Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1140, Did:0, useCase: 3

Video: E.Jaunups: "Pēc diviem mēnešiem neveiksmju ar jaunu komandu treneri maina tikai idioti"

Jānis Cīrulis
Jānis Cīrulis @ciiruls
"VEF Rīga" padomes priekšsēdētājs Edgars Jaunups dalās iespaidos par to, ar kādām domām sagaidīts Jaunais gads. Vai ir iespējams atgūt pārliecību pēc tik daudz zaudējumiem? Diskusija par to, vai "VEF Rīga" spēlē savam līmenim atbilstošos turnīros, kā arī par komandas sastāva kodola veidošanos un spēlētāju pilnveidošanos. Vai spēļu skaita samazināšanās var būt par iemeslu disciplīnas problēmām komandā? E.Jaunups skaidro komandas galvenā trenera posteņa drošību: "Veidojot jaunu komandu, trenera maiņa ir solis atpakaļ." Saruna par komandas koncentrēšanās problēmām un psiholoģisko noturību. Ko varam gaidīt no "VEF Rīga" atlikušajā sezonā un kā varētu beigties tiesas process ar Kasparu Bērziņu?

Sports24 katru otrdienu un ceturtdienu kanālā RīgaTV24 plkst.11:00 tiešraidē ar atkārtojumu 20:00. Ceturtdien, 8.janvārī Sports24 raidījumā viesosies LHF prezidents Kirovs Lipmans.
Vērtējums: +2
1 2 44 komentāri

  +6 [+] [-]

, 2015-01-06 19:32, pirms 10 gadiem
Paldies, VEFs var svītrot šo sezonu ārā jau tagad. Ja vēl bija cerības uz trenera nomaiņu un varbūt nelielu snieguma uzlabošanu, tad tgd viss.

 +11 [+] [-]

, 2015-01-06 19:34, pirms 10 gadiem
Jaunups tāds pats idiots, kā Mazurs,, ņikujāāā nesaprot ko dara
Slēpts komentārs: One Man Show!

  +1 [+] [-]

, 2015-01-06 19:49, pirms 10 gadiem
Normāla dzīves skolas sezona vefiņam sanākusi.

  +5 [+] [-]

, 2015-01-06 19:51, pirms 10 gadiem
Varetu tam piekrist, ja komandas spele butu verojams kads uzlabojums, tacu ar iznemumiem ir paris urra speles, nekas no kaut kadam jaunam sadarbibam nav, neviens no jaunajiem ari nav vera nemamai progresejis(Meijeris,Timma,Jakovics) un ta ir vistiesaka trenera atbildiba, ja uzdevums ir audzinat jaunos.

  -4 [+] [-]

, 2015-01-06 19:52, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Šitie gudrie komentētāji, runā tā, itkā būtu basketbolu klubu īpašnieki un GM! Smiekls nāk par šitiem wannabī!
Tev taisnība, tā liekas, ka visus uzreiz par treneriem utt. var likt, tāpēc es cenšos lieki vairs neiesaistīties ne komentēšanā utt.

Par spēli pret Jēkabpili gan pareizi pateica, nebija spēlētāji koncentrējušies un samaksāja ar zāģi, bet tā ir dzīves skola, kur jāiziet ir katram

Bērzam laikam jāvienojas ar VEf savādāk tiešām caur visām instancēm velkot viņš pirmkārt nesagaidīs un otrkārt vēl var to summu samazināt

  +2 [+] [-]

, 2015-01-06 19:53, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Šitie gudrie komentētāji, runā tā, itkā būtu basketbolu klubu īpašnieki un GM! Smiekls nāk par šitiem wannabī!
Atvainojos, ka mūs uztrauc Latvijas izlases nākotnes spēlētāji, kurus Vefs un, konkrēti, Mazurs reāli čakarē.
Šeit runa neiet par atsevišķām lietām, katrā klubā pieņem kļūdainus lēmumus, bet gan konsekventām kluba vārdu graujošām darbībām.
Tas, protams, nav Jaunupa pašmērķis, bet varbūt tāpēc politiķim nevajadzētu vadīt basketbola klubu.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-06 19:54, pirms 10 gadiem
rediss77 rakstīja: Varetu tam piekrist, ja komandas spele butu verojams kads uzlabojums, tacu ar iznemumiem ir paris urra speles, nekas no kaut kadam jaunam sadarbibam nav, neviens no jaunajiem ari nav vera nemamai progresejis(Meijeris,Timma,Jakovics) un ta ir vistiesaka trenera atbildiba, ja uzdevums ir audzinat jaunos.
Te man jāpiekrīt VV teiktajam par tiem treniņiem jo viņā līdzīgi kā Jaunups minēja treniņu trūkumu, tās pašas saspēles utt. ieviest bez atstrādāšanas treniņos ir problemātiski un ļoti grūti, kur nu vēl jaunajiem spēlētājiem
Slēpts komentārs: Sporta novērotājs

  +4 [+] [-]

, 2015-01-06 20:09, pirms 10 gadiem
Tas viss, ko Jaunups saka, ir pareizi ar lielu BET:
Nevar treneris, kurš pats tajā līmenī ir tikai māceklis, audzināt jaunu komandu. Visi vienlaicīgi mācīties nevar. Ko viņš tiem nosacīti jaunajiem (normāli 20-24 gadi vairs netiek uzskatīti par galīgiem zaļknābjiem) šobrīd spēj dot? Atbilde ir neko.
un OK, ja jau VEF nnodarbojas ar treneru un spēlētāju apmācības pakalpojumiem, tad kā izskaidrot, ka spēlē pret Astanu labu brīdi laukumā bija sekojošs piecinieks : trīs melnie, Strēlnieks (kuram vairs neviens neko neiemācīs) un Timma. Kā tas iet kopā ar komandas nākotnes veidošanu?

  +8 [+] [-]

, 2015-01-06 20:14, pirms 10 gadiem
Iespējams, ka ātrāk nomainīs Jaunpupu...ne jau savu naudu tērē, un džekiem var nepatikt tas kas ir...

  +2 [+] [-]

, 2015-01-06 20:14, pirms 10 gadiem
Tad beidzot ari viedoklis no kluba funkcionaru puses .. Sen bija laiks pastastit interesentiem kas notiek klubā. Paldies!

  +6 [+] [-]

, 2015-01-06 20:16, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Ko čakarē? Viņi visi spēlē labā līmenī ar labām minūtēm, un ir vadošie spēlētāji komandā, vot ja viņi tiktu atsēdināti, tad jā varētu piekrist
Pasečņiks. Kā viņš spēlētu, ja būtu pēc u-18 EČ aizbraucis uz ārzemēm? Noteikti ne tik nepārliecinoši kā tagad.
Jakovičs vienu brīdi rādija ļoti atzīstamu sniegumu, atbrauca Loverijs, pārliecība pazuda (Mazura+Jaunupa darbības rezultātā) un labā spēle arī.

Varam diskutēt par daudziem jautājumiem, bet viens ir nenoliedzami - Jaunupam jāmācās paskatīties uz savām kļūdām un savs darbs jāvērtē mazliet kritiskāk. Pēdējais jautājums par apmeklētību vispār bija verbālā caureja augstākajā pakāpē. Cilvēks, kas savas kļūdas neredz un uzskata, ka pietrūkst tikai veiksmes, savu veiksmi gaidot, iedzīs komandu kapā.

  +3 [+] [-]

, 2015-01-06 20:18, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Ko čakarē? Viņi visi spēlē labā līmenī ar labām minūtēm, un ir vadošie spēlētāji komandā, vot ja viņi tiktu atsēdināti, tad jā varētu piekrist
OK, Timmam un Meijerim šosezon ir progress? Nav. Bērziņu nomarinē uz soliņa pēdējo spēli, kad viņam būtu jāatgūst spēles sajūta un pārliecība. Pārējos pie kandidātiem pat vairs nepieskaitītu.

  +4 [+] [-]

, 2015-01-06 20:28, pirms 10 gadiem
DIVAS ATZIŅAS:

1. E.Jaunups: "Pēc diviem mēnešiem neveiksmju ar jaunu komandu treneri maina tikai idioti"

Tā kā Jaunupu par idiotu uzskata daudzi un jau sen, tad faktiski pats nolika sevi tādā pozīcijā, ka Mazurs ir jālaiž vaļā.

2. Mazuram tik tiešām ir jātrenē jauna komanda. Gados jauna. Teiksim - ne vecāka par U-18. Tādiem viņa zināšanas kaut ko arī var dot un uzlabot, jo kā redzams - pieaugušiem basketbolistiem ko iedot Koļam īsti nav.

  -3 [+] [-]

, 2015-01-06 20:30, pirms 10 gadiem
teemusalami rakstīja: Pasečņiks. Kā viņš spēlētu, ja būtu pēc u-18 EČ aizbraucis uz ārzemēm? Noteikti ne tik nepārliecinoši kā tagad.
Jakovičs vienu brīdi rādija ļoti atzīstamu sniegumu, atbrauca Loverijs, pārliecība pazuda (Mazura+Jaunupa darbības rezultātā) un labā spēle arī.

Varam diskutēt par daudziem jautājumiem, bet viens ir nenoliedzami - Jaunupam jāmācās paskatīties uz savām kļūdām un savs darbs jāvērtē mazliet kritiskāk. Pēdējais jautājums par apmeklētību vispār bija verbālā caureja augstākajā pakāpē. Cilvēks, kas savas kļūdas neredz un uzskata, ka pietrūkst tikai veiksmes, savu veiksmi gaidot, iedzīs komandu kapā.
Pasečņiks vispār kadrs, pa vasaru nebija strādājis, tikai formu uzturējis, atbrauc uz klubu kā no atvaļinājuma, ja viņš būtu licis klāt Mazurs tak viņu laukumā laistu....
Nu Jakoviča sniegumam nav sakara ne ar treneri ne ar Jaunupi, tas vienkārši ir pašam psiholoģiski jāsaprot kā spēlēt nēkot no soliņa, jo tak neviens cits neņems viņu kā pamatsastāva spēlētāju, ja Tu nevari uznākt no soliņa un ieiet spēlēt, tad tā ir liela problēma

 +12 [+] [-]

, 2015-01-06 20:31, pirms 10 gadiem
čalis normāli aizsvīlās
gribēšu redzēt ko viņš teiks kad pavasarī ar savu komandu kopā kādā bārā varēs skatīties LBL finālus,jo paši tur netiks

  -2 [+] [-]

, 2015-01-06 20:32, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: OK, Timmam un Meijerim šosezon ir progress? Nav. Bērziņu nomarinē uz soliņa pēdējo spēli, kad viņam būtu jāatgūst spēles sajūta un pārliecība. Pārējos pie kandidātiem pat vairs nepieskaitītu.
Pirmkārt pats Bērziņš atzina, ka nav 100% gatavs spēlēt, jo tika forsēta atgriešanās tāpat kā Šķēlem + Bērziņš vēl kombinācijas nezina kārtīgi...Nebūtu jau māksla uzmest viņu laukumā ar domu - ej nu parādi ko vari, tikai pēc tam ja atkal kāds savainojums vai kas tāds?
Timmam ar Mejeri tieši ir progress. paskaties kā Timma spēlē, ja pērn tā spēlētu, tad BKV ECH būtu iespējas otro kārtu pārvarēt....Mejerim jau progress ir līmeņa ziņā vien, lai gan krīt tāpat aizsardzībā iekšā, bet ir licis klāt cīņā pie pretinieka groza

  -4 [+] [-]

, 2015-01-06 20:35, pirms 10 gadiem
ziemelcuuka rakstīja: čalis normāli aizsvīlās
gribēšu redzēt ko viņš teiks kad pavasarī ar savu komandu kopā kādā bārā varēs skatīties LBL finālus,jo paši tur netiks
Kā Tu zini, ka netiks? Nevajag filozofēt, pagaidīsim playoff un redzēsim, jo pašlaik tikpat mierīgi var teikt, ka finālā varētu spēlēt Liepāja ar Jēkabpili vai Jūrmalu

  +2 [+] [-]

, 2015-01-06 20:35, pirms 10 gadiem
Labs raidījums ar interesantiem visiem. Tikai nav brīnums, ka neuzdod neviens jautājumus, ja tiešraide iet 11:00

Piekrītu, ka treneris jānotur ilgāku laiku, bez nekādām ātrām atlaišanām (Butauta gadījums bija cits, tur tiešām izskatījās, ka viņš sevi izsmēlis..) . Un jādod trenerim arī brīvas rokas, nekādus tur latviešu "supertalantus" neuzspiežot. Tagad jau redzam, ka dažs labs LV spēlētājs ticis par augstu savam līmenim un tā jau gan ir kluba vadības vaina, nenovērtējot pareizi spēlētāju potenciālu.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-06 20:36, pirms 10 gadiem
10-12% no kluba budžeta šogad tak sanak ka ir 200k nevis 400k

  +3 [+] [-]

, 2015-01-06 20:37, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Pasečņiks vispār kadrs, pa vasaru nebija strādājis, tikai formu uzturējis, atbrauc uz klubu kā no atvaļinājuma, ja viņš būtu licis klāt Mazurs tak viņu laukumā laistu....
Nu Jakoviča sniegumam nav sakara ne ar treneri ne ar Jaunupi, tas vienkārši ir pašam psiholoģiski jāsaprot kā spēlēt nēkot no soliņa, jo tak neviens cits neņems viņu kā pamatsastāva spēlētāju, ja Tu nevari uznākt no soliņa un ieiet spēlēt, tad tā ir liela problēma
Kāpēc Jakovičs nevarētu nākt pamatā? Trenējam tak jaunos basketbolistus. Klubā ar šādu uzstādījumu 21 gada vecumā nākt pamatā būtu normāla prakse. Zaudē tāpat, nāk Dilards vai Loverijs.
Sanāk - spēlētāji paši ir vainīgi un klubs visu dara ideāli.
Ja tu neesi pats Jaunups, tad visticamāk kāds viņa radinieks, pat ja pats to vēl nezini.

  +2 [+] [-]

, 2015-01-06 20:38, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Kā Tu zini, ka netiks? Nevajag filozofēt, pagaidīsim playoff un redzēsim, jo pašlaik tikpat mierīgi var teikt, ka finālā varētu spēlēt Liepāja ar Jēkabpili vai Jūrmalu
es jau finala pari neprognozēju,vnk par vef teicu

  -1 [+] [-]

, 2015-01-06 20:40, pirms 10 gadiem
teemusalami rakstīja: Kāpēc Jakovičs nevarētu nākt pamatā? Trenējam tak jaunos basketbolistus. Klubā ar šādu uzstādījumu 21 gada vecumā nākt pamatā būtu normāla prakse. Zaudē tāpat, nāk Dilards vai Loverijs.
Sanāk - spēlētāji paši ir vainīgi un klubs visu dara ideāli.
Ja tu neesi pats Jaunups, tad visticamāk kāds viņa radinieks, pat ja pats to vēl nezini.
Viens no iemesliem kāpēc Jakovičs nevar nākt pamatā ir tas, ka Lauerijs ir eksplozīvāks spēlētājs, otrs ir tas, ka Jakovičs ir vairāk aizsardzības tipa saspēlnieks un kas pats galvenais viņam ir jāapgūst kā nākt no soliņa, nu nebūs visās komandās kā pirmais pg, piemēram paņem Bagijs izlasē viņu aiz Strēlnieka, bet kad notiek pg maiņa, tad Jakovičs uznāk sāk kļūdas taisīt, ko tad?

  -2 [+] [-]

, 2015-01-06 20:41, pirms 10 gadiem
ziemelcuuka rakstīja: es jau finala pari neprognozēju,vnk par vef teicu
Bet kā Tu zini, ka nespēlēs? Saku - gaidīsim playoff un skatīsimies, kas kur spēlēs

     [+] [-]

, 2015-01-06 20:42, pirms 10 gadiem
ziemelcuuka rakstīja: 10-12% no kluba budžeta šogad tak sanak ka ir 200k nevis 400k
nav jau tik liela summa, tagad kaut kādi 330 tūkst tā summa ir, jo pirms tam pilnā prasība ja nemaldos bijs ap 410 vai 420 tūkst.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-06 20:44, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Viens no iemesliem kāpēc Jakovičs nevar nākt pamatā ir tas, ka Lauerijs ir eksplozīvāks spēlētājs, otrs ir tas, ka Jakovičs ir vairāk aizsardzības tipa saspēlnieks un kas pats galvenais viņam ir jāapgūst kā nākt no soliņa, nu nebūs visās komandās kā pirmais pg, piemēram paņem Bagijs izlasē viņu aiz Strēlnieka, bet kad notiek pg maiņa, tad Jakovičs uznāk sāk kļūdas taisīt, ko tad?
Tā kā nevienā no maniem komentāriem nereaģē uz pārmetumiem vadībai, spriežu, ka neesi spējīgs objektīvi argumentēt, līdz ar to diskusijai ar tevi nav jēgas.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-06 20:45, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Pirmkārt pats Bērziņš atzina, ka nav 100% gatavs spēlēt, jo tika forsēta atgriešanās tāpat kā Šķēlem + Bērziņš vēl kombinācijas nezina kārtīgi...Nebūtu jau māksla uzmest viņu laukumā ar domu - ej nu parādi ko vari, tikai pēc tam ja atkal kāds savainojums vai kas tāds?
Timmam ar Mejeri tieši ir progress. paskaties kā Timma spēlē, ja pērn tā spēlētu, tad BKV ECH būtu iespējas otro kārtu pārvarēt....Mejerim jau progress ir līmeņa ziņā vien, lai gan krīt tāpat aizsardzībā iekšā, bet ir licis klāt cīņā pie pretinieka groza
Labi, par Bērziņu tā, šosezon no viņa neko nevar prasīt. Bet Timma var nospēlēt spēdišo vienu - 2 ceturtdaļas, pēc tam pazust. Pie tam regulāri. Vēl tā ir tieši trenera atbildība viņu izmantot atbilstoši parametriem, nevis kā 3nieku metēju, kurš pats sev kārto metienus. Īpašu progresu neredzu. Meijerim vispār VEF ir pēdējais salmiņš karjerā pēc nenoturēšanās Spēnijā, bet pozitīvas izmaiņas neredzu. To, ko mācēja agrāk, to māk arī tagad, pie metiena nav pielicis ne pa gramu, aizsardzībā vēl jo mazāk.

  -1 [+] [-]

, 2015-01-06 20:47, pirms 10 gadiem
teemusalami rakstīja: Tā kā nevienā no maniem komentāriem nereaģē uz pārmetumiem vadībai, spriežu, ka neesi spējīgs objektīvi argumentēt, līdz ar to diskusijai ar tevi nav jēgas.
Šajā gadījumā vadībai sakara nav nekāda. Pats Jakovičs intervijā pateica, ka viņš vēl cenšas izdomāt, kā ieiet spēlē no soliņa.....Tak pats loģiski padomā, nevis visu uz vadību nomet, pie tam šī konkurence ir dzinulis attīstībai un tas ir pats galvenais, bet tas kritums ir tikai normāla parādība, jo tomēr sezonas sākumdaļā diezgan ir spēlējis

  -1 [+] [-]

, 2015-01-06 20:50, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Labi, par Bērziņu tā, šosezon no viņa neko nevar prasīt. Bet Timma var nospēlēt spēdišo vienu - 2 ceturtdaļas, pēc tam pazust. Pie tam regulāri. Vēl tā ir tieši trenera atbildība viņu izmantot atbilstoši parametriem, nevis kā 3nieku metēju, kurš pats sev kārto metienus. Īpašu progresu neredzu. Meijerim vispār VEF ir pēdējais salmiņš karjerā pēc nenoturēšanās Spēnijā, bet pozitīvas izmaiņas neredzu. To, ko mācēja agrāk, to māk arī tagad, pie metiena nav pielicis ne pa gramu, aizsardzībā vēl jo mazāk.
Par Timmu piekrītu 100%, tādas aizdomas, ka reizēm Mazurs viņu nespēj kontrolēt....
Mejeris šķiet ir agresīvāks nedaudz palicis, kas priekš viņa ir progress, lai gan par to salmiņu tev piekrītu gan.....Eh ja varētu Šmitu per Pasečņiku iemainīt.....

  +1 [+] [-]

, 2015-01-06 21:18, pirms 10 gadiem
teemusalami rakstīja: Kāpēc Jakovičs nevarētu nākt pamatā? Trenējam tak jaunos basketbolistus. Klubā ar šādu uzstādījumu 21 gada vecumā nākt pamatā būtu normāla prakse. Zaudē tāpat, nāk Dilards vai Loverijs.
Sanāk - spēlētāji paši ir vainīgi un klubs visu dara ideāli.
Ja tu neesi pats Jaunups, tad visticamāk kāds viņa radinieks, pat ja pats to vēl nezini.
Kāds Jakovičš pamatā? NAV viņš gatavs augstākam līmenim par LBL kā pamata saspēlnieks.

     [+] [-]

, 2015-01-06 21:19, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Par Timmu piekrītu 100%, tādas aizdomas, ka reizēm Mazurs viņu nespēj kontrolēt....
Mejeris šķiet ir agresīvāks nedaudz palicis, kas priekš viņa ir progress, lai gan par to salmiņu tev piekrītu gan.....Eh ja varētu Šmitu per Pasečņiku iemainīt.....
Meijeris ir viens no normālākajiem un stabilākajiem VEF spēlētājiem.

  -1 [+] [-]

, 2015-01-06 21:20, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Šitie gudrie komentētāji, runā tā, itkā būtu basketbolu klubu īpašnieki un GM! Smiekls nāk par šitiem wannabī!
Latvieši vienmēr uzskata ka ir gudrāki par tiem, kuri ilgstoši strādā kādā profesijā. Šajā gadījumā viņi ir labi sporta komandas vadītāji, bieži komentētāji ir daudz gudrāki par ģenerālmenedžeriem var treneriem utt.

  -1 [+] [-]

, 2015-01-06 21:41, pirms 10 gadiem
Tas kluba vaditajs runa tik nervozi cik saraustita ir pati spele, tad atkal pastiprinata patosa runajam, kadas ir vef nepamatotas ambicijas! Kur ir problema panemt labus 3mellos un dragat bez pazora! Pagaidam ambicijas netur kritiku!

  -1 [+] [-]

, 2015-01-06 22:18, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Meijeris ir viens no normālākajiem un stabilākajiem VEF spēlētājiem.
Daļēji jā, bet viņu VEF praktiski izvilka no Spānijas otrās līgas, kur visticamāk ar šosezon spēlētu
1 2 44 komentāri