Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:597, Did:0, useCase: 3

Kozlovs: ''Latvija ir disciplinēta komanda''

Kozlovs: ''Latvija ir disciplinēta komanda''
Viktors Kozlovs
Foto: RIA Novosti/Scanpix

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) komandas Ufas ''Salavat Yulaev'' un Krievijas izlases hokejists Viktors Kozlovs vienā no intervijām atzinis, ka spēle pret Latviju nebūs viegla.

Jau sākušās 2010.gada ziemas olimpiskās spēles, kuras norit Kanādas pilsētā Vankūverā. Viens no gaidītākajiem turnīriem visā olimpiādē ir hokejs, kur piedalīsies arī Latvijas izlase. Jau 17.februārī tā aizvadīs pirmo spēli pret Krievijas izlasi, bet vēlāk vēl cīnīsies pret Slovākijas un Čehijas valstsvienībām.

Ufas ''Salavat Yulaev'' un Krievijas izlases hokejists Viktors Kozlovs atzinis, ka Krievijas izlase cītīgi gatavojas pirmajai cīņai pret Latviju: ''Gatavojamies turnīram labā noskaņojumā. Pagaidām vēl nedaudz traucē laika starpība starp Eiropu un Ziemeļameriku, bet tā drīz tiks pārvarēta. Šobrīd mums galvenais ir labi sagatavoties gan fiziski, gan arī psiholoģiski, lai turnīru aizvadītu labi. Nevēlos neko apgalvot par turnīra favorītiem. Visas izlases ir ļoti labi nokomplektētas un spēles būs grūtas. Fināla paredzējums starp Krieviju un Kanādu ir tikai un vienīgi žurnālistu izdomājums. Pirmā spēle mums ir ar Latviju un šī komanda ir ļoti disciplinēta un enerģiska. Liela daļa spēlētāju ir no Rīgas ''Dinamo'', pret ko nācies spēlēt KHL ietvaros.''

Izmantotie resursi:
sport-express.ru

1 2 59 komentāri
Slēpts komentārs: anna jundze
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-02-14 14:18, pirms 15 gadiem
Dzīvosim redzēsim,
labi, ka hokeju nespēlē uz papīra, tad tiešām būtu 0:10
Slēpts komentārs: Māris Grinbergs

 +31 [+] [-]

, 2010-02-14 14:20, pirms 15 gadiem
Legolas rakstīja: raksta jeega - 0
tā pat kā komentāra jēga -0

  +5 [+] [-]

, 2010-02-14 14:21, pirms 15 gadiem
4:2 mūsu labā

Bet šie raksti man jau ir apnikuši. Tie, kas ieteiks nelasīt - es lasu visus rakstus par hokeju. Bet besī ārā, ka liek par visiem krievu izlases hokejistiem, kuri runā daudz maz vienu un to pašu. Nevarēja labāk uzrakstīt, ka vairāki krievu izlases spēlētāji domā tā un tā?

  +8 [+] [-]

, 2010-02-14 14:22, pirms 15 gadiem
Par labu speli un viss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-02-14 14:22, pirms 15 gadiem
Rezultātā figurēs divi cipari- 4 un 2. Vismaz es tā bieži sapņoju.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-14 14:24, pirms 15 gadiem
Nu redzes ka bus,nu cerams ka bus nedaudz savadak Nu lidz uzvarai,ceru ka bus parsteigums

  +7 [+] [-]

, 2010-02-14 14:25, pirms 15 gadiem
Pārāk daudz interviju no abām pusēm, varētu padomāt, ka gadsmita spēle hokejā.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-14 14:26, pirms 15 gadiem
3:2 mūsu labā

 +15 [+] [-]

, 2010-02-14 14:27, pirms 15 gadiem
Šādi krievi paši sevi psiholoģiski sagatavo un tas man nepatīk.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-14 14:31, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Pārāk daudz interviju no abām pusēm, varētu padomāt, ka gadsmita spēle hokejā.
Mūsējiem ir visas iespējas šo spēli padarīt par gadsimta spēli!

  -2 [+] [-]

, 2010-02-14 14:32, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Rezultātā figurēs divi cipari- 4 un 2. Vismaz es tā bieži sapņoju.
14-2?

Tik traki jau nevajadzētu būt, tomēr krievu stāri, īpaši Ovečkins, ir neganti labi šosezon...

  +3 [+] [-]

, 2010-02-14 14:32, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Rezultātā figurēs divi cipari- 4 un 2. Vismaz es tā bieži sapņoju.
Mēs sapņojam vienādi

Man arī rādījās sapņos mūsu uzvara 4:2

     [+] [-]

, 2010-02-14 14:33, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Pārāk daudz interviju no abām pusēm, varētu padomāt, ka gadsmita spēle hokejā.
Gadsimta nē, bet gadsimta otrās desmitgades varētu būt!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-14 14:34, pirms 15 gadiem
vendetta rakstīja: Šādi krievi paši sevi psiholoģiski sagatavo un tas man nepatīk.
Man vairāk liekas, ka līdz galam tās noskaņošanās viņiem nav, tāpēc arī muld bezjēgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-14 14:37, pirms 15 gadiem
ja krievi noskaņojas, tad var arī sanākt virs 10...

     [+] [-]

, 2010-02-14 14:37, pirms 15 gadiem
kad reiz beigsies šie kreivu hokejistu murgi?mēģjina vienkārši sevi noskaņot .... tas kas trennerim jadara to dara spēletaji
Slēpts komentārs: Fedorov91

  +1 [+] [-]

, 2010-02-14 14:38, pirms 15 gadiem
No Krievijas preses puses kkā ļoti pastiprināta uzmanība spēlei Latvija - Krievija.

     [+] [-]

, 2010-02-14 14:39, pirms 15 gadiem
Kāda iespēja, ka viņi nedomā, ka pirmā spēle jau nu cigiņa būs 100%
Un negribot, bet arī man tā liekas, ka variantu tur diži nav... bet nu sports ir sports

  +1 [+] [-]

, 2010-02-14 14:40, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Pārāk daudz interviju no abām pusēm, varētu padomāt, ka gadsmita spēle hokejā.
Ar kaut ko taču tam krievu žurnālistu baram jānodarbojas , spēle it kā vēl pa tālu, tapēc staigā apkārt un štuko "nu ko vēl varētu uzrakstīt", un raksta , līdz mums jau sāk apnikt.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-14 14:42, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja:
Tev ir skaidrs, ka Ovečkins/Kovaļčuks var izvilkt maču vienatnē uz individuālo meistarību? Neatkarīgi vai izlase ir saspēlējusies/noskaņojusies.

Jā, pirms tu piemini 2000. gada PČ, iesaku pavērtēt to sastāvu, kā arī vārtusargu mūsu vārtos... Masaļskis ir labs, tomēr ne tuvu Irbes sniegumam.
Sportā gadās brīnumi. Tāpēc tas ir sports un tāpēc mēs to mīlam. Pretējā gadījumā vietas izdalītu pēc spēlētāju uzvārdiem un zvaigžņu statusa. Masaļskim gadās spēles, kad viņa vārti ir noburti - lai kā pretinieks censtos, ripa tajos vienkārši neiet. Un arī Ovečkins/Kovaļčuks ir tikai cilvēki. Arī viņiem var gadīties melnās dienas. Bet var sagadīties tā, ka tieši tajā dienā kādam mūsējam ir lielā diena. Un tādās reizēs tad arī notiek tie brīnumi!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-14 14:45, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: 14-2?

Tik traki jau nevajadzētu būt, tomēr krievu stāri, īpaši Ovečkins, ir neganti labi šosezon...
NU 2006.gads bija 2:9, tad KRieviem arī bija izcila komanda, bet tagad nu 2:4, 2:5, vairāk gan nē.

     [+] [-]

, 2010-02-14 14:47, pirms 15 gadiem
Man liekas tā jau ir sevis slavēšana, cik var malt 1 un to pašu, nākamais raksts būs tāds pats, tikai to būs teicis Ovečkins, datsjuks, malkins utt.
Neredzu jēgu.
Sagaidīsim spēli un redzēsim cik labi ir organizēta un atlētiska Latvijas hokeja izlase.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-14 14:50, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja:
Tev ir skaidrs, ka Ovečkins/Kovaļčuks var izvilkt maču vienatnē uz individuālo meistarību? Neatkarīgi vai izlase ir saspēlējusies/noskaņojusies.

Jā, pirms tu piemini 2000. gada PČ, iesaku pavērtēt to sastāvu, kā arī vārtusargu mūsu vārtos... Masaļskis ir labs, tomēr ne tuvu Irbes sniegumam.
Tur jau tā lieta ka Ovečkins Vašingtonā ir nr 1, bet Krievijas izlasē pie Bikova viņam vajadzēs pārslēgties uz viens no. Ja viņam ar to būs problēmas tad tiešām viņš var izšķirt spēles likteni viens pats un ne tikai pret Latviju.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-14 14:51, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: NU 2006.gads bija 2:9, tad KRieviem arī bija izcila komanda, bet tagad nu 2:4, 2:5, vairāk gan nē.
Bet kas ir mainījies šajos četros gados mums par labu?

Malkins/Ovečkins/Sjomins ir kļuvuši par īstiem ripas virtoziem.
Bikovs ir atslēga Krievijas saliedētībai.
Kā arī vēl 10 vismaz iemesli, kas Rus 2010 padara labākus par Rus 06.

Latvijas uzbrukums ir kļuvis impotentāks, sevišķi centrā.
Dažiem aizsargiem nav pieredzes uz mazajiem laukumiem.
Zemāka individuālā meistarība..

  +1 [+] [-]

, 2010-02-14 14:52, pirms 15 gadiem
Koeficienti labi Man jau patīk Uz LV uzvaru var izcelt ļimonus

  +3 [+] [-]

, 2010-02-14 14:53, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Bet kas ir mainījies šajos četros gados mums par labu?

Malkins/Ovečkins/Sjomins ir kļuvuši par īstiem ripas virtoziem.
Bikovs ir atslēga Krievijas saliedētībai.
Kā arī vēl 10 vismaz iemesli, kas Rus 2010 padara labākus par Rus 06.

Latvijas uzbrukums ir kļuvis impotentāks, sevišķi centrā.
Dažiem aizsargiem nav pieredzes uz mazajiem laukumiem.
Zemāka individuālā meistarība..
Ja tu domā individuālo meistarību kāda bija 06 salīdzinot ar tagadējo, tad gan nepiekrītu, ja salīdzini ar Krieviju tad par to šaubu nav.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-14 14:55, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Bet kas ir mainījies šajos četros gados mums par labu?

Malkins/Ovečkins/Sjomins ir kļuvuši par īstiem ripas virtoziem.
Bikovs ir atslēga Krievijas saliedētībai.
Kā arī vēl 10 vismaz iemesli, kas Rus 2010 padara labākus par Rus 06.

Latvijas uzbrukums ir kļuvis impotentāks, sevišķi centrā.
Dažiem aizsargiem nav pieredzes uz mazajiem laukumiem.
Zemāka individuālā meistarība..
Atļaušos oponēt. Uzbrukums sevišķi nav mainījies, es pat teiktu - kļuvis labāks. Paskaties, kā mūsējie ir punktus sapelnījuši KHL. Tas pats Dārziņš vairs nav atpazīstams, bet Rēdlihs otrajā vietā komandā pēc gūtajiem vārtiem. Plus Vasiļjevs, kas ir stabila vērtība, Ņiživijs, arī Sprukts. Vēl cerības lieku uz Daugaviņu. Karsums gan, man šķiet, ir zaudējis hokeja garšu pagaidām. Varbūt OS kas mainīsies. Aizsardzība arī mums ir laba, pat ļoti laba, ja mēs pat varam vēl izvēlēties. " Īstenībā mums ir ļoti laba komanda un labs sastāvs , tikai krieviem ir daudz labāks. Bet ja savā starpā cīnās labs un izcils, tad viss kas var notikt vienā spēlē.

Nu jā, ar centra uzbrucējiem tā ir kā ir, bet kam negadās. Varbūt Armands izšaus kā pret Baltkrieviju. Lai viņš met reti, toties īstajā brīdī.

  +7 [+] [-]

, 2010-02-14 14:56, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Bet kas ir mainījies šajos četros gados mums par labu?

Malkins/Ovečkins/Sjomins ir kļuvuši par īstiem ripas virtoziem.
Bikovs ir atslēga Krievijas saliedētībai.
Kā arī vēl 10 vismaz iemesli, kas Rus 2010 padara labākus par Rus 06.

Latvijas uzbrukums ir kļuvis impotentāks, sevišķi centrā.
Dažiem aizsargiem nav pieredzes uz mazajiem laukumiem.
Zemāka individuālā meistarība..
Bet KHL faktors, man liekas, ka daudziem progress vienkārši grandiozs, aizsardzībā vairāk veču ar NHL pieredzi, turklāt aizsardzība ir daudz labāka salīdzinot ar 06, piekrītu par centru deficītu, taču Bērzs 4 maiņā spēlēdams nepaspēs savārīt ziepes. Meistarības līmenis noteiki ir audzis, nenoliedz acīm redamo.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-14 14:59, pirms 15 gadiem
sebis rakstīja: Koeficienti labi Man jau patīk Uz LV uzvaru var izcelt ļimonus
Ļimonus ne ļimonus, bet savus 95 Ls es dabūšu, ja zvaigznes man būs labvēlīgas
1 2 59 komentāri