Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource373 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource373), Fid:289, Did:0, useCase: 3

LIVE: "Lielā saruna" ar Māri Baldonieku

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Sportacentrs.com ceturtdien, 7. janvārī, plkst. 19:00 piedāvās tiešraidē noskatīties ''Lielo sarunu'' ar Latvijas Hokeja Federācijas ģenerālsekretāru Māri Baldonieku.

Latvijas U-20 izlase pabeigusi pasaules čempionātu Kanādā. Aiz kalniem nav Vankūveras olimpiāde un arī pasaules čempionāts pieaugušo izlasei. Šie būs daži no tematiem, kas tiks apspriesti sarunas laikā.

Lai arī sākotnēji bija paredzēta saruna ar LHF prezidentu Kirovu Lipmanu, prezidenta kungs tomēr nevarēs ierasties darīšanu dēļ, tāpēc studijā aicināsim ;HF ģenerālsekretāru Māri Baldonieku. Sportacentrs.com lietotāji sev interesējošos jautājumus Baldoniekam var uzdot zem šī raksta komentāru sadaļā. Šāda iespēja būs arī tiešraides laikā.

Ar Māri Baldonieku sarunāsies Valdis Bērziņš.

 +16 [+] [-]

, 2010-01-05 11:56, pirms 15 gadiem
Nu esat apmierinats ar rezultatu U-20 cempionata? (Ari finansiala ziņā)

 +22 [+] [-]

, 2010-01-05 12:03, pirms 15 gadiem
Kirov, nopērc man kredītu telefonam, gribu SA+ nopirkt

  +6 [+] [-]

, 2010-01-05 12:08, pirms 15 gadiem
1)Nedomāju, ka Latvija var nodrošināt ar resursiem kādus 6 profesionālus klubus, kas būtu priekšnosacījums normālai līgai.
Kā jūs domājat, vai varētu būt iespējams tāds variants, ka tiek izveidota jauna līga, kurā spēlē kādi 4 Latvijas klubi (LM, Daugavpils, RDj, Ogre) un klāt nāk klubi no Lietuvas, Igaunijas, varbūt Kaļeņingradas (vismaz pa vienam) un Polijas? Vai poļi būtu ieinteresēti?
2) Kas notiek ar hokeju Ventspilī, Valmierā. Tur ir ledus halles, iedzīvotāju arī pietiekami. Varbūt trūkst treneru? Ko federācija var darīt? Varbūt nostūtīt labus trenerus no Rīgas uz turieni?
Slēpts komentārs: gengsta10
Slēpts komentārs: Lekavaljērs

  +1 [+] [-]

, 2010-01-05 12:14, pirms 15 gadiem
lvhockey rakstīja: 1)Nedomāju, ka Latvija var nodrošināt ar resursiem kādus 6 profesionālus klubus, kas būtu priekšnosacījums normālai līgai.
Kā jūs domājat, vai varētu būt iespējams tāds variants, ka tiek izveidota jauna līga, kurā spēlē kādi 4 Latvijas klubi (LM, Daugavpils, RDj, Ogre) un klāt nāk klubi no Lietuvas, Igaunijas, varbūt Kaļeņingradas (vismaz pa vienam) un Polijas? Vai poļi būtu ieinteresēti?
2) Kas notiek ar hokeju Ventspilī, Valmierā. Tur ir ledus halles, iedzīvotāju arī pietiekami. Varbūt trūkst treneru? Ko federācija var darīt? Varbūt nostūtīt labus trenerus no Rīgas uz turieni?
aizmirsti par Poliju - viņiem mēs neesam vajadzīgi. Savukārt, igauņi šogad vispār tikai 3 komandas priekš sava čempja sagrabināja - lai spēlētu ārpus Eesti zemes viņiem naudas nav... savukārt, Lietuvā ir viena Enerģija un šie jau pie mums spēlē.
Slēpts komentārs: eDzuliC

 +14 [+] [-]

, 2010-01-05 12:22, pirms 15 gadiem
. ';

 +11 [+] [-]

, 2010-01-05 12:26, pirms 15 gadiem
eDzuliC rakstīja: Kirov- vai neesi domājis , ka beidzot ir laiks aiziet?

2) Pasaki godīgi, kpc Irbi olimpiskajās spēlēs nevarēja/negribēja sazvanīt?
Kāpēc Kirovam OS laikā būtu bijis Irbi jātraucē?? (Turīnas, Soltleiksitijas?)

     [+] [-]

, 2010-01-05 12:28, pirms 15 gadiem
Chikotilo rakstīja: Kirov, nopērc man kredītu telefonam, gribu SA+ nopirkt
Tu smejies vins nevar izlases menedzerus un vadibu ar kreditu apgadat vins vel nems un Tev pirks

  +5 [+] [-]

, 2010-01-05 12:36, pirms 15 gadiem
Jautājums:

kad tiks sākts plānots Latvijas čempionāts 2010/2011.g. sezonai un kādas ir iespējamais turnīra formāts un dalībnieku skaits. Un vai Latvijas komandas atkal piedalīsies BAČ turnīrā. Ja jā, tad cik un kādos līmeņos?
Un vēl: vai nākamgad Latvijā izdosies noorganizēt U20 komandu Latvijas čempionātu?

  +1 [+] [-]

, 2010-01-05 12:39, pirms 15 gadiem
Nu tad jaruna par vinja bandita gaitam Pardaugava, tagadejo "biznesu" Slovakija, naudas izkrapsanu no Latvijas valsts. Par hokeju ar vinju runat ir bezjega...

  +7 [+] [-]

, 2010-01-05 12:41, pirms 15 gadiem
Kad federācija varētu prezentēt savu redzējumu hokeja attīstībai Latvijā nu piemēram uz 10 gadiem.
Tādu pamatīgāku, nevis uz 2-3 lapām. Tādu, kurā mēs varētu redzēt kā attīstīsies bērnu, jaunatnes, sieviešu hokejs, kā tiks sakārtots Latvijas čempionāts, kā notiks jauno un esošo treneru apmācība un sertifikācija, kā federācija organizēs darbu ar pašvaldībām un sporta skolām.

     [+] [-]

, 2010-01-05 12:47, pirms 15 gadiem
Lai gan neadekvāts jautājums, bet kad pie LHF stūres būs prezidents, kuram rūp Latvijas hokeja saimniecība?

  +9 [+] [-]

, 2010-01-05 12:48, pirms 15 gadiem
Sveiks Kirov... Tā kā Latvijas junioru hokeju gaida izgāšanās arī U-18 čempionātā, gribētos tomēr uzdot pāris jautājumus par šo tēmu (nu junioru hokejs)
1)vai tiešām tā ir tikai naudas problēma laicīgi uztaisīt junioru izlasēm vismaz nedēļu ilgus atlases "sborus" (Baltkrieviem, kas nebūt neskaitās bagātāka valsts par Latviju tie ir pat vairākkārtēji un divu nedēļu ilgi)
2)zinot U-20 treneru komentārus par čempionātu Elitē, ka pasaulē tādu hokeju nespēlē (citējot Miļunu: Pasaules čempionātā neviena komanda nespēlē kā KHL ar aizsarga aizslidošanu aiz vārtiem un pakāpenisku uzbrukuma iesākšanu...) vai Austrijas turnīra vietā U-18 nebija iespēju vienoties par pāris sparingspēlēm ar Linčopingu (kur spēlē piem. K.Freibergs) vai citu Zviedrijas elites junioru komandu, kuras visas spēlē tādu hokeju, kādu pašlaik spēlē pasaulē.
3)Zinu, ka pat pasapmierinātie Zviedri savā dīķī, lai ūdens pārāk nenostāvētos, sevišķi junioru līmenī liek strādāt dažiem kanādiešu treneriem, vai arī mūsu treneru vidē nevajadzētu līdzīgā veidā iepludināt svaigas asinis?
Paldies, ja atbildēsiet...

 +15 [+] [-]

, 2010-01-05 12:49, pirms 15 gadiem
Cik daudz Latvijas ministru būs Olimpiskajās spēlēs?

  +4 [+] [-]

, 2010-01-05 13:39, pirms 15 gadiem
1) Kādēļ LHF neceļot uz Z.A. lai apskatītu perspektīvos izlases spēlētājus (piem. Kuldu), kā to dara citas valstis?

2) Kādēļ Latvijas izlases treneris nosauc sastāvu, kamēr pārējās valstīs to dara izlases G.M.

3) Kādēļ LHF iet tik švaki ar spēlētāju sazvanīšanu pirms turnīriem?

4) Kad LHF beidzot izgudros ka pasaulē vadošas komandas nespēlē padomju laiku hokeju bet Z.A. stila hokeju? Kad junioru un pieaugušo izlasēm būs treneri no Kanādas, lai var būt izaugsme un cerība nākotnei?

     [+] [-]

, 2010-01-05 13:56, pirms 15 gadiem
maččalkin tu esi pipeļgalva
nenoraksti u- 18 meitene

  +3 [+] [-]

, 2010-01-05 14:02, pirms 15 gadiem
Vai pēc U-20 kaunpilnajiem zaudējumiem tiks izvērtēta situācija un pieņemti lēmumi, lai nekas tāds neatkārtotos. Zaudēt var dažādi - neviens nenoliedz , piemēram, kanādiešu tehnisko un fizisko līmeni. Kāpēc izlasē paņemti tik daudz bailīgi, lēni slidojoši un tikpat lēni domājoši spēlētāji?

  +3 [+] [-]

, 2010-01-05 14:27, pirms 15 gadiem
Jautajums:
1) kas tiks mainits jauniesu un junioru liimenii, lai celtu speletaju izaugsmi, vai tiek plaanots veidot kautko lidzigu junioru turniram, ar savaam 30-40 speeleem sezonaa?
2) vai ir sagaidaami uzlabojumi treneru kursu un kvalifikaacijas celsanas jomaa? Runa ir par gadaa vismaz cetriem pilnvertigiem seminaariem! Ka ari lai motiveetu trenerus to apmekleet, izdariit attieciigas sankcijas no federacijas puses, piemeram, neapmekleejot kursus, zuud kaadas prieksrociibas, vai vispaar licences pagarinaasana!

 +13 [+] [-]

, 2010-01-05 14:36, pirms 15 gadiem
henrijz rakstīja: Jautajums:
...
2) vai ir sagaidaami uzlabojumi treneru kursu un kvalifikaacijas celsanas jomaa? Runa ir par gadaa vismaz cetriem pilnvertigiem seminaariem! Ka ari lai motiveetu trenerus to apmekleet, izdariit attieciigas sankcijas no federacijas puses, piemeram, neapmekleejot kursus, zuud kaadas prieksrociibas, vai vispaar licences pagarinaasana!
izejot no Tava jautājuma - nākamais jautājums: kāpēc Latvijas U20 izlasi vada treneris bez jebkādas licences lhf.lv Manuprāt, jebkuru no Latvijas izlasēm drīkstētu uzticēt tikai trenerim ar A licenci...

     [+] [-]

, 2010-01-05 14:37, pirms 15 gadiem
Abrag - pluss no manis!

     [+] [-]

, 2010-01-05 14:48, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Kāpēc Kirovam OS laikā būtu bijis Irbi jātraucē?? (Turīnas, Soltleiksitijas?)
Ja Tu zinātu ko vairāk par mūsu hokeju, tad zinātu arī tādu gadījumu, kad OS, ka Kirovs ar Kurri nevarēja pēkšņi sazvanīt mūsu v-sargu, lai pateiktu, ka viņš būtu rītdien vārtos , un tā kā tā nenotika, tad vārtos stājas Naumovs

  +2 [+] [-]

, 2010-01-05 14:49, pirms 15 gadiem
Cik ta pa šito būs jāpiķo?

  +2 [+] [-]

, 2010-01-05 14:54, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: izejot no Tava jautājuma - nākamais jautājums: kāpēc Latvijas U20 izlasi vada treneris bez jebkādas licences lhf.lv Manuprāt, jebkuru no Latvijas izlasēm drīkstētu uzticēt tikai trenerim ar A licenci...Paklau, taa ir taisniiba, ka tikai Znarokam no Latvijas treneriem ir A licenze?

  +7 [+] [-]

, 2010-01-05 14:54, pirms 15 gadiem
Kapēc sastāvā Latvijas izlasē nav ieklauts Artūrs Kulda?? Paprasiet Znarokam ja neziniet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-05 15:25, pirms 15 gadiem
neeeeeeeeeeeeeee

  +1 [+] [-]

, 2010-01-05 15:28, pirms 15 gadiem
kegums rakstīja: Paklau, taa ir taisniiba, ka tikai Znarokam no Latvijas treneriem ir A licenze?
lhf.lv: LHF

paskaties linkā

  +2 [+] [-]

, 2010-01-05 15:38, pirms 15 gadiem
Aigars K. nedomaa braukt uz Olimpiadi, gan jau vinam vieta komanda atradisies ja spesit vienoties??? Nebutu jau gruti vinu iekartot par vartsargu Naumova vieta , vai tada gadijuma vins nebus neapmierinats ar speles laiku???

  -1 [+] [-]

, 2010-01-05 15:41, pirms 15 gadiem
gengsta10 rakstīja: Ko tu vēlies Valmierā tā hale uzradās pirms 4-5 gadiem uzreiz jau nebūs rezultātu.
Un Valmierai hokejs ir pie vienas vietas. Daudz vairak redzu bernus ar florbola ekipejumu neka ar hokeja somam.

Kirov, kadel Slovakija (Grindekss)?

  +2 [+] [-]

, 2010-01-05 15:44, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: lhf.lv

paskaties linkā
Paldies par linku!
Neparasti redzēt Ankipānu un Laviņu B kategorijas treneru sarakstā.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-05 15:46, pirms 15 gadiem
polārlācēns rakstīja: Un Valmierai hokejs ir pie vienas vietas. Daudz vairak redzu bernus ar florbola ekipejumu neka ar hokeja somam.

Kirov, kadel Slovakija (Grindekss)?
lai mums letaki slovaku speletaji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-05 15:55, pirms 15 gadiem
Labdien!
Jautājums.

Kapēc hokejs tiek popularizēts tikai Rīgā? Labas tradīcijas ir piemēram Liepājā. Kapēc nevarētu kāda no izlases pārbaudes spēlēm pirms pasaules čempionāta organizēta Liepājā???

  +3 [+] [-]

, 2010-01-05 16:05, pirms 15 gadiem
Kirovam ta seja,liekas ka no plastelina salimeta

  +5 [+] [-]

, 2010-01-05 16:25, pirms 15 gadiem
Būtu korekti, ja arī sporta federāciju vadībā viens cilvēks nevarētu atrasties vairāk par 8 gadiem. LHF pašreiz izskatās pēc arhaiska, uz hokeja stagnāciju vērstu veidojumu. Tur ar slotu būtu jāiet un visi jāizmēž, saliekot vietās cilvēkus, kas ir spējīgi domāt par hokeja nākotni nevis vispār par to nedomāt vai domāt atkarībā no izdevīguma pakāpes!

Latvijas hokeja čempionāts vispār ir apkaunojums, ņemot vērā izlases spēlēšanu A grupā.

  +5 [+] [-]

, 2010-01-05 16:45, pirms 15 gadiem
Cik lielā mērā sponsoru privātās intereses arī turpmāk noteiks izlases sastāvu?

  +2 [+] [-]

, 2010-01-05 17:14, pirms 15 gadiem
Vai taa ir taisniiba, ka Tu liki Znarokam ar Archu shnabi iekapaat, kad vinsh veel Stenlija Cupaa kapaaja?

     [+] [-]

, 2010-01-05 18:05, pirms 15 gadiem
Jautaajums: kaa ir ar ledus halli Jekabpili? vai tieshaam Jus neesat ieintereseets attistiit hokeju pilseetaa ,kur buutu loti daudz hokeja speleetaju, un par hokeju interese buutu milziiga. Paldies! ceru ,ka manu jautaajumu pajautaas!

  -2 [+] [-]

, 2010-01-05 18:12, pirms 15 gadiem
Sveiki!
Lūdzu iepazīties ar kādu komentāru krievu valodā, kas ir saistīts ar U20 izlases komplektāciju PČ-am,
kuru var atrast iekš Sporta avīze +,
Duelis: Vai Latvijas hokeja junioru izlase ir pelnījusi labākus laikus? (48)

vai tā ir taisnība?
vai tāda izlases komplektācija skaitās normāla?
vai tiks pārbaudīti šie fakti?
Ja tā visa ir taisnība, vai kaut kas mainīsies?
Vai kāds par to ir atbildīgs?

Un vēl, jautājums, kāpēc gatavojot izlasi(te domāju lielo izlasi) un ne tikai, vienmēr cenšamies līdzi vilkt spēlētāju, kas tajā iekļauti dēļ iepriekšējos gados iegūtā skaļā vārda, ne gatavības konkrēti pirms vajadzīgā turnīra, tā ir bijis ar Irbi, tā ir ar Naumovu tagad, tā tagad ir ar Ozoliņu(iekš Dinamo)? Kāpēc neuzticamies jaunajiem?

  +1 [+] [-]

, 2010-01-05 18:38, pirms 15 gadiem
Mana lūgšana tika uzklausīta, jav iepriekš biju teicis, lai uzaicina Kiru uz sarunu

     [+] [-]

, 2010-01-05 18:52, pirms 15 gadiem
Kirov kad būs Pasaules čempionāts Latvijā senioriem? Un vai nav doma rīkot U-18 vai U-20 čempi Latvijā nākamo divu gadu laikā?

 +14 [+] [-]

, 2010-01-05 19:18, pirms 15 gadiem
God. Kirov Lipman! Kādu atbalstu LHF sniedz jaunatnes sporta skolām, piemēram Hokeja Skolai "Rīga"?, kas "uz papīra" skaitās Dinamo Juniors rezervju gatavotāja. Varu atbildēt Jūsu vietā, šī skola no LHF nesaņem NEKO. Atšķirībā no Liepājas Metalurga HFK vecāki maksā par ledu un nodarbībām 5-7 reizes vairāk, "nabadzīgajā" Šveicē visasbērnu un junioru hokeja vajadžibas sedz hokeja klubi/federācija un sponsori, piemēram Kūrā dalības maksa ir 500CHF (ap 240LVL) gadā, ir klubi kur samaksa ir 150CHF/gadā, kāpēc pie mums ir tā, ka par visu un visur ir jāsamaksā vecākiem? Ja naudas nav- bērni ir uz ielas, vai šī Jūsu izcilā lietu kārtošans (ne) prasme un vēlme pelnīt vienreiz nebeigsies? Drīz Šveicieši kļūs par PČ vai OČ, drīz, KO JŪS, IZMANTOJOT SAVUS ĪPAŠOS UN LIELISKOS SAKARUS AR DR.FĀZELU UN CITIEM HOKEJĀ ESOŠAJIEM EBREJIEM ESIET PAVEICIS, LAI ARĪ ŠAJĀ ZEMĒ, KURU JŪS T.P. KĀ MĒS UZSKATIET PAR SAVU DZIMTENI, TIKTU RADĪTA LĪDZĪGA HOKEJA SAIMNIECĪBA KĀ ŠVEICIEŠIEM???

     [+] [-]

, 2010-01-05 20:07, pirms 15 gadiem
kiki ie lupa

  +6 [+] [-]

, 2010-01-05 20:10, pirms 15 gadiem
Vai Kirovs uzņemas atbildību par U-20 hokeistu sniegumu PČ, Vai tas nav gadījumā loģisks iznākums atskatoties uz to, kas ir paveikts jaunatnes hokeja attīstībā pēdējos 15 gados?

  +3 [+] [-]

, 2010-01-05 20:45, pirms 15 gadiem
Cik liels ir LHF finansiālais atbalsts Latvijas čempionātam virslīgā?

  +4 [+] [-]

, 2010-01-05 21:29, pirms 15 gadiem
Kirov, vai redzat cienīgu kandidatūru - Jūsu pēcteci LHF prezidenta amatam pēc tam, kad kādreiz būsiet nolēmis šo amatu atstāt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-01-05 22:33, pirms 15 gadiem
Kirov, parvari ludzu vienreiz dzive savu hronisko skopumu un uzaicini par U-20 izlases treneri arzemnieku no Kanadas vai ASV ,tad ari visas baumas par blatnikiem beigsies. uzlabosi savu reputaciju un visu naudu jau nevar nopelnit...................

  +2 [+] [-]

, 2010-01-05 23:16, pirms 15 gadiem
Vai jūs nedomājat, ka Laiks izveidot LV Atklāto hokeja Līgu, ar vismaz 8 komandām. RDJ, LM, Ogre, Latgale, Ozolnieki, SC "Energija", un lūgt lai Valmierā un Ventspili izveido Hokeja komandu.

Kā ari izveidot šo kamandu Fārmklubu līgu!

Kā arī piesaistīt Līgai nopietnu sponsoru.

Kā arī nākt hokeja komandām pretī un palīdzet un nedomāt par materiālo labumu, kā ievilkt kadu piķi nāsii, Bet Latvijas hokeju uz augšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-06 09:22, pirms 15 gadiem
maiss rakstīja: maččalkin tu esi pipeļgalva
nenoraksti u- 18 meitene
Pats tādā krāsā - ar tiem Prizmas puišeļiem, kam 3 treniņi nedēļā pret Somiju, Čehiju, Krieviju?
Gaidāmi divciparu rezultāti...
P.S. ja nu vienīgi varroččiks Gudļevskis izvilks...

  +2 [+] [-]

, 2010-01-06 10:35, pirms 15 gadiem
Lipmana k-gs, kad, un vai vispār tiks sakārtota jauniešu hokeja saimniecība.
Kāpēc tiek atļauts veidot jau no 14-15 gadiem izlases bāzes klubi(uz hs Rīga bāzes), līdz ar to attiecīgajam gadam trūkst konkurences, jo labākie spēlē pie gada vecākiem, izaugsme čempionātā tikai krītas un jau var redzēt šogad nemaz nav u-20 cempionāta un komandu, arī u-19, tikai u-18 grupa, kura spēlē no 15-18 gadus veci hokejisti?
Vai tiešām domājat, ka veidojot vienu mākslīgu komandu gadā no tā kas iznāks, cik var redzēt, ka iet tik uz leju, tie kas spēlē šinīs mākslīgajās komandās domā, ka viss esmu izlasē, pārējie 2 škira, bet tikko kādu no cita kluba uz jauniešu izlasi izsauc pārbaudīties, ta vecāki jau bļauj, cik samaksāja, es jau samaksāju, kapēc manējais nespēlē.
2.Kāpēc vispār ir tādas runas, ka uz jauniešu čempionātu brauc tūristi, kuru vecāki samaksā treneriem, vai kādai atbildīgai personai?
Cik saprotu ja ir runas tātad ir precedenti, varbūt tiešām jāpiesaista ārzemju treneri jauniešu izlasēm, lai nebūtu šādu precedentu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-06 13:35, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Tu jau pats nonāc pretrunās ar saviem jautājumiem. Tur jau tā lieta, ka "nabadzīgajā Šveicē" atrodas nauda ko maksāt par bērnu nodarbībām, bet mūsu sabiedrība, pašvaldības salīdzinoši ir ļoti nabadzīgas un to viens pats Kirovs neatrisinātu, kaut vai atdodot visu to, kas viņam pieder. Kamēr bardaks būs pašā valstī, arī sporta jomā nekas nemainīsies
Ok sanāk, ja kaut kas noiet greizi, tad uzreiz vainīga ir valdība? Un arī treknajos gados? U-20 ir vesela paaudze, kas hokeju iemācījās spēlēt, kad Kirovs bija pie hokeja saimniecības grožiem. Šī izlase ir izgājusi visus iespējamos latvijas jaunatnes hokeja posmus!
tā kā nemuldi

  +2 [+] [-]

, 2010-01-06 13:40, pirms 15 gadiem
Vai u-18 izlases spēlētajiem kuri 2009 gadā Italijā izcīnija vietu elites divīzijā tiks izmaksātas solītās prēmijas?
To var apstiprināt jebkurš u-18 spēlētājs, ka tika solīts, un pēc LHF pieprasījuma spēlētāji aizpildīja pat anketas kur bija jānorāda bankas konti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-06 18:55, pirms 15 gadiem
apshalnieks rakstīja: Vai jūs nedomājat, ka Laiks izveidot LV Atklāto hokeja Līgu, ar vismaz 8 komandām. RDJ, LM, Ogre, Latgale, Ozolnieki, SC "Energija", un lūgt lai Valmierā un Ventspili izveido Hokeja komandu.

Kā ari izveidot šo kamandu Fārmklubu līgu!

Kā arī piesaistīt Līgai nopietnu sponsoru.

Kā arī nākt hokeja komandām pretī un palīdzet un nedomāt par materiālo labumu, kā ievilkt kadu piķi nāsii, Bet Latvijas hokeju uz augšu.
K.Limpaņa kungs Vai Ar Gridex nepietiek ?

     [+] [-]

, 2010-01-07 10:21, pirms 15 gadiem
ceplis100 rakstīja: God. Kirov Lipman! Kādu atbalstu LHF sniedz jaunatnes sporta skolām, piemēram Hokeja Skolai "Rīga"?, kas "uz papīra" skaitās Dinamo Juniors rezervju gatavotāja. Varu atbildēt Jūsu vietā, šī skola no LHF nesaņem NEKO. Atšķirībā no Liepājas Metalurga HFK vecāki maksā par ledu un nodarbībām 5-7 reizes vairāk, "nabadzīgajā" Šveicē visasbērnu un junioru hokeja vajadžibas sedz hokeja klubi/federācija un sponsori, piemēram Kūrā dalības maksa ir 500CHF (ap 240LVL) gadā, ir klubi kur samaksa ir 150CHF/gadā, kāpēc pie mums ir tā, ka par visu un visur ir jāsamaksā vecākiem? Ja naudas nav- bērni ir uz ielas, vai šī Jūsu izcilā lietu kārtošans (ne) prasme un vēlme pelnīt vienreiz nebeigsies? Drīz Šveicieši kļūs par PČ vai OČ, drīz, KO JŪS, IZMANTOJOT SAVUS ĪPAŠOS UN LIELISKOS SAKARUS AR DR.FĀZELU UN CITIEM HOKEJĀ ESOŠAJIEM EBREJIEM ESIET PAVEICIS, LAI ARĪ ŠAJĀ ZEMĒ, KURU JŪS T.P. KĀ MĒS UZSKATIET PAR SAVU DZIMTENI, TIKTU RADĪTA LĪDZĪGA HOKEJA SAIMNIECĪBA KĀ ŠVEICIEŠIEM???
bet kam tad ir jāsniedz atbalsts sporta skolām? LHF, pašvaldībām vai valstij?

  -1 [+] [-]

, 2010-01-07 10:44, pirms 15 gadiem
Viesulis rakstīja: Būtu korekti, ja arī sporta federāciju vadībā viens cilvēks nevarētu atrasties vairāk par 8 gadiem. LHF pašreiz izskatās pēc arhaiska, uz hokeja stagnāciju vērstu veidojumu. Tur ar slotu būtu jāiet un visi jāizmēž, saliekot vietās cilvēkus, kas ir spējīgi domāt par hokeja nākotni nevis vispār par to nedomāt vai domāt atkarībā no izdevīguma pakāpes!

Latvijas hokeja čempionāts vispār ir apkaunojums, ņemot vērā izlases spēlēšanu A grupā.
tas ir vairāk nekā banāli teikts. Tieši to pašu varētu teikt par visu valsts vadību - Saeimu, valdību

     [+] [-]

, 2010-01-07 11:58, pirms 15 gadiem
Aigaro rakstīja: tas ir vairāk nekā banāli teikts. Tieši to pašu varētu teikt par visu valsts vadību - Saeimu, valdību
Šoreiz nav saruna ar valdību vai Saeimu, bet gan LHF vadītāju, kurš, manuprāt, jau diezgan ilgi atrodas ne savā īstajā vietā, jo vienkārši nav spējīgs saskatīt patieso situāciju. Un LHF valdē ir sasēduši viņam paklausīgi subjekti, kas ēd no rokas un neko lietas labā nedarīs! Viss beigsies ar to, ka vienā dienā pamodīsimies ar pilnīgi pagrimušu hokeja saimniecību. Man ir liels kauns par to, kāds izskatās Latvijas hokeja čempionāts, jo pat Norvēģijā, Itālijā, Slovēnijā un vēl dažās valstīs, kur hokejs nebūt nav sports numur viens un izlases A grupā spēlē ļoti reti, vietējais čempionāts ir daudz spēcīgāks par to, kas ir Latvijā. Nemaz nerunājot par organizāciju....

Man ir radies priekšstats, ka Lipmans vairāk domā par to, kā mazāk izdot līdzekļus un vairāk pašam nopelnīt (ko vien ir vērts gājiens uzlikt 10LVL par biļeti uz spēli ar Dāniju vai cenas uz PČ Latvijā), un ordeņu spraušanu pie savām krūtīm nevis pēc iespējas vairāk un lielāku sponsoru piesaisti, kas padarītu vietējo čempionātu spēcīgāku un interesantāku skatītājiem.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-07 12:13, pirms 15 gadiem
Viesulis rakstīja: Šoreiz nav saruna ar valdību vai Saeimu, bet gan LHF vadītāju, kurš, manuprāt, jau diezgan ilgi atrodas ne savā īstajā vietā, jo vienkārši nav spējīgs saskatīt patieso situāciju. Un LHF valdē ir sasēduši viņam paklausīgi subjekti, kas ēd no rokas un neko lietas labā nedarīs! Viss beigsies ar to, ka vienā dienā pamodīsimies ar pilnīgi pagrimušu hokeja saimniecību. Man ir liels kauns par to, kāds izskatās Latvijas hokeja čempionāts, jo pat Norvēģijā, Itālijā, Slovēnijā un vēl dažās valstīs, kur hokejs nebūt nav sports numur viens un izlases A grupā spēlē ļoti reti, vietējais čempionāts ir daudz spēcīgāks par to, kas ir Latvijā. Nemaz nerunājot par organizāciju....

Man ir radies priekšstats, ka Lipmans vairāk domā par to, kā mazāk izdot līdzekļus un vairāk pašam nopelnīt (ko vien ir vērts gājiens uzlikt 10LVL par biļeti uz spēli ar Dāniju vai cenas uz PČ Latvijā), un ordeņu spraušanu pie savām krūtīm nevis pēc iespējas vairāk un lielāku sponsoru piesaisti, kas padarītu vietējo čempionātu spēcīgāku un interesantāku skatītājiem.
Hokejs Latvija jau tagad ir miris. U-20 cempis nenotiek, virsliga spele Ogre-92 , Profs-93 , lietuviesi,Ozolnieku pensionari-amatieri.... kur ir hokejs Latvija ?

  -1 [+] [-]

, 2010-01-07 12:25, pirms 15 gadiem
Viesulis rakstīja: ...


Man ir radies priekšstats, ka Lipmans vairāk domā par to, kā mazāk izdot līdzekļus un vairāk pašam nopelnīt (ko vien ir vērts gājiens uzlikt 10LVL par biļeti uz spēli ar Dāniju vai cenas uz PČ Latvijā), un ordeņu spraušanu pie savām krūtīm nevis pēc iespējas vairāk un lielāku sponsoru piesaisti, kas padarītu vietējo čempionātu spēcīgāku un interesantāku skatītājiem.
par spēlēm pret Dāniju - piekrītu, vai nu vajadzēja laist biļešu cenas lejā vai arī rīkot Liepājā vai/un Daugavpilī.
Savukārt, par biļešu cenām uz PČ Latvijā - vai tad biļetes uz Latvijas spēlēm tāpat netika izpārdotas? manuprāt, tās nebija par dārgu, ja jau reiz tika izpārdotas. Tāpat gribētāju bij vairāk kā biļešu. Neredzu tur nekā nepareiza...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-07 13:55, pirms 15 gadiem
Vai gadījumā pēc U-20 starta nevaram izdarīt secinājumu - nevis tikai U-20 starts, bet gan visas bērnu un jauniešu sistēmas vērtējums ir negatīvs?

  -1 [+] [-]

, 2010-01-07 13:57, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: Tādēļ, ka mums ir labāki! Vēl pienāks viņa laiks, tici man, pašlaik viņš vēl ir tikai AHL spēlētājs.
Un karsums nav AHL un daugavinsh

  +1 [+] [-]

, 2010-01-07 14:18, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: par spēlēm pret Dāniju - piekrītu, vai nu vajadzēja laist biļešu cenas lejā vai arī rīkot Liepājā vai/un Daugavpilī.
Savukārt, par biļešu cenām uz PČ Latvijā - vai tad biļetes uz Latvijas spēlēm tāpat netika izpārdotas? manuprāt, tās nebija par dārgu, ja jau reiz tika izpārdotas. Tāpat gribētāju bij vairāk kā biļešu. Neredzu tur nekā nepareiza...
LHF galvenais bija izpārdot biļetes, t.sk., spekulantiem - naudu dabūja, bet daudzi gribētāji palika uz ielas, lai gan brīvas vietas bija - arī uz Latvijas spēlēm. Labi atceros, ka uz finālspēli Arēnā bija nesmuki daudz vietu un pat ārzemnieki no Skandināvijas un Eiropas (kur pirkstspēja ir dažas reizes augstāka nekā Latvijā) teica, ka cenas ir bišķi pa skarbu uzgrieztas....Nemaz nerunāsim par spēlēm ar citām izlasēm - kas traucēja bērnus un jauniešus laist uz spēlēm pa 50 santīmiem vai 1 latu - lai sēž un mācās no meistariem, kā spēlēt labu hokeju...Bet nē - labāk spēlēt pie pustukšām tribīnēm, ka tikai nauda ripo kasē!

Labi LHF bezdarbību raksturo tas, ka valstī tiek aizvērtas hokeja halles un pārveidotas par veikaliem...

     [+] [-]

, 2010-01-07 15:05, pirms 15 gadiem
Viesulis rakstīja: LHF galvenais bija izpārdot biļetes, t.sk., spekulantiem - naudu dabūja, bet daudzi gribētāji palika uz ielas, lai gan brīvas vietas bija - arī uz Latvijas spēlēm. Labi atceros, ka uz finālspēli Arēnā bija nesmuki daudz vietu un pat ārzemnieki no Skandināvijas un Eiropas (kur pirkstspēja ir dažas reizes augstāka nekā Latvijā) teica, ka cenas ir bišķi pa skarbu uzgrieztas....Nemaz nerunāsim par spēlēm ar citām izlasēm - kas traucēja bērnus un jauniešus laist uz spēlēm pa 50 santīmiem vai 1 latu - lai sēž un mācās no meistariem, kā spēlēt labu hokeju...Bet nē - labāk spēlēt pie pustukšām tribīnēm, ka tikai nauda ripo kasē!

Labi LHF bezdarbību raksturo tas, ka valstī tiek aizvērtas hokeja halles un pārveidotas par veikaliem...
spekulanti pastāv visur - diemžēl, nav vēl atrasta recepte, kā ar viņiem tikt galā. Nav augstas līmeņu turnīru/notikumu, kur nebūtu dzirdēts par spekulantiem un biļešu cenām melnajā tirgū.

To, ka cenas augstas vienmēr teiks - neviens jau negrib maksāt dārgā, taču labprāt maksātu mazāk.

a par citu izlasu spēlēm - sorry, biļetes kasēs beigās gāja pa 5 Ls gabalā - nu tā jau nebija nekāda pārdabiskā cena, kur nu vēl lētāk! Nu nesavāktu 5x vairāk skatītāju par 1 Ls nekā par 5 Ls - pie mums hokejs nav reliģijas vietā kā Kanādā. Un galu galā - PČ nav arī labdarības pasākums.

a kāds sakars haļļu aizvēršanai ar LHF? ne viņi tās cēla, ne arī viņiem tās pieder! Tur pa galvu vairāk ir jāsit vietējām pašvaldībām, kas neatbalsta sportu. Starp citu - vai tad jau ir aizvērtas vairākas halles? Es tikai zinu par Aizkraukli.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-07 15:32, pirms 15 gadiem
Cerams, ka šī nebūs tāda intervija, kā ar Vari, kad uzdeva jautājumus, uz kuriem sen zināma atbilde ...
Valdi, pajautā lūdzu vismaz pusi no lietotāju jautājumiem, jo uz viņiem mums tiešām interesē atbildes, un nelien Kiram pats zini kur, žurnālistiem jābūt šad tad arī nekaunīgiem!
Veiksmi Bērziņ, lieku uz Tevi cerības!

     [+] [-]

, 2010-01-07 15:34, pirms 15 gadiem
P.S. Daudzajiem lietotājiem, kuri jautā, kāpēc neiekļāva vairākus spēlētājus izlasē, šie jautājumi teorētiski būtu jāadresē trenerim, nevis Kirovam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-01-07 17:00, pirms 15 gadiem
Kiram bail palika laikam jautajums palasiija seit nezina ko teikt! Zaķis haaa!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-07 17:24, pirms 15 gadiem

Kur kira palika?

     [+] [-]

, 2010-01-07 17:36, pirms 15 gadiem
nomiiza

     [+] [-]

, 2010-01-07 17:43, pirms 15 gadiem
mazpedis rakstīja: Cerams, ka šī nebūs tāda intervija, kā ar Vari, kad uzdeva jautājumus, uz kuriem sen zināma atbilde ...
Valdi, pajautā lūdzu vismaz pusi no lietotāju jautājumiem, jo uz viņiem mums tiešām interesē atbildes, un nelien Kiram pats zini kur, žurnālistiem jābūt šad tad arī nekaunīgiem!
Veiksmi Bērziņ, lieku uz Tevi cerības!
Tas ir atkarīgs no mūsu jautājumiem. Arī taviem!

     [+] [-]

, 2010-01-07 17:46, pirms 15 gadiem
Nu tad speciālais jautājums Baldoniekam.
Pēc viņa domām, cik U18 vai U20 komandām Latvijā jābūt, lai varētu izveidot normālu jaunatnes līgu/turnīru/čempionātu, saucat kā gribat. Ar to es domāju, lai komandas būtu apmēram vienādi augstā līmenī, kas radītu arī konkurenci utt.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-07 17:47, pirms 15 gadiem
kira kira vai vai

nakamreiz jaaizleidz komentarus lidz intervijas sakumam a to visi nomizis atnakt ;D

     [+] [-]

, 2010-01-07 17:58, pirms 15 gadiem
PĀRCELT LAČ uz SLOVĀKIJU !(Slovākijā piemeklēt generālo sponsoru kaut to pašu ziniet ,,GRINDEX,,)

  +2 [+] [-]

, 2010-01-07 18:13, pirms 15 gadiem
Tas, ka Lipmans atteica interviju, tikai liecina, ka hokeja virtuvē ir viss d***ā un viņš neko netaisās mainīt.
Suņi rej, bet karavāna iet tikai tālāk.....

     [+] [-]

, 2010-01-07 18:27, pirms 15 gadiem
Esmu Nezinītis,bet interesē:vai kāds no treneriem šodien strādā pēc Padomijas sistēmas,kad jaunuļiem visu iedzina galvās tāpat kā baletdejotājiem,lai nakts laikā pamodies zinātu,ko rīt spēlē būs jādara?

     [+] [-]

, 2010-01-07 18:42, pirms 15 gadiem
Kā, un kurš nosaka, kādam jābūt jauniešu izlašu sagatavošanās posmam, cik pārbaudes spēles, ar ko spēlēt?
Kādēļ u-20 pirms čempionāta brauc spēlēt uz Poliju un pēc tam treneris saka, ka no šādām pārbaudes spēlēm nekāda jēga. Pat spēlētaji saka labāk būtu aizvadījuši vairākas pārbaudes spēles ar LM un LM2. Būtu, gan izlasei labāk, gan federācijai lētāk.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-07 18:46, pirms 15 gadiem
Nahren to Baldonieku! Viņš tāpat nav nekāds noteicējs! Dajoš Kiru!!! Interesanti būtu uzzināt, kas Kiram pēkšņi ir uzradies svarīgāks par "Lielo sarunu" ar vienu no valsts sporta top portāliem (tak iepriekš, domāju, SC ar viņu šito "Lielo sarunu" bija saskaņojuši)...?

     [+] [-]

, 2010-01-07 18:53, pirms 15 gadiem
Kā, un par cik, tiek tiek apdrošināti jauniešu spēlētāji?
Kas tā par apdrošināšanu.
Ēriks Ševčeno u-20 čempionātā salauza pirkstu ,kas sedz medicīniskos izdevumus.Vai DJ saņem par to kompensāciju?

  +1 [+] [-]

, 2010-01-07 18:59, pirms 15 gadiem
Cik kirovs samaksaja Jums lai ierastos vina vietā uz sarunu?

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:03, pirms 15 gadiem
kā treniņnometnē varēja izvērtēt aizsarga Kalvīša varējumu, ja viņš pēdējā treniņnometnē nebija un komandai pievienojās tikai Kanādā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-07 19:03, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: a kur Lipmans????
"biznesa darishanas"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-01-07 19:05, pirms 15 gadiem
KĀDĒL NAV LIELĀ SARUNA AR MĀRI NOVIKU ?

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:05, pirms 15 gadiem
tad saprotu- Baldoniekam nesanāca sarunāt pārbaudes turnīru?
jautājums par atbilstību amatam

  +1 [+] [-]

, 2010-01-07 19:06, pirms 15 gadiem
bet kāpēc pārbaudes spēles nevar spēlēt, piemēram, pret Zviedrijas U20 Elites komandām? piemēram, slovāki aizvadīja pārbaude spēli Kanādā pret Saskatunas Universitātes komandu

  +1 [+] [-]

, 2010-01-07 19:06, pirms 15 gadiem
Kāpēc nevarēja spēlēt pret klubiem, ja valstsvienības nepiekrita.
Valdi, pagaidām turies labi!

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:08, pirms 15 gadiem
bet vai mums ir vajadzīgi 3./4. maiņas spēlētāji no ZAmerikas?

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:10, pirms 15 gadiem
Jautaajums: kaa ir ar ledus halli Jekabpili? vai tieshaam Jus neesat ieintereseets attistiit hokeju pilseetaa ,kur buutu loti daudz hokeja speleetaju, un par hokeju interese buutu milziiga.

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:10, pirms 15 gadiem
nu jau nu jau.. kka neticas, ka nevar sarunat klubu!

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:10, pirms 15 gadiem
Ja gribētu, sarunātu, ceļš, kurš netika iets...

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:11, pirms 15 gadiem
Šveice, Slovakija.. musu limeņa komandas

  +1 [+] [-]

, 2010-01-07 19:11, pirms 15 gadiem
pag, pag - Zviedrijas U20 Superelitē ir 20 komandas! nu, neņem pa 3-5 spēlētājus no katras SWE U20 komandas!

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:12, pirms 15 gadiem
Jā, bet Maticina k-gs spēles pret Polijas U20 nosauca par galīgi nederīgām...

  +5 [+] [-]

, 2010-01-07 19:13, pirms 15 gadiem
1.Kapēc tad Jūs par junioriem spriežat pēc viņu aizokēana klubos rādītā snieguma, bet par pieaugušo izlases kandidātiem(Kulda)sakat- nezinam, neesam redzējuši.

2. Vai izlases vadība sagatavo video materiālus par izlases kandidātiem, kurus Znarokam un Vītoliņam nav iespējas redzēt sezonas laikā? Kulda, štāls, Ivanāns, Daugaviņš, Karsums u.c.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-07 19:14, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: 1.Kapēc tad Jūs par junioriem spriežat pēc viņu aizokēana klubos rādītā snieguma, bet par pieaugušo izlases kandidātiem(Kulda)sakat- nezinam, neesam redzējuši.

2. Vai izlases vadība sagatavo video materiālus par izlases kandidātiem, kurus Znarokam un Vītoliņam nav iespējas redzēt sezonas laikā? Kulda, štāls, Ivanāns, Daugaviņš, Karsums u.c.
LABS JAUTĀJUMS!

  +4 [+] [-]

, 2010-01-07 19:14, pirms 15 gadiem
vins tac tulit aizies projam pajauta kautko nomierinoshaku ;d ka sievai ka berniem ;D

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:14, pirms 15 gadiem
Kāpēc šogad U20 izlasē nebija neviena 1992.g.dz.? vai tiešām U18 līderi šogad ir vājāki kā citus gadus?

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:15, pirms 15 gadiem
Maticins un iepriekšējie treneri ir izteikušies ka lidz izlasei nonāk nesagatavoti hokejisti, kuri neprot lietas, kuras izlasē nebūtu jamāca. Federācijā šāda problēma ir apzināta?

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:15, pirms 15 gadiem
Citas valstis briinas, ha par 0:16 protams, ka briinas !

  +5 [+] [-]

, 2010-01-07 19:21, pirms 15 gadiem
mokās Baldonieks

  -1 [+] [-]

, 2010-01-07 19:23, pirms 15 gadiem
Hipotenūza rakstīja: mokās Baldonieks
kiras netiro velju tagad dabujis mazgat

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:24, pirms 15 gadiem
tiešām liekas pretīgi, ka nosūtīts Baldonieks, lai vāra Kiras velu, kā elvison saka. LHF prezidents, kā nekā, būtu jāatrod laiks Kiras saspringtaja grafika ceļot un atistot Latvijas hokeju

  -1 [+] [-]

, 2010-01-07 19:25, pirms 15 gadiem
kkāda muļāšanās blablabla - davaj konkrētāk runājiet!

  +5 [+] [-]

, 2010-01-07 19:26, pirms 15 gadiem
edbrahman rakstīja: kkāda muļāšanās blablabla - davaj konkrētāk runājiet!
nepiekritu- Valdis cenšas uzdot tiešus jautājumus, nevis 'kā vērtējat čempi' un tad 30 minutes bla bla bla.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-07 19:26, pirms 15 gadiem
Bērziņš šodien baigi agresīvs cenšas būt. Kad viņš runāja ar Indriksonu, tad tā neatļāvās.

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:27, pirms 15 gadiem
Par fizisko nobriešanu. Vai nav tieši otrādāk, ka visa ''sula'' jau tiek izspiesta gados 12-16(LM-91 piemērs), kad ir rezultāti un pēc tam visi apstājas gan augšanā gan izaugsmē. Rezultāts fiziski vāji, 170-175cm auguma potenciālie amatieri.

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:29, pirms 15 gadiem
kapec Ventspili nav hokejs? - nu, mes jau gribetu, bet.. nu ventspils jau nav tik liela pilseta.. daudz sporta veidi

  +3 [+] [-]

, 2010-01-07 19:30, pirms 15 gadiem
Vai LHF nav domājusi par internātu sistēmas izveidi, lai ar hokeju var nodarboties tie kas drib un kam ir talants, nevis nauda.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-07 19:30, pirms 15 gadiem
Par Ventspili piekrītu, tur nevar būt visi gan futbolisti, gan basketbolisti, gan vēl hokejisti, nav jau miljonu pilsēta.

  -2 [+] [-]

, 2010-01-07 19:31, pirms 15 gadiem
nu Jekabpilii vajag ledushalli noteikti!

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:31, pirms 15 gadiem
rezervists rakstīja: Nu esat apmierinats ar rezultatu U-20 cempionata? (Ari finansiala ziņā)

  -1 [+] [-]

, 2010-01-07 19:32, pirms 15 gadiem
kaa ar Jekabpili?

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:32, pirms 15 gadiem
Lauriz14 rakstīja: nu Jekabpilii vajag ledushalli noteikti!
nezinu vai tur ir vispar tik daudz cilveki
kur nu vel daudz cilveki kas var atlauties sutit bernus hokejā ..

  +2 [+] [-]

, 2010-01-07 19:32, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Vai LHF nav domājusi par internātu sistēmas izveidi, lai ar hokeju var nodarboties tie kas drib un kam ir talants, nevis nauda.
atbilde sen ir gatava: "Esam domājuši, taču, paši saprotiet, šajā finansiālajā situācijā izveidot un iegūt sponsorus jaunam projektam ir ļoti grūti, taču mēs strādājam ļoti nopietni un šādu iespējamību neizslēdzam"
K. Lipmans

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:32, pirms 15 gadiem
Tuksa vavulosana,pilnigi garam..................

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:32, pirms 15 gadiem
Lauriz14 rakstīja: kaa ar Jekabpili?
atslabsti aizej uz diiķi

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:33, pirms 15 gadiem
kā var būt tā ka trenneris nav spējīgs spēlētājus psiholoģiski sagatavot???

Ja vajag konsultācijas vēršaties pie trennera Bartkeviča. viņš Jums izstāstīs kā pareizi ir jāsagatavo komanda pret tādiem kā Canada vai USA!!!
Slēpts komentārs: krstps

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:35, pirms 15 gadiem
Nu jā, Baldonieks dabū visus 'sūd us' uz galvas

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:36, pirms 15 gadiem
elvison rakstīja: nezinu vai tur ir vispar tik daudz cilveki
kur nu vel daudz cilveki kas var atlauties sutit bernus hokejā ..
Jeekabpilii cilveku pietieks. Ja nezini, tad tur cilveeku vairaak neka Aizkrauklee. Un uz slidotavo labpraat aizeju, bet gribu arii treneties! Un tam noteikti vajag ledus halli, kuru mums jau ilgi sola, bet necel.
Slēpts komentārs: Blues

  -3 [+] [-]

, 2010-01-07 19:38, pirms 15 gadiem
tam zhurnaalistam pa muti!!! riebjas ka tādā manierē intervē!!!

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:39, pirms 15 gadiem
Vai Baldonieks varētu raksturot savu darbību izlases GM amatā periodos starp turnīriem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-07 19:39, pirms 15 gadiem
Dienas citāts: "Treneris nedod uzdevumus tikai laukumā!"
Atgādinaja Znaroku, šņabi, Arču un "ir uzdevums" ;D

  +5 [+] [-]

, 2010-01-07 19:41, pirms 15 gadiem
Man liekas ka Blodniek viņam iesitis

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:41, pirms 15 gadiem
sarp "par briivu" un 5latiem ir liela atskeriba

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:41, pirms 15 gadiem
Piedodiet, Baldonieka kungs, jūs man atgādiniet grīdas lupatu...
Šis skaitās LHF ģenerālsekretārs, skumji.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-07 19:42, pirms 15 gadiem
2 lati ir pa brīvu?

  +1 [+] [-]

, 2010-01-07 19:42, pirms 15 gadiem
Es isteniba piekritu ka pa daudz bija ieejas maksa.
Letakas vareja but 2ls un dargakas pari 5ls. Un tad arena butu bijis pilnas tribines un butu lielaki ienakumi.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-07 19:43, pirms 15 gadiem
gaidam sitienu!

  +4 [+] [-]

, 2010-01-07 19:44, pirms 15 gadiem
fight fight fight
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-01-07 19:44, pirms 15 gadiem
Bla bla. Kalvīti redz, bet Kuldu neredz!? WTF???

  +1 [+] [-]

, 2010-01-07 19:44, pirms 15 gadiem
par ivananu varetu pajautat vai tiesam vins ir sliktaks par visiem tiem kas tikusi izlasē?

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:44, pirms 15 gadiem
a tad, kad nebija Dinamo, tad kā- arī uz veco laiku rēķina?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-07 19:45, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: ielagoja uz ''var jau redzēt'' ko viņš tālāk teica par tiem video?
'turamies uz parbauditam vertibam ka Karsums, ir cilveki, kas taisa analizi regulari'

  +1 [+] [-]

, 2010-01-07 19:45, pirms 15 gadiem
Kā mēs strādājam? - Veicam milzīgu darbu, mums ir visās jomās plāni, mērķi un viss darbojas kā pulkstenis... - NE

MES sēžam un novērojam - ir bērni aizkrauklē - labi, nav - pofig
ir mums sparinga partneri - labi, nav - pofig,
treneri, spēlētāji - lai paši trenējās un nāk uz izlasi - nav - nu ko te mēs varam izdarīt....

  +2 [+] [-]

, 2010-01-07 19:46, pirms 15 gadiem
kā aplauzās par Bārtuli:d

  +1 [+] [-]

, 2010-01-07 19:46, pirms 15 gadiem
ka zinams, Kanada nav telefonu.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-07 19:46, pirms 15 gadiem
sitienu studija!

  +4 [+] [-]

, 2010-01-07 19:46, pirms 15 gadiem
buus pa muti shas ;D

  +2 [+] [-]

, 2010-01-07 19:47, pirms 15 gadiem
tika līdz telefoniem

  +1 [+] [-]

, 2010-01-07 19:47, pirms 15 gadiem
jeball

  -2 [+] [-]

, 2010-01-07 19:47, pirms 15 gadiem
iepist tam intervētājam vajag

  +4 [+] [-]

, 2010-01-07 19:47, pirms 15 gadiem
sitas labi nebeigsies

  +3 [+] [-]

, 2010-01-07 19:47, pirms 15 gadiem
Varbūt Bārtulis ģimenes apstākļu dēl negrib spēlēt? Nereāli, bet tāda situācija ir iespējama un kvota iztērēta! Kamon!

  +5 [+] [-]

, 2010-01-07 19:47, pirms 15 gadiem
baldonieks nezin ka izlocities

  +3 [+] [-]

, 2010-01-07 19:47, pirms 15 gadiem
lab pietiks vinsh veel apvainosies un aizies

  +1 [+] [-]

, 2010-01-07 19:48, pirms 15 gadiem
LOL

  +3 [+] [-]

, 2010-01-07 19:48, pirms 15 gadiem
Abiem mati atkāpjas vienādi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-01-07 19:48, pirms 15 gadiem
jeeeebaaaal

  +2 [+] [-]

, 2010-01-07 19:48, pirms 15 gadiem
obanaa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-01-07 19:49, pirms 15 gadiem
blj.e man liekas te driiz vairs neviens nenaaks

  +2 [+] [-]

, 2010-01-07 19:49, pirms 15 gadiem
polubomu buus kkas

  +5 [+] [-]

, 2010-01-07 19:50, pirms 15 gadiem
Tas pa to telefonu !
Paliek jautri

  +6 [+] [-]

, 2010-01-07 19:50, pirms 15 gadiem
Paprasi par IVANAAAANU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:50, pirms 15 gadiem
lilion23 rakstīja: blj.e man liekas te driiz vairs neviens nenaaks

  +7 [+] [-]

, 2010-01-07 19:51, pirms 15 gadiem
Kādā valodā Maticins mācās LSPA??? Ja latviski, tad kāpēc intervijās latviski nerunā?

  +5 [+] [-]

, 2010-01-07 19:51, pirms 15 gadiem
Aptuveni ta Bartulim piezvanis 14 februari un teiks dzekin tev rit jabut vankuvera

  +1 [+] [-]

, 2010-01-07 19:51, pirms 15 gadiem
Kad bija Indrikosons, tad Valdis bija rāms galīgi. Tagad te baigi agres;īvs. pa šitādu uzvedību Guntis būtu vnk noēdis viņu! Baldonieks vispar pēc rakstura kautrīgs...

  +4 [+] [-]

, 2010-01-07 19:51, pirms 15 gadiem
lilion23 rakstīja: Paprasi par IVANAAAANU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tad vins manliekas saaks sist kaa Ivanaans
Slēpts komentārs: krstps

  +2 [+] [-]

, 2010-01-07 19:52, pirms 15 gadiem
Vai u-18 izlases spēlētajiem kuri 2009 gadā Italijā izcīnija vietu elites divīzijā tiks izmaksātas solītās prēmijas?
To var apstiprināt jebkurš u-18 spēlētājs, ka tika solīts, un pēc LHF pieprasījuma spēlētāji aizpildīja pat anketas kur bija jānorāda bankas rekviziti

  +5 [+] [-]

, 2010-01-07 19:53, pirms 15 gadiem
no serijas "nu mums 85% šoferu ir tiesibas, parejiem- jā, nav. bet vai cilveks, kuru berniba tevs macijis, nevar vadit auto? var."

  +5 [+] [-]

, 2010-01-07 19:53, pirms 15 gadiem
varbut tomer sarunas beigas par ivananu ...

katra zinja sarunas otro pusi es noskatisos velreiz atkartojuma

  +2 [+] [-]

, 2010-01-07 19:54, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: tika līdz telefoniem
Es tik bišķi nesaprotu Baldonieka loģiku.... džeks (Baldonieks) bija Kanādā un štatos un no turienes nebija vienkāršāk ar Skrastu vai Bārtuli sazināties kaut telefoniski nekā, tagad kad šis jau ir atpakaļ šis tikai tagad sāk plānot tur kādam atkal zvanīt "pāri dīķim"....? Domāju, ne jau visu laiku tur Skrasts ar Osi hoķi spēlēja, ka šis nu viņus tagad galīgi nevarēja kaut uz 5 minūtēm patraucēt....

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:54, pirms 15 gadiem
Hipotenūza rakstīja: no serijas "nu mums 85% šoferu ir tiesibas, parejiem- jā, nav. bet vai cilveks, kuru berniba tevs macijis, nevar vadit auto? var."
nejauc dažādas lietas

  +3 [+] [-]

, 2010-01-07 19:55, pirms 15 gadiem
ņjā, bet smieklīgi, lv izlasē bez dinamas ir kādi 8 spēlētāji, bez eiropiešiem paliek tik 4, esot kanādā toč nevarēja 4x piezvanīt amerikāņiem, apsveikt ar jauno gadu un pateikt ka viņi iekļauti izlasē? saprotu ka kārli nevajag trenkāt bet bārtulim, karsumam, daugaviņam piezvanīt un lementāri pateikt ka iekšā ir un ka janvāra vidū tiks konkretizēti treniņnometnes laiki utt

pasviestaini

  +2 [+] [-]

, 2010-01-07 19:56, pirms 15 gadiem
varēja mikrafonu atstāt ieslēgtu

  +4 [+] [-]

, 2010-01-07 19:56, pirms 15 gadiem
nodeva taa kaartiigi bet RESPECT nebija kaarteejaa dirs.aa liishana vismaz

  +3 [+] [-]

, 2010-01-07 19:56, pirms 15 gadiem
Paldies Valdim! Šādas sarunas ir vajadzigas, citadi vislaik paijā pa spalvai.

     [+] [-]

, 2010-01-07 19:57, pirms 15 gadiem
Kā tad tur īsti ar Ivanānu paliek?

  +2 [+] [-]

, 2010-01-07 19:57, pirms 15 gadiem
Malacis , Valdi, respect!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-07 20:02, pirms 15 gadiem
Vēlreiz tikai apliecināja manis iepriekš teiktos vārdus - šito visu LHF bandu vajadzētu triekt ratā ar sū... mietu kamēr vēl nav par vēlu! Lipmans drošvien saprata, ap ko lieta grozīsies, tādēļ "uzmeta" Baldonieku - viņš jau ir gatavs tikai ordeņus sev spraust nevis savārītos mēslus vākt!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-07 20:03, pirms 15 gadiem
Baldonieks teica ka bijis uz speli uz atklata ledus,tak vareja aprunaties ar Bartuli

     [+] [-]

, 2010-01-07 23:23, pirms 15 gadiem
Nu noklausījos to murgu, pilnīgi nevienas konkrētas atbildes.
Ja jau federācija uzskata, ka mēs varam atļauties braukt pāri dīķim(tas taču ir lēti, ne), lai noskaņotos(gan treneri, gan spēlētāji) uz vienu spēli, jo mums redz tā Kanāda, Amerika nafig nav vajadzīgas.
No viņa teiktā varēja saprast, ka "u20 izlase" nemaz tik slikti neizskatījās, man godīgi teikt, kauns par to, ko viņš tur ļurināja.
Un par to U20 izlases komplektāciju, mans viedoklis, kamēr, kāds, nezinu, kas(kaut vai V.Koziols, vai kāds cits) nesāks konkrēti cilāt tos faktus, kurus minēja tas jaunais spēlētājs tajos komentāros, nekas te netiks mainīts......
Izlases treneris...... viennozīmīgi tam jaunajam u20 izlases trenerim būtu jābūt kādam no citas valsts, vai arī kādam mūsējam jaunam trenerim, kas mācījies ir kaut kur ārpus Latvijas. Nekādi vecie treneri, tipa Maticins, mož vēl Kerčs derēja
Un par to izlases menedžēšanu, šeit izskatās pēc tādas sūrās čoma būšanas, it kā visi potenciālie izlases dalībnieki būtu brāļi, brālēni u.t.t., man gan liekas, ka te tām lietām būtu jābūt prof līmenī, izlase nav nekāda Timura komanda, kur var ātri sazvanīties un satikties pirms spēles....
Vārdu sakot Hokeja federācija ir gan morāli, gan fiziski novecojusi, ir vajadzīgas pārmaiņas!