Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Par Kalvīti. Bet vairāk gan par mums pašiem

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Par Kalvīti. Bet vairāk gan par mums pašiem
Aigars Kalvītis
Foto: Elmārs Rudzītis, f64

Intervējot Aigaru Kalvīti, biju pārliecināts, ka ne viss, ko teiks ekspremjers un ko abi ar kolēģi Strausu jautāsim viņam, tautai būs pieņemams, taču pat ar savu filozofa / sociologa izglītību nebiju gaidījis, ka sporta (!) portālā intervijas fragmenti izsauks tik negatīvu reakciju.

Tādēļ ierosināju, lai sportacentrs.com administrators bano visus, kuri tikai prasti lamājas. Visus tos, kuri tikai rej un rukšķ kā cūkas. Diemžēl tādu un diemžēl anonīmu Kalvīša aprējēju ir vairāk nekā veselais saprāts spēj ņemt pretī. Pretīgi lasīt, cik gan zemu ir kritusi mana kulturālā latvju tauta un ko tik tā sporta (!!!) portālā nepārmet ekspremjeram...

Neesmu Kalvīša fans un par Tautas partiju varētu nobalsot tikai tad, ja man tiktu nomaukti ne vien roku nagi, bet nagi arī visiem desmit kāju pirkstiem. BET. Kalvītis ir viens no tiem mūsu valstsvīriem, kurš hokeja attīstībā izdarījis visvairāk. Pēc viņa paša aptuvenām aplēsēm - hokejam esot piesaistījis apmēram piecus miljonus latu. Varbūt nevajadzēja... Varbūt labāk būtu bijis, ja katram Latvijas iedzīvotājam iedotu pa diviem latiem, un beigta balle.

Un tagad citāts, ko 20. janvāra pusdienas laikā rakstījis pipars2323:
''Jānis Matulis rakstīja: Es jau nu domāju, ka adminam tie, kas rej un rukšķ kā cūkas, būtu jābano.
Nu Matuļa kungs,visu cieņu Jums(joprojām Jūs uzskatu par vienu no labākajiem sporta un žurnālistiem,jo sevišķi hokeja jomā! Jūsu jociņi ir super),bet ar šito izteicienu Jūs esat zaudējis savu identitāti! Kā cilvēku Es Jūs nevaru cienīt pēc tāda uzbrauciena cilvēkiem,kas negatīvi izsakās par Kalvīti,cūkas purnu,vai kā tml. Ko tad Jūs gribējāt,lai tie,kuri ir apzagti,apkāsti,vai vnk normāli Latvijas patrioti,kuriem nav vienalga,ka šamējais kadrs ir pielicis savu roku valsts izzagšanā,tagad viņam bučo roku???????????
P.S.Pilnam komplektam vēl varējāt nākamajā ICEBOX raidījumā uzvilkt kreklu: "I love Kalvitis"! ...,vai vnk publiski nobučot tam kadram pēcpusi! Godīgi sakot esmu šokēts par tādu Jūsu izteicienu!''

Pipar! Varbūt izlasiet visu interviju ''Sporta Avīzē'', sev nepatīkamo pasvītrojiet ar sarkanu, uzpiliniet uz cukurgraudiņa balderiāna pilienus, nomierinieties un mazliet padomājiet.

1. Ja esat Latvijas patriots, tad droši vien zināt, kā šo valsti sakārtot ekonomiski, kā panākt, lai tā ir tiesiska un droši vien Jums seifā ir pierādījumi, kur Kalvītis pielicis roku valsts izzagšanā. Ja tās ir tikai emocijas, tad varu ieteikt tikai Līdakas vārdus: ''Turi muti!''
2. Esmu par 100% pārliecināts, ka tuvāko gadu laikā Latvijā tiks sakārtota interneta vide un par kādas personas apvainošanu (zādzībā, netiklībā utt.) vainīgais tiks sodīts. Arī Jūs!

Manuprāt, Kalvītis šajā intervijā ļoti precīzi pasaka dažas lietas par mums latviešiem.
1. Ka savās neveiksmēs un nelaimēs allaž vainojam kādu citu.
2. Ka spējam tikai kritizēt un nevis uz dzīvi raudzīties caur racionāli pragmatisku prizmu.
3. Ka nauda mums liekas kaut kas netīrs un ļoti slikts.
4. Ka kādam (kādiem) citiem ir jādomā par mums, bet mēs varam vispār nedomāt.

Es Kalvītim nekad roku neesmu bučojis un arī netaisos to darīt, bet man nav šāda patoloģiska naida pret viņu. Ne jau viņš vainīgs, ka Latvijā nāca iekšā tik daudz ES naudas un bankas kredītus deva pat miroņiem. Ne jau viņš spieda līzingā pirkt dārgas automašīnas un ne jau viņš glāba ''Parex'', ieķīlājot Latviju.

P.S. Un savu identitāti es nemaz nevaru zaudēt. Jo visos laikos un pie visām varām esmu runājis un rakstījis to, ko domājis.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-20 22:09, pirms 15 gadiem
Esmu pircis sporta avizi viarak neka 10 gadus, bet tik zema limena zurnalistiku tieesman nebiju gaidijis. lauku avize diemzel bija tavas speju robezas. Atklati sakot vienigais iemesls kapec samaksuaju 50 santimus ir delj Puces komentariem, no briza ka Armands neraksta sporta avizei ta ir zaudejusi 80 % savas vertibas, nozelojami katra Matula intervija lasit par izdzerto alu kopa ar komandu utt vieni un tie pashi jautajumi. Reti vai gandriz nekad neizskan kritika konstruktiva kritika, tikai pakalas laizisana. Atklati sakot man vienalga vai mani izbano par sho komentaru vai ne. Bet tas ir mans subjektivais viedoklis un tapat ka parejie komentari par Kalviiti tiem vajadzetu izskanet.

Jani ari ar politikas komenteshanu tev arii ta pashvakak, ja ari vinsh pats nav nozadzis ne santimu, tad apzinati vai sava stulbuma delj to ir lavis darit citiem, un tas no vinja atbildibu nenonjem ! to taksh tu vismaz saproti, jo calis tomer bija pirmais vecis seetaa! un vinjam bija iespeja nonemt kaju no gazes pedelja
man pilnigi pie kajas cik veca DInamo speles tu esi redzejis utt, savadak katra inetrvija parvershas par stastu no tava CV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-20 22:22, pirms 15 gadiem
maččalkins rakstīja: ...es gan negribēju komentēt, bet tā kā man personiski aizskāra teksts, ka mums ir tikai 2 maiņas ar 92-iem gadiem un tā kā Matuļa kungam liekas, ka Kalvītis ir baigi daudz ko darījis Latvijas hokejam, es tomēr nolēmu atgādināt, ka tieši t.s."patroni" - Kalvīši, Sprinovski utt ir tie kas savulaik panāca ka šim gadam (92-jam) nav LV un pēc tam tajā LJBHL čempionāta, jo "patroniem", redz jānodrošina lai čempionāts ir viņu dēlu gadiem(91&93)...jā, OK, varbūt arī džeks ir kaut ko piesaistījis hokejam kopumā, tomēr bijušais premjers, bet pazīstot oranžos - labākajā gadījumā tur ir Kalvīša tīri merkantīlās ģimeniskās intereses, sliktākajā populistiski partejiski mērķi...rezultāts ir tāds, kāds viņš ir un pēdējās sezonās, kad 92-iem parādījās iespēja sevi parādīt, nu nevar to līmeni pacelt, bet protams - tas jau nu Kalvīti neinteresē...
Tomēr jūtu, ka beigās no tiem 92-iem iznāks vairāk labu hokejistu, nekā no 91-iem, jo siltumnīcas apstākļos izaudzētajiem nav tāda rūdījuma, kā mūždien noniecinātajiem...
P.s.Matuļa kungam iesaku papētīt LHF arhīvā (ja tāds ir), kāda ir licenzēto spēlētāju skaita dinamika pa gadiem 91-iem un 92-iem, kādreiz kad tos datus vēl publicēja LHF mājas lapā, atceros 92-o skaits samazinājās daudz lēnāk!
nu gan tu iebrauci auzas,vai tad Kalvitis 92 aizliedza hokeju spelet ? vinu pasa sakuma bija baigi maz,ka namaz realu cempi nevareja izveidot. un kuri tad ir tie tavi stari no 92 ??? un vel neaizmirsti ka 91 izlasi ieveda elites liga. gaidu tavu atbildi.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-20 22:29, pirms 15 gadiem
varbut zemteksts jamekle dzilak driz veleshanas Puce+Neatkariga+ tautas partija= love man zel par politisko puces izveli, bet sporta komentari vinjam ir izcili. kapec RD neizmantot ka labu politisko reklamu ?

  +5 [+] [-]

, 2010-01-20 22:33, pirms 15 gadiem
Es Kalvītim nekad roku neesmu bučojis un arī netaisos to darīt, bet man nav šāda patoloģiska naida pret viņu. Ne jau viņš vainīgs, ka Latvijā nāca iekšā tik daudz ES naudas un bankas kredītus deva pat miroņiem. Ne jau viņš spieda līzingā pirkt dārgas automašīnas un ne jau viņš glāba ''Parex'', ieķīlājot Latviju.

Protams, ka hokejam Kalvītis ir darījis labu, bet vai tāpēc mēs viņu varam tagad slavināt un celt debesīs???
Ir arī monētas otra puse - ir bijusi bezdarbība no valdības puses. Nezinu vai miroņiem Bankas deva kreditus un protams viņš arī nespieda līzingā ņemt.
Bet... viņš arī neteica - pietiek Jums ņemt kredītus tik daudz - davai ierobežojam spekulācijas ar Nekustamo īpašumu, guldam naudu ražotnēs. Viņš bija atbildīgs, par to, ka valstij bija jāveido "drošības spilvens"

Ar Bankām ir līdzīgi, kā ar Hokeja menedžēšanu NHL - tās konkurēja savā starpā, nedodot kredītus nevarēja tikt pie klientiem, tātad peļņas. Savukārt NHL, lai piesaistītu labākos spēlētājus nākas maksāt lielākas algas komandām - tā rezultātā daži klubi ir uz bankrota sliekšņa. Labi, ka tagad ir NHL ieviesti algu griesti.

Vēl viena lieta - hokeju spēlē tā kā tiesneši ļauj. Arī Bankas strādāja tā kā tiesneši - lasi valdība, lasi A.K. ļāva to darīt. Viņam pašam jau bija izdevīgi tas, ka nauda nāca no PVN par pārdotajām mašīnām no nodevām par darījumiem ar NĪ. Kāpēc gan lai valdība sarežģītu sev dzīvi un apstādinātu to visu??? Tad tak būtu jāsāk domāt, kā strādāt efektīvāk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-01-20 22:52, pirms 15 gadiem
Šis baigi labais:
2. Esmu par 100% pārliecināts, ka tuvāko gadu laikā Latvijā tiks sakārtota interneta vide un par kādas personas apvainošanu (zādzībā, netiklībā utt.) vainīgais tiks sodīts. Arī Jūs!

Par cik no LR Kriminālikuma ir izņemts pants par goda un cieņas aizskāršanu, tad var pienākt brīdis, kad Kalvītim civiltiesiskā kārtā par goda un cieņas aizskāršanu virtuālā vidē būs jatiesājas aptuveni ar 1,5 Mio. Latvijas iedzīvotājiem.
Un par 100% kāds var būt parliecināts tikai par to,ka kādreiz mēs visi kājas atstiepsim. Pārējam ir pieļaujama novirze.

     [+] [-]

, 2010-01-20 22:58, pirms 15 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: tad varu ieteikt tikai Līdakas vārdus: ''Turi muti!''
Nu Jāni, ja citē plotiķus varētu pasekot līdzi, ko kurš runā.

Ingmārs teica: Aizver muti!
Juris (tas kurš Dobelis) okupantam teica, lai muti tur.

Bet globāli taisnība jau ir..
Es pat varētu pieteikties par brīvo banot tos, nu es pat nezinu kā viņus nosaukt.

Gribās kādreiz palasīt arī cilvēku diskusiju, bet puse ir pilnīgi mēsli...

Ja nav ko teikt, ta lai beidz sēdēt pie kompja, paņem aliņu un paskatās KHL TV

  +1 [+] [-]

, 2010-01-20 23:16, pirms 15 gadiem
krahs rakstīja: nu gan tu iebrauci auzas,vai tad Kalvitis 92 aizliedza hokeju spelet ? vinu pasa sakuma bija baigi maz,ka namaz realu cempi nevareja izveidot. un kuri tad ir tie tavi stari no 92 ??? un vel neaizmirsti ka 91 izlasi ieveda elites liga. gaidu tavu atbildi.
OK, paturpināšu populārzinātniski...
1)vispārējai informācijai, 90-o gadu beigās, 00-to gadu sākumā LHF bērnu un jauniešu čempionātu rīkoja ik pāra gadiem - U-10, U-12, U-14, kas pats par sevi hokejistu trūkuma apstākļos bija pareizi, ja vien - kad pienāca kārta taisīt čempi 92-iem, ierastā kārtība nez kāpēc netiktu mainīta, un tā vairākus gadus pēc kārtas. Cik tur to procesu ietekmēja treneri, cik biezie vecāki, protams pierādīt nevaru. Taču atceros -tajos laikos kad vēl LHF dati par spēlētāju skaitu pa gadiem nebija konfidenciāla informācija, ka 91-ie 2000-ogadu sākumā bija ~160, bet 92-ie ~150, respektīvi argumenti, ka 92-o nav - neiztur kritiku ne toreiz ne tagad, kad šo gadu spēlētāju skaits jau ir aptuveni vienāds.
2)ja vecāka gada gājuma komandā ir gadu jaunāki spēlētāji, tad jābūt baigam monstram vai talantam lai šos jaunākos laistu pirmajās maiņās, īsta 92-o komanda bija tikai Ņekrasovam, kurš viņu izvazāja no Dinamo NV uz D_pili un atpakaļ uz Sāgu un tagad paliekas ir Ogrē
3)Kad LHF palaida čempionātu 92-iem, protams parādījās arī citas komandas, bet to līmenis jau bija krietni zemāks un žēl bija skatīties, kā kaut kādi 93 gada LM spēlētāji (šim gadam LV čempionāta izspēles bija tikpat regulāras kā 91-iem) mazgā piemēram nebūt ne sliktā treneru tandēma Maticins, Bisenieks HS Rīga-92.
4)par to, kas no kura gada spēlētājiem sanāks parunāsim pēc 3-5 gadiem, vēl jo vairāk izskatās, ka U-18 pateicoties "patroniem" un to kultivētajam stāstam, ka 92-o tak nav, tiks komplektēta vairāk no 93-iem gadiem
5)protams - neesmu pret 91-iem un tie puiši kas izsitās uz Eliti bija malači, un esmu vairāk nekā pārliecināts, ja 92-iem būtu bijušas tādas pašas spēļu prakses iespējas, tas līmenis starp šiem gadiem nebūtu bijis tik atšķirīgs.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-20 23:58, pirms 15 gadiem
maččalkins rakstīja: OK, paturpināšu populārzinātniski...
1)vispārējai informācijai, 90-o gadu beigās, 00-to gadu sākumā LHF bērnu un jauniešu čempionātu rīkoja ik pāra gadiem - U-10, U-12, U-14, kas pats par sevi hokejistu trūkuma apstākļos bija pareizi, ja vien - kad pienāca kārta taisīt čempi 92-iem, ierastā kārtība nez kāpēc netiktu mainīta, un tā vairākus gadus pēc kārtas. Cik tur to procesu ietekmēja treneri, cik biezie vecāki, protams pierādīt nevaru. Taču atceros -tajos laikos kad vēl LHF dati par spēlētāju skaitu pa gadiem nebija konfidenciāla informācija, ka 91-ie 2000-ogadu sākumā bija ~160, bet 92-ie ~150, respektīvi argumenti, ka 92-o nav - neiztur kritiku ne toreiz ne tagad, kad šo gadu spēlētāju skaits jau ir aptuveni vienāds.
2)ja vecāka gada gājuma komandā ir gadu jaunāki spēlētāji, tad jābūt baigam monstram vai talantam lai šos jaunākos laistu pirmajās maiņās, īsta 92-o komanda bija tikai Ņekrasovam, kurš viņu izvazāja no Dinamo NV uz D_pili un atpakaļ uz Sāgu un tagad paliekas ir Ogrē
3)Kad LHF palaida čempionātu 92-iem, protams parādījās arī citas komandas, bet to līmenis jau bija krietni zemāks un žēl bija skatīties, kā kaut kādi 93 gada LM spēlētāji (šim gadam LV čempionāta izspēles bija tikpat regulāras kā 91-iem) mazgā piemēram nebūt ne sliktā treneru tandēma Maticins, Bisenieks HS Rīga-92.
4)par to, kas no kura gada spēlētājiem sanāks parunāsim pēc 3-5 gadiem, vēl jo vairāk izskatās, ka U-18 pateicoties "patroniem" un to kultivētajam stāstam, ka 92-o tak nav, tiks komplektēta vairāk no 93-iem gadiem
5)protams - neesmu pret 91-iem un tie puiši kas izsitās uz Eliti bija malači, un esmu vairāk nekā pārliecināts, ja 92-iem būtu bijušas tādas pašas spēļu prakses iespējas, tas līmenis starp šiem gadiem nebūtu bijis tik atšķirīgs.
patiesam zel ka nav pieejami to gadu saraksti.,bet Riga to 92 patiesam bija loti maz. ja var daleji piekrist ka 92 nenoveicas ar tam vecuma grupam,bet komandas bija gan Nekrasovam,gan Biseniekam. bet vinus regulari apspeleja Aisbers-93 tagad tas ir Profs-93 ta ka lieta ir ari treneros...zel ka nevari nosaukt nevienu uzvardu uz kuru varetu ceret 92 bet es personigi domaju ka ceribas ir Dilevkam,Pelsam, Kolesnikovam, ari Straupem ja paaugsies auguma.nu nav vinu daudz grozi ka gribi.un hokeja brinumi nenotiek,visi kas ir lideri berniba tadi ari ir velak.....

     [+] [-]

, 2010-01-21 02:07, pirms 15 gadiem
vispār jau runa ir nevis par Kalviti, bet gan par komentētajiem.

     [+] [-]

, 2010-01-21 09:31, pirms 15 gadiem
Ja jau uzsākam diskusiju par ne-sporta tēmām...

J. Matulis: "Ne jau viņš vainīgs, ka Latvijā nāca iekšā tik daudz ES naudas un bankas kredītus deva pat miroņiem."

Nepiekrītu. Kalvītis bija valdības vadītājs laikā, kad tas notika. Vai man atgādināt par slaveno superslepeno pretinflācijas plānu, kas tika marinēts kādu gadu vai vairāk? Kāpēc valdība jau, piemēram., 2006. gadā nevarēja ieviest noteikumus, kas atļauj kredītus saņemt tikai balstoties uz legāli pierādāmiem ieņēmumiem (VID izziņas...). Tas ir tikai viens piemērs. Tādu ir kaudzēm.

J. Matulis: "Ne jau viņš spieda līzingā pirkt dārgas automašīnas un ne jau viņš glāba ''Parex'', ieķīlājot Latviju."
Piekrītu, cilvēkiem pašiem arī ir galva uz pleciem. Visā nevar vainot tikai citus. Bet "Parex" glāba viņa partijas, kuras priekšsēdētājs viņš bija tajā laikā, biedri kopā ar Godmani. Tā kā nav nemaz tik vienkārši...

P.S. Es tomēŗ ieteiktu trupmāk ignorēt "politiskos" uzbraucienus no komentētājiem, ja tie nav tiešā veidā saistītas ar sportu, citādi diskusija kļūs prasta un nonāks līdz "rukšu" argumentiem. Labāk turamies pie sporta notikumu apskatiem! Veiksmi!

     [+] [-]

, 2010-01-21 09:43, pirms 15 gadiem
Matuļa kunga izbrīns liecina, ka viņš ir pirmo dienu internetā un tad piepeši piesēdies izlasīt, ko virtuāli-anonīmā sabiedriskā doma spriež par Kalvīti

     [+] [-]

, 2010-01-21 09:49, pirms 15 gadiem
Reaali izskataas,ka Matulja kungs ir sabaucis auzaas !!! Gan ar savu rakstu SA,kuraa interveeja A.K.,gan ar sho rakstu - kuru noteikti ir uzcepis,jo A.K. sashuumeejaas no lielaas rezonanses par interviju. Paiesiibaa zaudeeju kaadus 20% interesi un cienju pret Jums - Jaani...

     [+] [-]

, 2010-01-21 10:52, pirms 15 gadiem
krahs rakstīja: patiesam zel ka nav pieejami to gadu saraksti.,bet Riga to 92 patiesam bija loti maz. ja var daleji piekrist ka 92 nenoveicas ar tam vecuma grupam,bet komandas bija gan Nekrasovam,gan Biseniekam. bet vinus regulari apspeleja Aisbers-93 tagad tas ir Profs-93 ta ka lieta ir ari treneros...zel ka nevari nosaukt nevienu uzvardu uz kuru varetu ceret 92 bet es personigi domaju ka ceribas ir Dilevkam,Pelsam, Kolesnikovam, ari Straupem ja paaugsies auguma.nu nav vinu daudz grozi ka gribi.un hokeja brinumi nenotiek,visi kas ir lideri berniba tadi ari ir velak.....
Domāju, ka Maticins tomēr ir labs treneris, vienīgi ja iemanītos motivēt savus spēlētājus...spēlētājus es varētu saukt daudz vairāk (Movko un Piskunovs no Ogres, Tauriņš no Inisfill ASV, visi bija pieejami decembrī, bet netika pārbaudīti treniņspēlēs U-18, tāpat visi zviedrijā spēlējušie 92-ie ir būtiski progresējuši, un lai gan NHL drafta sarakstos pagaidām latviešu nav, es nebrīnīšos, ja tomēr Kristiāns Pelšs un Kristers Freibergs (ja būs vesels uz U-18 WC) beigās tomēr tiks draftēti.
Sāpe jau ir citur, tāpat kā tajos agrīnajos gados LHF arī šogad ar domu - to 92-o jau mums nav, sak-tāpat izkritīs no Elites, Kļins ar Bikaru iespēlēs 93-os, kārtējo reizi liedzot pilnveidoties 92-iem.

     [+] [-]

, 2010-01-21 11:17, pirms 15 gadiem
ne jau pasaules cempis ir vieta kur pilnveidoties...uz turieni jabrauc visiem labakajiem.Maticins labs ? Kur ,kad, ar kuru komandu vins to ir pieradijis ? Latvija patstavigi zaudejot par gadu jaunakiem, Profam,sogad U-20 izgasanas ir pilnigi un galigi uz vina sirdzapzinas. sastava komplektacija vien bija fantastiska.panem speletajus kuri netiek U-18 sastava,bet pie Maticina spele pie U-20,tapec ari tads rezultats.nu progresejusi jau ir visi speletaji un pareizi butu vinus visus reala nometne parbaudit, kuri tad ir labaki. man personigi butu loti interesanti paskatities kadi tad izskatas 92 zviedrija spelejosie pret 93 no Profa un arzemem.

  -3 [+] [-]

, 2010-01-21 11:33, pirms 15 gadiem
Banot tos Rejejus vajag un uzreiz bez jelkadiem bridinajumiem. Drausmigs negativisms nak no tautieshiem, un nepamatotas rupjibas un ljaunums.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-22 00:15, pirms 15 gadiem
Nu bet Matulim jau nevar pārmest, viņš tak strādā A.L. Neatkarīgajā avīzē, ir tak pierasts, ka ir kāds saimnieks. Kaut gan citādi - kā hokeja apskatnieks Matulis viennozīmīgi ir labākais iekš LV, arī viņa raksti daudz foršāki nekā Zembergam. Kas attiecas uz to piparu, domāju ka nevajadzēja viņu vienkārši ņemt vērā.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-22 01:26, pirms 15 gadiem
Precizesu - Kalvitis neglaba ''Parex'' bet vinja valdisanas laikaa Parexaa tika ievietots socialais budzets taatad padomaajiet cik tas ir gudri

     [+] [-]

, 2010-02-09 21:37, pirms 15 gadiem
Jāni, Jāni! Es tikai pēc šī raksta sapratu, kpc Tu tik daudziem jau agrāk nepatiki!!!
Tu esi zaudējis cieņu ļoti daudzu acīs...nebrīnies ja kādreiz kāds Tevi ņems un aplies ar alu, tā teikt, profilaksei!
Lai Tev turpmāk dzīvē veicas!