Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:597, Did:0, useCase: 3

Skrastiņš: "Krievijai ir labākie uzbrucēji pasaulē"

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

Skrastiņš: "Krievijai ir labākie uzbrucēji pasaulē"
Kārlis Skrastiņš

Pēc šodien piedzīvotā zaudējuma olimpisko spēļu hokeja turnīra mačā pret Krievijas izlasi (2:8) aizvadīto maču komentēja viens no mūsu izlases vadošajiem spēlētājiem aizsargs Kārlis Skrastiņš.

''Spēle iesākās grūti. Pirmkārt, tāpēc, ka daudzi mūsu hokejisti tomēr nav pieraduši pie mazajiem laukumiem. Otrkārt, krievi jau no mača sākuma spēlēja ļoti enerģiski un lieliski kustējās pa ledu. Ar laiku mums izdevās atrast savu spēli un dažbrīd izdevās kontrolēt ripu. Uzskatu, ka otrais periods pierādīja, ka mēs varam veiksmīgi cīnīties ar tik spēcīgiem pretiniekiem,'' pēc mača atzina Latvijas izlases kapteinis Kārlis Skrastiņš.

''Krievija ir ļoti bīstama komanda, kurai ir labākie uzbrucēji pasaulē. Katrs pretinieku izpildītais metiens šodien nopietni apdraudēja mūsu vārtus. Protams, mēs krieviem devām pārāk daudz laika un brīvas vietas laukumā. Tā ar viņiem nedrīkst spēlēt.''

Atbildot uz jautājumu, vai mači ar slovākiem un čehiem būs vieglāki, Dalasas ''Stars'' aizsargs noteica: ''Šeit, olimpiādē, vispār nebūs vieglu cīņu. Visas būs sarežģītas. Vajag pēc iespējas ātrāk aizmirst šo spēli un sākt ļoti nopietni gatavoties nākamajām spēlēm.''

Izmantotie resursi:
sovsport.ru

1 2 70 komentāri

 +26 [+] [-]

, 2010-02-17 14:08, pirms 14 gadiem
Par labāko uzbrukuma es arī piekrītu.

 +12 [+] [-]

, 2010-02-17 14:09, pirms 14 gadiem
aizsardzība gan, jāpiekrīt Pučem,kā Holandes siers ar caurumiem
Slēpts komentārs: Fedorov91
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-17 14:16, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tas bija par vairākumu, ja māki lasīt...

Tiesa eksperts Puče nebija pamanijis, ka Krieviem vēl nav iespēlēts vairākums un viņi spēlēja ar parastajiem virknējumiem, pat ar 4. maiņu.
Nosacīti 4. maiņu...

  +8 [+] [-]

, 2010-02-17 14:18, pirms 14 gadiem
būsim reāli..viņiem visas 4 maiņai ir ar augsta līmeņa spēletājiem un ............................................DAUGAVA labakais !!!!

     [+] [-]

, 2010-02-17 14:19, pirms 14 gadiem
Magnats rakstīja: Nosacīti 4. maiņu...
Cik nu nosacīts, Kozlovs, Fjodorovs (šajā karjeras posmā) nav paši labākie skaitliskā vairākuma realizācijas varianti no Krievijai pieejamiem šajā turnīrā.
Kad Bikovs salika vienā izspēlē Kovaļčuku-Malkinu-Radulovu, rezultāts bija tūlītējs.

     [+] [-]

, 2010-02-17 14:23, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tas bija par vairākumu, ja māki lasīt...

Tiesa eksperts Puče nebija pamanijis, ka Krieviem vēl nav iespēlēts vairākums un viņi spēlēja ar parastajiem virknējumiem, pat ar 4. maiņu.
jā, es zinu, ka par vairākumu. taču aizsardzība, vismaz šajā spēlē, bija nekāda viņiem
Slēpts komentārs: kino

  -4 [+] [-]

, 2010-02-17 14:27, pirms 14 gadiem
Man leikas mēs spēlējam pārāk pasīvbi mazākumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-17 14:28, pirms 14 gadiem
zanessa rakstīja: jā, es zinu, ka par vairākumu. taču aizsardzība, vismaz šajā spēlē, bija nekāda viņiem
Nav vēl bijis pietiekošs treniņš saspēlētībai Sevišķi pieciem NHL aizsargiem . Tas arī izskaidro, kādēļ 1. aizsargu pāris ir Grebeškovs- Korņējevs, jo abi ir aizvadijuši krietni garāku sagatavošanās posmu.

  +5 [+] [-]

, 2010-02-17 14:30, pirms 14 gadiem
Skrastiņš šodien demonstrēja lielisku spēli. vairāk mums tādu kā viņš. 2 gan, jau aug

  -1 [+] [-]

, 2010-02-17 14:33, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Piekrītu, ka Ovečkins ir labākais, bet viss uzbrukums kā tāds noteikti nē.
Viss uzbrukums ir labākais.
Perijs, Morovs, Beržerons pavelk kanādiešus uz leju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-17 14:39, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Viss uzbrukums ir labākais.
Perijs, Morovs, Beržerons pavelk kanādiešus uz leju.
Attiecībā pret Radulovu, Kozlovu? Nesmīdini Un krieviem nav neviena tik laba čekera kā Morovs, kurš arī iemest var.

     [+] [-]

, 2010-02-17 14:43, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Attiecībā pret Radulovu, Kozlovu? Nesmīdini Un krieviem nav neviena tik laba čekera kā Morovs, kurš arī iemest var.
Nesmīdini. Divi Selkes trofejas ieguvēji. Turklāt, viens jauns un divkārtējs..

  -1 [+] [-]

, 2010-02-17 14:44, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Viss uzbrukums ir labākais.
Perijs, Morovs, Beržerons pavelk kanādiešus uz leju.
Redzi, viņiem izlasē ir pavisam citi uzdevumi, kaut gan NHL visi Tevis minētie ir bijuši rezultatīvāki par lielu daļu no krievu uzbrucējiem.

     [+] [-]

, 2010-02-17 14:47, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Redzi, viņiem izlasē ir pavisam citi uzdevumi, kaut gan NHL visi Tevis minētie ir bijuši rezultatīvāki par lielu daļu no krievu uzbrucējiem.
Man škiet, ka Skrastiņš runāja tīri par individuālo meistarību uzbrukumā. Kas krieviem, ieskaitot Radulovu un Fjodorovu ir nenoliedzami augstāka. Viktors Kozlovs ir Morova līmenī.

     [+] [-]

, 2010-02-17 14:49, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tas bija par vairākumu, ja māki lasīt...

Tiesa eksperts Puče nebija pamanijis, ka Krieviem vēl nav iespēlēts vairākums un viņi spēlēja ar parastajiem virknējumiem, pat ar 4. maiņu.
Bet tu neesi ieveerojis, ka vinjiem sen nav "specbrigaade" vairaakumaa???? Vinjiem visas 4as mainjas var nospeeleet vairaakumu taa ka pretniekam labi neliksies! Taa kaa nevajag te spodrinaat spalvas....

  +1 [+] [-]

, 2010-02-17 14:52, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Man škiet, ka Skrastiņš runāja tīri par individuālo meistarību uzbrukumā. Kas krieviem, ieskaitot Radulovu un Fjodorovu ir nenoliedzami augstāka. Viktors Kozlovs ir Morova līmenī.
Nu bet loģiski ka par individuālo. Es gribētu dzirdēt argumentētu viedokli, kāpēc Malkins būtu labāks par Krosbiju, Kovaļčuks par Hītliju, Radulovs par Periju, Morozovs par Nešu utt. Vai Sjomins ir labāks par Iginlu. Izklausas tas nedaudz nenopietni.

     [+] [-]

, 2010-02-17 14:52, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Bet tu neesi ieveerojis, ka vinjiem sen nav "specbrigaade" vairaakumaa???? Vinjiem visas 4as mainjas var nospeeleet vairaakumu taa ka pretniekam labi neliksies! Taa kaa nevajag te spodrinaat spalvas....
Ko nozīmē sen nav specbrigāde? Neatceries PČ, kur Kovaļčuks spēlēja pie zilās līnijas, tāpat kā NHL. Tagad tur bija Korņējevs/Grebeškovs. Iesaku paskatīties nākamās Rus spēles. Kur šī aizsargu pāra vietā būs Ovečkins/Markovs vai Kovaļčuks/Gončars. Arī trijnieki varbūt tiks mainīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-17 15:05, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Nu bet loģiski ka par individuālo. Es gribētu dzirdēt argumentētu viedokli, kāpēc Malkins būtu labāks par Krosbiju, Kovaļčuks par Hītliju, Radulovs par Periju, Morozovs par Nešu utt. Vai Sjomins ir labāks par Iginlu. Izklausas tas nedaudz nenopietni.
Te runa bija par vidējo individuālo meistarību.
Perijs, Iginla ir spēka uzbrucēji, kuri ripas kontroles, metiena ziņā un ātrumā ir vājāki par Radulovu, Sjominu attiecīgi (Nesaku ka Radulovs ir labāks par Iginlu).
Malkins ir nedaudz zemākas meistarības par Krosbiju.
Morozovs= Nešs.
Kovaļčuks ir augstākas meistarības spēlētājs par Hītliju. Arī šogad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-17 15:07, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Viss uzbrukums ir labākais.
Perijs, Morovs, Beržerons pavelk kanādiešus uz leju.
Pavelk uz leju ??Hm..., Beržeronam spēles laiks bija virs 20 minūtēm, viņš labi nospēlēja mazākumā vismaz 4 reizes, un tas nozīmē pavelk uz leju ??Par Morouzu varētu padiskutēt, bet Perijs kurš darbojas saskaņā ar Geclafu jau nu nav uz leju vilcējs.Tikpat labi var teikt, ka uz leju velk Nešs, kurš vispār nekā nedara, tikai stāv pretinieka vārtu priekšā...

     [+] [-]

, 2010-02-17 15:11, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Pavelk uz leju ??Hm..., Beržeronam spēles laiks bija virs 20 minūtēm, viņš labi nospēlēja mazākumā vismaz 4 reizes, un tas nozīmē pavelk uz leju ??Par Morouzu varētu padiskutēt, bet Perijs kurš darbojas saskaņā ar Geclafu jau nu nav uz leju vilcējs.Tikpat labi var teikt, ka uz leju velk Nešs, kurš vispār nekā nedara, tikai stāv pretinieka vārtu priekšā...
Ja mēs runājam par tīru individuālo meistarību uzbrukumā.
Mēs šeit nerunājam par visiem spēles aspektiem, kā spēka spēle, backcheks u.t.t.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-17 15:14, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Te runa bija par vidējo individuālo meistarību.
Perijs, Iginla ir spēka uzbrucēji, kuri ripas kontroles, metiena ziņā un ātrumā ir vājāki par Radulovu, Sjominu attiecīgi (Nesaku ka Radulovs ir labāks par Iginlu).
Malkins ir nedaudz zemākas meistarības par Krosbiju.
Morozovs= Nešs.
Kovaļčuks ir augstākas meistarības spēlētājs par Hītliju. Arī šogad.
Varbūt Tu varētu drusku detalizēt paskaidrot, ko nozīmē hokejā vidējā individuālā meistarība.
Es saprotu, ka Tu esi liels krievu fans, bet teikt, ka Perijs , Iginla Tavu 3 minēto komponentu ziņā atpaliek no Radulova un Sjomina...atvaino , vecīt...
Kovaļčuks pret Hītliju ?Kovaļčuks labāks ?? Ar ko? Ar to, ka iemetis NHL piecas vai 10 šaibas vairāk ?Lai mani neapvainotu Kanadofilijā , uzreiz pateikšu, ka jebkurš no brāļiem Sediniem ir Kovaļčuks reiz divi !!

     [+] [-]

, 2010-02-17 15:18, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ja mēs runājam par tīru individuālo meistarību uzbrukumā.
Mēs šeit nerunājam par visiem spēles aspektiem, kā spēka spēle, backcheks u.t.t.
Tīrai individuālai meistarībai uzbrukumā ir nulles vērtība mūsdienu hokejā.Tas nav nekāds kritērijs , lai vērtētu hokejistu.Tas , cik ātri viņš pārliek ripu no vienas nūjas lāpstiņas uz otru, nenozīmē, ka viņš ir individuāli spēcīgs.

     [+] [-]

, 2010-02-17 15:21, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Te runa bija par vidējo individuālo meistarību.
Perijs, Iginla ir spēka uzbrucēji, kuri ripas kontroles, metiena ziņā un ātrumā ir vājāki par Radulovu, Sjominu attiecīgi (Nesaku ka Radulovs ir labāks par Iginlu).
Malkins ir nedaudz zemākas meistarības par Krosbiju.
Morozovs= Nešs.
Kovaļčuks ir augstākas meistarības spēlētājs par Hītliju. Arī šogad.
Bet ja abos gadījumos gala rezultāts ir Ripa vārtos, kāda gan starpība ka tas notiek. Tehniski vai ar spēku, rezultāts viens un tas pats līdz ar to nedaudz naivi pēc skatāmības vērtēt meistarību.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-17 15:22, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Varbūt Tu varētu drusku detalizēt paskaidrot, ko nozīmē hokejā vidējā individuālā meistarība.
Es saprotu, ka Tu esi liels krievu fans, bet teikt, ka Perijs , Iginla Tavu 3 minēto komponentu ziņā atpaliek no Radulova un Sjomina...atvaino , vecīt...
Kovaļčuks pret Hītliju ?Kovaļčuks labāks ?? Ar ko? Ar to, ka iemetis NHL piecas vai 10 šaibas vairāk ?Lai mani neapvainotu Kanadofilijā , uzreiz pateikšu, ka jebkurš no brāļiem Sediniem ir Kovaļčuks reiz divi !!
Tu esi redzējis Datsjuku vai Sjominu darbībā?

Aleksejs Kovaļovs pēc indivduālās meistarības (uzbrukumā) ir labāks par vismaz 4/5 Kanādas izlases. Viņš nav labāks hokejists kopumā, bet individuālā meistarība ir labāka.

Sedīns ripas kontrolē(driblā), metienā ir Kovaļčuks x2. Neesmu kautkā saskatijis šīs iezīmes viņa spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-17 15:26, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ko nozīmē sen nav specbrigāde? Neatceries PČ, kur Kovaļčuks spēlēja pie zilās līnijas, tāpat kā NHL. Tagad tur bija Korņējevs/Grebeškovs. Iesaku paskatīties nākamās Rus spēles. Kur šī aizsargu pāra vietā būs Ovečkins/Markovs vai Kovaļčuks/Gončars. Arī trijnieki varbūt tiks mainīti.
Veciit, specbrigaadi 2aas nedeeljaas neizveidosi, taa kaa beidz te lieki runaat!
Tas, ka pieliek 4to uzbruceeju, nenoziimee, ka vinjiem taa ir specbrigaade. Un Kharlamovs123 jau mineeja, ka Bikovs ljauj speleet visiem vairaakumaa, kuram aiziet, tad tam arii pieliek sho 4to uzbruceeeju!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-17 15:27, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Bet ja abos gadījumos gala rezultāts ir Ripa vārtos, kāda gan starpība ka tas notiek. Tehniski vai ar spēku, rezultāts viens un tas pats līdz ar to nedaudz naivi pēc skatāmības vērtēt meistarību.
Skrastiņš teica ka krieviem ir labākie uzbrucēji. Tam arī piekrītu.
Ripas nogādāšana līdz tukšiem vārtiem vai iebakstīšana ir vairāk komandas darbs.
1 2 70 komentāri