Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:597, Did:0, useCase: 3

Krosbijs: "Tas ir kā sapnis"

Krosbijs: "Tas ir kā sapnis"
Sidnijs Krosbijs gūst uzvaras vārtus
Foto: AFP/Scanpix

Jau ziņojām, ka vakar Vankūverā tika sadalīts pēdējais XXI ziemas olimpisko spēļu medaļu komplekts. Kanādas izlases hokejisti pagarinājumā ar 3:2 uzvarēja ASV hokejistus, tādejādi triumfējot hokeja turnīrā.

''Mums ir vienkārši lieliska komanda,'' priecīgi saka Kanādas uzbrucējs Korijs Perijs. ''Katrs no mums bija gatavs cīnīties līdz pēdējai asins pilei. Lai uzvarētu tik īsu turnīru, pilnībā jāziedo sevi. Mēs visi tam bijām gatavi. Pēc tam, kad Zaks Parise izlīdzināja rezultātu, aizgājām uz ģērbtuvēm. Apsēdāmies un dziļi ieelpojām. Katrs sev pateicām, ka mums vajag tieši to pašu – vienu precīzu metienu un mēs būsim olimpiskie čempioni.''

''Uzskatu, ka Sidnijs Krosbijs visu šo turnīru aizvadīja augstā līmenī,'' saka kanādiešu ģenerālmenedžerim Stīvs Aizermans. ''Krosbijs – lielisks hokejists. Dažās spēlēs viņš nodemonstrēja vienreizēju spēli, bet pārējās spēlēs viņš vienkārši bija labs.''

''Fanu satriecošais atbalsts mums palīdzēja jau no pirmās dienas,'' iesāk aizsargs Šī Vēbers. ''Viņi mūs dzina uz priekšu un deva jaunus spēkus. Atceros, ka turnīra pirmajā spēlē paskatījos tribīnēs, kur dominēja sarkana un balta krāsa. To aizmirst nevarēs – uzvarēt olimpiskajās spēlēs savu līdzjutēju priekšā. Mums ir labākie atbalstītāji pasaulē.''

''Tas bija kaut kas neticams,'' saka uzvaras vārtu autors Sidnijs Krosbijs. ''Tas ir kā sapnis. Mēs daudz strādājām, lai izcīnītu šo uzvaru, tāpēc esam pelnījuši izcīnīt zelta godalgas. Kad ASV izlīdzināja rezultātu, mums vajadzēja pamosties un pielikt maksimālas pūles, lai gūtu izšķirošos vārtus. Mēs to izdarījām un mēs esam olimpiskie čempioni.''

''Mums komandā ir daudz puišu, kuri izgājuši cauri Stenlija kausam,'' saka Ēriks Stāls. ''Šie septiņi mači bija līdzīgi tiem, kādus mēs aizvadām NHL finālā. Pēc otrajiem zaudētajiem vārtiem sev pateicām, ka jutīsimies vēl labāk, ja uzvarēsim pagarinājumā.''

''Izskatās, ka 24 sekundes līdz pamatlaika beigām mēs jau sākām svinēt uzvaru,'' iesāk Raiens Geclafs. ''Esmu priecīgs, ka puiši atrada ticību savos spēkos, kas arī beigās mums ļāva izcīnīt uzvaru.''

''Šobrīd, godīgi sakot, nevaru iedomāties, kas darās Vankūverā un visā valstī,'' pēc spēles teica Kanādas izlases galvenais treneris Maiks Bebkoks. ''Finālā tikāmies ar viscienījamāko pretinieku, kurš aizvadīja lielisku turnīru. Taču mēs izrādījāmies nedaudz spēcīgāki. Ne uz vienu sekundi nezaudēju ticību Krosbijam. Jutu, ka viņš un Džeroms Iginla olimpiādē vēl nav teikuši savu pēdējo vārdu. Arī vārtsargs nospēlēja lieliski. Dažreiz viņš atvairīja neticamus metienus.''

Izmantotie resursi:
iihf.com
sportbox.ru
championat.ru

 +10 [+] [-]

, 2010-03-01 10:47, pirms 14 gadiem
Nu jau dzen sviestu! Tak LV lidzjuteji ir labakie!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: burbulīte

  +1 [+] [-]

, 2010-03-01 10:54, pirms 14 gadiem
Njā....Tajā brīdī , kad kanādieši trešajā periodā pie rezultāta 2:1 divreiz trāpīja pa štangām, man bija skaidrs, ka tik vienkārši viss te nebūs un veiksme var pagriezties pret amerikāņiem.Tā arī beigu beigās notika.Un tomēr pagarinājumā mājinieki izskatījās solīdāk , laikam bija saglabājuši vairāk spēka.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-01 10:56, pirms 14 gadiem
Prieks skatiities uz Krosbiju,Super talantiigs,meistariigs,intelighents.Nesaprotu kapeec ar vinju saliidzina Ovecku.Rupeklim Ovechkam vienmeer buus taalu liidz Krosbijam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-03-01 11:02, pirms 14 gadiem
Reizi turnīrā arī slotas kāts izšauj!! Visu laiku "klusēja"un še tev... zelta vārti, kas priekš jau tā nesliktās Sida PR kampaņas (kura jau tā ir mega uzpūsta) var teikt tiešām ir "zelta vērta" un Sida glorificēšanu tagad atkal viņu varēs "apmuļļāt" gadus desmit bez apstājas.... Kanādai vajag savus varoņus!
Man, piemēram, tāds "klavieru nesējs" Nešs krietni labāks un lietderīgās likās.... un tāds Luongo (lai JM man piedod) bija maigi izsakoties nepārliečinošs..... diezgan daudz kļūdu un tāds "raustulīgs" vārtos un tikai brīnums (un lielais paldies viņa aizsargiem), ka ASV šim vakar vairāk ripas nesameta....

  -1 [+] [-]

, 2010-03-01 11:04, pirms 14 gadiem
Witch king of Angmar rakstīja: lai kaa patiktu vai nepatiktu oveckins un krosbijs, bet krosbijs ir labaaks, jau vien tpc ka ir izcinijis stenlija kausu, tagad arii olimpisko zeltu
Te nu gan daži savādi spriež. Gan Stenlija Kausu, gan OS zeltu, šis izskatīgais brīnumbērns izcīnīja, ļoti lielā mērā pateicoties saviem komandas biedriem. Krējuma smēlējs.

OS hokeja turnīra uzvaras vārtu autors - Flop of the tournament. Arī tādi brīnumi reizēm, bet gadās. Kā Kovaļčukam pirms diviem gadiem PČ.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-01 11:06, pirms 14 gadiem
labdien rakstīja: Te nu gan daži savādi spriež. Gan Stenlija Kausu, gan OS zeltu, šis izskatīgais brīnumbērns izcīnīja, ļoti lielā mērā pateicoties saviem komandas biedriem. Krējuma smēlējs.

OS hokeja turnīra uzvaras vārtu autors - Flop of the tournament. Arī tādi brīnumi reizēm, bet gadās. Kā Kovaļčukam pirms diviem gadiem PČ.
Piekrītu pa visiem 1000%!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-01 11:07, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Man, piemēram, tāds "klavieru nesējs" Nešs krietni labāks un lietderīgās likās.... un tāds Luongo (lai JM man piedod) bija maigi izsakoties nepārliečinošs..... diezgan daudz kļūdu un tāds "raustulīgs" vārtos un tikai brīnums (un lielais paldies viņa aizsargiem), ka ASV šim vakar vairāk ripas nesameta....
Nuja. Te tak lielākā daļa Kanādas izlases bija labāki par šo daiļo vunderkindu. Kaut vai tas pats Iginla. Veterāns, bet kā nokapāja!

     [+] [-]

, 2010-03-01 11:09, pirms 14 gadiem
Witch king of Angmar rakstīja: gribi pateikt ka nakamais greckis ir istenibaa tāds vidusmera hokejists? ja kas vins bija pitsburgas kapteinis
Nevēlos iesaistīties garās un bezjēdzīgās diskusijās ar čali, kas katru otro nedēļu taisa jaunu profilu. Bet to, ka Ovečkins > Crosby, jau vairākus gadus atzīst visi vadošie ZA eksperti.

Bet Kanādai vajag savus varoņus.

  +4 [+] [-]

, 2010-03-01 11:11, pirms 14 gadiem
Witch king of Angmar rakstīja: gribi pateikt ka nakamais greckis ir istenibaa tāds vidusmera hokejists? ja kas vins bija pitsburgas kapteinis
Viņam vēl līdz tādam Greckim kā man līdz Menesim ar kājām..... un nav vēl teikts, ka Sids vispār spēs pie Great One kaut pietuvoties, nerunājot nemaz par apiešanu.... vienkārši "pī ārs" čalim ir labāks nekā pats čalis (vismaz pagaidām)....

  +4 [+] [-]

, 2010-03-01 11:11, pirms 14 gadiem
labdien rakstīja: Nevēlos iesaistīties garās un bezjēdzīgās diskusijās ar čali, kas katru otro nedēļu taisa jaunu profilu. Bet to, ka Ovečkins > Crosby, jau vairākus gadus atzīst visi vadošie ZA eksperti.

Bet Kanādai vajag savus varoņus.
Kamēr Ovečkins>Krosbijs, Krosbijs tik karina medaļas kaklā un SC gredzenus pirkstā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-03-01 11:14, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Reizi turnīrā arī slotas kāts izšauj!! Visu laiku "klusēja"un še tev... zelta vārti, kas priekš jau tā nesliktās Sida PR kampaņas (kura jau tā ir mega uzpūsta) var teikt tiešām ir "zelta vērta" un Sida glorificēšanu tagad atkal viņu varēs "apmuļļāt" gadus desmit bez apstājas.... Kanādai vajag savus varoņus!
Man, piemēram, tāds "klavieru nesējs" Nešs krietni labāks un lietderīgās likās.... un tāds Luongo (lai JM man piedod) bija maigi izsakoties nepārliečinošs..... diezgan daudz kļūdu un tāds "raustulīgs" vārtos un tikai brīnums (un lielais paldies viņa aizsargiem), ka ASV šim vakar vairāk ripas nesameta....
Nu beidz.... Tev ar analīzīte, taisni vai jāsmejas ...
Krosbijs guva vārtus tad , kad to visvairāk vajadzēja !Tur jau tā lieta, tur tā sāls, ka kanādiešiem jebkurš no izlases var uztaisīt spēli.Skaties, kāda maiņa bij Teivzs, Ričardss, Nešs, - visi no dažādiem klubiem !Kā spēlēja Anaheimas saikne ??Nu un , ka Krosbijs neguva vārtus iepr. spēlēs ? Tu gribi teikt, ka uzbrucējs ir vērtīgs tikai tad, ja rezultatīvi spēlē uzbrukuma zonā ? Tā jau tāda krievu filozofija, taisni vai jāsmejas.Te gan neesmu ar Tevi vienisprātis...
Luongo ? Jā, pakārtoja validolu spēlē ar slovākiem , tas arī viss.Finālu nospēlēja ļoti pat labi, nav ko meklēt utis.Kas bija labāks par viņu ? Kiprusofs ? Halāks, Lundkvists, moš Nabokovs ? Jā, Millers, ļoti iespējams, bet cits neviens .

     [+] [-]

, 2010-03-01 11:14, pirms 14 gadiem
labdien rakstīja: Nuja. Te tak lielākā daļa Kanādas izlases bija labāki par šo daiļo vunderkindu. Kaut vai tas pats Iginla. Veterāns, bet kā nokapāja!
Protams, bet neviens neatcerēsies tādu Iginlu vai Nešu vai pat to pašu Periju, bet visi tagad skandēs "brīnumbērna" Sida vārdu, kaut reāli turnīrā (kopumā) viņš bija viens no Kanādas vājākajiem "posmiem"....

  -1 [+] [-]

, 2010-03-01 11:14, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Viņam vēl līdz tādam Greckim kā man līdz Menesim ar kājām..... un nav vēl teikts, ka Sids vispār spēs pie Great One kaut pietuvoties, nerunājot nemaz par apiešanu.... vienkārši "pī ārs" čalim ir labāks nekā pats čalis (vismaz pagaidām)....
Da kāds tur PR. Neapšaubāmi viņš tiek reklamēts, bet ir jau arī savs iemesls. Vai ko arī Krosbijs neizcīnītu tas vienmēr tiek uzskatīts par veiksmi, cūceni, krējumu nosmelšanu utt. Biki nožēlojami izklausās. Šajā turnīrā viņš bija viens no rezultatīvākajiem izlasē + uzvaras vārti. Ko tad jūs gaidījā 10+10 punktus vai? Un kā tad ar komandas spēli?

     [+] [-]

, 2010-03-01 11:18, pirms 14 gadiem
Nav korekti salīdzināt Ovečkinu un Krosbiju. Tomēr pārāk atšķirīgs spēles stils. Drīzāk jāsalīdzina Krosbijs ar Malkinu....un te es priekšroku dodu otrajam. Tomēr bagātāks viņam tas arsenāls.
Bet par Sidu jāsaka, ka malacis - tikai lieliem meistariem ir dots taisīt rezultātu. Un šoreiz tā arī notika (50% no vārtiem jāpieskaita arī Džeromam).
Millers - bez variantiem labākais turnīra vārtsargs (Nabokovs - sliktākais). Pelnīti, protams, pieciniekā arī Rafaļskis un Demitra, bet diemžēl nav Geclafa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-03-01 11:20, pirms 14 gadiem
Tā ir absolūti kļūmīga filozofija, domāt par spēlētāja vērtību tikai pēc viņa iemestajām šaibām utt.Negribu teikt, ka Krosbijs ir dievs vai hokejista ideāls, bet neredzu iemeslu, lai viņu noliktu.
Tur jau tā lieta un panākumu atslēga, ka viņš, būdams zvaigzne, nekautrējās sisties un strādāt pie bortiem, utt. Tur jau tā viņa vērtība arī ir.Mani absolūti neuztrauc viņa viņa iemesto šaibu daudzums, galvenais, ka viņš to izdarīja pašā vajadzīgākajā brīdī.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-01 11:22, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Kamēr Ovečkins>Krosbijs, Krosbijs tik karina medaļas kaklā un SC gredzenus pirkstā
tieši tā, tas urlu zemes rupeklis nekad nebūs ne tuvu tik labs kā krosbijs...
tas ka oveckins var iemest daudz golus vēl nenozīmē ka viņs ir ahujenna krutais spēlētājs...
ja būtu stingrāki noteikumi viņš ar savu rupjo spēli sen būtu padzīts no NHL...

  -1 [+] [-]

, 2010-03-01 11:24, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Tā ir absolūti kļūmīga filozofija, domāt par spēlētāja vērtību tikai pēc viņa iemestajām šaibām utt.Negribu teikt, ka Krosbijs ir dievs vai hokejista ideāls, bet neredzu iemeslu, lai viņu noliktu.
Kurš Tavuprāt ir šī turnīra lielākais sarūgtinājums? Kādam ir jābūt.

     [+] [-]

, 2010-03-01 11:25, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Tā ir absolūti kļūmīga filozofija, domāt par spēlētāja vērtību tikai pēc viņa iemestajām šaibām utt.Negribu teikt, ka Krosbijs ir dievs vai hokejista ideāls, bet neredzu iemeslu, lai viņu noliktu.
Tur jau tā lieta un panākumu atslēga, ka viņš, būdams zvaigzne, nekautrējās sisties un strādāt pie bortiem, utt. Tur jau tā viņa vērtība arī ir.Mani absolūti neuztrauc viņa viņa iemesto šaibu daudzums, galvenais, ka viņš to izdarīja pašā vajadzīgākajā brīdī.
100 proči piekrītu...

  +2 [+] [-]

, 2010-03-01 11:27, pirms 14 gadiem
labdien rakstīja: Kurš Tavuprāt ir šī turnīra lielākais sarūgtinājums? Kādam ir jābūt.
viennozīmīgi ovečkins un viņa nožēlojamā banda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-01 11:31, pirms 14 gadiem
Mani personīgi visvairā pārsteidz Perija lieliski aizvadītā Olimpiāde! Krosbijs? Arī viņš nospēlēja labāk nekā cerēju, nu vismaz OS pārspēja Ovečkinu! Krosbis Nelecās kā gailēns, tā kā viņš to dara Pitsburgā, spēlēja izteiktu komandas spēli un + vēl iemet finālspēlē izšķirošos vārtus, neko pielikikt neko atņemt! Taču SC šogad Ovečkinam un Caps!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-03-01 11:35, pirms 14 gadiem
Nu ko jūs nolikat Ovečiku, nu nesanāca viņam ši Olimpiāde, tāpat kā visai Krievijai! Bet viņš tāpat ir Labākais Hokejists uz Planētas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: rxp1115
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-01 11:41, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Teivzs -Ričardss - Nešs, manuprāt, bija labākais Kanādas izlases trijnieks šajā turnīrā.... un uzbrūcējs ir labs, ja viņš ir pamanāms ne tikai ar gūtiem vārtiem bet arī ar savu darbību komumā, bet vismaz e tādu Sidu šajā OS turnīrā praktiski "nemaniju".... vienubrīd jau likās vai šis maz vispār spēlē.... "Neredzamais Sids"! Katrā ziņā es no viņa nekādu "megaspēli" neredzēju kaut pēc tā paša uzpūstā "pīrāra" ap viņu viņam vajadzēja būt redzamākajam spēlētājam uz laukuma..... neko tādu neredzēju! Ok, čalim nospīdēja būt īstajā laikā un īstajā vietā un tas arī viss.... un tagad šis būs nacionālais varonis!
Par Luongo, manuprāt, bija labāki gan jau pieminētais Millers gan arī Halāks kurš kopumā iekas ka nostāvēja pat ļoti labi (ja neskaita spēli ar norgēm).... tāpat arī šveicietis Hillers bija ļoti labs (kaut vai tas pats mačs ar Kanādu) un ar labākiem partneriem droši, ka līdz pat pusfinālam būtu ticis.... pietrūka nieka trešdaļa....
T-R-N iespējams bija labākā uzbrukuma maiņa.Savukārt no tiem, kas taisīja rezultātu, nenoliedzami Geclafs-Perijs -Morouzs.Atkal nepiekritīsi ?
Kaut kā nemanīju baigo Krosbija pīāru Kanādas izlases sakarā.Uzskatu, ka viņš bija tikai VIENS NO komandas spēlētājiem, tieši tāpat kā jebkurš cits viņa komandas biedrs.Un tā tam arī bija jābūt, tā ir pareizā filozofija.Ja sāksi bīdīt paļci vejerom, kā vienā otrā citā izlasē, tad komandas rezultāta nebūs.
Nav jau jēgas tagad diskutēt, kurš vārtsargs labāks, kurš sliktāks.Luongo ir OS čempions, neraugoties uz to, ka ielaidis varbūt vienu vai divas ņemamas šaibas.Jā, Hillers ir lielisks vārtsargs, iespējams, ka viņa vislielākā nelaime ir tā, ka pase viņam ir savādākā krāsā ...

     [+] [-]

, 2010-03-01 11:43, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu beidz.... Tev ar analīzīte, taisni vai jāsmejas ...
Krosbijs guva vārtus tad , kad to visvairāk vajadzēja !Tur jau tā lieta, tur tā sāls, ka kanādiešiem jebkurš no izlases var uztaisīt spēli.Skaties, kāda maiņa bij Teivzs, Ričardss, Nešs, - visi no dažādiem klubiem !Kā spēlēja Anaheimas saikne ??Nu un , ka Krosbijs neguva vārtus iepr. spēlēs ? Tu gribi teikt, ka uzbrucējs ir vērtīgs tikai tad, ja rezultatīvi spēlē uzbrukuma zonā ? Tā jau tāda krievu filozofija, taisni vai jāsmejas.Te gan neesmu ar Tevi vienisprātis...
Luongo ? Jā, pakārtoja validolu spēlē ar slovākiem , tas arī viss.Finālu nospēlēja ļoti pat labi, nav ko meklēt utis.Kas bija labāks par viņu ? Kiprusofs ? Halāks, Lundkvists, moš Nabokovs ? Jā, Millers, ļoti iespējams, bet cits neviens .
Teivzs -Ričardss - Nešs, manuprāt, bija labākais Kanādas izlases trijnieks šajā turnīrā.... un uzbrūcējs ir labs, ja viņš ir pamanāms ne tikai ar gūtiem vārtiem bet arī ar savu darbību (uz laukuma) kopumā, bet vismaz es tādu Sidu šajā OS turnīrā praktiski "nemaniju".... vienubrīd jau likās vai šis maz vispār spēlē.... "Neredzamais Sids"! Katrā ziņā es no viņa nekādu "megaspēli" neredzēju kaut pēc tā paša uzpūstā "pīrāra" ap viņu viņam vajadzēja būt redzamākajam spēlētājam uz laukuma..... neko tādu neredzēju! Ok, čalim nospīdēja būt īstajā laikā un īstajā vietā un tas arī viss.... un tagad šis būs nacionālais varonis tuvākajā desmitgadē!
Par Luongo, manuprāt, bija labāki gan jau pieminētais Millers gan arī Halāks kurš kopumā liekas, ka nostāvēja pat ļoti labi (ja neskaita spēli ar norgēm).... tāpat arī šveicietis Hillers bija ļoti labs (kaut vai tas pats mačs ar Kanādu) un ar labākiem partneriem droši, ka līdz pat pusfinālam būtu ticis.... pietrūka nieka trešdaļa....
Es netaisos ar Tevi te strīdēties, jo katram mums ir savs redzējums un sava "taisnība".... ja uzskati, ka spēlētājs var tizloties visu turnīru un atbidīgākajā momentā iemetot "zelta vārtus" viņam visas iepriekšējās lažas tiek piedotas un dzēstas, tad ok domā tā arī tālāk... šis fināls kārtējo reiz apliecināja veco labo Veidenbauma teicienu (vismaz pirmo daļu) - "virs zemes nav taisnības....."

     [+] [-]

, 2010-03-01 11:46, pirms 14 gadiem
als

redzu esi savu postu papildinājis.
Nezinu,vai SC visu turnīru tizlojās.Iespējams, ka gaidīji no viņa hettriku katrā otrajā spēlē un nesagaidīji, žēl, protams.Lai viņa spēli vērtē viņa līdzjūtēji un kanādiešu speciālisti, par kuru kompetenci, jādomā nevienam nav šaubu.Vismaz Yzs ļoti augsti novērtēja viņa sniegumu šai turnīrā.
virs zemes nav taisnības ?? Vai tad tas nozīmē to, ka Kanāda nepelnīti iekļuva finālā un nepelnīti uzvarēja ?Īsti nesapratu...

     [+] [-]

, 2010-03-01 11:55, pirms 14 gadiem
Kanāsdieši ,kanādieši................... ,bet tik pat lielisku spēli parādīja ASV izlase!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-01 11:57, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: T-R-N iespējams bija labākā uzbrukuma maiņa.Savukārt no tiem, kas taisīja rezultātu, nenoliedzami Geclafs-Perijs -Morouzs.Atkal nepiekritīsi ?
Kaut kā nemanīju baigo Krosbija pīāru Kanādas izlases sakarā.Uzskatu, ka viņš bija tikai VIENS NO komandas spēlētājiem, tieši tāpat kā jebkurš cits viņa komandas biedrs.Un tā tam arī bija jābūt, tā ir pareizā filozofija.Ja sāksi bīdīt paļci vejerom, kā vienā otrā citā izlasē, tad komandas rezultāta nebūs.
Nav jau jēgas tagad diskutēt, kurš vārtsargs labāks, kurš sliktāks.Luongo ir OS čempions, neraugoties uz to, ka ielaidis varbūt vienu vai divas ņemamas šaibas.Jā, Hillers ir lielisks vārtsargs, iespējams, ka viņa vislielākā nelaime ir tā, ka pase viņam ir savādākā krāsā ...
Par G-P-N piekritīšu! Šie bija krietni redzamāki par to pašu Sida maiņu.... ir diezgan neierasti vērot Sidu kā tādu "darba zirgu" nominālajā 3-4 "checking maiņā"..... Un ar to "pī āru" es nedomāju OS, bet pašu "pīāru" (ap viņu) kā sugu kopumā kāda ir Sidam, jo Sidam "pīārs" arī bez visas OS ir gana uzpūsts salīdzinājumā ar pārējiem kaut tur faktiski visi ir zvaigznes savās komandās un es piem. neredzu, ka viņš būtu par kādu no šīs izlase dikti labāks...

  +2 [+] [-]

, 2010-03-01 12:00, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Yzs ļoti augsti novērtēja viņa sniegumu šai turnīrā.
virs zemes nav taisnības ?? Vai tad tas nozīmē to, ka Kanāda nepelnīti iekļuva finālā un nepelnīti uzvarēja ?Īsti nesapratu...
A ko citu Stīvs varēja teikt? Par to "virs zemes nav taisnības" es nedomāju Kanādas izlasi kopumā (viss pelnīti!), bet tieši Sidu un viņa "zelta golu"..... nu nebija viņš labākais un nebija pelnijis.... bet Dievam laikam ir laba humora izjūta....

     [+] [-]

, 2010-03-01 12:09, pirms 14 gadiem
als rakstīja: A ko citu Stīvs varēja teikt? Par to "virs zemes nav taisnības" es nedomāju Kanādas izlasi kopumā (viss pelnīti!), bet tieši Sidu un viņa "zelta golu"..... nu nebija viņš labākais un nebija pelnijis.... bet Dievam laikam ir laba humora izjūta....
Kā to saprast nebija pelnījis?

  +1 [+] [-]

, 2010-03-01 12:10, pirms 14 gadiem
als

Tādi krosbiji Kanādas izlasē bija kādi , nu vismaz, desmit.Tieši tas jau ir tas viņu spēks.Nedomāju, ka izlasē SC tika pozicionēts kā superzvaigzne, bet gan kā viens no vadošajiem centriem, ap kuru jānoliek maiņa.Tāda bija tā Yz filozofija.Uzskatu, ka tas viņam izdevās, neraugoties uz to, ka viņš nebija pārāk rezultatīvs.
Nejauc kritērijus NHL komandā un izlasē.Tās ir 2 dažādas lietas.Te visas 4 maiņas bija čekeri, tieši tāpat arī visas 4 maiņas gāja uz rezultātu.Vieniem ( GPM )tas izdevās labāk, citiem sliktāk.Tikai tāda ir pareizā pieeja mūsdienu hokejā.
Krosbijs ir darba zirgs arī savā Pitsburgā.Domāju, ka piekritīsi.Man daudz lielāks izbrīns redzēt kā darba zirgu piemēram, būtu kaut kādu Sjominu vai Kovaļčuku.Bet tas jau ir cits stāsts un cita filozofija...

Es kā labākos Kanādas izlasē nominētu Geclafu, Vēberu, un , iespējams Ričardsu.Kaut gan te atkal , protams, var diskutēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-01 12:17, pirms 14 gadiem
Sveiki, es un Kreipāns domājam ka labākais ir Tēvs no Ņūdžersijas Nevils, nu tā subjektīvi, bet par to es izstāstīšu pēc kāda laika, apmēram 3 perioda vidū...

  -1 [+] [-]

, 2010-03-01 12:24, pirms 14 gadiem
Nu ko, uzvar stiprākais, lai arī CAN izlase man ne pārāk! Kopumā mačs bija nu tāds nekāds, primitīva spēle ar ripas mešanu zonā un kārtīgu jozienu tai pakaļ. Patika, ka jeņķi centās brīžiem kombinēt, saspēlēties, nevis tupi bliezt pa vārtiem !!! Bet nu tomēr taisnākās rokas izrādījās kanādiešu geimerim!

     [+] [-]

, 2010-03-01 12:36, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: als

Tādi krosbiji Kanādas izlasē bija kādi , nu vismaz, desmit.Tieši tas jau ir tas viņu spēks.Nedomāju, ka izlasē SC tika pozicionēts kā superzvaigzne, bet gan kā viens no vadošajiem centriem, ap kuru jānoliek maiņa.Tāda bija tā Yz filozofija.Uzskatu, ka tas viņam izdevās, neraugoties uz to, ka viņš nebija pārāk rezultatīvs.
Nejauc kritērijus NHL komandā un izlasē.Tās ir 2 dažādas lietas.Te visas 4 maiņas bija čekeri, tieši tāpat arī visas 4 maiņas gāja uz rezultātu.Vieniem ( GPM )tas izdevās labāk, citiem sliktāk.Tikai tāda ir pareizā pieeja mūsdienu hokejā.
Krosbijs ir darba zirgs arī savā Pitsburgā.Domāju, ka piekritīsi.Man daudz lielāks izbrīns redzēt kā darba zirgu piemēram, būtu kaut kādu Sjominu vai Kovaļčuku.Bet tas jau ir cits stāsts un cita filozofija...
Pilnīgi piekrītu. Arī Geclafs mums piekrīt.
allhockey.ru: Хоккей на AllHockey.Ru - Райан Гецлаф: рад, что...

     [+] [-]

, 2010-03-01 12:40, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Krosbijs ir darba zirgs arī savā Pitsburgā.Domāju, ka piekritīsi.Man daudz lielāks izbrīns redzēt kā darba zirgu piemēram, būtu kaut kādu Sjominu vai Kovaļčuku.Bet tas jau ir cits stāsts un cita filozofija...

Es kā labākos Kanādas izlasē nominētu Geclafu, Vēberu, un , iespējams Ričardsu.Kaut gan te atkal , protams, var diskutēt.
Par labākajiem piekrītu! Vismaz Vēbers arī mani patīkami pārsteidza! Vispār kanādiešu aizsardzībai neko nevar pārmest un izskatās, ka Stīvs tur bija paņēmis pareizos spēlētājus...
Par Krosbiju un "darba zirgs".... nu nez' man jau liekas, ka Pitsburgā tur visi citi vairāk spēlē tieši uz SC un EM un viņus tur nu nekādi par "darba zirgiem" negribētos nosaukt... klavieres nes citi!

     [+] [-]

, 2010-03-01 12:46, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Par labākajiem piekrītu! Vismaz Vēbers arī mani patīkami pārsteidza! Vispār kanādiešu aizsardzībai neko nevar pārmest un izskatās, ka Stīvs tur bija paņēmis pareizos spēlētājus...
Par Krosbiju un "darba zirgs".... nu nez' man jau liekas, ka Pitsburgā tur visi citi vairāk spēlē tieši uz SC un EM un viņus tur nu nekādi par "darba zirgiem" negribētos nosaukt... klavieres nes citi!
Nu bet tur jau tā sāls, ka viņš ir pietiekami talantīgs un strādīgs, ka var tās klavieres stibīt uz ceturto stāvu, un pie reizes atpūtas brīžos uz lesničnī kļetkas arī kādu akordu piesist !Tāpēc jau arī viņš kotējās savā Pitsburgā ! Malkins tāpat strādā !
Tai pat laikā tādam Kukam, Rupam vai Kenedijam tie pirksti tik veikli nemaz nav.

     [+] [-]

, 2010-03-01 12:58, pirms 14 gadiem
Izšķirošs metiens turnīra visizšķirošajākajā brīdī - ko vēl vēlaties? Turklāt arī iepriekšējos divos mačos, kad Krosbijs neguva vārtus, viņš ir izskatījās ļoti labi - labi cīnījās stūros, deva labas piespēles (cita runa, kā to realizē partneri), vienmēr saasināja spēli pretinieka zonā. Uz Can fona neizcēlās kā īpaši, bet pilnīgi noteikti labs turnīrs.

     [+] [-]

, 2010-03-01 13:01, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Tai pat laikā tādam Kukam, Rupam vai Kenedijam tie pirksti tik veikli nemaz nav.
Bet arī bez viņiem neiztikt un kādam tas melnais darbs ir jādara, lai Sids ar Žeņku var uzspēlēt "solo"!

     [+] [-]

, 2010-03-01 13:02, pirms 14 gadiem
Leflēr!
Labāk parunāsim par ko citu! Piem. šitās zelta medaļas Kanādai un (NHL šefiem) gadienā nevar atsist vēlmi piedalītie nākamajās OS...? Par spēlētājiem šaubu nav, ja šos NHL laidīs, tad šie ar prieku spēlēs, bet piem. "resnie bosi- tolstosumi" tagad nevar sadomāties, ka labāk aiziet no OS (kā sugas) kā uzvarētājiem, jo domāju viņi paši arī saprot, ka Sočos krieviem būs (vismaz vajadzētu būt) pavisam cita motivācija un pieeja pie lietas it seviški pēc šada zāģa, jo spēles nākamreiz notiks pie krieviem un tad piem. tādi NHL bosi var vienkārši "noraustīties" no iespējamā zāģa un arī piem. tiešām nelaist savus spēlētājus uz Soču OS aizbildinoties ar savu biznesu, "šmiznesu" u.c. pekstiņiem.... kaut reāli es neredzu kas būtu pa problēmu, ja pa OS laiku arī tāds NHL paņem to divnedēļu + pārtraukumu.... tas tomēr nav kaut kāds PČ! OS ir OS un notiek tikai reizi 4 gados! Nekas ar viņu "biznesu" pa tām divām nedēļām nenotiks.... nedomāju ka viņi tur ir tik ļoti nabadzigi, ka šiem piem. nebūs tur ko "uz zoba likt" pa tām divām nedēļām! Arī skatītāji domāju kā nāca uz NHL spēlēm tā aī nāks pēc tās divnedēļu pauzes un skatītāju interese par OS un hoķi kopumā (spriežot pēc redzētā) bija ļoti liela..... tapēc es piem. neredzu nekādus baigos draudus "NHL biznesam" no šitādas divnedēļu pauzes.... Arī tas ka sezona un PO beigsies divas nedēļas vēlāk man neliekas nekas traģisks.... galu galā nespēlē jau uz atklātajiem laukumiem! Un tomēr šāds (šāda sastāva) OS hokeja turnīrs ir ja tā var teikt OS "pērle" un arī skatītāju interese tāda līmeņa turnīram ir ievērojami lielāka nekā piem., ja tur nebūtu NHL spēlētāju! Tapēc, vismaz man, gribētos cerēt, ka arī uz nākamo OS tomēr būs arī tie NHL spēlētāji....

     [+] [-]

, 2010-03-01 13:12, pirms 14 gadiem
als

Mans pers. viedoklis ir tāds, ka OS jāspēlē VISIEM labākajiem, neatkarīgi no tā, kur tās notiek, kaut vai Jaunzēlandē, kur starp citu, dabas apstākļi ļautu noorganizēt lieliskas ziemas OS.
Tikai manas domas diemžēl nevienu neinteresē...

Tu lieliski zini, ka NHL OS ir pie kājas. Betmenam ir pilnīgi vienalga, kas uzvar, Kanāda, ASV, Krievija vai Šveice.NHL nav kanādiešu līga.Nav arī amerikāņu līga.Ja hokeju spēlētu Izraēla, tad varbūt Betmenam būtu savi favorīti...
Nedomāju, ka Betmens izlems, ko un kā.Izlems visi kopīgi.Sliktākais ir tas, ka ne tajā stabulē muld arī komandu GM un HC. Piemēram Budro, kurš esot izteicies, ka nevajagot taisīt nekādus pārtraukumus.Tāpat arī daudzi citi.Burks, piemēram , teica, ka arī nevajag pārtraukumus, un vispār nevajag sūtīt spēlētājus prom no ZA kontinenta.Tas būšot slikti biznesam.Uzskatu, ka tā ir divkosība.Tagad viņš vada ASV izlasi, bet vienlaikus runā citu.
Tā kā draudi pastāv, bet ne tāpēc, ka baidītos, ka krievi varētu revanšēties.Tāpēc, ka , lūk, gešefts nesanākšot.
Vajadzēs samierināties tādā gadījumā ar Pasaules Kausiem, vai tml.Dzīvosim, redzēsim.

     [+] [-]

, 2010-03-01 13:13, pirms 14 gadiem
als rakstīja: A ko citu Stīvs varēja teikt? Par to "virs zemes nav taisnības" es nedomāju Kanādas izlasi kopumā (viss pelnīti!), bet tieši Sidu un viņa "zelta golu"..... nu nebija viņš labākais un nebija pelnijis.... bet Dievam laikam ir laba humora izjūta....
Mēs saprotam, ka Tev nepatīk Krosbijs, un tu tagad mēģini visādi pierādīt, ka viņš nebija labākais. Varētu tev piekrist, ka nebija labākais, jo tādi bija visi kanādieši, tomēr Sidnijs savāca 4+3 šajā turnīrā, kas nev maz.

     [+] [-]

, 2010-03-01 13:26, pirms 14 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Mēs saprotam, ka Tev nepatīk Krosbijs, un tu tagad mēģini visādi pierādīt, ka viņš nebija labākais. Varētu tev piekrist, ka nebija labākais, jo tādi bija visi kanādieši, tomēr Sidnijs savāca 4+3 šajā turnīrā, kas nev maz.
Ne jau gluži nepatīk.... pats spēlētājs kā suga jau nenoliedzami ir talantīgs, bet man drīzāk nepatīk tas pīārs (kopumā ne konkrēti OS sakarā) kāds ap viņu ir sacelts.... bez maz "Next One" u.t.t.... dzīvosim redzēsim vai šis varēs vismaz kaut cik pietuvoties tam Great One....

     [+] [-]

, 2010-03-01 14:00, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Ne jau gluži nepatīk.... pats spēlētājs kā suga jau nenoliedzami ir talantīgs, bet man drīzāk nepatīk tas pīārs (kopumā ne konkrēti OS sakarā) kāds ap viņu ir sacelts.... bez maz "Next One" u.t.t.... dzīvosim redzēsim vai šis varēs vismaz kaut cik pietuvoties tam Great One....
Nu nav jau bez pamata tik daudz par viņu runāts.
22 gados jau Stenlija kauss, olimpiskais zelts un vel vairākas prestižas balvas, es domāju ka jau "kaut cik" viņš noteikti ir pietuvojies Gretckim, par viņa rekordus ir pārspējis
lv.wikipedia.org: Sidnijs Krosbijs - Vikipēdija

     [+] [-]

, 2010-03-01 14:31, pirms 14 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Mēs saprotam, ka Tev nepatīk Krosbijs, un tu tagad mēģini visādi pierādīt, ka viņš nebija labākais. Varētu tev piekrist, ka nebija labākais, jo tādi bija visi kanādieši, tomēr Sidnijs savāca 4+3 šajā turnīrā, kas nev maz.
Pēc NHL noteikumiem brīnumbērnam šajā turnīrā ir 3+3. Interesanti kāpēc futbolā izsķirīgā 11 metru soda sitiena realizētājam, neskaita golu klāt statistikā? Futbolā taču vārtu guvumi ir daudz retāka parādība nekā ledus hokejā. Bet te redz IIHF izdomājuši jauninājumi - skaitīt uzvaras bullīti kā gūtus vārtus. Cirks.

     [+] [-]

, 2010-03-01 15:27, pirms 14 gadiem
andzadzo2008 rakstīja: tieši tā, tas urlu zemes rupeklis nekad nebūs ne tuvu tik labs kā krosbijs...
tas ka oveckins var iemest daudz golus vēl nenozīmē ka viņs ir ahujenna krutais spēlētājs...
ja būtu stingrāki noteikumi viņš ar savu rupjo spēli sen būtu padzīts no NHL...
Tas tak ir Hokejs!! Nevis daiļslidošana.

     [+] [-]

, 2010-03-01 16:18, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Protams, bet neviens neatcerēsies tādu Iginlu vai Nešu vai pat to pašu Periju, bet visi tagad skandēs "brīnumbērna" Sida vārdu, kaut reāli turnīrā (kopumā) viņš bija viens no Kanādas vājākajiem "posmiem"....
Tu to nopietni? Arii tieshi speeles zinjaa?

     [+] [-]

, 2010-03-01 16:57, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Tu to nopietni? Arii tieshi speeles zinjaa?
Laikam jau pats biju gaidijis no tā "superpuikas" kaut ko vairāk... Tapēc iespējams man arī ir tāda zināma vilšanās sajūta Sida sakarā....

     [+] [-]

, 2010-03-01 17:39, pirms 14 gadiem
Neko īpašu tai atbalstīšanā neredzēju,. pat īpaši skaļi nebļāva,.

     [+] [-]

, 2010-03-01 20:58, pirms 14 gadiem
tieshi labi, ka sids iemeta izshkjiroshos vaartus vismaz kkas, jo paareejaas speelees vinjshs neko neguva!

     [+] [-]

, 2010-03-01 21:46, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Laikam jau pats biju gaidijis no tā "superpuikas" kaut ko vairāk... Tapēc iespējams man arī ir tāda zināma vilšanās sajūta Sida sakarā....
Nu bljin, izshkjirosho golu iemeta, ko tu gribi?

     [+] [-]

, 2010-03-01 21:48, pirms 14 gadiem
Lai vai ka,bet calim taadaa izskirosa mirkli rokas nenoraustijas,un zinot kas ir hokejs CAN,tiesi ta,vins var justies ka varonis,tapat ka visa CAN.izlase.

     [+] [-]

, 2010-03-03 13:24, pirms 14 gadiem
andzadzo2008 rakstīja: tieši tā, tas urlu zemes rupeklis nekad nebūs ne tuvu tik labs kā krosbijs...
tas ka oveckins var iemest daudz golus vēl nenozīmē ka viņs ir ahujenna krutais spēlētājs...
ja būtu stingrāki noteikumi viņš ar savu rupjo spēli sen būtu padzīts no NHL...
A ko no letiņiem liksi pretīm siekala?
NEvienu? :O kā tad tā, ai ai ai...

NU jā Ovechkins ir sēkla salīdzinot ar Krosbiju, nekas kad viņam vēsturiski lielākais kontrakts NHL, un tas kad viņš 54 spēlēs iemet tik daudz vārtus kā crosby 61 un tas kad ovechkinam par 11 achiem vairak nospēlējot par 7 spelem mazak, Krosbijs ta pat ir zvers vai ne? nu tak neglaimo sev tev vnk bail uz ielas iziet jo krievi tevi slakte noteikti tapec tev tik ļauna attieksme... Lashariks tu esi, gans latvijskijs ibio