Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Par Kalvīti. Bet vairāk gan par mums pašiem

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Par Kalvīti. Bet vairāk gan par mums pašiem
Aigars Kalvītis
Foto: Elmārs Rudzītis, f64

Intervējot Aigaru Kalvīti, biju pārliecināts, ka ne viss, ko teiks ekspremjers un ko abi ar kolēģi Strausu jautāsim viņam, tautai būs pieņemams, taču pat ar savu filozofa / sociologa izglītību nebiju gaidījis, ka sporta (!) portālā intervijas fragmenti izsauks tik negatīvu reakciju.

Tādēļ ierosināju, lai sportacentrs.com administrators bano visus, kuri tikai prasti lamājas. Visus tos, kuri tikai rej un rukšķ kā cūkas. Diemžēl tādu un diemžēl anonīmu Kalvīša aprējēju ir vairāk nekā veselais saprāts spēj ņemt pretī. Pretīgi lasīt, cik gan zemu ir kritusi mana kulturālā latvju tauta un ko tik tā sporta (!!!) portālā nepārmet ekspremjeram...

Neesmu Kalvīša fans un par Tautas partiju varētu nobalsot tikai tad, ja man tiktu nomaukti ne vien roku nagi, bet nagi arī visiem desmit kāju pirkstiem. BET. Kalvītis ir viens no tiem mūsu valstsvīriem, kurš hokeja attīstībā izdarījis visvairāk. Pēc viņa paša aptuvenām aplēsēm - hokejam esot piesaistījis apmēram piecus miljonus latu. Varbūt nevajadzēja... Varbūt labāk būtu bijis, ja katram Latvijas iedzīvotājam iedotu pa diviem latiem, un beigta balle.

Un tagad citāts, ko 20. janvāra pusdienas laikā rakstījis pipars2323:
''Jānis Matulis rakstīja: Es jau nu domāju, ka adminam tie, kas rej un rukšķ kā cūkas, būtu jābano.
Nu Matuļa kungs,visu cieņu Jums(joprojām Jūs uzskatu par vienu no labākajiem sporta un žurnālistiem,jo sevišķi hokeja jomā! Jūsu jociņi ir super),bet ar šito izteicienu Jūs esat zaudējis savu identitāti! Kā cilvēku Es Jūs nevaru cienīt pēc tāda uzbrauciena cilvēkiem,kas negatīvi izsakās par Kalvīti,cūkas purnu,vai kā tml. Ko tad Jūs gribējāt,lai tie,kuri ir apzagti,apkāsti,vai vnk normāli Latvijas patrioti,kuriem nav vienalga,ka šamējais kadrs ir pielicis savu roku valsts izzagšanā,tagad viņam bučo roku???????????
P.S.Pilnam komplektam vēl varējāt nākamajā ICEBOX raidījumā uzvilkt kreklu: "I love Kalvitis"! ...,vai vnk publiski nobučot tam kadram pēcpusi! Godīgi sakot esmu šokēts par tādu Jūsu izteicienu!''

Pipar! Varbūt izlasiet visu interviju ''Sporta Avīzē'', sev nepatīkamo pasvītrojiet ar sarkanu, uzpiliniet uz cukurgraudiņa balderiāna pilienus, nomierinieties un mazliet padomājiet.

1. Ja esat Latvijas patriots, tad droši vien zināt, kā šo valsti sakārtot ekonomiski, kā panākt, lai tā ir tiesiska un droši vien Jums seifā ir pierādījumi, kur Kalvītis pielicis roku valsts izzagšanā. Ja tās ir tikai emocijas, tad varu ieteikt tikai Līdakas vārdus: ''Turi muti!''
2. Esmu par 100% pārliecināts, ka tuvāko gadu laikā Latvijā tiks sakārtota interneta vide un par kādas personas apvainošanu (zādzībā, netiklībā utt.) vainīgais tiks sodīts. Arī Jūs!

Manuprāt, Kalvītis šajā intervijā ļoti precīzi pasaka dažas lietas par mums latviešiem.
1. Ka savās neveiksmēs un nelaimēs allaž vainojam kādu citu.
2. Ka spējam tikai kritizēt un nevis uz dzīvi raudzīties caur racionāli pragmatisku prizmu.
3. Ka nauda mums liekas kaut kas netīrs un ļoti slikts.
4. Ka kādam (kādiem) citiem ir jādomā par mums, bet mēs varam vispār nedomāt.

Es Kalvītim nekad roku neesmu bučojis un arī netaisos to darīt, bet man nav šāda patoloģiska naida pret viņu. Ne jau viņš vainīgs, ka Latvijā nāca iekšā tik daudz ES naudas un bankas kredītus deva pat miroņiem. Ne jau viņš spieda līzingā pirkt dārgas automašīnas un ne jau viņš glāba ''Parex'', ieķīlājot Latviju.

P.S. Un savu identitāti es nemaz nevaru zaudēt. Jo visos laikos un pie visām varām esmu runājis un rakstījis to, ko domājis.

1 2 55 komentāri

  +7 [+] [-]

, 2010-01-20 17:03, pirms 15 gadiem
diemžēl, bet šinī portālā kļūst mazāk un mazāk sakarīgu viedokļu no lietotāju puses pat viselementārākajos jautājums, tāpēc saprotu un arī nesaprotu Matuļa kunga bažas, satraukumu.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-20 17:06, pirms 15 gadiem
komentētāju līmenis ir zems, tas fakts, bet kādēļ Matuļa kungam vajadzēja pieskarties politikai?

Vajadzēja intervijā runāt tikai par hokeju un piesaistīto naudu!
ja jau nebalsotu par viņa partiju pēc nagu raušanas nost tad kādēļ jājautā par politiku?

Protams, tas neattaisno tos indivīdus, kas lamājas.

     [+] [-]

, 2010-01-20 17:07, pirms 15 gadiem
Interesants raksts M atuļa Kungs

  +7 [+] [-]

, 2010-01-20 17:09, pirms 15 gadiem
Lai vai kā, bet daži epiteti pie tā raksta bija tīri smieklīgi
Un var izdarīt secinājumu, ar Kalvītis tiek uzskatīts par tādu kā krīzes izraisītāja etalonu - resns (nu nesakiet, ka viņš tāds nav, un faktu nevar uzskatīt par kāda veida aizvainojumu) ar visu apmierināts politiķis, kas bija pie varas tajā laikā, kad visi domāja, ka bankas zina ko dara.

  +8 [+] [-]

, 2010-01-20 17:09, pirms 15 gadiem
Principā es piekrītu Matuļa kungam, ka vispirms ir jāpaskatās uz sevi un tad uz citiem. Nav jau nekāda māksla zem neko neizsakoša nika citus kritizēt un apsaukāt. Ja godātais pipars un citi viņam līdzīgie apsēstos pie viena galda ar Kalvīti un Matuli, tad esu par 99% pārliecināts, ka neviens neko aizvainojošu neteiktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-20 17:19, pirms 15 gadiem
Pilniigi piekriitu par komentaariem!! reizeem liekaas ka te kkadi totaali primaati komentee!! un vajadzeetu vnk banot IP visiem rupekljeim, jo reizeem tieshaam jua paliek pretiigi lasot jeeliibas ko te visaadi pokemoni saraxta!! pipars & Co ir vareni komenteetaaji, bet vai kaut viens no vinjiem acis kaadreiz kadam arii varees pateikt?

Iteikums sportacentram - noalgojiet kaadu normaalu admini kas bano rupekljus un tad jua buus norm!!

  +3 [+] [-]

, 2010-01-20 17:19, pirms 15 gadiem
lai takš Matulis pamācās psiholoģiju, tad viņam neliksies ka tie desmiti kas izlasa rakstu un uzkakā komentāru ir "sporta līdzjūtēju" rādītājs, rakstus izlasa tūkstošiem cilvēku, negatīvus komentus iepostõ labi ja 5%, es personiski nospļaujos par visiem kalvīšiem un nekomentēšu zem viņiem neko, nepatīk man viņš ne kā cilvēks ne kā politiķis bet mani maz uztrauc tas ko viņš dara un saka.

un vēl, ja zem rakstiem nebūtu neviena negatīva komentāra(ar retiem izņēmumiem, kad raksti tiešām ir par pozitīvu un visiem pieņemamu tēmu) tad var nemaz nerakstīt par to, jo tas cilvēkiem ir praktiski vienaldzīgs, tā kā Matuļa kungs, priecājaties ka ir cilvēki kas asi reaģē.

es nereti uz emocijām pēc spēles arī saceru asu murgojumu, pēc stundas jau tas viss izgājis, tās saucas emocijas un bez tam nebūtu nekāda kaifa skatīties sportu un PĀRDZĪVOT!
Slēpts komentārs: robis75
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-20 17:22, pirms 15 gadiem
Ar virtuālo identitāti atļauts viss... Un šāda bezjēdzīga aprunāšana komentāros būs tik ilgi, kamēr neieviesīs reālu cilvēku profilus ar viņu īsto vārdu un uzvārdu - tātad vēl ļoti ilgi.

Un ne jau pieauguši un prātā nobrieduši cilvēki pauž savus politiskos uzskatus un viedokļus sporta portāla komentāros... Tie ir unikāli frukti

  +4 [+] [-]

, 2010-01-20 17:23, pirms 15 gadiem
Nu nav jav tur Kalvitis dizi zadzis vai ktko taml,bet nu izsaimniekoja valsti vins ta sauktajos "treknajos" gados,LV nav vienigajiem no Baltijas valstima ir jaaiznemas no SVF,mums nekas nav uzkrats,par to puslidz Aigars ir atbildigs,bet runajot par sportu un hokeju nesaprotu ko var nolikt Kalviti,vins tacu tere SAVUS lidzeklus un laiku lai mums butu DR,piesaista uznemejus utt lai komandas maks butu biezaks,tapec ir pilnigi lieki nolikt Ulmani,Savicki,Kalviti un ari Lipmanu tas gan atiecas uz LHF!Varbut nav Kalvitis izcils politikis,bet tiesi hokeja laba vins dara daudz un tas gan mums butu jamegina respektet!

  +5 [+] [-]

, 2010-01-20 17:24, pirms 15 gadiem
Saakshu ar to, stulbi ka sportu jaasaista ar politiku.

Uz Matulja k-ga 2.punktu, ja reiz Latvijaa buutu sakaartota likumdoshana, tad diez vai kaads Kalviisha k-gu te lamaatu,jo tad diez vai katram mironim tiktu izsniegti krediiti... u.t.t tieshi nesakaartotaas likumdoshanas deelj, mees esam tur, kur esam.

Un pie reizes gribeetos uzdot jautaajumu, vai kaads vispaar shobriid seezh cietumaa, par nelietdriigu valsts naudas izsaimniekoshanu? Kaut kaa nav dzirdeets, ka kaads no 100 gudrajiem ir tur nonaacis.

Ceru, ka tagad netiks piemineeti 5 miljoni, katraa raksta kas saistiits ar Kalviiti, un vinjam uzsists pa plecu par to.
Pie pashreizeejaas attieksmes no iedziivotaaju puses, buutu tas pats kas prasiit njujorkieshiem, ja Binladens izdomaatu uztureet Yenkees, lai par to kaads vinjam aplaudeetu.

Lai vai kaa, ceru ka kaadreiz, ar likumdoshana buus sakaartota, lai nebuutu taadas stulbas saukaashanaas un 13. janvaari.

Veel buutu daudz ko teikt, bet lai paliek.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-20 17:31, pirms 15 gadiem
Pats Kalvītis šajā intervijā runāja par politiku, sporta (!!!) portālā par politiku (!) un jebkuram no sc.com un SA lasītājiem līdz ar to bija tiesības runāt par politiku.

     [+] [-]

, 2010-01-20 17:33, pirms 15 gadiem
Visparzinams fakts - lielos zaglus cel goda, un mazos liek cietuma!

Matula kungs, ar to "aizveriet muti, ja jums nav prokurora izzinjas" ir nevajadzigas emocijas no jusu puses un jums shads liimenenis nemaz jums nepiestav. Priekaa!

 +10 [+] [-]

, 2010-01-20 17:35, pirms 15 gadiem
Arī Aivars Lembergs ir daudz darījis Latvijas sporta labā, domāju, ka summas krietni pārsniedz tos Kalvīša 5 miljonus, ko ne man, ne jums nav iespējas pārbaudīt. Tātad par Lembergu šeit ir jārunā tikai labs un nekādā gadījumā nedrīkst pieminēt to, ka šī nauda būtībā ir zagta nauda. Teiksiet - nav pierādījumu! Tiesiskā valstī protams ir tā, ka neviens nav vainīgs, līdz viņa vaina nav pierādīta. Bet tikai cilvēks, kurš pilnībā neinteresējas par politiku var teikt, ka Lembergs ir balts un pūkains, jo atbalsta sportu. Tāpat arī ar Kalvīti. Tautas nemīlestībai pret viņu, arī naidam ir pilnīgi loģisks pamats un, ja pats Kalvītis atļaujas intervijā par sportu (!) runāt par politiku, tad mums ir tikpat lielas tiesības darīt to pašu.
Turklāt tas ko Jūs, Matuļa kungs esat uzskaitījis par latvieša īpašībām, nezinu gan no kurienes, Jūs esat viņas rāvis, manā paziņu / draugu lokā nav šādu cilvēku, kādus, Jūs esat minējis.

     [+] [-]

, 2010-01-20 17:44, pirms 15 gadiem
Pie taa , ka Latvijā nāca iekšā tik daudz ES naudas un bankas kredītus deva pat miroņiem Kalviitis kaa valstsviirs ir vistiesaakajaa meeraa liidzvainiigs................................ Un taapat vien pusvalsts cilveeku par pii nesauc.

     [+] [-]

, 2010-01-20 17:45, pirms 15 gadiem
auč !

p.s. a ja nu pipars neabonee sho ziņu ?

  -1 [+] [-]

, 2010-01-20 17:46, pirms 15 gadiem
divaini ka tiesi Kalviti vaino visas Latvijas neveiksmes-vina laika jau sen nebij ko zagt zagt tiesi budzeta naudu ari nevar-bet veikt kadas izdevigas mahinacijas gan varbut vins vareja! Latvija tika izzagta un pardots visa rupnieciba un iekartas ebreja Godmana valdisanas laika un ja kadam gribas kadu vainot (protams iznemot sevi) tad drosi var vainot Godmani! skiet ka visi sie lielie komentetaji nav vecaki par 10-13 gadiniem jo skiet ka neko nezin no nesenas vestures! Vai ari kads berniem izskalojis smadzenes! Ka jau zinams daudziem jauniem cilvekiem nav pasiem sava viedokla(ta jau nav vinu vaina) par notiekosajiem procesiem visi tik saklausas blenas un tik raksta rupjibas-berni nu nav Kalvisa dels vaiKlkalvitis vainigs ka U20 pakasa pasaules cempi!

Ps. Starp citu neviens nepiesienas Demakovai bet tiesi vina no gaismas pis projekta izdabusanas cauci ieguva sava konta 5-10% no kop. Summas dimzel pieradijumu nav tacu drosi avoti! Nu tagad visi lincosim vinu!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-20 17:49, pirms 15 gadiem
Negribas te gari rakstīt, gribējās vien pateikt lai nejaucam pamatotu un argumentētu kritiku, ar bezjēdzīgu apsaukāšanos. Un nevajag krist galējībās.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-20 18:00, pirms 15 gadiem
Es ceru, ka par avataru man neviens banu neiešķiebs, bet tomēr "iemetīšu arī savu žulti"...

Ja uztvert A.K. kā "ierindas" sporta atbilastītāju, viņa pienesums nepārprotami ir liels... vismaz Latvijas mērogā, savukārt kā persona A.K. daļai Latvijas tautas asociējas ar kaut kādiem nepiepildītiem sapņiem un kampšanas teorijām. Daļa taisnības noteikti visā šajā jezgā noteikti ir atrodama.

Jā, A.K. izteicās, ka latvieši vaino savās nebūšanās citus... Gribās, atbildēt: Jā, vainot varam tikai sevi, ka neizdevās "iebīdīties" varas elitē un izmantot valsts resursus (godīgā vai negodīgā veidā - par to, lai rūpējās un domā attiecīgās iestādes) sava labuma gūšanai, kontaktu iedibināšanai...

Prieks, ka daļa atleca arī hokejam, par to A.K. paldies! Citi "labuma guvēji" labprātāk nopērk 200ls vērtas apakšbikses un pulksteni pa 15000EUR.

P.S. Gaidu ar nepacietību, kad SA+ beidzot varēs abonēt pašu sporta avīzi PDF formātā, kā arī varētu ieviest mēneša abonamentus utt...

  +4 [+] [-]

, 2010-01-20 18:06, pirms 15 gadiem
Matuļa kungs, visu cieņu, bet sanāk, ka mums te valstī ir ļot daudz apgrieztās psiholoģijas Robini Hudi (lasi - politiķi, biznesmeņi)!? Nozagsim vienam (tautai) atdosim, kam labpatīk man. Skaisti.

Neiet runa par to, ka cilvēks iegulda, bet gan no kurienes šī nauda nākusi.

Mūsu sportā vēl ir pāris cilvēki, kas šādi atmazgā naudas, es domāju, ka visi labi zin par ko iet runa, bet viņi būs varoņi?
Nebūs viss!
Jums varbūt būs, es izvēlēšos sev citus varoņus.

  -2 [+] [-]

, 2010-01-20 18:13, pirms 15 gadiem
Cik es zinu, tad ir iespeja redzet no kadas IP adreses atstats komentars un zinojot par tadiem attiecigam iestadem, tas pec IP adreses atrod adresi un vainigajam ciemos iet.. Jeb vismaz internetu atsledz..

  +1 [+] [-]

, 2010-01-20 18:13, pirms 15 gadiem
Ko lai saka... 1kārt Sporta portālā jāievieto raksti tikai par sportu; 2kārt Matulim (arī citiem sporta žurnālistiem) nav jāielaižas diskusijās par politiku; 3kārt visi komentāri, kas aizskar cilvēka cieņu un godu utt jāizņem laukā. Īsāk sakot - diskutējam par SPORTU!!! Ja kādam ir vēlme izgāst žulti - pāris uzsitieni pa pogām un jūs jau esat delfos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-01-20 18:20, pirms 15 gadiem
Piedod,Jāni Matuli,visu cieņu Tev kā cilvēkam un žurnālistam, bet nekad nepiekritīšu tam,ka Kalvītis tiek slavēts tikai tāpēc, ka ir kaut ko darijis LV hokeja labā. Toties mūsu valsts labā viņš ir izdarijis tik daudz ļauna, ka tam nav nekāda morāla attaisnojuma.
1.Tieši pateicoties viņa darbībai (bezdarbībai) mums arī sportā ir krahs,jo tiek likvidētas sporta skolas un atlaisti treneri. Šo problēmu mēs izjutīsim pēc gadiem desmit.
2.Tieši pateicoties Kalvīša darbībai (bezdarbībai) tagad daudzi vecāki vairs nevar atļauties vest savus bērnus uz hokeja treniņiem, un mēs tā arī nekad neuzzināsim cik Ozoliņi, Irbes, Žoltoki tā arī palika skraidot bezdarbībā pa ielām.
U.t.t.
Varbūt Tu mums, Jāni, pastāstīsi ko Kalvītis apsolija Putinam kopā vakariņojot, lai saglabātu Dinamo uz krievu naudu? Tikai, lūdzu,nestāsti, ka krieviem ļoti interesē mūsu hokeja attīstība.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-20 18:24, pirms 15 gadiem
šis taču ir sporta portāls. nevajag šo sadaļu pārvērst par delfiem vai kautkādu vietu, kur izmet drazas. gan kalvītis, gan matulis - abi divi normāli keksi, kuriem katram ir tiesības izteikt savu viedokli. galu galā - kādi esam paši, tādi arī mūsu viedie...

  +7 [+] [-]

, 2010-01-20 18:30, pirms 15 gadiem
Es Kalvītim nekad roku neesmu bučojis un arī netaisos to darīt, bet man nav šāda patoloģiska naida pret viņu. Ne jau viņš vainīgs, ka Latvijā nāca iekšā tik daudz ES naudas un bankas kredītus deva pat miroņiem. Ne jau viņš spieda līzingā pirkt dārgas automašīnas un ne jau viņš glāba ''Parex'', ieķīlājot Latviju.

Jāni Matuli, varbūt dažreiz ir lietderīgāk ir paklusēt,ja īsti nezin faktus?
Un fakts ir tāds,ka kad Kalvītis solija ,,7 treknus gadus'', tad jau tajā laikā Eiropas institūcijas brīdināja Kalvīsā vadīto valdību,ka Latvijai jabeidz dzīvot pāri saviem līdzekļie, jaizbeidz nekustāmo īpašumu bums u.t.t., jo pretājā gadijumā Latvijai draud nopietnas problēmas. Tajā vietā,lai sāktu nopietnu darbu pie šīs ārprāta ierobežošanas no valdības puses netika darīts absolūti nekas.
Latvijas Republikas Krimināllikumā par amatpersonas bezdarbību ir virkne pantu, un es ļoti ceru,ka ne visiem Kalvīša ,,labiem'' darbiem tik drīz iestāsies noilgums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-20 19:12, pirms 15 gadiem
4. Ka kādam (kādiem) citiem ir jādomā par mums, bet mēs varam vispār nedomāt.

Varbūt cienijamais Jānis Matulis var nosaukt pasaules valsti kurā vairāk par 10-15% ir darba devēji?

  -3 [+] [-]

, 2010-01-20 19:20, pirms 15 gadiem
Pilnīgi piekrītu par to banošanu, jo savu nepatiku pret kādu var izteikt arī kā nosvērtiem cilvēkiem pieklājas.
Ja es jebkurā brīvā valstī piemēram autobusā sākšu gānīties kā viens otrs šeit komentāros mani sākumā aizturēs policija, bet pēc tam nogādās uz parbaudēm vai es neesmu bīstams sev un citiem.
Ja Kalvītis 5 mil. ir ieguldījis Latvijas hoķī, acīm redzot viņam hokejs patīk tāpat kā man un viņš izmanto savas iespējas. Ja viņš ir vainīgs par to pret valsti lai ar to ņemas tie kam par to maksā. Bet kamēr mēs nezinām patiesību kur viņš ņēma to naudu būsim ja ne pateicīgi tad vismaz iecietīgi,jo pat stiprie reiz lūst un tad mums nebūs ne Ls 2 ne hokejam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-20 20:23, pirms 15 gadiem
piekrītu,ka apsaukāt nevajag,bet cienīt šo kungu nav par ko...tāpat kā Ulmani...tāpat kā Aldara alu

  -1 [+] [-]

, 2010-01-20 21:35, pirms 15 gadiem
...es gan negribēju komentēt, bet tā kā man personiski aizskāra teksts, ka mums ir tikai 2 maiņas ar 92-iem gadiem un tā kā Matuļa kungam liekas, ka Kalvītis ir baigi daudz ko darījis Latvijas hokejam, es tomēr nolēmu atgādināt, ka tieši t.s."patroni" - Kalvīši, Sprinovski utt ir tie kas savulaik panāca ka šim gadam (92-jam) nav LV un pēc tam tajā LJBHL čempionāta, jo "patroniem", redz jānodrošina lai čempionāts ir viņu dēlu gadiem(91&93)...jā, OK, varbūt arī džeks ir kaut ko piesaistījis hokejam kopumā, tomēr bijušais premjers, bet pazīstot oranžos - labākajā gadījumā tur ir Kalvīša tīri merkantīlās ģimeniskās intereses, sliktākajā populistiski partejiski mērķi...rezultāts ir tāds, kāds viņš ir un pēdējās sezonās, kad 92-iem parādījās iespēja sevi parādīt, nu nevar to līmeni pacelt, bet protams - tas jau nu Kalvīti neinteresē...
Tomēr jūtu, ka beigās no tiem 92-iem iznāks vairāk labu hokejistu, nekā no 91-iem, jo siltumnīcas apstākļos izaudzētajiem nav tāda rūdījuma, kā mūždien noniecinātajiem...
P.s.Matuļa kungam iesaku papētīt LHF arhīvā (ja tāds ir), kāda ir licenzēto spēlētāju skaita dinamika pa gadiem 91-iem un 92-iem, kādreiz kad tos datus vēl publicēja LHF mājas lapā, atceros 92-o skaits samazinājās daudz lēnāk!
1 2 55 komentāri