Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Salīdzinājums ir neizbēgams

Anatolijs Kreipāns
Anatolijs Kreipāns

Salīdzinājums ir neizbēgams
Peka Rautakalio ir neapmierināts. Ļoti neapmierināts.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Pekas Rautakalio salīdzinājums ar viņa priekšteci Rīgas "Dinamo" galvenā trenera amatā Jūlisu Šupleru būtu neizbēgams jebkurā gadījumā. Patiesībā tas netieši jau bija izskanējis komandas pirmajā treniņnometnē Valmierā un pēc tās, bet tad arī pēc un starp pirmajām pārbaudes spēlēm, Latvijas Dzelzceļa kausa izcīņā, pirms KHL čempionāta... Tas izskanējis no daudzām pusēm un tieši abu treneru salīdzināšana bija gandrīz vai pirmais, ko hokejistiem jautāja. Jo ilgāk spēlēsim, jo salīdzināšana būs biežāka, jo ilgāk spēlēsim neveiksmīgi, jo salīdzināšana būs skarbāka. Bez salīdzināšanas neiztikt. Cita lieta - kāds salīdzināšanai ir fons.

Rautakalio un Šuplera paveikto salīdzināt vēl vispār nav iespējams. Slovaks nostrādāja ar Rīgas "Dinamo" trīs pilnas sezonas, turklāt viņš jau iepriekš vairāk vai mazāk bija iepazinis mūsu hokeju, būdams HK "Rīga 2000" galvenais treneris (un tas ir pat ļoti svarīgi!), viņš jau bija strādājis Krievijas superlīgā (ne mazāk svarīgi), turpretī soms pie mums ir tikai pirmo sezonu un viņa vadībā komanda ir aizvadījusi KHL čempionātā tikai piecas spēles. Viņš vēl "taustās". Līdzjutēji ir neapmierināti, daži līdzjutēji pat jau ir nikni un daži jau prasa spert kardinālus soļus. Ja tuvākajā laikā nekas kardināli nemainīsies, prasīs arī Rautakalio "skalpu". Tas ir normāli. Līdzjutēji tādi vienmēr ir bijuši un tādi būs. Līdzjutēju pacietība parasti sāk beigties pirmā. Galvenais, lai nebeidzas paša Rautakalio un kluba vadības pacietība, lai pat neveiksmēs uzņemtajam "jaunajam kursam" tic paši spēlētāji. Pašreiz, kā izskatās laukumā nevis izklausās vārdos, ar to ticēšanu un pārliecību tā ir, kā ir.

Jaunās KHL sezonas sākumā, bet pēdējās divās spēlēs īpaši, Rīgas "Dinamo" atgādina jaunekli, kurš krieviski runāt vairs principiāli negrib, bet angliski vēl neprot - proti, Šuplera spēli vairs nespēlēsim, bet jauno spēli vēl apguvuši neesam. Sanāk ne šis, ne tas. Pārejas posms ir vissāpīgākais un tas nevar aprobežoties ar piecām vai desmit spēlēm. Tam dažkārt nepietiek arī ar veselu sezonu. Uz abu pēdējo spēļu fona tas viss izklausās pēc taisnošanās un pašiem hokejistiem kaut ko tamlīdzīgu labāk neteikt - ja būtu neskaitāmas iespējas gūt vārtus, ja mēs pretiniekus būtu apspēlējuši vai kaut vai būtu pārāki par tiem cīņasspara ziņā, bet ripa ne par ko nelīstu pretinieku vārtos, tad tā varētu teikt un teiktajam varētu piekrist, bet tur jau tā lieta, ka vispirms jau mēs paši izskatījāmies vārgi nevis kaut ko īpašu rādīja pretinieki. Turklāt vārgi ne tikai spēles ziņā, turklāt spēle negāja vienam vai dažiem, vienai vai divām maiņām, bet gan visai komandai. Liekas, ka savstarpējās saprašanās process starp spēlētājiem un jauno treneri ir kaut kur piebremzējis - katrā ziņā LDz kausa izcīņā un sezonas pirmajās spēlēs sniegums izskatījās saturīgāks un - galvenais! - cerīgāks nekā mačā pret Minskas "Dinamo" un īpaši pret Popradas "Lev". Slovakijas klubs sastāva ziņā ne ar ko nav vājāks par Rīgas "Dinamo", tās "uz papīra" ir divas spēkos apmēram līdzvērtīgas komandas un ja viena no šīm komandām "buksē" vai, kas ir vēl neizskaidrojamāk, otru nenovērtē, tad... Skaties uz tablo un kod pirkstos. Rīdzinieku rindās ir pietiekami daudz pieredzējušu hokejistu, tā nav kaut kāda zaļu jaunekļu komanda, ko vajadzētu pierunāt maksimāli koncetrēties. Vai tagad pie visa vainot tikai Rautakalio? Lai cik liela būtu trenera loma un atbildība, treneris tomēr neiet laukumā un nespēlē.

Vairākas reizes no vairākām pusēm - tajā skaitā arī no "Dinamo" nometnes - jau ir izskanējuši bijušā un pašreizējā galvenā trenera netieši salīdzinājumi. Sak, pie Rautakalio viss ir skaidrs, viņš zina ko grib, skaidri formulē savas prasības, katram zināms, kas tam ir jādara u.tt. Starp rindām var lasīt - ir labāk nekā bija. Piekrītu - lai būtu labāk arī uz ledus un turnīra tabulā, ir nepieciešams laiks. Iespējams, daudz laika. Taču... Kaut arī starp rindām, bet tomēr nebūtu korekti nonicināt arī Šupleru. Skaties kā gribi, bet tieši viņa vadībā komanda aizvadīja trīs labas sezonas, abās pēdējās no tām izslēgšanas turnīra pirmajā kārtā pārspējot vienu no favorītiem. Rautakalio vadībā tomēr vēl nav izdarīts nekas... Viņam vēl vienkārši nebija laika, kaut ko izdarīt! Šupleram bija pavisam citādāks komandas vadīšanas stils, varbūt pat nemanāmas bija tās sviras, ar kurām viņš prata komandu savākt, noskaņot un spēlēt ar to tā, ka vairākas spēles un uzvaras vēl ilgi būs atmiņā. Abus trenerus nav iespējams objektīvi salīdzināt arī tāpēc, ka viņi ir dažādi, bet tas nebūt nenozīmē, ka, darot to pašu citādāk, tu dari sliktāk. Laiks (galarezultāts) rādīs. Vārds "laiks" somu trenera kontekstā laikam ir visbiežāk lietotais. Rautakalio darbā pagaidām rit tikai process, tas ir tikai sākumstadijā un tā galaiznākums nav zināms nevienam, tāpēc nevajadzētu steigties ar salīdzinājumiem vienam par labu un otram - par sliktu. Iespējams, ar laiku izrādīsies, ka soms tomēr nav īstais galvenais treneris mūsu komandai. Ar to arī ir jārēķinās. Bet iespējams arī, ka niknākie Rautakalio kritiķi pārtaps par lielākajiem viņa slavinātājiem.

Lai cik nepieņemami tas dažiem varbūt liksies, bet nekāda traģēdija nenotiks, ja šosezon netiksim Gagarina kausa izcīņā. Tagad, protams, par tikšanu vai netikšanu ir ļoti pāragri runāt (tieši tāpat kā salīdzināt Rautakalio ar Šupleru) un šādu iespēju nav jāuztver jau kā augsnes sagatavošanu iespējamajai palikšanai ārpus astoņnieka Rietumos. Par to vispār vēl nav jādomā un nav jāpieļauj doma, ka sezona mums beigsies jau 26. februārī. Gluži vienkārši dažreiz ir ļoti noderīgi spert soli atpakaļ, lai pēc tam spertu divus soļus uz priekšu. Galvenais, lai sāk ātrāk parādīties tās tendences, kas mums ļaus tos divus soļus uz priekšu spert, lai tās kļūst noturīgas nevis parādās un pazūd. Ko redzēsim laukumā trešdien pret Maskavas "Dinamo"?

  -3 [+] [-]

, 2011-09-27 11:33, pirms 13 gadiem
Ir gadījumi, kad pacietība pirmajiem beidzas nevis skatītājiem, bet gan spēlētājiem. Parasti tas ir tad, ja treneris liek spēlētājiem veikt šim sastāvam neizpildāmus uzdevumus un pēc tam publiski pazemo savu komandu.

Desmit gadus un piecas darba vietas vēlāk visi brīnās: kā tas varēja notikt, ka noteikti spēlētāji joprojām bēgtin bēg no sava kādreizējā trenera, kuru visi tagad slavē. Tāpēc, ka treneris nerēķinājās ar gadiem iestrādājušos hokeja kultūru un sagrāva unikālu komandu, cenšoties to pārveidot pēc sava ģīmja un līdzības.
Slēpts komentārs: Reksis
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -2 [+] [-]

, 2011-09-27 11:44, pirms 13 gadiem
interesanti, ka KHL šogad strādā 10 jauni treneri.... arī somi. Nevienam tik slikti kā Rautakalio neklājas. Likumsakarība? Nejaušība?

  +1 [+] [-]

, 2011-09-27 11:46, pirms 13 gadiem
M, tikai nevajag, ja?

  -4 [+] [-]

, 2011-09-27 11:53, pirms 13 gadiem
Ja komandas vadība gribēja eksperimentus,tad liekas viņiem tas dārgi maksās.Uzsākot sezonu,komandai jābut gatavai spelēt nevis čakarēties.
Tas butu,ja mums butu profesionāls labs treneris.
Es gribu skatāmu hokeju nevis kaut kadus eksperimentus....

  +6 [+] [-]

, 2011-09-27 12:12, pirms 13 gadiem
Aicināšu visus hokeja ekspertus, kuri vēlas uzgāzt samazgas somu trenerim, mazliet vairāk iepazīties ar hokeja spēlēs taktiskajiem zīmējumiem uz shēmām...
Pilnībā piekrītu Kreipāna kunga viedoklim, jo tajā ir pausts precīzs situācijas izklāsts. Nav iespējams vienā dienā sākt rakstīt ar kreiso roku tikpat veiksmīgi, kā ar labo, bet ja runa ir par veselu komandu, tas visu padar vēl sarežģītāku.
Protams, ja spēlētāji neticēs galvenajam trenerim, mēs ne tikai netiksim Gagarina kausā izspēlē, bet droši pretendēsim uz pēdējo ailīti turnīra tabulā.
Lai cik ļoti arī man nepatika vakardienas spēle, iesaku bruņoties ar pacietību un izdarīt kādus secinājumus pēc 15-20 spēlēm...

  +1 [+] [-]

, 2011-09-27 12:14, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Perfekti pateikts.
Un paliek atklāts jautājums-vai vakardienas spēle nebija savdabīga protesta forma pret Pekkas darba metodēm?
Viens ir protestēt, pavisam kaut kas cits ir nespēt izdarīt uzdevumu, bet kapēc ellē ratā nav spēka paskriet?
Es saprotu, ka var neizspēlēt kombinācijas, var neievērot zīmējumus, jo to nespēj galva izdarīt, bet skriet...
Ja galva nestrādā, tad kājas strādā, kur tad ir palikušas tās kājas?
Līdz šim izskatījās, ka vienīgi Miķelis šai komandā spēlē, dod piespēles un pietur ripu, vakar pat viņu nevarēja pamanīt...
Tās jau vairs nav kļūdas, tā ir bezspēcība un nolemtība.

     [+] [-]

, 2011-09-27 12:16, pirms 13 gadiem
M rakstīja: Ir gadījumi, kad pacietība pirmajiem beidzas nevis skatītājiem, bet gan spēlētājiem. Parasti tas ir tad, ja treneris liek spēlētājiem veikt šim sastāvam neizpildāmus uzdevumus un pēc tam publiski pazemo savu komandu.

Desmit gadus un piecas darba vietas vēlāk visi brīnās: kā tas varēja notikt, ka noteikti spēlētāji joprojām bēgtin bēg no sava kādreizējā trenera, kuru visi tagad slavē. Tāpēc, ka treneris nerēķinājās ar gadiem iestrādājušos hokeja kultūru un sagrāva unikālu komandu, cenšoties to pārveidot pēc sava ģīmja un līdzības.
Es ceru, ka ar unikālu komandu tu nedomāji RD... jo visi mēs esam lieli RD fani, tomēr ir arī jāapzinas realitāte, ne ar ko lielu RD neatšķiras no citām komandām, te neiet runa par meistarību.

     [+] [-]

, 2011-09-27 12:26, pirms 13 gadiem
Ja godīgi,tad man vienalga kā tur bija ar Šupleru ,jo Peku uzskatu par labāku hokeja speciālistu un pareizi jau Ozoliņš teica,nav ko iespringt,ja zaudēsim pirmās 10.spēles ,nejau treneris vainīgs,ka spēlētājs nevar izpildīt savu uzdevumu...

  +4 [+] [-]

, 2011-09-27 12:29, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Perfekti pateikts.
Un paliek atklāts jautājums-vai vakardienas spēle nebija savdabīga protesta forma pret Pekkas darba metodēm?
Protests? Tiešām? Mūsejie pie apmālem krita no viņu spēku paņemieniem dēļ tā, ka protestēja? Un, kas tie tad ir par spēlētājiem, kuriem pēc pāris spēlēm nolaižas rokas? Tad jau sanāk, ka mūsu LV izlases labākie spēlētāji negrīb progresēt un "pāriet" uz nākamo līmeni... itkā viņi pasaka RD valdībai, dodiet mums treneri, kas nav tik prasīgs un maksājiet mums, spēlēsim tā, lai tiktu play-off un tur netiktu tālāk par otro kārtu. Un es domāju, ka Dārziņš pie Krikunova netiek dzenāts mazāk.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-27 12:33, pirms 13 gadiem
Justifiable rakstīja: Es ceru, ka ar unikālu komandu tu nedomāji RD... jo visi mēs esam lieli RD fani, tomēr ir arī jāapzinas realitāte, ne ar ko lielu RD neatšķiras no citām komandām, te neiet runa par meistarību.
Par meistarību runas tiešām nav. Rīgas "Dinamo" no citām KHL komandām atšķiras būtiski - tā ir Latvijas komanda, kurā daudzas vietas ieņem ļoti šaura elites spēlētāju grupa. Ņiživijs, Sprukts, Ankipāns, Laviņš, Bukarts, Meija, Karsums un Ozoliņš nav nejauši izraudzīti pasaules hokeja tirgū, lai atbilstu kāda trenera spēles plānam. Labi vai slikti, viņi ir Latvijas hokeja tagadne, un gan līdzjutējam, gan trenerim ir jāpieņem, ka Ankipāns nav Mario Lemjē un Ņiživijs nav Klods Lemjē. Viņi ir Ankipāns un Ņiživijs un daļa no Dinamo spēles.

Šuplers guva panākumus, jo lielākoties spēja šim raibajam kolektīvam netraucēt spēlēt hokeju.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-27 12:53, pirms 13 gadiem
Guntars Šēnbergs rakstīja: Aicināšu visus hokeja ekspertus, kuri vēlas uzgāzt samazgas somu trenerim, mazliet vairāk iepazīties ar hokeja spēlēs taktiskajiem zīmējumiem uz shēmām...
Pilnībā piekrītu Kreipāna kunga viedoklim, jo tajā ir pausts precīzs situācijas izklāsts. Nav iespējams vienā dienā sākt rakstīt ar kreiso roku tikpat veiksmīgi, kā ar labo, bet ja runa ir par veselu komandu, tas visu padar vēl sarežģītāku.
Protams, ja spēlētāji neticēs galvenajam trenerim, mēs ne tikai netiksim Gagarina kausā izspēlē, bet droši pretendēsim uz pēdējo ailīti turnīra tabulā.
Lai cik ļoti arī man nepatika vakardienas spēle, iesaku bruņoties ar pacietību un izdarīt kādus secinājumus pēc 15-20 spēlēm...
Šeit, Guntar, lielais jautājums ir - VAI VAJADZĒJA MĀCĪT RAKSTĪT AR KREISO ROKU, JA AR LABO TĪRI LABI SANĀCA. Varbūt vajadzēja treneri krievu vai čehu, kam , taktikas izpildei, nevajadzētu tik ļoti mainīt komandas stilu.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-27 12:57, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Perfekti pateikts.
Un paliek atklāts jautājums-vai vakardienas spēle nebija savdabīga protesta forma pret Pekkas darba metodēm?
Par ko viņiem protestēt??? Par to ka viņiem ir dota iespēja spēlēt vienā no pasaules labākajām līgām un saņemt par to vēl labu atalgojumu???
Labi zinot, ka lielākā daļa no viņiem citiem KHL klubiem nebūtu vajadzīgi un varētu kapāt zemākās Eiropas līgās, par mazāku atalgojumu...

     [+] [-]

, 2011-09-27 13:12, pirms 13 gadiem
Ja spēlētāji protestē un ir apvainojušies par pamatotu kritiku, tad tas ir pavisam smieklīgi un nesportiski. Par kādām uzvarām, tad vēl var runāt? Es arī piekrītu, ka nepieciešams laiks, lai izteiktu secinājumus. Ja jau piedeva Šupleram pagājušā gada zaudējumu sērijas, lai arī viņš šeit bija strādājis nosacīti vairāk kā 3 gadus, tad kāpēc, lai nepiedotu jaunam trenerim?

     [+] [-]

, 2011-09-27 13:14, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Ja godīgi,tad man vienalga kā tur bija ar Šupleru ,jo Peku uzskatu par labāku hokeja speciālistu un pareizi jau Ozoliņš teica,nav ko iespringt,ja zaudēsim pirmās 10.spēles ,nejau treneris vainīgs,ka spēlētājs nevar izpildīt savu uzdevumu...
Tā vien šķiet, ka visi komentāru rakstītāji ir paši ar savām ausīm dzirdējuši, kādu uzdevumu Peka hokejistiem deva, un tāpēc ļoti droši tagad zina, ka hokejisti šo uzdevumu nepildīja. Tā kā man tādas iespējas nebija, lūgums šeit iemest, kādu uzdevumu īsti Peka ir devis (vai dos) mūsējiem trešdienas mačā pret Znaroku. Un vēlams lūdzu drusku sīkāk nekā tikai "būt agresīviem pretinieku zonā" un "nenoraidīties".

  +1 [+] [-]

, 2011-09-27 13:33, pirms 13 gadiem
M rakstīja: Ir gadījumi, kad pacietība pirmajiem beidzas nevis skatītājiem, bet gan spēlētājiem. Parasti tas ir tad, ja treneris liek spēlētājiem veikt šim sastāvam neizpildāmus uzdevumus un pēc tam publiski pazemo savu komandu.

Desmit gadus un piecas darba vietas vēlāk visi brīnās: kā tas varēja notikt, ka noteikti spēlētāji joprojām bēgtin bēg no sava kādreizējā trenera, kuru visi tagad slavē. Tāpēc, ka treneris nerēķinājās ar gadiem iestrādājušos hokeja kultūru un sagrāva unikālu komandu, cenšoties to pārveidot pēc sava ģīmja un līdzības.
Tāds naivs sriedums.. RD spēlē profesionāļi, un tas nozimē - tas ir viņu darbs. Darbs šajā sezonā, kuru reglamentē līguma attiecības. Šeit nevar būt argumentu, ka : " jūtos noguris un trūkst motivācijas", kā daudzu apzelētājā gadījumā. Profesionalitāte cita starpā nozimē arī to, ka darba vieta Tev piedāvā karjerā izaugsmes iespējas, kā arī to, ka Tu , parakstot šo līgumu , apzinies, uz ko ielaidies, un garantē, ka SPĒSI savas spējas gan realizēt, gan pilnveidot attiecigajā kolektīvā. Šis profesionalitātes princips ir vienāds visur - vai tas butu simfoniskais orkestris, vai bankas struktūra vai profesionāla sporta komanda.

Šuplera spējas, kuras tiek raksturotas ar vārdiem: "jo lielākoties spēja šim raibajam kolektīvam netraucēt spēlēt hokeju" komentāra autora loģikai sekojot jau tiek nolidzinātas lidz nulles ļimenim, jo viņa uzdevums bija, vienk. netraucēt. Principā šis apgalvojums ir tik pat naivs un absurds, kā spriedelējums, ka hokejisti protestē nespēlējot, t.i. nepildot savas profsionālās saistības.

Ko dara firmas vaditājs, ja darbinieks nestrādā? Patriec to ratā. Ko dara somu treneris? Nosēdina to, kas nespēlē malā. Ko dara Šuplers, kad komanda ar krievu "zelta jaunatni" nevar uzvarēt? Nopērk Vero un Jašinu. Pat šī epizode, kad vienlaicigi, tehniski orientētā komandā tiek parakstiti divi hokeja spēles pretpoli - tehniķis un kauslis, liecina tikai to, ka Šuplers joprojām nevienam necenšas traucēt, nevis veido komandu, kura pakļaujas kaut kādai lōgikai un struktūrētai uzbūvei.

Rautakallio šobrid mēgina radīt struktūru, un tas ka musu "raibajam kolektīvam" , kuri lidz šim dzivojuši un strādājuši (profesionāli) kā brivmākslinieki, tas ir pārbaudijums un negaidits pārbaudijums, tas gan ir skaidrs. Bet vai pie tā vainīgs treneris, to gan stipri apšaubu.

     [+] [-]

, 2011-09-27 13:41, pirms 13 gadiem
Pie Rautakalio speles stila Nizhivijs ir pazudis vispar (kgan 2 speles nav objektivs iemesls salidzinat)

     [+] [-]

, 2011-09-27 13:46, pirms 13 gadiem
Zips rakstīja: Rautakallio šobrid mēgina radīt struktūru, un tas ka musu "raibajam kolektīvam" , kuri lidz šim dzivojuši un strādājuši (profesionāli) kā brivmākslinieki, tas ir pārbaudijums un negaidits pārbaudijums, tas gan ir skaidrs. Bet vai pie tā vainīgs treneris, to gan stipri apšaubu.
Struktūras radītāju mūsu sportā jau ir bijis pārpārēm - atceramies kaut vai Džonsonu futbolā, Trajkoviču un Kemzūru basketbolā
Kas attiecas uz tehniķi un kausli vienā komandā - tas diez vai pats par sevi ir kaut kas stulbs un neredzēts. Papēti NHL komandu sastāvus, pusē komandu tu ieraudzīsi pa kādam tehniķim un kauslim.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-27 14:22, pirms 13 gadiem
Bicevskis rakstīja: Par ko viņiem protestēt??? Par to ka viņiem ir dota iespēja spēlēt vienā no pasaules labākajām līgām un saņemt par to vēl labu atalgojumu???
Labi zinot, ka lielākā daļa no viņiem citiem KHL klubiem nebūtu vajadzīgi un varētu kapāt zemākās Eiropas līgās, par mazāku atalgojumu...
Nezinu kā viņiem būtu ar iespēju atrast darbu citās komandās, bet tas gan ir pavisam skaidrs, ka hokejisti ļoti labi apzinās savu vietu RD. Itsevišķi tie kam līgumi uz vairākām sezonām. Viņi ļoti labi apzinās,ka RD vadībai nav iespēju manevrēt ar spēlētāju nomaiņu pret citiem spēlētājiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-27 14:26, pirms 13 gadiem
baraviks rakstīja: Tā vien šķiet, ka visi komentāru rakstītāji ir paši ar savām ausīm dzirdējuši, kādu uzdevumu Peka hokejistiem deva, un tāpēc ļoti droši tagad zina, ka hokejisti šo uzdevumu nepildīja. Tā kā man tādas iespējas nebija, lūgums šeit iemest, kādu uzdevumu īsti Peka ir devis (vai dos) mūsējiem trešdienas mačā pret Znaroku. Un vēlams lūdzu drusku sīkāk nekā tikai "būt agresīviem pretinieku zonā" un "nenoraidīties".
Ko tu vel nesaproti? Ātrs hokejs,ātras piespēles,mazāk individuālās darbības,agresivitāte...

  +1 [+] [-]

, 2011-09-27 14:28, pirms 13 gadiem
Pirmkārt nekādu spēlētāju protestu nebūs,jo OZO to nepieļaus,otkārt jāpiekrīt Kreipānam ,nebūs nekāda traģēdija,ja šajā sezonā netiks play off. Pārmaiņas un spēles disciplīna, ko veiks Rautikalio nāks tikai par labu ,jo sevišķi izlasei ,jo Nolans izlasē prasīs praktiski to pašu ,ko pašlaik grib redzēt Rautikalio komandas izpildījumā.

     [+] [-]

, 2011-09-27 14:33, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Ko tu vel nesaproti? Ātrs hokejs,ātras piespēles,mazāk individuālās darbības,agresivitāte...
Un to tu sauc par spēles plānu? Da tādu taču pat es varētu iedot Vēl piemestu klāt - nezaudēt ripu, move the puck, Holtam - neatsist ripu priekšā Jā, lai tādu izstrādātu tiešām Peka mums bija vajadzīgs

  -2 [+] [-]

, 2011-09-27 14:51, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Pirmkārt nekādu spēlētāju protestu nebūs,jo OZO to nepieļaus,otkārt jāpiekrīt Kreipānam ,nebūs nekāda traģēdija,ja šajā sezonā netiks play off. Pārmaiņas un spēles disciplīna, ko veiks Rautikalio nāks tikai par labu ,jo sevišķi izlasei ,jo Nolans izlasē prasīs praktiski to pašu ,ko pašlaik grib redzēt Rautikalio komandas izpildījumā.
Nevajag pārspīlēt OZO ietekmi. Janka Sprukts pavasarī pierādija, ka arī citiem RD spēlētājiem ir savs skats uz dzīvi.
Kreipāns un līdzjutēji var tiekt ko vēlās, bet gala vārds piederēs RD īpašniekam Igoram Makarovam. Ja viņš uzskatīs,ka Pekka ir jatriec ratā,tad tā arī notiks.

  -2 [+] [-]

, 2011-09-27 14:51, pirms 13 gadiem
baraviks rakstīja: Un to tu sauc par spēles plānu? Da tādu taču pat es varētu iedot Vēl piemestu klāt - nezaudēt ripu, move the puck, Holtam - neatsist ripu priekšā Jā, lai tādu izstrādātu tiešām Peka mums bija vajadzīgs
Nē,to nesauc par spēles plānu un vispār es nerunāju par kaut kādu plānu ,kuru tu izdomāji,bet gan par to,ka spēlētāji nevar izdarīt to,ko liek Peka viņiem darīt.!

     [+] [-]

, 2011-09-27 15:39, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nevajag pārspīlēt OZO ietekmi. Janka Sprukts pavasarī pierādija, ka arī citiem RD spēlētājiem ir savs skats uz dzīvi.
Kreipāns un līdzjutēji var tiekt ko vēlās, bet gala vārds piederēs RD īpašniekam Igoram Makarovam. Ja viņš uzskatīs,ka Pekka ir jatriec ratā,tad tā arī notiks.
Nedomāju ,ka tāds Makarovs uz sitiena izdomāja sponsorēt Dinamo. Drīzāk tā bija kremļa pavēle oligarham ,ja negribi nepatikšanas ,tad sponsorē ,jo mums jāpaplašina ietekme bijušajā padomijā un austrumeiropā. Tā kā visticamāk tam Makarovam Dinamo iekšējā virtuve pie vienas vietas. Un OZO ietekme klubā ir daudz lielāka kā tā bija izlasē.

  -2 [+] [-]

, 2011-09-27 15:43, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Nedomāju ,ka tāds Makarovs uz sitiena izdomāja sponsorēt Dinamo. Drīzāk tā bija kremļa pavēle oligarham ,ja negribi nepatikšanas ,tad sponsorē ,jo mums jāpaplašina ietekme bijušajā padomijā un austrumeiropā. Tā kā visticamāk tam Makarovam Dinamo iekšējā virtuve pie vienas vietas. Un OZO ietekme klubā ir daudz lielāka kā tā bija izlasē.
Protams,ka viņš saņēma pavēli no augšas, bet Savickim būs ļoti grūti pierādīt ,prasot naudu turpinājumam, ka Pekka ir tas īstais treneris priekš RD.
Vel vasarā Savickis intervijā atklāti atzina, ka naudas plūsma no ITERAS RU ir atkarīga no komandas rādītā snieguma. No party,no money.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-27 15:45, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Nē,to nesauc par spēles plānu un vispār es nerunāju par kaut kādu plānu ,kuru tu izdomāji,bet gan par to,ka spēlētāji nevar izdarīt to,ko liek Peka viņiem darīt.!
Bet es atkal runāju par to, ka neviens šeit komentāru rakstītājs nemaz nezina, ko tieši liek Peka viņiem darīt. Un es ļoti ceru, ka tas, ko Peka liek viņiem darīt, neaprobežojas ar tādām vispārīgām frāzēm, kā "ātrs hokejs,ātras piespēles,mazāk individuālās darbības,agresivitāte", jo, ja tā, tad es uzskatu, ka viņš vispār neko neliek darīt.

     [+] [-]

, 2011-09-27 16:29, pirms 13 gadiem
Reksis rakstīja: liekas,ka mūsu mīļā komanda ir sagrauta.Kuram būs prieks spelet tukšā
arēnā?Es personīgi pēc vakardienas speles uz turieni ilgi neiešu.
Nav prieka un gandarījuma skatīties to bardaku.Žēl.
Ja tev ir abonements, tad, lai tas nekrāj putekļus, mētādamies uz plaukta, vari to aizdot man (protams pret kādu ķīlu), kamēr atkal pats nesadomāsi iet. Man būs lētāk, nekā pirkt biļetes...

  +3 [+] [-]

, 2011-09-27 17:06, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams,ka viņš saņēma pavēli no augšas, bet Savickim būs ļoti grūti pierādīt ,prasot naudu turpinājumam, ka Pekka ir tas īstais treneris priekš RD.
Vel vasarā Savickis intervijā atklāti atzina, ka naudas plūsma no ITERAS RU ir atkarīga no komandas rādītā snieguma. No party,no money.
Starp sniegumu un naudas plūsmu varētu būt visai tiešs sakars.Tikai manuprāt uz otru pusi.Cik var nojaust ,Kremlis ir devis pavēli uzturēt ārpus Krievijas robežām KHL vidusmēra klubu.Iepriekšējās sezonās mērķis tika sasniegts,kas nozīmē - finansējums pietiekams.Papildus nauda var parādīties ja RD sāk vilkties pa tabulas lejasgalu,jo Kremlis nepieļaus ,ka viņu lolojums kļūst par izsmieklu.

  -2 [+] [-]

, 2011-09-27 18:02, pirms 13 gadiem
rolex rakstīja: Starp sniegumu un naudas plūsmu varētu būt visai tiešs sakars.Tikai manuprāt uz otru pusi.Cik var nojaust ,Kremlis ir devis pavēli uzturēt ārpus Krievijas robežām KHL vidusmēra klubu.Iepriekšējās sezonās mērķis tika sasniegts,kas nozīmē - finansējums pietiekams.Papildus nauda var parādīties ja RD sāk vilkties pa tabulas lejasgalu,jo Kremlis nepieļaus ,ka viņu lolojums kļūst par izsmieklu.
Mērķis ir sasniegts jeb KHL ir integrējies Eiropas Savienībā. RD lafa ir beigusies.
Tagad KHL vadībai jeb kas aiz tās stāv vairāk interesē LEV attīstība, un lai nākošā sezonā HK ,,Milan'' tiešām startētu KHL.
Moris savu darbu ir izdarijis.

     [+] [-]

, 2011-09-28 10:22, pirms 13 gadiem
Es ticu Pekai, ticu, ka viņš iemācīs mums spēlēt tādā stilā kā spēlē pasaules čempioni! Veiksmi treneriem un spēlētājiem!

     [+] [-]

, 2011-09-28 19:13, pirms 13 gadiem
Tipiski latvieši, galvenais ir sevi un citus noniecināt.
Kapēc tad Jūli nomanīja? Jo RD nekad nezaudēja?