Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:15, Did:0, useCase: 3

BETS ekspertu 17. jūnija likmes

BETS jūnija eksperti izdarījuši savas 17. jūnija likmes. boncis savu likmi izdarījis uz "Euro 2008" spēli starp Holandi un Rumāniju, savukārt Skuju-Janis uz NBA finālsērijas sesto spēli.

boncis (bilance jūnijā 10-6)

Spēle: Holande - Rumānija
Likme: Rumānija
Koeficents: 2.15
Pamatojums: Rumānijas izlase ir ļoti labā situācijā, jo ir jāspēlē ar komandu, kura ir jau garantējusi pirmo vietu grupā. Domāju, holandieši spēlēs ar rezervistiem, jo gribēs saaudzēt spēlētājus 1/4 fināla spēlei. Rumāņu iekļūšanu nākamajā kārtā garantē tikai uzvara (ar neizšķirtu var arī nepietikt). Kvalifikācijas turnīrā abas komandas spēlēja vienā grupā, tad labāki bija rumāņi 0:0 un 1:0. Interesanti būs apskatīties, kā spēlēs motivētie rumāņi pret komandu, kurai neko nevajag, bet pirms tam ir aizvadījusi divas lieliskas spēles... Turnīra favorīti portugāļi pēdējo zaudēja.

Skuju-Janis (bilance 6-10)

Spēle: Boston Celtics - Los Angeles Lakers
Likme: uzvarētājs ar handikapu -4 Boston Celtics
Koeficients: 1.91
Pamatojums: Bilance kļūst aizvien graujošāka. Uzskatu, ka šodien, mēs esports.lv galvenajā lapā redzēsim virsrakstu Bostona - čempione. Sērijā rezultāts 3:2 Bostonas kluba labā. It kā visur tiek skandināts, ka Kobe pēc uzvaras parādīs savu head-shot spēli. Bostonai šodien jāiet klupdamiem, kristdamiem uz čempiona titulu. Šodien zaudējot, tas vairāk nebūtu iespējams, zinām, kā spēlē Kobe savās mājās. Viennozīmīgi MVP ir Pols Pīrs, bet šodien ļoti labu spēli gaidu no Sema Kasela, jo šādās spēlēs viņš viennozīmīgi ir lietpratējs. Vispār lielajam trio gredzenu iegūt, manuprāt, ir milzīga vēlēšanās, jo savu karjeru laikā tas nav izdevies. Ceru, ka arī ar Bostonas uzvaru pārtrūks mana melnā sērija.

mikuss (bilance jūnijā 10-5)

Spēle: Rumānija, Italija, Francija
Likme: kvalificēsies ¼ finalam Rumānija
Koeficients: 1.75
Pamatojums: Pamatojumu rakstīju Rumānijas uzvarai par Holandi, kad iešāvās prātā apskatīt, vai nav kvalificēšanās likmes! Šeit der arī otras spēles neizšķirts, ja paši rumāņi nospēlē ničā. Rumānijai šodien ir būt vai nebūt spēle! Uzvaras gadījumā viņi izkļūs no "Nāves grupas"!

Pagaidām viņu spēles plāns ir izpildīts ļoti labi, neizšķirti pret Itāliju un Franciju, parādītais sniegums varbūt nav tas krāšņākais tomēr šeit svarīgs ir rezultāts! Holande savu jau ir grupu fāzē ir nokārtojusi - sagrautas gan Francija, gan Itālija, šodien atpūta tiks dota pamatsastāva vīriem, tāpēc rumāņu cerības ir diezgan labas!

Rumānija divas reizes tikās ar Holandi kvalifikācijā Euro'08 un nezaudēja, mājās uzvarēja 1:0, viesos 0:0, tas nozīmē, ka rumāņu treneris bija atradis veidu, kā apturēt lidojošos holandiešus. Protams, Holande ir fantastiskā formā, taču šodien spēlēs citi spēlētāji, tāpēc arī domāju, ka rumāņiem ir labas cerības. Motivācija un komandas saliedētība ir Rumānijas trumpji šovakar!

Spēle: Itālija-Francija
Likme: vārti 28. minūtē vai vēlāk
Koeficients: 1.95
Pamatojums: Šodien izmatošu arī otru likmi! Sāku jau rakstīt pamatojumu par to, ka abas komandas gūs šai spēlē vārtus, kad tomēr izšķīros par labu šai likmei! Pat neskatoties uz to, ka spēles uzdevums abām ir tikai un vienīgi uzvara, nedomāju, ka pirmajā pusstundā kāda no komandām rupji kļūdīsies un gribēs pazaudēt jebkādas cerības kvalificēties! Šeit tomēr tiekas pagājušā pasaules kausa finālistes! Zaudēt šeit negribēs neviena no komandām, tāpēc būs prātīgais futbols pirmajā puslaikā!

1 2 41 komentārs

  +1 [+] [-]

, 2008-06-17 12:56, pirms 17 gadiem
Skuju jānis rakstīja:
"Šodien zaudējot, tas vairāk nebūtu iespējams, zinām, kā spēlē Kobe savās mājās."

____________________________________________________
Arī iespējamā 7 spēle notiks Bostonā

  +1 [+] [-]

, 2008-06-17 12:58, pirms 17 gadiem
Bostonai šodien nespēlēs Perkins, kas varētu apgrūtināt kaut ko šajā spēlē. Kā arī vai tad tiešām Bostona nezaudēs nevienu spēli playoffos mājās? Neticu! Par Rumāņiem piekrītu, bet, ka tik nav tā, kā vakar izdarīja Horvāti! Kaut arī tur bija cita situācija tabulā.

  +2 [+] [-]

, 2008-06-17 13:01, pirms 17 gadiem
nu nez pa Rumaniju kka neticu,vinji labi nospeleja abas speles,bet tur komandas loma bij savadaka,sodien vinjiem bus jaskrien un jasit varti,manuprat vinjiem bus gruti mainit speles stilu,un zinot cik labi NED aiziet pretuzbrukumos,nu nez nez!Domaju ka sis otrais sastavs pat ir bistamaks nekaa pirmais,jo sie puikas skries un radis visu ko prot,vai to daritu sodien arii pirmais?

  +3 [+] [-]

, 2008-06-17 13:05, pirms 17 gadiem
samss rakstīja: Bostonai šodien nespēlēs Perkins, kas varētu apgrūtināt kaut ko šajā spēlē. Kā arī vai tad tiešām Bostona nezaudēs nevienu spēli playoffos mājās? Neticu! Par Rumāņiem piekrītu, bet, ka tik nav tā, kā vakar izdarīja Horvāti! Kaut arī tur bija cita situācija tabulā.

Vispar bija tas pats polijai bija 1 punkts uzvara gadijuma vini butu dabujushi 4 punktus un, ja vini uzvaretu ar 2:0 un Austrija ar 1:0 tad poļi iekļutu fināla, bet es domāju, ka Nīderlande negribēs šo spēli atdot un kaut arī noteikti spēles ar 4-8 rezervistiem tik un ta spēles par visiem 100% un uzvarēs Rumāniju, jo labāk ir izcinīt trešo uzvaru pirms ceturdaļfināla, kas dos papildu pārliecību par saviem spēkiem.

     [+] [-]

, 2008-06-17 13:09, pirms 17 gadiem
samosval rakstīja: Portugāļiem otrais sastāvs arī "Lieliski" skrēja un rādīja visu ko prot

nu tas nav tas labakais salidzinajums,bet tai spelei vispar nebija nozimes,bet sai ir,kas arii liks NED spelet,nu nez mans personskais viedoklis-neizskirts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-17 13:12, pirms 17 gadiem
Anti-fans rakstīja: Cikos spēle!!!!!!!!!??? :/

abas ir 21:30

  -1 [+] [-]

, 2008-06-17 13:13, pirms 17 gadiem
Nez kaa citi domaa, bet man personiski liekas ka ssiito eiropas ccempionaatu vairs nevajadzeetu aiztikt (vismaz nemeeggiinaat likt uz tiiru uzvaru), jo taas komandas ir TIK liidziigas, ka rezultaati varbuut uz jebkuru pusi

     [+] [-]

, 2008-06-17 13:13, pirms 17 gadiem
jāpagaida HOL sastāvs un tad arī jāliek...

  +4 [+] [-]

, 2008-06-17 13:15, pirms 17 gadiem
kā skuju janis vērtē līgas vēlmi pagarināt sēriju? Šodienas SA labas intrigas par tiesnešu skandālu NBA un Stērna saistību ar to.

A un NBA spečukam jāzin, ka iespējamā 7. spēle, kā jau viens minēja, notiks Bostonā.

     [+] [-]

, 2008-06-17 13:16, pirms 17 gadiem
gray66 rakstīja: Vispar bija tas pats polijai bija 1 punkts uzvara gadijuma vini butu dabujushi 4 punktus un, ja vini uzvaretu ar 2:0 un Austrija ar 1:0 tad poļi iekļutu fināla, bet es domāju, ka Nīderlande negribēs šo spēli atdot un kaut arī noteikti spēles ar 4-8 rezervistiem tik un ta spēles par visiem 100% un uzvarēs Rumāniju, jo labāk ir izcinīt trešo uzvaru pirms ceturdaļfināla, kas dos papildu pārliecību par saviem spēkiem.


Arī pareizs domu gājiens, bet no otras puses Nīderlandei būtu labāk izsist Franciju un Itāliju, jo var sanākt, ka viņi tiekas vēlreiz savā starpā. Kā? Ja teiksim Nīderlande uzvar, tad tiek Francija vai Itālija un vienai no šīm komandām būs jāspēlē pret Spāniju visticimākais variants un tur jau būs tā 50/50, un pieņemot, ka abas uzvar, tad atkal jātiekas savā starpā, kas nebūtu nemaz patīkami, bet no otras puses, tikties ar Spāniju ar diez ko labi nav Anyway, te ir jāsagaida oficiālie sastāvi un tad skatīsimies, kas un kā.

  -1 [+] [-]

, 2008-06-17 13:16, pirms 17 gadiem
gray66 rakstīja: abas ir 21:30


Nevis 21:30, bet 21:45 !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-17 13:20, pirms 17 gadiem
samss rakstīja: Arī pareizs domu gājiens, bet no otras puses Nīderlandei būtu labāk izsist Franciju un Itāliju, jo var sanākt, ka viņi tiekas vēlreiz savā starpā. Kā? Ja teiksim Nīderlande uzvar, tad tiek Francija vai Itālija un vienai no šīm komandām būs jāspēlē pret Spāniju visticimākais variants un tur jau būs tā 50/50, un pieņemot, ka abas uzvar, tad atkal jātiekas savā starpā, kas nebūtu nemaz patīkami, bet no otras puses, tikties ar Spāniju ar diez ko labi nav Anyway, te ir jāsagaida oficiālie sastāvi un tad skatīsimies, kas un kā.

jagodigi nekas sai cempionata nav paradijis ka ITA vai FRa ir specigakas par ROM,Ned abas komandas maigi sakot saplosija,nemaz ne Italiem,ne franciem nebij kur aizkerties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-06-17 13:22, pirms 17 gadiem
Anti-fans rakstīja: a bet programmaa nekas tāds nav rasktīts!!!

translacija sakas 21;30 bet speles 21:45

  +3 [+] [-]

, 2008-06-17 13:22, pirms 17 gadiem
PSC skuju - jaani... es domaaju esi NBA eksperts, bet ja TAADU lietu nezin, tad man nav ko teikt ! A ko diez cietsmaidis domaa par to ka atkal skuju jaanna vietaa argumentu ir rakstiijis kaads cits, ja reiz ssitaadu komentaaru uzraksta? Ko saka sazveerestibas teorijas?

     [+] [-]

, 2008-06-17 13:25, pirms 17 gadiem
markuss rakstīja: PSC skuju - jaani... es domaaju esi NBA eksperts, bet ja TAADU lietu nezin, tad man nav ko teikt ! A ko diez cietsmaidis domaa par to ka atkal skuju jaanna vietaa argumentu ir rakstiijis kaads cits, ja reiz ssitaadu komentaaru uzraksta? Ko saka sazveerestibas teorijas?

jaa no Janja puses tads nesaturiigs Komentars

  +1 [+] [-]

, 2008-06-17 13:25, pirms 17 gadiem
Tango rakstīja: kāpēc lai holandieši baidītos tikties ar FRA vai ITA? abas jau ir tikko uzvarētas ar pamatīgu rezultātu..

Un visi ssitie " reekkinaataaji" biezzi vien paliek pie sasistas siles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-06-17 13:31, pirms 17 gadiem
Anti-fans rakstīja: pa ltv7 laikam neraida !!

Tu te teelo dumjo vai kas ar tevi? Visas speeles tagad buus 21.45 un tiks raidiitas visas tiessraidee, izznnemt peedeejas grupu speeles, kad abas saakas vienaa laikaa... SSodien visticamaak raadiis itaaliju - franciju plkst 21.45

     [+] [-]

, 2008-06-17 13:34, pirms 17 gadiem
Tango rakstīja: kāpēc lai holandieši baidītos tikties ar FRA vai ITA? abas jau ir tikko uzvarētas ar pamatīgu rezultātu..


Tas, ka viņi uzvarēja, nenozīmē, ka arī vēlreiz viņi uzvarēs. Nu tas tā! Bet kā jau teicu, ESP arī nav nekāda dāvana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-06-17 13:38, pirms 17 gadiem
Holande vinnēs Rumāniju!!! Itāļiem tik jāvinnē franči!!! Donadoni ar van Bastenu ir veci draugi, kā nekā kopā daudzus gadus spēlējuši klubā!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-06-17 13:39, pirms 17 gadiem
Anti-fans rakstīja: ES SAKU KA LTV7 MĀJASLAPĀ ŠOVAKARA PRORAMMAA NAV IELIKTA NEVIENA BASKETBOLA SPĒLE !!!!!!!!

kaads veel basketbols 21.45, tad jau futbols! basi vari no riita skatiities!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Skuju-Janis

     [+] [-]

, 2008-06-17 13:53, pirms 17 gadiem
Skudru-Jaanis atkal izceljas.....it kaa profesionaali darbojoties....tikai ar ko?Driizaak ar rokas kustinaashanu uz augshu un leju..

     [+] [-]

, 2008-06-17 14:29, pirms 17 gadiem
Par futbolu, tur tik tiešām neko nevar zināt. 1. Hollandei arī rezervisti ir spēcīgi(it sevišķi salīdzinot ar rumāņiem), kas vēlēsies sevi pierādīt. 2. Kā spēlē komanda kurai neko nevajag, brīvi, atraisīti un tas ir daudz efektīvāk nekā tad ja vajag uzvaru par katru cenu. 3. Vai tiešam tāda komanda, kurai ir tik lieliski futbola fani zaudēs spēli viņu klātbūtnē EC, tapēc ka viņiem neko nevajag(Hollande nav portugāle). 4.Itkā izdevīgāk būtu lai tiktu rumāņi tālāk, tad pretīm vairs netrāpīsies itāļi vai franči(kuri varētu ieskrieties un alkt atriebību), tomēr tas ir maz ticams, jo nevar salīdzināt kās spēlē Hollande, un kā Francija(5 spēlēs pēc kārtas 1vārti tīri spēlē), un itālija(kas vienkārši neko nevar izdarīt). Tapēc domāju ka šo spēli aiztikt nevajag, tikai baudīt.

     [+] [-]

, 2008-06-17 15:54, pirms 17 gadiem
No malas skatoties uz tā saucamajie ekspertiem, saprotu, ka toto spēlēt lielākoties ir bezjēdzīgi. Par Skuju Jāņa bilanci labāk paklusēšu, savukārt pārējie 2 eksperti apliecina tikai to, ka bez konkrētas sistēmas un papildus informācijas vākšanas, nopietnu peļņu toto gūt ir neiespējami.
Tas nav pārmetums ekspertiem, bet vienkārši novērojums no malas.

     [+] [-]

, 2008-06-17 16:11, pirms 17 gadiem
fans365 rakstīja: No malas skatoties uz tā saucamajie ekspertiem, saprotu, ka toto spēlēt lielākoties ir bezjēdzīgi. Par Skuju Jāņa bilanci labāk paklusēšu, savukārt pārējie 2 eksperti apliecina tikai to, ka bez konkrētas sistēmas un papildus informācijas vākšanas, nopietnu peļņu toto gūt ir neiespējami.
Tas nav pārmetums ekspertiem, bet vienkārši novērojums no malas.

Nu to pelnju jau guust tikai 5 % no visiem speelmanniem - pareejie uztur tos 5 % un toto kantorus! Nav jau taa ka galiigi neko nopelniit nevar, bet nu lai izdziivotu tikai no toto ir jaaizmanto KK metodes vai arii jaavelta tam lloti daudz laika + jaauzkraaj milziiga pieredze + toto intuiicija! Pricipaa mikuss un boncis ir plusos ar ssitaadu bilanci unj a vinji liek nevis 10 ls, bet kaadus 100 vai 1000 uz katru speeli, tad sanaak normaala meenessa alga! Protams, visu laiku jau taadu bilanci nenotureesi

  +1 [+] [-]

, 2008-06-17 16:32, pirms 17 gadiem
fans365 rakstīja: No malas skatoties uz tā saucamajie ekspertiem, saprotu, ka toto spēlēt lielākoties ir bezjēdzīgi. Par Skuju Jāņa bilanci labāk paklusēšu, savukārt pārējie 2 eksperti apliecina tikai to, ka bez konkrētas sistēmas un papildus informācijas vākšanas, nopietnu peļņu toto gūt ir neiespējami.
Tas nav pārmetums ekspertiem, bet vienkārši novērojums no malas.



Cilvēki, kas spēj prognozēt tik precīzi, lai teorētiski būtu plusos ir daudz, bet ne visi ir spējigi ņemt talkā gudrības no finanšu zinātnem. Un apgūt nevis 2+2, bet fiškas, kas ir saistitas ar ieturētās līnijas noturēšanu.
Manā skatijumā ideāls tipsteris varētu būt cilvēks, kas ar sportu kopā ir no dzimšanas un studiju gados aizgājis pastudēt(ar vēlmi apgūt, nevis dabūt papīru) kaut kādas finanšu, brokeru lietas. Atslēga slēpjas sistēmā.
Ja pieņemam, ka bukiem arī ir sistēma ar kuru viņi ļaudis apspēlē, tad vienīgais risinājums pret sistēmu ir likt pretsistēmu, individuālus izlēcienus, darbības buku sistēma uzkož brokastīs.

     [+] [-]

, 2008-06-17 16:47, pirms 17 gadiem
Pilniigi piekriitu - vieniigo stabilo pellnnu es esmu guvis ar sisteemas paliidizibu, visas paareejaas likmes "uz juutaam" man ir nesussas zaudeejumus.... peec pusotra gada kopdziives ar toto man plusaa ir 10 ls Bet nu toto man ir taads kaa izklaides veids

     [+] [-]

, 2008-06-17 16:48, pirms 17 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: Cilvēki, kas spēj prognozēt tik precīzi, lai teorētiski būtu plusos ir daudz, bet ne visi ir spējigi ņemt talkā gudrības no finanšu zinātnem. Un apgūt nevis 2+2, bet fiškas, kas ir saistitas ar ieturētās līnijas noturēšanu.
Manā skatijumā ideāls tipsteris varētu būt cilvēks, kas ar sportu kopā ir no dzimšanas un studiju gados aizgājis pastudēt(ar vēlmi apgūt, nevis dabūt papīru) kaut kādas finanšu, brokeru lietas. Atslēga slēpjas sistēmā.
Ja pieņemam, ka bukiem arī ir sistēma ar kuru viņi ļaudis apspēlē, tad vienīgais risinājums pret sistēmu ir likt pretsistēmu, individuālus izlēcienus, darbības buku sistēma uzkož brokastīs.

Cietmaidi-zelta vārdi
Bet lieta tāda, ka nepietiek ar parastajām zināšanām, kuras iegūst parasts ekonomikas vai finansu students.
Totolizators ir ļoti līdzīgs kazino. Un balstās uz matemātisko analīzi. Matemātiskā analīze ir viss grūtākais, kas matemātikā ir. Bet ar matemātisko analīzi nepietiek. Toto gadījumā varbūtības teorija. šādas zināšanas + sapratne par sporta var nest lielus augļus.

     [+] [-]

, 2008-06-17 16:54, pirms 17 gadiem
rihardsS rakstīja: Cietmaidi-zelta vārdi
Bet lieta tāda, ka nepietiek ar parastajām zināšanām, kuras iegūst parasts ekonomikas vai finansu students.
Totolizators ir ļoti līdzīgs kazino. Un balstās uz matemātisko analīzi. Matemātiskā analīze ir viss grūtākais, kas matemātikā ir. Bet ar matemātisko analīzi nepietiek. Toto gadījumā varbūtības teorija. šādas zināšanas + sapratne par sporta var nest lielus augļus.

ja kazino viss balstaas pricipaa uz visaadam matemaatikas teorijaam, tad toto tomeer zinaassanas speele daudz lielaaku lomu nekaa visaadas teorijas.... Manupraat,saliidiznot ar totalizatoru,speeleet kazino ir lloti bezjeedziigi, jo toto tomeer pastaav daudz lielaaks " cilveeciskais faktors"
1 2 41 komentārs