Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:4, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

Putinam aizdomas par politisku lēmumu, Lasickene kritizē Krievijas sporta vadību

Putinam aizdomas par politisku lēmumu, Lasickene kritizē Krievijas sporta vadību
Vladimirs Putins. Foto: AFP/Scanpix

Pirmoreiz Pasaules Antidopinga aģentūras (WADA) lēmumu uz četriem gadiem diskvalificēt Krieviju no nozīmīgākajām pasaules sporta sacensībām komentējis Krievijas prezidents Vladimirs Putins. Savas domas izteikusi arī pasaules vadošā augstlēcēja Marija Lasickene un vācu žurnālists Hajo Zepelts, kura veidotā dokumentālā filma, atklājot Krievijas valstisko dopinga programmu, satricināja visu sporta pasauli.

Krievijas Federācijas prezidents Vladimirs Putins: "Redzamais secinājums ir tāds, ka pret Krievijas Olimpisko komiteju pretenziju nav. Taču ja pretenziju pret to nav, tad valstij ir jāstartē zem sava karoga. Tas liecina par to, ka šajā ziņā WADA lēmums ir pretrunā Olimpiskajai hartai un mums ir pamats vērsties CAS [Sporta arbitrāžas tiesā]. Ir arī citas pārdomas, taču vispirms situācija jāizanalizē speciālistiem un juristiem. Bet pats galvenais, manuprāt, ir tas, ka jebkuram sodam – vēl kopš Senās Romas tiesību laikiem – ir jābūt individuālam un jāizriet no tā, ko izdarījusi tā vai cita persona. Sods nedrīkst būt kolektīvs un attiekties uz cilvēkiem, kuriem ar attiecīgajiem pārkāpumiem nav nekāda sakara, un visi to saprot. Arī WADA speciālisti to saprot. Taču ja kāds no viņiem pieņem lēmumu par kolektīvu sodu, tad ir pamats pieņemt, ka šādu lēmumu pamatā nav vis rūpes par pasaules sporta tīrību, bet gan politiska rakstura nodomi, kuriem nav nekā kopīga ar sporta un olimpiskās kustības interesēm."

Kamēr Putins un citas Krievijas amatpersonas turpina tieši vai netieši pārmest WADA un tās, viņuprāt, slēptajiem nolūkiem, valsts sporta amatpersonas atklātā vēstulē kārtējo reizi kritizējusi augstlēcēja Marija Lasickene, kura triumfējusi trijos pasaules čempionātos pēc kārtas: "2015. gada beigās man atņēma Krievijas karogu. Visdrīzāk to atgūšu tikai 2024. gadā. Neesmu soģis vai bende, lai izteiktu verdiktu un sodītu vainīgos. Es esmu vieglatlēte, kurai ir sakrājušies ļoti daudz jautājumu. Kas tad īsti notika ar Krievijas vieglatlētiku un tās federāciju 2015. gadā? Mēs veicām iekšējo izmeklēšanu? Kāds beigās tika sodīts? Nu, izņemot tos sportistus, kuri iekrita dopinga pārbaudēs, un piecas vai sešas amatpersonas un trenerus, kurus atstādināja pati IAAF [tagad World Athletics jeb Pasaules Vieglatlētikas federācija – A.S.]. Vai arī mēs vienkārši visam piekritām un nesākām neko izmeklēt?

Ja skandāla galvenie vaininieki tika atlaisti, kādēļ situācija īpaši neuzlabojās? Kādēļ mūsu vieglatlētikā joprojām visur izmanto aizliegtus preparātus, mierīgi strādā treneri, kuru sportisti iekrita pārbaudēs, bet amatpersonas falsificē oficiālus dokumentus? Vai tiešām Sporta ministriju un Krievijas Olimpiskā komiteju visus šos četrus gadus apmierināja Krievijas Vieglatlētikas federācijas darbs? Tad par kādu smago situāciju federācijā pašlaik runājam, ja Šļahtins un viņa komanda visu šo laiku visu darīja pareizi?

Mani interesē, ko konkrēti Sporta ministrija un Olimpiskā komiteja šo četru gadu laikā ir darījusi, lai aizstāvētu tieši mani. Jūs taču izveidojāt tik daudz visādu komisiju, bet nekur neatradu to darba rezultātus. Bet šobrīd man nav neitrālā statusa un nav pat iespējas tādu iegūt. Kādēļ nokļuvām līdz šādai situācijai, kad neitrālā statusa iegūšana sportistam ir liels prieks? Es esmu krievu sportiste, kura vēlas un kurai ir tiesības starptautiskajā arēnā startēt zem Krievijas karoga, klausoties Krievijas himnu. Es nevēlos un man nevajadzētu no rīta mosties, prātojot, vai šodien IAAF būs noskaņojums mani pielaist sacensībām."

Krievijas amatpersonu virzienā skatās arī vācu žurnālists Hajo Zepelts: "2014. gadā nebijām gaidījuši, ka izmeklēšana tā izpletīsies un ka viena dokumentālā filma tik ļoti ietekmēs visu, kas notika pēc tam. Jā, mēs tad labi pastrādājām, bet, manuprāt, tieši pati Krievija iepriekšējo gadu laikā pieļāva ļoti daudz kļūdu. Turklāt runāju nevis par sportistiem, bet gan treneriem, ierēdņiem un valdību, kas tā arī nesaprata, ka visi šie Rietumu masu mediju un politiķu pūliņi nav tādēļ, lai iznīcinātu krievu sportu. Nē, cilvēkiem ir jāsaprot, ka šobrīd viss izskatās tā, ka tieši Krievijas vara nodeva savus sportistus.

Kādā veidā nodeva? Piemēram, safabricēja pierādījumus. Pirms sešām nedēļām Kolobkovs rakstiski iesniedza pierādījumus par to, ka Rodčenkovs it kā esot melojis. Bet šie pierādījumi izrādījās viltoti. Jūs varat to iedomāties?! Tas taču ir sporta ministrs – no valdības, no Kremļa! Un viņš iesniedz viltus pierādījumus. Vienkārši neticami! Tajā, atkārtošu, arī ir šā stāsta būtība. Nevis tajā, ka Rietumu uzbrūk Krievijai. Mēs strādājam pie šīs tēmas, jo tas ir liels skandāls un mums tas ir jāizmeklē. Krievija vienmēr noliedza acīmredzamus pierādījumus. Un ja šī situācija neizmainīsies, tad process netiks apturēts."

Izmantotie resursi:
https://www.championat.com/other/ne...
https://www.championat.com/other/ar...
https://www.championat.com/other/ar...


, 2019-12-10 12:39, pirms 5 gadiem
Bútu labák kko izdaríjis lai pártrauktu savu sportistu pazemošanu un budžeta lídzeklu párpumpéšanu wada birokrátu kabatás
, 2019-12-10 12:40, pirms 5 gadiem
Tagad spirtacentraa katru dienu liksiet huilo iibli un vaimanasiet kopā ar mongoliem? Ja tā ļoti patīk - piekar pie gultas kā tjoma, lonja vai funarins...
, 2019-12-10 12:43, pirms 5 gadiem
, 2019-12-10 12:45, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Tagad spirtacentraa katru dienu liksiet huilo iibli un vaimanasiet kopā ar mongoliem? Ja tā ļoti patīk - piekar pie gultas kā tjoma, lonja vai funarins...
Kaut kā jau vietējie vateņi ir jāmāca, ka dziesma nav par krekliem, bet gan par sirdsapziņām.
, 2019-12-10 12:48, pirms 5 gadiem
Putinam vienmēr ir aizdomas!😂😂😂
, 2019-12-10 12:50, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut kā jau vietējie vateņi ir jāmāca, ka dziesma nav par krekliem, bet gan par sirdsapziņām.
Lasickienes bildi tad ieliek. Nevis atverot sportacentru huilo pirmajā lapā pretī blenž
Slēpts komentārs: svomalraH
, 2019-12-10 13:10, pirms 5 gadiem
svomalraH rakstīja: Tak sportisti un krievu amatpersonas bija jau sodīti iepriekš ? Cik tad reizes sodīs ? Nolēma ka terapija nebija veiksmīga ?
Man liekas ka maisam gals ir vaļā un šī terapija tagad būs pielietojama ne tikai attiecībā uz Rus. Būs arī sports satirsts. Politiku par cirku pataisījuši,nu tagad pie sporta ķērušies. Cīnītāji pret dopingu,smiekli nāk.
Sodīs tik ilgi, kamēr atzīs savas kļūdas un uzrādīs reālus darbus uz mainīšanos.
Slēpts komentārs: svomalraH
, 2019-12-10 13:15, pirms 5 gadiem
Mums obligāti katru dienu jālasa par noziedznieka gaudošanu? Varbūt kāds cerēja ka čekists atzīs vainu?
, 2019-12-10 13:20, pirms 5 gadiem
svomalraH rakstīja: Tak sportisti un krievu amatpersonas bija jau sodīti iepriekš ? Cik tad reizes sodīs ? Nolēma ka terapija nebija veiksmīga ?
Man liekas ka maisam gals ir vaļā un šī terapija tagad būs pielietojama ne tikai attiecībā uz Rus. Būs arī sports satirsts. Politiku par cirku pataisījuši,nu tagad pie sporta ķērušies. Cīnītāji pret dopingu,smiekli nāk.
jā, nabaga rusņu pendosi atkal apbižo
, 2019-12-10 13:22, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: jā, nabaga rusņu pendosi atkal apbižo
Jā jā,taisnība atkal uzvar Viss kā Holivudā
, 2019-12-10 13:22, pirms 5 gadiem
svomalraH rakstīja: Par kādu kļūdu atzīšanu tu runā ? Un kādiem mainīšanās darbiem
Tur jau tas suns arī aprakts,ka viņi tagad uzstādīs Rus nepieņemamus nosacījumus un vilks to epopeju mūžīgi.
Ieslēdz pats savu galvu, nevis gaudo līdzi. Tu tak dzirdi tikai to ko gribi dzirdēt.Sodīja RUSADA par datu izdzēšanu jeb nozieguma pierādījumu iznīcināšanu.Tipiski vateņu stilā, gaidi kad RUSADA vadība beigs dzīvi ar sirds nepietiekamību. Darbs padarīts, pierādījumu nav un gaudošana par rusafobiju varēs turpināties nebeidzami. Krievu sportisti? Nu tie jau ir tikai skaidas, kad cērt mežu.Staļina mācības Krievijā ir svēta lieta.
, 2019-12-10 13:25, pirms 5 gadiem
svomalraH rakstīja: Jā jā,taisnība atkal uzvar Viss kā Holivudā
nav nekādas uzvaras, pat ar to ka utainie tikuši atmaskoti. bet viņiem ir nauda + pasaules sporta federācijas ir gļēvas un vatastānas miskastnieki turpinās bojāt sportu.
, 2019-12-10 13:29, pirms 5 gadiem
norcha 172 rakstīja: Ieslēdz pats savu galvu, nevis gaudo līdzi. Tu tak dzirdi tikai to ko gribi dzirdēt.Sodīja RUSADA par datu izdzēšanu jeb nozieguma pierādījumu iznīcināšanu.Tipiski vateņu stilā, gaidi kad RUSADA vadība beigs dzīvi ar sirds nepietiekamību. Darbs padarīts, pierādījumu nav un gaudošana par rusafobiju varēs turpināties nebeidzami. Krievu sportisti? Nu tie jau ir tikai skaidas, kad cērt mežu.Staļina mācības Krievijā ir svēta lieta.
Te SC tā pieņemts pašiem ko izdomāt un piemest klāt oponentam ? Vai viss kam tu nepiekrīti ir gaudošana ? Jā un par skaidām runājot - prakse ir atvērta,skaties ka viss sports vēlāk netiek skaidās samalts. Tu nedaudz jauc meža zāģēšanu ar meža apstrādi gaterī ! Tiem meža nekad nebūs par daudz.
, 2019-12-10 13:34, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: nav nekādas uzvaras, pat ar to ka utainie tikuši atmaskoti. bet viņiem ir nauda + pasaules sporta federācijas ir gļēvas un vatastānas miskastnieki turpinās bojāt sportu.
Velns atkal nav gana. Tur tai komisijā bija viena aktīviste kura arī nebija apmierināta ar tik maigu sodu. Piedāvājot liegt vispār Rus sportistiem piedalīties jebkādos starptautiskos pasākumos. Ne zem kādām lupatām.
Tā teikt lai tup mājās un padomā par RUSADA sastrādāto It sevišķi bērni kas nodarbojas ar sportu.
Bet tu nebēdā tas zaigojošais nams kalna galā tā vai tā taisnību atnesīs mums visiem. Brūss Viliss - paļubomu tos sliktos sodīs
, 2019-12-10 13:36, pirms 5 gadiem
svomalraH rakstīja: Te SC tā pieņemts pašiem ko izdomāt un piemest klāt oponentam ? Vai viss kam tu nepiekrīti ir gaudošana ? Jā un par skaidām runājot - prakse ir atvērta,skaties ka viss sports vēlāk netiek skaidās samalts. Tu nedaudz jauc meža zāģēšanu ar meža apstrādi gaterī ! Tiem meža nekad nebūs par daudz.
Piedod, nezināju ka esi tik jauniņš un nekā nezini un nesaproti no tā, kas velkas jau 100 gadus jeb kā Krievija un komunisti nebeidzami meklē iespējas izkauties, zaudējuma gadījumā iznīcinot visu pasauli. Pieaudz un tad padiskutēsim.
Slēpts komentārs: svomalraH
, 2019-12-10 13:39, pirms 5 gadiem
Dzīvnieki nekad neatzīstas pat tad kad tos pieķer pie rokas..salašņu sabiedrība
, 2019-12-10 13:40, pirms 5 gadiem
svomalraH rakstīja: Velns atkal nav gana. Tur tai komisijā bija viena aktīviste kura arī nebija apmierināta ar tik maigu sodu. Piedāvājot liegt vispār Rus sportistiem piedalīties jebkādos starptautiskos pasākumos. Ne zem kādām lupatām.
Tā teikt lai tup mājās un padomā par RUSADA sastrādāto It sevišķi bērni kas nodarbojas ar sportu.
Bet tu nebēdā tas zaigojošais nams kalna galā tā vai tā taisnību atnesīs mums visiem. Brūss Viliss - paļubomu tos sliktos sodīs
jā, tas būtu lieliski - izolēt pilnībā, kamēr neizpilda nosacījumus. gana daudz citu valstu sportisti tikuši apzagti. es zinu ka tev tas neinteresē, jo labāk patīk ķerpilas dziesma par nabaga rusņas apbižošanu, citu valstu sportisti jau ir nekas, viņus drīkst apzagt, lai tik tu papriecātos.
, 2019-12-10 13:50, pirms 5 gadiem
svomalraH rakstīja: Atmetot tavus sentimentus,sportistiem tie nosacījumi jāizpilda ? Bērniem ? Tev neliekas ka loģiski būtu aizklapēt to kantori ciet un sodīt sportistus kuri tiešām krāpās ? Nu ja neuzticas nacionālajām anti dopinga komisijām izvaidot internacionālās ? Kāpēc sports jānogalina ?
klau, kurš tad to sportu nogalina ? Tev vēl liekas ka obama pa kluso analīzes samainīja?
, 2019-12-10 13:52, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: jā, tas būtu lieliski - izolēt pilnībā, kamēr neizpilda nosacījumus. gana daudz citu valstu sportisti tikuši apzagti. es zinu ka tev tas neinteresē, jo labāk patīk ķerpilas dziesma par nabaga rusņas apbižošanu, citu valstu sportisti jau ir nekas, viņus drīkst apzagt, lai tik tu papriecātos.
Atmetot tavus sentimentus,sportistiem tie nosacījumi jāizpilda ? Bērniem ? Tev neliekas ka loģiski būtu aizklapēt to kantori ciet un sodīt sportistus kuri tiešām krāpās ? Nu ja neuzticas nacionālajām anti dopinga komisijām izvaidot internacionālās ? Kāpēc sports jānogalina ?
Kas tā par kolektīvo atbildību ? Tas apmēram ja tavam kaimiņam menti atrastu narkotikas un tevi kopā ar viņu būrī iemestu.

Tu vispār apjēdz cik ir jāiegulda laika un naudas bērna sporta attīstībā ?Es to zinu un ja kāds mudaks izdomātu sodīt manu puiku tikai dēļ tā ka viņam ir noteikta nac piederība - kādos grēkos un kam man nāktos atzīties ?
, 2019-12-10 13:55, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: klau, kurš tad to sportu nogalina ? Tev vēl liekas ka obama pa kluso analīzes samainīja?
Nē,krievi no dabas mīž pozitīvas doping proves.
, 2019-12-10 14:01, pirms 5 gadiem
svomalraH rakstīja: Atmetot tavus sentimentus,sportistiem tie nosacījumi jāizpilda ? Bērniem ? Tev neliekas ka loģiski būtu aizklapēt to kantori ciet un sodīt sportistus kuri tiešām krāpās ? Nu ja neuzticas nacionālajām anti dopinga komisijām izvaidot internacionālās ? Kāpēc sports jānogalina ?
Kas tā par kolektīvo atbildību ? Tas apmēram ja tavam kaimiņam menti atrastu narkotikas un tevi kopā ar viņu būrī iemestu.

Tu vispār apjēdz cik ir jāiegulda laika un naudas bērna sporta attīstībā ?Es to zinu un ja kāds mudaks izdomātu sodīt manu puiku tikai dēļ tā ka viņam ir noteikta nac piederība - kādos grēkos un kam man nāktos atzīties ?
Viss ir bijis pašu krievu rokās jau n-tās reizes. Arī tagad būtu nodevuši visus datus, būtu zināmi tie konkrētie vārdi kuri jāsoda, medaļas jāatņem utt., protams, no sportistu puses - funkcionāri un visi pārējie, kas tur to organizē jau tāpat paliktu nesodīti, bet ar visu to būtu pieticis, bet nē - krievi turpina paši savu teātri spēlēt.
, 2019-12-10 14:06, pirms 5 gadiem
Nesaprotu,ko šeit vispārībā diskutēt,ja tādi fakti vēl joprojām uzpeld-"Pirms sešām nedēļām Kolobkovs rakstiski iesniedza pierādījumus par to, ka Rodčenkovs it kā esot melojis. Bet šie pierādījumi izrādījās viltoti. Jūs varat to iedomāties?! Tas taču ir sporta ministrs – no valdības, no Kremļa! Un viņš iesniedz viltus pierādījumus. "
Krievijas sportu pazudina amatpersonas,kuru portfeļi glabājās līdz pašam kremlim.Un velti tās dažas balstiņas,kuras atskan Krievijā ar lūgumu atdot tos datus.Nekad tas nenotiks,kamēr Putins un viņa partija Krievijā pie varas.Soču olimpiādei bija jābūt paraugolimpiādei ar Krievijas triumfu,kas tika panākts ar jebkādiem līdzekļiem.Un bez prezidenta ziņas tādas lietas nevarēja notikt.Gluži vienkārši,ja tā būtu,tad vainīgie jau sen būtu aiz restēm,nevis paaugstināti amatos.Un pēc olimpiādes ar pompu vēl pievāc Krimu."Krim naš"No agresora gribat sagaidīt pazemību.Nemūžam.Palasiet krievu saitus.Jagudins saka:Karu vinnējām,vinnēsim arī šo.Nu tad lai sēž lācis un sūkā savu ķepu un rīko savas alternatīvās olimpiādes.Gribētāju piedalīties netrūks.
, 2019-12-10 14:07, pirms 5 gadiem
killo2000 rakstīja: Viss ir bijis pašu krievu rokās jau n-tās reizes. Arī tagad būtu nodevuši visus datus, būtu zināmi tie konkrētie vārdi kuri jāsoda, medaļas jāatņem utt., protams, no sportistu puses - funkcionāri un visi pārējie, kas tur to organizē jau tāpat paliktu nesodīti, bet ar visu to būtu pieticis, bet nē - krievi turpina paši savu teātri spēlēt.
Tu taču saproti ka politiskā līmenī neviens neko neatzīs ? Neesi taču naivs. Politiķi principā kļūdas neatzīst. Tātad vienīgie kas no šī cietīs būs sportisti. Un noteiktā situācijā viss Rus sports.Tiks sodīti vis neaizsargātākie un lielākā daļa nevainīgo. Viss godīgi ?
Tik pat labi tu vari aiziet uz cietumu un palūgt maniakam godīgu nožēlu par paveikto. Politiķi savus kara noziegumus un tūkstošiem līku neatzīst,bet te dažs labs grib lai tie kaut kādos negodīgās sporta manipulācijās atzītos
, 2019-12-10 14:14, pirms 5 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu taču saproti ka politiskā līmenī neviens neko neatzīs ? Neesi taču naivs. Politiķi principā kļūdas neatzīst. Tātad vienīgie kas no šī cietīs būs sportisti. Un noteiktā situācijā viss Rus sports.Tiks sodīti vis neaizsargātākie un lielākā daļa nevainīgo. Viss godīgi ?
Tik pat labi tu vari aiziet uz cietumu un palūgt maniakam godīgu nožēlu par paveikto. Politiķi savus kara noziegumus un tūkstošiem līku neatzīst,bet te dažs labs grib lai tie kaut kādos negodīgās sporta manipulācijās atzītos
Nu pag kāds ir tavs risinājums? Ai tie takš krievi, viņi jau neatzīs, lai rij, ko grib, lai dara ko grib, nav jēgas ar viņiem tur ņemties...tāds? Galu galā gan jau kāds tīrs pa vidu arī patrāpīsies. Tikai hipotētiski - ja tavu dēlu, kurā tu esi ieguldījis laiku un naudu izkonkurēs čupa krievu tikai tādēļ, ka tie piepumpēti un var kā kiborgi jozt visu spēli vienā ātrumā, kamēr tavējais spēles gaitā dabīgi sēžās nost - tu būsi baigi apmierināts un priecīgs? Ai nu tas tač krievs, urā.
, 2019-12-10 14:18, pirms 5 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu taču saproti ka politiskā līmenī neviens neko neatzīs ? Neesi taču naivs. Politiķi principā kļūdas neatzīst. Tātad vienīgie kas no šī cietīs būs sportisti. Un noteiktā situācijā viss Rus sports.Tiks sodīti vis neaizsargātākie un lielākā daļa nevainīgo. Viss godīgi ?
Tik pat labi tu vari aiziet uz cietumu un palūgt maniakam godīgu nožēlu par paveikto. Politiķi savus kara noziegumus un tūkstošiem līku neatzīst,bet te dažs labs grib lai tie kaut kādos negodīgās sporta manipulācijās atzītos
Un es tev vēlreiz saku - viss ir no pašiem krieviem atkarīgs - paši krievi sevi šajā situācijā ir iedzinuši un paši var sevi arī no tās izvilkt. Un apelēt pie citu sirdsapziņas, ka jūs te sodāt bērnus utt ir lieki - to ir jādara pie pašu krievu sirdsapziņas. Lai raksta vēstules caram, lai gāž sūdus virsū caram, lai pieprasa diskābeļa atcelšanu no cara utt. bet nē - ērtāk ir gaudot, ka amīši vainīgi
, 2019-12-10 14:20, pirms 5 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu vispār apjēdz cik ir jāiegulda laika un naudas bērna sporta attīstībā ?Es to zinu un ja kāds mudaks izdomātu sodīt manu puiku tikai dēļ tā ka viņam ir noteikta nac piederība - kādos grēkos un kam man nāktos atzīties ?
tu vēl neesi apjēdzis, ka te nav nekāda sakara ar nacionālo piederību? jācieš visas pasaules bērniem, jo redz rusņas nacionalitate tev tuvāka? tu pat neapjēdz ko runā, tik gvelz.
, 2019-12-10 14:22, pirms 5 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu pag kāds ir tavs risinājums? Ai tie takš krievi, viņi jau neatzīs, lai rij, ko grib, lai dara ko grib, nav jēgas ar viņiem tur ņemties...tāds? Galu galā gan jau kāds tīrs pa vidu arī patrāpīsies. Tikai hipotētiski - ja tavu dēlu, kurā tu esi ieguldījis laiku un naudu izkonkurēs čupa krievu tikai tādēļ, ka tie piepumpēti un var kā kiborgi jozt visu spēli vienā ātrumā, kamēr tavējais spēles gaitā dabīgi sēžās nost - tu būsi baigi apmierināts un priecīgs? Ai nu tas tač krievs, urā.
Es jau teicu kāds ir risinājums. Un ja tas būtu tikai un vienīgi sports sen jau risinājums tiktu atrasts. Tie kas rij,rīs tā vai tā. Un tu tur neko neizdarīsi. Tas tāpat kā apkarot narkomāniju - tev ir formula ? Paskaties kā notiek kad ir tikai un vienīgi interese lai spēlētu. Noķer vienu kokaīna šņaucēju ar nepareizo pasi un ? Un ļauj tam turpināt spēlēt NHL. Pašā demokrātijas sirdī Vašingtonā ! Tur kaut kā nevienu nekrata tas Tevi ieskaitot. NHL spēlēt viņš var,bet izlasē nē,tas taču tikai un vienīgi sports Labi jāiet uz darbu
, 2019-12-10 14:23, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tu vēl neesi apjēdzis, ka te nav nekāda sakara ar nacionālo piederību? jācieš visas pasaules bērniem, jo redz rusņas nacionalitate tev tuvāka? tu pat neapjēdz ko runā, tik gvelz.
Man nez kāpēc liekas ka tieši tu neapjēds ko runā. Kaut godīgi sakot tu esi reti rafinēts un ļoti labi apjēdz ko runā un kas patiesībā notiek. Es atšķirībā no tevis tev neteikšu kas tev tuvāk. Godīgums un taisnība - viennozīmīgi.Tie ir tavi sinonīmi.
, 2019-12-10 14:29, pirms 5 gadiem
svomalraH rakstīja: Es jau teicu kāds ir risinājums. Un ja tas būtu tikai un vienīgi sports sen jau risinājums tiktu atrasts. Tie kas rij,rīs tā vai tā. Un tu tur neko neizdarīsi. Tas tāpat kā apkarot narkomāniju - tev ir formula ? Paskaties kā notiek kad ir tikai un vienīgi interese lai spēlētu. Noķer vienu kokaīna šņaucēju ar nepareizo pasi un ? Un ļauj tam turpināt spēlēt NHL. Pašā demokrātijas sirdī Vašingtonā ! Tur kaut kā nevienu nekrata tas Tevi ieskaitot. NHL spēlēt viņš var,bet izlasē nē,tas taču tikai un vienīgi sports Labi jāiet uz darbu
tu jauc pirkstu ar p****
a) Ir individuāls gadījums, kur "tie kas grib rīt tie rīs" un visi pārējie tos cenšas noķert visupirmāmkārtām jau sākot ar to valsti, zem kuras karoga viņš startē
b) Ir Krievijas gadījums, kad šī valsts, kurai būtu visstingrāk jāķer savi "piederīgie" sportisti, dara tieši pretējo - shēmo kā tos piepumpēt pilnus ar dopingu.

Atšķirību neredzi? Tiešām? Tiešām?
Ja šitādu gadījumu ignorējam, tad ir vispār jāatceļ dopings kā tāds un visi rij ko un cik katrs grib, bet tādā gadījumā arī visiem tiem bērniem, par kuriem tu tik ļoti satraucies būs visa tā draza jārij, lai vispār sapņotu par profesionālo sportu.

P.S. Labāk ej uz darbu, jā
, 2019-12-10 14:30, pirms 5 gadiem
Nabaga huilo, atkal vinam kkadas aizdomas lielakais korumpants un melis tagad tures kadu aizdomas
, 2019-12-10 14:37, pirms 5 gadiem
svomalraH rakstīja: Man nez kāpēc liekas ka tieši tu neapjēds ko runā. Kaut godīgi sakot tu esi reti rafinēts un ļoti labi apjēdz ko runā un kas patiesībā notiek. Es atšķirībā no tevis tev neteikšu kas tev tuvāk. Godīgums un taisnība - viennozīmīgi.Tie ir tavi sinonīmi.
nu redz, kad nav ko pateikt, tad var uzdrukāt neko un ķerties klāt man
, 2019-12-10 14:39, pirms 5 gadiem
killo2000 rakstīja: tu jauc pirkstu ar p****
a) Ir individuāls gadījums, kur "tie kas grib rīt tie rīs" un visi pārējie tos cenšas noķert visupirmāmkārtām jau sākot ar to valsti, zem kuras karoga viņš startē
b) Ir Krievijas gadījums, kad šī valsts, kurai būtu visstingrāk jāķer savi "piederīgie" sportisti, dara tieši pretējo - shēmo kā tos piepumpēt pilnus ar dopingu.

Atšķirību neredzi? Tiešām? Tiešām?
Ja šitādu gadījumu ignorējam, tad ir vispār jāatceļ dopings kā tāds un visi rij ko un cik katrs grib, bet tādā gadījumā arī visiem tiem bērniem, par kuriem tu tik ļoti satraucies būs visa tā draza jārij, lai vispār sapņotu par profesionālo sportu.

P.S. Labāk ej uz darbu, jā
viņ ies....un darīs to sliktaja Eiropā, nevis putinlandē, par kuras bērniem šim tā sāp sirds ka nespēj uztvert būtisko, bet drillē veco plati par nepareizām nacionalitātēm.
, 2019-12-10 14:54, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut kā jau vietējie vateņi ir jāmāca, ka dziesma nav par krekliem, bet gan par sirdsapziņām.
Ja jau dziesma ir par sirdsapziñám tad šeit trúkst teksts par çempioniem asmátikiem un transvestítiem sieviešu sportá ))
Slēpts komentārs: kristaps26
, 2019-12-10 15:15, pirms 5 gadiem
svomalraH rakstīja: Jā jā,taisnība atkal uzvar Viss kā Holivudā
priekš prasta krieva, Tavas latviešu valodas zināšanas ir ļoti labas... man prieks par to...
, 2019-12-10 15:18, pirms 5 gadiem
Protams. Lēmums par dopinga masveida lietošanu (it sevišķi pirms Soču olimpiādes, jo bija jānodrošina triumfs savās mājās!) bija politisks - atbilde arī politiska.
, 2019-12-10 15:28, pirms 5 gadiem
svomalraH rakstīja: Tak sportisti un krievu amatpersonas bija jau sodīti iepriekš ? Cik tad reizes sodīs ? Nolēma ka terapija nebija veiksmīga ?
Man liekas ka maisam gals ir vaļā un šī terapija tagad būs pielietojama ne tikai attiecībā uz Rus. Būs arī sports satirsts. Politiku par cirku pataisījuši,nu tagad pie sporta ķērušies. Cīnītāji pret dopingu,smiekli nāk.
Tu vispār rakstus par šo tēmu izlasi, vai arī tikai bliez savu troļļošanu bezjēgā?
, 2019-12-10 15:33, pirms 5 gadiem
Galvenais, lai nav kā ar Maklārena ziņojumu un tas WADA lēmums ir kvalitatīvi uzrakstīts, kā arī pamatots, un apelācijā netiek atcelts.
, 2019-12-10 15:36, pirms 5 gadiem
li tao rakstīja: Ja jau dziesma ir par sirdsapziñám tad šeit trúkst teksts par çempioniem asmátikiem un transvestítiem sieviešu sportá ))
Klau, cik var malt vienu un to pašu? Tāpat ir skaidrs, ka visu valstu sportistiem gadās iekrist ar dopingu, tai skaitā Latvijas, un viņi par to tiek sodīti, bet tikai Rusņas gadījumā ir stāsts par VALSTS IZVEIDOTU DOPINGA SISTĒMU. Un viņiem vislielākais sašutums ir nevis par savu nodarījumu, bet gan par to, ka viens no šīs sistēmas radītājiem un atbalstītājiem (Rodčenko) ir izrādījies vājais ķēdes posms.
Un tā ir ļoti milzīga atšķirība.

P.S. Ja kas, tad vakar intervijās Curent Time vairāki Rusņas sportisti, un sporta žurnālisti aicināja šīs sistēmas izveidotājiem atzīties un atvainoties visai pasaulei, un galvenais-atvainoties RUSŅAS godīgajiem sportistiem un treneriem, kuri tagad cieš ne par ko.
, 2019-12-10 15:39, pirms 5 gadiem
kasagrande rakstīja: Galvenais, lai nav kā ar Maklārena ziņojumu un tas WADA lēmums ir kvalitatīvi uzrakstīts, kā arī pamatots, un apelācijā netiek atcelts.
Daudz krievu autoritātes sporta atzīst, ka visa tā apelācija ir bezcerīga, jo šoreiz pierādījumi ir neapstrīdami.
Un, galvenais, arbitrāžas tiesa jau nepārbauda faktus, ka jebkura apelācijas instance, bet gan pārbauda vai nav pieļautas nelikumības soda piespriešanas procedūrā.
, 2019-12-10 15:58, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau, cik var malt vienu un to pašu? Tāpat ir skaidrs, ka visu valstu sportistiem gadās iekrist ar dopingu, tai skaitā Latvijas, un viņi par to tiek sodīti, bet tikai Rusņas gadījumā ir stāsts par VALSTS IZVEIDOTU DOPINGA SISTĒMU. Un viņiem vislielākais sašutums ir nevis par savu nodarījumu, bet gan par to, ka viens no šīs sistēmas radītājiem un atbalstītājiem (Rodčenko) ir izrādījies vājais ķēdes posms.
Un tā ir ļoti milzīga atšķirība.

P.S. Ja kas, tad vakar intervijās Curent Time vairāki Rusņas sportisti, un sporta žurnālisti aicināja šīs sistēmas izveidotājiem atzīties un atvainoties visai pasaulei, un galvenais-atvainoties RUSŅAS godīgajiem sportistiem un treneriem, kuri tagad cieš ne par ko.
Namej,šoreiz tev 100% piekrītu.
, 2019-12-10 16:12, pirms 5 gadiem
svomalraH rakstīja: Nē,krievi no dabas mīž pozitīvas doping proves.
Apsveicu jūs ar "dienas idiota" titulu.
, 2019-12-10 16:13, pirms 5 gadiem
kristaps26 rakstīja: Žēl kaimiņu !!! nepamatota diskvalifikācija manuprāt !!!
Troļļu fermā finanšu injekcijas? Vai arī bojarišņiku iedzēri no rīta?
, 2019-12-10 16:42, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: jā, tas būtu lieliski - izolēt pilnībā, kamēr neizpilda nosacījumus. gana daudz citu valstu sportisti tikuši apzagti. es zinu ka tev tas neinteresē, jo labāk patīk ķerpilas dziesma par nabaga rusņas apbižošanu, citu valstu sportisti jau ir nekas, viņus drīkst apzagt, lai tik tu papriecātos.
Wada ziņojumā cik saprotu ir teikts ,ka sods ir tik bargs tāpēc ka tādiem sportistiem kā Dukurs ir zudušas pat teorētiskas iespējas uz Soču zeltu
, 2019-12-10 16:56, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau, cik var malt vienu un to pašu? Tāpat ir skaidrs, ka visu valstu sportistiem gadās iekrist ar dopingu, tai skaitā Latvijas, un viņi par to tiek sodīti, bet tikai Rusņas gadījumā ir stāsts par VALSTS IZVEIDOTU DOPINGA SISTĒMU. Un viņiem vislielākais sašutums ir nevis par savu nodarījumu, bet gan par to, ka viens no šīs sistēmas radītājiem un atbalstītājiem (Rodčenko) ir izrādījies vājais ķēdes posms.
Un tā ir ļoti milzīga atšķirība.
A kas būs ja dopingā pieķers kādu Ineos,Bahrain vai Astana riteņbraucēju ?
, 2019-12-10 17:18, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: viņ ies....un darīs to sliktaja Eiropā, nevis putinlandē, par kuras bērniem šim tā sāp sirds ka nespēj uztvert būtisko, bet drillē veco plati par nepareizām nacionalitātēm.
Tu tādā veidā vari vietējos SC trollus medīt,tā teikt savus sugas brāļus.
, 2019-12-10 17:18, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau, cik var malt vienu un to pašu? Tāpat ir skaidrs, ka visu valstu sportistiem gadās iekrist ar dopingu, tai skaitā Latvijas, un viņi par to tiek sodīti, bet tikai Rusņas gadījumā ir stāsts par VALSTS IZVEIDOTU DOPINGA SISTĒMU. Un viņiem vislielākais sašutums ir nevis par savu nodarījumu, bet gan par to, ka viens no šīs sistēmas radītājiem un atbalstītājiem (Rodčenko) ir izrādījies vājais ķēdes posms.
Un tā ir ļoti milzīga atšķirība.

P.S. Ja kas, tad vakar intervijās Curent Time vairāki Rusņas sportisti, un sporta žurnālisti aicināja šīs sistēmas izveidotājiem atzīties un atvainoties visai pasaulei, un galvenais-atvainoties RUSŅAS godīgajiem sportistiem un treneriem, kuri tagad cieš ne par ko.
Klau, cik var malt vienu un to pašu? Rusņa, vateņi, valsts izveidota dopinga programma. Tu un Tavi kolēģi trollēni acīmredzot neesat lasījuši WADA atskaites par šo tēmu jo angliski jūs lasīt neprotiet. Visi pieràdījumi tiek balstīti uz Maklārena un Rodčenkova ziņojumiem viss. Divi cilvēki palaiž pīli vēl daži ātri uzcep dokumentālo lenti to visu izmaļ caur masu mēdijiem un volā! Jau 20 miljoni € iekrita kabatā + spēcīgi konkurenti atviegloja dzīvi asmātiķiem pārcilvēkiem. Ja bioloģisks vecis var apm 20 gadus izcīnīt praktiski visus titulus sieviešu tenisā un neviens neko nevar padarīt ar šādu negodību jo uzreiz tiek izspēlēta rasisma kārts tad ir jābūt galīgi aklam, lai nesaskatītu šeit valsts atbalstītu programmu
, 2019-12-10 17:23, pirms 5 gadiem
Swolmarh ne.irs,krievus neviens nesoda pēc nac. piederības. Sods ir par to,ka valsts izdomājusi krāpties ar dopinga analīžu rezultātiem. Nepatīk tev šī taisnība,bet nu nāksies pieņemt,jo pretējā gadījumā,ja neakceptesiet un nelabosieties un turpināsiet krāpties, Jūs turpinās sodīt. Pasaulē nav pieņemts smaukties, kā Krievijā.
, 2019-12-10 17:48, pirms 5 gadiem
svomalraH rakstīja: Te SC tā pieņemts pašiem ko izdomāt un piemest klāt oponentam ? Vai viss kam tu nepiekrīti ir gaudošana ? Jā un par skaidām runājot - prakse ir atvērta,skaties ka viss sports vēlāk netiek skaidās samalts. Tu nedaudz jauc meža zāģēšanu ar meža apstrādi gaterī ! Tiem meža nekad nebūs par daudz.
viņš jau sen ir samalts skaidās!neattaisnoju nevienu krāpnieku,krievi krāpās un ielidoja!bet stāsts ne par to-ASV profesionālajās līgās vispār neeksistē dopinga pārbaudes ,tur rij uz velna paraušanu!un tad tie paši mutanti piedalās sacensībās ar pārējās pasaules sportistiem,kurus šmonī ik uz soļa!!
padomā,kāpēc bieži vien NBA jaunie prospekti no Eiropas pirmajos NBA gados atsaka savām izlasēm!!
Krievi ielidoja tāpēc,ka lohi!nevis kievi vieni rij!!
, 2019-12-10 17:53, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: viņš jau sen ir samalts skaidās!neattaisnoju nevienu krāpnieku,krievi krāpās un ielidoja!bet stāsts ne par to-ASV profesionālajās līgās vispār neeksistē dopinga pārbaudes ,tur rij uz velna paraušanu!un tad tie paši mutanti piedalās sacensībās ar pārējās pasaules sportistiem,kurus šmonī ik uz soļa!!
padomā,kāpēc bieži vien NBA jaunie prospekti no Eiropas pirmajos NBA gados atsaka savām izlasēm!!
Krievi ielidoja tāpēc,ka lohi!nevis kievi vieni rij!!
Pilnībā tev piekrītu.
, 2019-12-10 18:04, pirms 5 gadiem
li tao rakstīja: Klau, cik var malt vienu un to pašu? Rusņa, vateņi, valsts izveidota dopinga programma. Tu un Tavi kolēģi trollēni acīmredzot neesat lasījuši WADA atskaites par šo tēmu jo angliski jūs lasīt neprotiet. Visi pieràdījumi tiek balstīti uz Maklārena un Rodčenkova ziņojumiem viss. Divi cilvēki palaiž pīli vēl daži ātri uzcep dokumentālo lenti to visu izmaļ caur masu mēdijiem un volā! Jau 20 miljoni € iekrita kabatā + spēcīgi konkurenti atviegloja dzīvi asmātiķiem pārcilvēkiem. Ja bioloģisks vecis var apm 20 gadus izcīnīt praktiski visus titulus sieviešu tenisā un neviens neko nevar padarīt ar šādu negodību jo uzreiz tiek izspēlēta rasisma kārts tad ir jābūt galīgi aklam, lai nesaskatītu šeit valsts atbalstītu programmu
Vateni, galvenais, ka tu pats tam tici ko uzrakstīji. nevajag domāt pēc principa-ja es esmu idiots, tad visi citi arī ir idioti.
, 2019-12-10 18:15, pirms 5 gadiem
te ja var bazūnēt cik tik ir iekšā. Bet nevienai Krievijas sportistei neesmu redzējis tādus muskuļus, kā, piemēram, māsām Viļjamsām!
, 2019-12-10 18:17, pirms 5 gadiem
svomalraH rakstīja: Par kādu kļūdu atzīšanu tu runā ? Un kādiem mainīšanās darbiem
Tur jau tas suns arī aprakts,ka viņi tagad uzstādīs Rus nepieņemamus nosacījumus un vilks to epopeju mūžīgi.
Taisnība!
Un zin kāpēc šī epopeja velkas tik ilgi?
Man patīk paskatīties un paklausīties ko saka paši krievi šai sakarā. Protams, stāsts ir par tiem retajiem Rusņas TV progresīvajiem kanāliem, kuri šeit LV ir pieejami.
Un šie krievi saka sekojoši-kamēr vainīgie publiski nelūgs piedošanu un atzīšanos, tikmēr Rusņa brauks arvien dziļākos mēslos, jo šobrīd ir tieši tāpat kā ar melošanu, kad vajag izdomāt aizvien jaunus melus, lai piesegtu iepriekšējos jau atklātos melus.

Un vel viņi pamatīgi ierēc par Rusņas amatpersonu vaidēšanu-ka citi arī, redz, lietojot dopingu, bet viņiem neļaujot to darīt valsts līmenī.
, 2019-12-10 18:25, pirms 5 gadiem
fantomas rakstīja: Swolmarh ne.irs,krievus neviens nesoda pēc nac. piederības. Sods ir par to,ka valsts izdomājusi krāpties ar dopinga analīžu rezultātiem. Nepatīk tev šī taisnība,bet nu nāksies pieņemt,jo pretējā gadījumā,ja neakceptesiet un nelabosieties un turpināsiet krāpties, Jūs turpinās sodīt. Pasaulē nav pieņemts smaukties, kā Krievijā.
beidz muldēt
, 2019-12-10 18:27, pirms 5 gadiem
jā, un vēl daru zināmu tiem, kas nezin: vai tad tie bija krievi, kuru analīzes "nejauši" sadauzīja apkopēja?
, 2019-12-10 18:31, pirms 5 gadiem
[quote namejs_9999]
Taisnība!
Un zin kāpēc šī epopeja velkas tik ilgi?
Man patīk paskatīties un paklausīties ko saka paši krievi šai sakarā. Protams, stāsts ir par tiem retajiem Rusņas TV progresīvajiem kanāliem, kuri šeit LV ir pieejami.
Un šie krievi saka sekojoši-kamēr vainīgie publiski nelūgs piedošanu un atzīšanos, tikmēr Rusņa brauks arvien dziļākos mēslos, jo šobrīd ir tieši tāpat kā ar melošanu, kad vajag izdomāt aizvien jaunus melus, lai piesegtu iepriekšējos jau atklātos melus.

Un vel viņi pamatīgi ierēc par Rusņas amatpersonu vaidēšanu-ka citi arī, redz, lietojot dopingu, bet viņiem neļaujot to darīt valsts līmenī
*********
pats saprati, ko uzrakstīji?
, 2019-12-10 18:34, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vateni, galvenais, ka tu pats tam tici ko uzrakstīji. nevajag domāt pēc principa-ja es esmu idiots, tad visi citi arī ir idioti.
tas tipa pēc principa es nezinu ko atbildēt,bet Tu esi idiots Labs
, 2019-12-10 18:37, pirms 5 gadiem
Palasot šeit vaidošos vietējos Putlera dirslaižus komentārus, un paskatoties ko stāsta Rusņas propagandas kanāli, gribot negribot jānonāk pie secinājuma, ka čuhoni klāji sapinušies savos propogandas melos par Rusņu kā pasaules lielvalsti.
Nelīdz ne animācijas filmas par vareniem super ieročiem utt., jo tā pati ASV Rusņu izdrāž bez liela pompa tiem (čuhoniem) viss sāpīgākajās vietās.
Baigā lielvalsts.
, 2019-12-10 18:38, pirms 5 gadiem
igor_amelka_1951703601711192 rakstīja: [quote namejs_9999]
Taisnība!
Un zin kāpēc šī epopeja velkas tik ilgi?
Man patīk paskatīties un paklausīties ko saka paši krievi šai sakarā. Protams, stāsts ir par tiem retajiem Rusņas TV progresīvajiem kanāliem, kuri šeit LV ir pieejami.
Un šie krievi saka sekojoši-kamēr vainīgie publiski nelūgs piedošanu un atzīšanos, tikmēr Rusņa brauks arvien dziļākos mēslos, jo šobrīd ir tieši tāpat kā ar melošanu, kad vajag izdomāt aizvien jaunus melus, lai piesegtu iepriekšējos jau atklātos melus.

Un vel viņi pamatīgi ierēc par Rusņas amatpersonu vaidēšanu-ka citi arī, redz, lietojot dopingu, bet viņiem neļaujot to darīt valsts līmenī
*********
pats saprati, ko uzrakstīji?
Tad redz no kurienes Tev skaidas paurī- no Krievijas TV kanāliem Ne tikai no vaffen ss salidojumiem
, 2019-12-10 18:39, pirms 5 gadiem
li tao rakstīja: tas tipa pēc principa es nezinu ko atbildēt,bet Tu esi idiots Labs
Nē, vienkārši nav vēlēšanas nolaisties līdz tavam stulbuma līmenim.
Vari censties un riet cik patīkas, bet viss notiek tā kā ir pareizi, un vairums latviešu tīkami, jo čuhoni tiek birstēti uz velna paraušanu.
, 2019-12-10 18:40, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Taisnība!
Un zin kāpēc šī epopeja velkas tik ilgi?
Man patīk paskatīties un paklausīties ko saka paši krievi šai sakarā. Protams, stāsts ir par tiem retajiem Rusņas TV progresīvajiem kanāliem, kuri šeit LV ir pieejami.
Un šie krievi saka sekojoši-kamēr vainīgie publiski nelūgs piedošanu un atzīšanos, tikmēr Rusņa brauks arvien dziļākos mēslos, jo šobrīd ir tieši tāpat kā ar melošanu, kad vajag izdomāt aizvien jaunus melus, lai piesegtu iepriekšējos jau atklātos melus.

Un vel viņi pamatīgi ierēc par Rusņas amatpersonu vaidēšanu-ka citi arī, redz, lietojot dopingu, bet viņiem neļaujot to darīt valsts līmenī.
Blēdis blēdim prasīs piedošanu ,tu to nopietni ? Tas ka epopeja vilksies ilgi vairāk kā skaidrs. Tāds arī ir mērķis. Un jo vairāk spēs liegt, aizliegt,jo labāk. Tāda zelta zivtiņa kā Rodčenkovs ir tas pats kā laterijā vinnēt. Ar šīs zivtiņas palīdzību tiks degradēts Rus sports + politiski uz spalvainā motorollera pavizinās Rus politiķus.
, 2019-12-10 18:41, pirms 5 gadiem
li tao rakstīja: Tad redz no kurienes Tev skaidas paurī- no Krievijas TV kanāliem Ne tikai no vaffen ss salidojumiem
Ir ļoti vērtīgi paklausīties visas procesā iesaistītās puses, jo jebkurā procesā monētai ir divas puses.
Šeit nav stāsts par Rusņas propagandas kanāliem.
, 2019-12-10 18:44, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, vienkārši nav vēlēšanas nolaisties līdz tavam stulbuma līmenim.
Vari censties un riet cik patīkas, bet viss notiek tā kā ir pareizi, un vairums latviešu tīkami, jo čuhoni tiek birstēti uz velna paraušanu.
Tad jau drīzāk es esmu nolaidies līdz tavam līmenim jo Tu te komentē regulāri, bet es tik pa retam. Var redzēt kurš te ar to maizi pelna ))
, 2019-12-10 18:47, pirms 5 gadiem
protams politika, sporta intereses rikotos savadak. Interesanti, cik reizes pasi kajaa sev saus visi tie sporta organizetaji . Ne jau krieviem vini spejigi ko nodarit .
, 2019-12-10 18:47, pirms 5 gadiem
li tao rakstīja: Tad jau drīzāk es esmu nolaidies līdz tavam līmenim jo Tu te komentē regulāri, bet es tik pa retam. Var redzēt kurš te ar to maizi pelna ))
Nē tas ir cits gadījums,viņš tādā veidā bērnības traumas dziedē. Laikam krievi gana daudz pāri darījuši.
, 2019-12-10 18:50, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir ļoti vērtīgi paklausīties visas procesā iesaistītās puses, jo jebkurā procesā monētai ir divas puses.
Šeit nav stāsts par Rusņas propagandas kanāliem.
Klausies abas puses, bet propogandē tikai vienu pie tam ar atklāti fašistisku cinismu. Reizēm palasot tavus komentàrus rodas iespaids, ka Tu katru vakaru pirms gulēt iešanas bučo Ādolfam ūsas bildē un klusi, bet patiesi apsoli viņam, ka drīz jūs visi atkal apvienosieties,lai darītu lielus darbus
, 2019-12-10 18:52, pirms 5 gadiem
li tao rakstīja: Klausies abas puses, bet propogandē tikai vienu pie tam ar atklāti fašistisku cinismu. Reizēm palasot tavus komentàrus rodas iespaids, ka Tu katru vakaru pirms gulēt iešanas bučo Ādolfam ūsas bildē un klusi, bet patiesi apsoli viņam, ka drīz jūs visi atkal apvienojieties, lai darītu lielus darbus
🤣
, 2019-12-10 18:53, pirms 5 gadiem
svomalraH rakstīja: Blēdis blēdim prasīs piedošanu ,tu to nopietni ? Tas ka epopeja vilksies ilgi vairāk kā skaidrs. Tāds arī ir mērķis. Un jo vairāk spēs liegt, aizliegt,jo labāk. Tāda zelta zivtiņa kā Rodčenkovs ir tas pats kā laterijā vinnēt. Ar šīs zivtiņas palīdzību tiks degradēts Rus sports + politiski uz spalvainā motorollera pavizinās Rus politiķus.
Ja Tu sevi uzskati par blēdi, tad tā jau ir Tava problēma, bet es nedomāju, ka visas pasaules sabiedrība ir blēži.
Kāds šim diskābelim sakars ar Rodčenko?
Jā, Rodčenko, kurš izvēlējās dzīvot, un nevis aiziet pa skuju taku, kā viņa divi kolēģi, ir šīs epopejas pats sākumposms, bet vakar pieņemtais WADA lēmums ir pamatots ar to, ka čuhoni joprojām nodarbojas ar faktu viltošanu un nepārtrauktu melošanu.
Eh, labi turpini tēlot muļķiti, bet brīdinu-ka šai dīķi bebri (muļķi) nedzīvo.
, 2019-12-10 18:55, pirms 5 gadiem
li tao rakstīja: Tad jau drīzāk es esmu nolaidies līdz tavam līmenim jo Tu te komentē regulāri, bet es tik pa retam. Var redzēt kurš te ar to maizi pelna ))
Tas gan ,ka pa retam iekomentē. Un kā par brīnumu tieši pie tiem rakstiem, kuros diskutē par Rusņas dopinga sāgu.
Vairāk kā dīvaini, ne?
, 2019-12-10 18:57, pirms 5 gadiem
li tao rakstīja: Klausies abas puses, bet propogandē tikai vienu pie tam ar atklāti fašistisku cinismu. Reizēm palasot tavus komentàrus rodas iespaids, ka Tu katru vakaru pirms gulēt iešanas bučo Ādolfam ūsas bildē un klusi, bet patiesi apsoli viņam, ka drīz jūs visi atkal apvienosieties,lai darītu lielus darbus
O, nu jau panesās fašisms un Hitlers.
Visi vateņa troļļa argumenti tiek likti lietā.
, 2019-12-10 18:58, pirms 5 gadiem
svomalraH rakstīja: Nē tas ir cits gadījums,viņš tādā veidā bērnības traumas dziedē. Laikam krievi gana daudz pāri darījuši.
Kā tad!
Man ir gana daudz krieviski runājošo draugu, bet viņi tādu huiņu kā Tu nekad nedzen.
, 2019-12-10 18:59, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu sevi uzskati par blēdi, tad tā jau ir Tava problēma, bet es nedomāju, ka visas pasaules sabiedrība ir blēži.
Kāds šim diskābelim sakars ar Rodčenko?
Jā, Rodčenko, kurš izvēlējās dzīvot, un nevis aiziet pa skuju taku, kā viņa divi kolēģi, ir šīs epopejas pats sākumposms, bet vakar pieņemtais WADA lēmums ir pamatots ar to, ka čuhoni joprojām nodarbojas ar faktu viltošanu un nepārtrauktu melošanu.
Eh, labi turpini tēlot muļķiti, bet brīdinu-ka šai dīķi bebri (muļķi) nedzīvo.
Es vienkārši nesapratu ka krieviem tev personiski jāatvainojas,tad ir cita lieta,piedod ka tevi par blēdi nosaucu. Domāju ka esi uz pareizā ceļa un drīz tev krievi atvainosies.
, 2019-12-10 19:01, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā tad!
Man ir gana daudz krieviski runājošo draugu, bet viņi tādu huiņu kā Tu nekad nedzen.
Tie tev katru rītu a-sūkā un atvainojas. Labi draugi,pareizi
, 2019-12-10 19:04, pirms 5 gadiem
svomalraH rakstīja: Es vienkārši nesapratu ka krieviem tev personiski jāatvainojas,tad ir cita lieta,piedod ka tevi par blēdi nosaucu. Domāju ka esi uz pareizā ceļa un drīz tev krievi atvainosies.
Nē, Vovas I Pundura liktenīgo zagļu bandai, vispirms ir jāatvainojas saviem bērnu, jauniešu un junioru sporta pārstāvjiem, un viņu treneriem, kuriem ir sačakarēta sportiskā nākotne už uz ļoti ilgiem gadiem.
Un jāatvainojas pasaules sabiedrībai, ka šī banda ar savu rīcību ir sačakarējusi prieku daudziem par savas valsts sportistu panākumiem, jo Rusņas sportisti masveidīgi rīkojās negodīgi pret saviem sāncenšiem. Tai skaitā arī man.
, 2019-12-10 19:06, pirms 5 gadiem
svomalraH rakstīja: Tie tev katru rītu a-sūkā un atvainojas. Labi draugi,pareizi
Nu, atkārtošos, nevajag publiskot savu negatīvo dzīves pieredzi, jo visiem jau tik smagi (varbūt patīkami priekš tevis) nav, un draudzība mēdz būt arī savādāka.
, 2019-12-10 19:26, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas gan ,ka pa retam iekomentē. Un kā par brīnumu tieši pie tiem rakstiem, kuros diskutē par Rusņas dopinga sāgu.
Vairāk kā dīvaini, ne?
Atļaušos pats izlemt ko komentēt, lai cik arī aizdomīgi Tev tas neliktos. Tavas aizdomas Tavas raizes
, 2019-12-10 19:28, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā tad!
Man ir gana daudz krieviski runājošo draugu, bet viņi tādu huiņu kā Tu nekad nedzen.
Tādam kadram kā Tu draugu, visdrīzāk, nav vispār. Tu tak dzīvo krievu TV un sportacentrs komentāros))
, 2019-12-10 19:32, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā tad!
Man ir gana daudz krieviski runājošo draugu, bet viņi tādu huiņu kā Tu nekad nedzen.
Namejs apsveicot kādu no saviem krievu draugiem apsveikuma kartiņu sāk ar vārdiem ‘Dārgais Vateni’
, 2019-12-10 19:43, pirms 5 gadiem
li tao rakstīja: Namejs apsveicot kādu no saviem krievu draugiem apsveikuma kartiņu sāk ar vārdiem ‘Dārgais Vateni’
Vatenis esi tu, bet starp krieviem ir daudz normālu cilvēku. Tāpat kā starp jebkuras tautas pārstāvjiem. Ir tādi mēsliņi kā tu, un ir normāli cilvēki.
, 2019-12-10 19:47, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vatenis esi tu, bet starp krieviem ir daudz normālu cilvēku. Tāpat kā starp jebkuras tautas pārstāvjiem. Ir tādi mēsliņi kā tu, un ir normāli cilvēki.
- Vasja ko tu ļepī,tu tak esi caurspīdīgs Baigaiz pareizo krievu fīlis
, 2019-12-10 19:53, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vatenis esi tu, bet starp krieviem ir daudz normālu cilvēku. Tāpat kā starp jebkuras tautas pārstāvjiem. Ir tādi mēsliņi kā tu, un ir normāli cilvēki.
Brīnums ir noticis! Namejs ir veltījis labus vārdus krieviem! Patiesībā liekulis ar dubultiem standartiem
, 2019-12-10 20:17, pirms 5 gadiem
Suņi rej, bet karavāna mierīgi iet tālāk.
Austrumu tautu paruna.
, 2019-12-10 20:49, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Suņi rej, bet karavāna mierīgi iet tālāk.
Austrumu tautu paruna.
Ļoti labi noraksturo komentāru sadaļu ziņu portālos