag? Nevar skatīties tik šauri un visu mērīt ar peļņas mērauklu. Olimpiskās spēles ir lielākais sporta pasākums pasaulē un to rīkotāji iegūst lielu publicitāti, ko var izmantot, piemēram, tūrisma attīstībai. Turklāt modernizētā trase tiks izmantota arī pēc OS.
Ja gribam salīdzināt kamanu trasi un koncertzāli vai bibliotēku:
Bibliotēkas un koncertzāles nav pelnošas, taču tās pilda savu funkciju un ir nozīmīgas daudz lielākai sabiedrības daļai un šie objekti tiek izmantoti ne tikai kā koncertzāles vai bibliotēkas, bet arī kā izstāžu zāles, konferenču centri utt.

Savukārt kamanu trase ir vajadzīga tikai labi ja pārdesmit (nu labi - mazāk kā 100, lai ar tādu lielu rezervi) vietējiem šļūkātājiem. To izmantot nevar nekā citādi. Kaut kādi vučko nobraucieni tikai, kas ir tāda prasta izklaide.

Par to lielāko notikumu sportā - to visu var teikt par vasaras spēlēm, ziemas spēlēm ir daudz, daudz, daudz mazāka atdeve.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-12 16:23, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: beidz huinu dzīt

kā spilgts piemērs tev - Atēnas un Grieķija
Arī Pekina, Soči, Turīna, Rio. Un to pašu var attiecināt uz PK futbolā un DĀR.

Vienīgās pilsētas, kuras reāli var izmantot OS objektus ir lielpilsētas, kurām tie reāli ir nepieciešami un OS ļauj atjaunot/no jauna izbūvēt visus pilsētas sporta objektus. Taču tādu pilsētu ir ļoti maz.

  +3 [+] [-]

, 2018-06-12 16:29, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Arī Pekina, Soči, Turīna, Rio. Un to pašu var attiecināt uz PK futbolā un DĀR.

Vienīgās pilsētas, kuras reāli var izmantot OS objektus ir lielpilsētas, kurām tie reāli ir nepieciešami un OS ļauj atjaunot/no jauna izbūvēt visus pilsētas sporta objektus. Taču tādu pilsētu ir ļoti maz.
Bet trase Siguldā ir jaudiezgan sen. Kāpēc to neuzlabot? Nevar Latvijā šis projekts maksāt vairāk par 20-25miljoniem. Olimpiskajām spēlēm Latvijā(kaut mazai daļai) to tak pa visiem varam atrast

  +1 [+] [-]

, 2018-06-12 16:37, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: beidz huinu dzīt

kā spilgts piemērs tev - Atēnas un Grieķija
Tu labāk ej atrodi darbu nevis smirdini komentāru sadaļā 24/7.

     [+] [-]

, 2018-06-12 16:38, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Bet trase Siguldā ir jaudiezgan sen. Kāpēc to neuzlabot? Nevar Latvijā šis projekts maksāt vairāk par 20-25miljoniem. Olimpiskajām spēlēm Latvijā(kaut mazai daļai) to tak pa visiem varam atrast
Problēma tāda, ka ne jau tikai trasi vajag uzlabot, bet visu infrastruktūru, ieskaitot šosejas, Siguldas infrastrukturu, jābūvē arī olimpiskais ciemats priekš "ludžistiem" utt.

Es jau vakar teicu, ka kopumā tas nav slikti, taču vai Latvijai tas ir tik ļoti nepieciešami? Vai mums ir tik daudz naudas?

Daudzi nez kāpēc domā, ka Siguldas trase ir tāds ļoti pieprasīts objekts un no tā, bez maz vai, tiek uzturēta visa pilsēta. Patiesībā jau pašlaik katru gadu tai trasē no valsts budžeta tiek ieguldīti simtiem tūkstošu eiro. OS neko nemainīs.

VIENĪGAIS variants, kuram var piekrist, ka ZVIEDRIJA nosedz PILNĪGI VISUS izdevumus, kas saistās ar šo pasākumu un visus pastāvīgos objektus (nevis atdzen uz šejieni treilerus kaut kādus vai apsildāmās teltis, bet būvē nopietni) arī atstāj te.

Visādi citādi tērēt budžeta līdzekļus ļoti sekundāra sporta notikuma ne tam skatītākajm pasākuma, tas ir nonsenss. Bet nu Latviju tas nekad nav apturējis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2018-06-12 16:45, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Problēma tāda, ka ne jau tikai trasi vajag uzlabot, bet visu infrastruktūru, ieskaitot šosejas, Siguldas infrastrukturu, jābūvē arī olimpiskais ciemats priekš "ludžistiem" utt.

Es jau vakar teicu, ka kopumā tas nav slikti, taču vai Latvijai tas ir tik ļoti nepieciešami? Vai mums ir tik daudz naudas?

Daudzi nez kāpēc domā, ka Siguldas trase ir tāds ļoti pieprasīts objekts un no tā, bez maz vai, tiek uzturēta visa pilsēta. Patiesībā jau pašlaik katru gadu tai trasē no valsts budžeta tiek ieguldīti simtiem tūkstošu eiro. OS neko nemainīs.

VIENĪGAIS variants, kuram var piekrist, ka ZVIEDRIJA nosedz PILNĪGI VISUS izdevumus, kas saistās ar šo pasākumu un visus pastāvīgos objektus (nevis atdzen uz šejieni treilerus kaut kādus vai apsildāmās teltis, bet būvē nopietni) arī atstāj te.

Visādi citādi tērēt budžeta līdzekļus ļoti sekundāra sporta notikuma ne tam skatītākajm pasākuma, tas ir nonsenss. Bet nu Latviju tas nekad nav apturējis.
Bet ja nebūs olimpiskās spēles, tad mums nah.. to šoseju nevajag? Kratīsimies pa bedrēm kā PSKP biedru valdīšanas laikā??? Lieliska iespēja sakārtot vienu Latvijas reģionu. Ja vēl ar zviedru finansiālo piešprici, tad vispār ekselenti. Visas, vai gandrīz visas, kamaniņu trases tiek dotētas. Lai to nevajadzētu darīt, varbūt vispār vajag to uzspridzināt? Varbūt uzspridzinam visu ko vajag dotēt un salienam atpakaļ kokos dzīvot????

  -1 [+] [-]

, 2018-06-12 16:53, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Bet ja nebūs olimpiskās spēles, tad mums nah.. to šoseju nevajag? Kratīsimies pa bedrēm kā PSKP biedru valdīšanas laikā??? Lieliska iespēja sakārtot vienu Latvijas reģionu. Ja vēl ar zviedru finansiālo piešprici, tad vispār ekselenti. Visas, vai gandrīz visas, kamaniņu trases tiek dotētas. Lai to nevajadzētu darīt, varbūt vispār vajag to uzspridzināt? Varbūt uzspridzinam visu ko vajag dotēt un salienam atpakaļ kokos dzīvot????
Es jau teicu - visas šīs idejas ir labas, taču vai PAŠLAIK Latvijai šādas projekts ir uzskatāms par prioritāru?
Ja ieminējies par reģionu, tad cerams, ka tu vismaz dziļi sirsniņā saporti, ka Latvijā ir reģioni, kur ar tiem miljoniem var izdarīt DAUDZ, DAUDZ, DAUDZ vairāk nekā Siguldā, turklāt, Pierīga nav tas reģions, kur kopumā būtu nepieciešamas tūlītējas investīcijas.

Es atkārtošos - visu nosaka aprēķins un valsts attīstības plāni. Es pats esmu ar abām rokām un kājām "PAR" to, lai Latvijā visu atjauno, visu būvē un mēs būtu pasaulē labākā valsts, taču tāpat es labi saprotu, ka tā NEKAD nebūs. Mums naudas ir tik cik ir un tāpēc daudz svarīgāk ir to pareizi tērēt, lai attīstība notiktu gan VALSTĪ (nevis vienā gigant-rajonā), gan ilgtermiņā.

Kā jau teicu - ja zviedri gatavi VISU apmaksāt, ok, lai iet. Savukārt, ja tas viss notiek no Latvijas budžeta, tad daudz prātīgāk būtu pasūtīt kakāt gan zviedrus, gan tos, kuri Latvijā šo ideju bīda.

Bet nu ko te daudz - latvieši vienmēr ir bijši zviedru kalpi un tā tam, laikam, būs būt.

     [+] [-]

, 2018-06-12 16:58, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Es jau teicu - visas šīs idejas ir labas, taču vai PAŠLAIK Latvijai šādas projekts ir uzskatāms par prioritāru?
Ja ieminējies par reģionu, tad cerams, ka tu vismaz dziļi sirsniņā saporti, ka Latvijā ir reģioni, kur ar tiem miljoniem var izdarīt DAUDZ, DAUDZ, DAUDZ vairāk nekā Siguldā, turklāt, Pierīga nav tas reģions, kur kopumā būtu nepieciešamas tūlītējas investīcijas.

Es atkārtošos - visu nosaka aprēķins un valsts attīstības plāni. Es pats esmu ar abām rokām un kājām "PAR" to, lai Latvijā visu atjauno, visu būvē un mēs būtu pasaulē labākā valsts, taču tāpat es labi saprotu, ka tā NEKAD nebūs. Mums naudas ir tik cik ir un tāpēc daudz svarīgāk ir to pareizi tērēt, lai attīstība notiktu gan VALSTĪ (nevis vienā gigant-rajonā), gan ilgtermiņā.

Kā jau teicu - ja zviedri gatavi VISU apmaksāt, ok, lai iet. Savukārt, ja tas viss notiek no Latvijas budžeta, tad daudz prātīgāk būtu pasūtīt kakāt gan zviedrus, gan tos, kuri Latvijā šo ideju bīda.

Bet nu ko te daudz - latvieši vienmēr ir bijši zviedru kalpi un tā tam, laikam, būs būt.
Nav jau ari vēl minēts no kuras valsts budžeta tas viss. Protams, Latvijā ir daudz atpalikuši reģioni ar tikpat garīgi atpalikušiem to vadītājiem, kuros vajag ieguldīt naudu. Tāka, labi, skatamies, kurš apmaksā balli.

  +3 [+] [-]

, 2018-06-12 17:07, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Es jau teicu - visas šīs idejas ir labas, taču vai PAŠLAIK Latvijai šādas projekts ir uzskatāms par prioritāru?
Ja ieminējies par reģionu, tad cerams, ka tu vismaz dziļi sirsniņā saporti, ka Latvijā ir reģioni, kur ar tiem miljoniem var izdarīt DAUDZ, DAUDZ, DAUDZ vairāk nekā Siguldā, turklāt, Pierīga nav tas reģions, kur kopumā būtu nepieciešamas tūlītējas investīcijas.

Es atkārtošos - visu nosaka aprēķins un valsts attīstības plāni. Es pats esmu ar abām rokām un kājām "PAR" to, lai Latvijā visu atjauno, visu būvē un mēs būtu pasaulē labākā valsts, taču tāpat es labi saprotu, ka tā NEKAD nebūs. Mums naudas ir tik cik ir un tāpēc daudz svarīgāk ir to pareizi tērēt, lai attīstība notiktu gan VALSTĪ (nevis vienā gigant-rajonā), gan ilgtermiņā.

Kā jau teicu - ja zviedri gatavi VISU apmaksāt, ok, lai iet. Savukārt, ja tas viss notiek no Latvijas budžeta, tad daudz prātīgāk būtu pasūtīt kakāt gan zviedrus, gan tos, kuri Latvijā šo ideju bīda.

Bet nu ko te daudz - latvieši vienmēr ir bijši zviedru kalpi un tā tam, laikam, būs būt.
Beidz vienreiz muldēt!
Varētu padomāt, ka zviedri aizvedīs līdz visu uzbūvēto infrastruktūru.
Ja latvieši būs viedi, apķērīgi un citādi izdarīgi (ko gan apšaubu), tad šī pasākuma rezultātu mēs ilgi varēsim ekspluatēt pirms un pēc OS.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-12 17:13, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Bet ja nebūs olimpiskās spēles, tad mums nah.. to šoseju nevajag? Kratīsimies pa bedrēm kā PSKP biedru valdīšanas laikā??? Lieliska iespēja sakārtot vienu Latvijas reģionu. Ja vēl ar zviedru finansiālo piešprici, tad vispār ekselenti. Visas, vai gandrīz visas, kamaniņu trases tiek dotētas. Lai to nevajadzētu darīt, varbūt vispār vajag to uzspridzināt? Varbūt uzspridzinam visu ko vajag dotēt un salienam atpakaļ kokos dzīvot????
Neceri, ka zviedri par to maksās
Palasi zviedru vai ārzemju presi par Stokholmas kandidatūru. Spēlēm Zviedrijā nav nemaz politiskā atbalsta, par kaut kādu finansālo atbalstu no Zviedrijas valdības vispār neceriet. Zviedrijas olimpiskā komiteja cer izbraukt uz esošo infrastuktūru pa visu Zviedriju un meklē pašvaldības ar gatavu infrastuktūru , kas gatavas sadarboties. Piemēram kalnu slepošana notiks Arē, kas ir tālāk par 100 km no Stokholmas nekā Sigulda. Latvijas pusei pienāksies vien visu pašai segt, tas starp citu tika uzreiz minēts pirms sarunu sākšanas, ka zviedri neko nesegs.
p.s. šaubos vai tāda kandidatūru uzvarēs. vienīgā zviedru cerība ir izbraukt uz to, ka spēles Eiropā nav notikušas kopš 2006.gada un Zviedrijā nekad. Un tā pat diezvai riskēs SOK dod spēles, ja šīm spēlēm pat nebūs Zviedrijas valdibas atbalsta. Tas , ka Latvijas valdība atbalsta un izraksta jau pirmos rēķinus par trasaes izpēti(200 000 eiro) ir pupu mizas
p.p.s. pa divām dienām sportacentrā es salasījies diezgan daudz visādu murgu, tālu no realitātes, par šo projektu

     [+] [-]

, 2018-06-12 17:21, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: es jau vakar visu pateicu - šis projekts ir margināls un finansiāli nepanesams + neatpelnošs
šādi pasākumi veicina atpazīstamību un piesaist tūrismu kas ienes daudz jaunas naudas tautsaimniecībā.
Iztērētā nauda par rīkošanu arī palielam paliek apgrozījumā tepat latvijā.... ka Tu aprēķinaji zaudejumus? interesanti

     [+] [-]

, 2018-06-12 17:23, pirms 6 gadiem
Novēlu izdošanos, aukstumu zem nulles un sniegu

  +1 [+] [-]

, 2018-06-12 17:26, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Neceri, ka zviedri par to maksās
Palasi zviedru vai ārzemju presi par Stokholmas kandidatūru. Spēlēm Zviedrijā nav nemaz politiskā atbalsta, par kaut kādu finansālo atbalstu no Zviedrijas valdības vispār neceriet. Zviedrijas olimpiskā komiteja cer izbraukt uz esošo infrastuktūru pa visu Zviedriju un meklē pašvaldības ar gatavu infrastuktūru , kas gatavas sadarboties. Piemēram kalnu slepošana notiks Arē, kas ir tālāk par 100 km no Stokholmas nekā Sigulda. Latvijas pusei pienāksies vien visu pašai segt, tas starp citu tika uzreiz minēts pirms sarunu sākšanas, ka zviedri neko nesegs.
p.s. šaubos vai tāda kandidatūru uzvarēs. vienīgā zviedru cerība ir izbraukt uz to, ka spēles Eiropā nav notikušas kopš 2006.gada un Zviedrijā nekad. Un tā pat diezvai riskēs SOK dod spēles, ja šīm spēlēm pat nebūs Zviedrijas valdibas atbalsta. Tas , ka Latvijas valdība atbalsta un izraksta jau pirmos rēķinus par trasaes izpēti(200 000 eiro) ir pupu mizas
p.p.s. pa divām dienām sportacentrā es salasījies diezgan daudz visādu murgu, tālu no realitātes, par šo projektu
Pat ja lielāko daļu no šī pasākuma apmaksās no LV budžeta, tad tā viennozīmīgi būs ieguldīta nauda attīstībā. Tā nebūs truli noēsta nauda, vai kārtējā valsts jubilejā izšķiestā nauda. Aiz tā visa paliks lietas ar pievienoto vērtību.
Protams, būs tradicionālie otkati, gan dīvaini konkursu uzvarētāji, tomēr tā nauda tepat LV iekšienē vien grozīsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-06-12 17:28, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: iedo KOR,GER budžetu tad arī varbūt varetu sapnot par tādu skaitu
Savā trasē... SAVĀ trasē. Es domāju pilnīgi pamatoti cerēt uz vismaz 5 medaļām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-06-12 17:39, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pat ja lielāko daļu no šī pasākuma apmaksās no LV budžeta, tad tā viennozīmīgi būs ieguldīta nauda attīstībā. Tā nebūs truli noēsta nauda, vai kārtējā valsts jubilejā izšķiestā nauda. Aiz tā visa paliks lietas ar pievienoto vērtību.
Protams, būs tradicionālie otkati, gan dīvaini konkursu uzvarētāji, tomēr tā nauda tepat LV iekšienē vien grozīsies.
Šis pasākums tik paātrinās renes rekonstrukciju, jo zinot renes lobiju Latvijas valdībā, tāpat agri vai vēlu notiktu rekonstrukcija, nevis renes nahrenizācija Latvijā šis pasākums ļaus bez visādam īpašām skaidrošanām notralināt naudu dažu cilvēku hobijam

     [+] [-]

, 2018-06-12 17:45, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pat ja lielāko daļu no šī pasākuma apmaksās no LV budžeta, tad tā viennozīmīgi būs ieguldīta nauda attīstībā. Tā nebūs truli noēsta nauda, vai kārtējā valsts jubilejā izšķiestā nauda. Aiz tā visa paliks lietas ar pievienoto vērtību.
Protams, būs tradicionālie otkati, gan dīvaini konkursu uzvarētāji, tomēr tā nauda tepat LV iekšienē vien grozīsies.
Rekur vari palasīt par šo Stokholmas projektu, tur arī pievienota karte ar objektiem pa visu Zviedriju, lai varētu pavilkt šīs spēles :
https://www.insidethegames.biz/arti...

p.s. ceru, ka tagad neviens vairs tupa netroļļos, ka zviedri par kaut ko maksās tiešam apnicis dzirdēt tādus stāstus.
p.p.s. tāpat nolaisties uz zemes, ka Stokholma varētu vinnēt rīkot OS un dalīt jau renes medaļas

     [+] [-]

, 2018-06-12 17:48, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Šis pasākums tik paātrinās renes rekonstrukciju, jo zinot renes lobiju Latvijas valdībā, tāpat agri vai vēlu notiktu rekonstrukcija, nevis renes nahrenizācija Latvijā šis pasākums ļaus bez visādam īpašām skaidrošanām notralināt naudu dažu cilvēku hobijam
Tad jau skaidrs. zviedri jau nu točna nav antiņi, kuri šķērdē naudu. Būs tādus atraduši.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-12 17:50, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Šis pasākums tik paātrinās renes rekonstrukciju, jo zinot renes lobiju Latvijas valdībā, tāpat agri vai vēlu notiktu rekonstrukcija, nevis renes nahrenizācija Latvijā šis pasākums ļaus bez visādam īpašām skaidrošanām notralināt naudu dažu cilvēku hobijam
Šis nav stāsts tikai par renes rekonstrukciju.
Tas ir daudz,daudz plašāks stāsts. Stāsts par ceļu rekonstrukciju, transporta infrastruktūras attīstību, dzīvokļiem jaunajām ģimenēm, kuri paliks pēc OS ciemata celtniecības utt.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-12 17:55, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Rekur vari palasīt par šo Stokholmas projektu, tur arī pievienota karte ar objektiem pa visu Zviedriju, lai varētu pavilkt šīs spēles :
https://www.insidethegames.biz/arti...

p.s. ceru, ka tagad neviens vairs tupa netroļļos, ka zviedri par kaut ko maksās tiešam apnicis dzirdēt tādus stāstus.
p.p.s. tāpat nolaisties uz zemes, ka Stokholma varētu vinnēt rīkot OS un dalīt jau renes medaļas
Zviedri maksās, ja iegūs tiesības uz OS 2026.
Protams, ka Siguldas gadījumā tie nebūs n-tie, pat viens, miljardi, bet no gana smukas naudas tiem būs jāšķiras. Tās ir STOKHOLMAS OS, un nevis Siguldas, un tas daudz ko izsaka.
Tiešām nezinu cik liela nauda būtu no SOK, un šīs organizācijas sponsoriem, bet tur arī stāsts ir par smukām summām.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-12 17:57, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šis nav stāsts tikai par renes rekonstrukciju.
Tas ir daudz,daudz plašāks stāsts. Stāsts par ceļu rekonstrukciju, transporta infrastruktūras attīstību, dzīvokļiem jaunajām ģimenēm, kuri paliks pēc OS ciemata celtniecības utt.
Kāds ciemats? beidz tak murgot...atjaunos tik reni. 2019.gadā paziņos uzvarētāju. Ja pat mistiskā veidā Stokholma vinnēs, tad 200-300 renistiem nekādu īpašu infrastuktūru neveidos. Šoseju labot tik un tā vjag no Rīgas uz Siguldu...

  +1 [+] [-]

, 2018-06-12 17:58, pirms 6 gadiem
Vēl Zviedri varētu piešķirt LV hokeja izlasei mājas spēles aizvadīt Rīgā!
Siguldā tagad uz vēlēšanām būs spraiga cīņa, tomēr lielais papildu kāposts nāks.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-12 17:59, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Rekur vari palasīt par šo Stokholmas projektu, tur arī pievienota karte ar objektiem pa visu Zviedriju, lai varētu pavilkt šīs spēles :
https://www.insidethegames.biz/arti...

p.s. ceru, ka tagad neviens vairs tupa netroļļos, ka zviedri par kaut ko maksās tiešam apnicis dzirdēt tādus stāstus.
p.p.s. tāpat nolaisties uz zemes, ka Stokholma varētu vinnēt rīkot OS un dalīt jau renes medaļas
Kur bobslejs?

     [+] [-]

, 2018-06-12 18:00, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kur bobslejs?
Bobslejs nav rene? Siguldā tak rekontruēs tā, lai bobslejs brauktu Jeb domā bobslejam citu trasi meklēs

     [+] [-]

, 2018-06-12 18:02, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Bobslejs nav rene? Siguldā tak rekontruēs tā, lai bobslejs brauktu Jeb domā bobslejam citu trasi meklēs
Kur tavā kartē ir bobslejs, kamaniņas un skeletons?

     [+] [-]

, 2018-06-12 18:04, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kur tavā kartē ir bobslejs, kamaniņas un skeletons?
Tā nav mana karte, bet zviedru

     [+] [-]

, 2018-06-12 18:04, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kāds ciemats? beidz tak murgot...atjaunos tik reni. 2019.gadā paziņos uzvarētāju. Ja pat mistiskā veidā Stokholma vinnēs, tad 200-300 renistiem nekādu īpašu infrastuktūru neveidos. Šoseju labot tik un tā vjag no Rīgas uz Siguldu...
Jā, un sportisti dzīvos uz ielas.
Šobrīd Sigulda var nodrošināt tikai viena renes sporta veida lielas sacensības (kamaniņas), bet ne visu renes sporta pārstāvju vienlaicīgu atrašanos Siguldā. Būs jāceļ sportistu dzīvojamais komplekss, kuru pēc pasaules prakses izpārdod kā dzīvokļus.
Kaut vai tikai ceļa posmu līdz Siguldai, bet tas arī jau ir ieguvums.

     [+] [-]

, 2018-06-12 18:06, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tā nav mana karte, bet zviedru
Man aizdomas, ka Tev ir visai tāla nojauta, kas ir OS objektu infrastruktūra, un SOK prasības šiem objektiem.

     [+] [-]

, 2018-06-12 18:06, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, un sportisti dzīvos uz ielas.
Šobrīd Sigulda var nodrošināt tikai viena renes sporta veida lielas sacensības (kamaniņas), bet ne visu renes sporta pārstāvju vienlaicīgu atrašanos Siguldā. Būs jāceļ sportistu dzīvojamais komplekss, kuru pēc pasaules prakses izpārdod kā dzīvokļus.
Kaut vai tikai ceļa posmu līdz Siguldai, bet tas arī jau ir ieguvums.
2019.gadā noskaidrosies, ka ciematu nevajag...

  +2 [+] [-]

, 2018-06-12 18:06, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tā nav mana karte, bet zviedru
Pajoli, tu to ieliki vai zviedri???

  -1 [+] [-]

, 2018-06-12 18:07, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Pajoli, tu to ieliki vai zviedri???
Jā kā tad, es uztaisīju zviedriem karti ar olimpiskajiem objektiem Zviedrijā, pajoli

     [+] [-]

, 2018-06-12 18:10, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Jā kā tad, es uztaisīju zviedriem karti ar olimpiskajiem objektiem Zviedrijā, pajoli
Tu jau tikai čupu savā gultas vietā māki uztaisīt un izvārtīties tajā

  -1 [+] [-]

, 2018-06-12 18:13, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tu jau tikai čupu savā gultas vietā māki uztaisīt un izvārtīties tajā
Vieglāk palika noliekot čupu gultā un izvārtoties tajā, pajoli?

  +1 [+] [-]

, 2018-06-12 18:14, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Vieglāk palika noliekot čupu gultā un izvārtoties tajā, pajoli?
Cikos no bērnudārza atnāci?

  +4 [+] [-]

, 2018-06-12 18:15, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: 2019.gadā noskaidrosies, ka ciematu nevajag...
Nu, ja neiedos Stoholmai tiesības rīkot OS, tad neko. Nekas netiks ne ieguldīts, ne arī attīstīts.
Man gan šķiet, ka Stokholmai, pēc šveiciešu atteikšanās kandidēt, ir nesliktas izredzes iegūt tiesības uz ziemas OS rīkošanu. Kaut vai tāpēc, ka Eiropā ziemas OS 2026 gadā nebūs 12 gadus bijušas.

     [+] [-]

, 2018-06-12 18:18, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, ja neiedos Stoholmai tiesības rīkot OS, tad neko. Nekas netiks ne ieguldīts, ne arī attīstīts.
Man gan šķiet, ka Stokholmai, pēc šveiciešu atteikšanās kandidēt, ir nesliktas izredzes iegūt tiesības uz ziemas OS rīkošanu. Kaut vai tāpēc, ka Eiropā ziemas OS 2026 gadā nebūs bijušas 20 gadus bijušas.
Uz to arī grib izbraukt Stokholma manuprāt. Vienīgais trumpis. Un otrs Zviedrijā (ziemas sporta lielvalsts) nekad notikušas.
Tak reni jebkura gadījumā rekonstruēs, būs tās spēles vai nē.

     [+] [-]

, 2018-06-12 18:19, pirms 6 gadiem
Izskatās, ka Zaipis ir pa īstam "iekšā tēmā". Visu zin un visu ir izrēķinājis.

  +2 [+] [-]

, 2018-06-12 18:30, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Uz to arī grib izbraukt Stokholma manuprāt. Vienīgais trumpis. Un otrs Zviedrijā (ziemas sporta lielvalsts) nekad notikušas.
Tak reni jebkura gadījumā rekonstruēs, būs tās spēles vai nē.
Kaut kad pēc Soču OS lasīju, ka SOK vēlas pārskatīt savas prasības pret olimpisko objektu celtniecību. Pamatojums, ka to celtniecība patreiz ir pacēlusi OS izmaksas nebijušos augstumos, un liela daļa olimpisko objektu pēc spēlēm nemaz netiek izmantoti. Tāpēc SOK vēloties, lai vairumā tiek izmantoti jau esošie sporta objekti.
Kā jau vakar rakstīju, tad Stokholmas pieteikumā Siguldas iekļaušana ir kā bonus, jo tādējādi dod iespēju sajust olimpisko gaisotni realitātē valstī, kura nekad pati pilnas OS neuzrīkos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-12 18:54, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kāpēc netiek veikts referendums gejpraidu un bēgļu sakarā?
Zaipja sakarā mēs varam veikt referendumu. Tie, kas saka ka viņš ir pid.... like +, pretējie -

  +1 [+] [-]

, 2018-06-12 18:55, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut kad pēc Soču OS lasīju, ka SOK vēlas pārskatīt savas prasības pret olimpisko objektu celtniecību. Pamatojums, ka to celtniecība patreiz ir pacēlusi OS izmaksas nebijušos augstumos, un liela daļa olimpisko objektu pēc spēlēm nemaz netiek izmantoti. Tāpēc SOK vēloties, lai vairumā tiek izmantoti jau esošie sporta objekti.
Kā jau vakar rakstīju, tad Stokholmas pieteikumā Siguldas iekļaušana ir kā bonus, jo tādējādi dod iespēju sajust olimpisko gaisotni realitātē valstī, kura nekad pati pilnas OS neuzrīkos.
Jāpiezīmē, ka Zviedrijas olimpiādes rīkotāji ir ieplānojuši nopelnīt, rīkojot šīs olimpiskās spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-12 19:01, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: jo tāpat ir skaidrs rezultāts - praidu atbalstītu vismaz 60% sabiedrības

arī uz vietas varēja ieskicēt aptuvenās aplēses - praida dalībnieki - 8000, pretinieki - 20
Tu jucis esi????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-12 19:04, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: nav vietas homofobijai mūsdienu pasaulē

ja Artemam kkas nepatīk, vienmēr var braukt uz Krieviju vai Irānu dzīvot
Kāds te sakars ar krieviju un irānu????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-12 19:10, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: jo tāpat ir skaidrs rezultāts - praidu atbalstītu vismaz 60% sabiedrības

arī uz vietas varēja ieskicēt aptuvenās aplēses - praida dalībnieki - 8000, pretinieki - 20
Man jau sen bija skaidrs, ka tu esi zilais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-12 19:19, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: esmu bisex puika
Kas būs tad, kad vajadzēs salāpīt nolietoto tū..i?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-12 19:27, pirms 6 gadiem
J.G.Cēzars rakstīja: Jāpiezīmē, ka Zviedrijas olimpiādes rīkotāji ir ieplānojuši nopelnīt, rīkojot šīs olimpiskās spēles.
Neiespējami tas nav.

  +3 [+] [-]

, 2018-06-12 19:33, pirms 6 gadiem
Manupraat labaak lai dalja budzeta aiziet shajaa pasaakumaa no kura personigi es guushu baudu. Ja sii nauda aiziet sveshaa kabataa, vai kkaadaa uber daafgaa celtnee vai veel sazin kur, tad man no taa ne silts ne auksts.

     [+] [-]

, 2018-06-12 20:30, pirms 6 gadiem
neimeti rakstīja: Manupraat labaak lai dalja budzeta aiziet shajaa pasaakumaa no kura personigi es guushu baudu. Ja sii nauda aiziet sveshaa kabataa, vai kkaadaa uber daafgaa celtnee vai veel sazin kur, tad man no taa ne silts ne auksts.
Citi, redz uzskata, ka baudu var gūt praida pasākumos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2018-06-12 20:53, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kā jau vakar teicu, noteikti vajag vienoties par to, lai šāda te trika rezultātā, Latvija varētu garantēt sev dalību OS Hokeja tunīrā
Runā ka ja letiņi paņems reni, tad sviedri aiz laimes savu hokeja vietu atdos mums un OS hokejā notiks Volvo hallē. Tur 3 laukumi un nesen arī viesnīcu uzcēla. Zviedri arī Jūrmalas gatvi noasfaltēšot no Slokas ielas, līdz hallei.

  -2 [+] [-]

, 2018-06-12 22:19, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Dzīvoju izteikti Baltajā heteroseksuālajā vidē, kāda vaina? P.S. tā saucamā rietumnieciskuma un proamerikānisma mūsdienu LV sabiedrībā ir krietni vairāk, nekā Francijā
Un vairāk mello arī pie mums ir? beidz te brūķēt muti. Tupi pie saviem nigeriem un dzīvo laimīgs. Un nestāsti kas te ir un kas te nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-13 00:20, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Visas tevis minētās tautas, tai skaitā arī Krievi, atrodoties Rietumos, savstarpēji solidarizējas un " karo" pret afromusļiku čurbāniem! Tas ir IZ SAVAS PIEREDZES ņemts neapstrīdams fakts
poh kas rietumos, bet krievam nav neviena robeža, aiz kuras dzīvotu tauta kas viņus neienīst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-06-13 00:32, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tu dziļi maldies Somi, Belari, Vidusāzija, Ķīna, Mongolija, Kaukāza republikas, it sevišķi Armēnija, koroče, to izteikto ņedrugu ir krietni mazāk par drugiem
Somi? Belari? Vidusāzija?
Par ķīniešiem nezinu. Mongoļi pats par sevi, viņi tak radinieki
Normāls Kaukāzietis vati necieš.
Armēniem cits stāsts, viņi ir spiestu pa labam, lai izdzīvotu.
Un polis krievu necieš vēl trakāk kā latvietis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-13 00:39, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Muļķības! Polis ar Krievu ļoti labi sadzīvo Somi un Belari arī, nu nav viņi nekādi Rusofobi, lai kā arī tev to gribētos
tak tavos skvotos visi sadzīvo, es nerunāju par aizemigrējušiem kadriem, kam jebkurš baltais tai melno pūlī liekas brālis. Esmu dzīvojis Polijā, runājis ar vietējiem, nav redzēts neviens kam patiktu krievs. Man nav nekādas speciālas gribēšanas, tāpēc es arī pasak ka par ķīnīzeriem nezinu, bet par pārējiem laika gaitā infa savākusies un vienīgie ko var saukt par draugiem no robežtautām ir armēņi, pārājš vietās vate ir tādus sūdus savārījusi, ka pēc definīcijas viņus necietīs vēl vairākās paaudzēs kā minimums. Un skatoties kas tagad notiek, izskatās ka vēl ilgi tā būs.

     [+] [-]

, 2018-06-13 00:41, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: ja poļi labi sadzīvo ar krieviem kāpēc tad futbolā viņus pie pirmās iespējas atštaukā, kā 2012.gadā varšavā EČ laikā
Tādu naidu kā poļiem es neesmu sajutis nevienā tautā, pat ne ukraiņos. es runāju par Polijas poļiem, burts jau kaut kādā balto pleķītī dzīvo, apkārt čorti un tad šiem liekas ka visi bračkas, ja tik balts. Uz vietas viss ir savādāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-13 00:47, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ukraiņu futbola ultras arī nedraudzējas ar Poļiem, ko nu, var apgalvot, ka Ukraiņi Poļus neieredz un otrādi? Daudz ko var noteikt, dzīvojot kopīgi citā, neitrālā teriotorijā
Kā jau rakstīju, Krievi un A-Eiropieši ļoti labi savstarpējii solidarizējas, ko nevar teikt attiecībā uz čupošanos ar pērtiķiem
ka'reiz taja neitrālaja teritorija'cilvēki pieāgojas tai situācijai, par to ko domā latvieši var pateikt Latvijā,nevis ja divi letiņi kiprā dzer ar vienu mongoli nenozīmē ka tagad ir baigā tautu draudzība