Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2961, Did:0, useCase: 3

Ostapenko Dohas 1/8 finālu sāk ar 0:6 un piekāpjas arī otrajā setā

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Ostapenko Dohas 1/8 finālu sāk ar 0:6 un piekāpjas arī otrajā setā
Aļona Ostapenko. Foto: EPA/Scanpix

Kataras galvaspilsētā Dohā turpinās "WTA 1000" turnīrs uz cietā seguma. Latvijas tenisa līdere Aļona Ostapenko šovakar 1/8 finālā piekāpās pieredzējušajai Viktorijai Azarenkai - 0:6, 3:6.

# Galvenajā stadionā spēkojās Baltijas pirmais numurs Aļona Ostapenko (WTA 11.) un kādreizējā pasaules ranga līdere Viktorija Azarenka (#31), kurai šovasar apritēs 35 gadi.

Mača sākumā Latvijas tenisiste pieļāva trīs dubultkļūdas (40-A) un izsita autā (0:2). Ceturtajā geimā Ostapenko finišēja ar dubultkļūdu (0:4). Ostapenko atspēlēja trīs setbumbas, bet ne ceturto - 0:6.

→ → Nākamā seta sākumā Ostapenko neizmantoja trīs breika iespējas, bet pēc tam pirmoreiz uzvarēja geimā (1:1), nosvinot ar "Come On" un roku vicināšanu. Piektajā geimā Ostapenko neizmantoja divas breikbumbas (2:3) un tad devās medicīniskajā pārtraukumā. Latvijas tenisiste atgriezās un aizservēja līdz 3:3. Turpinājumā rezultāts kļuva 3:4, bet tad Ostapenko nenoturēja servi - 3:5. Otrajā setā zaudējums ar 3:6.

Spēles statistika

OstapenkoAzarenka
Eisi16
Dubultkļūdas83
1. serve61%76%
Punkti pēc 1. serves55% (21/38)71% (34/48)
Punkti pēc 2. serves38% (9/24)47% (7/15)
Tīri uzvarētās izspēles2519
Nepiespiestās kļūdas4920
Breikbumbas0/54/8
Punkti5273

Savstarpējo spēļu bilance tagad ir 0-5.

Ostapenko ir 10-11 karjeras bilance (tostarp 8-4 kopš pērnā maija vidus) pret tā saucamajām neitrālajām tenisistēm.

Ostapenko sezonas bilance ir 14-3. Visi trīs zaudējumi pret Azarenku.

Ja izdotos tikt tālāk, 1/4 finālā pretī stātos poliete Iga Švjonteka (#1), pret kuru Latvijas tenisistei ir 4-0 bilance.

Par 1/8 finālu pienākas 36 454 ASV dolāru naudas balva un 120 punkti rangam.

Jaunākajā pasaules rangā Ostapenko pakāpsies uz devīto vietu.

Izmantotie resursi:
wtatennis.com

  +1 [+] [-]

, 2024-02-15 09:05, pirms 9 mēnešiem
Savulaik kolhoza reptīlis bija pirmais sarakstā..un tik pat pretīgs...

  -3 [+] [-]

, 2024-02-15 09:20, pirms 9 mēnešiem
Rekords: 1.setā 7 dubulkļūdas. Uzvesties pieklājgi arī nemāk. Azarenko bija jāparāda ,ka Aļonai tikšs pauris.

  +2 [+] [-]

, 2024-02-15 09:35, pirms 9 mēnešiem
Pieļauju, ka kādreizējā 538.veču rakete armēņu izcelsmes francūzis treniņos ar Azarenku spēlē līdzīgā stilā kā Aļona, secīgi, Azarenka ļoti labi lasa un jūt Aļonas tenisu...

  +2 [+] [-]

, 2024-02-15 10:21, pirms 9 mēnešiem
Neko darīt,jāpārdomā notikušais un jāizdara pareizie secinājumi.Būs daudz svarīgākas spēles un tajās šādi spēlēt nevajadzētu.

  +2 [+] [-]

, 2024-02-15 13:10, pirms 9 mēnešiem
Zaļknābis23 rakstīja: Tu neko no tenisa nesaproti. Tiesneši nedrīkst pa savam prātam neko ieskaitīt. Viņiem ir pienākums punktus piešķirt tikai, kā to paredz tenisa noteikumi. Un pēc tenisa noteikumiem Jeļena Ostapenko šo maču uzvarēja, jo tavai zināšanai, klaun, punkti ir jāpiešķir tiem tenisistiem, kuri tos punktus ir guvuši un tu zaudē punktu vienīgi tad, ja tava bumbiņa pamet laukumu pilnībā vai arī ja tava bumbiņa ielido tīklā. Ņemot vērā to, ka Ostapenko bija ļoti labā sportiskajā formā, man nešķiet ticami, ka Ostapenko varēja tik daudzas kļūdas pieļaut. Līdz ar to sanāk, ka man ir taisnība, ka tiesnesis bija korumpēts un netaisnīgs pret Ostapenko.
Tiesnesis ir Kremļa aģents !

     [+] [-]

, 2024-02-15 13:18, pirms 9 mēnešiem
maaris57 rakstīja: Neko darīt,jāpārdomā notikušais un jāizdara pareizie secinājumi.Būs daudz svarīgākas spēles un tajās šādi spēlēt nevajadzētu.
Tiesneši nedrīkst šādā veidā mačus tiesāt. Viņi nedrīkst visus punktus tikai vienam tenisistam piešķirt.

     [+] [-]

, 2024-02-15 13:19, pirms 9 mēnešiem
Sportaentuziasts50 rakstīja: Rekords: 1.setā 7 dubulkļūdas. Uzvesties pieklājgi arī nemāk. Azarenko bija jāparāda ,ka Aļonai tikšs pauris.
Un tās visas bija tizlā tiesneša izdomātas.

     [+] [-]

, 2024-02-15 13:29, pirms 9 mēnešiem
Zaļknābis joptv. Noskaties spēli un būs tev ticami. 😂😂😂

     [+] [-]

, 2024-02-15 13:34, pirms 9 mēnešiem
Šlakatvāvere rakstīja: Zaļknābis joptv. Noskaties spēli un būs tev ticami. 😂😂😂
Tātad, Ostapenko sitieni pa gala līniju, pa serves kortiem, pa serves līnijām un pa "No Man's Land" kortu ir auts un Azarenkas sitieni pa turieni ir iekšā, ja? Tu pats vispār saproti, ka Tu runā pilnīgākās aplamības?

     [+] [-]

, 2024-02-15 13:54, pirms 9 mēnešiem
Zaļknābis23 rakstīja: Tātad, Ostapenko sitieni pa gala līniju, pa serves kortiem, pa serves līnijām un pa "No Man's Land" kortu ir auts un Azarenkas sitieni pa turieni ir iekšā, ja? Tu pats vispār saproti, ka Tu runā pilnīgākās aplamības?
Tak Einār, vecozēn, nomierinies! Tu spēj uzrakstīt daudz sakarīgākus tekstus, kad nav jāpiemin tiesneši, jo Tev uzreiz aiziet širmis ciet, kad kāda no mūsējām zaudē! Pat youtube wta kanālā pie Taviem komentāriem cilvēki iesmej un sauctevi par konspirātoru, nemaz nesāksim runāt par Taviem youtube kanāliem, ko Tu velti tenisa tiesnešiem! Einār - pietiek! Zaudējums ir zaudējums, tā ir dzīves sastāvdaļa, visus nevar uzvarēt un jāmācas no pieļautajām kļūdām. Tas arī viss

     [+] [-]

, 2024-02-15 14:03, pirms 9 mēnešiem
Einār, izskaidro lūdzu šo -Y'all who are saying that Ostapenko have poor attitude and poor sportsmanship know nothing about tennis. Ostapenko's reactions to her defeats is completely normal and very human thing. I would like to see you all try to live like Ostapenko. Play proffesional tennis tournaments and not get frustrated for something and not to take MTOs. Only after y'all did that, don't come back to me crying in embarrassment for your own idiocy and delusions.

     [+] [-]

, 2024-02-15 14:05, pirms 9 mēnešiem
Tu esi diezgan atpazīstama persona tajā kanālā, jo viens komentētājs atstāja šadu komentāru - Jelena hits it to the outside of the tramlines. Einars complains about fraudulent judging. Haven't seen the clown commenting for a while, actually...

     [+] [-]

, 2024-02-15 14:09, pirms 9 mēnešiem
Einār, es uzdūros uz Tava līdzinieka komentāru -
@RAHULSINGH-hh6pb
8 hours ago
Totally fixed tournament WTA and also mens tennis
Here winner is already decided
And they all are paid actors

One sided match 😂😂😂😂😂 totally boring😂

     [+] [-]

, 2024-02-15 14:56, pirms 9 mēnešiem
SlickRick rakstīja: Tak Einār, vecozēn, nomierinies! Tu spēj uzrakstīt daudz sakarīgākus tekstus, kad nav jāpiemin tiesneši, jo Tev uzreiz aiziet širmis ciet, kad kāda no mūsējām zaudē! Pat youtube wta kanālā pie Taviem komentāriem cilvēki iesmej un sauctevi par konspirātoru, nemaz nesāksim runāt par Taviem youtube kanāliem, ko Tu velti tenisa tiesnešiem! Einār - pietiek! Zaudējums ir zaudējums, tā ir dzīves sastāvdaļa, visus nevar uzvarēt un jāmācas no pieļautajām kļūdām. Tas arī viss
Tas, tikai pierāda to, ka jūs visi esat muļķi un neizglītoti cilvēki. Jā zaudējums ir dzīves sastāvdaļa un visus nav iespējams uzveikt, bet arī slikti tiesneši arī eksistē. Šo maču Ostapenko zaudēja dēļ tiesneša tizluma un nekompetences. Kā Tu redzi, tagad Ostapenko ir tik augstā līmenī, ka tikai tiesnešu stulbums var neļaut viņai uzvarēt turnīrus.

     [+] [-]

, 2024-02-15 15:01, pirms 9 mēnešiem
SlickRick rakstīja: Einār, izskaidro lūdzu šo -Y'all who are saying that Ostapenko have poor attitude and poor sportsmanship know nothing about tennis. Ostapenko's reactions to her defeats is completely normal and very human thing. I would like to see you all try to live like Ostapenko. Play proffesional tennis tournaments and not get frustrated for something and not to take MTOs. Only after y'all did that, don't come back to me crying in embarrassment for your own idiocy and delusions.
Es ar to domāju to, ka Ostapenko reakcijas uz viņas zaudējumiem ir pilnīgi normāla lieta. Es vienkārši esmu ievērojis, ka daudzi YouTube lietotāji ļoti nepamatoti kritizē mūsu tenisisti Jeļenu Ostapenko. Es vienkārši viņiem ieteicu pašiem pamēģināt profesionāli uzspēlēt tenisu uz gadu bez vajadzības ņemt medicīniskos pārtraukumus un nenervozēt.

     [+] [-]

, 2024-02-15 15:07, pirms 9 mēnešiem
SlickRick rakstīja: Einār, es uzdūros uz Tava līdzinieka komentāru -
@RAHULSINGH-hh6pb
8 hours ago
Totally fixed tournament WTA and also mens tennis
Here winner is already decided
And they all are paid actors

One sided match 😂😂😂😂😂 totally boring😂
Neesi ievērojis, to, ka Ostapenko zaudē tikai Azarenkai un vienmēr 3. kārtā? Tas, ka viņai nav problēmas uzveikt jebkuru citu pretinieci un nekādi neizdodas uzveikt Azarenku pierāda to, ka tiesneši negrib lai Ostapenko uzveiktu Azarenku. Tiesneši vienkārši ir netaisnīgi pret Ostapenko un tas arī ir viss.

     [+] [-]

, 2024-02-15 20:01, pirms 9 mēnešiem
Zaļknābis23 rakstīja: Neesi ievērojis, to, ka Ostapenko zaudē tikai Azarenkai un vienmēr 3. kārtā? Tas, ka viņai nav problēmas uzveikt jebkuru citu pretinieci un nekādi neizdodas uzveikt Azarenku pierāda to, ka tiesneši negrib lai Ostapenko uzveiktu Azarenku. Tiesneši vienkārši ir netaisnīgi pret Ostapenko un tas arī ir viss.
Zaudē TIKAI Azarenkai... Pagaidām jā! Šaubos, ka Azarenka būs vienīgā spēlētāja, kas var uzveikt Ostapenko, tāpēc lieki te vairs kaut ko piebilst. Kādēļ Tev šķiet, ka tiesneši negrib, lai Ostapenko uzvar Azarenku? Viņiem ir sarunātas spēles, lai Ostapenko padotos un tādējādi Azarenka ietu tālāk? Muļķības!!! Un kādā veidā tiesneši ir netaisnīgi pret viņu, ja viņas bilance šogad, neskaitot Azarenkas mačus ir 14-0? Pats sevi noraki ar to teikumu!

     [+] [-]

, 2024-02-15 20:08, pirms 9 mēnešiem
Zaļknābis23 rakstīja: Es ar to domāju to, ka Ostapenko reakcijas uz viņas zaudējumiem ir pilnīgi normāla lieta. Es vienkārši esmu ievērojis, ka daudzi YouTube lietotāji ļoti nepamatoti kritizē mūsu tenisisti Jeļenu Ostapenko. Es vienkārši viņiem ieteicu pašiem pamēģināt profesionāli uzspēlēt tenisu uz gadu bez vajadzības ņemt medicīniskos pārtraukumus un nenervozēt.
Nepamatoti??Nu gan, Einār! Ostja pati atteicās no rokasspiediena, bet gan izvēlējās raketes atsveicināšanos uz kuru Azarenka reaģēja noliegoši vai pat pilnībā noignorēja tās muļķības no viņas puses! Tu jau kā tenisa eksperts un viszinis drošvien esi ievērojis, kad Ostapenko uzvar, viņa smaidīga iet pie tīkla un paspiež roku vai pat apskauj savu pretinieci, bet kad zaudē, tad iedod knapu rokasspiedienu! Ostapenko pretinieces zaudējumos neatsakās no apskaušanās un labu vārdu novēlēšanas! Ostapenko pēc katra zaudējuma grib tikt pēc iespējas ātrāk prom no tenisa laukuma!

     [+] [-]

, 2024-02-15 20:09, pirms 9 mēnešiem
Zaļknābis23 rakstīja: Tas, tikai pierāda to, ka jūs visi esat muļķi un neizglītoti cilvēki. Jā zaudējums ir dzīves sastāvdaļa un visus nav iespējams uzveikt, bet arī slikti tiesneši arī eksistē. Šo maču Ostapenko zaudēja dēļ tiesneša tizluma un nekompetences. Kā Tu redzi, tagad Ostapenko ir tik augstā līmenī, ka tikai tiesnešu stulbums var neļaut viņai uzvarēt turnīrus.
Einār, es vēlos noskaidrot tos, pēc Tavām domām, sliktos tiesnešus! Nosauc viņa pilnos vārdus un uzvārdus! Kur un kad dzimuši + cik ilgi viņi tiesā profesionālajā tūrē!

     [+] [-]

, 2024-02-16 12:26, pirms 9 mēnešiem
SlickRick rakstīja: Nepamatoti??Nu gan, Einār! Ostja pati atteicās no rokasspiediena, bet gan izvēlējās raketes atsveicināšanos uz kuru Azarenka reaģēja noliegoši vai pat pilnībā noignorēja tās muļķības no viņas puses! Tu jau kā tenisa eksperts un viszinis drošvien esi ievērojis, kad Ostapenko uzvar, viņa smaidīga iet pie tīkla un paspiež roku vai pat apskauj savu pretinieci, bet kad zaudē, tad iedod knapu rokasspiedienu! Ostapenko pretinieces zaudējumos neatsakās no apskaušanās un labu vārdu novēlēšanas! Ostapenko pēc katra zaudējuma grib tikt pēc iespējas ātrāk prom no tenisa laukuma!
Tas nenozīmē ka viņa ir slikta tenisiste. Viņai vienkārši bija slikts noskaņojums un tas arī ir viss. Viņas noskaņojumu izbojāja tiesneša negodīgie lēmumi un debīlie skatītāji. Visādas šitādas runas, ka viņa ir slikta tenisiste tikai tāpēc ka viņa paņem medicīnisko pārtraukumu, pastrīdās ar tiesnešiem vai arī nolamājas ir nepamatotas un debīlas. Teniss ir tāds sports, kur Tev būs jānervozē. Tas nav tik vienkārši, kā Tu domā. Ja jau Tu esi tik gudrs, pats pamēģini uzspēlēt tenisu profesionāli bez emocijām un bez vajadzības ņemt medicīniskos pārtraukumus.

     [+] [-]

, 2024-02-16 12:32, pirms 9 mēnešiem
SlickRick rakstīja: Zaudē TIKAI Azarenkai... Pagaidām jā! Šaubos, ka Azarenka būs vienīgā spēlētāja, kas var uzveikt Ostapenko, tāpēc lieki te vairs kaut ko piebilst. Kādēļ Tev šķiet, ka tiesneši negrib, lai Ostapenko uzvar Azarenku? Viņiem ir sarunātas spēles, lai Ostapenko padotos un tādējādi Azarenka ietu tālāk? Muļķības!!! Un kādā veidā tiesneši ir netaisnīgi pret viņu, ja viņas bilance šogad, neskaitot Azarenkas mačus ir 14-0? Pats sevi noraki ar to teikumu!
Ja nebūtu viņai visu laiku bijis jāspēlē pret Azarenku, būtu 17:0 vai arī pat vēl labāka bilance bijusi šosezon. Iga Švjonteka gan sagrāva Azarenku lupatās 6:4 un 6:0. Tas tāpēc ka Igas maču pret Azarenku tiesāja saprātīgs tiesnesis ar smadzenēm. Tiesnesis, kurš nepieņēma nepamatotus lēmumus. Tiesneši Aļonas Ostapenko mačos pret Azarenku ir netaisnīgi pret Ostapenko. Tas ir acīmredzams.

     [+] [-]

, 2024-02-16 13:54, pirms 9 mēnešiem
Zaļknābis23 rakstīja: Tas nenozīmē ka viņa ir slikta tenisiste. Viņai vienkārši bija slikts noskaņojums un tas arī ir viss. Viņas noskaņojumu izbojāja tiesneša negodīgie lēmumi un debīlie skatītāji. Visādas šitādas runas, ka viņa ir slikta tenisiste tikai tāpēc ka viņa paņem medicīnisko pārtraukumu, pastrīdās ar tiesnešiem vai arī nolamājas ir nepamatotas un debīlas. Teniss ir tāds sports, kur Tev būs jānervozē. Tas nav tik vienkārši, kā Tu domā. Ja jau Tu esi tik gudrs, pats pamēģini uzspēlēt tenisu profesionāli bez emocijām un bez vajadzības ņemt medicīniskos pārtraukumus.
Einār, es to visu ļoti labi saprotu, par ko Tu runā! Protams, neesmu profesionāls, bet amatieris! Starpcitu, šodien sanāca uzspēlēt tenisa maču un debīlā veidā uzšāvu sev pa pieri ar raketes galvu, cenšoties atsist atpakaļ lob sitienu! Nekādu medicīnisko es neņēmu, jo tādas opcijas vienkārši nav un turpināju spēlēt.

     [+] [-]

, 2024-02-16 14:00, pirms 9 mēnešiem
Zaļknābis23 rakstīja: Ja nebūtu viņai visu laiku bijis jāspēlē pret Azarenku, būtu 17:0 vai arī pat vēl labāka bilance bijusi šosezon. Iga Švjonteka gan sagrāva Azarenku lupatās 6:4 un 6:0. Tas tāpēc ka Igas maču pret Azarenku tiesāja saprātīgs tiesnesis ar smadzenēm. Tiesnesis, kurš nepieņēma nepamatotus lēmumus. Tiesneši Aļonas Ostapenko mačos pret Azarenku ir netaisnīgi pret Ostapenko. Tas ir acīmredzams.
Labi, viss pietiek Einār! Tiesneši pie nekā nav vainīgi (konkrēti, Aļonas mačā) bet ir bijuši tādi gadījumi, kur viņi gan ir pieļāvuši strīdīgas epizodēs milzīgas kļūdas un viņi var tikt sveikā cauri! Ne tur ko supervisor var izmainīt, ne pats tiesnes atzīt savu rupjo kļūdu! Ir tādi gadījumi, bet Aļonas mači pēdējā laikā ir tiesāti vienkārši lieliski! Atslābsti!

     [+] [-]

, 2024-02-16 14:02, pirms 9 mēnešiem
Einār, es vēl joprojām gaidu tos slikto tiesnešu vārdus un uzvārdu + dzimšanas gadu un dzimšanas vietu! Ja zini arī vārdus līnij tiesnešiem, tad droši raksti!

     [+] [-]

, 2024-02-16 18:30, pirms 9 mēnešiem
SlickRick rakstīja: Einār, es to visu ļoti labi saprotu, par ko Tu runā! Protams, neesmu profesionāls, bet amatieris! Starpcitu, šodien sanāca uzspēlēt tenisa maču un debīlā veidā uzšāvu sev pa pieri ar raketes galvu, cenšoties atsist atpakaļ lob sitienu! Nekādu medicīnisko es neņēmu, jo tādas opcijas vienkārši nav un turpināju spēlēt.
Salīdzināji arī. Profesionālais teniss un amatieru teniss ir divi krasi atšķirīgi līmeņi. Profesionālais teniss ir krietni smagāks un psiholoģiski sarežģītāks par amatieru tenisu. Profesionālajā tenisā ir krietni vien lielāka iespējamība savainoties. Pamēģini uzspēlēt tenisu profesionāli un Tu redzēsi to milzīgo atšķirību līmeņos.

     [+] [-]

, 2024-02-16 20:39, pirms 9 mēnešiem
Zaļknābis23 rakstīja: Salīdzināji arī. Profesionālais teniss un amatieru teniss ir divi krasi atšķirīgi līmeņi. Profesionālais teniss ir krietni smagāks un psiholoģiski sarežģītāks par amatieru tenisu. Profesionālajā tenisā ir krietni vien lielāka iespējamība savainoties. Pamēģini uzspēlēt tenisu profesionāli un Tu redzēsi to milzīgo atšķirību līmeņos.
Neko nesalīdzināju! Man nav ko meklēt profesionālajos! Kāda jēga man spēlēt mačos, kur es zaudēšu 0:6 0:6? Gudrītis! Bet par visu pārējo - piekrītu!

     [+] [-]

, 2024-02-16 20:42, pirms 9 mēnešiem
Es gaidu tienešu vārdus! Ja nebūs - neeksistē sliktu tiesnešu

     [+] [-]

, 2024-02-16 22:34, pirms 9 mēnešiem
SlickRick rakstīja: Neko nesalīdzināju! Man nav ko meklēt profesionālajos! Kāda jēga man spēlēt mačos, kur es zaudēšu 0:6 0:6? Gudrītis! Bet par visu pārējo - piekrītu!
Es vienkārši saku, ka profesionālais līmenis tenisā ir krietni smagāks par amatieru līmeni.

     [+] [-]

, 2024-02-16 22:35, pirms 9 mēnešiem
SlickRick rakstīja: Es gaidu tienešu vārdus! Ja nebūs - neeksistē sliktu tiesnešu
Tak praktiski visi tiesneši izņemot seksīgo Sesīliju Alberti ir draņķīgi.