Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

...un mājasmātei līkas kājas!

Jānis Matulis
Jānis Matulis

...un mājasmātei līkas kājas!
No Harija Vītoliņa jaunais "Dinamo" treneris uzzinājis, ka tikai pēc pusgada viņš sapratīšot, ko domā latviešu hokejisti.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc vakardienas piedāvājuma, lai Peka runā, "SA+" publika bijusi aktīvāka nekā cikārt. Tas priecē. Varbūt pēc glasnostj sāksies arī perestroika! (Tiem jaunekļiem un jaunietēm, kas dzimuši jaunlaiku Latvijā, vai nezina krievu valodu, pateikšu, ka šie termini radās pēdējā PSKP ģenerālsekretāra Gorbačova laikā, kad visiem tika atļauts runāt pilnīgi par visu - pat par Molotova-Rībentropa paktu -, lai pārveidotu padomju valsti un sabiedrību, bet visu šo pārveides procesu sauca par perestroiku, un daļēji pateicoties tai Latvija kļuva par neatkarīgu valsti. Daļēji...)

Rautakalio un viņa uz "Dinamo" aicinātāji grib pārveidot Latvijas hokeju. Par to pašu vismaz pagaidām runā arī Lipmana izredzētais Nolans. Man šo abu kungu ieceres ir/bija simpātiskas. Taču izskatās, ka abiem ir/bija maza nojausma, kas ir Latvijas hokejs un kādi tā resursi. Te nav ne Somija ar 65 251 hokejistu, ne Kanāda ar 572 411. Latvijā ir 4424 reģistrēti hokejisti, ieskaitot visus amatierus. Un milzīga tautas mīlestība šim sporta veidam.

Kopš 1997. gada spēlējam pasaules čempionāta A grupā, šajos gados tur divas reizes uzvarot Krieviju - 3:2 (2000.), 2:1 (2003.) un ASV - 3:2 (1998.), 2:1 (2001.); vienu reizi Zviedriju - 3:2 (bullīšos, 2009.). Spēlējot 1:1 (1997.) ar Zviedriju, 3:3 ar Kanādu - 3:3 (1997.), 0:0 ar Somiju - 0:0 (2005.), 1:1 ar Čehiju (2006.).

Pēdējā pasaules čempionātā tikai bullīšos ar 2:3 zaudējām nākamai pasaules čempionei Somijai, cienīgi nospēlējām ar Čehiju (2:4), ar 6:3 sasitām ļoooti lielu valsts atbalstu dabūjušo Baltkrieviju. Vankūveras olimpisko spēļu kvalifikācijas mačā tikai papildlaikā ar 2:3 zaudējām Čehijai (bija iespēja uzvarēt!). Man arī gribas vairāk. Bet maz tas nav!

Kad Znaroks, kurš Latvijas hokejā ir 27 (!) gadus, pasaka, ka mums vispār ir tikai apmēram 40 (!!!) spēlētāju, no kuriem izvēlēties izlases sastāvu, man tas ir saprotams. Labs vai slikts treneris Znaroks, katram var būt savs viedoklis, taču TEPAT - Latvijas apstākļos viņš izveidoja "LSPA/Rīgu", kur izauga Cibuļskis, Meija, Jekimovs, arī Straupe, Kauss, vēl viens otrs. Znaroks Latvijas hokeju pārzina.

Kad pavasarī/vasaras sākumā Rautakalio solīja revolūciju "Dinamo", vai tad viņam nebija skaidrs, ka atšķirībā no somu uzbrucējiem, kuru metieni pa vārtiem pat lielā ātrumā ir mērķēti, latviešu (Latvijas) uzbrucēji tikai met pa vārtiem (par to esmu rakstījis vairākkārt, bet pēc 3:7 pārbaudes spēles Espo pret Somiju (2007.) noteikti)? Vai vasarā Pekam nebija redzams, ka daudzu dinamiešu kopējā fiziskā trenētība atpaliek no Somijas vai Kanādas izlases trenētības (arī par to esmu rakstījis)? Taču tad somu trenerim viss šķita OK. Un nebija runu, ka ka jaunajiem latviešu hokejistiem neesot iemācīts šis un tas; ka viņiem jābūt pateicīgiem par "Dinamo", jo pirms tam spēlējuši dies' zina kādās līgās; ka viņš droši vien esot KHL vismazāk apmaksātais treneris; ka "Dinamo" droši vien esot klubs, kuram KHL viens no mazākajiem budžetiem. Man tas viss bija zināms ne tikai 2011. gada pavasarī, bet vismaz jau 2008. gada rudenī, kad "Dinamo" sāka spēlēt KHL. Un par to rakstīts ir pietiekami daudz. Arī par Latvijas jaunatnes hokeja bezsistēmu un stratēģijas neesamību Latvijas Hokeja federācijā.

Man personīgi nav nekāda naida pret Peku, tāpat kā nebija pret Jurzinovu, Grabovski, Beresņevu, Vasiļjevu, Lindstrēmu, Beļavski, Vorobjovu, Znaroku, Šupleru un vēl duci zemākas raudzes treneriem.

BET! Nenostrādājis i trīs mēnešus Latvijā, viņš sāk runāt. Kā nepieklājīgs ciemiņš, kurš viesībās aizrāda mājasmātei, ka rasolā par maz gaļas, ka suns ir kraupains, ka viesības ir mēsls, ja uz galda nav "Finlandia", bet promejot vēl nosaka, ka mājasmātei līkas kājas... To jau mēs paši redzam. Bet šurp taču esi nācis, lai šī līkkājainā mājasmāte ("Dinamo"!) varētu skriet tikpat veikli kā tie, kam mājās visi ir šķirnes suņi, kas neēd rasolu, bet ikrus ar karotēm, ēdienu noskalojot ar "Finlandia".

Veiksmi darbā!

     [+] [-]

, 2011-10-21 11:58, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Ja nekļūdos tad piesmēja tajā 3:2 spēlē. Kad bija 2:0, tad Sems (???) no puszonas ievilka tālajā stūrī un bija izgājiens trīs pret vārtsargu, tur ar protams puika tika izģērbts
Jā, atceros to uzvaru 2:0, spēlējām kruta... pēc tam sekoja murgs pret ukraiņiem. A varējām ceturtdaļfinālā tikt...

  -2 [+] [-]

, 2011-10-21 11:59, pirms 13 gadiem
Citāts no raksta: "Kad pavasarī/vasaras sākumā Rautakalio solīja revolūciju "Dinamo", vai..." Šajā visā paragrafā tāda sajūta, ka autors grib pierādīt, ka viņš ir gudrāks par Pekku. Par to viņš ir rakstījis, šo un to viņš jau agrāk ir zinājis u.t.t.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-21 12:04, pirms 13 gadiem
Namejs rakstīja: Jā, atceros to uzvaru 2:0, spēlējām kruta... pēc tam sekoja murgs pret ukraiņiem. A varējām ceturtdaļfinālā tikt...
Jā, uzvilktu ukrus, mēs jau ar punktiem būtu otrajā kārtā.

  -2 [+] [-]

, 2011-10-21 12:05, pirms 13 gadiem
Justifiable rakstīja: Citāts no raksta: "Kad pavasarī/vasaras sākumā Rautakalio solīja revolūciju "Dinamo", vai..." Šajā visā paragrafā tāda sajūta, ka autors grib pierādīt, ka viņš ir gudrāks par Pekku. Par to viņš ir rakstījis, šo un to viņš jau agrāk ir zinājis u.t.t.
Savā ziņā arī ir gudrāks, tik ne trenēšanā, bet gan LV hokeja saimniecības pārzināšanā.

     [+] [-]

, 2011-10-21 12:09, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Ja nekļūdos tad piesmēja tajā 3:2 spēlē. Kad bija 2:0, tad Sems (???) no puszonas ievilka tālajā stūrī un bija izgājiens trīs pret vārtsargu, tur ar protams puika tika izģērbts
Varētu arī tā but, pie tam autors aizmirsa arī 1:1 spēli pret ASV, kad Laviņš vēl ielika no zilas līnijas, un kāds (ja nemaldos Macijevskis) uzkrita vārtsargam virsū.

  +3 [+] [-]

, 2011-10-21 13:08, pirms 13 gadiem
Mr.Smart rakstīja: Nobanojiet vienreiz Matuli SC - nezinu kas shim shogad uznaacis, bet vairs nav iespeejams lasiit, katraa rakstaa Peka tiek nogaaniits!!!

Peka nav ciemos atnaacis, bet iemaaciit taisiit pareizi rasolu....liikas kaajas jau nu gruutaak iztaisnot, bet nomasket vai aizstaat ar citiem efektiem var!
Matulis viens no labākajiem sporta žurnālistiem LV....ja kautkas nepatīk palasi Annas Brigaderes Pasakas "Par ziediem"

  -1 [+] [-]

, 2011-10-21 13:24, pirms 13 gadiem
Namejs rakstīja: Beigu beigās, cilvēki atceras ne jau skarbos večus, bet tos, kas dod rezultātu...

Kāda jēga norādīt vēlreiz uz to, ko mēs JAU zinām?? Kāda jēga pateikt, ka mums ir viduvēji uzbrucēji?? Mošk labāk lieku reizi nerunāt, bet strādāt ar materiālu, kas ir pieejams? Mošk pamēģini ar šiem čaļiem tikt plaijofā, kā to pirms tevis izdarīja iepriekšējais treneris, joprojām nepelnīti nopeltais un sauktais par "rūķi"?
1. Noliec uz galda ciparus ar sešām nullēm, lai Tu varētu atļauties kaut ko pārmest šim trenerim.
2. Šaubos, vai Peka bija tas, kurš skrēja pie Ir, lai sniegtu interviju. Ja cilvēkam jautā, viņš atbild. Ja negribi saņemt atbildi uz jautājumu, kuram jau zini atbildi-nejautā!
3. Ja Tevi neapmierina RD sniegums Pekas vadībā, ir iespēja sekot līdzi Ufai, Kazaņai, Magņitogorskai un Sanktpēterburgai...Atbalsti šīs komandas, jo tās noteikti tiks Play-Off!

     [+] [-]

, 2011-10-21 13:38, pirms 13 gadiem
Irita.S rakstīja: 1. Noliec uz galda ciparus ar sešām nullēm, lai Tu varētu atļauties kaut ko pārmest šim trenerim.
2. Šaubos, vai Peka bija tas, kurš skrēja pie Ir, lai sniegtu interviju. Ja cilvēkam jautā, viņš atbild. Ja negribi saņemt atbildi uz jautājumu, kuram jau zini atbildi-nejautā!
3. Ja Tevi neapmierina RD sniegums Pekas vadībā, ir iespēja sekot līdzi Ufai, Kazaņai, Magņitogorskai un Sanktpēterburgai...Atbalsti šīs komandas, jo tās noteikti tiks Play-Off!
Kkāds jocīgs tu esi... it kā Šupim bija citi cipari pieejami... es sekoju un sekošu līdz RD spēlēm, neskatoties uz to, ka man nepatīk Pekas piegājiens un rezultāti. Un es vēlos rezultātu, tāpat kā visi normāli fani, no savas komandas. Tāpēc, ja Pekas turpinās kāst, ceru redzēt trenera nomaiņu, jo treneris visās normālās komandās ir galvenais atbildīgais par rezultātu!

  +1 [+] [-]

, 2011-10-21 14:21, pirms 13 gadiem
Jau otrais Matuļa raksts par to pašu Ir interviju ar Peksi. Vai ta viena bija par maz? Bezjēga, vai nav kāda redaktora, kas kontrolētu lietas?

  -1 [+] [-]

, 2011-10-21 14:46, pirms 13 gadiem
Jāni Matuli, Jums laikam nepatīk tas, ka kāds atnāk un nosauc lietas īstajos vārdos ? Nu neesam mēs hokeja TOP komanda, neesam mēs TOP izlase, bet varētu kļūt ar darbu un gribu, ja vien ieklausītos, mācītos un nerunātu gudri apkārt.

Mūsu nācijai ir viena nelāga īpašība, mēs vienmēr zinām visu labāk par to otru, kurš (pārspīlējot) ir jefiņš un nekā nejēdz. Neprotam ieklausīties un būt paškritiski.

Man Pekka patīk jau vien ar to, ka viņš nelien tur, kur Saule neiespīd, ka viņš sauc visu kā ir.

     [+] [-]

, 2011-10-21 14:47, pirms 13 gadiem
Namejs rakstīja: Kkāds jocīgs tu esi... it kā Šupim bija citi cipari pieejami... es sekoju un sekošu līdz RD spēlēm, neskatoties uz to, ka man nepatīk Pekas piegājiens un rezultāti. Un es vēlos rezultātu, tāpat kā visi normāli fani, no savas komandas. Tāpēc, ja Pekas turpinās kāst, ceru redzēt trenera nomaiņu, jo treneris visās normālās komandās ir galvenais atbildīgais par rezultātu!
kurš te ir jocīgs, ja IRITU S. uzrunā kā vīrieti .... :doh:

     [+] [-]

, 2011-10-21 14:49, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Savā ziņā arī ir gudrāks, tik ne trenēšanā, bet gan LV hokeja saimniecības pārzināšanā.


teorētiķi vienmēr visu prot labāk...

  +4 [+] [-]

, 2011-10-21 14:57, pirms 13 gadiem
Aizmugure rakstīja: teorētiķi vienmēr visu prot labāk...
Jā, ar to mēs visi šeit nodarbojamies

  +1 [+] [-]

, 2011-10-21 15:31, pirms 13 gadiem
Salīdzot šo rakstu ar "lai jau Peka runā", šis likās jau konstruktīvāks, nevis jūtu uzvirduma laikā rakstīts "spridzeklis"

Savā ziņā piekrītu, ka trenerim ir jāsaprot, ko viņs drīkst teikt un ko vajadzētu paturēt pie sevis. Jo domāju, ka arī kāds hokejists mēdz lasīt SA+ ( vai vismaz kāds viņa paziņa vai draugs) un domāju, ka šādi Pekas Rautakalio teksti pozitīvi hokejistus neietekmē. Bet uzskatu, ka Pekam ir iespēja izveidot labu komandu, kas var iemest vārtus. Lai veicās!

  +1 [+] [-]

, 2011-10-21 15:35, pirms 13 gadiem
Vispār jau tajā intervijā Peka ne tikai pasaka patiesību par spēlētājiem... arī par sevi pateica...

Viņš pateica, ka labiem spēlētājiem labi maksā. Ja tu met golus, tad tev ir liela alga. Aicināja paskatīties kādas algas KHL un kādas mūsu spēlētājiem. Jāizdara secinājumi, ka mums slikti spēlētāji... Bet tikai tādus var atļauties RD.

un vēl pateica, ka viņš iespējams esot viszemāk atalgotais treneris KHL... (izdaram secinājumus, pielietojot viņa paša minēto domu)

     [+] [-]

, 2011-10-21 15:39, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Jā, ar to mēs visi šeit nodarbojamies
Un vislabāk to te pieprot viens "kadrs" no Liepājas.... Var teikt pat te vietējais "štata" teorētiķis - demagogs! Bez viņa te toč būtu garlaicīgāk!

  -1 [+] [-]

, 2011-10-21 17:25, pirms 13 gadiem
ieteiktu sākt ar vīnu pinot grigio- bocmaņa vietā un raksti Tev kļūs tikai labāki,nu nomēģini,varbūt sanāks

  -1 [+] [-]

, 2011-10-21 18:35, pirms 13 gadiem
Visu cieņu Matuļa k-gam.
Kaut vai par uzdrīkstēšanos rakstīt par lietām,kas daudziem šobrīd ļoti nepatīk, jo viņi pamatīgi norēja Šupleru,kad tas no RD spieda ārā tuvu maksimumam. Jeb īsāk sakot-dažs labs uzaudzēja pamatīgu apetīti bez jebkāda pamatojuma,ka ir to pelnijis.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-21 18:39, pirms 13 gadiem
Yurchix rakstīja: Vispār jau tajā intervijā Peka ne tikai pasaka patiesību par spēlētājiem... arī par sevi pateica...

Viņš pateica, ka labiem spēlētājiem labi maksā. Ja tu met golus, tad tev ir liela alga. Aicināja paskatīties kādas algas KHL un kādas mūsu spēlētājiem. Jāizdara secinājumi, ka mums slikti spēlētāji... Bet tikai tādus var atļauties RD.

un vēl pateica, ka viņš iespējams esot viszemāk atalgotais treneris KHL... (izdaram secinājumus, pielietojot viņa paša minēto domu)
Šuplers nebija labāk atalgots.
Un arī Šuplers vairākas reizes izspļāva to ko domā par LV spēlētājiem, bet viņš saprata ka nav Dons Kihots, kuram jacīnās ar vējdzirnavām. Viņš klusējot darija savu darbu ar tiem resursiem kuri viņam bija.

     [+] [-]

, 2011-10-21 18:59, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šuplers nebija labāk atalgots.
Un arī Šuplers vairākas reizes izspļāva to ko domā par LV spēlētājiem, bet viņš saprata ka nav Dons Kihots, kuram jacīnās ar vējdzirnavām. Viņš klusējot darija savu darbu ar tiem resursiem kuri viņam bija.
Šuplers arī neteica, ka spēlētājs ir tik labs, cik ir viņa alga. Tāpēc, Šuplera profesionalitāti nevērtēju pēc algas.

Peka savukārt spēlētājus mēra algās. Tātad, apzinās arī savu kvalitāti, jo alga vismazākā (viena no mazākajām) KHL.

Tad jau viņam ir psiholoģiskā barjera jāparvar. Ierauga pretī trenerus ar lielām algām (viņš uzreiz saprot, ka viņi ir labāki) un sāk nervozēt... spēli sliktāk vadīt. Tas tā - ironizēju, nevis nopietni saku.

     [+] [-]

, 2011-10-21 23:31, pirms 13 gadiem
Namejs rakstīja: Kkāds jocīgs tu esi... it kā Šupim bija citi cipari pieejami... es sekoju un sekošu līdz RD spēlēm, neskatoties uz to, ka man nepatīk Pekas piegājiens un rezultāti. Un es vēlos rezultātu, tāpat kā visi normāli fani, no savas komandas. Tāpēc, ja Pekas turpinās kāst, ceru redzēt trenera nomaiņu, jo treneris visās

normālās komandās ir galvenais atbildīgais par rezultātu!
Es ceru uz Tavu nomaiņu ar citu SC lietotāju, jo Tu neredzi laukumu...
Cik lielam aunam ir jābūt, lai pēc tik daudziem komentāriem un skaidrojumiem nesaprastu, ka komanda tiek pārveidota no galvas līdz kājām spēles taktiskajā plānā?
Šķiet, ka Tu seko līdzi tikai rezultātam uz tablo, nevis tam , kas notiek ar komandu. Tāpēc arī es Tev iesaku sekot līdzi visiem smagsvariem šajā līgā, jo nekad nesagaidīsi, ka DR būs vienā līmenī ar elites komandām. Peka to centās pateikt intervijā, bet Tavs IQ nevelk, lai spētu lasīt starp rindām...Bet nebēdā, te veselam lērumam SC censoņu pietrūkst izpratnes par reālo situācijiju Latvijas hokejā.

     [+] [-]

, 2011-10-22 00:10, pirms 13 gadiem
Guntars Šēnbergs rakstīja: Es ceru uz Tavu nomaiņu ar citu SC lietotāju, jo Tu neredzi laukumu...
Cik lielam aunam ir jābūt, lai pēc tik daudziem komentāriem un skaidrojumiem nesaprastu, ka komanda tiek pārveidota no galvas līdz kājām spēles taktiskajā plānā?
Šķiet, ka Tu seko līdzi tikai rezultātam uz tablo, nevis tam , kas notiek ar komandu. Tāpēc arī es Tev iesaku sekot līdzi visiem smagsvariem šajā līgā, jo nekad nesagaidīsi, ka DR būs vienā līmenī ar elites komandām. Peka to centās pateikt intervijā, bet Tavs IQ nevelk, lai spētu lasīt starp rindām...Bet nebēdā, te veselam lērumam SC censoņu pietrūkst izpratnes par reālo situācijiju Latvijas hokejā.
Pastāsti man, censoni, kāpēc pārbūve notiek komandā, kas ir Latvijas hokeja flagmanis? Šie spēlētāji jau ir iemācīti spēlēt tā, kā māk... Kāpēc jāeksperimentē ar komandu, kura piedalās augstākās raudzes līgā (un piedalījās neslikti līdz "pārbūvei")?

Tajā pašā laikā, mūsu jaunieši (kuri būs mūsu hokeja nākotne) tiek mācīti pa vecam. Kad viņi nokļūs RD, tos atkal nāksies pārmācīt "uz jauno latviešu hokejā".

     [+] [-]

, 2011-10-22 10:36, pirms 13 gadiem
Yurchix rakstīja: Pastāsti man, censoni, kāpēc pārbūve notiek komandā, kas ir Latvijas hokeja flagmanis? Šie spēlētāji jau ir iemācīti spēlēt tā, kā māk... Kāpēc jāeksperimentē ar komandu, kura piedalās augstākās raudzes līgā (un piedalījās neslikti līdz "pārbūvei")?

Tajā pašā laikā, mūsu jaunieši (kuri būs mūsu hokeja nākotne) tiek mācīti pa vecam. Kad viņi nokļūs RD, tos atkal nāksies pārmācīt "uz jauno latviešu hokejā".
Nejauc operas! RD neviens nenodarbojas ar eksperimentiem.
Noklausies RD-Traktor preses konferenci, kurā Peka skaidri un gaiši pasaka, ka šajā līgā nav vietas eksperimentiem!
Bet par to, kāpēc RD notiek nosacīta pārbūve, es Tev nestāstīšu, jo par to runā visos līmeņos-sākot ar žurnālistiem un visbeidzot ar kluba vadību, kura, starp citu, atbrīvojās no Jūļa tieši tāpēc, ka vēlējās šīs pārmaiņas...

Kad Tu pēdējo reizi esi bijis uz kādu ledus halli pavērot, kā tiek trenētas bērnu grupiņas? Kā Tu vari zināt, pēc kādām metodēm viņas šobrīd tiek trenētas?

     [+] [-]

, 2011-10-22 11:52, pirms 13 gadiem
Yurchix rakstīja: Tajā pašā laikā, mūsu jaunieši (kuri būs mūsu hokeja nākotne) tiek mācīti pa vecam. Kad viņi nokļūs RD, tos atkal nāksies pārmācīt "uz jauno latviešu hokejā".
Bez paša vēlmes, centības (pat spītības) nekad neko ievērojamu nevar sasniegt! Cik bieži mūsu jaunie čaļi trenējas? Stundu vai divas dienā! Bet nešaubos, ka visi grib kādreiz tikt un spēlēt NHL! Lai tur tiktu ar treniņu tikai stundu dienā ir stipri pa maz.... Cik bieži trenējas tāds Girgensons? Ap 5 stundām dienā! Tapēc arī čalis ir viens no nākamgada potenciālajiem 1. kārtas prospektiem! Kāda mūsu jaunajiem čaļiem ir spēka spēle? Pa lielam nekāda.... jo arī treneris nekad nav bijis nekāds dižais spēka spēles pieritējs, bet bez spēka spēles šodienas hokejā (arī KHL) nav ko darīt....

     [+] [-]

, 2011-10-22 11:58, pirms 13 gadiem
Agasi rakstīja: Skarbi, bet patiesi.
bet ir jārunā, jo mēs savā pašapmierinātībā te slīkstam... atnāk svaigs skats no malas - un redz kā, slikti pateicis kaut ko... bet viss ir pareizi.. lai jau runā

     [+] [-]

, 2011-10-22 12:06, pirms 13 gadiem
Kas tam Matulim ir, tak neko tādu Peka nav pateicis, tikai patiesību, turklāt izdarījis to ir ļoti toleranti, kas manī izraisa tikai un vienīgi cieņu pret viņu. Ko tad viņam teikt, ka mums te ir baigā hokeja saimniecība? Un tas stils uzskaitīt tās dažas spēles, kas labi nospelētas PČ, smiekli nāk. Kad nav ko rakstīt, varbūt labāk nerakstīt neko.

     [+] [-]

, 2011-10-22 12:52, pirms 13 gadiem
Guntars Šēnbergs rakstīja: Nejauc operas! RD neviens nenodarbojas ar eksperimentiem.
Noklausies RD-Traktor preses konferenci, kurā Peka skaidri un gaiši pasaka, ka šajā līgā nav vietas eksperimentiem!
Bet par to, kāpēc RD notiek nosacīta pārbūve, es Tev nestāstīšu, jo par to runā visos līmeņos-sākot ar žurnālistiem un visbeidzot ar kluba vadību, kura, starp citu, atbrīvojās no Jūļa tieši tāpēc, ka vēlējās šīs pārmaiņas...

Kad Tu pēdējo reizi esi bijis uz kādu ledus halli pavērot, kā tiek trenētas bērnu grupiņas? Kā Tu vari zināt, pēc kādām metodēm viņas šobrīd tiek trenētas?
Operas nejaucu. Peka pasaka par saviem eksperimentiem. Es runāju par kluba vadības eksperimentiem. Kāda nosacīta pārbūve? Ņiživijam likt auļot kā zirgam un noslēgt katru epizodi ar spēka paņēmienu (un tad teikt, ka Ņuživijs sliktāks palicis kā pagājušajā gadā)? Dikti "nosacīta" tā pārbūve!

Par jauniešiem... to spēli, ko viņi spēlē, var redzēt katrs, kam vien vēlme. Pat ja nerunājam par jaunajiem. Paskatāmies farma (LM) spēles - tur arī visi lec kā zvirbulis pa šķūni?

     [+] [-]

, 2011-10-24 22:39, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Bez paša vēlmes, centības (pat spītības) nekad neko ievērojamu nevar sasniegt! Cik bieži mūsu jaunie čaļi trenējas? Stundu vai divas dienā! Bet nešaubos, ka visi grib kādreiz tikt un spēlēt NHL! Lai tur tiktu ar treniņu tikai stundu dienā ir stipri pa maz.... Cik bieži trenējas tāds Girgensons? Ap 5 stundām dienā! Tapēc arī čalis ir viens no nākamgada potenciālajiem 1. kārtas prospektiem! Kāda mūsu jaunajiem čaļiem ir spēka spēle? Pa lielam nekāda.... jo arī treneris nekad nav bijis nekāds dižais spēka spēles pieritējs, bet bez spēka spēles šodienas hokejā (arī KHL) nav ko darīt....
Nu Tu jau atkal tikai papildini manu domu. es jau to pašu vien saku (par treniņiem nesaku neko, bet piekrītu Tev). Manī ir neizpratne, kāpēc RD nesāk pārbūvi visās vietās, kur viņiem saistība... Prātīgāk taču būtu ņemt RD puišiem piemērotu treneri ar līdzīgu šamējiem skatījumu un spēles stilu...

toties jaunos lai māca somi/kanādieši/amerikāni. Un tad, kaut vai lai gadiem. Un kad redz, ka jaunie gatavojas... liek iekšā iekš RD Peku.

P.S. Savādāk, pusei komandas - kultūršoks.