Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Oļegs Znaroks - divu kungu kalps

Anatolijs Kreipāns
Anatolijs Kreipāns

Oļegs Znaroks - divu kungu kalps
Oļegs Znaroks divu kungu kalpa lomā. Pašreiz - Maskavas "Dinamo".
Foto: Romans Kokšarovs, F64, SA+

Tikai slinkais laikam nav veltījis nopēlumus Oļegam Znarokam pēc Rīgas "Dinamo" un Maskavas "Dinamo" komandu trešās spēles Gagarina kausa izcīņas pirmajā kārtā. Znaroks pats nevienam neko pāri nenodarīja, taču kļuva gandrīz vai lielāko grēkāzi. Un pirms abu komandu ceturtās spēles pirmo reizi "Arēnā Rīga" tika izsvilpts. Ne ļoti skaļi, bet tomēr tika izsvilpts.

Vispār jau Oļegu Znaroku nav, par ko apskaust. Ne tikai tāpēc, ka viņa vadītā komanda zaudē sērijā līdz četrām uzvarām rīdziniekiem ar 1:3, bet arī par to, ka viņš uz savas ādas "izbauda", ko nozīmē būt divu kungu kalpam vienlaicīgi. Pirmais kungs - Maskavas "Dinamo" - ir viņa pamatdarbs un viņam jādara viss, lai tas būtu apmierināts. Jāuzvar. Jātiek tālāk un atkal jāuzvar. Kādiem līdzekļiem - tas pirmo kungu nemaz neinteresē. Par otro kungu - Latvijas izlasi - Znaroks varēs sākt mērķtiecīgi domāt tad, kad būs ticis brīvs no pirmā kunga. Taču Oļegam negribas tikt no tā brīvam jau tagad, kas var nozīmēt (vismaz izslēgt tādu varbūtību, zinot treneru maiņu iemeslus Krievijas klubos, nedrīkst) būt brīvam arī pavisam... Tāpēc - jādara viss, lai uzvarētu. Un Znaroks to arī dara.

Pērn Gagarina kausa izcīņā pirms Rīgas "Dinamo" un HK MVD spēles Rīgā kādam no mūsu komandas tuviem cilvēkiem bija iespēja pabūt viesu ģerbtuvē un ieskatīties zīmītēs, ko treneri bija astājuši katram spēlētājam - kā pret kuru no mūsu hokejistiem jāspēlē. Dažus vajadzēja arī sist, taču starp tiem nebija neviena Latvijas hokejista. Vai tas bija apzināti darīts? Varbūt jā, bet varbūt arī nē. Nebija arī rakstīts, ka pret kādu jāspēlē īpaši uzmanīgi. Nezinu, vai tamlīdzīgas zīmītes bija arī Maskavas "Dinamo" ģērbtuvē, taču skaidrs, ka Znaroks pretiniekus nešķiroja - mūsu komandā viņam pašreiz visi ir tikai pretinieki ar visām no tā izrietošajām sekām un citādi nemaz nevar būt. Viņu vienkārši nesaprastu, ka ja viņš būtu palūdzis, piemēram, pret Dārziņu, Rēdlihiem, Spruktu un Karsumu vai vēl kādu spēlēt īpaši saudzīgi. Un tas arī nav vajadzīgs! Cita lieta, ka arī "hokeja karam" ir saprāta robežas un ka galvenā trenera varā ir šīs robežas kaut vai nedaudz koriģēt. Nu, nevarēja taču Znaroks skriet laukumā trešās spēles beigās un turēt dažus savus spēlētājus, izskatās, ka arī ne tik daudz viņš, cik Saimons un Komarovs ietekmē to, kā komanda pēkšņi var sākt spēlēt un uzvesties. Patīk tas vai nepatīk, bet arī tas ir viens no paņēmieniem izslēgšanas spēlēs, kā "izslēgt" pretinieku no turnīra. Tas ir līdzeklis, kas itin bieži tiek lietots arī NHL (Stenlija kausa izcīņā), ko daudzi nereti pretstata kā pozitīvu piemēru sliktajai KHL. Ne jau līgas nosaukumam vai tās ģeogrāfiskajai atrašanās vietai ir nozīme, bet gan tam, kā kurš uztver un saprot šādas spēles. Kompromisu izslēgšanas spēlēs nav un nevar būt, bet līdzekļi - tie arī ir atkarībā no katra saprašanas.

Bieži vien domas par cilvēku mainās atkarībā no tā, kurā pusē viņš ir nostājiem. Ja mūsu - tad viss kārtībā vai vismaz var pieciest, bet ja pretējā pusē... Tā ir arī ar Znaroku. Vai atceraties kāds viņš bija spēlētājs? Meistarīgs un sportiski nekaunīgs, dažreiz pat pār mēru. Vai kādam tas nepatika? Lieks jautājums. Tāds Znaroks ir arī treneris. Ar Znaroku man nekad nav bijušas īpaši draudzīgas attiecības, kaut gan tās nav bijušas un nav arī naidīgas, bet ne tāpēc negribu kļūt par viņa aizstāvi. Znaroku gluži vienkārši nevajag aizstāvēt! Ja viņš stāvētu aiz mūsu komandas soliņa, vai tad mēs arī tāpat viņu nopeltu? Ļoti šaubos... Mēs jau tā nemaz arī nespēlētu. Tam arī nevar nepiekrist. Znaroks rīkojas (vai nerīkojas) tā, kā tamlīdzīgā situācijā rīkotos jebkurš cits. Mēs nezinām, ko viņš teica (izskatījās pēc pasīva novērotāja, kas var būt tulkots arī kā piekrišana šādai viņa komandas spēlētāju rīcībai) saviem spēlētājiem trešās spēles beigās, taču negribas ticēt, ka Oļegs Znaroks ir sev tik liels ienaidnieks, lai iemantotu Latvijas hokeja līdzjutēju un varbūt pat dažu spēlētāju naidu. Latvijas izlase bija tā komanda, kurā viņš sakrāja savus līdz šim lielākos plus trenera karjerā un no kurienes viņš kā no tramplīna tika pie...pirmā kunga (tad tas bija HK MVD). Gluži vienkārši pašreiz Znaroks ir Maskavas "Dinamo" galvenais treneris un Rīgas "Dinamo" ir viņa vadītās komandas pretiniece izslēgšanas spēlēs. Nekā personīga.

  +5 [+] [-]

, 2011-02-28 12:58, pirms 14 gadiem
HHHM rakstīja: Znaroks vēl nav sapratis, ka līdzjutēju attieksme pret Latvijas izlasi pirm 5 gadiem un šodien nav viens un tas pats. Tagad mums ir Rīgas Dinamo, kas iepriecina un uztur patriotismu regulāri un aizņem krietni vien lielāku daļu fanu sirdīs nekā Latvijas izlases kopā sanākšana pavasaros. Znaroks ir netīrā veidā nostājies pret hokeja faniem šobrīd dārgāko - Rīgas Dinamo, un nedomāju, ka viņam to tik drīz piedos.
Lipmana vietā es vispār Znaroku palaistu brīvībā no izlases vēl sestdienas vakarā (ja vien Kirovam pietiktu dūšas).
Kur tādi auni kā tu rodas? Nerunā visu LV līdzjutēju vārdā, jo ne visiem LV un izlases līdzjutējiem tāds RD ir tagad primārāks par izlasi! Man personīgi ir pie kājas kur tur un kā tas RD nospēlē! Man galvenais ir, lai izlasē uz PČ ir visi labākie (no pieejamajiem) izlases kadriem! Un man personīgi nekad LV izlase nebūs mazsvarīgāka par RD! Tieši otrādi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 13:03, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Spēles laikā gan Anatolijs gan Stepītis runā pavisam savādākos toņos.. Anatolijs pat publiski sajusminās par Komarova spēli.. Stepits piemeram pēc Saimona izlēciena pret Spruktu jautāja:

"kā tagad Oļegs Znaroks uzaicinās Spruktu uz izlases treniņiem"


ne jau Znaroks lika sist pa galvu Spruktam.. Komarova speles stils.. nu tā viņš spēlē arī Somijas izlasē.. kas ir redzējuši Eirotūrti tie zin ka tur nekas viņa spēles stilā nemainās.. un nav tur Znaroka vaina ka viņš tā spēlē..
Uz izlasi spēlēt it kā būtu jāaicinia izlases ģenerālmenedžerim nevis trenerim un es vīspār nesaprotu kā šī playoff sērija un gaidāmais PČ tiek tik ļoti saistīti savā starpā, abas komandas cīnās un grib tikt tālāk, tas viss kas notiek ir normāli, pat interesanti skatīties, ažiotāža no tā tikai lielāka un arī Znaroka emocijas un visi šitie izgājieni ne par ko sliktu neliecina, tieši otrādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-02-28 13:11, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Kur tādi auni kā tu rodas? Nerunā visu LV līdzjutēju vārdā, jo ne visiem LV un izlases līdzjutējiem tāds RD ir tagad primārāks par izlasi! Man personīgi ir pie kājas kur tur un kā tas RD nospēlē! Man galvenais ir, lai izlasē uz PČ ir visi labākie (no pieejamajiem) izlases kadriem! Un man personīgi nekad LV izlase nebūs mazsvarīgāka par RD! Tieši otrādi!
Vispār, man liekas pilnīgi stulba un nevajadzīga diskusija šai jautājumā:
1. Tar ir play-off kurā tiekas 2 KLUBI - kādā sakarā te pīt iekšā izlasi
2. Labi, Znaroks varbūt ir prasts krievs - bet nekad neticēšu, ka viņš būtu nolaidies līdz tādam līmenim, ka liktu speciāli traumēt džekus, ar kuru palīdzību faktiski viņš pacēlās saulītē un ar kuriem kopā ir apēsti pāris kg sāls... Drīzāk, man domāt, ka 3. spēles uzstādījums bija "žostkaja igra".
Gan jau Znaroks pēc sērijas pats izrunāsies ar puikiem un viss tiks nokārtots - visi tomēr profesionāļi un Znaroks nav LHF, kas visu laiku kaut ko muhļī, Znaroks tomēr ir tiešs vecis..

     [+] [-]

, 2011-02-28 13:13, pirms 14 gadiem
Tanabe rakstīja: Nesaki ne jā, ne nē, ne balts ne melns... Uzraksti kaut ko, bet neuzraksti neko... Apmēram tā es redzu šo rakstu. No sērijas, kaut kas jau bija jāuzraksta.
nav taču viena - pareizā - viedokļa par šo tēmu. ir vienkārši viedoklis. šī tak nav nekāda ziņa, lai būtu pateikts kaut kas unikāls un nedzirdēts

     [+] [-]

, 2011-02-28 13:16, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: to par izlasi un GM un to ka vins aicinas speletajus uz izlasi par to Tu vari aizmirst.. te nev ASV vai Kanāda.. te speletajus neizvelesies Baldonieks vai Kirovs.. te būs tie spetaji kurus grib Oļegs un Haris.. tikai šaubos vai vinji vel izlasi vadīs šogad.. jo te vienā rakstā varēja noprast ka neoficiāli viņi vairs nav izlases vadītāji...


tāda sajūta ka izlasi uz Slovakiju vedīs vai nu slovāks (Jūlis) vai Ābols un Ignatjevs.. vai Beresņevs..
Sasmiidinaaji. Bija nosaciijums, ka izlasi gatavos Beresnjevs, liidz briidim, kameer Olegs varees pievienoties. Izksataas ka tas buus driiz. Kaapeec lai Kira mainiitu treneri, ja vieniigais neapmierinaatiibas iemesls pag.gad bija veelaa treneru korpusa pievienoshanaas? Shogad tachu Znarokam buus iespeeja saakt no pasha saakuma.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 13:20, pirms 14 gadiem
Bicevskis rakstīja: Vispār, man liekas pilnīgi stulba un nevajadzīga diskusija šai jautājumā:
1. Tar ir play-off kurā tiekas 2 KLUBI - kādā sakarā te pīt iekšā izlasi
2. Labi, Znaroks varbūt ir prasts krievs - bet nekad neticēšu, ka viņš būtu nolaidies līdz tādam līmenim, ka liktu speciāli traumēt džekus, ar kuru palīdzību faktiski viņš pacēlās saulītē un ar kuriem kopā ir apēsti pāris kg sāls... Drīzāk, man domāt, ka 3. spēles uzstādījums bija "žostkaja igra".
Gan jau Znaroks pēc sērijas pats izrunāsies ar puikiem un viss tiks nokārtots - visi tomēr profesionāļi un Znaroks nav LHF, kas visu laiku kaut ko muhļī, Znaroks tomēr ir tiešs vecis..
Es to visu labi saprotu un arī neuzskatu, ka Znars tagad tur lika kādam kādu speciali traumēt! Droši vien tā arī pateica - "igrajem žostka" un tā arī MD spēlēja, protams, katrs to "žostka" saprotot pa savam! Mani vairāk tracina šitādi apzombēti RD fani, kam jau "mīļotā ģinamka" ir tagad palikusi primārāka par valsts izlasi!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 13:35, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: to par izlasi un GM un to ka vins aicinas speletajus uz izlasi par to Tu vari aizmirst.. te nev ASV vai Kanāda.. te speletajus neizvelesies Baldonieks vai Kirovs.. te būs tie spetaji kurus grib Oļegs un Haris.. tikai šaubos vai vinji vel izlasi vadīs šogad.. jo te vienā rakstā varēja noprast ka neoficiāli viņi vairs nav izlases vadītāji...


tāda sajūta ka izlasi uz Slovakiju vedīs vai nu slovāks (Jūlis) vai Ābols un Ignatjevs.. vai Beresņevs..
Iedod man to rakstu, kurā var noprast par to, ka šogad izlasi Oļegs ar Hari nevadīšot.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-28 13:43, pirms 14 gadiem
Dinamo tuvāks sirdij par Latvijas izlasi - kauns...

  +3 [+] [-]

, 2011-02-28 13:56, pirms 14 gadiem
sāksim ar to ka ir 2u veidu "kauja", tās kas notiek uz ledus, STARP tiesneša svilpēm spēles laikā un tās kas notiek kad spēle apturēta, kad spēlētāji brauc mainīties utt. tā, kā spēlē komarovs, nu nhl viņš būtu izjāts visos caurumos, ar saimonu ir nedaudz smagāk, bet zinot cik vinam diskābeļi ir sezonā es būtu kādam no mūsējiem licis ar viņu izkauties, šim uzreiz auto diskābelis un sērija galā, bet šuplers jau inteliģents.

visumā es atbalsu sportisku agresiju un niknumu, ari kautiņus, ja viņi ir tēmā - 2 kaujas, nevis viens apķēris otru no aizmugures baksta ar nūju, vai pēc svilpes slidojot garām iedur, vai slēpes laikā no muguras ar nūju mugurā, vai tml. un tieši tā spēlē znroka dinamo maskava - visu dara no aizmugures, slēpti, kā mīkstie, kā znaroks.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 13:57, pirms 14 gadiem
Cik gan cilvēkam ir jābūt stulbam, lai izslēgšanas spēļu laikā lamātu Znaroku, ka viņa komanda neprot zaudēt un spēlē rupju spēli. Lielie Znaroka nopēlēji ir vēl stulbāki par krieviem, kam arī patīk punķoties, kad kanādieši zaudētas spēles beigās sāk viņus slānīt.

  +4 [+] [-]

, 2011-02-28 13:57, pirms 14 gadiem
1. Kaut personīgi man Dinamo Maskava nekad nav patikusi kā komanda, vainot Znaroku par iedomātiem pāridarījumiem ir absolūti nevietā un Kreipānam ir 100% taisnība. Vēl vairāk- pats Znaroks reiz teicās, ka viņa viens no sapņiem Dinamo Rīga trenēšana, kas būtu vienkārši lieliski.

2. Skatos, ka viens otrs hokeju Dinamo Rīgas vizualizācijā jauc ar pseidoreliģiskām novirzēm, piesaucot Latvijas izlases mazsvarīgumu. Atļaušos teikt, ka tas ir absurds, zinot, ka KHL ir tikai bagāta līga, kas pēc dažiem gadiem var būt un var arī nebūt, atkarībā no politiskās konjunktūras Krievijas naftas/gāzes/sporta nomenklatūras gaiteņos, kamēr hokejs kā nacionālais fenomens paliks mūžīgi. Ne tikai Latvijā, bet nu jau vairumā civilizēto valstu. Un daudzi šķiet aizmirsuši, ka ikviens no Dinamo Rīga spēlētājiem ir tiesīgs doties labākas algas meklējumos. Un arī tad, ja piemēram Dārziņš uzvilks Maskavas Dinamo formu, mēs viņu sūtīsim uz Znaroka taku?

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 13:57, pirms 14 gadiem
man gan Znaroks vairaak nepatiik it ipashi peec 2 pedejaam preses konferenceem rupjs un nekauniigs tips un lai arii kadus jautajumus uzdod zurnalisti tu vari izveleties atbildeet vai neatbildeet. bet vinjs izveleejas teiksim taadu urlas variantu manaas aciis vinjs nokrita par 100 baleem . es saprotu ka nervi vinjam netur sezonas beigas ir bijushas rikti gruutas un pleioff arii izskataas ka cauri bet galvenais dzivee palikt par cilveeku nevis par ............ kaut gan arii zeel ka vinjsh taa noseedaas((
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-28 14:47, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Putina plāns strādā,drīz izaugs fanu paaudze kuriem krievijas čempionāts būs svarīgāks par PČ. Sekojot tādu fanu loģikai visos sporta veidos likvidējam Latvijas čempionātus,savācam vienu komandu[futbolā basketbolā handbolā volejbolā]un spēlējam tikai krievijas čempī,bet izlases likvidējam,jo krievijas tituli svarīgāki par sasniegumiem ,lai kādi tie būtu pasaulē.
Jā, uz to pusi diemžēl iet.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 14:48, pirms 14 gadiem
Šeit es pilnīgi piekrītu Kreipānam, bet tiešam dīvaini lasīt šādu rakstu, jo spēļu laikā viņš komentē pilnīgi pretēji.
Un no tā arī viss sākās kad liela daļa noliek znaroku, jo redz tur komandai rupji spēlet licis utt.
Bez tam epizodē kad Spruktu notrieca, vai kāds tiešām redzēja ka Saimons ar nūju iebrauca galvā vai kakla rajonā( es kkā neredzēju jo tas bija ārpus kadra)? Varbūt Sprukts vnk labi notēloja?

     [+] [-]

, 2011-02-28 15:01, pirms 14 gadiem
Fleksis rakstīja: Šeit es pilnīgi piekrītu Kreipānam, bet tiešam dīvaini lasīt šādu rakstu, jo spēļu laikā viņš komentē pilnīgi pretēji.
Un no tā arī viss sākās kad liela daļa noliek znaroku, jo redz tur komandai rupji spēlet licis utt.
Bez tam epizodē kad Spruktu notrieca, vai kāds tiešām redzēja ka Saimons ar nūju iebrauca galvā vai kakla rajonā( es kkā neredzēju jo tas bija ārpus kadra)? Varbūt Sprukts vnk labi notēloja?
Tur nekā nebija, Sprukts asi nospēlēja pret vienu maskavieti un tad Saimons uzskrēja virsū Spruktam. Nekādas atklātas rupjības.

     [+] [-]

, 2011-02-28 15:30, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Tur nekā nebija, Sprukts asi nospēlēja pret vienu maskavieti un tad Saimons uzskrēja virsū Spruktam. Nekādas atklātas rupjības.
rokas paceltas galvas liimenii un uztesties virsuu nav nekas rupjsh? IIHF, NHL un arii itkaa KHL ir pienjeemushi memorandu, kad speeleetaaji par uzbrukumu galvaa jaasoda ar visbargaakajiem panjeemieniem. ja nesaskatiiji epizodi, tad iesaku noskatiities veelreiz. skaties ekraana labo apaksheejo stuuri un tu redzeesi cik ljoti Saimons bija tuvu "speelei korpusaa". Neba no zila pirksta KHL izziida 5+20.

     [+] [-]

, 2011-02-28 15:42, pirms 14 gadiem
peksiic rakstīja: rokas paceltas galvas liimenii un uztesties virsuu nav nekas rupjsh? IIHF, NHL un arii itkaa KHL ir pienjeemushi memorandu, kad speeleetaaji par uzbrukumu galvaa jaasoda ar visbargaakajiem panjeemieniem. ja nesaskatiiji epizodi, tad iesaku noskatiities veelreiz. skaties ekraana labo apaksheejo stuuri un tu redzeesi cik ljoti Saimons bija tuvu "speelei korpusaa". Neba no zila pirksta KHL izziida 5+20.
Vajag pacelt galvu un skatīties kur skrien, tad neuzskrietu virsū Saimona rokām. Nekā tāda par ko satraukties tur nebija, Sprukts nospēlēja asi pret maskavieti , Saimons atriebās. Ja kāds no rīdziniekiem tā nospēlētu pret Komarovu, visi šeit no laimes apčurātos. Tāpat kā toreiz, kad Karsums iegrūda apmalē zviedru un gandrīz žokli pa pakausi izdzina ārā. Toč kā krievi, čīkst un čīkst.

     [+] [-]

, 2011-02-28 18:40, pirms 14 gadiem
Cienu Znaroku kā mužiku, kas stāv par savu un spēj uzkurināt. Bet paticis man viņš nekad nav. Prasts tāds. Es viņu negribētu izlases trenera krēslā.

     [+] [-]

, 2011-02-28 19:15, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Te ir daudz raksti par Znaroku, par karu, par Komarovu, par seksu u.t.t....


bet neviens žurnālists nav uzrakstijis par tiesnešiem.. viņi katru spēli izlaiž no rokām un sākās visādas rupjības..


varbūt žuirnālistiem publiski vajag aprakstīt, aprunāt arī šo tēmu..


treneri nedrikst to darīt jo ir lieli sodi, bet žurnālisti tācu drīkst par to runāt.. kapēc jūs to nedarat?? Speles laikā no Anatolija un Stepīša mutes katrs otrais vārds bez maz vai ir saistība ar tiesnesi..

......kur, pēc viņu teiktā, tiesnesim vienmēr taisnība. Atvainojos, vakar Toļiks, sāka, ķērkt, kad pagarinājumā Dārziņu paklupināja. Visas pārējās reizes esot spēka paņēmieni, kuri izdariti pēc noteikumiem.

     [+] [-]

, 2011-02-28 19:26, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Vajag pacelt galvu un skatīties kur skrien, tad neuzskrietu virsū Saimona rokām. Nekā tāda par ko satraukties tur nebija, Sprukts nospēlēja asi pret maskavieti , Saimons atriebās.
Smieklīgi, Saimons ar elkoni iesit sejā, bet Spruktam vajadzēja skatīties, kur brauc. Saimons jau ir balts un pūkains, šitajam čalim arī vajadzēja skatīties, kur brauc:

YouTube
- Chris Simon Two-Hands Ryan...

     [+] [-]

, 2011-02-28 19:58, pirms 14 gadiem
peksiic rakstīja: rokas paceltas galvas liimenii un uztesties virsuu nav nekas rupjsh? IIHF, NHL un arii itkaa KHL ir pienjeemushi memorandu, kad speeleetaaji par uzbrukumu galvaa jaasoda ar visbargaakajiem panjeemieniem. ja nesaskatiiji epizodi, tad iesaku noskatiities veelreiz. skaties ekraana labo apaksheejo stuuri un tu redzeesi cik ljoti Saimons bija tuvu "speelei korpusaa". Neba no zila pirksta KHL izziida 5+20.
A kur tur bija 5+20? Man likās ka iedeva 2+10!!! Ne tā? Lai gan vajadzēja dot tik cik tu tur uzrakstīja!!!

     [+] [-]

, 2011-02-28 21:00, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Es to visu labi saprotu un arī neuzskatu, ka Znars tagad tur lika kādam kādu speciali traumēt! Droši vien tā arī pateica - "igrajem žostka" un tā arī MD spēlēja, protams, katrs to "žostka" saprotot pa savam! Mani vairāk tracina šitādi apzombēti RD fani, kam jau "mīļotā ģinamka" ir tagad palikusi primārāka par valsts izlasi!
A tu domaa Toronto Maple Leafs faniem PC ir svariigaaks?

     [+] [-]

, 2011-02-28 21:39, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: izlasi rakstu pirms komentē, ībli!
Neiet runa par rakstu, bet par vispārējo Kreipāna gaušanos katrā RD spēles tiešraidē.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 21:44, pirms 14 gadiem
Manuprāt, nevajag jaukt p**du ar plaušām. Nezin vai Kanādas izlases treneris Bebkoks pirms Olimpiādes lūdza Red Wings spēlētājus saudzēt Krosbiju, Hītliju un Geclafu?

     [+] [-]

, 2011-02-28 23:14, pirms 14 gadiem
Autors nobeigumā raksta .."negribas ticēt.." Protams,ka tam visam negribas ticēt,daudzi ir neizpratnē,jo nevar notiekošo vienkārši saprast.Tas taču nevar būt! Kā tā? Cieši sekoju līdzi Znaroka gaitām,runām,tāpēc ar pārliecību rakstu-nāksies noticēt! Karalis ir kails.
Slovākijā redzēsim!

     [+] [-]

, 2011-03-04 00:40, pirms 14 gadiem
balkons rakstīja: Neticu,ka tas primāts nedeva uzdevumu traumēt ,,Dinamo Rīga"komandas centra uzbrucējus(ieskaitot Spruktu).Hokeja aprindās tas ir zināms,tāpēc autoram nevajadzētu te aizstāvēt Poļigraf Poļigrafoviču.
vāks. tik jēli. omg

     [+] [-]

, 2011-03-04 00:43, pirms 14 gadiem
Sporta Ģēnijs rakstīja: Dinamo tuvāks sirdij par Latvijas izlasi - kauns...
ģēnij, kad tev ir iespēja nesamaksāt kādu nodokli, lai uzturētu savu ģimeni, tev nav kauna?
Pietam, kurā vietā viņš teica, ka dinamo ir tuvāks? dinamo ir darbs, izlase ir izlase.