Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Neveiksmīgā komplektācija

Neveiksmīgā komplektācija
Butauts tagad redz, ka dažiem šajā komandā nav vietas... Ja gribam spēlēt kā komanda.

Foto: Romāns Kokšarovs (Sporta Avīze/f64)

Pagājuši sezonas pirmie divi mēneši un mēs jau varam izdarīt pirmos secinājumus par VEF komandu. Secinājums vienkāršs - ļoti nesekmīga ārzemnieku izvēle un tieši spēle pret Budivelnik to kārtejo reizi pierādīja.

Spēles lūzums notika 4 ceturdaļā, kad laukumā nebija ne Miledžs, ne Perijs, ne Simss. Varēja redzēt, ka Rīga lūzumu panāca tieši ar aizsardzību, kura pēdējā laikā bija līdzīga caurstaigājamai sētai. Turklāt, komanda šajā atbildīgajā brīdī nospēlēja tikai ar pieciem spēlētājiem -Janičenoku, Valteru, Bertānu, Kavalausku un Keinu. Domāju, ka Butautam tagad nāksies pārdomāt, ko darīt tālāk. Pirmās trīs ceturdaļās Budivelnik mūs apspēlēja kā mazus bērnus, atlecošās bumbas bija zaudēts divas reizes, garie spēlētāji- it sevišķi mūsu vecais paziņa Artjoms Parahouskis - darīja ar Simsu, ko gribēja. Nevarējam apspēlēt zonas presingu un šeit Miledžs paspēja nostaigāt divas reizes vienkāršās situācijās. Miledžs gan pārķēra bumbas savā stilā, bet spēles organizācija bija katastrofāla, līdz ar to komandas snaiperi varēja nosalt, gaidot bumbu. Viens otrs domāja par savu punktu ražu, bet tajā brīdi komanda bija zaudētājos. Ko darīt ar Simsu, ja gribam uzvarēt? Butautam viņš jāpiespiež strādāt, ja nē -  tad no tāda palīga nav jēgas. Tostarp komandas jau pieminētais super piecinieks izdarīja ceturtajā ceturdaļā to, ko neviens negaidīja - īpaši jau aizsardzībā. Uzbrukumā spēli labi diriģēja Bertāns un varēja redzēt, ka beidzot uz laukuma ir KOMANDAS GARS. Gribu apsveikt visus tos, kas bija jau nokāruši degunus, bet tajā pašā laikā - turpmāk jāseko izmaiņām. Perijs ir it kā atlaists uz papīra, formāli, bet atkratīties no viņa būs tikai tad iespējams, ja atradīsim viņam citu komandu. Arī Batlers mani tā īsti nepārliecināja, jo varēja redzēt ka čalim ir bijusi trauma un -  ilgi nav bijušas spēles. Nedomāju, ka divās nedēļas viņš uzlabos spēli. Izcīnīta ļoti svarīga uzvara, bet domāju, ka grūtakais laiks komandā tikai sākas. Ziniet kam?Galvenajam trenerim. Vēlam veiksmi viņam izvēlēties pareizos risinājumus, kaut gan padomdevēji klubā diemžēl ir pašvaki.

Kas bija galvenie uzvaras iemesli 4 ceturdaļā?

  • 16

  • 16

  • 187


1 2 45 komentāri
Slēpts komentārs: flanx

  +5 [+] [-]

, 2011-11-25 22:14, pirms 13 gadiem
Ar centriem jau problemu vismazak, Kavalausks ir labs backups gadijumam kad Sims tiek izslegts, par to cik veiksmiga vai neveiksmiga komplektacija runat vares pec sezonas beigam ar vienu iznemumu protams-Perijs.Uzvaras pagaidam krajas un kamer ta ir, viss ir daudz maz ciesami.

 +10 [+] [-]

, 2011-11-25 22:18, pirms 13 gadiem
Seit tiesaam Valdis 100% pareizi visu uzrakstija....Miledza bezjeedziigaa skriesana ir vnk noriebusies.....un no shamaa noskataas arii "latviesu rakete" Bertaans un arii pa galvu pa kaklu nesaas uzbrukumaa jau pirmajaas sekundees....biezi izdodas, bet tikpat biezi nolazojas un dabuj bloku vai izmet tupu metienu.....Sims aizsardziibaa vnk drausmas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2011-11-25 22:21, pirms 13 gadiem
[quote flanx]
Valter, murgs, murgs, murgs! Tu neesi apskatnieks, bet uz emocijām balstīts tips, kuram VEF ir nodarījis tik ļoti pāri, ka tavs viedoklis par basketbolu vairs nav ņemams par pilnu! Viedokļi par politiku, ekonomiku un citiem sporta veidiem ir vēl smieklīgāki!
[/quot
Par tēmu lūdzu?Kādi argumenti,nevis emocijas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-25 22:26, pirms 13 gadiem
Valdi, kaa domaa, ja Vefs Ulebaa no grupas neizkljuus, nebuus taa, ka Butautu ar puskomandu atlaidiis? Nu respektiivi, VTB muuseejie ar taalaak nekur netiek visdriizaak un paaris finaalspeeleem ar Vpili nav jeegas tureet tik daudz aarzemniekupar taadaam naudaaam.... Vpili arii ar Kaufmanjiem un latviesu staariem mieriigi varees panjemt....

  +1 [+] [-]

, 2011-11-25 22:26, pirms 13 gadiem
Prime Time rakstīja: Kā teiktu E.B. - Precīzi.

Sims ir nekas vairāk kā Statistikas kasītājs. Ja piespiestu šo spēlētāju kapāt ar tādu atdevi aizsardzībā, kā viņš to dara uzbrukumā, būtu lieliski. Par Periju - jāgaida. Cerams aizkratīsies.
Atrodi centru ar labu aizsardzibu un tikpat labu uzbrukumu ka Simsam, apkart tadi nemetajas, attiecigi maksa vairak.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-25 22:30, pirms 13 gadiem
meigjinashu buut neitraals bet pe3ec shadas speles tas ir gruuti. tieshi taaa ir ka valdis teica sims nau komandas speletajs vinjs laikam butu labs streetbola speletajs,es skatijos kopa ar delu vinjam 11 gadi 3 gadi jau trenejas basketbolaa ,teica ja mees shita aizsardzibaa speletu kaa sims tad laukumu mums neredzet kaa savas ausis. man patika kaa buljs pateica -ar sims aiznakshanu mes pastiprinajaam uzbrukumu un pavajinajaam aizsardzibu. ka paradija spele mums simsa punkti nav vajadzigi lai uzvaretu ,tatad ..................... laikam jau simsam jamaina stils vai jabrauc majaas.

  +4 [+] [-]

, 2011-11-25 22:31, pirms 13 gadiem
Valters redz, to ko redz visa Latvija - patreiz manuprāt dārgākie VEF spēlētāji Perry un Milage nevelk, Simss atstrādā tikai uzbrukumā. Šodien spēli izvilka latviešu ārējā līnija un melnā darba darītāji zem groza..

  -2 [+] [-]

, 2011-11-25 22:32, pirms 13 gadiem
Beigās neuzvareja VEF, bet gan zaudēja Budivilnik, Tik haotiska spēle, bet man patīk Bertāns pa saspiču!

  -2 [+] [-]

, 2011-11-25 22:35, pirms 13 gadiem
Prime Time rakstīja: Kādā sakarā man jāmeklē kautkas? Tikai tāpēc, ka uzrakstīju komentāru, kas tev nepatīk, bet reali atbilst patiesībai? Protams, es nevarētu atrast, bet tas nav arī mans darbs. Selekcija nav tā labākā VEF šogad.
Kad pedejos gados kadam LV klubam ir bijusi perfekta selekcija?Kops Ventspils ziedu laikiem neviena komanda neko ieveribas cienigu nav sasniegusi, un tagad kad komanda/s uzvar tiek diskutets par to kur kads nav istaja vieta, ka komplektacija nav laba utt.

     [+] [-]

, 2011-11-25 22:38, pirms 13 gadiem
Simss, Janičenoks, Perijs - dārgākie veči

     [+] [-]

, 2011-11-25 22:39, pirms 13 gadiem
rediss77 rakstīja: Kad pedejos gados kadam LV klubam ir bijusi perfekta selekcija?Kops Ventspils ziedu laikiem neviena komanda neko ieveribas cienigu nav sasniegusi, un tagad kad komanda/s uzvar tiek diskutets par to kur kads nav istaja vieta, ka komplektacija nav laba utt.
es gribetu tev uzdot jautajumu. vai tiesham tu doma ka par komandu jaraksta tikaj tad kad zaudeja(jaapmeta visi ar kakinjam),vai varbuut ka normalam cilvekam pienakas iztekt savu viedokli kad gribas un bez rupjiibaam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-25 22:42, pirms 13 gadiem
Uzvarētājus netiesā! Tabula ir smuka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-11-25 22:47, pirms 13 gadiem
cicerons123456 rakstīja: es gribetu tev uzdot jautajumu. vai tiesham tu doma ka par komandu jaraksta tikaj tad kad zaudeja(jaapmeta visi ar kakinjam),vai varbuut ka normalam cilvekam pienakas iztekt savu viedokli kad gribas un bez rupjiibaam?
Ne jaraksta ir par sliktu komplektaciju pec uzvaras par UKR cempjiem vai ne tikpat labi cik Tu izsaki savu viedokli, es izsaku savu un rupjibas seit neviens vel nav izteicis.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-25 22:50, pirms 13 gadiem
Valdis Valters rakstīja: [quote flanx]
Valter, murgs, murgs, murgs! Tu neesi apskatnieks, bet uz emocijām balstīts tips, kuram VEF ir nodarījis tik ļoti pāri, ka tavs viedoklis par basketbolu vairs nav ņemams par pilnu! Viedokļi par politiku, ekonomiku un citiem sporta veidiem ir vēl smieklīgāki!
[/quot
Par tēmu lūdzu?Kādi argumenti,nevis emocijas?
Arguments vienkars.Tu pats Valdi Keinu pedeja laika liec gar zemi ka jalaiz vala un ka nekas no vina nav tik sez uz benkja.Taja pasa laika vins jau kuro reiz tev met seja ka vins deljus grauz lidz galam.Turpinot saki ka Parahauskis darija ar Simsu ko gribeja utt...nu tik traki jau ar nav vienu Simsu vainot pie ta ka viss piecinieks sopojas un juk ar nav gudri.Biezi sims iet palidzet bet vina cilveku neviens nepanem.Tavs dels ar driblu laikam nekad nav draudzejies tik daudz kludas tik pieredzejusam speletajam ar nav laga.Tu biji pirmais kas jau norakstija speles 2ja ceturtdala VEFu sakot citeju"Ko tas Butauts raustās,laid to Batleru ārā,nevis spēlē ar trīs maziem".Tu ar to gribeji paradit ko?to ka tiko atbraucis pec traumas 1.5gadus nespelejis izvilks nez kadu lozi?Pie tevis speletaji tika raustiti ka negudri,ja nespej samierinaties ka VEFam iet mazak kritize vairak dari pats

  +1 [+] [-]

, 2011-11-25 22:54, pirms 13 gadiem
Uzskatu, ka vieniigais, kas ir galiigi garaam, ir Perijs, jaaatrod Eiropas saspichs vinja vietaa. Simsam jaapiespiezh kapaat abos laukuma galos, bet Batleram jaadod iespeeja, jo Jahovichs ir ljoti slidens variants, lai kaa man vinjsh simpatizeetu kaa speeleetaajs, bet vinjam tieshaam neiet ar traumaam!
Jaaturpina uzlabot aizsardziiba un straadaat!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-25 23:05, pirms 13 gadiem
neliekuļosim - šie nav pirmie secinājumi

bet uzrakstītajam piekrītu. par VEF komplektāciju liecina, ka nevajadzīgie Ņeļubovs un Parahovskis pret VEF bijuši gandrīz neapstādināmi.

Batleram 163 sekundes. kad vēl viņu pārbaudīs? treniņos? tā viņam sanāk vēl tikai 2 spēles pret Cholet ..

  +2 [+] [-]

, 2011-11-25 23:09, pirms 13 gadiem
Batlers ir NCAA super svaigzne, tik izcilas speles aizvadijis, esmu skatijies, kad dzivoju ASV, vnk fantastika, bet tik ilgi nav spelejis, vinsh ar to kaaju izskatijas tads paklibs shodien. NCAA laikos vinsh zibenjoja pa laukumu un lika iekshaa no visurienes

  +3 [+] [-]

, 2011-11-25 23:09, pirms 13 gadiem
Bet tā jau ir trenera kļūda izvēloties tādus ''saspēlniekus''! Viņi jau nav uz aklo ņemti - Perijs viņa komandā spēlēja un arī Miledžs turpat acu priekšā Ukrainā bija.
Butauts nav augstas klases treneris, ja tik bieži nevar ''savākt'' komandu.'' ASK'' laikos arī bieži bija ''bardaks '' uz laukuma.
Ko Valters domā par Butautu ?
Valtera kritizētais Bagatskis izlasē pat ar ''puišeļiem'' sastāvā nepieļāva tādu bardaku uz laukuma.

     [+] [-]

, 2011-11-25 23:11, pirms 13 gadiem
Batlers nemaz nevarēja pārliecināt, ja ņem vērā ilgo pārtraukumu bez basketbola un to, ka vēl nav degunu apsildījis VEFā...
Bet par aizsardzību piekrītu par 100%. Īpaši jautri bija pavērot, ka VEF cenšas pārvarēt zonas presingu...
Ir tāda sajūta, ka komandai ar steigu ir jāpiesaista aizsardzību sistēmu speciālists, jo šībrīža treneru korpuss nav spējīgs aiznaglot šo caurstaigājamo sētu, diemžēl...

     [+] [-]

, 2011-11-25 23:12, pirms 13 gadiem
Indycross rakstīja: Bet tā jau ir trenera kļūda izvēloties tādus ''saspēlniekus''! Viņi jau nav uz aklo ņemti - Perijs viņa komandā spēlēja un arī Miledžs turpat acu priekšā Ukrainā bija.
Butauts nav augstas klases treneris, ja tik bieži nevar ''savākt'' komandu.'' ASK'' laikos arī bieži bija ''bardaks '' uz laukuma.
Ko Valters domā par Butautu ?
Valtera kritizētais Bagatskis izlasē pat ar ''puišeļiem'' sastāvā nepieļāva tādu bardaku uz laukuma.
Vai atceraties kads bardaks bija VEFa kad pats Valters to treneja?Speletaji tika raustiti bezjega bija milulisi un bija tadi kurus vins nicinaja un raustija ka marionetes.Gudri vinam ir runat sava civinataja bet kad pasam saka kapec ta un kapec sa kad treneris biji-tad mega vecie notikumi tiek celti gaisa...pietam visi tie sasniegti pa lielam tad kad atguvam neatkaribu un mums viss tik sakas veidoties un tad jebkads rezultaats bija mega sasniegums.Visos pedejos projektos vins izgazas un uzmet lupu pa lielam lai pectam lidz kapa malai varitos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-25 23:23, pirms 13 gadiem
Prime Time rakstīja: Ar to sastāvu, kāds bija V.V. viņš izspieda maksimumu. Nevajag tagad te ākstīties un gāzt kkādas antipātijas. Arī viņš pamanīja Parahauski, Ņeļubovu. Kuri tagadējo VEF apspēlē pēc sirds patikas.

P.S. - Es to bardaku neatceros, jo pa lielam, VEF bardaks ir tik liels, ka aizēno vecos.
nez vai LBL sudrabs ir maksimums..pietam taja sezona vins ka balerina tad treneris tad konflikts un prom.Var jau teikt ka atrada utt un visu cienu vinam bet es neteiktu ka Bankevics Valmiera speleja slikti biezi vien tiesi ASK,Baronam un BKV bija ciets rieksts..bet pie Valda vins pazuda ka nebijis.Pec vienas redzetas speles Spanijas izlases veidola Valdis bija pirmais kas ja nemaldos Puces intervija civinaja-VEFs uz PO mainis speli ka Spanijas izlase un klus citadaka....civinaja skali krita sapigi

  +6 [+] [-]

, 2011-11-25 23:25, pirms 13 gadiem
ja jāvērtē attiecība: spēlētāju alga pret sniegumu laukumā, tad Valtera laikā tā bija labāka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-25 23:30, pirms 13 gadiem
Prime Time rakstīja: Pačivini tu ar savām prognozēm, redzēsi kā ies. Bet paskaties kur tāds Bankevics ir tagad? Ja viņš būtu kautko vērts ....
Un jā, tad ar to sastāvu, VEFam bronzu maksimums ko dotu.
mja piekritu ka speletajam jabut ari ta teikt olam..bez taa nekas nesanaks.uz visu jau visadi var skatit tai pasa laika Valters saka ka nav organizacija...perdon man bet vai ar Renfro bija organizacija?cik speles vins sameta ka saspelnieks 30 un vairak punktus?kludu birums utt vinam ka saspelniekam bija mega.Tas ka speletajs bija labs ar potencialu-neapstridami bet vai uz laukuma bija organizetiba?

  -1 [+] [-]

, 2011-11-25 23:30, pirms 13 gadiem
zigiss rakstīja: ja jāvērtē attiecība: spēlētāju alga pret sniegumu laukumā, tad Valtera laikā tā bija labāka.
mhm un ja panem vel statistiku cik Valtera laika maksaja Holdenam un ko vins sasniedza utt...tad attieciba vispar ir grujosa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-25 23:40, pirms 13 gadiem
Prime Time rakstīja: Pareizi jau viņš pateica, ka attiecībā pret to, kādi viņam bija spēlētāji, viņš savu darbu padarīja labāk, nekā Butauts šobrīd ar savu maku un spēlētājiem.

Salīdzini kaut pagājušā gada VEF spēli, pēc sezonas vidus, ar šī brīža.

Un Holdenam sakars ar VEF ir kāds?
em koments bija par Valtera laikiem..nevareju saprast domats Valtera laiks ka trenerim vai ka trenerim tikai VEF.Ja VEF protams budzets cits bija tad riga valdija ASK un Barons.VEFs ka mazais bralis darija savu darbu bet nu busim godigi 2x finala neuzvareja BBL izaicinajuma kausu,LBL kur vajadzeja uzvaret tika zaudets finala...VEFs bez Valtera tomer ir panemusi regularo BBL,2 vieta BBL Final4,Uzvara BBL cempionu kausa,LBL zelts.Nez vai tie sasniegumi nav nedaudz lielaki ko sasniedza Valters.Ta teikt katram kausam ir sava cena...ari komandas kopejais budzets daudz ko nosaka
1 2 45 komentāri