Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2935, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Teksta tiešraide: SOK loceklis pavēsta, ka Tokijas olimpiskās spēles tiks pārceltas

Teksta tiešraide: SOK loceklis pavēsta, ka Tokijas olimpiskās spēles tiks pārceltas
Diks Paunds. Foto: AFP/Scanpix

Portāls Sportacentrs.com turpina sekot līdzi koronavīrusa pandēmijai un notikumiem pasaules sportā.

Teksta tiešraidei šovakar tiek likts punkts, paldies par sekošanu līdzi visas dienas garumā.

22:38 Valsts mēroga karantīna šovakar ieviesta Lielbritānijā, paziņojis tās premjerministrs Boriss Džonsons. Lielbritānija bija valsts, kas salīdzinājumā ar pārējām Eiropas valstīm stingrus drošības pasākumus ieviesa vēlāk un sākotnēji arī plānoja pielietot citu stratēģiju, taču šovakar paziņots, ka cilvēkiem jāpaliek mājās, sabiedrībā aizliegta pulcēšanās ar vairāk nekā diviem cilvēkiem, veikaliem, kuros netirgo pirmās nepieciešamības preces, uz laiku būs jāpārtrauc sava darbība, tāpat arī tiks aizvērtas sabiedriskās iestādes. Policijai būs tiesības par karantīnas noteikumu nepildīšanu piespriest sodas naudas un piemērot citas sankcijas. Lielbritānijā šie noteikumi būs spēkā vismaz trīs nedēļas.

22:30 Grieķijas basketbola līga šobrīd ir apturēta līdz 30. martam. Grieķijas klubi šodien videokonferences zvanā pārrunāja tuvāko nākotni un nobalsoja par to, lai tiktu prasīts pielikt sezonai punktu. Grieķijas līga tagad vērsīsies pie Grieķijas Basketbola federācijas, lai koronavīrusa dēļ pārtrauktu sezonu, lemtu par čempiona titula likteni un iespējamo izkrišanu/pacelšanos no līgas.

22:11 DĀR olimpiskais čempions peldēšanā Kamerons van der Burgs savā „Twitter” profilā pastāstījis par cīņu ar Covid-19, ar ko viņš slimo jau 14 dienas. Daudzkārtējais pasaules čempions to nosauc par smagāko vīrusu, ar ko vien sastapies, jo, lai arī vērtē savu veselību un fizisko kondīciju augstā līmenī, tomēr sastopas ar klepu, ko nevar pārtraukt, un ļoti vāju pašsajūtu. 31 gadu vecais DĀR sportists, kurš savu karjeru noslēdza salīdzinoši nesen, raksta, ka šobrīd viņam lielas problēmas sagādā pat tādas ikdienas aktivitātes kā staigāšana. Viņš arī raksta, ka profesionālie sportisti turpinās trenēties, kamēr vien skaidri nezinās, ka olimpiskās spēles ir atceltas, tādēļ viņš iesaka SOK pēc iespējas ātrāk pieņemt lēmumu, lai nepalielinātu saslimšanas riskus.

21:21 Pazīstamais Turcijas futbola treneris Fātihs Terims savā „Twitter” profilā pavēstījis, ka atrodas slimnīcā, kur viņam konstatēts koronavīruss. Viņš aicina savus sekotājus neuztraukties, jo slimnīcā ir nonācis labās rokās. 66 gadus vecais Terims ir trīs periodus trenējis Turcijas futbola izlasi, bijis „Milan” un „Fiorentina” galvenā trenera amatā, kā arī ir ilggadējs „Galatasaray” galvenais treneris. Terims pirms 12 gadiem aizveda Turcijas izlasi līdz EČ pusfināla, bet kopā ar „Galatasaray” triumfējis UEFA kausā (tagad – Eiropas līga) un astoņas reizes kļuvis par Turcijas čempionu.

20:58 Britu Boksa kontroles padome paziņojusi, ka Lielbritānijā netiks izsniegtas atļaujas rīkot boksa cīņas līdz aprīļa beigām. Iepriekšējais termiņš bija noteikts līdz marta beigām, un tā dēļ nācās pārcelt arī „Golden Contract” pusfinālu, kurā dalība bija plānota Latvijas bokserim Ričardam Bolotņikam.

20:44 FIBA izsūtījusi vēstuli visām nacionālajām federācijām, aicinot visus basketbolistus, klubus un aģentus koronavīrusa pandēmijas izraisītā pārtraukuma un atcelto sezonu laikā censties pašiem atrast kopsaucēju, nevis vērsties Basketbola arbitrāžas tiesā, kas parasti izskata klubu un spēlētāju pretenzijas par līguma punktu izpildīšanu vai līgumu laušanu.

20:14 Viens no ietekmīgākajiem SOK locekļiem Diks Paunds sarunā ar "USA Today" norādīja, ka SOK šobrīd gatavo lēmumu par Tokijas olimpisko spēļu pārcelšanu. Lēmuma detaļas vēl neesot skaidras, taču Paunds apliecināja: "24. jūlijā olimpiskās spēles nesāksies, to es zinu pavisam droši."

19:45 UEFA paziņojusi par formāli pieņemtu lēmumu pārcelt šī gada maijā paredzētos klubu turnīru finālus. UEFA Čempionu līga, Eiropas līga un Sieviešu Čempionu līgā fināli maijā nenotiks (ko nešaubīgi varēja paredzēt arī iepriekš pēc šo turnīru sezonas apturēšanas). UEFA vēsta, ka vēl nav pieņemts nekāds lēmums par to, kad šie fināli varētu tikt izspēlēti, un izveidotā darba grupa strādās pie iespējamo variantu analīzes.

19:33 Krievijas basketbola klubs "Khimki" vēsta, ka devis atļauju saviem ASV leģionāriem atgriezties dzimtenē. VTB Vienotā līga un Eirolīga šobrīd ir apturēta, un spēlētāji ar šādu lūgumu vērsušies pie kluba vadības. Viņi būs gatavi atgriezties, kolīdz tiks dots signāls basketbola norišu pauzes beigām. "Khimki" pārstāv arī latviešu basketbolisti Jānis Timma un Dairis Bertāns, kuri joprojām ir ar komandu.

19:17 Atcelto sporta pasākumu sarakstam pievienojies arī pasaules čempionāts BMX riteņbraukšanā, kam bija jānotiek maija izskaņā Hjūstonā, ASV. Latvijas Riteņbraukšanas federācija gan informē, ka vēl tiek izskatīta iespēja par PČ aizvadīšanu citā laikā.

19:07 Nacionālā hokeja līga savā mājaslapā publicējusi jautājumu un atbilžu sadaļu, kurā skaidro, kā koronavīrusa pandēmija ietekmē tās darbību. NHL pagaidām skaidri norāda, ka pašreizējās sezonas pabeigšanas plāni neiespaido to, ka nākamā sezona risināsies pēc plāna, pagaidām neesot pieņemti arī lēmumi par pirmsdrafta kopīgo fizisko testu un paša drafta pārcelšanu, kamēr NHL hokejistiem dota atļauja uz laiku atgriezties savās mājās, ieskaitot ārpus Ziemeļamerikas. NHL arī neparedz, ka būs nepieciešama masveidīga koronavīrusa testu veikšana spēlētājiem pirms sezonas atsākšanās.

18:53 Igaunijas Basketbola asociācija pieņēmusi lēmumu šosezon valsts čempionvienību vīriešu konkurencē nenoteikt. Igaunijas vadošās komandas regulāro sezonu aizvadīja Latvijas-Igaunijas apvienotajā līgā, kurā labākie rezultāti bija Roberta Štelmahera un Akseļa Vairoga trenētajai "Kalev/Cramo", ko pārstāv arī Aigars Šķēle.

18:20 Arī Lielbritānijas Olimpiskā komiteja paziņojusi, ka negrasās sūtīt savu delegāciju uz Tokijas olimpiskajām spēlēm, ja koronavīrusa pandēmija turpināsies pēc pašreizējām aplēsēm. Oficiāli SOK par šādu soli vēl nav informēta, taču Lielbritānijas OK vadība britu medijiem norādījusi, ka pašreizējos apstākļos neredz iespējas, kā Lielbritānijas izlase jūlijā varētu piedalīties olimpiskajās spēlēs.

17:48 Pagaidām vēl nekādā veidā nav mainījušies LFF oficiālie plāni 24. aprīļa kongresa sakarā. Atšķirībā no iepriekšējām divām LFF prezidenta vēlēšanām šoreiz tajās nepiedalīsies Krišjānis Kļaviņš, viņš atklāja portālam Sportacentrs.com, skaidroja savas nestartēšanas apsvērumus un pauda pesimismu par abiem publiski izskanējušajiem prezidenta amata kandidātiem.

17:41 Polijas futbola vadība apliecinājusi, ka, ja sezona Ekstraklasē tiks izspēlēta līdz galam, tad tas noteikti tiks darīts līdz 30. jūnijam. Ja šis termiņš izrādīsies nepietiekams, par čempioni tiks atzīta pašreizējā līdervienība Varšavas "Legia".

17:05 Basketbola leģenda Čārlzs Bārklijs paziņojis, ka viņam veikts koronavīrusa tests un tas bijis negatīvs. Bārklijs norādījis, ka viņam tika ieteikts veikt pārbaudes 12. martā, kad izjuta Covid-19 slimības simptomus.

16:41 FIBA pavēstījusi, ka tuvākajās nedēļās paziņos lēmumu par Basketbola Čempionu līgas likteni. Atšķirībā no pārējiem FIBA rīkotajiem klubu turnīriem Eiropā, Čempionu līga pagaidām ir tikai apstādināta, nevis pārtraukta.

16:21 Starptautiskās vieglatlētikas federācijas jeb "World Athletics" prezidents Sebastians Ko vēstulē vērsies pie SOK vadības, norādot, ka plānotā Tokijas olimpisko spēļu rīkošana šī gada jūlijā nav ne parocīga, ne vēlama. "Neviens nevēlas olimpisko spēļu pārcelšanu, taču mums nevajadzētu pieturēties pie principa, ka OS ir jāsarīko par katru cenu," raksta Ko. Kā trīs galvenos iemeslus OS pārcelšanai viņš minēja lielo traumu risku, godīgas konkurences nodrošināšanas grūtības, kā arī sportistu psiholoģisko stāvokli, norādot, ka šis būtu īstais brīdis, lai daudziem sportistiem ieviestu skaidrību par tuvākajiem plāniem.

15:13 Iespēja vingrot kopā ar kluba valdes locekli – to piedāvā Rīgas "Dinamo". Jurijs Kuzņecovs var lepoties ar otro danu džudo, pirmo danu džiudžitsu, kā arī ieguvis medaļas Latvijas čempionātā sambo.

15:08 Kā labāk sagatavoties olimpiskajām spēlēm? Honkongā dzīvojošie sportisti uz divām nedēļām tiks ieslēgti Honkongas sporta institūtā, jo trīs karatisti no sacensībām Eiropā atgriezušies ar koronavīrusu. Treniņi joprojām būs atļauti, treneriem tiks piešķirtas telpas, kurās dzīvot. Kopumā institūtā trenējas ap tūkstoš sportistiem, taču visi nav profesionāļi un visu sporta veidi nav olimpisko spēļu programmā.

13:28 Spānijas Futbola federācijas un "LaLiga" izveidotā Monitoringa komisija piekritusi lēmumam, ka viss profesionālais futbols visos līmeņos tiek apturēts līdz brīdim, kad Spānijas valdība un citas varasiestādes būs paziņojušas, ka sacensības drīkst atsākties un nerada risku iesaistīto cilvēku veselībai.

13:18 F1 organizatori paziņojuši par vēl viena posma pārcelšanu – laikā nenotiks arī Azerbaidžānas "Grand Prix". Tas bija paredzēts 7. jūnijā. Iepriekš tika pārcelti Ķīnas, Bahreinas, Nīderlandes, Spānijas un Vjetnamas posmi, bet Austrālijas un Monako "Grand Prix" šogad nenotiks vispār. Nākamais kalendārā ir Kanādas "Grand Prix" 14. jūnijā.

13:00 Latvijas Riteņbraukšanas federācija informē, ka uz šobrīd nenoteiktu laiku atlikti Latvijas pieaugušo un jaunatnes kausa šosejas riteņbraukšanā pirmie divi posmi – "Dobeles dzirnavnieka" kausa 1. un 2. posms, kas bija plānoti 18. un 19. aprīlī Dobelē.

12:55 Šovakar pulksten 19:00 Latvijas e-futbola izlase aizvadīs e-Euro 2020 kvalifikācijas grupu stadijas otrā riņķa mačus. Visu spēļu tiešraides būs vērojamas LFF Facebook un YouTube kontos. Tāpat tiešraidē būs studija, tai sākoties puksten 18:40.

12:23 Latvijas Olimpiskā komiteja gatavo oficiālu vēstuli Starptautiskajai Olimpiskajai komitejai, prasot skaidrojumu saistībā ar gatavošanos Tokijas olimpiskajām spēlēm.

11:40 Tokijas olimpisko spēļu rīkotāji solījuši lēmumu pieņemt pēc četrām nedēļām, kad būs izsvērtas visas iespējas. Savukārt Japānas premjerministrs Šindzo Abe paudis citu nostāju: "Uzskatu, ka labākais scenārijs būtu lēmumu pieņemt pēc iespējas ātrāk."

11:15 IAAF prezidents Sebastjans Ko nosūtījis vēstuli Starptautiskās olimpiskās komitejas prezidentam Tomasam Baham, norādot, ka Tokijas olimpisko spēļu norise šajā vasarā nav nedz iespējama, nedz vēlama. SOK lēmumu pieņemšot nākamo četru nedēļu laikā, un Japānas puse jau paudusi – olimpiādes pārcelšana kļūst arvien neizbēgamāka. Prioritāte joprojām esot olimpisko spēļu sarīkošana 2020. gadā, bet tiek izskatīti vairāki varianti.

9:32 Elvja Merzļikina un Matīsa Kivlenieka pārstāvētā NHL kluba Kolumbusas "Blue Jackets" ģenerālmenedžeris Jarmo Kekeleinens pavēstījis, ka nevienam no spēlētājiem nav saslimšanas simptomu un neviens hokejists arī nav nodevis analīzes.

9:17 Lai vāktu līdzekļus, Spānijas "LaLiga" nedēļas nogalē sarīkoja FIFA 20 turnīru, kurā katru komandu pie pults pārstāvēja viens futbolists. Par čempionu tika kronēts Marko Asensio no Madrides "Real", kurš izslēgšanas turnīra finālā ar 4:2 pieveica "Leganes" futbolistu Aitoru Ruibalu. UNICEF tika saziedoti 140 tūkstoši eiro. Vilšanos sagādāja fakts, ka turnīrā nevarēja piedalīties Serdži Roberto no "Barcelona", jo Katalonijas grandam ir sponsorēšanas līgums ar FIFA 20 tiešo konkurentu.

8:16 NHL klubs Sentluisas "Blues" paziņojis, ka darbinieka (netiek precizēts, vai tas ir kāds no spēlētājiem) ģimenes loceklim konstatēta saslimšana ar koronavīrusu. NHL spēlētāji saslimuši tikai vienā komandā – Otavas "Senators" bijušas divas pozitīvas analīzes, bet vēl seši hokejisti ar simptomiem gaida analīžu iznākumu.

8:10 2016. gada Riodežaneiro olimpiskajās spēlēs Kanādu pārstāvēja 314 sportisti – 128 vīrieši un 186 sievietes. Kanāda nepiedalījās tikai vienā sporta veidā – handbolā. Kanādieši izcīnīja četras zelta, trīs sudraba un 15 bronzas medaļas. Jaunā peldēšanas sensācija Penija Oleksiaka individuāli ieguva zeltu un sudrabu, bet kopā ar stafetes komandu izcīnīja divas bronzas. Četras medaļas vienās olimpiskajās spēlēs kļuva par Kanādas rekordu.

8:02 Kanāda kļuvusi par pirmo valsti, kas paziņojusi – ja Tokijas olimpiskās spēles netiks pārceltas uz vēlāku laiku, tā savu delegāciju uz vasaras olimpiādi nesūtīs. "Saprotam, ka tas ir sarežģīts process, taču nekas nav svarīgāks par mūsu sportistu un pasaules sabiedrības veselību un drošību," teikts kanādiešu paziņojumā. Tokijas olimpiskajām spēlēm vajadzētu sākties 24. jūlijā, bet paralimpiskajām spēlēm – 25. augustā. Kanāda pieprasa, lai sarīkojums tiktu pārcelts uz nākamo gadu. Par to, lai olimpiskās spēles tiktu pārceltas, iepriekš iestājušās Norvēģijas, Slovēnijas un Brazīlijas Olimpiskās komitejas, taču neviena nebija nākusi klajā ar ultimātu, kā to izdarīja kanādieši.

22. marta teksta tiešraide
21. marta teksta tiešraide 20. marta teksta tiešraide
19. marta teksta tiešraide 18. marta teksta tiešraide
17. marta teksta tiešraide 16. marta teksta tiešraide
15. marta teksta tiešraide 14. marta teksta tiešraide
13. marta teksta tiešraide 12. marta teksta tiešraide


, 2020-03-23 09:16, pirms 5 gadiem
A ko visi tā steidzas, vēl taču pat kārtīgas 2 nedēļu karantīnas nav izturētas, tikpat labi līdz vasarai viss var jau beigties.
, 2020-03-23 09:28, pirms 5 gadiem
Pa atlikušajiem četriem mēnešiem viss tiešām var mainīties. Neviens gan nezinām, uz kuru pusi...
, 2020-03-23 09:39, pirms 5 gadiem
Pasaule jūk prātā... Tas ir, mēs visi jūkam prātā.
, 2020-03-23 09:55, pirms 5 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Pasaule jūk prātā... Tas ir, mēs visi jūkam prātā.
pasaule normalizējas, tagad feisbukā vuisi liek bērnības bildes un atjautības uzdevumus nevis apēstās kotletes foto
, 2020-03-23 09:55, pirms 5 gadiem
Pilnigi pareizs lemums. Tas ir totalakais murgs, kas patreiz pie mums Brazilija daras. Viena diena pie 5000 inficetiem, visi no EIROPAS CELO MAJAS. Un protams daudzi ir inficeti. Kadas tur olimpiskas speles, ja darbadiena , no 12 stundam, kluvusi jau par 16 stundam. Nav pat laika interneta iekomentet. Pagaidam mums vel viss viegla forma, jo ziema vel isti nav sakusies. Bet driz zinas nu galigi ITALIJA nebus 2 vieta pec mirstibas. Tas 5.000 inficeto jau ir nokerushi. Bet ja infekcija ievazasies favelllas bus desmitiem tukstoshu inficeto
, 2020-03-23 10:26, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: pasaule normalizējas, tagad feisbukā vuisi liek bērnības bildes un atjautības uzdevumus nevis apēstās kotletes foto
Ne jau par feisbuku un kotletēm ir stāsts.
Ok, pajautāšu tev tikai vienu jautājumu, ja jau tik gudrs esi. Kādēļ katru dienu ziņo - saslimuši tik un tik, katru dienu arvien lielāku ciparu. Bet kādēļ nestāsta cik ir IZVESEĻOJUŠOS??? Jo pēc manas saprašanas šis jau nav mēris, bet tikai parasts vīruss. Jā, viņš ir bīstams un cilvēkiem piesardzīgiem ir jābūt. Bet nu nevajag arī otru galējību taisīt- psihot, panikot un tamlīdzīgi.
, 2020-03-23 10:29, pirms 5 gadiem
Tagad pat lasu - salimušo skaits sasniedzis 180 ( Latvijā ).... Bet cik ir izveseļojušos???
, 2020-03-23 10:41, pirms 5 gadiem
Austrāļi būtu labāk sākumā lokālā sokera spēles atcēluši

Un Japānā tak situācija tiek kontrolēta.
, 2020-03-23 10:49, pirms 5 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Tagad pat lasu - salimušo skaits sasniedzis 180 ( Latvijā ).... Bet cik ir izveseļojušos???
Nevis pasaule jūk prātā, bet tu esi sliņķis, kurš grib, lai viņam visu ar karotīti iebaro, tad nu lūdzu - https://www.worldometers.info/coron... te varēsi atrast detalizētu info par to, cik un kur cilvēki saslimuši, cik nomiruši, cik atveseļojušies, apskatīt situāciju pasaulē kopumā un atsevišķi pa valstīm, papētīt grafikus, situācijas attīstību utt., Un, pie reizes arī palasīt sīkāk, kas tad tas korons īsti ir, cik viņš ir lipīgs, cik augsta viņam ir mirstība (viss info balstīts uz zinātniskiem pētījumiem, protams, ļoti precīzs viņš pat teorētiski šobrīd nevar būt, ņemot vērā, cik maz laika pagājis un viss ir vēl procesā, bet nu ieskatu kkādu var dabūt), salīdzinot ar to pašu gripu, un tad varbūt arī saprast, kāpēc visa pasaule jūk prātā, kamēr tik tu ar dažiem saviem čomiem esat palikuši pēdējie saprāta bastioni
, 2020-03-23 10:51, pirms 5 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Ne jau par feisbuku un kotletēm ir stāsts.
Ok, pajautāšu tev tikai vienu jautājumu, ja jau tik gudrs esi. Kādēļ katru dienu ziņo - saslimuši tik un tik, katru dienu arvien lielāku ciparu. Bet kādēļ nestāsta cik ir IZVESEĻOJUŠOS??? Jo pēc manas saprašanas šis jau nav mēris, bet tikai parasts vīruss. Jā, viņš ir bīstams un cilvēkiem piesardzīgiem ir jābūt. Bet nu nevajag arī otru galējību taisīt- psihot, panikot un tamlīdzīgi.
es ziņas neskatos gadus 10 un es tāpat zinu ka ir saslimuši 180, 1 izveseļojies, 179 slimo.
Vēl nav to veselo par ko ziņot. Un ssliktās ziņas pārdodas labāk, tāpēc es viņas neskatos.
Pasaule prātā ir sajukusi kopš tā eksistē, tikai mainoties laikiem, tehnoloģijām, tikumiem u.t.t. tā sajukšana izpaužas savādāk.
Tagad pat ir daudz plusi - cilvēki pēkšņi sākuši novērtēt sev tuvos, pastaigas dabā un griķus ka'veselīga uztura nozīmīgu sastāvdaļu.
, 2020-03-23 10:59, pirms 5 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Ne jau par feisbuku un kotletēm ir stāsts.
Ok, pajautāšu tev tikai vienu jautājumu, ja jau tik gudrs esi. Kādēļ katru dienu ziņo - saslimuši tik un tik, katru dienu arvien lielāku ciparu. Bet kādēļ nestāsta cik ir IZVESEĻOJUŠOS??? Jo pēc manas saprašanas šis jau nav mēris, bet tikai parasts vīruss. Jā, viņš ir bīstams un cilvēkiem piesardzīgiem ir jābūt. Bet nu nevajag arī otru galējību taisīt- psihot, panikot un tamlīdzīgi.
''....psihot, panikot un tamlīdzīgi.'' tiešām nevajag, bet valstī noteiktās ārkārtas stāvokļa noteikumus ievērot vajag pavisam nopietni. Neatkarīgi no tā kāpēc tas ir noteikts.

Mans personiskais viedoklis, zinu ka tas ir ļoti nepopulārs, ka izsludinot pandēmiju pasaulē PVO nekavējoties vajadzēja noteikt arī aizliegumu jebkādai cilvēku migrācijai līdz pandēmijas atcelšanas brīdim. Šo iestrēgušo cilvēku sociālo un ekonomisko nodrošinājumu mierīgi varētu atrisināt starpvalstu, vai starptautisko organizāciju līmenī.
Piemēram, uz Latviju šajā sarežģītajā situācijā, kad vislielāko ļaunumu nodara cilvēku migrācija, triecās pat tie kuriem LV nebija vajadzīga gadiem, un tie dzīvoja ārzemēs cepuri kuldami.
, 2020-03-23 11:06, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ''....psihot, panikot un tamlīdzīgi.'' tiešām nevajag, bet valstī noteiktās ārkārtas stāvokļa noteikumus ievērot vajag pavisam nopietni. Neatkarīgi no tā kāpēc tas ir noteikts.

Mans personiskais viedoklis, zinu ka tas ir ļoti nepopulārs, ka izsludinot pandēmiju pasaulē PVO nekavējoties vajadzēja noteikt arī aizliegumu jebkādai cilvēku migrācijai līdz pandēmijas atcelšanas brīdim. Šo iestrēgušo cilvēku sociālo un ekonomisko nodrošinājumu mierīgi varētu atrisināt starpvalstu, vai starptautisko organizāciju līmenī.
Piemēram, uz Latviju šajā sarežģītajā situācijā, kad vislielāko ļaunumu nodara cilvēku migrācija, triecās pat tie kuriem LV nebija vajadzīga gadiem, un tie dzīvoja ārzemēs cepuri kuldami.
Nesaku, ka nevajag. Tikai ir viena nopietna nianse- ikdienā ar daudz cilvēkiem sanāk satikties. Apzināti, nejauši, bet nevienam no viņiem uz pieres nav uzrakstīts- slims vai vesrls. Tad ko man darīt? Varbūt uzreiz nošauties?
, 2020-03-23 11:11, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: es ziņas neskatos gadus 10 un es tāpat zinu ka ir saslimuši 180, 1 izveseļojies, 179 slimo.
Vēl nav to veselo par ko ziņot. Un ssliktās ziņas pārdodas labāk, tāpēc es viņas neskatos.
Pasaule prātā ir sajukusi kopš tā eksistē, tikai mainoties laikiem, tehnoloģijām, tikumiem u.t.t. tā sajukšana izpaužas savādāk.
Tagad pat ir daudz plusi - cilvēki pēkšņi sākuši novērtēt sev tuvos, pastaigas dabā un griķus ka'veselīga uztura nozīmīgu sastāvdaļu.
šis tak ir kaut kāds Tjomas radinieks no miskastes TRTD!
, 2020-03-23 11:14, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: šis tak ir kaut kāds Tjomas radinieks no miskastes TRTD!
vairāk fuņu sektas adepts
, 2020-03-23 11:22, pirms 5 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Nesaku, ka nevajag. Tikai ir viena nopietna nianse- ikdienā ar daudz cilvēkiem sanāk satikties. Apzināti, nejauši, bet nevienam no viņiem uz pieres nav uzrakstīts- slims vai vesrls. Tad ko man darīt? Varbūt uzreiz nošauties?
Tu pats jau esi atbildējis, kur šai situācijā slēpjas vislielākā problēma u.t.i., ka šobrīd daudzi cilvēki, kuri var pat nesaslimt, vai slimo ļoti vieglā formā, neapzinoties kļūst par šī vīrusa pārnēsātājiem veicot jebkādu vajadzīgu/nevajadzīgu pārvietošanos. Jo mazāk mēs pārvietosimies, un kārtīgāk ievērosim sociālo distancēšanos, jo mazāk iespēja vīrusam pārvietoties, jo mazāk inficēto.
Un nevajag domāt nepārtraukti par iespēju saslimt ar šo vīrusu, jo Tu taču nepārtraukti nedomā par saslimšanu ar visām pasaulē zināmajām slimībām?!
, 2020-03-23 11:27, pirms 5 gadiem
Kreipāns atkal izcēlās, pasakot, ka OS šogad notiks 100 %.
Biatlonā ar savām prognozēm jau nez cik reizes izgāzies, bet mācību nav guvis.
, 2020-03-23 11:27, pirms 5 gadiem
Nu bet tikai loģiski būtu,ja Olimpiādi pārceltu uz rudeni vai nākamo gadu!Kur problēma!?Kas tā par Olimpiādi būtu bez skatītājiem..Baham vai nu bišku aizgājis ciet,vai arī kādi sponsori sit pa pakaļu!
, 2020-03-23 11:29, pirms 5 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Varbūt uzreiz nošauties?
Tas noteikti būtu risinājums
, 2020-03-23 11:31, pirms 5 gadiem
Nu Kreipāns laikam bez sporta izdzīvot nevar..ļoti jau sūkstījās,ka nenotiekot pēdējais pasaules kausa posms biatlonā..!Bet tā jau ļoti erudīts,dzīvespriecīgs cilvēks,lai viņam laba veselība!
, 2020-03-23 11:31, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kreipāns atkal izcēlās, pasakot, ka OS šogad notiks 100 %.
Biatlonā ar savām prognozēm jau nez cik reizes izgāzies, bet mācību nav guvis.
Es domāju, ka nevajag šobrīd kādu nosodīt, vai slavēt par tālredzību, jo situācija ir tik mainīga no dienas uz dienu, ka mēs nevaram pat zināt, kas būs pat pēc nedēļas. Kur nu vel pēc 3-4 mēnešiem.
Iespējams, ka pēc diviem mēnešiem vīruss jau būs atkāpies, un vienīgā problēma, ka sportisti nebūs īsti sagatavojušies OS. Un atlasīti priekš OS.
, 2020-03-23 11:31, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kreipāns atkal izcēlās, pasakot, ka OS šogad notiks 100 %.
Biatlonā ar savām prognozēm jau nez cik reizes izgāzies, bet mācību nav guvis.
Kur Tu bij pazudis? Ar sagūstīts un nočipots?
, 2020-03-23 11:34, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Kur Tu bij pazudis? Ar sagūstīts un nočipots?
Nē, ieturēju 10 dienu pauzu no komentēšanas. Nebija jau gandrīz neko jēdzīgu, ko komentēt, bet vīrusa lietās neesmu kompetents, lai te ietu Ivara pēdās un katru dienu rakstītu par to.
, 2020-03-23 11:36, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nē, ieturēju 10 dienu pauzu no komentēšanas. Nebija jau gandrīz neko jēdzīgu, ko komentēt, bet vīrusa lietās neesmu kompetents, lai te ietu Ivara pēdās un katru dienu rakstītu par to.
Nu par šejienes ekspertiem toč var ierēkt - ārsti atzīst ka ne sūda vēl nezin, bet internetā štata smirdētāji gudrējas ka maz neliekas
, 2020-03-23 11:36, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es domāju, ka nevajag šobrīd kādu nosodīt, vai slavēt par tālredzību, jo situācija ir tik mainīga no dienas uz dienu, ka mēs nevaram pat zināt, kas būs pat pēc nedēļas. Kur nu vel pēc 3-4 mēnešiem.
Iespējams, ka pēc diviem mēnešiem vīruss jau būs atkāpies, un vienīgā problēma, ka sportisti nebūs īsti sagatavojušies OS. Un atlasīti priekš OS.
Ne visos sporta veidos ir problēma, ka nav noskaidoti visi dalībnieki. Piemēram, tajā pašā klasiskajā volejbolā jau janvārī bija zināmas gan 12 izlases vīriem, gan dāmām, kurām būtu jāspēlē OS Tokijā.
, 2020-03-23 11:38, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Nu par šejienes ekspertiem toč var ierēkt - ārsti atzīst ka ne sūda vēl nezin, bet internetā štata smirdētāji gudrējas ka maz neliekas
Tak tas pats brazīlis te vēl nesen lēja, ka šis vīruss ir tā pati zika, un ka visi mierīgi šito izslimos, bet tagad jau kažoku uz otru pusi griezis

Tik Tjomas muļķības beigušās. Laikam, kā te Kvils rakstīja, lieguši iespēju no bloķēta konta drukāt komentus
, 2020-03-23 11:39, pirms 5 gadiem
Un es letiņam piekrītu,kāpēc tikai nagatīvais!?Nav info vispār,cik ilgi tā slimība parasti ilgst,un vai tiešām vēl arī lv neviens nav izveseļojies!?
, 2020-03-23 11:41, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nē, ieturēju 10 dienu pauzu no komentēšanas. Nebija jau gandrīz neko jēdzīgu, ko komentēt, bet vīrusa lietās neesmu kompetents, lai te ietu Ivara pēdās un katru dienu rakstītu par to.

Varbūt esi palaidis garām, bet es par pašu vīrusu neko nerakstu, jo arī es absolūti neko par to nezinu.
Vairāk rakstu par to, kas patreiz notiek pasaulē ap šo vīrusu, vai tā aizsegā.
Un tā jau ir ļoti būtiska atšķirība.
, 2020-03-23 11:42, pirms 5 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Un es letiņam piekrītu,kāpēc tikai nagatīvais!?Nav info vispār,cik ilgi tā slimība parasti ilgst,un vai tiešām vēl arī lv neviens nav izveseļojies!?
Lai cilvēks būtu norādīts kā izveseļojies, jāiziet vairākas pārbaudes, pat tad, kad simptomu vairs nav. Tas varētu prasīt vairākas nedēļas, tāpēc mums norādīts tikai 1 izveseļojies
, 2020-03-23 11:43, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ne visos sporta veidos ir problēma, ka nav noskaidoti visi dalībnieki. Piemēram, tajā pašā klasiskajā volejbolā jau janvārī bija zināmas gan 12 izlases vīriem, gan dāmām, kurām būtu jāspēlē OS Tokijā.
Es jau nerakstīju vispārināti.
Protams, daudzi jau atlasījušies sen, un mans stāsts vairāk bija par tām atlasēm kuras ''karājas gaisā''.
, 2020-03-23 11:44, pirms 5 gadiem
Atlantique rakstīja: Tak tas pats brazīlis te vēl nesen lēja, ka šis vīruss ir tā pati zika, un ka visi mierīgi šito izslimos, bet tagad jau kažoku uz otru pusi griezis

Tik Tjomas muļķības beigušās. Laikam, kā te Kvils rakstīja, lieguši iespēju no bloķēta konta drukāt komentus
Domāju, ka viņam nekad nav bijusi problēma izveidot jaunu kontu.
, 2020-03-23 11:45, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau nerakstīju vispārināti.
Protams, daudzi jau atlasījušies sen, un mans stāsts vairāk bija par tām atlasēm kuras ''karājas gaisā''.
Tādu atlašu, protams, vēl daudz, arī komandu sporta veidos.
, 2020-03-23 11:46, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Domāju, ka viņam nekad nav bijusi problēma izveidot jaunu kontu.
Protams, nenovēlu nevienam saslimt, bet, ja viņš pats saslimtu ar šo pēc tās savas pašpārliecinātās pļūtīšanas, viņš atzītos, ka saslimis ar koronu?

Francijā tomēr tik spoži neiet.
, 2020-03-23 11:47, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau nerakstīju vispārināti.
Protams, daudzi jau atlasījušies sen, un mans stāsts vairāk bija par tām atlasēm kuras ''karājas gaisā''.
Sieviešu handbola kvalifikācijai bija jānotiek martā.
, 2020-03-23 11:48, pirms 5 gadiem
Atlantique rakstīja: Protams, nenovēlu nevienam saslimt, bet, ja viņš pats saslimtu ar šo pēc tās savas pašpārliecinātās pļūtīšanas, viņš atzītos, ka saslimis ar koronu?

Francijā tomēr tik spoži neiet.
ar viņa nodzerto aknu un augsto asinspiedienu, noliks ķelli lielais plūtītājs, ja saķers coronu
, 2020-03-23 11:49, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: ar viņa nodzerto aknu un augsto asinspiedienu, noliks ķelli lielais plūtītājs, ja saķers coronu
Šis jau uzskata, ka tā nodzertā akna viņu izglābs no koronas
, 2020-03-23 11:49, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tādu atlašu, protams, vēl daudz, arī komandu sporta veidos.
Tā esot, un tāpēc jau esot vislielākais tracis.
Protams, arī pašu OS kontekstā daudz kas jādara savlaicīgi, un nevar atlikt uz pēdējo dienu. Vakar TV kaste stāstīja par mūsu olimpieša jātnieka zirga sūtīšanu uz Japānu, kuram jāiziet vairākas karantīnas sākot ar Eiropu, un tas jādara savlaicīgi.
, 2020-03-23 11:50, pirms 5 gadiem
Atlantique rakstīja: Tak tas pats brazīlis te vēl nesen lēja, ka šis vīruss ir tā pati zika, un ka visi mierīgi šito izslimos, bet tagad jau kažoku uz otru pusi griezis
Tik Tjomas muļķības beigušās. Laikam, kā te Kvils rakstīja, lieguši iespēju no bloķēta konta drukāt komentus
Brazīlis ir vnk tirsēju tirsējs
Tjomu fb manīju nesen, nu to sarkano online rimbuli. Tātad nočipots, bet galvenais ka dzīvs!
, 2020-03-23 11:54, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Brazīlis ir vnk tirsēju tirsējs
Tjomu fb manīju nesen, nu to sarkano online rimbuli. Tātad nočipots, bet galvenais ka dzīvs!
Domāju, gan jau lasa komentārus šeit. Mēs šitā drīz izprovocēsim viņa atgriešanos
, 2020-03-23 11:56, pirms 5 gadiem
Atlantique rakstīja: Protams, nenovēlu nevienam saslimt, bet, ja viņš pats saslimtu ar šo pēc tās savas pašpārliecinātās pļūtīšanas, viņš atzītos, ka saslimis ar koronu?

Francijā tomēr tik spoži neiet.
Lai viņam laba veselība!
Piedod, bet nedomāju, ka šis ir tas personāžs par kuru man būtu diži jādomā.
Lai viņš pats tiek galā ar savu pasauli.
, 2020-03-23 11:57, pirms 5 gadiem
Kanādai vajadzēja uzņemt vienu no OS kvalifikācijas turnīriem vīriešu basketbolā. Tāpat Kanādas izlase ir kvalificējusies vairākiem OS turnīriem komandu sporta veidos - sieviešu basketbolā, vīriešu volejbolā, sieviešu futbolā, vīriešu un sieviešu regbijā-7, vīriešu lauka hokejā.
, 2020-03-23 12:00, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kanādai vajadzēja uzņemt vienu no OS kvalifikācijas turnīriem vīriešu basketbolā. Tāpat Kanādas izlase ir kvalificējusies vairākiem OS turnīriem komandu sporta veidos - sieviešu basketbolā, vīriešu volejbolā, sieviešu futbolā, vīriešu un sieviešu regbijā-7, vīriešu lauka hokejā.
tak tūlīt sekos viena pēc otra valsts , kas atteiksies startēt, ja notiks vasarā...Kanāda nebūs nekāds izņemums.
, 2020-03-23 12:02, pirms 5 gadiem
Atlantique rakstīja: Domāju, gan jau lasa komentārus šeit. Mēs šitā drīz izprovocēsim viņa atgriešanos
Protams! Zinu ka bija normāli laiki un ja viņš nebija dažas dienas bijis pie neta, tad kad tika, izlasīja visus komentus pie visiem hokeja rakstiem. pats teica! Tad bija brīdis kad VV gadījās čēpē un visi bez maksas varēja tur tikt iekāša, viņš bija Matuļa jatājumu sadaļā aizbūries kaut kādā 5 gadus senā vēsturē, vilka ārā kaut kādu ivara figņu un atspēkoja. šai ziņā viņs uzcītīgs, tur roku uz pulsa. 1x ar bija pazudis kādu, un pēc tam feisbukā mani sarāja, ka mēs šo apceļot, tātad ar visu bij izlasījis
, 2020-03-23 12:02, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tak tūlīt sekos viena pēc otra valsts , kas atteiksies startēt, ja notiks vasarā...Kanāda nebūs nekāds izņemums.
Man ziemas spēles tuvākas par vasaras.
, 2020-03-23 12:03, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tak tūlīt sekos viena pēc otra valsts , kas atteiksies startēt, ja notiks vasarā...Kanāda nebūs nekāds izņemums.
vispār nesaprotu to ņemšanos par kaut kādiem disku metējiem un skrējējiem laikā kad bērni uz skolu netiek
, 2020-03-23 12:06, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man ziemas spēles tuvākas par vasaras.
manis pēc vispār var tās vasaras spēles nenotikt. ir dzīvē svarīgākas lietas par sportu.
es kaut kā ļoti labi pārdzīvoju, ka sports nenotiek. ir tāpat ko darīt.
pat spirtacentrā maz laika atliek pasmirdēt
, 2020-03-23 12:07, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: manis pēc vispār var tās vasaras spēles nenotikt. ir dzīvē svarīgākas lietas par sportu.
es kaut kā ļoti labi pārdzīvoju, ka sports nenotiek. ir tāpat ko darīt.
pat spirtacentrā maz laika atliek pasmirdēt
Protams, ka ir svarīgākas lietas, bet man gan ļoti sporta pietrūkst. Nenoliegšu.
, 2020-03-23 12:10, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Protams, ka ir svarīgākas lietas, bet man gan ļoti sporta pietrūkst. Nenoliegšu.
pārslēdzies uz belariem, tie mauc pat ar visiem skatītājiem visas līgas
, 2020-03-23 12:11, pirms 5 gadiem
Ir saprotama SOK un pašu japāņu nevēlēšanas atcelt, vai pārcelt, šīs Olimpiskās spēles.
Nav Japāna tā nabadzīgākā valsts, bet jebkurā gadījumā šo OS rīkošanā ir ieguldīti milzu finanšu un cilvēku resursi. Vīruss agrāk vai vēlāk beigsies, bet japāņiem problēmas ar nenotikušām OS vel ilgi būs.
Diez vai kanādieši būtu rīkojušies savādāk, ja līdzīgā situācijā būtu nonākuši ar savām OS Vankūverā. Tāpat būtu vilkuši līdz pēdējam cerību stariņam.
, 2020-03-23 12:11, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Protams, ka ir svarīgākas lietas, bet man gan ļoti sporta pietrūkst. Nenoliegšu.
Par laimi ir pavasaris, pats var izsportoties ka maz neliekas. Man pietrūka OHLa PO un pasaules čempis, ČL spēles futenē, bet tas ātri pārgāja. Ja godīgi mana šī brīža lielākā neertība sporta sakarā ir tā, ka skolu teritorijas ir slēgtas un netieku pie skoli teritōrijās esošajiem āra stieņiem. Iespējams drīz gribēsies uz ledus uzkāpt, bet pagaidām baigi vēl "nelauž"
, 2020-03-23 12:12, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: pārslēdzies uz belariem, tie mauc pat ar visiem skatītājiem visas līgas
Labāk izlasu kādu grāmatu, ko jau daru. Neesmu jau SC autoreļi, kurus pēkšņi ieinteresējis čempis, kas agrāk bija pie kājas.
, 2020-03-23 12:12, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Protams, ka ir svarīgākas lietas, bet man gan ļoti sporta pietrūkst. Nenoliegšu.
Jā, man tieši tas pats. Man Eiropas čempionāts futbolā patīk vairāk par Pasaules čempi, un nevarēju vien sagaidīt tā sākumu, bet nu jāgaida vēl viens gads. Tas pats ar F-1. Gribējās redzēt jaunos posmus Vjetnamā un Nīderlandē, kā arī 2021. gada F-1 sezonu ar jaunajiem tehniskajiem noteikumiem, bet tagad tas, visticamāk, tiek atmests vienu gadu uz priekšu.
, 2020-03-23 12:14, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Labāk izlasu kādu grāmatu, ko jau daru. Neesmu jau SC autoreļi, kurus pēkšņi ieinteresējis čempis, kas agrāk bija pie kājas.
Pirms dažām dienām izlasot Siliņa "rakstu" par BAČu, es nezināju smieties vai raudāt Pat nepapūlējās kaut ko no protokola izvilkt, vārtu guvējus nosaukt u.t.t. Katastrofa.
, 2020-03-23 12:14, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Par laimi ir pavasaris, pats var izsportoties ka maz neliekas. Man pietrūka OHLa PO un pasaules čempis, ČL spēles futenē, bet tas ātri pārgāja. Ja godīgi mana šī brīža lielākā neertība sporta sakarā ir tā, ka skolu teritorijas ir slēgtas un netieku pie skoli teritōrijās esošajiem āra stieņiem. Iespējams drīz gribēsies uz ledus uzkāpt, bet pagaidām baigi vēl "nelauž"
Ja nemaldos, bija kaut kādas skolas, kurās teritorijas bija atvērtas, bet tādu ir maz. Man, par laimi, piekļuve pievilkšanās stieņiem nav liegta
, 2020-03-23 12:14, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Par laimi ir pavasaris, pats var izsportoties ka maz neliekas. Man pietrūka OHLa PO un pasaules čempis, ČL spēles futenē, bet tas ātri pārgāja. Ja godīgi mana šī brīža lielākā neertība sporta sakarā ir tā, ka skolu teritorijas ir slēgtas un netieku pie skoli teritōrijās esošajiem āra stieņiem. Iespējams drīz gribēsies uz ledus uzkāpt, bet pagaidām baigi vēl "nelauž"
Katram savs, es, piemēram, nevaru pierast, ka no rītiem neapskatos svaigākos NBA un NHL rezultātus, tāpēc paliksim pie tā, ka Jums nepietrūkst, bet man ļoti pietrūkst...
, 2020-03-23 12:15, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Katram savs, es, piemēram, nevaru pierast, ka no rītiem neapskatos svaigākos NBA un NHL rezultātus, tāpēc paliksim pie tā, ka Jums nepietrūkst, bet man ļoti pietrūkst...
es tak neuzspiežu, tik padalos.
, 2020-03-23 12:18, pirms 5 gadiem
Atlantique rakstīja: Ja nemaldos, bija kaut kādas skolas, kurās teritorijas bija atvērtas, bet tādu ir maz. Man, par laimi, piekļuve pievilkšanās stieņiem nav liegta
Es atradu vienā pagalmē, stienis un līdztekas, saglabājies vēl no kādiem brežņeva laikiem, bet funkciju pilda.
bet pie skolām tomēr krutāki tie laukumi bija, moderni un palšāks stieņu arsenāls, ipaši pagājušvasar atvērtajā lielajā Imantas sporta kompleksā
, 2020-03-23 12:22, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Katram savs, es, piemēram, nevaru pierast, ka no rītiem neapskatos svaigākos NBA un NHL rezultātus, tāpēc paliksim pie tā, ka Jums nepietrūkst, bet man ļoti pietrūkst...

Tagad mums ir dota iespēja atmest dažādus kaitīgu ieradumus.
Man patīk šis internetā cirkulējošais joks:
''Arvien vairāk liekas, ka COVID-19 palaidušas sievietes!
Padomājiet!
Visas sporta spēles atceltas, visi bāri ciet, jāsēž mājās, un līdz ar to jādara visādi dīvaini mājas darbi, saaukstēšanās (zināms kā ar tām iet vīriešiem), un lai būtu pavisam skaisti-šo vīrusu nosauc slavena aliņa vārdā.''


#JokiUnHumorsIzglābsPasauli
, 2020-03-23 12:27, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: es tak neuzspiežu, tik padalos.
Es tikai priecājos par Tevi.
, 2020-03-23 12:30, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Tagad mums ir dota iespēja atmest dažādus kaitīgu ieradumus.
Man patīk šis internetā cirkulējošais joks:
''Arvien vairāk liekas, ka COVID-19 palaidušas sievietes!
Padomājiet!
Visas sporta spēles atceltas, visi bāri ciet, jāsēž mājās, un līdz ar to jādara visādi dīvaini mājas darbi, saaukstēšanās (zināms kā ar tām iet vīriešiem), un lai būtu pavisam skaisti-šo vīrusu nosauc slavena aliņa vārdā.''


#JokiUnHumorsIzglābsPasauli
Tikai nesen uzzināju, ka jau 2021.g. PČ tramplīnlēkšanā, distanču slēpošanā, ziemeļu divcīņā pirmo reizi būs iekļauta ziemeļu divcīņa sievietēm. Jau 2025.g. čempī sievietēm ziemeļu divcīņā būs tikpat medaļu komplektu kā vīriem.
, 2020-03-23 12:37, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tikai nesen uzzināju, ka jau 2021.g. PČ tramplīnlēkšanā, distanču slēpošanā, ziemeļu divcīņā pirmo reizi būs iekļauta ziemeļu divcīņa sievietēm. Jau 2025.g. čempī sievietēm ziemeļu divcīņā būs tikpat medaļu komplektu kā vīriem.
Šo gan es nezināju.
Ja jau sieviešu tramplīnlēkšana šobrīd ir kā pašsaprotama lieta, kaut gan pirms tam tika daudz šķēpu lauzts par to, tad sieviešu Ziemeļu divcīņa pilnā apmērā bija tikai laika jautājums.
, 2020-03-23 12:41, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tikai nesen uzzināju, ka jau 2021.g. PČ tramplīnlēkšanā, distanču slēpošanā, ziemeļu divcīņā pirmo reizi būs iekļauta ziemeļu divcīņa sievietēm. Jau 2025.g. čempī sievietēm ziemeļu divcīņā būs tikpat medaļu komplektu kā vīriem.
man tā ziemeļu divcīņa drīzāk izskatās pēc izmirstoša sporta, kur konkurences nekādas un piekopj tik dažas valstis un diezgan neinteresantas sacenes. labākie vai nu lec trmaplīnu, vai slēpo. naudas ziņā un balvu fonds no FIS puses praktiski nekāds salīdzinot ar citiem slēpošanas veidiem...
, 2020-03-23 12:43, pirms 5 gadiem
Interesants viedoklis no i-neta dzīlēm.

Kad SOK izlēma vasaras un ziemas OS šķirt dažādos gados, tad sporta pasaule taču neapgāzās, un tas nenotiks, ja šīs OS atkal apvienos, kaut vai uz vienu ciklu, pārceļot vasaras OS uz 2022. gadu.
, 2020-03-23 12:44, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: man tā ziemeļu divcīņa drīzāk izskatās pēc izmirstoša sporta, kur konkurences nekādas un piekopj tik dažas valstis un diezgan neinteresantas sacenes. labākie vai nu lec trmaplīnu, vai slēpo. naudas ziņā un balvu fonds no FIS puses praktiski nekāds salīdzinot ar citiem slēpošanas veidiem...
Tā ir, bet man tāpat ir interese par šo sporta veidu.
, 2020-03-23 12:44, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šo gan es nezināju.
Ja jau sieviešu tramplīnlēkšana šobrīd ir kā pašsaprotama lieta, kaut gan pirms tam tika daudz šķēpu lauzts par to, tad sieviešu Ziemeļu divcīņa pilnā apmērā bija tikai laika jautājums.
Domāju, ka jau 2026.g. OS tramplīnlēkšanā būs komandu sacensības sievietēm.
, 2020-03-23 12:46, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Domāju, ka jau 2026.g. OS tramplīnlēkšanā būs komandu sacensības sievietēm.
Tā varētu būt, jo tas būtu viens no sacensību veidiem, kurš nepiesaista papildus finanšu līdzekļus un sporta objektus.
, 2020-03-23 12:46, pirms 5 gadiem
Interesanti, ka IBU mājas lapā ir pieejams gan nākošās, gan aiznākošās sezonas PK kalendārs. 2021./22. g. sezonā posms paredzēts Otepē, kas man bija tiešām pārsteigums. Par Raubiču (Baltkrievija) iekļaušanu tās pašas sezonas kalendārā gan nav pārsteigums.
, 2020-03-23 12:47, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Brazīlis ir vnk tirsēju tirsējs
eu,izbeidz. No brazīļa var tiešām daudz aizkulišu info uzzināt, ko mums ikdienā ziņās nestāsta. Par visām tēmām.
Ar interesi izlasu viņa dotos ciparus par Brazīliju, kārtīgs insaids no mediķa.
, 2020-03-23 12:50, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā varētu būt, jo tas būtu viens no sacensību veidiem, kurš nepiesaista papildus finanšu līdzekļus un sporta objektus.
Varbūt esi ko dzirdējis, kad sievietem būs PK izcīņa divcīņā?
, 2020-03-23 12:52, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Interesanti, ka IBU mājas lapā ir pieejams gan nākošās, gan aiznākošās sezonas PK kalendārs. 2021./22. g. sezonā posms paredzēts Otepē, kas man bija tiešām pārsteigums. Par Raubiču (Baltkrievija) iekļaušanu tās pašas sezonas kalendārā gan nav pārsteigums.
Šogad jau IBU kausam un EČ bija jānotiek Otepē, kā testam priekš nākamā sezonā plānotā PK posma. Diemžēl, bet sniega katastrofālā trūkuma dēļ tas viss tika pārcelts uz Raubišķiem.
, 2020-03-23 12:53, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Varbūt esi ko dzirdējis, kad sievietem būs PK izcīņa divcīņā?
Nē, jo tik dziļi ziemeļu divcīņā es neesmu iedziļinājies.
, 2020-03-23 12:54, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šogad jau IBU kausam un ĒČ bija jānotiek Otepē, kā testam priekš nākamā sezonā plānotā PK posma. Diemžēl, bet sniega katastrofālā trūkuma dēļ tas viss tika pārcelts uz Raubišķiem.
Es zināju to, ka šogad Eiropas čempim bija jānotiek Otepē, bet biju palaidis garām, ka viņiem tik drīz iedos PK, par ko man tikai liels prieks.
, 2020-03-23 12:55, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, jo tik dziļi ziemeļu divcīņā es neesmu iedziļinājies.
Sieviešu tramplīnlēkšānā jau bija līdzīgi - vispirms iekļāva PČ programmā, bet tikai tikai pēc tika izveidots PK.
, 2020-03-23 12:57, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es zināju to, ka šogad Eiropas čempim bija jānotiek Otepē, bet biju palaidis garām, ka viņiem tik drīz iedos PK, par ko man tikai liels prieks.
Tagad jau nezin vai būs, jo tests nenotika, un igauņi nebija gatavi sagatavot sniegu krīzes brīdī. Vai tas kalendārs patreiz nav provizorisks, un nevis oficiāls?
, 2020-03-23 12:58, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sieviešu tramplīnlēkšānā jau bija līdzīgi - vispirms iekļāva PČ programmā, bet tikai tikai pēc tika izveidots PK.
Varbūt!
Es par sieviešu tramplīnlēkšanu tā puslīdz nopietni sāku interesēties tikai 3-4 gadus atpakaļ.
, 2020-03-23 13:00, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt!
Es par sieviešu tramplīnlēkšanu tā puslīdz nopietni sāku interesēties tikai 3-4 gadus atpakaļ.
Es sākumā ar neinteresējos, bet vēsture nav tik gara, esmu kaut ko izpētījis. Ar katru sezonu tā interese man ir arvien lielāka.
, 2020-03-23 13:01, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tagad jau nezin vai būs, jo tests nenotika, un igauņi nebija gatavi sagatavot sniegu krīzes brīdī. Vai tas kalendārs patreiz nav provizorisks, un nevis oficiāls?
Nav oficiāls!
, 2020-03-23 13:08, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nav oficiāls!
Nu, tad jau iespējams, ka tomēr nebūs. Kaut gan es novēlu, lai igauņi tiek pie šādas iespējas.
Labi! Jāiziet izmest līkumu pa rajončiku, jo pakaļa stīva sēžot pie PC. Laukā fantastisks laiks, jo saulīte ripo pa zemes virsu. Ielas gan ir tukšas. Sajūta, ka ir viena no brīvdienām, kas visi aizspērušies uz laukiem, vai darīšanās ārpus pilsētas. Tikai auto stāvvieta mājas priekšā ir gandrīz pilna, un gandrīz neviens nekur nav braucis.
, 2020-03-23 13:13, pirms 5 gadiem
Atlantique rakstīja: Tak tas pats brazīlis te vēl nesen lēja, ka šis vīruss ir tā pati zika, un ka visi mierīgi šito izslimos, bet tagad jau kažoku uz otru pusi griezis

Tik Tjomas muļķības beigušās. Laikam, kā te Kvils rakstīja, lieguši iespēju no bloķēta konta drukāt komentus
Kas ir zika?? :/ Es biju dzirdējis, ka salīdzina ar gripu. Tas ir slengs? Nopietni, nebiju dzirdējis tādu vārdu.
, 2020-03-23 13:14, pirms 5 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Kas ir zika?? :/ Es biju dzirdējis, ka salīdzina ar gripu. Tas ir slengs? Nopietni, nebiju dzirdējis tādu vārdu.
https://spkc.gov.lv/lv/tavai-veseli...
, 2020-03-23 13:20, pirms 5 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Kas ir zika?? :/ Es biju dzirdējis, ka salīdzina ar gripu. Tas ir slengs? Nopietni, nebiju dzirdējis tādu vārdu.
Zikas vīruss. Pavisam cits vīruss, tik viens lietotājs šeit apgalvoja, ka korona ir tieši tas pats.
, 2020-03-23 13:24, pirms 5 gadiem
Atlantique rakstīja: Zikas vīruss. Pavisam cits vīruss, tik viens lietotājs šeit apgalvoja, ka korona ir tieši tas pats.
Āā. Pat tagad atcerējos, ka biju dzirdējis tādu. Bet nu salīdzināt to ar COVID... mjā.
, 2020-03-23 14:26, pirms 5 gadiem
Visiem iesaku noskatīties šo izrādi, ko piedāvā i-nets.
Jauki pavadītu laiku garantēju!

https://www.delfi.lv/kultura/news/t...
, 2020-03-23 14:38, pirms 5 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Āā. Pat tagad atcerējos, ka biju dzirdējis tādu. Bet nu salīdzināt to ar COVID... mjā.
Starp citu, Zika vīrusa dēļ arī tika izskatīta nopietna iespējama Rio 2016 Olimpisko spēļu atcelšana, vai pārcelšana:
https://www.lsm.lv/raksts/sports/ol...
, 2020-03-23 16:53, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sieviešu tramplīnlēkšānā jau bija līdzīgi - vispirms iekļāva PČ programmā, bet tikai tikai pēc tika izveidots PK.
Lasīji pēdējo jaunumu, ka austriešu galvenais treneris A. Felders atkāpies no amata?
Iemesls, ka grib vairāk būt kopā ar ģimeni, jo piedzimis trešais bērns. Malacis! Ne katrs var kaut ko tādu 58-ņu gadu vecumā.
, 2020-03-23 19:18, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lasīji pēdējo jaunumu, ka austriešu galvenais treneris A. Felders atkāpies no amata?
Iemesls, ka grib vairāk būt kopā ar ģimeni, jo piedzimis trešais bērns. Malacis! Ne katrs var kaut ko tādu 58-ņu gadu vecumā.
Jā, lasīju.