Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:597, Did:0, useCase: 3

Kulda un Sorokins paliek malā

Jānis Celmiņš

Kulda un Sorokins paliek malā
Oļegs Znaroks
Foto: Jan Huebner, Roedermark

Spēlēšanai Vankūveras olimpiskajās spēlēs Latvijas hokeja izlases rindās netiks pieteikts ne Oļegs Sorokins, ne Artūrs Kulda. Sorokins jau tuvāko dienu laikā atgriezīsies Rīgā, portālu Sportacentrs.com informēja Latvijas Hokeja federācijas preses sekretāre Vita Ļebedeva.

Šorīt spēlēšanai Vankūveras olimpiskajās spēlēs direktorāta sēdē tiks pieteikti visi iepriekšējā pieteikumā ierakstītie spēlētāji. Tādejādi kļuvis zināms, ka Oļegs Sorokins un Artūrs Kulda Vankūveras olimpiskajās spēlēs nepiedalīsies.

Kā rezervists uz Vankūveru kopā ar Latvijas izlasi devās Oļegs Sorokins, taču šodien kļuvis zināms, ka jau tuvāko dienu laikā viņš atgriezīsies Rīgā. Savukārt Artūra Kuldas vārds interneta portālos ticis locīts kopš decembra beigām, kad treneri viņu neiekļāva Latvijas 23 vankūvēriešu sarakstā. LHF prezidents Kirovs Lipmans pat meklēja Renē Fāzelu, lai skaidrotu - varam mēs pieteikt Kuldu olimpiskajam hokeja turnīram, vai nevaram. Šodien kļuvis zināms, ka nē.

Latvijas valstsvienības sastāvs 2010. gada Ziemas Olimpiskajām spēlēm:

Uzbrucēji: Lauris Dārziņš, Herberts Vasiļjevs, Miķelis Rēdlihs, Ģirts Ankipāns, Mārtiņš Cipulis, Jānis Sprukts, Aleksejs Širokovs, Mārtiņš Karsums, Aleksandrs Ņiživijs, Armands Bērziņš, Kaspars Daugaviņš un Gints Meija.
Aizsargi: Georgijs Pujacs, Kristaps Sotnieks, Arvīds Reķis, Krišjānis Rēdlihs, Guntis Galviņš, Rodrigo Laviņš, Kārlis Skrastiņš, Oskars Bārtulis
Vārtsargi: Edgars Masaļskis, Ervīns Muštukovs un Sergejs Naumovs.

     [+] [-]

, 2010-02-16 01:04, pirms 14 gadiem
Labi,labi...

  +5 [+] [-]

, 2010-02-16 01:06, pirms 14 gadiem
Veeelreiz atgaadinu:Znaroks peec kvalifikaacijas turniira pazinjoja, ka Olimpiaadee priekshroka buus tiem kas izciiniija tiesiibas jeb speeleeja kvalifikaacijas turniiraa!!!!!!!!!!!!!!
Sotnieks to godam pelniijis, bet ne Sorokins, ne Kulda nestarteeja shajaa turniiraaa!!!!!
Taa kaa jebkuraa gadiijumaa Cepuri nost Oljega Znaroka priekshaa, ka tur doto soliijumu!!!!

  +7 [+] [-]

, 2010-02-16 01:06, pirms 14 gadiem
zazaz rakstīja: meijas vietaa droshi vareeja doties ivanaans.. ja jau gatavojas speeleet fizisku speeeli!!
Ivanāna problēma ir tāda, ka viņu tikai ieraugot tiesnesis nosvilpj 2 min noraidījumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-02-16 01:12, pirms 14 gadiem
Znarok delaet svoju rabotu,a ne ispolnjaet vashi zelanija

  -1 [+] [-]

, 2010-02-16 01:16, pirms 14 gadiem
[+] [-]Ziņot
lilion23, 00:54, pirms 20 minūtēm, citēt
Atcelt Ziņot

LitteL rakstīja: AHL ir klasi zemāka līga par KHL.

tik un taa neticu ka KULDA ir SLIKTAAKS pa kaadu iznjemot Skrastinju un varbuut Baartuli

nu vinsh driizaak buutu 1mainjaa ar skrastinju nevis ciiniitoes par ceturto

vismaz gariigo uzlaboji


LitteL, 00:56, pirms 17 minūtēm, citēt
Atcelt Ziņot
Sorokinu, protams, žēl - ļoti centās, lai spēlētu OS. Tomēr, acīmredzot, Znaroka izlases modelī vieta vēl vienam uzbrukošā tipa aizsargam neatradās. Kuldas laiks vēl pienāks - Sočos viņš varētu būt viens no izlases līderiem aizsardzībā
KURS TAD MUMS VEL IR UZBRUKOSA TIPA AIZSARGS???

  +3 [+] [-]

, 2010-02-16 01:23, pirms 14 gadiem
lielā mamba rakstīja: kāds nhl spēlētājs netiek izlasē? ivanāns? kulda?
1. ivanāns nemāk spēlēt hokeju
2.ivanāns ir kauslis un kamēr būs znaroks viņam aizmirst par izlasi
3. kulda nav NHL spēlētājs. viņš būs nhl spēlētājs
4.kuldam būs iespēja uzspēlēt izslasē
5.piekrītu ka sorokins labāks par sotnieku bet tas ir vācieša lēmums.
Bet Bārtulis vēl ir maz pieredzējis.
Labāk tad paņemtu Maticinu. Tas, ka viņš jau ir treneris, komandai nāks tikai par labu - viņš būs ne tikai aizsargs, bet arī varēs aizbilst kādu gudru vārdu izlases treneriem.

  -3 [+] [-]

, 2010-02-16 01:23, pirms 14 gadiem
znaroks dod spelet vel saviem vecajiem draugiem. neuzticas jaunajiem speletajiem.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-16 01:23, pirms 14 gadiem
Nu pret krieviem buus d.........ns ar kaadi 1-8,cehiem nekas labs ar 2-6,slovaaakiem 3-5 diemzeel,nu LIIDZIIGS scenaarijs kaa U-20 var teikt

  +1 [+] [-]

, 2010-02-16 01:25, pirms 14 gadiem
nu žēl jau Sarokina,bet domaju ka Sotnieks nospēlēs godam,par Galviņu vispar nerunāsim,tas ir zvērs!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-02-16 01:29, pirms 14 gadiem
Bērziņš un Sotnieks.. spēlētāji, kuriem manuprāt bija labāki aizstājēji...

  -3 [+] [-]

, 2010-02-16 01:30, pirms 14 gadiem
lilion23 rakstīja: tik un taa neticu ka KULDA ir SLIKTAAKS pa kaadu iznjemot Skrastinju un varbuut Baartuli

nu vinsh driizaak buutu 1mainjaa ar skrastinju nevis ciiniitoes par ceturto

vismaz gariigo uzlaboji

Tu redzēji, kā viņš pagājušajā PČ spēlēja? Tik nepārliecinoši kā Bārtulis nespēlēja neviens aizsargs. Pa vasaru, protams, progresēja, bet kā viņš spēlēs izlasē vēl ir jāredz. Mani fascinē, kā te daži ceļ gaisā NHL un pat AHL un nopeļ mūsu pašu KHL. Tici man, SKA un Salavats tādus Islanders un Panthers iznestu vienos vārtos, bet RD cīnītos ar NHL lejasgala komandām kā līdzīgs ar līdzīgu. Protams, kopējais līmenis NHL uz doto brīdi ir augstāks par KHL, bet AHL te pat tuvu nestāv.
Slēpts komentārs: arvīdelis

     [+] [-]

, 2010-02-16 01:44, pirms 14 gadiem
Meija un Bērziņš - away

Kulda un Sorokins - in

tas būtu saprotamāk. Ehhh viss kā ar vistas kāju. Būtu kārtīgi nokomplektējuši izlasi. Latvijai diez ko lielas izvēlas nav tāpēc katrs spēlētājs ir zelta vērtē.

Jā kā jau te kāds lietotājs minēja - tiek iekšā sastāvā caur pazīšanos, kas tuvāks, kas palicis LV utt.
Bezsakars.

Lai vai kā vīriem veiksmi un izturību, lai izdodas godam noturēties un parādīt Latvijas hokeja MUGURU

     [+] [-]

, 2010-02-16 01:48, pirms 14 gadiem
Kad Soča sataisīs sūdus, tad Oļegu vēl pieminēs, bet nu bija jau zināms, ka Sorokins nebūs 4ās maiņas aizsargs. Jāsaka kā ir, aizsargiem ir bezmaz vai pārprodukcija, visus labos nemaz ir paņemt nevar. Jācer, ka arī uzbrucēju gals kādu dien uzplauks...

  -1 [+] [-]

, 2010-02-16 02:00, pirms 14 gadiem
arvīdelis rakstīja: lielākā Znaroka kļūda ir Ivanāna nepaņemšana,jo tad būtu respekt pret mūsu komandu visam komandam,kaut gan jau ir,bet tad būtu lielāks!!!viennozīmīgi varu pateikt,ka mums pietrūks spēka spēles,tas ir pats galvenais hokeja,bez tās neiztikt!!! un ja vēl jāspēlē pret Krieviju,kas prot šo spēka spēli,viens un divi mūsējos izstumdīs!!!
būtu Ivanāns,būtu cita spēle,vismaz būtu viens kapatājs,kas spējīgs sadot Krieviem pa purslām,ja aiztiktu kādu mūsējo,kas būs neizbēgami!
Jā jā, būtu Ivanāns, mēs visu laiku spēlētu četratā.

     [+] [-]

, 2010-02-16 02:28, pirms 14 gadiem
ļoti gribēsies redzēt Laviņa demonstrētās ātruma īpašības apturot Ovečkinu.Jau iztēlojos kā viņš tur ...

  -2 [+] [-]

, 2010-02-16 02:31, pirms 14 gadiem
hujova

     [+] [-]

, 2010-02-16 02:31, pirms 14 gadiem
Sotnieku vajadzeja sutiit mājās nevis Oļegu,stulbs lēmums..

  -2 [+] [-]

, 2010-02-16 02:33, pirms 14 gadiem
Arsenich rakstīja: Ja,nu Sorokins jau vareja palikt,nu var jau kads notraumeties spele,ko nenovelu nevienam,un Kulda jau nebus talu ja kas,ta ka tik traki neizskatas,ka ir ta ir,Znarokam bus maciba,ka nedrikst metaties,kad japienem viss atri!!! Noteikumi ir domati visiem

Lai musejie turas Krievi lai saturas
Ne jau Znaroks mētājās, viņam tas duraks Lipmans piesējās, ka par katru cenu jāņem Kulda pēkšņi, jo izsaukts uz NHL! Da come on, ja jau pagājšgad visi ķērca, ka Ivanānu vajag, bet nepaņēma un bija labi, tad es ticu Znaroka izvēlei, ka varam iztikt arī bez Kuldas. Neba viens aizsargs pēkšņi glābs visu izlasi.

  -3 [+] [-]

, 2010-02-16 03:04, pirms 14 gadiem
LitteL rakstīja: Tu redzēji, kā viņš pagājušajā PČ spēlēja? Tik nepārliecinoši kā Bārtulis nespēlēja neviens aizsargs. Pa vasaru, protams, progresēja, bet kā viņš spēlēs izlasē vēl ir jāredz. Mani fascinē, kā te daži ceļ gaisā NHL un pat AHL un nopeļ mūsu pašu KHL. Tici man, SKA un Salavats tādus Islanders un Panthers iznestu vienos vārtos, bet RD cīnītos ar NHL lejasgala komandām kā līdzīgs ar līdzīgu. Protams, kopējais līmenis NHL uz doto brīdi ir augstāks par KHL, bet AHL te pat tuvu nestāv.
"nopeļ mūsu pašu KHL "
Mūsu pašu ir vienīgi LAČ un varbūt ar pēc sena pieraduma mazliet BAČ

  +1 [+] [-]

, 2010-02-16 04:32, pirms 14 gadiem
Nedomaaju, ka tuvaako 10 gadu laikaa mees redzeesim Kuldu izlasee. Naakamajaas Olimpiaadees NHL speeleetaaji nepiedaliisies, bet uz Pasaules Chempionaatiem tiks tikai tie,kas laiciigi izkritiis no Stenlija kausa. Man ir ticii ba un aizdoma, ka kulda naakamo paaris gadu laikaa kljuus par vienu no veertiigaakajiem NHL aizsargiem un speelees klubos,ka ciiniisies par Kausu.
Kaapeec citiem (arii man) bija skaidrs, ka Kuldam jaabuut izlasee, bet Znaroks ietiepaas un un nepanjeema vinju jau no saakuma. Duljevskim bija jaabuut taalu no izlases (diemzheel, par to paarliecinaasimies jau pirmajaa speelee). Paredzu,ka mums 2 golus iemetiis peec Duljevska kljuudaam. Ja ja Bikovs ir izstudeejis muuseejos speeleetaajus, tad ierocis pret Duljevski vinjam ir zinaams - vajag apslidot vinju, jo Dulevskis netiek liidzi tehniskiem uzbruceejiem un ir fiziski par vaaju, lai nodushiitu pretinieku.
Lai veicas muuseejiem! Buushu kopaa ar jums liidz peedeejai minuutei!

     [+] [-]

, 2010-02-16 06:21, pirms 14 gadiem
Izskatās ka LHF atkal melo. Šveice un Vācija izmainīja nesavainotus spēlētājus bez problēmām:

http://www.iihf.com/channels10/olympics-2010/news/news-singleview-world-championship-2009/article/mens-rosters-today.html?tx_ttnews[backPid]=3471&cHash=1c96c9fc82

  -2 [+] [-]

, 2010-02-16 07:26, pirms 14 gadiem
lielā mamba rakstīja: kāds nhl spēlētājs netiek izlasē? ivanāns? kulda?
1. ivanāns nemāk spēlēt hokeju
2.ivanāns ir kauslis un kamēr būs znaroks viņam aizmirst par izlasi
3. kulda nav NHL spēlētājs. viņš būs nhl spēlētājs
4.kuldam būs iespēja uzspēlēt izslasē
5.piekrītu ka sorokins labāks par sotnieku bet tas ir vācieša lēmums.
ko ta ivanans dara nhl, ja nemak spelet hokeju?? tu sajedz ko uzraxtiiiji? ne jau pa velti vinju tur tur un maksa naudu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-16 07:48, pirms 14 gadiem
jaa, man arī ir ļoti žēl, varēja jau sotnieka vietā Sorokinu ielikt, Kuldam jau vēl viss priekšā, bet Oļlegam, kjā treneris to varēja nodarīt savam vārda brālim???
Bet Znaroks pats labāk zin, jo viņš viņus tak trenē, zin cik gatavs katrs ir, laikam jau Sorokins sevi nepierādija labāk nekā Sotnieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-02-16 07:53, pirms 14 gadiem
Sveiki! Kautkā palaidās garām viens fakts - kas as Ozoliņu??

     [+] [-]

, 2010-02-16 08:09, pirms 14 gadiem
gattiss rakstīja: Par Galviņu es tik pārliecināti nerunātu vis. Galviņš pašlaik kā aizsargs ir vislabākais RD sastāvā.
Kādus brīnumus rādīja sezonas sākuma piemirsi? puse bļāva: "UZ FAARMU", šobrīd gan čalis ir sapratis kur ir un kas ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-16 08:36, pirms 14 gadiem
Psc nesaprotu nafig sotnieku??? Labaak Kuldu buutu njeemushi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-02-16 08:54, pirms 14 gadiem
Būs cirks skatīties kā Sotnieks mēģinās tikt galā ar krievu megazvaigznēm..

  +2 [+] [-]

, 2010-02-16 09:11, pirms 14 gadiem
Jā... jau no tā pašvakās konkurences uz izlasi, mēs atrodam par ko kasīties... tad kādi te skandāli būtu, ja mums būtu piemēram zviedru resursi.