Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:15, Did:0, useCase: 3

BETS ekspertu 7. jūnija likmes

BETS jūnija eksperti izdarījuši savu sestdienas izvēli. Likmes kritušas uz Eiropas futbola čempionāta spēlēm.

Skuju-Janis (bilance jūnijā 3-3)

Spēle: Portugāle – Turcija
Likme: Uzvarētājs Portugālē
Koeficients: 1.70
Pamatojums:

Šo likmi rakstu ļoti agri no rīta, jo koeficients noteikti nokritīsies zem 1.70 un vēlos cilvēkiem ieteikt labu likmi. Ceru, ka šodien visu ekspertu likmes nebūs identiski vienādas. Portugāle ir viena no manām četrām favorītēm šajā Eiropas čempionātā ( Francija, Itālija, Grieķija, Portugāle). Portugāļiem noteikti ir palaimējies ar ļoti veiksmīgo grupu, jo visas komandas var uzvarēt neatdodot visus 100%. Portugāles sastāvs tiešām ir vīts ar izciliem futbolistiem, un šogad tiešām varētu būt tas brīdis kad Portugāle kļūs par Eiropas Čempioniem. - Nuno Gomes kā runā tad šim spēlētājam esot viens no stiprākajiem sitieniem visā futbolā (skaitot tagad aktīvi spēlējošos futbolistus) Porto līderis Quaresma ar kuru noteikti vajadzētu rēķināties visām komandām. Simao- spēlētājs, kurš noteikti ir viens no labākajiem tieši izejot pretuzbrukumos tā saucamajā vairākumā, spēj radoši domāt. Ronaldo – Vienkārši labākais futbolists kāds šobrīd spēlē, un Portugāles galvenais spēks. Šie noteikti ir galvenie Portugāles futbolisti, protams, aizsardzība Bosingwa, Pepe, Carvalho, Caneira; Veloso, Petit. Un viens no labākajiem 11metru atsargātājiem nebaidos teikt visā pasaulē. Tiešām iespaidīgs sastāvs, vai ne tā ? Turcija – Noteikti vajadzētu izcelt Altintop Nihat, Senturk šie būs tie spēlētāji, uz kuriem acis kritīs viss vairāk. Senturks jau šosezon pierādījis, ka ir lieliskā sportiskajā formā un ir ļoti laba vārtu gūšanas garša. Šodien prognozēju diezgan lielu rezultātu vismaz 3:0 Ja man liktu izvēlēties tu teiktu, ka vārtus noteikti gūs Nuno Gomes.

boncis (bilance jūnijā 2-3)

Spēle: Portugal - Turkey
Likme: Portugal
Koeficients: 1.70
Pamatojums:
Beidzot "tas" ir sācies! Domāju daudzi ir noskatījuši šo likmi. Abu komandu pēdējās 5 savstarpējās spēlēs ir beigušās ar Portugāles uzvaru. Pēdējo reizi abas valstsvienības tikās 2004. gadā - Eiropas čempionāta 1/4 finālā, kur ar 2:0 uzvarēja Portugāle (Skolari kā treneris). 2002. gada Pasaules čempionātā Skolari vadīja Brazīlijas izlasi, arī tad viņa vadītā komanda pusfinālā pieveica turkus. Lielisks treneris, teicama komanda un tās līderis - Ronaldu. Portugāle - vieni no galvenajiem pretendentiem uz čempiona titulu! Turcijas izlase pirms čempionāta aizvadīja 3 draudzības spēles: ar Slovākiju (1:0), Urugvaju (2:3), Somiju (2:0), kuras mani nepārliecina, jo nav nevienas "top" izlases.

mikuss (bilance jūnijā 3-2)

Spēle: Portugāle- Turcija
Likme: uzvarētājs Portugāle
Koeficents: 1.70
Pamatojums:
Portugāļi ir vieni no maniem favorītiem ar ļoti labu un galvenais sabalansētu sastāvu! Vārtos pieredzējušais Rikardu, aizsardzību satur kopā Karvaljo, pussargos Deku un Kvaresma, savukārt uzbrukumā pasaules labākais futbolists Ronaldo, kuram tāpat var palīdzēt gan jaunais talants Nani, gan pieredzējušais Nuno Gomes! Un tam visam pa virsu labs treneris Skolari! Šoreiz Portugāle gribēs sākt čempionātu ar uzvaru un, manuprāt, viņi ir ļoti stabili kandidāti uz vietu 4 labāko vidu, kaut vai tādēļ ka A un B apakšgrupas ir krietni vājākas par C un D. Portugāle noteikti gribēs ieņemt pirmo vietu savā apakšgrupā, lai ceturtdaļfinālā nebūtu jāspēlē pret Vāciju(visdrīzāk vinnēs B grupu) tāpēc vaļības nekādas neatļausies, secinājumi būs izdarīti pareizie. Pēdējo pārbaudes spēli pret Gruziju aizvadīja patiešām treniņa režīmā, praktiski ar diviem dažādiem sastāviem katrā puslaikā. Vajadzīgais rezultāts arī tika sasniegts, viegla uzvara 2-0. Ko iespēs turki? Latvijas pretiniekos nav, tāpēc cerības viņiem ir pacīnīties par otro vietu grupā! : D, protams, motivācijas viņiem netrūks, tomēr šajā spēle nevaru paredzēt citu rezultātu kā Portugāles uzvaru!

1 2 3 87 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-06-07 09:38, pirms 18 gadiem
Domaju, ka Portugalei sodien viegli neies. UZvara ar vienu vartu parsvaru ir labakais uz ko tie var ceret !

     [+] [-]

, 2008-06-07 09:40, pirms 18 gadiem
nepiekrītu, par visiem 100%.... Veči jūs šoreiz nenormāli kļūdas

     [+] [-]

, 2008-06-07 09:53, pirms 18 gadiem
Skuju-Janis rakstīja: nepiekrītu, par visiem 100%.... Veči jūs šoreiz nenormāli kļūdas


Tu doma ka bus sagrave ? Vecit tu nenormali kludies Saku, ka minimala Portugales uzvara (ja paveiksies) !

     [+] [-]

, 2008-06-07 09:54, pirms 18 gadiem
Trakie, čempi grib noprognozēt ar standarta likmēm, ja kaut ko ilgtermiņā var atrast tad tikai ar papildlikmēm. Čempjos ir bijis 2:0; 1:0; Ar katru reizi turku rezultāti iet uz augšu, kas skaidrojams ar viņu pieredzi šādu rangu turnīros. Pirmās spēles ir īpašas.
2004 gada pirmās spēles rezultāts- Grieķija-Portugāle 2:1; 2000 - Rumānija-Vācija 1:1; 1996 - Anglija-Šveice 1:1; 1992. Zviedrija-Francija 1:1;
Vadlīnija, kā sākas EC katru reizi ir pietiekami skaidras.

  +2 [+] [-]

, 2008-06-07 09:55, pirms 18 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: Trakie, čempi grib noprognozēt ar standarta likmēm, ja kaut ko ilgtermiņā var atrast tad tikai ar papildlikmēm. Čempjos ir bijis 2:0; 1:0; Ar katru reizi turku rezultāti iet uz augšu, kas skaidrojams ar viņu pieredzi šādu rangu turnīros. Pirmās spēles ir īpašas.
2004 gada pirmās spēles rezultāts- Grieķija-Portugāle 2:1; 2000 - Rumānija-Vācija 1:1; 1996 - Anglija-Šveice 1:1; 1992. Zviedrija-Francija 1:1;
Vadlīnija, kā sākas EC katru reizi ir pietiekami skaidras.


Nav svarigi EC vai PC...Un PC pirma spele pagasgad beidzas ar likumsakarigu Vacijas uzvaru par Kostariku ar 4:2

  -3 [+] [-]

, 2008-06-07 10:00, pirms 18 gadiem
Ko tu te lej "nav svarīgi", līmeņi turnīriem ir diezgan atšķirīgi, EC ir spēcīgākais komandu tuss pasaulē. Un starp spēcīgākajiem atrast spēcīgāko ir diezgan pagrūti.
Pēc tam paskaties dziļāk vēsturi arī tur ir supraizi, Francija dabuja ierīt no Senegālas

  +2 [+] [-]

, 2008-06-07 10:03, pirms 18 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: Ko tu te lej "nav svarīgi", līmeņi turnīriem ir diezgan atšķirīgi, EC ir spēcīgākais komandu tuss pasaulē. Un starp spēcīgākajiem atrast spēcīgāko ir diezgan pagrūti.
Pēc tam paskaties dziļāk, vēsturi arī tur ir supraizi, Francija dabuja ierīt no Senegālas :p

Vienkarsi smiekligs tu esi Atradis sakaribu starp Eiro pirmajam spelem, turklat neskaitot pasaules cempi, kas ir loti lidzigs. Runajot par Franciju toreiz visa cempi Francija izgazas, ne tikai pirmaja spele pret Senegalu. Nevajag telot gudraku kads esi. Spele sodien beigsies ar likumsakarigu rezultatu Portugales uzvaru. Parliecinosu vai ne tas vairs nav svarigi !

     [+] [-]

, 2008-06-07 10:08, pirms 18 gadiem
lai jau expertiem veicas,bet kad redzu šādu kolektīvo likmi,tad gribās pāršpļaut pār plecu vai piedauzīt pie koka. Un pašam vēlme uzlikt šo pašu nu nemaz vairs nav.

     [+] [-]

, 2008-06-07 10:09, pirms 18 gadiem
Bic rakstīja: lai jau expertiem veicas,bet kad redzu šādu kolektīvo likmi,tad gribās pāršpļaut pār plecu vai piedauzīt pie koka. Un pašam vēlme uzlikt šo pašu nu nemaz vairs nav.


labak uzliec..Koeficents tiesam labs...Nezinu cik parliecinosu bet uzvaru gan jau Portugali gus !

     [+] [-]

, 2008-06-07 10:10, pirms 18 gadiem
Maija ekspertam divi pirksti gaisā un katra komentāru, kurš nav pa prātām izsmej katru dienu, nolaidies tak uz zemes, esi nesen sācis, ceru tevi šeit sagaidīt arī pēc gada un diviem.

Kas attiecas uz sakarību, tad pirmās spēles ir uzskatāmas par īpašām, kaut kas līdzīgs finālam, tikai no otra gala. Kā finālos, tā atklāšanas spēles pārsteiguma procents ir krietni virs normas salīdzinot ar citām spēlēm. Lieta, ko gribeju pateikt, ka 1.7 nav spēlējams.

  +1 [+] [-]

, 2008-06-07 10:13, pirms 18 gadiem
Par Ilgtermiņa $ mani toča nevajadzētu macīt.. Lai gan uzskatu ka labākā likme šodien ir Bostoans uzvara. Teikšu atklāti lieku šodien priekšs latvijas milzīgu summu uz Portugāli. KOeficents noteikti pirms spēles būs aptuveni 1,5

     [+] [-]

, 2008-06-07 10:42, pirms 18 gadiem
Nuu kolektivais kasiens te briest, ne nu lai jau veicas, tomer es ari pie tiem, kas POR par baigo favorīti neuzskata

     [+] [-]

, 2008-06-07 10:49, pirms 18 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: Maija ekspertam divi pirksti gaisā un katra komentāru, kurš nav pa prātām izsmej katru dienu, nolaidies tak uz zemes, esi nesen sācis, ceru tevi šeit sagaidīt arī pēc gada un diviem.

Kas attiecas uz sakarību, tad pirmās spēles ir uzskatāmas par īpašām, kaut kas līdzīgs finālam, tikai no otra gala. Kā finālos, tā atklāšanas spēles pārsteiguma procents ir krietni virs normas salīdzinot ar citām spēlēm. Lieta, ko gribeju pateikt, ka 1.7 nav spēlējams.


Nu bet skatities kaut kadu sakaribu tikai starp Eiro pirmajam spelem manuprat ir mulkigi...Ka neka abam komandam ta bus pirma spele, tapec prieksrocibas nav nevienam...Uzvares stiprakais - respektivi Portugale...da labi parunasim pec speles

     [+] [-]

, 2008-06-07 11:11, pirms 18 gadiem
Varbūt pārejat uz vienas likmes likšanu visi kopā ar katra komentāriem.....?!

Varbūt šoreiz tā ir sagadīšanās , bet ir simtiem citu iespēju, kā katram no jums atrast savu likmi.

Par likmi droši simts 100% nevar būt nekad . Neapstrīdāmi spēles favorīti ir portugāļi , bet nejau velti bukmeikeri ir piedāvājuši 1,70 koef. ... .,jo Turcija var sagādāt pirmo pārsteigumu .Viņu sastāvā ir spēlētāji par kuriem daudzi klubi ir izlikuši miljonus ,lai iegūtu savas komandās spēlētājus, kuru spēle ir to vērta!Portugāles izlase ar savu spēli nekad nav bijusi mans favorīts ,jo spēles ar viņu piedalīšanos ir rupjas un daudz ,,teātrālas simulēšanas,,un futbola svētki kādus mēs gaidām ......var izpalikt.Protams šai Portugāles izlases sastāvā ir pietiekoši daudz zvaigznes , lai šoreiz spēlētu ....nevis spēlētu teātri !
Vakardien Brazīlija arī bija favorīti spēlē pret Venesuēlu ,bet uzvarēja pārliecinoši Venesuēla ar 2:0 un 12 koef. arī daudziem likās nereāls joks!

     [+] [-]

, 2008-06-07 11:13, pirms 18 gadiem
Visi kaut kaa baigi paarliecinaati par Portugaali..... hmm....buus interesanti. Laikam piekritiishu tiem, kas uzskata ka POR nav izteikts favoriits.
Driizaak panjemsu Turkey +1 @ 1.69 Asian Handicap

     [+] [-]

, 2008-06-07 11:20, pirms 18 gadiem
two_for_the_money rakstīja: Visi kaut kaa baigi paarliecinaati par Portugaali..... hmm....buus interesanti. Laikam piekritiishu tiem, kas uzskata ka POR nav izteikts favoriits.
Driizaak panjemsu Turkey +1 @ 1.69 Asian Handicap

Varu tikai izteikt savu solidaritāti šai likmei!

     [+] [-]

, 2008-06-07 11:22, pirms 18 gadiem
Vai kāds tiešām tic, ka viņš būs plusā pēc čempja liekot uz šiem favorītiem tādās spēlēs, kā Portugāle - Turcija; Šveice. Vācija - Polija; Austrija; Horvātija.
Francija - Rumānija. Itālija - Rumānija. Nīderlande - Rumānija. Spānija - Zviedrija; Krievija; Grieķija?

Buki nepastāvētu sen jau vairs. Dadomāties vajag. Ja futbols vēl ir uzvārdi, tad kofi tos uzvārdus padara bezvērtīgus.

     [+] [-]

, 2008-06-07 11:30, pirms 18 gadiem
Skuju - Janis,....labs šodienas likmes komentārs .Par pārējiem ,,līdzlekšanas ekspertiem ,,neteikšu neko ......

     [+] [-]

, 2008-06-07 11:33, pirms 18 gadiem
Protams likt visas speles uz favoritiem ir mulkigi. Japrot atrast speli, kura tas favorits patiesam izradisies stipraks...Loti labi, ka uz katru speli betway piedava ap 40 likmem, tad tikai jaizskirsta un var labas likmes atrast...Manuprat esmu atradis labu likmi, ka Turcija negus vartus. Komandas ir tikusas 2 reizes un Turki nav iespejusi gut nevienus vartus. Skolari izteicas, ka komanda sai spelei nopietni gatavojas un tiesam cinisies lieliem spekiem. Negaidu rezultativu speli, tapec turku vartu negusana liekas vel ticamaka...Koeficents 2.20 ir ta verts manuprat !

     [+] [-]

, 2008-06-07 11:34, pirms 18 gadiem
gundarsj rakstīja: Skuju - Janis,....labs šodienas likmes komentārs .Par pārējiem ,,līdzlekšanas ekspertiem ,,neteikšu neko ......


Kapec lidzleceji? Vai tad skuju janis pirmais publiceja? Ja godigi man jau pirms paris dienam iekrita acis koef tiesi 1.70 uz sito speli un nodomaju "Ja butu eksperts baigi labi deretu"

     [+] [-]

, 2008-06-07 11:35, pirms 18 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: Trakie, čempi grib noprognozēt ar standarta likmēm, ja kaut ko ilgtermiņā var atrast tad tikai ar papildlikmēm. Čempjos ir bijis 2:0; 1:0; Ar katru reizi turku rezultāti iet uz augšu, kas skaidrojams ar viņu pieredzi šādu rangu turnīros. Pirmās spēles ir īpašas.
2004 gada pirmās spēles rezultāts- Grieķija-Portugāle 2:1; 2000 - Rumānija-Vācija 1:1; 1996 - Anglija-Šveice 1:1; 1992. Zviedrija-Francija 1:1;
Vadlīnija, kā sākas EC katru reizi ir pietiekami skaidras.

Tikai dubūltiespējas un handikapi var dot vēlamo rezultātu ....finansiālo pienesumu!

  -2 [+] [-]

, 2008-06-07 11:37, pirms 18 gadiem
Veči kad intervēju, bukmeikeru no Igaunijas. Vins ari pateica, ka ir tiešām dažas spēles kas bukiem nes milzīgus - ja visas top izlases spēlē grupu turnīru limeni. Tad tā arī var notikt. Satiekamies šeit 23 pēc spēles, NU Turki tiešām šogad ir vāji, sakiet ko gribat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-07 11:43, pirms 18 gadiem
Tinkijs Vinkijs rakstīja: Protams likt visas speles uz favoritiem ir mulkigi. Japrot atrast speli, kura tas favorits patiesam izradisies stipraks...Loti labi, ka uz katru speli betway piedava ap 40 likmem, tad tikai jaizskirsta un var labas likmes atrast...Manuprat esmu atradis labu likmi, ka Turcija negus vartus. Komandas ir tikusas 2 reizes un Turki nav iespejusi gut nevienus vartus. Skolari izteicas, ka komanda sai spelei nopietni gatavojas un tiesam cinisies lieliem spekiem. Negaidu rezultativu speli, tapec turku vartu negusana liekas vel ticamaka...Koeficents 2.20 ir ta verts manuprat !

Piemēram rumāņi franči(1.8) - kas tad būs arguments, lai neliktu uz franciju? Blā, blā blā favorīti, spēcīgi utt. Vai Vācija(1.5) - Polija? Mistkastē tādus kofus finālturnīru laikā var sviest!

     [+] [-]

, 2008-06-07 11:47, pirms 18 gadiem
Francija - Rumanija es noteikti neizvelesos...Rumani jau pieradija, ka var uzvaret kaut vai tadas komandas ka Niderlande...Nebrinisos ja Rumani lidz pedejai spelei saglabas iespeju izklut...

Vacija - Polija...Ja butu lielaks koeficents tad ari visticamakais izveletos, bet ar 1.50 tas nav izdevigi....

Bet nu Portugale - Turcija esmu pilnigi parliecinats...Kapec nesagadat drosu pelnu ?? Ja gribi atkal kaut ko teikt...Nemaz neruna.. Parunasim pec speles

     [+] [-]

, 2008-06-07 12:04, pirms 18 gadiem
play rakstīja: Man patìk likme Team with most cards - Turkey 1.85. Portugali mak pietelot un, ja bumba tiek C Ronaldo, tad bez parkapuma ir gandriz neiespejami vinu apturet. Vel laba varetu but penalty-yes pa 3.5

Pareizas domas ,jo kā jau rakstīju ...šai spēlē aktieru pietiks!Un ,,PENDELES ,, piešķiršanu uzskatu par diezgan reālu .

  -1 [+] [-]

, 2008-06-07 12:23, pirms 18 gadiem
Ceru,ka nebūs.Piedodiet,bet ļoti ļoti ceru.Portugeziem jādabū pa muti.Jo smagāks aplauziens,jo labāk.

     [+] [-]

, 2008-06-07 12:24, pirms 18 gadiem
play rakstīja: Man patìk likme Team with most cards - Turkey 1.85. Portugali mak pietelot un, ja bumba tiek C Ronaldo, tad bez parkapuma ir gandriz neiespejami vinu apturet. Vel laba varetu but penalty-yes pa 3.5

Atkal jau ceru,ka nebūs.Cerams,ka tiesnesis būs līmenī un nepieļaus aktiermākslu meitenītes izpildījumā.

     [+] [-]

, 2008-06-07 12:34, pirms 18 gadiem
Ja kas BETS mana likme Šveice Čehija ar handihapu domāts uz Čehiju, aizmirsu pārvietot kursoru

     [+] [-]

, 2008-06-07 12:35, pirms 18 gadiem
Dandijs rakstīja: Ceru,ka nebūs.Piedodiet,bet ļoti ļoti ceru.Portugeziem jādabū pa muti.Jo smagāks aplauziens,jo labāk.

Par kādu aplauzienu tu runā ?

     [+] [-]

, 2008-06-07 12:48, pirms 18 gadiem
gundarsj BETS maija eksperts, 11:30, pirms stundas, citēt
Skuju - Janis,....labs šodienas likmes komentārs .Par pārējiem ,,līdzlekšanas ekspertiem ,,neteikšu neko ......
tad labak patiesam paklusee idiņ.. es jau savu likmi vakar no rita uzrakstiju un nosutiju.

     [+] [-]

, 2008-06-07 13:01, pirms 18 gadiem
Skuju-Janis rakstīja: Par kādu aplauzienu tu runā ?

Gaidu portugezu aplauzienu.To tik vien dzird-mēs visu tulīt,mēs būsim čempioni utt.Mums tak ir CR.Nekas nebūs Turkye go go go

     [+] [-]

, 2008-06-07 13:01, pirms 18 gadiem
mikuss rakstīja: gundarsj BETS maija eksperts, 11:30, pirms stundas, citēt
Skuju - Janis,....labs šodienas likmes komentārs .Par pārējiem ,,līdzlekšanas ekspertiem ,,neteikšu neko ......
tad labak patiesam paklusee idiņ.. es jau savu likmi vakar no rita uzrakstiju un nosutiju.

Par idiņu var arī galvā dabūt...!

     [+] [-]

, 2008-06-07 13:06, pirms 18 gadiem
Veči MIERS, MIERS.Var taču mierigi rakstīt. Kapēc uzreiz jāsāk šādi ?
1 2 3 87 komentāri