Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Ostapenko un Dabrovski neizmanto lielisku iespēju, zaudējot rezervistēm

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Ostapenko un Dabrovski neizmanto lielisku iespēju, zaudējot rezervistēm
Aļona Ostapenko
Foto: AFP/Scanpix

Aļona Ostapenko un Kanādas tenisiste Gabriela Dabrovski Sinsinati "Premier 5" turnīra 2. kārtas mačā šokējoši ar 2:6, 1:6 vēlā vakarā kapitulēja Ukrainas pārstāvēm Ļesjai Curenko un Ļudmilai Kičenokai, kuras pie spēlēšanas tika rezervistu statusā.

Ostapenko un Dabrovski sākotnēji bija plānota tikšanās ar sacensību pirmo duetu Jekaterina Makarova/Jeļena Vesņina. Olimpiskās čempiones pagājušajā nedēļā uzvarēja tādas pašas nozīmes turnīrā Toronto un šeit cīņā varēja iesaistīties no 2. kārtas.

Abas Krievijas tenisistes vakar startēja arī vienspēļu turnīrā. Kamēr Vesņina ātri stundā un 22 minūtēs ar 2:6, 4:6 zaudēja Karolīnai Vozņacki, Makarovai bija daudz sarežģītāks mačs – 2:38 stundās ar 6:4, 1:6, 7:6(11) pieveikta Andželike Kerbere. Makarova maču pabeidza ar krampjiem, šī iemesla dēļ atsakoties no dažas stundas vēlāk gaidāmās dubultspēlēs.

Ostapenko ar Dabrovski tā tika pie mača pret rezervistēm Curenko un Kičenoku. Tas, protams, bija daudz labāks variants nekā titulētās Makarova/Vesņina, turklāt Curenko neilgi pirms došanās laukumā dubultspēlē uzstājās vienspēļu turnīrā, kur zaudēja savai tautietei Eļinai Svitoļinai.

Teicamo iespēju favorītu vietā sacensties ar vājāku komandu Ostapenko un Dabrovski neizmantoja, kā rezultātā šonedēļ jāiztiek bez ceturtdaļfināla – rezultāta, kas Latvijas un Kanādas duetam izdevās pagājušajā nedēļā Toronto. Šoreiz turnīrs pabeigts ar 105 punktu un 4772,5 dolāru prēmijas iegūšanu.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-17 08:30, pirms 7 gadiem
Abas vienā maisa liekamas!!!

     [+] [-]

, 2017-08-17 11:00, pirms 7 gadiem
Dabrowski kopš uzvaras Maiami māsterā ir pilnīgi sausā. Uzspēlējot ar Aļonu, radās cerība, bet tikai uz 1 turnīru. Var piekrist, abas bēdu māsas

     [+] [-]

, 2017-08-17 11:20, pirms 7 gadiem
Sviests, tajā sieviešu tenisā nekādas stabilitātes nav. Visām līdz Serēnai kā līdz mēnesim.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-17 11:25, pirms 7 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Sviests, tajā sieviešu tenisā nekādas stabilitātes nav. Visām līdz Serēnai kā līdz mēnesim.
*un līdz Serēnas/Vēnusas mēnesim ceļš klāts ar aizliegtiem preperātiem un totāli nekontrolētām ASV tenisa sporta programmām.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-17 11:37, pirms 7 gadiem
Patlaban sieviešu tenisā vienas viduvējības un jebkurā turnīrā, ieskaitot Grand Slam, var kādu reizi cūkas laime trāpīties jebkurai.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-17 12:16, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Patlaban sieviešu tenisā vienas viduvējības un jebkurā turnīrā, ieskaitot Grand Slam, var kādu reizi cūkas laime trāpīties jebkurai.
Tās tavas viduvējības ir top 20 pasaulē. Un tu vispār saproti ko nozīmē vārds viduvējība? Un kāda mežonīga konkurence valda tenisā? Un cik grūti ir un ko tas vispār prasa - tikt tik augstu - tajā top 20? A tu te tādus pretīgus vārdus lieto. Un kas tu pats esi? Tu noteikti pat viduvējība neesi bet kaut kur zem - ar šādu pretīgu attieksmi pret divām LV meitenēm kas ir pasaules vadošo pulkā. Un cūkas laime - uzvarēt GS var jebkura, kā tad, lielais tenisa lielpratējs, ha-ha ... Kā tad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-17 12:48, pirms 7 gadiem
> edviins straume
Ko lai šādam cilvēciņam atbild , kurš prot tik zākāties?!
Jā, tiešām esmu tenisa speciālists, esmu tiesājis pat starptautiskus mačus, redzējis kā spēlē tenisa zvaigznes un arī pats spēlējis.
Jāpriecājas par mūsu sportistu sasniegumiem, bet jābūt objektīviem.
Iekļūt jau 100 ir liels saniegums, bet patlaban sieviešu elitē nav spilgtu personību, ir vienkārši labas spēlētājas un es piekrītu belo31, ka Aļonai Parīzē uzspīdēja milzīga haļava, un diez vai otreiz kaut kas tāds gadīsies? Viņas arsenāls ir ļoti trūcīgs,serve nekāda! Varbūt progresēs, bet pašreizējais līmenis ir diezgan viduvējs. Patlaban nav Serenas, Štefijas Grāfas, Hingisas, citu bijušo čempionu līmeņa spēlētājas. Arī Azarenkas un Šarapovas līmenis , kad bija labā formā bija klasi augstāks.
Ar tādu kļūdu skaitu, milzīgu nestabilitāti , kad no 0-4, 1-5, zaudē tenisistes, kā tas notiek patlaban un ne tikai ar Aļonu, bet arī citām, nekāds superlīmenis tas nav.
Kerbere, Svitoļina, Halepa, Mugurusa, Pliškova, Kvitova. . .ir vienkārši labas spēlētājas, bet ne zvaigznes, bet mūsu Nastja un Aļona ir vēl dažus soļus tālāk.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-17 13:02, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: > edviins straume
Ko lai šādam cilvēciņam atbild , kurš prot tik zākāties?!
Jā, tiešām esmu tenisa speciālists, esmu tiesājis pat starptautiskus mačus, redzējis kā spēlē tenisa zvaigznes un arī pats spēlējis.
Jāpriecājas par mūsu sportistu sasniegumiem, bet jābūt objektīviem.
Iekļūt jau 100 ir liels saniegums, bet patlaban sieviešu elitē nav spilgtu personību, ir vienkārši labas spēlētājas un es piekrītu belo31, ka Aļonai Parīzē uzspīdēja milzīga haļava, un diez vai otreiz kaut kas tāds gadīsies? Viņas arsenāls ir ļoti trūcīgs,serve nekāda! Varbūt progresēs, bet pašreizējais līmenis ir diezgan viduvējs. Patlaban nav Serenas, Štefijas Grāfas, Hingisas, citu bijušo čempionu līmeņa spēlētājas. Arī Azarenkas un Šarapovas līmenis , kad bija labā formā bija klasi augstāks.
Ar tādu kļūdu skaitu, milzīgu nestabilitāti , kad no 0-4, 1-5, zaudē tenisistes, kā tas notiek patlaban un ne tikai ar Aļonu, bet arī citām, nekāds superlīmenis tas nav.
Kerbere, Svitoļina, Halepa, Mugurusa, Pliškova, Kvitova. . .ir vienkārši labas spēlētājas, bet ne zvaigznes, bet mūsu Nastja un Aļona ir vēl dažus soļus tālāk.
Ja jau tu esi tāds tenisa speciālists - tad tev ir jābūt labi zināmam faktam ka sieviešu teniss mums nekad tādā līmenī kā tagad - divas spēlētājas pasaules top 20, uzvarēts GS turnīrs, nekad nav bijis. Un tieši tagad ir jābauda mirklis un jāpriecājas par to kas mums ir, nevis jāzākājas un jānodarbojas ar nolikšanu. Jo man liekas tu tieši to darīji un man tas uzsita asinis. Un vari domāt ko gribi - bet, piemēram, man Kvitova ir un būs zvaigzne neatkarīgi no viņas pašreizējās vietas rangā un rezultātiem dotajā momentā. Un kāpēc, piemēram, Mugurusa nav zvaigzne? Ir. Visu jau nevajag tenisā mērīt ar māsām Viljamsām vai Grāfu. Tas vienkārši nav objektīvs skatījums.

     [+] [-]

, 2017-08-17 13:48, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Ja jau tu esi tāds tenisa speciālists - tad tev ir jābūt labi zināmam faktam ka sieviešu teniss mums nekad tādā līmenī kā tagad - divas spēlētājas pasaules top 20, uzvarēts GS turnīrs, nekad nav bijis. Un tieši tagad ir jābauda mirklis un jāpriecājas par to kas mums ir, nevis jāzākājas un jānodarbojas ar nolikšanu. Jo man liekas tu tieši to darīji un man tas uzsita asinis. Un vari domāt ko gribi - bet, piemēram, man Kvitova ir un būs zvaigzne neatkarīgi no viņas pašreizējās vietas rangā un rezultātiem dotajā momentā. Un kāpēc, piemēram, Mugurusa nav zvaigzne? Ir. Visu jau nevajag tenisā mērīt ar māsām Viljamsām vai Grāfu. Tas vienkārši nav objektīvs skatījums.
Cmon, Grand Slam čempione , bez traumām un visu laiku zaudē vājākam spelētājam pirmajās kārtās , sviests kaut kāds.

     [+] [-]

, 2017-08-17 15:52, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Un kāpēc, piemēram, Mugurusa nav zvaigzne? Ir. Visu jau nevajag tenisā mērīt ar māsām Viljamsām vai Grāfu. Tas vienkārši nav objektīvs skatījums.
Kas vainas visam Top 10 vai pat Top 20?

Un augstāk rakstītajam - nevajag jaukt dažādu paaudžu spēlētājas vienā salīdzinājumā. Savādāk sanāk, ka arī Štefija spēlēja tikai pret viduvējībām

P.S. Viljamsas joprojām spēlē un ir viduvējības - viena 9., otra 15. vietā

  +2 [+] [-]

, 2017-08-17 16:36, pirms 7 gadiem
GS čempionāta galvenā balva nav sasniedzama tā pat vien. Atcerēsimies, ka Aļona gāja garāko ceļu līdz tam. Spējas bija tādas pašas kā tagad,tikai enerğija un pārliecība par saviem spēkiem bija lielāka, kā arī, neviens no viņas neko negaidìja, prāts bija mierīgāks. Viņai ir pa spēkam ļoti labs teniss,bet nevajag no viņas gaidīt nepārtrauktus enerğijas un iedvesmas uzplūdus. Vis ir atkarīgs no daudzu apstākļu kopuma. Ar zaudētām spēlēm viņa tak nepazaudē talantu. Viņai vajag dot laiku, lai saprastu kā ir jāspēlē 12.Pasaules raketei. Pašai jācīnās ar sevi, savām domām, pagurumu, dusmām, asarām.Tāds nu ir tas sports.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-17 17:23, pirms 7 gadiem
Flute1 rakstīja: GS čempionāta galvenā balva nav sasniedzama tā pat vien. Atcerēsimies, ka Aļona gāja garāko ceļu līdz tam. Spējas bija tādas pašas kā tagad,tikai enerğija un pārliecība par saviem spēkiem bija lielāka, kā arī, neviens no viņas neko negaidìja, prāts bija mierīgāks. Viņai ir pa spēkam ļoti labs teniss,bet nevajag no viņas gaidīt nepārtrauktus enerğijas un iedvesmas uzplūdus. Vis ir atkarīgs no daudzu apstākļu kopuma. Ar zaudētām spēlēm viņa tak nepazaudē talantu. Viņai vajag dot laiku, lai saprastu kā ir jāspēlē 12.Pasaules raketei. Pašai jācīnās ar sevi, savām domām, pagurumu, dusmām, asarām.Tāds nu ir tas sports.
Pilnīgi piekrītu. Nevis tādu Jāņu Derumu un rudy-Latvija attieksme, kas noliek cilvēkus pie pašām pirmajām neveiksmēm (top-20 cilvēkus pie tam). Nekad neatbalstīšu tādu cilvēku nostāju. Un ja pat Aļona savā karjerā vairs nekad neko neuzvarēs, tad viņa ir un paliks vienīgā GS turnīra uzvarētāja no Latvijas. Un būs tenisa vēsturē. Un tas ir milzīgs sasniegums mazajai Latvijai. Un kas tāds var arī vairs nekad neatkārtoties. Un ja top 20 spēlētājas ir viduvējības tad es vispār nesaprotu ko tas vārds nozīmē. Es domāju ka viduvējība ir ranga 1500 Nr. pozīcija. Kāds te domā savādāk. Lai nu tā būtu.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-17 17:25, pirms 7 gadiem
Es pat domāju, ka Aļonai iespējams ķermenim iestājies enerğijas taupīšanas režīms,ko galva nesaprot un negrib pieņemt. Gara sezons un 2 izcili labi nospēlēti GS turnīri. Tas ir neticami labi. NBA basketbola zvaigznēm arī iet kā pa viļņiem, daudzās spēlēs izcila precizitāte, bet pienāk tādas spēles, kad bumbu metot tieši tā pat kā agrāk tā vienkārši nekrīt iekšā, met kā gribi, nekrīt. Tā nu tas ir.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-17 17:26, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Nevis tādu Jāņu Derumu un rudy-Latvija attieksme, kas noliek cilvēkus pie pašām pirmajām neveiksmēm (top-20 cilvēkus pie tam). Nekad neatbalstīšu tādu cilvēku nostāju. Un ja pat Aļona savā karjerā vairs nekad neko neuzvarēs, tad viņa ir un paliks vienīgā GS turnīra uzvarētāja no Latvijas. Un būs tenisa vēsturē. Un tas ir milzīgs sasniegums mazajai Latvijai. Un kas tāds var arī vairs nekad neatkārtoties. Un ja top 20 spēlētājas ir viduvējības tad es vispār nesaprotu ko tas vārds nozīmē. Es domāju ka viduvējība ir ranga 1500 Nr. pozīcija. Kāds te domā savādāk. Lai nu tā būtu.
Bet viņa jau uz 1500 vietu arī nokritīs ja šitā spēlēs Kkāds hipokrāts vnk

     [+] [-]

, 2017-08-17 18:23, pirms 7 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Bet viņa jau uz 1500 vietu arī nokritīs ja šitā spēlēs Kkāds hipokrāts vnk
Nokritīs, nokritīs , kā tad. Ha-ha ... Drīzāk tev bikses pašam nokritīs. Īpaši gudrs jau neesi - https://lv.wikipedia.org/wiki/Hipok... - kāds šim ar tenisu un apskatāmo tēmu sakars - tu vispār man to vari paskaidrot? Tu pats sajēdz ko tu šeit raksti?

     [+] [-]

, 2017-08-18 10:39, pirms 7 gadiem
Nezinu kāpēc tik nikni viens otrs.
Bat ir dažāda līmeņa spēlētāji visās sporta spēlēs. Ir tā saucamās zvaigznes un ir labi, pat ļoti izcili spēlētāji.
Tenisā večiem zvaigznes ir Federers, Nadals, Džokovičš, Marejss, varbūt Vavrinka?'Tālāk jau ir vienkārši ļabi, ļoti labi spēlētāji.
Dāmām patlaban nav neviena zvaigzne, nezinu kā būs ar Serenu, vai viņa atgriezīsies?
Basketbolā Latvijai ir viena zvaigzne Porziņģis, hokejā šobrīd nav neviena, bet NHL Krosbijs, Ovečkins un vēl vairāki. . .
Futbolā Messi, Neimārs, Ronaldu, uzskatu ka ari Bufons, kaut vārtsargus bieži nepelnīti aizmirst.